Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΕΝΑΣ ..ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΈΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ...ΔΥΟ ..ΟΜΩΣ;


Ναι φίλοι μου.. λέμε ότι ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη..γι αυτό είπε ο γνωστός και μη εξαιρετέος ύποπτος...Σμαραγδένιος να μην φτιάξει έναν ..
              αλλά δύο κούκους 
να υποδεχτούν την Άνοιξη που πρόβαλε σήμερα και ημερολογιακά Δειλά δειλά τα κομμάτια του γαλάζιου ουρανού,
γίνονται όλο και περισσότερα..
Κι ένα ήλιος κρεμασμένος από ψηλά να σπρώχνει τις αχτίδες του να χαϊδέψουν και να ζεστάνουν τα πλάσματα του κόσμου τούτου.
Πρώτη.. πρώτη και βιαστική μην της πάρουν την πρωτιά
στολίστηκε σαν νύφη ντυμένη στα άσπρα άνθη της  η μυγδαλιά...!!!

Πασπαλισμένα με δροσοσταλίδες τα κυκλάμινα .. οι μενεξέδες.. τα ζουμπούλια.. ανοίγουν τα πέταλα τους για να βάλουν τα χρώματα τους στην παλέτα του χρωστήρα και να ζωγραφίσουν την φύση..!!
Ως την άκρη της θάλασσας που γαληνεμένη πια..φτάνουν οι μυρωδιές από την κοντινή κορφή του λόφου.
Μυρωδιές γνώριμες.. φασκομηλιάς.. μέντας .. θυμαριού..
Ένα σμάρι διαβατάρικα πουλιά.. ξεκουράζονται πάνω στα σύρματα του ηλεκτρικού μετά από το μακρινό τους ταξίδι..!
Όπου και να στρέψεις το βλέμμα..σου θα δεις το ξύπνημα της φύσης μετά από τον βαθύ λήθαργο του χειμώνα ..
Μμμμμμμ.. μύρισε Άνοιξη..!! ψιθύρισε η μικρή μοβ βιολέτα στο γιασεμί που είχε σκαρφαλώσει στον φράχτη..!!
Καλός όρισε.!! απάντησε εκείνο..!!!
Ας την καλωσορίσουμε και εμείς αγαπημένοι μου 
φίλοι με χαμόγελα..και ας ζεστάνει καρδιές και σώματα.!!   
     
    


73 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πανέμορφοι κούκοι! Και το καλωσόρισμα της Άνοιξης μοναδικό!!!
    Ωραίες εικόνες και το άρωμα από το γιασεμί έφτασε μέχρις εδώ!
    Καλά να περάσεις Σμαραγδένια μου............κεφάτη και με ανοιξιάτικη διάθεση πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπως έπεπε να καλωσορίσουμε την Ανοιξη.. Αννα μου. ήταν και η μέρα βλέπεις που έμπαινε και ημερολογιακά..!!! φιλάκιααααααα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, καλημέρα αγαπημένη Ρούλα, εφτιαξε ο καιρός και η διάθεση μας απογιώθηκε!!
    Ο κυριος Γιώργος μεγάλος καλητέχνης, υπεροχες όπως πάντα οι κατασκευές του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ράνια μου ...εεε καλά του είναι να φτιάξει.. αν και για να πούμε την αλήθεια .. εδώ στην Κρήτη δεν είδαμε και τον βαρύ χειμώνα.. όμως οταν βγαινει ο ήλιος η διάθεση μας πράγματι αλλαζει.. αντε να ετοιμαζόμαστε για μάζωξη..χι.χιχ. θα τα πούμε γλυκια μου... φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα σμαραγδενια μου!
    Υπεροχες οι δημιουργιες του κου σμαραγδενιου.
    Να ειστε καλα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστούμε πολύ να έχεις μια όμορφη έβδομαδα.. γεμάτη δημιουργία...φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  4. Σμαραγδένια τα συγχαρητήρια μου στο Σμαραγδένιο σου!Και ωραία η φωτό από την παραλιακή της Αλικαρνασσού!Α!Και είστε γειτόνισσες με την πεθερά μου!Λεπτομέρειες στο καφεδάκι που θα πιούμεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε αυτό κι αν είναι σύπτωση..Πινελιώ μου...μπορεί να είμαστε και γειτόνισσες.. με την πεθερά σου και να ξεραινόμαστε..χι.χι..σιγουρα θα τα πούμε απο κοντα ..στο καφεδακι μας.. χι.χιχ. στις διακοπές του Πάσχα .. λεμε.. να είσαι ετοιμη.. χι.χιχ. σε ευχαριστουμε για τα καλά σου λόγια ... φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  5. Τι πανέμορφοι κούκοι είναι αυτοί!
    Μπραβο στο Σμαραγδένιο χίλια μπράβο!
    Πόσο μου αρέσει η άνοιξη Ρουλάκι μου!
    Που ξυπνάει όλη η φύση όπως λες και μαζί της και εμείς.
    Πολύ όμορφη ανάρτηση καλά να περάσεις την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου πράγματι.. ξυπνάει μέσα μας η Ανοιξη .. μια όμορφη διάθεση βλέποντας τα χρώματα .. και μυρίζοντας τις μυρωδιές που σκορπάνε.. 'ολα γύρω μας.. να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια ..μια όμορφη και ηλιόλουστη εβδομάδα να έχεις ΄΄΄Φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  6. ό,τι πιάνετε χρυσάφι γίνεται! Μπράβο στο Σμαραγδένιο!
    Καλημέρααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου ... δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω για τα όμορφα σου λόγια... χρυσάφι.. έ;;; τι όμορφη συμβολική λέξη..!!! .. να είσαι καλά και να έχεις μια ομορφη λουλουδιασμένη εβδομάδα.. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  7. Α!!!!!!!!!! Κούκο έφτιαχνε ο Σμαραγδένιος, και όταν ρώτησα τι φτιάχνετε μου είπε: "Ε κάτι φτιάχνω και εγώ!!!!!" Να μου τον φιλήσεις!!!! Πολλά φιλάκια και αγκαλίτσες και σε σένα γλυκιά μου Ρουλίτσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζεις οτι κάθεται;; χι.χι. δεν μπορεί να το κάνει . αυτό ο άνθρωπος...!!! όλο με κάτι καταπιάνεται.. αλλά δεν το λέω για να μην μου κλέβει την δόξα..χι.χι. θα τον φιλήσω κορίτσι μου.. σε ευχαριστώ πολύ .. θα τα πούμε .. έ;; φιλάκιααααα!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ρούλα μου!Τι πανέμορφοι κούκοι είναι αυτοί!Μπράβο στόν Σμαραγδένιο σου!!!
    Ανοιξη!!Η ωραιοτέρη εποχή,καί πόσο όμορφα αποτυπωμένη μέσα από τόν φακό σου!!
    Υπέροχες εικόνες!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι που να το παινευτούμε Ντίμη μου.. αλλά ο΄τι κανει είναι όμορφο...αν δεν παινέ ψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει..χι..χι.χι. σε ευχαριστούμε πολύ γαι τα καλά σου λόγια.. καλή και όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι .. Ντίμη μου.. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχοι οι νέοι κούκοι του Σμαραγδένιου σου, Ρουλάκι!!!!!
    Η φωτογραφία σου με τα διαβατάρικα πουλιά,είναι πανέμορφη!
    Καλή και μοσχομυριστή Ανοιξη να έχουμε!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου.. αντε να έρθει να ζεσταθούμε... και να μυρίσουμε αρώματα.. όμορφη εποχή.. και σε ποιόν δεν αρέσει.. έ;; σε ευχαριστούμε πολύ να έχεις μια όμορφη και Ανοιξιάτικη εβδομαδα.... φιλάκιαααααα!!

      Διαγραφή
  10. Μα, με κάτι τέτοιες αναρτήσεις,πώς να μη χαμογελάσουμε, βρε Ρουλάκι!!!
    Είσαι χαρά Θεού!!
    Τί όμορφες φωτογραφίες! Τί όμορφες δημιουργίες!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Μια αγκαλιά πελώρια και πολλά γλυκά φιλιά για εσένα και τον Σμαραγδένιο σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θελω να κανουμε βρε Γιαννα μου...!!!! να χαμογελάμε κόντρα σε όλο αυτό που θέλουν να μα επιβάλουν..... τι λαός αισιόδοξος είμαστε..έ;;χι.χι. ας μας κάνουν χαρούμενους μικρα.. και απλά πράγματα.. π.χ. όπως οι παρέα αυτή εδώ μέσα .. !!! να εισαι καλά μικρή μου και να χαμογελας παντα όπως εσύ ξερεις ... φιλάκιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες του Σμαραγδένιου σου, το ίδιο και οι φωτογραφίες σου!
    Αχ, άνοιξη... και σήμερα έχει έναν καιρό, θαύμα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Ελλη μου πως αλάζει κατευθείαν η ψυχοσύνθεσή μας...( έτσι γράφεται;) με το που θα βγεί ο ήλιος και θα ζεστάνει τον κόσμο;;.. η ελπίδα της αναγέννησης.. είναι που μας το κάνει αυτό...σε ευχαρσιστώ για τα καλά σου λόγια... να έχεις μια όμορφη εβδομαδα..!! φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ...ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΣ-ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ...ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.... ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΣ...ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ .Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ...ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μεταξία μου.. είμαστε ανθρωποι που δεν θέλουμε να καθόμαστε.. χωρίς να αξιοποιούμε τον χρόνο μας.. νομίζω και όλες μας εδώ μέσα αυτό κάνουμε και μας δίνει δύναμη χαρά .να είσαι καλά...και να έχεις μια ομορφη εβδομάδα.. φιλάκιααααααα!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα υποδέχεσαι την Άνοιξη και μαζί σου και εμείς γευτήκαμε την κρητική άνοιξη ! Οι δημιουργίες του κ. Σμαργδένιου υπέροχες ! Καλή και μοσχομυριστή άνοιξη να έχετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Ολυμπία μου ότι εδώ εξ αιτίας του κλίματος.. και το ότι ο χειμώνα ποτε δεν είναι βαρύς η Ανοιξη βιάζεται να έρθει..ας την υποδεχτούμε με ευγνωμοσύνη για οτι μας προσφερει.. καλή εβδομαδα σου ευχομαι.. Ολυμπία μου.. φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχος τρόπος να υποδεχθείτε/ούμε την άνοιξη!!!!
    Να είσαι καλά Ρούλα μου με τον Σμαραγδένιο σου!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Σερενάτα μου.. ας την υποδεχτούμε όπως της αξίζει.... με χαμόγελα .. εξ αλλου αυτό δεν είναι η Ανοιξη;; ....δεν μας κάνει να χαμογελαμε .. ενα μπουμπουκι έτοιμο να ανοιξει τα πέταλα του στο ζεστό χάδι του ήλιου;;; Αυτό ειναι Ανοιξη..!!! φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
  15. Τα συγχαρητηρια μου στον καλλιτεχνη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κατρίνα μου... αντε πάλι μου έκλεψε την δόξα.. ..χι.χιχ. να είσαι καλά κορίτσι μου.. να έχετε εκεί στην πατρίδα μια όμορφη και Ανοιξιάτικη εβδομάδα.. φιλάκιαααααααα!!!!

      Διαγραφή
  16. καλησπέρα Ρουλά !!!
    πολύ όμορφες δημιουργίες ..
    και όμορφες φωτογραφίες επιτελούς έφτασε και η άνοιξη .
    κάλο Σαββατοκυριακο ..καλά να περάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι επιτέλους .. ήρθε !!! δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά είναι η σειρά της βλέπεις να έρθει..και δεν μπορεί να χαλάσει το κύκλο.. της φύσης .. χι.χι.σε ευχαριστούμε πολύ φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  17. Αυτή η Άνοιξη με τις ομορφιές της μας έχει ξετρελάνει και δεν μας κάνει καρδιά να μπούμε στο σπίτι.
    Όμορφες φωτογραφίες, μα και οι κούκοι του Σμαραγδένιου είναι καταπληκτικοί!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα γειά στο στόμα σου Ελένη μου που να βρείς μυαλό για να κάτσεις μέσα... για αυτό και η αργοπορεία μου στις επισκεψεις μας.. δεν πειραζει όμως.. θα τις κανουμε .. με το που μπαίνουμε στο σπίτι..χι.χιχ. να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πολύ... φιλακιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  18. Σούπερ Ο Σμαραγδένιος!!!
    Να έχεις μαι υπέροχη άνοιξη αγαπημένη μου ♥
    Φιλιά από καρδιάς!
    Και μη ξεχάσεις το Συμπόσιο! Σε περιμένω να συμμετέχεις με ποίημα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ.. Αριστέα μου.. βλέπεις κάνω την γραμματέα του χι.χι.. να είσαι καλά ... πάντα με τον καλό σου λόγο.. η Ανοιξη θα είναι καλή για όλους μας πιστεύω...το συμπόσιο μου φωνάζει..χι.χιχ. εγώ έχω έμνπευση;; ελπίζω να τα καταφερω... θα δουμε... Αριστέα μου... φιλάκιαααααααααα!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλώς ήρθε η Άνοιξη!!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες του Σμαραγδένιου!!!! Οι φωτογραφίες σου τέλειες!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου καλώς να έρθει με τα χρώματα της και τα αρώματα της.. να μας γεμίσει λιγη αισιοδοξία... και να φέρει με την σειρα της το καλοκαιράκι...!!! χι.χιχ. πολύ βιάζομαι έ;... φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  20. Εσένα Σμαράγδι μου, όλη σου η ανάρτηση έφερε την Άνοιξη!
    Και μου αρέσουν πολύ και οι κούκοι! :)) Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Πετρίνα μου να μπορουσα να το κανω αυτό.. αν είχα την δυνατότητα.. αυτή ... εεεεε η μονη εποχή [που θα είχαμε πάντα θα ήταν η Ανοιξη..χι.χιχ. η καλητερότερη εποχή..!!!! ...ας την απολαυσουμε όσο είναι εδώ... φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  21. Είθε να έχετε πάντα Άνοιξη στη ζωή σας!
    Τα χεράκια του Σμαραγδένιου είναι σμαραγδένια. Τυχαία βγαίνουν τα επίθετα νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα επίθετα.. με αφησε με ανοιχτό το στόμα.. αχ!! βρε Κανελλάκι μου.. καθε φορά.. με κάτι, θα με κάνεις να τα χάνω..ευχάριστα..και να μην ξέρω πως να σου απαντήσω...παρα μονο με ενα ευχαριτούμε.. και οι δύο..!!! φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα,Ρουλάκι μου!!!!Μας γέμισες μ'ανοιξιάτικες εικόνες και όμορφες μυρουδιές !!!!!!
    Οι κούκοι τα κατάφεραν κι έφεραν την Άνοιξη,τελικά!
    Τα φιλιά μου και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα εσύ Ρόζα μου.. καλήσπερα εγώ... χρόνια πολλα για την σημερινή διπλή γιορτή. ..το είπα και εγώ αυτό πως θα φέρουν οι κούκοι ...την Ανοιξη.. χι.χιχ. αλλά ακομα κανει πολύ ψυχρα τα βράδια.. ομως που θα πάει;; καθε της βήμα την φέρνει και πιο κοντα μας...χι.χι... εσέις τι μου κανετε;; καλά ειστε;;.. θα βρεθούμε το Πασχα ..έ;; σε πεθύμησα... φιλακια πολλα Ρόζα μου..!!!

      Διαγραφή
  23. Υπέροχοι οι κούκοι, χίλια μπράβο!
    Να χαρείς την άνοιξη που πάντα έχεις στην καρδιά σου αγαπημένη μου Ρουλίτσα!

    Καλό Σ/Κ
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η δευτρη αποπειρα μου να σου αφήσω εδώ σχόλιο.. Μαιρυ μου... μου βγαζει ενα εικονίδιο.. που γραφει..(και κλάμα η κυρία.).χι.χι... σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου.. να είσαι καλα .. και χαίρομαι που τα λέμε...φιλάκιαααααα..!!!

      Διαγραφή
  24. Καλή άνοιξη στη Σμαραγδένια οικογένεια... στο έχω ξαναγράψει, λατρεύω τους κούκους!
    Ζήλεψα το γιασεμί που είναι το αγαπημένο μου λουλούδι, εμείς εδώ σ' αυτό το βουνό είμαστε ακόμα στη φάση "ανεμώνες", χιλιάδες ανεμώνες γέμισε φέτος το κτήμα μας!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανοιξη Αιναφετς μου.. με τις ανεμώνες γύρω σου τι άλλο χρειάζεσαι;; εμεις εδώ στην πόλη.. μονο αυτά που φυτευουμε .. εχουμε.. αν και τα αγριολούλουδα μας θυμήζουν ότι η φύση ξέρει πολύ καλά την δουλεια της... εμεις είμαστε που της την χαλάμε.. τυολάχιστον μας γεμίζει με χρώματα και αρώματα... η καλητερότερη εποχή είναι....Μαγισσούλα μου.... φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  25. Σαν άνοιξη να'ναι η κάθε μέρα σου Ρούλα!!!
    Οι κούκοι είναι φανταστικοί, πανέμορφοι, μπράβο στο σμαραγδένιο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέτυ μου μακαρι να ήταν η κάθε μέρα όλου του κόσμου.. να ήταν Ανοιξη...αλλά νομίζω παρά την λαχταρα μας να έρθει.. σίγουρα χρειάζονται και οι άλλες εποχες.σίγουρα την αιώνια Ανοιξη θα την βαριόμασταν χι.χι... ανήσυχα όντα είμαστε οι άνθρωποι.. και ποτέ δεν είμαστε ευχαριστημενοι..χι.χι. ..γι αυτό ας την απολαύομε ..όσο κρατήσει.. Μπετουλα μου... φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  26. Ευχομαι αυτοί οι πανέμορφοι κούκοι όχι μόνο να φέρουν την άνοιξη τώρα αλλά και πάντα σε κάθε τους χτύπο να φέρνουν το χαρούμενο κι αισιοδοξο μήνυμά της, ό,τι εποχή κι αν είναι!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να γίνει αυτό Νίκη μου για όλο τον κόσμο...η Ανοιξη μας κανει λιγο πιό αισιόδοξους.. για να μπορέσουμε να τα φερουμε βόλτα.. στις αντιξοότητες... πολύ ομορφη ευχή..!!! να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ... φιλάκαιααααα!!!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχοι οι κούκοι, όπως και ό,τιδήποτε "βγαίνει" από τα χεράκια του Σμαραγδένιου!!
    Με πολύ γλυκό τρόπο και με όμορφες φωτογραφίες έφερες την πιο όμορφη και χαρούμενη εποχή του χρόνου!! Την Ανοιξη!!
    Να'σαι καλά, Ρουλάκι και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! και να ήξερες Πέπη μου τι έχουν φτιάξει αυτά τα χέρια.. δεν θα το πίστευες.. πόσο τυχερή είμαι .. σε συναισθήματα...για το ταίρι μου δεν λέγεται...!!!! πόσο χαιρομαι όταν και άλλοι μπορούν να το δουν αυτό..!!! είναι η ανταμιβή του αυτή η αναγνώριση... σε ευχαριστούμε πολύ για αυτό.!! φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  28. Πωπω!!!!!!
    Με μετέφερες κοντά σας!!!!!
    Τι ωραία εποχή για ταξιδάκι Ρουλίτσα μου!!!!!!
    Αχ αυτοί οι κούκου του Σμαραγδάκη!!!!
    Δε σταματάει με τίποτε!!!!
    Φιλάκια σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα πόσο χαρηκα αν το κατάφερα αυτό Ρενάκι μου!!! ωραία περάσαμε.. μακάρι να το ξανακάνουμε.. εδώ ή εκεί.. αν θέλει ο Θεός.. θα γίνει... δεν κάθεται ήσυχος. μια μερα.. όλο να ασχολείται με διάφορα... τουλάχιστον πέρνα την ώρα του . με κάτι...εσύ το είδες με τα μάτια σου..χι.χι. φιλάκιααααα πολλααααα γιαγιά Ρένα μας..!!

      Διαγραφή
  29. Τα συγχαρητήρια μου Ρουλα στο έτερον σου ήμισι που κάνει αυτούς τους καταπληκτικούς κούκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα μου..,..στο λέω εγώ.. γιατί εγω κανω την γραμματέα του εκεινος καμια σχέση δεν έχει... μονο να κατασκευάζει...ξέρει..χι..χι. να είσαι καλα .. φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  30. Πόσα χρόνια πίσω με πήγες σήμερα...όταν ήμουν μικρή είχαμε κούκο και θυμάμαι ακόμα πόσο με γοήτευε...ήμουν ικανή να κάθομαι ώρα μόνο και μόνο για να δω τον κούκο να ξεπροβάλλει...
    Την άνοιξη πάντως θα τη φέρουν...την έφεραν πες...και οι υπέροχοι κούκοι και οι φωτογραφίες σου!!
    Μπορεί να χαλάσει πάλι λίγο ο καιρός, αλλά η άνοιξη είναι πια εδώ για τα καλά!
    Σου εύχομαι να είναι υπέροχη...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και εμεις το ίδιο ..κούκο ε΄ιχαμε...χι.χι. αλλα αυτοί οι κούκοι ήταν πολύ ομορφοι και με μηχανισμούς....αυτό το κούκου.. κούκου.. ήταν η χαρά και των δικών μου παιδιών...χι.χι... καλή Ανοιξη να έχουμε Μαρία μου....!!! φιλακιααα

      Διαγραφή
  31. Όμορφοι οι κούκοι αλλά και οι φωτος.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Ελενα μου σε ευχαριστούμε...πολύ να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Ανοιξη.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  32. Τι ομορφα αυτα τα ρολογια με τους κουκους και σε γυρνανε πισω πολλα χρονια και σου θυμιζουν γλυκες μερες, Ρουλα μου να εισαι καλα και να φτιαχνεις και να φωτογραφιζεις ομορφιες, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου μπορεί να μην είναι οι κούκοι του.. σαν τους παλιους τους ορίτζιναλ γερμανικούς...... αυτούς για να τους κανεις πρέπει να είσαι ρολογάς... ομως και αυτοί είναι κανονικά ρολόγια και έχουν περίπου την όψη τους τους φτιαχνει όπως εκεινος τους φανταζεται..χι.χιχ. να είσαι καλα και να έχεις μια όμορφη Ανοιξη.. φιλακιαιααα!!!

      Διαγραφή
  33. Ρουλακι συγχαρητηρια στον κ.Γιωργο! Πανεμορφοι οι κουκοι του!!
    Πολυ ομορφες οι εικονες σου με τις οποιες μας μετεφερες την ανοιξη!
    Να ειστε καλα! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ... σε ευχαριστούμε πολύ και απο τον Γιώργο.. πολλά ευχαριστώ.. έχουμε κρεμάσει τον γλάρο σου στην κουζίνα τώρα τον χειμώνα.. να μην χαλάσει και να μην κρυώνει..χι.χιχ.και σε σκεφτόμαστε κάθε φορά που τον βλέπουμε.. να είσαι καλά Μαρία μου και να έχουμε όλοι μια Ανοιξη.. μέσα μας και εξω μας..!!! φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  34. Ήρθε η άνοιξη, αλλά εδώ είμαστε με το τζάκι αναμένω... Πολύ όμορφες εικόνες, ευχαριστώ!

    Φιλιά και καφεδάκι παρέα.

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από που μου γράφεις και εχεται ακόμα χειμώνα;; έλα παιδί μου εδώ στην Κρήτη να χορτάσεις Παράδεισο .. στο κλίμα...σε ευχαριστώ εγώ για την επίσκεψη και το καφεδάκι... μακαρι να έρθει γρήγορα και σε σας... η Ανοιξη...φιλακιαααα

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα αγαπητή μου Ρούλα.
    Πέρασα από το σπιτικό σου και χάρηκα την Ελληνική άνοιξη.
    Σας ζηλεύω.
    Εμείς είμαστε με 5-6 κάτω από το 0. Και προχωράμε.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη μακαρι να μπορούσα να σου στήλω την Ανοιξη εκεί που είσαι.. ευχομαι να σας επισκεφτέι και εσας σύτομα... να είσαι καλά και να έχεις ενα χαρούμενο Σαββατοκύριακο..

      Διαγραφή
  36. Λάλατο, κούκε μ' λάλατο σ' όλα τα περιβόλια
    Να 'ρθη η άνοιξη ζεστή ν' ανθίσουν τα λουλούδια.
    Μον' στον δικό μου τον μπαχτσέ ποτέ να μην λαλήσεις.
    Ν' εγώ δεν θέλω άνοιξη, λουλούδια ανθισμένα,
    Γιατ' είμαι λίγο άρρωστος, βαρειά βαλαντωμένος.
    Παντρεύεται η αγάπη μου και παίρνει τον εχθρό μου.
    Και μένανε με κάλεσε τα στέφανα ν' αλλάξω.
    Φκιάνω τα στέφανα χρυσά και τα καρφιά ασημένια.
    Και τη λαμπάδα της χαράς όλο μαργαριτάρι.

    Aυτό το δημοτικό τραγούδι καλωσορίζει την άνοιξη, όμως Ρούλα κι εσύ με τον σμαραγδένιο σου την καλωσορίσατε με το δικό σας μοναδικό τρόπο !!! Να είστε καλά, πάντα αισιόδοξοι και δημιουργικοί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω..πω!!! καλύτερο τραγουδιστικό καλωσόρισμα δεν θα μπορούσε να έχει η Ανοιξη κορίτσια.. τι όμορφο παραδοσιακό τραγουδι!!!! πρωτη φορα το διαβασα .. φανταζομαι όταν το ακούς και με την μουσική του..!!! να είστε κάλα βρε κορίτσια.. σας ευχαριστώ..μου φτιάξιατε την Ανοιξη...χι.χιχ. τι ομορφο!!! πολλα φιλάκιααααααααααα

      Διαγραφή
  37. Σαν ένα μικρό παραμυθάκι μια ωδή στην Άνοιξη είναι αυτή η ανάρτησή σου Ρούλα μου. Σας χαίρομαι όλες όσες έχετε το χάρισμα να γράφετε τόσο όμορφα. Ο κούκος είναι πολύ όμορφος. Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή