Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ......ΣΕ ...ΟΛΟΥΣ...ΣΑΣ...

Οποιος περασει απο εδώ και το θέλει ειναι δικό του..!!!!!

Αγαπημένη μου..μπλοκογειτονιά.... καλό μήνα...απο καιρό τώρα ήθελα να σας αφιερώσω... μια ανάρτηση αποκλειστικά για όλους εσάς...που μου προσφέρατε απλώχερα την αγάπη και την υποστήριξή σας.. σε όλα όσα δεν ήξερα και έμαθα..απο τότε που τον προηγούμενο Σεπτέμβρη..ανοίχτηκε αυτό το μπλόκ....τώρα το πως ξεκίνησε είναι άλλη ιστορία.... χι..χι.. κάποια άλλη στιγμή θα σας το πώ....Αφιερωμένο με την αγάπη μου....!!!!!! 

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ....!!!!!!


ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Δεν ζητούν ποτέ φαγητό

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ....Είναι..αιτία 

πού δέν έχεις φαγητό...!!!!

ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Θα σου πούνε γειά...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ....Θα σου δώσουν 

μιά μεγάλη αγκαλιά κι ενα δυνατό φιλί...!!!!

ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Αποκαλούν τους γονείς σου ..Κύριε και κυρία..

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Αποκαλούν τους γονείς σου..θεία και θείο....!!!

ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Δεν σε έχουν δεί ποτέ να κλαίς..

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Κλαίνε μαζί σου...

ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Τρώνε στο τραπέζι σου και φεύγουν...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Ξοδεύουν ώρες τρώγοντας, μιλώντας,γελώντας και απλά κάνοντας παρέα...!!!!!

ΟΙ ΦΙΛΟΙ....Δανείζονται για λίγες

μέρες δικά σου πράγματα και σου τα επιστρέφουν...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...κρατούν τα δανικά...μέχρι να τα ξεχάσεις ότι 

είναι δικά σου...χμμμ (κάτι μου θυμίζει αυτό χι..χι...!!!!!!!)

ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Γνωρίζουν αρκετά πράγματα για σένα...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Μπορούν να γράψουν βιβλίο για σένα..και μάλιστα με λεπτομέρειες..!!!!

ΟΙ ΦΙΛΟΙ.....Σε παρατάνε αν αυτό κάνει ο πολύς κόσμος...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Εχουν τον κόσμο χεσμένο και είναι μαζί σου....!!!!
ΟΙ ΦΙΛΟΙ....Χτυπούν την πόρτα ή παίρνουν τηλέφωνο όταν θέλουν να σε επισκεφτούν....
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Μπαίνουν μέσα και φωνάζουν ....ΗΡΘΑ...!!!
ΟΙ ΦΙΛΟΙ...Είναι για λίγο..
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ...Είναι για μια ζωή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ....ΜΕ.. ΑΓΑΠΗ...!!!!!!


    

34 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΡΟΥΛΑΚΙ!!!!
    ΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΡΕΡΗΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩς ΠΡΙΝ......ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΑ......

      Διαγραφή
  2. Καλό Μήνα Ρουλάκι!!!!!!!! Σε ευχαριστούμε για το βραβείο... και για τα υπέροχα λόγια!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα, Ρούλα μου γλυκειά! Να'σαι καλά για το βραβείο που μάς χάρισες ! 'Οσο για την ανάρτηση, τι να πω ! Ολο συναίσθημα, όλο γλύκα, με τόση απλότητα και τόσες μα τόσες αλήθειες!! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ που είστε????Μπήκα στην πανέμορφη έπαυλη (αυτή που με χρυσά χράκια έκανε ο διαμαντένιος σου) ,τσίμπησα κατ' ευθείαν από την κατσαρόλα , βρήκα και ένα γλυκόπιοτο κρασί και είπια στην υγειά σας και σεις ακόμα να φανείτε!!!Ετσι κάνουν οι φίλοι??Καλά...ίσως φταίει που δεν πήρα τηλέφωνο πριν έρθω!!!Καλό μήνα Ρουλάκι!!Να περάσετε όμορφα εκεί που θα πάτε!!!Να μου προσέχεις τον σμαραγδένιο σου!!!Φιλάκια και ευχαριστούμε για το πολύ όμορφο βραβειάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Ρούλα !!! Ευχαριστούμε για το πανέμορφο βραβειάκι ! Σας εύχομαι μια πολλή όμορφη Κυριακή !
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΛΑΙΡΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!!

    ΕΧΩ ΑΡΑΙΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΛΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ...ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ...

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. KΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!Αχ,βρε Ρουλακι,ξεχασες να γραψεις οτι οι φιλοι χαιρονται με την ανοδο σου αλλα οι Ελληνες φιλοι,με τον εγωισμο που εχει η Ελληνικη φυλη,θα σου βγαλει τα ματια!!!!!!χαχαχα γελαμε με τα χαλια μας!!!!!!
    Οι καλοι φιλοι στα δυσκολα φαινονται κι ας ειναι κι απ'το Τιμπουκτου!!!!!!
    Καλο σ.κ Ρουλακι μου!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα, καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Μου'φτιαξες το κέφι!!!
    Σε γλυκοφιλώ φιλενάδα!!! Να'σαι καλά και να προσέχεις το Σμαραγδένιο σου μάστορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρούλα μου, είσαι βρε παιδί μου... η καρδούλα σου θέλω να πω, είναι ένα τριαντάφυλλο ανοιχτό! Πώς να μη σε λατρεύει ο Σμαραγδένιος σου... πώς να μη σ' αγαπάμε κι' εμείς! Νάσαι πάντα καλά και σ' ευχαριστούμε πολύ για το γλυκό βραβείο! Το πήρα!!!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρούλα μου σου εύχομαι να έχεις έναν όμορφο Ιούνιο μαζί με τον Σμαραγδένιο σου και με όσους αγαπάς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρούλα, καλό μήνα να έχεις , να περνάς καλά και να κοιτάξεις να κλέψεις ....σήμα για να μπορείς να μας παρακολουθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Ρούλα μου...ΗΡΘΑ....χαχα φιλάκια πολλά καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Σμαραγδένια!μας έφτιαξες την διάθεση!...έτσι ακριβώς είμαστε...και μας αρέσει!!! Ευχαριστώ κι`εγώ για το βραβειάκι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόλύ ωραίο,γιατί είναι αληθινό...Γι αυτό δεν θα άλλαζα με τίποτα την Ελλάδα με όλα τα στραβά της...Φιλιά,Σμαραγδένια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι, γλυκειά μας Σ μ α ρ α γ δ έ ν ι α . Ευχαριστώ για το βραβείο που μάς χάρισες ! Είσαι τόσο απλόχέρα και λες τόσες αλήθειες, να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΥΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ Ο ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και καλό μήνα! Πόσο αληθινά και πόσο συγκινητικά είναι όσα γράφεις!!!Μπράβο σου αυτοί είναι οι Ελληνες και ας το καταλάβουν όλοι. Ευχαριστώ και εγώ για το βραβειάκι. Συνέχισε να μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου και τα γραπτά σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακριβώς!!!!!!!! Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο!. Σαν σοφός γιατρός έπιασες τον σφυγμό και έγραψες την σωστή διάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά μόνο εγώ έχω πρόβλημα. Δε μπορώ να διαβάσω τίποτα από το blog σου. Τις τελευταίες μέρες μπορώ να δω μόνο τις φωτογραφίες και από πίσω βγαίνουν κάτι βατραχάκια με αποτέλεσμα να μη διακρίνω γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διαβάζω καιρό το ιστολόγιο σου αλλά δεν έχω ξαναγράψει σχόλιο.. :)

    Τον τελευταίο καιρό μένω στο εξωτερικό και βλέπω τις διαφορές ανάμεσα στην ελληνική νοοτροπία και την νοοτροπία άλλων λαών.. πολλές φορές είναι τόσο αισθητές οι διαφορές που εκπλήσσομαι γιατί και οι υπόλοιποι δεν είναι τόσο εγκάρδιοι όσο εμείς.

    Η ανάρτησή σου με έκανε να σκεφτώ πόσο μου έχουν λείψει τα φιλαράκια μου..

    Φιλιά από την βροχερή Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Ρούλα μου και καλό καλοκαίρι να'χουμε! Πανέμορφη ανάρτηση, συμφωνώ μ'αυτά που γράφεις...είναι πολύ αληθινά! Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα από την Νάσια.... το blog σου είναι υπέροχο και ελπίζω να τα λέμε συχνά!! Να'χεις ένα πανέμορφο και δροσερό σ/κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφο και δροσερό σπιτικό είναι αυτό Ρούλα Σμαραγδένια μου!
    Σήμερα έκανα στου Ευβοϊκό (20 λεπτά απ' το βουνό μου) και το πρώτο μου μπανάκι!
    Μ' έφαγε η περιέργεια... είδες την Gingeroula μας;
    ΑΦιλάκια καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου ευχομαι καλό μήνα ,να περνάς καλά εκεί που είσαι και να γυρίσεις φρέσκια και ανανεωμένη...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επί τέλους μπόρεσα να διαβάσω την ανάρτηση. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ναι Ρούλα μου εμείς οι Έλληνες για λίγο ξαποστένουμε και ξανά μπροστά!!!! Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφη ανάρτηση! Έτσι είναι οι Έλληνες έτσι είναι η Ελλάδα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή