Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΕΜΕΙΣ...ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ..!!!!!!!



θέλουμε τόσο να αλάξουμε
το πρόσωπο αυτής της γής
κι ενα καινούργιο να της φιάξουμε
εμείς οι γυναίκες..!!

Απ την καρδιά μας να της δώσουμε
αγάπη ,ειρήνη, ανθρωπιά
θέλουμε τόσο να την σώσουμε
εμείς οι γυναίκες..!!

Από τα χέρια της ν αρπάξουμε 
δάκρυ, πολέμους και φωτιά
και στο κενό να τα πετάξουμε 
έμείς οι γυναίκες..!!

Το γκρίζο χρώμα της να βγάλουμε
απο της γής την ζωγραφιά
άσπρο, γαλάζιο να της βάλουμε
εμείς οι γυναίκες..!!

Την αγκαλιά μας να ανοίξουμε
πού είναι μεγάλη και πλατιά
μιά νέα γή για να γεννήσουμε 
εμείς οι γυναίκες..!!!!



65 σχόλια:

  1. Ρουλάκι μου!
    Είναι υπέροχα και τόσο αισιόδοξα λόγια καρδιάς για εμάς τις γυναίκες!

    Με συγκίνησες, αλήθεια...

    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρυ μου....αν δεν έχουμε και λιγη αισιοδοξία χαθήκαμε...παντα αυτή ειναι που με ωθεί να μην νιώθω και να μην βλέπω τόσο μαυρα τα πράγματα...νωμίχω π[ως ειμαστε παραπανω δυνατές απο ασο νομίζουμε.. και ειμαστε ικανές να κάνουμε πολλα αν μας αφήσουν....φιλακια...πολλα..

      Διαγραφή
  2. Ίσως τελικά εάν μας δινόταν η ευκαιρία να είμαστε εμείς οι γυναίκες στο "προσκήνιο", να μην υπήρχε τόση δυστυχία στον κόσμο. Να ακουγόταν και μια πιο ευαίσθητη φωνή, μια πιο καλλιτεχνική, πιο δημιουργική, πιο ανθρώπινη.

    Σμαραγδένια μου, δεν σε ξέχασα. Μου έριξαν το ιστολόγιο πριν από λίγο καιρό. Σε ευχαριστώ που με ταξίδεψες στα πανέμορφα Σφακιά μέσω της προηγούμενης ανάρτησης σου - μου λείπει πολύ το νησάκι μου τώρα που είμαι στην ξενιτιά. Σε επισκέπτομαι συχνά αλλά δεν αφήνω πάντα σχόλιο.

    Φιλιά από την μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το Αγριμακι μας...αυτό που λές μικρή μο αν μας δινίταν η ευκαιρία...νομίζω μας φοβούνται γιατί ξερουν την δύναμή μας αλλα και την αυαισθησία μας..σε πολλα πραγματα........το ξερω οτι ακομα κι αν αργείς να γραψεις κατι θα συνβαίνει πανω απο τις δυναμεις σου σου να εχεις προτεραιότητα τα προσωπικα σου και αν έχεις χρόνο έδώ είμαστε...αλήθεια τι κανεις τόσο μακρυα απο την Κρητη; υ.γ. αν θελεις το πιστευεις προχθές σε σκεφτόμουνα αλλα δεν εβρισκα το ιστολόγειο σου.. τωρα θα το αποθυκευσω... να τα λέμε... φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  3. Όμορφη αναφορά στη γυναίκα Ρουλα μου,να σε καλά..
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε... βρε Φούλη μου..δεν χρειαζεται να τα λέμε και πότε πότε;.. μπορεί να ειναι όνειρα θερινής νυχτός...αλλα μου αρέσει να τα φανταζομαι... αν μπορούσαμε νομίζεις οτι δεν θα το καναμε;;; φιλώ σε γλυκά...

      Διαγραφή
  4. Σοφά και αισιόδοξα λόγια. Καλή σου μέρα εύχομαι Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφα Κατρινακι μου δεν ξερω αν ειναι αισιόδοξα οπως θελω να ειναι.. ..καλο σου βραδυ τωρα πιά απο μενα Κατερινακι μου...φιλακια..

      Διαγραφή
  5. Ρουλάκι μου αν όλα όσα λες μπορούσαν να γίνουν, ο κόσμος δεν θα είχε τη σημερινή μορφή.
    Και αν κάτι γίνεται από την γυναίκα εκπορεύεται... {Οχι στις πολιτικούς μας}
    Μόνο σε κάθε μια μας!
    Πολλά φιλιά καλή μου..γελαστή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ! βρε Αντιγονακι μου...εγώ.. ονειρευομαι...και ας ειναι ουτοπία... αν άφηναν τις γυναικες να κανουμε κουμαντο λές οτι δεν θα τα καταφέρναμε;;;πολύ καλητερα απο τους αντρες...χι..χι.
      (να το διαβασει αυτό κανενας αντρας).....εγώ νομίζω οτι μπορούμε....με το γυναικείο μας μυαλό θα (γεννούσαμε) ομορφες ιδέες..φιλώ σε....

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρούλα μου, νότα αισιοδοξίας τα λόγια σου, μακάρι να μας άκουγαν.
    καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θελουμε Μαρία μου να στήλουμε εστω και για λίγο αισιόδοξα μηνύματα... αν μας ακουγαν ομως!!!!!!! τι θα καταφέρναμε...!!!!!!! φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Ρουλίτσα μου με τα ποιηματάκια σου και τις όμορφες σκέψεις σου! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι όμορφες σκέψεις Μαρακι μου που μπορούν να γίνουν στιχακια..εστω και για λίγο οση ώρα τα διαβαζουμε ετσι απλά μας κάνουν να ονειρυτούμε για μια στιγμή οτι άν ήταν ετσι;;;τι ωραια που θα ήτανε..... αυτες τις μικρες στιγμούλες ας τις αφήσουμε για λίγο να μας παρασύρουν ....και ας ειναι ονειρα.....θερινής νυχτός ..το ξερουμε... όμως αν;!!!!!!!χι..χι. φιλακια πολλα γλυκια μου...

      Διαγραφή
  8. καλημερα!!!καλη Κυριακη!!!
    ΑΧ!ΕΜΕΙς ...ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕς.....
    πως ειναι δυνατον να θελουμε κατι ...αλλο....
    αφου..

    .εμεις οι γυναικες.
    ..δημιουργουμε ..την ΖΩΗ....
    ΣΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ,ΜΑς.....


    ...irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πές τα βρε Ιριδα μου... και μονο αυτό!!!!!! πως ειναι δυνατόν να θελουμε κατι αλλο... θα εφτανε να κανουμε θαυματα...!!!!!!! σου στελνω φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  9. Όμορφα... αισιόδοξα λόγια καρδιάς!!!!!! Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα Ρουλίτσα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου κορίτσι μου....τι να κανω που την αισιοδοξια την βλέπω και στα πιο ασχημα πραγματα και μου βγαινουν κατι τέτοια στιχακια...καποιες φορές...φιλακια και να έχεις μια όμορφη εβδομαδα..Βικυ μου...

      Διαγραφή
  10. αχ εμείς οι γυναικες-))))Ολα τα κάνουμε-)))
    και πολύ όμορφα τα ΄σύνθεσες...ζήτω οι γυναίκες!!!!!!!!
    πολλά φιλιάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα μου...εννοείται οτι τα κανουμε όλα...ακομα και να ομορφύνουμε τον κόσμο μπορούμε.... ζήτω μας..χι..χι.. ....... εξακολουθώ να μην μπορώ να μπώ στο μπλοκ σου.. γιατί;;;; φιλακια πολλαλ και απο μενα...

      Διαγραφή
  11. Ρουλίτσα μου γλυκιά, τι διαμαντάκι έγραψες πάλι!!!!!! Το αντέγραψα για να τόχω!
    Φιλάκια πολλά πολλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιώ μου.....πρωτα μου εκανες χαρη που το αντέγαψες..και σου αρεσε..αλλα ενα απλο ποιηματακι ειναι ..που θα το έγαφε ο καθείς νομίζω ..ειπα να το βαλω να το διαβασουμε για να τονοσουμε λιγο την αισιόδοξη πλευρα της ζωής μας... μπορεί να μην γίνει ποτέ ..αλλα δεν ειναι ωραιο να το ονειρευόμαστε;!!!!!! αν λειπανε και τα όνειρα απο τον κόσμο ..πόσο αχαρη θα ήταν αυτή η ζωή!!!!!!και δεν ξερεις...ποτέ μην λές ποτέ...ειπαμε....!!!! χι..χι.. φιλακια πολλλα...

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σερενατα μου χαιρομαι που σου άρεσε το ποιηματακι μου....μακαρι να γινοτανε....ετσαι τα πράγματα...φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  13. Ρουλάκι, απέδωσες πολύ εύγλωττα και συγκινητικά την φωτεινή πλευρά της γυναίκας. Μακάρι να υπερισχύει πάντα αυτή η πλευρά και όχι η ... ανάποδη !!! Φιλιά πολλά στα μαγουλάκια σου, φωτεινή γυναικεία πλευρά !!!! Και Καλή Εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινακι μου....ξερω οτι υπαρχει μέσα σε όλους μας και η καλή και η αναποδη...πλευρα..αλλα ειπα να αποδώσω την καλή μας μεσα απο τους στίχους..αυτούς..και ποιός δεν ονειρευται έτσι τον κόσμο μας...για σκεψου το....!!! τι ομορφος που θα ήταν αγγελικα πλασμενος που λένε....τοσο δύσκολο ειναι πιά;; είναι..θα μου πείς και θα έχεις δίκοιο γλυκια μου... καλά εγώ ζω στον κόσμο μου... το ξερω .. έτσι θελω να τον ονειρευομαι εστω κι αν ξερω οτι εινα ουτοπία...ξερω οτι εκει εξω ειναι αλλιως τα πραγματα....φιλώ σε.....

      Διαγραφή
    2. Τί κουτσούνι !!! Δεν βαριέμαι να το λέω !!!

      Διαγραφή
  14. Μεγάλες αλήθειες μέσα απο το ποίημά σου!!!!
    Φιλιά Ρουλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ... Μαρινακι μου αλήθειες είναι αλλα δεν τις αφήνουν να γίνουν πραγματικότητα... νομίζω οτι μας φοβούνται αν ενωθουμε όλες..χι.χι.. τι θα μπορούσαμε να κάνουμε!!!!!!φιλακια ποιλλα Μαρινακι μου.. να έχεις μια όμορφη εβδομαδα..

      Διαγραφή
  15. Αν καθε γυναικα κανει κάτι λίγο ξεχωριστά, ολες μαζί μπορούμε να κάνουμε περισσότερα!!!
    Καλη εβδομαδα Ρουλιτσα,αισθανομαι οτι ειμαι στη πλατια σου αγκαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειται οτι εισαι εκει που λές Αφρα μου..χι..χι..και βέβαια αν ειμαστε ολες μαζί κανουμε θαυματα οπως αυτό που κανουμε με την ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΗΔΩΝ ΜΠΛΟΚΕΡ...ενα παραδειγμα σου λεω....μονο να θελουμε.....ειμαστε ικανες για τα παντα..εγω έτσι αισθανομαι...μονο βαριά πράγματα δεν μπορώ να σηκώσω..χι..χι. και αυτό μπορώ να το κανω με βοήθεια αμα λάχει..χι..χι.. ασε το μυαλό μας δεν το συζηταμε....σου στελνω πολλα φιλακια να σε βρούν..

      Διαγραφή
  16. Όμορφο το ποίημα σου για τις γυναίκες Ρούλα μου.Εγώ λέω ότι είμαστε φωτιά και δροσερό νερό μαζί, δυο πράγματα που δεν μπορούν να συνυπάρχουν παρά μόνο μέσα στη γυναίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι ειμαστε ...να μην αρχίσω να απαριθμώ τα προτερήματά μας... Κατερίνα μου..θα βγούνε πολλα...να εισαι καλά και σου ευχωμαι να περάσεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομαδα...φιλακια..πολλα

      Διαγραφή
  17. Μακάρι Ρουλάκι μου !!!Αν και προσωπικά μάλλον δεν το βλέπω να γίνεται!!!Αφού πέρασαν 20 αιώνες και δεν μπορέσαμε να πάρουμε τα ηνία της παγκόσμιας διακυβέρνησης .......Και οι λίγες περιπτώσεις είναι σταγόνα στον ωκεανό !!!
    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξερω οτι δεν γίνεται....αλλα ωραια θα ήταν να γινόταν έτσι;....και δεν γίνεται κατα την γνώμη μου γιατί ξερουν αυτοι που κυβερνούν τις τύχες του κόσμου...οτι θα σταματούσαν οι πολέμοι πρωτα πρώτα..νιμίζω... και αυτό δεν τους συνφέρει...ομως ήθελα να βαλω μια νότα αισιοδοξίας στο ποιήματάκι μου.....φιλακια πολλα.... καλή σου εβδομαδα...

      Διαγραφή
  18. τι όμορφο ποίημα!!! καλή εβδομάδα Ρούλα!! :) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΉ...και όμορφη εβδομάδα και σε σένα Εβονιτα μου.... αν μπορούσαμε μακαρι να γινότανε πραγματικοτητα...ολα αυτά..φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφο, συγκινητικό, αληθινό και γραμμένο πολύ ωραία!!Μπράβο Ρούλα μου γλυκιά!!! Καλή σου εβδομάδα καλή μου, φιλάκια Θεσσαλονικιώτικα, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου...αυτό ακριβώς ήθελα να πώ με το μικρό μου ποιηματακι... για εμας τις γυναικες...
      βλεπω τι γίνεται γύρω μας τι μπορούμε να καταφέρουμε οταν ειμαστε όλες μαζί ..παραδειγμα... τα διάφορα pazaar που γινονται αυτό τον καιρό ..οπως οι κουμπαραδες...και δες την συμετοχή μας...αυτο το μηνυμα ειναι αισιόδοξο...δεν ξερεις καμια φορα....φιλακια και απο μενα στην πατρίδα....

      Διαγραφή
  20. Λες βρε Ρουλα μου,αν η Γη κυβερνιοταν απο γυναικες,ναταν καλυτερα η θα μαλλιοτραβιομασταν χειροτερα?Παντως το οτι η Ελληνιδα γυναικα ειναι στυλοβατης και ηρωας στην κοινωνια αλλα και παγκοσμιως νομιζω,αυτο δεν το αμφισβητει κανεις!!!Ομορφο ποιημα,συγκινητικο κι ελπιδοφορο,μονο γυναικα θα μπορουσε να το γραψει,μπραβο Ρουλακι μου!!!!!!
    Φιλια πολλα,καλη εβδομαδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και αυτό να γινότανε Μαρία μου (να μαλιοτραβηχτούμε) παλι κατι καλό θα εβγαινε..δεν ειμαστε τόσαο σκληρες όσο οι αντρες..(υπαρχουν και εξερεσεις βέβαια ..αλλα ειναι πολύ λίλες ευτυχώς...) αλλα στην πλειοψηφία μας.. εχουμε καλα εντσικτα για τον κόσμο που θα παραδίναμαι στα παιδια μας..αυτή η ελπίδα με ώθησε να γραψω οτι ονειρευομαι...να θελω ενα κόσμο ομορφο... οπως νομίζω και όλες μας ...φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  21. Ρουλάκι πολύ συγκινητικό και ταυτόχρονα συγκλονιστικό το ποιημά σου....οι στίχοι σου περιέγραψαν έναν καλλίτερο κόσμο μία ιδανική κοινωνία όλα όσα ονειρευόμαστε και επιθυμούμε όλοι!!! Εγραψες έναν ύμνο για εμάς τις γυναίκες !!! Σ΄εχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...για σου χρυσομελισουλα μου... έτσι τον θελουμε τον κοσμο μας... αν τον αφήνανε στα χέρια μας ..ίσως ..λεω ..ίσως να ήτανε ήδη καλήτερος.....ύμνο έ;;σου αρεσε;.. έ.. να μην παινεφτούμε και λιγο μονες μας...χι..χι..εγ.ω σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σας σχόλια....φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  22. Ομορφα, σοφά λόγια , βγαλμένα από την καρδιά !Να'σαι καλά, Ρουλάκι! Καλή εβδομάδα να'χεις ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πώ Πεπη μου ..οτι βγήκανε απο την καρδιά μου τα λόγια ειναι σιγουρο....το αλλο για την σοφία δεν ξερω βρε παιδί μου τι ναπώ... το μονο που θα πώ ενα μεγαλω ευχσριστώ....και χαιρομαι για τα ομορφα που μου λε΄ς να εισαι καλά και πολλα φιλακια.. σου στελνω..

      Διαγραφή
  23. Ρουλάκι μου,καλημέρα, καλή εβδομάδα!!!!!!
    Ωραία τα λες!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εφουλα μου...δεν ξερω τι εχω παθει τωρα τελευταια ..και αργώ και να απαντησω στα σχόλια ακι να κανω τις επισκεψεις μου... ειναι που καθε σαββατοκύριακο φευγουμε και παμε στο εξοχικό ..εναι οτι κανω διαφορα για τα παζάρια..παει η ωρα και δεν μου φτανει ο χρονος...αλλα πιστευω οτι θα εχουμε χαλαρωσει πιο μετα..να πιασουν τα κρυα να μαζευτούμε μεσα...αλλα καλητερα να παει ετσι ο καιρός γιατί για πατρέλαιο φετος δύσκολο το βλεπω...να εισαι καλά Εφουλα.. και πολλα φιλακια..

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο ποίημα γεμάτο σοφία και αλήθειες!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα σου λογια...αλήθεια ειναι αλλα και ενα όνειρο ..που μακαρι να γινόταν πραγματικότητα.. φιλακια πολλα ..σε ευχαριστω πολύ που ήμουνα μια απο τιε τυχερες του διαγωνισμού σου...

      Διαγραφή
  25. Δυστυχώς δεν μπορώ να θεοποιήσω τις γυναίκες, ούτε να κατηγοριοποιήσω τους ανθρώπους ανάλογα με το φύλλο τους. Εχω δεί γυναίκες πολύ χειρότερες κι από άντρες όταν πήραν την εξουσία στα χέρια τους. Δες πως κατάντησε η Δαμανάκη, δες τη Μέρκελ.... κι άλλες σε άλλους τομείς. Ανθρώπους χρειαζόμαστε με μεγαλύτερη καρδιά απ' ότι τσέπη.....

    Πέρα απ'το θέμα όμως το ποίημα θαυμάσιο όπως πάντα

    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί αγαπη μου να τις δούμε και αυτές τις γυναικες... πόσες όμως ειναι;;μετρημενες στα δαχτυλα..εγώ οπως ξερεις που βλέπω την θετική μερια του πραγματος αν γινότανε κατι τετοιο που ονειρευομαι (οχι νομίζω μονο εγω)θα τις παίρναμε σίγουρα με το μερος μας ...και αν δεν θέλανε..χι..χι.. αυτές θα χανανε την ευκαιρία να νιώσουνε ευτυχισμενες...θα τις αφήναμε στην μιζέρια τους...χι..χι.. σεναριο έ;;;;φιλώ σε...φιλεναδα..

      Διαγραφή
  26. Ένα δύσκολο θέμα ... Ξέρεις όταν αισθάνομαι ότι είμαι κατι άλλο απο μια γυναίκα, αν εξαλείψομε τους ρόλους που η κοινωνία μας έχει απονεμηθεί χωρίς να μας ρωτήσει;;; όταν το αγοράκι μου 9 χρονών (ξέρεις ότι είναι ενα μικρος κινέσος που θοθετήσαμε με την αδελφή του για ένα χρόνο και τέσσερις μήνες), θα άρει ένα λίγο τις πιτζάμες μου, στηρίζεται το κεφάλι του στην κοιλιά μου και λέει: μαμά, μακάρι εγώ εδώ ...

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να γινουμε κατι αλλο απο αυτό που ειμαστε;;; ο γυναικείος ρόλος μας ..μας κανει να ειμαστε πιο ευαισθητες..να αγαπαμε πιο πολύμε την καρδια παρα με το μυαλο..ειδες τι γραφεις;;
      τι σου λεει το αγορακι σου... μαμα μακαρι έγω εδώ.....αυτό ειναι που θελουμε για τα παιδια μας να ειναι δίπλα μας γερα...και οχι να σκοτώνονται σε πολεμους που τους εχει δημιουργίσει η ανδροκρατουμενη κοινωνια μας..αυτό με ποναει πιο πολύ απο οτιδήποτε άλλο..

      Διαγραφή
  27. ... τα λόγια είναι τόσο όμορφα, μα μου'ρθε μια πίκρα στην καρδιά και βούρκωσα... λες αν οι γυναίκες τολμούσαν περισσότερα η ζωή να ήταν αλλιώς?? 'Ισως οι χώρες να είχαν ίσες εκτάσεις, με λίγο θάλασσα, πράσινα βοσκοτόπια, γάργαρα ρυάκια, μερικά ποτάμια και βουνά. Όλες τα ίδια για να μην μαλώνουν... Η γυναίκα νιώθει την γέννηση πρίν ακόμα γίνει μάνα, δεν θα μπορούσε να ανεχτεί πολέμους, πείνες...τόσο πόνο στα μάτια όχι μόνο παιδιών αλλά και μεγάλων. Φιλάκια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ συνονοματη μου έφιαξες τον κοσμο καλήτερο και απο αυτον που λέω..ακριβώς ετσι να ήτανε και γιατί να μαλώναμε; το μονο που θα σκεφτομασταν θα ήταν το μελλον των παιδιών μας και το κοσμο που θα τους απαραδείναμε...εναν κόσμο ομορφο ..αγγελικά πλασμενο....ακριβώς γιατί δεν θελουμε να πεινανε και να υποφερουνε τα παιδια μας... και αυτό θα ήταν πολύ δυνατό κίνιτρο...
      φιλακια πολλα και σε σενα και στην πατρίδα

      Διαγραφή
  28. Πόσο γλυκό, όμορφο και αληθινό ποίημα!!! Φιλιά Ρουλάκι μου και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου έλπιζω να εισαι καλά σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λοια...σε φιλώ και σου ευχωμα να εχεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομαδα...φιλια και στην ομορφη Κοζανη..!!!!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχο και γλυκό. Ας ελπίσουμε μόνο τον κόσμο και την ζωή να μην θέλουμε να τον αλλάξουμε μονάχα εμείς οι γυναίκες αλλά να εμπνεύσουμε και τους άντρες να μας βοηθήσουν! :)
    Καλό βραδάκι γλυκιά Ρουλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Μαρινα μου απο το στόμα σου και στου θεού τ αυτί ....να ακουσουν και να παραδειγνατιστουν απο εμας.....ειδες τι λεμε;; ποσο μας παρασύρει ι ιδεα και ποσο αισιόδοξο μας αν και ουτοπικό όλο αυτό;....δεν ξερεις καμια φορα...και τα πιο τολμηρα ονειρα μπορει να γινουν πραγματικότητα.... φιλακια πολλα..καλο βραδυ...

      Διαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Καλως το το Καναρινακι μου.. ευχαριστώ...φιλιά και καλο σου βραδυ...

      Διαγραφή
  31. Ρούλα μου Καλημέρα!!!! Η λέξη γυναίκα πονάει πολύ....Πίστευα και πιστεύω τώρα ακόμη πιο πολύ τι αν οι γυναίκες είχαν τον κόσμο στα χέρια τους θα ήταν πιο νοικοκυρεμένος....αλλά μάλλον δεν το θέλουμε αφού εμείς αναθρέφουμε άνδρες για να μας κυβερνούν όπως είναι αρχηγοί από τα πρώτα τους βήματα στη ίδια τους την μάνα που τρέχει να εκπληρώσει όλα τους τα θέλω....Ισως μετά από 2-3 αιώνες κάτι αλλάξει..... Φιλάκια Ρούλα μου (πνίγομαι από δουλειές ,μάζεμα ελιών, κουμπαράδες κλπ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩς τη την Εφη μου..πολλες δουλειές έ;;; τι να κάνεις παιδί μου αφού πρέπει να γίνουν ...και εγώ που δεν εχω πολλες παλι δεν μου φτα νει ο χρόνος....όσο για εμας...τις γυναίκες..
      μια μεγαλη αλήθεια είπεςς ..εμεις σκαβουμε τον λάκο μας μονες μας... με τους άντρες που ανατρέφούμε....χι..χι.. για τόοοοοσο μετα το βλέπεις ..να γίνεται.. Εφη μου..και δεν έχεις άδικο... καλα ξέτελα στις δουλειές σου φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  32. Yπέροχος και συγκινητικός ο ύμνος σου για μας τις γυναίκες !!!!
    Απίστευτη Ρουλίτσα , πολύ μ αρέσουν τα ποιήματά σου !!
    Να σαι καλά, να γράφεις όμορφα ,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αληθινά λόγια που η δική σου "πένα" μπορεί να αποδώσει τόσο σωστά!!!! Όταν έχει ο άνθρωπος "απόθεμα" μέσα του.... έχει και πολλά να πεί!!!!!φιλάκια Ρουλάκι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή