Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ....!!!!!!

Νόσος Νάξος.

Φίλοι μου αγαπημένοι αν σας βγάλουν τα βήματα σας μέχρι εδώ .. αυτήν την φορά .. θα σας παραπέμψω σε ένα μπλοκ με το λίνκ αυτό. http://akivernitos.blogspot.gr/2014/03/blog-post_23.html  
 να δείτε και να διαβάσετε γιατί πρέπει να νιώσουμε περήφανοι που είμαστε  Έλληνες..
Δεν θα ήθελα να σας κουράσω .. με πολλά λόγια .. αξίζει ο πολύτιμος  χρόνος σας να καταναλωθεί σε κάτι  ουσιώδες.!!!!!!
Και.. ναι ας χαμογελάσουμε γεμάτοι περηφάνια..πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ τα λέμε σύντομα..!!!!

  

41 σχόλια:

  1. Εύγε Ρουλίτσα μου γλυκιά για την άμεση προώθηση!\
    Μόλις σου απάντησα και στο πρωινό σου μέιλ!
    Είσαι υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστέα μου.. μακάρι να είχαμε πιο συχνά τόσο ενδιαφέροντα άρθρα για ανθρώπους που μας κάνουν περήφανους με τα επιτεύγματά τους...το είδα το μεηλ σου.. σε ευχαριστώ πολύ φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  2. Αγκαλιά και φιλί, Ρουλάκι μου!!!
    Να είσαι καλά, γλυκιά μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννάκι μου... πολύ δουλειά μου πέφτει τώρα τελευταία .. δεν παίζω... χι.χχι. χρόνο θέλωωωωωω!!!! εσύ μου είπες καλό Σαβατυκύριακο .. εγώ σου λέω καλή εβδομαδαααααα .. μα δεν θα συντονιστούμε επιτέλους;; χι.χιχ. φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  3. Αν και ήταν πολύ δύσκολο για μένα να διαβάζω αυτό το κείμενο, πήρα το ισπανικό/ ελληνικό λεξικό μου και το κατάλαβα... Και εγώ είμαι γεμάτη περηφάνια για σας, και γιατί μέσα στην καρδούλα μου έχω την αγάπη μου για Ελλάδα.

    Φιλιά, καφεδάκι και ενα μεγάλο ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη μου και χαίρομαι που έστω και με το λεξικό μπόρεσες να διαβάσεις για αυτούς τους αξιόλογους επιστήμονες.. σε ευχαριστώ για το καφεδάκι σου και πολλα φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  4. Ρουλάκι μου ξεκινάω απ' τη φωτογραφία σου! Νομίζω είναι απ' τον κήπο σας... φτιαγμένο δια χειρός Σμαραγδένιου (αν θυμάμαι καλά). Δωσ' του ένα γλυκό φιλί και πολλά συγχαρητήρια για την κατασκευή του!!! Απλά υπέροχη!
    Όσο για την ανάρτηση του Πέτρου μας, την έχω διαβάσει ήδη στο μπλογκ του κι ένιωσα μεγάλη υπερηφάνεια. Αλλά και θλίψη που τέτοιες ειδήσεις μένουν στα αζήτητα...
    Φιλιά πολλά Ρουλάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά μάντεψες Κανελλάκι μου για τον κήπο μου... όλα δικά του χέρια. τα έχουν κάνει.. αυτή η εικόνα είναι η χειμωνιάτικη μου... φιλάκι του έδωσα.. χι.χι.
      η αναδημοσίευση ΄΄ το θεώρησα χρεος μου και καθήκον να την κάνω.. δεν μαθαίνεις κάθε μέρα τέτοια καταπληκτικά νέα για Ελληνες επιστήμονες... νιώθουμε περηφάνια.. για εκείνους.. Κανελλάκι μου... φιλάκιααααα...

      Διαγραφή
  5. Μπράβο για την αναδημοσίευση, Ρούλα μου!
    Γιατί αυτά τα σπουδαία,πρέπει να τα μαθαίνει ο κόσμος!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κανω.. όντως οπως λές να τα μαθαίνουν .. από εδώ .. γιατί αν περιμένουμε απο τα άλλα μέσα..σωθήκαμε.. να έχεις μια όμορφη εβδομαδα.. Μαριαννα μου φιλάκαιααααααα

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η ανάρτηση που με παρέπεμψες να δω! Ευχαριστώ........
    Ωραία η εικόνα του τίτλου σου............Να υποθέσω ότι είναι ο κήπος σου;;
    Καλή σου μέρα Ρούλα και να έχεις ένα πανέμορφο Σ/Κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που το έκανες Αννα μου... πρέπει να τα μαθενουμε αυτά.. .. ναι η εικόνα είναι της αυλής μου.. είπα να σας την δείξω.. να μην την έχω μόνο για μένα..... ότι ωραίο μας κάνει να νιώθουμε όμορφα.. να έχεις ομορφη εβδομαδα.. φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  7. καλημερα Ρουλα μου!
    μπαβο για την αναδημοσιευση
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελλη μου .. με πολύ χαρά το εκανα.. να έχεις μια υπέροχη εβδομαδα.. φιλακαααααα!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ε... καλά... τέτοια μερα που σου απαντώ Σοφακι μου θα έχεις πάει και θα έχεις γυρίσει.. κι όλας χι.χι να είσαι καλά κορίτσι μου...καλή εβδομαδα να έχεις φιλάκιααααα!!

      Διαγραφή
  9. Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Όσοι περισσότεροι ενημερωθούν, τόσο καλύτερα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΥΓ: Έμεινα να θαυμάζω τον κήπο σου!!...τι ομορφιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Μαρία μου.. τα καλά νέα πρέπει να μαθαίνονται..γιατί αξίζουν μας ανεβάζουν σαν ανθρώπους.. καλή εβδομάδα να έχεις .. φιλάκιααααα!!

      Διαγραφή
  10. Ρουλίτσα μου έβγαλες τι μπαλκόνι από την κεφαλίδα , αχού που να κάτσω τώρα ; κλαψ κλαψ . Το θέμα το γνωρίζω όμως θα πάω και ευχαριστούμε ..
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου......το μπαλκονάκι θα ξαναμπεί μόλις πάω στο καλοκαιρινό μου σπίτι... είναι του καλοκαιριού..χι.χι. αυτό με το συντριβάνι είναι του χειμώνα..χι.χι κάνε λίγο υπομονή... χι.χιχ..να είσαι καλά...καλή εβδομάδα.. φιλακιαααααα

      Διαγραφή
  11. Το είδα στον Πέτρο και είπα ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοιοι Ελληνες γιατί αλλιώς χαθήκαμε!
    Ξετρελάθηκα με την αυλή σου είναι υπέροχη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελενα μου ευτυχώς..που υπάρχουν κι ας ειναι μετρημένοι στα δάχτυλα... την αυλή ΄΄ε;; πολύ καιρό το σκεφτόμουν να την βαλω κεφαλίδα.. ειναι αυτή που βλέπω από την τζαμαρία μου.. και μου φτιάχνει την διάθεση ...καθε μερα...να είσαι καλά και να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  12. πολύ καλή ανάρτηση δεν γνώριζα τίποτα να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάτι αξίζει να το μαθαίνουμε.. τότε και ο χρόνος που του αφιερώνουμε πάει χαλάλι...σε ευχαριστώ πολύ... να είσαι καλά.. και να έχεις μια ομορφη εβδομαδα..

      Διαγραφή
  13. ΑΑΑΑΑ! τι όμορφη αυλή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση βλέπεις κάτι τέτοια δεν τα παίρνουμε εύκολα είδηση ενώ άλλα κι άλλα ξέρουν να μας τα πλασάρουν ακατάπαυστα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα παίρνουμε ευκολα .. ειδηση γιατί δεν τα βαζουν μα Μ.Μ.Ε και όπως το λές Ρένα μου... μας δείχνουν μονο βλακείες..... χαιρομαι που σου άρεσε η αυλή μου.. να έχεις μια όμορφη εβδομαδα.. φιλακιααααααα!!

      Διαγραφή
  14. Ρούλα σε ευχαριστώ για την παραπομπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πολύ χαρά το έκανα .. και αν χρειαστεί κάτι άλλο να μου το λέτε.. καθήκον μας είναι να προβάλουμε τις αξίες μας.. να είσαι κλα.. και εσύ που μα εδωσες την είδηση... καλή εβδομαδα να έχεις..

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου, μπράβο για την αναδημοσίευση!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!

    Υ.Γ. Τι όμορφη αυλή.... μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθήκον και χαρά.. ένιωσα .. Ελλη μου.. τέτοιες ειδήσεις μα κάνουν περισσότερο ανθρώπους.. να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα..φιλακιαααααα..!!

      Διαγραφή
  16. Ρούλα πολύ καλή η αναδημοσίευση!!!
    Η αυλή τέλεια!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφέλη μου... να εισαι καλά νόμιζα οτι άξιζε να το κάνω.. να έχεις μια καλή εβδομάδα.. φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  17. Θυμισε μου να κανουμε μαθημα πως να κανεις τα λινκς να λειτουργουν, παω τωρα στο μπλογκ που παραπεμπεις, φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και να φανταστεις πως εκεινα τα χρονια σε διπλανο χωριο πηγαινα στο Δαμαλα που ζουσε η θεια μου και τιποτα δεν ακουσα. Εγω τους ευγνωμονω περισσοτερο κι απ την ανακαλυψη τους αυτη, για το γεγονος οτι εμειναν στον τοπο τους και δεν εφυγαν σε καμμια Αμερικη οπως τοσοι αλλοι. Μπραβο Ρουλα μου για την αναδημοσιευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Τζιντζερούλα μου να υπήρχαν πολύ τέτοιοι επιστήμονες που τιμούν την πατρίδα μας .. η πατρίδα όμως δεν δίνει πολλές ευκαιρίες σε αξιόλογους ανθρώπους...
      Θα σου θυμήσω τα μαθήματα γιατί τα χρειάζομαι .. να περιμένεις μέηλ φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
  19. Καλά έκανες Ρουλα και έβαλες την αναδημοσίευση. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου.. να είσαι καλά.. έπρεπε ..και το θεώρησα.. χαρ αμου... να έχεις μια ομορφη εβδομαδα φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια!!!!!
    Ρουλίτσα μου να είσαι καλά για την αναδημοσίευση!

    Καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου.. να είσαι καλά .. και αξίζουν τέτεοιες αναδημοσιευσεις...να έχεις μια ομοαρφη εβδομαδα... φιλακιαααααααα!!!

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστούμε για την παραπομπή, είναι πολλές οι προσπάθειες που αξίζουν σ' αυτόν τον καημένο τόπο!
    Φανταστική η κατασκευή στον κήπο σας, τα έργα των χεριών σας μοναδικά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νίκη μου.. αυτες οι παραπομπές.. νομίζω είναι χρέος και καθήκον μας.. τουλάχιστον να τιμάμε ΄έστω και έτσι τους ανθρώπους που τους αξίζουν ολα μας τα συγχαρητήρια.... μαι όμορφη εβδομάδα να έχεις.. φιλάκιαααααα!!!

      Διαγραφή