Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

AΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ....!!!!

Από το Απάγκιο  εδώ της Μαρίας Κανελλάκη..!!

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βάλω το κείμενο και με τον σύνδεσμο σας παραπέμπω να το διαβάσετε εκεί σας παρακαλώ..  έχει μείνει μόνο μιάμιση μέρα για να μαθευτεί..!!! 
Τα κεντρικά κανάλια σιωπούν...!!
Ας διαβαστεί τουλάχιστον .. από εδώ..!! 
Αγαπημένοι μου φίλοι σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας... !!

5 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρούλα μου!
    Η ίδια έχω ριχτεί στον αγώνα των υπογραφών γιατί πιστεύω πως εκτός απ τη πληροφόρηση υπάρχει και αυτή η δράση!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρουλάκι μου , τί χάνω τόσο καιρό που δέν πρόλαβα να δω τα ωραία σου !! Κατ'αρχάς για τα χημικά, είναι απαράδεκτοι οι κρατούντες που επιτρέπουν τέτοια καταστροφή στην Ελλάδα μας!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! λες και είναι το αμπέλι τους ,και κάνουν ότι τους κατέβει!! Υπέγραψα κι εγώ φυσικά, και έκανα και κοινοποίηση του αγώνα στο φέης, στον τοίχο μου!!Μακάρι να καταφέρουμε κάτι θετικό!!
    Το ποιηματάκι σου καταπληκτικό ,και η μελωποίηση από την γλυκιά μας Ροδούλα ,υπέροχη!! όπως και η φωνή της!! Το έχω ακούσει άπειρες φορές, νομίζω από ανάρτηση της Ροδούλας;; αν θυμάμαι καλά!! Μπράβο και στις δυο σας ταλαντούχες μου!! σας θαυμάζω απεριόριστα. Φυσικά σας παρακολουθώ τακτικά , και ας μην προλαβαίνω να αφήνω σχόλια!! πάντα είμαι κοντά σας!! εννοώ τρέχω από σπιτάκι σε σπιτάκι στα κλεφτά και χαίρομαι με όλα όσα μας δείχνετε χρυσοχέρες μου!!
    Τα γεμιστά σου , τι να πω!! λυπάμαι μόνο που είμαστε μακρυά και χάνω τέτοιες νοστιμιές. Αλλά τώρα που μας έδειξες πως γίνονται θα τα κάνω και θα σε θυμάμαι κάθε φορά που θα τα φτιάχνω.. τα γεμιστά της Ρούλας μας!!
    Τα δε σπιτάκια του Σμαραγδένιου μας, καταπληκτικά!! Καλή δύναμη για να συνεχίζει έτσι !!! Να είσαστε όλοι καλά και να περνάτε υπέροχα στην όμορφη Κρήτη μας!! Ελπίζω να σταματήσει η καταστροφή που σχεδίασαν για το πανέμορφο αυτό νησί μας, και να παραμείνει έτσι πανέμορφο!! σε ζάλισα..σόρυ... φιλάκια πολλά!! σας αγαπώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα καλη μου φιλη!
    καλη και χαρουμενη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας φιλες μου...να είστε καλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή