Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΙΣΑ ΠΟΥ ....ΠΡΟΛΑΒΕΝΩ...

Ο καιρός πέρασε σχεδόν και οι μέρες σιγά σιγά
 τελειώνουν...η..
 θα κάνει και πάλι αυτό που αγαπά..και ξέρει να κάνει καλά...
Η προθεσμία να στείλουμε την αγάπη μας στην Φλόγα.. κοντεύει να λήξει...
Οι τελευταίες μικρές πεταλούδες επάνω σε λουλουδάτες χαρτοπετσετοθήκες..


και οι  πλεχτές θήκες για κινητά...


 μαζί με την αγάπη μου  ήδη ταξιδεύουν για την Ναύπακτο.. 
για εκεί που θα λουλουδίσει  ο τόπος.. με πανέμορφα  χρώματα και θα πεταλουδίσει  αγάπη από όλες μας που θα κάνει πολλά παιδικά μουτράκια χαρούμενα...
Αλήθεια πόσο γέμισμα καρδιάς είναι αυτό!!! 
Το έχετε σκεφτεί; 
Είναι αυτό που φέρνει χαμόγελο στα χείλη... ας το κάνουμε τρόπο ζωής...!!!!
Ραντεβού στην Κοζάνη κορίτσια!!!!!
Για να συνεχίσουν να χαμογελάνε..άνθρωποι..!!
Τα λέμε σε λίγες μέρες..!!!

  

37 σχόλια:

  1. Πραγματικό γέμισμα καρδιάς είναι πάντα η προσφορά η ανιδιοτελής. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και εύχομαι με όλη μου την καρδιά να πάει ο κόσμος στο bazaar μας και να έχει απόλυτη επιτυχία για τα παιδάκια της Φλόγας!
    Καλησπέρα Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax, Ρουλάκι μου, τί ομορφιές είναι αυτές? Ανοιξιάτικες, λουλουδο-πεταλουδένιες και κυρίως αγαπησιάρικες!!!
    Εγώ είμαι σίγουρη πως πολλά παιδικά μουτράκια θα χαμογελάσουν! Μην αμφιβάλλεις!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύύύ, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά στα χεράκια σου, Ρουλίτσα! Πανέμορφα τα δωράκια σου για την Φλόγα!!!!!!!!
    Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία το μπαζάρ και να πουληθούν όλα όσα φτιάξαμε με τόση αγάπη για τα παιδιά.
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφες δημιουργίες !!!
    Ελπίζω να έχει επιτυχια το Bazaar ..
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια στα χεράκια σου Ρουλίτσα μου!!!!!
    Πάνε να βρούνε τη δικιά μου οι πεταλούδες σου!!!!!
    Ελπίζω να μην είναι τόσο φαντασμένες σαν τη δικιά μου!!!!
    χαχαχχαχα!!!!
    Μόλις γυρίσαμε από την κλινική!!!!
    έγινα γιαγιά!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ρουλίτσα μου.Τι όμορφα που τα στόλισες! Θα ξεπουλήσουμε στην Ναύπακτο! Άντε θα τα πούμε με την επιστροφή. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμορφα πραγματακια !! Και πανε για ενα εξαιρετικο σκοπο! ευχομαι να δωσουν χαρα και χρωμα στην ζωη των ανθρωπων που το εχουν αναγκη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφα Ρουλακι γεια στα χερακια σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΄Μα τι καταπληκτικά πράγματα φτιάχνουν τα χρυσά σου χέρια Ρούλα !!!!
    Εξαιρετική και χρήσιμη προσφορά !!!!
    ΠΡΕΠΕΙ να πετύχει αυτό το μπαζάρ !!!!
    Σε φιλώ και καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπραβο Ρουλα μου!
    Οι δημιουργιες σου υπεροχες.
    Ολα θα πανε καλα στο μπαζαρ!
    Μπραβο σε ολους για τη δραση σας!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρούλα μου μπράβο σου είναι υπέροχα αυτά που έφτιαξες!
    Μπ΄ραβο σου και που συμμετέχεις!
    Είναι μοναδικό το να μπορείς να δώσεις χαρά σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη!
    Μοναδικό!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Σμαράγδι μου
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου
    Μοναδικός ο σκοπός!!!!

    φιλί εαρινό πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σου μέρα Σμαραγδένια μου!!! Είναι όλα πανέμορφα κι καλοδουλεμένα!! Γεια στα χέρια σου!!
    Φυσάει το bazaar!! Φυσάει!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ συγκινητικό γλυκό μου Σμαράγδι!.... Πολλά γλυκά φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρουλίτσα, χρυσοχέρα πολλά συγχαρητήρια!Πολύ ωραία τα πραγματάκια που έφτιαξες όπως και αυτά που έχεις φτιάξει και τις προηγούμενες μέρες!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρουλάκι μου τι ομορφιές έφτιαξες , μπράβο σου καλή μου να είσαι καλά , εγώ ακόμα κάνω τα τελευταία μου , να τα στείλω !! Πάμε γι άλλα , έτσι είμαστε οι γυναίκες !!!
    Με χαμόγελο και αισιοδοξία δυο γλυκά φιλιά στα μάγουλά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμρφα αυτά που έφτιαξες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα να είσαι καλά να προσφέρεις Ρουλάκι μου. Καλοτάξιδες οι πεταλουδίτσες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γλυκές οι δημιουργίες σου Ρουλάκι και
    ο σκοπός σπουδαίος !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα μπροστά, πάντα καλά, πάντα όμορφα. Γλυκές δημιουργίες για το bazaar της Ναυπάκτου. Πάντα για παιδικά χαμόγελα. Περαστικούλια στην αρρωστούλα. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άψογες οι δημιουργίες σου, σπάνια η ψυχή και η μεγαλοσύνη σου!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρούλα μου, μπράβο, είναι όλα υπέροχα και για καλό σκοπό!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου, καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου όπως πάντα μπράβο σου για την συμμετοχή σου σε τόσο ωραίες εκδηλώσεις..ναστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η Ψυχούλα και τα όμορφα χεράκια σου κανουν θαύματα,νασε πάντα καλά,ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπραβοοοο Ρουλακι μου!σε ολα μεσα εισαιιιιΙ!να σαι καλα και να προσφερεις παντα!!!!να σαι καλααα και να περασεις μια υπεροχη βδομαδα!!σε φιλωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ καλή ιδέα και τα έργα σου, φιλενάδα, θαυμα!

    Φιλιά και καφεδάκι παρέα.

    Είμαι εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο, Ρουλάκι χρυσοχέρικο!
    Γεμάτες αγάπη, μεράκι και χαρά όλς οι δημιουργίες σου!
    Να΄σαι καλά, κορίτσι!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μη τολμήσεις Ρουλίτσα μου και περάσεις απ' την Αθήνα και δε ρίξεις σήμα!
    Καλή επιτυχία στις δημιουργίες σου!

    ΑΦιλάκια ανοιξιάτικα, επιτέλους! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ότι φτιάχνουν τα χεράκια σου Ρουλα μου αποπνέουν αγάπη. Τέλεια τα δωράκια που ετοίμασες για την ΦΛΟΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. roylaki sthn prwth gramh panta ena megalw mprabwsoy gia thn prosfwrasoy.einai uio dwro na dinhs aploxera agaph filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραία όλα, γεια στα χεράκια σου Ρουλίτσα μου!
    Σίγουρα θα χαμογελάσουν πολλά μουτράκια από την τόση αγάπη!

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η αγάπη σου και η προσφορά σου θα σκορπίσει την χαρά και την ελπίδα!!'Ολα όμορφα καλοφτιαγμένα και άφθονα!!! Φιλάκια Ρούλα και καλό σου ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Ρούλα!
    Γειά στα χεράκια σου που ξέρουν να χαρίζουν αγάπη και χαμόγελα!

    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπημένοι μου φιλοι .. σας ζητώ συγνωμη το ξέρω οτι καθυστέρησα να σας απαντήσω στα σχόλια σας..λόγοι ανωτέρας βίας ....θα το κανω όμως μόλις μπορεσω.. απο αυριο.. σας ευχαριστώ πολύ απο καρδιας για τα όμορφα σχολιά σας καθε φορα.. νιώθω την αγάπη σας.. και σας ευχαριστώ πολύ.. με τιματε καθε φορα.. και σας είμαι ευγνώμων..!! εχετε και την δική μου απεριόριστη αγάπη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή