Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΟΥ..!!!

Ελάτε να παραμυθιαστούμε, να περάσουμε όμορφα.. να χαμογελάσουμε..σαν να είμαστε παιδιά..!!
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΤΑΣ..!!

Το σπίτι με την κόκκινη κεραμιδένια στέγη ξεχώριζε σαν στολίδι  ανάμεσα στα άλλα πιο ψηλά σπίτια, με την όμορφη γεμάτη λουλούδια αυλή του.
Όταν ερχόταν η Άνοιξη το πρώτο πράγμα που έκανε, ήταν να αγγίξει  με τ ακροδάχτυλα της την κερασιά που βρισκόταν στην αυλή του.
Και εκείνη να πλημμυρίζει τα κλαδιά της με τα πιο όμορφα ροζ  λουλούδια της.
Ήταν το ωραιότερο σπίτι στην περιοχή εκείνη και το μοναδικό που είχε
σοφίτα κάτω από τα κόκκινα κεραμίδια του. 

Αυτή η σοφίτα όμως, ήταν για την Αλεξάνδρα ένα απαγορευμένο μέρος.
Η μητέρα της πάντα της έλεγε να μην ανεβαίνει εκεί επάνω, γιατί μπορεί να χτυπήσει στα σκοτεινά και εκτός αυτό υπήρχαν πράγματα παλιά που δεν την ενδιέφεραν.
Ελα όμως που η  Αλεξάνδρα ήταν πολύ περίεργη όπως άλλωστε και τα περισσότερα παιδιά του κόσμου και η κλειστή πόρτα της την τραβούσε σαν μαγνήτης.
ΟΙ ερωτήσεις η μια μετά την άλλη έτρεχαν στο μυαλό της.
Γιατί η πόρτα της σοφίτας ήταν πάντα κλειστή;
Γιατί η μητέρα της δεν την άφηνε να ανέβει;
Μήπως είχε κανένα κρυμμένο  θησαυρό; υποσχέθηκε στον εαυτό της πως κάποια μέρα θα ανακάλυπτε το μυστικό της σοφίτας.!!
Και η μέρα αυτή δεν άργησε να έρθει ...η μέρα που θα έμενε αξέχαστη στην Αλεξάνδρα.
Ήταν τότε  που όλοι έλειπαν από το σπίτι και δεν άφησε  την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Χωρίς να χάσει καθόλου καιρό ανέβηκε τα σκαλιά που οδηγούσαν στην σοφίτα. 
Με την καρδιά της να χτυπά δυνατά, έσπρωξε την πόρτα που άνοιξε τρίζοντας παραπονεμένα.
Για μια στιγμή δίστασε. Έκανε  να γυρίσει πίσω .Η περιέργεια της όμως
ήταν τόση, που την έσπρωξε στο εσωτερικό της . Το μισοσκόταδο την αγκάλιασε ολόκληρη. Στην αρχή φοβήθηκε. Μόλις όμως τα μάτια της συνήθισαν το σκοτάδι, άρχισαν να κοιτάζουν τριγύρω... ίσως κάπου εδώ να κρύβεται ο θησαυρός  συλογίστηκε.!!
Άρχισε να ψάχνει μέσα στα σκονισμένα πράγματα. Την προσοχή της τράβηξε μια ξύλινη παλιά  κασέλα, που βρισκόταν σε μια γωνιά.
Πλησίασε και άρχισε να την περιεργάζεται προσεχτικά..!!
Ήταν μαυρισμένη και σκονισμένη από την πολυκαιρία και τα σκαλιστά  στριφογυριστά της  στολίδια, δύσκολα ξεχώριζαν στο μισοσκόταδο.
Ένα παχύ στρώμα σκόνης είχε καθίσει για τα καλά επάνω της  και την σκέπαζε σαν πέπλο.
Άπλωσε το χέρι της και τίναξε την σκόνη που σηκώθηκε σαν σύννεφο.
Ήταν σίγουρη τώρα, ότι εκεί μέσα κρυβόταν κάποιος θησαυρός.
Ίσως να έβρισκε  μαργαριτάρια φερμένα από εξωτικά νησιά. Διαμάντια και ρουμπίνια, κοσμήματα στολισμένα  με πολύτιμες πέτρες . Χρυσές λίρες που είχαν κρύψει εκεί οι πειρατές....!!!
Σήκωσε το καπάκι αργά περιμένοντας να αντικρίσει όλα αυτά που πέρασαν σαν αστραπή από το μυαλό της.
Αυτό που έβλεπε δεν το πίστευε..!!
Η ξύλινη κασέλα, ήταν γεμάτη  με παλιά ρούχα τακτοποιημένα όμορφα στην σειρά.

Έκατσε στο πάτωμα απογοητευμένη. Ώστε αυτός ήταν ο θησαυρός που νόμιζε ότι θα έβρισκε; τι κρίμα μουρμούρισε κι έκανε να ξανακλείσει την παλιά κασέλα. Το ξανασκέφτηκε  όμως .Αν κάτω από τα παλιά ρούχα βρισκόταν αυτό που γύρευε; Αλήθεια τι έψαχνε να βρει ούτε και εκείνη ήξερε τώρα .
Άρχισε να ανασκαλεύει τα ρούχα, να τα βγάζει και να τα ακουμπά στο πάτωμα.
Όλα ήταν φορεμένα με ξεθωριασμένα χρώματα .. εκεί ήταν το πρώτο πλεχτό ζακετάκι της, εκεί και το ροζ φορεματάκι της με τον μεγάλο λευκό φιόγκο, που το πέρασμα του χρόνου είχε αφήσει την χλομάδα του φεγγαριού.
Όλα τα αγαπημένα της παλιά ήταν εκεί φυλαγμένα με προσοχή. 
Θα είχε αδειάσει σχεδόν την κασέλα, όταν τα δάχτυλα της  άγγιξαν ένα ύφασμα αλλιώτικο απ τα άλλα.
Το τράβηξε έξω και το ξεδίπλωσε. Ένα μεταξένιο κεντίδι  άπλωσε στα πόδια της Αλεξάνδρας, όλου του κόσμου τα πλουμιστά λουλούδια.. μαγικά πουλιά..χρυσοκέντητους  στραυραετούς και ξωτικά.
Γαλάζιες θάλασσες και καράβια ταξιδιάρικα.. ήλιους.. φεγγάρια κι αστέρια  ασημοσκεντημένα.


Μαγεύτηκε από τα χρώματα και την ομορφιά του η Αλεξάνδρα... ήταν βέβαιη ότι κάπου το είχε ξαναδεί.
Ξάφνου   θυμήθηκε.!! Ήταν η γιαγιά της εκείνη που το κέντησε..!! ήταν μικρούλα όμως την θυμόταν  να το κρατά στα χέρια της και να περνά στην βελόνα της  πότε κόκκινες, πότε γαλάζιες και πότε ασημένιες και χρυσές κλωστές και εκείνες να γίνονται επάνω στο μεταξωτό πανί, ουρανός και θάλασσα..λουλούδια και νεράιδες.
Όποιος το έβλεπε  σίγουρα ότι φτιάχτηκε από χέρια ανθρώπου. Τόσο όμορφο ήταν.
Την προσοχή της τράβηξε μια μικρή ηλιαχτίδα, που τρύπωσε κρυφά από μια χαραμάδα του κλειστού παραθύρου και θέλησε να παίξει με την κεντημένη γοργόνα.
Το κορμί της, μισό ανθρώπινο και μισό σκεπασμένο με ασημένια λέπια, γυάλιζε κάτω από το χλωμό φως της παιχνιδιάρας ηλιαχτίδας.
Τα μαλλιά της, χρυσές ξανθές μπούκλες κυμάτιζαν σαν αληθινά στην πλάτη της  και στο κεφάλι της φορούσε το ωραιότερο στεφάνι, που είχε δει ποτέ της η Αλεξάνδρα.
Ήταν φτιαγμένο από κατακόκκινα κοράλλια και πολύχρωμα κοχύλια, από μακρινούς θαλασσόκηπους.
Εκείνο όμως που της έκανε περισσότερη εντύπωση, ήταν τα μάτια της .Γαλάζια σαν την θάλασσα την κοιτούσαν κατάματα σαν να της έλεγαν.
Δώσε μου το χέρι σου να σε ταξιδέψω .. εκεί που κανείς δεν ταξίδεψε ποτέ...και η Αλεξάνδρα άπλωσε το χέρι της.. ένιωσε να γίνεται ελαφριά σαν πούπουλο και η γοργόνα την πήρε μαζί της.

Για πότε βρέθηκαν.. στην αγκαλιά της θάλασσας.. εκεί που χιλιάδες πολύχρωμα  ψάρια κολυμπούσαν γύρω τους, σχηματίζοντας χορευτικές φιγούρες..!! 


Μπροστά τους  τώρα απλώνονταν ένα θαλασσινό λιβάδι γεμάτο  κοράλλια που τα χρώματα τους ήταν  σαν τα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Η μικρή γοργόνα ήξερε απ έξω και ανακατωτά όλες τις σπηλιές,  εκεί που ζούσαν οι νεράιδες της θάλασσας ..εκείνες είχαν αναλάβει να ταΐζουν τα ορφανά  ψαράκια που οι γονείς τους είχαν πιαστεί στα δίχτυα των ψαράδων...!!

Ποτέ δεν μπορούσε να φανταστεί πόσο όμορφος  ήταν ο μαγικός κόσμος
της μικρής γοργόνας. 
Για μια στιγμή την ένιωσε να γίνεται ανήσυχη.
Τι συμβαίνει; την ρώτησε.
Έλα γρήγορα  της απάντησε  η μικρή γοργόνα, τραβώντας την από το χέρι.. ανεβαίνοντας στην επιφάνεια της θάλασσας.
Όταν έφτασαν επάνω , άγρια θεόρατα  κύματα έπαιζαν με ένα καράβι σαν να να ήταν καρυδότσουφλο.


Πότε το κατέβαζαν σε νερένιους γκρεμούς και πότε το ανέβαζαν σε αφρισμένα βουνά... σίγουρα θα βούλιαζε μαζί με τους ναύτες του, αν η μικρή γοργόνα δεν πρόσταζε τον άνεμο να κοπάσει την δύναμη του.
Εκείνος  υπακούοντας στις προσταγές της, χαμήλωσε την ανάσα του, ώσπου έγινε μια θαλασσινή αύρα.

Η γαλήνη ξαναγύρισε στα κύματα και το μικρό καράβι μπόρεσε να συνεχίσει το ταξίδι του αφήνοντας  πίσω του μια γραμμή από αφρό,καθώς απομακρυνόταν στο βάθος του ορίζοντα,η Αλεξάνδρα διέκρινε στην πλώρη του την μικρή γοργόνα να στέκεται ακίνητη και να κοίτα την θάλασσα.

Στάσου μην φεύγεις...!! της φώναξε, μα εκείνη δεν φάνηκε να την ακούει...!!!
Αλεξάνδρααα!!! που είσαι; άκουσε την μητέρα της να την φωνάζει.
Τινάχτηκε ξαφνιασμένη. Στην αγκαλιά της κρατούσε ακόμα το μεταξωτό κεντίδι της γιαγιάς της...!!! 
Τι κρίμα σκέφτηκε, ξέχασα να ρωτήσω πως λέγανε την μικρή γοργόνα.
Να ήταν άραγε η αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου;


 Αυτό ήταν το δικό μου παραμύθι στην πρόσκληση της αγαπημένης μας φίλης  της Αριστέας  ξέρετε εκείνη που κάνει τα δρώμενα ντε; που μας προτρέψει να γράψουμε το δικό μας παραμύθι.
στο μπλοκ της θα βρείτε τις συμμετοχές και τα παραμύθια που ήδη έχουν δημοσιευτεί..διαβάστε τα και αφήσετε ένα σχόλιο.. θα χαρούν πολύ εκείνοι που τα έχουν γράψει να τους πείτε την γνώμη σας..!!΄
Όλες οι εικόνες είναι από το ίντερνετ.
Να έχετε αγαπημένη μου παρέα μια όμορφη εβδομάδα.. !!!



  



93 σχόλια:

  1. Όμορφο και τρυφερό το παραμύθι σου Ρούλα μου σαν και σένα. Το διάβασα και θυμήθηκα τα βράδια που έβαζα τα παιδιά για ύπνο και τους διάβαζα παραμύθια με γοργόνες και νεράιδες. Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε καπως έτσι γραφονται τα παραμύθια Κατερίνα μου η αναγκη να πλαθουμε την φαντασία των παιδιων μας.. αυτος ειναι ο ωαραιότεροσς ρόλος της μαμας- γιαγιας. αυτό ειναι απο τα μεγαλα μου .. συνηθως έλεγα μικρες ιστοριουλες γιατί τα παιδια βαριουνται και η προσοχή τους αποσπαται μετα απο κανενα δεκάλεπτο...σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να περνας ομορφα ..φιλακιαααα!!!:):D

      Διαγραφή
  2. Πλούσιο το παραμύθι σου..μπορεί να μη βρήκε λίρες τελικά κι αμύθητους θησαυρούς η Αλεξάνδρα, αλλά βρήκε το μονοπάτι για το παραμύθι μέσα από το κέντημα της γιαγιάς της!
    Και είχε και πρωταγωνίστρια τη μικρή γοργόνα που είναι από τις αγαπημένες μου ηρωίδες και η πιο αδικημένη!
    Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη ήταν η αδερφή του Μέγα Αλέξανδρου, ή η Άριελ...
    Υπέροχο Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι Μαρία μου το μοναδικό μου παραμύθι που μπορείς να το πεις ετσι... συνηθως αυτα που έγραφα οταν τα πιτσιρίκια τα μικρα μου.....ήταν μικρές ιστοριούλες.. λέγανε για πράγματα πιο διδακτικά...παλαιων αρχών εγω... για θαλασια ρυπανση. και τέτοια..να περνας ομορφα φιλη μου... φιλακιαααα!!:):k

      Διαγραφή
  3. Ωραία μας παραμυθιασες Ρουλα μου! Τι μυστικα κρυβει μια σοφιτα!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας γίνουμε για λίγο παιδια και ας παραμυθιαστουμε Αριαδνη μου.. αααα ναι η σοφιτες συνηθως κρυβουν μυστικα...!! να είσαι καλα και να περνας ομορφα.. φιλακιαααα:k :)

      Διαγραφή
  4. *Σαν να άκουγα τη φωνούλα σου να το διαβάζει αυτό το παραμύθι! ;-)
    Νομίζω (τί νομίζω δηλαδή, σίγουρη είμαι!) πως τη μικρή γοργόνα την έλεγαν Ρουλίτσα!
    Ο τίτλος που επέλεξες μου έκανε λίγο για κάτι τρομακτικό, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση εσύ να γράψεις κάτι για να μας τρομάξεις! Μόνο να μας λιώνεις από γλύκα μπορείς!
    Τελικά, η μαμά είχε όντως φυλαγμένους θησαυρούς μέσα στο σεντούκι! ;-)
    Αχ, και να 'ξερες πόσο μου αρέσουν οι σοφίτες!
    Να είσαι καλά, τρυφερό μου Ρουλάκι! Υπέροχη η συμμετοχή σου!
    Μια μεγάάάάλη αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
    Καλή (και γελαστή) εβδομάδα να έχουμε!
    Καλό ξημέρωμα!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα εγώ μετά από τα τόσα όμορφα λογάκια σου βρε Συριανάκι μου; ένα μεγαλο ευχαριστώ και μια μεγάλη αγκαλιά θα σου στείλω να σε κλείσει μέσα της μικρή μου καποια στιγμή θα τα πούμε ναι; να περνάς όμορφα εκεί στο όμορφο νησί σας..πολλα φιλάκιααααα!!!:k :) <3<3

      Διαγραφή
  5. Όσο το διάβαζα έπιασα τον εαυτό να παίρνει το ανάλογο ύφος.Σκανταλιάρικο για να ψάξουμε τη σοφίτα, απογοήτευση που δεν βρήκαμε τον θησαυρό, συνεπαρμένη από το βυθό και αγωνία από το καράβι που το απειλούσαν τα κύματα! Τι όμορφο παραμύθι Ρούλα μου, τόσο παραστατικό και με ωραίες φωτό! Συγχαρητήρια! Φιλιά!:k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα ποσο χαιρομαι Μαίρη μου που ταξιδεψες μεσα απο το παραμυθι !! χριαζομαστε ποτε ποτε να ξεφευγουμε απο την πραγματικοτητα.. που όλο και πιο δύσκολη γινεται .. τα λιγα λεπτα αυτα ας τα χαρουμε και να περασουμε ομορφα ..να είσα καλα σε ευχαριστω για τα οοαρφα σου λογια .. να περνας ομορφα καλο σου βραδυ φιλακιααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Ρουλάκι..... τα παραμύθια σου πάντα όμορφα, τρυφερά και αγαπησιάρικα.... καταφέρνουν να ταξιδέψουν τον αναγνώστη!!!!! Πολλά γλυκά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μας έλειπε και η τρυφερότητα Βικάκι μου αλοίμονο μας.. είναι ενα απο τα ωραιαοτερα συναισθήματα .. εχω μεινει ακόμα στην παλιά εποχη μάλλον.. γι αυτό και μου βγανουν έτσι τα γραφτά μου..χαιρομαι αν ταξιψες μαζι με την μικρή γοργόνα αγαπη μου .. να περνας ομορφα φιλεναδα.. καλο σου βραδυ.. φιλακια πολλα στην Δημητρουλα ..και σε σένα ξεχωριστα.. φιλακιααααα!!:k :) <3

      Διαγραφή
  7. Θα έπαιρνα όρκο ότι το έγραψες εσύ, ακόμα κι αν ήταν ανυπόγραφο. Φωνάζει από μακριά "Ρούλα"! Τη γλύκα της ψυχής σου και το σκανταλιάρικο ταμπεραμέντο σου έχει το παραμύθι σου.
    Είσαι "Μάνα", με όλη τη σημασία και την αξία της λέξης!
    Σε φιλώ ζαλισμένη απ' τις θαλάσσιες περιπλανήσεις μας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με ξέρεις..Κανελλάκι μου!! και ας μην εχουμε ιδωθεί ποτέ..έχεις το ταλέντο εκτος της γραφής να διαβαζεις και πισω απο τις λεξεις..πως να σου κρυφτώ;.. σε ευχαριστω πολύ ματια μου για την λεξη Μάνα....αν με έβλεπεες απο μια μερια εχω γίνει κατακόκκινη με εκανες και βούρκωσα δεν υπαρχει για τον ανθρωπο μεγαλυτερη τιμη....ισως γιατί την λεξη αυτή την έχω ιερή και μου εχει λειψει..Σε ευχαριστω που ταξιδέψαμε μαζι με την μικρή μου γοργονα... να περνας ομορφα οτι και να γραφεις..!!! φιλω σε.. :) <3<3

      Διαγραφή
  8. Ένα παραμύθι που ταξιδεύει όποιον το διαβάσει. Είναι τόσο όμορφα αυτά τα ταξίδια. Δεν θέλεις να σταματήσεις το όνειρο. Φιλάκια Ρουλιτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την μου παραμυθιαστηκες και εσύ Γιουλα μου ε; :D δεν είναι κακό ισα ισα να γινομαστε για λιγο παιδια μεσα απο τα παραμυθια.. !! χαρηκα τοσο πολύ που (σε ειδα ) να περνας ομορφα φιλη μου οτι και να κανεις σε ευχαριστω που πέρασες φιλακιααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  9. Ρουλίτσα μου κι εγώ άκουγα τη φωνούλα σου να το διηγείται! Δεν διάβαζα εγώ, εσύ εξιστορούσες, τρυφερά και απαλά , σαν καλόκαρδη γιαγιά που είσαι (σόρρυ έφηβη γιαγιά ήθελα να γράψω!)
    Σε πρόσθεσα στην αρχική ανάρτηση αλλά θα σε προμοτάρω το μεσημέρι. Φεύγω για δουλειά και δεν προλαβαίνω να κάμω ανάρτηση :))

    Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ!
    Καλή εβδομάδα τρυφερούλα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμυθιαζεσαι και εσύ Αριστακι μου ε; τι έκανες τωρα .. και τι ιδέες μου βαζεις χι.χι..αν το σκεφτόμουν καλυτερα.. χι..χι θα το εκανα βιντεο ( όχι εγω καλέ; δεν εχω φτασει σε τέτοιο επίπεδο..!!!) με εικονες και απαλη μουσική...!!
      όταν το διαβαζα στα μικρα μου οταν ηταν μικρά..χι.χι να έβλεπες τι βλεμμα είχαν και τι ερωτησεις.. εγω σε ευχαριστω πολύ που χαρη στις ιδέες σου ξεθαβω απο την κασελα μου παραμυθοιστορίες..αααααα να σε ρωτησω κατι τι... θα με κανεις λέει; γραψε και μια μετάφραση παιδι μου..χι.χι να περνας ομορφα φιλακιαααα!! :k :) <3

      Διαγραφή
  10. Πω πω!
    Πόσο όμορφο είναι να ξεκινάει η εβδομάδα με ένα τόσο ταξιδιάρικο παραμύθι!
    Να είσαι παντα καλά και να μας συγκινείς με την αγαπη σου!
    Οι εικόνες σου μοναδικά ψαγμένες!
    την αγάπη μου!
    Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαιρομαι που σου άρεσε αδέρφι μου..!! σε ευχαριστω πολύ για την αγαπη σου που είναι αμοιβαια ..το πότες απαντω στα σχόλια βλέπεις ε;.. πολύ αργώ.. βρα παιδι μου.. και οι μερες περναν και εκει που μου λετε καλή εβδομαδα καμια φορα λεω εγώ ετεροχρονισμενα...καλο Σαββατοκυριακο..χι.χι. να περνας ομορφα μικρή μου φιλακιαααα!! :K :) <3

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ρούλα μου!!Τί νά πώ!!!!!
    Εμεινα άφωνη διαβάζοντας τό πανέμορφο παραμύθι σου!!
    Τόσο τρυφερό!!Μέ ταξίδεψαν οι υπέροχες φωτογραφίες πού τό συνόδευσαν!
    Θά τό διαβάσω στά μικρά μας!Θά ξετρελαθούν!!Νάσαι καλά φίλη μου!!
    Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου χαιρομαι φιλη μου που σου αρεσε τι καλητερη τιμή για μενα να το διαβασεις στα μικρα σας..να μου πεις τις εντυπώσεις τους θα χαρω να της μαθω.... εξ αλλου για τα παιδια ειναι γραμενο αλλα και εμεις οι μεγαλοι παιδιά γινομαστε όταν τα διαβαζουμε ε; να περνας καλα φιλη μου τωρα θα έχεις ομορφη δουλεια να κανεις..σε ευχαρσιστω πολύ φιλακαιαααα:k :)

      Διαγραφή
  12. Το παραμύθι σου από τα πιο όμορφα!
    Καλημέρα Ρουλάκι και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ Αρτίστα μου,, αν και μας έχουν φλομώσει στα παραμυθια...και δεν έννοώ αυτα που κυκλοφορουν στην γειτονια μας που ειναι τα ωραιότερα.. αλλά για αυτά που ακουμε..!!να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ομορφα .. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
    2. Οουπς ξέχασα να αφήσω τα φιλάκιααα...:K ;)

      Διαγραφή
  13. Λατρεύω τα παραμύθια και το δικό σου με μάγεψε! Αφέθηκα, μαζί με τη μικρή Αλεξάνδρα, στο θαλασσινό ταξίδι της γοργόνας. Δεν ξέρω αν η δική σου γοργόνα ήταν η αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου, η σοφίτα όμως και το παλιό σεντούκι έκλειναν, πράγματι, μέσα τους έναν υπέροχο θησαυρό πραγμάτων και αναμνήσεων!
    Καλή εβδομάδα και μια παραμυθένια συνέχεια, σου εύχομαι φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω την εντύπωση ότι όλα τα παραμύθια κρύβουν κάτι μαγικό μέσα τους είναι η φνατασία που ζωντανεύει την φύση σε όποια της μορφή.. και τότε φίλη μου γίνονται όαλ μαγικα... σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε.. να περνάς όμορφα φίλη μου...φιλακιαααα!!:k ;)

      Διαγραφή
  14. Παραμύθι τέλειο... παραμύθι με τα όλα του! Θα ήθελα πολύ να μου το έχει πει η μαμά μου όταν ήμουν μικρή!!! Μα, αυτό το ταλέντο ανήκει στη Ρούλα μας αποκλειστικά! Παραμυθένια μου εσύ, τα εγγόνια σου θα σε λατρεύουν... και δικαίως!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγω να δεις που το παράπονο μου είναι αυτό Φιλιώ μου δεν άκουσα ποτέ παραμύθια μεγάλη τα διάβαζα... γι αυτό ςπειδή μου άρεσαν πολύ ..έγραψα μερικα για τα εγγονια μου οταν ήταν μικρά και τβρα με την αφορμη που μας εδωσε η Αριστεα .. βγηκαν στην επιφάνεια.. πόσο σε ευχαριστώ φιλη μου για τα όμορφα σου λόγια να είσαι καλα Φιλιω μου και να περνάς ακόμα καλύτερα... φιλακιααααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Ρουλάκι μου
    Με ταξίδεψες σε χώρους φανταστικούς
    Μιλούν αυτά τα παλιά κεντήματα τελικά!!!!
    Όσα μας έφερες στην επιφάνεια πιο πολύτιμα
    ήταν κι από χρυσό!!!

    Καλή εβδομάδα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Ελένη μου ότι όντως τα παλιά κεντήματα μιλούν.. οταν βλέπουμε τι έχουν κεντήσει οι γιαγιάδες ε; και πίσω από αυτά υπάρχουν ιστορίες που όταν αφήσουμε την φαντασία μας πολλά μπορούμε να δούμε...χαίρομαι που ταξιδέψαμε μαζί..φίλη μου να περνάς όμορφα φιλακιαααα!!! :k :) :)

      Διαγραφή
  16. Ρουλίτσα ταξίδεψα στην χώρα του παραμυθιού σου και μου άρεσε πολύ. Είδα κόσμους παραμυθένιους.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα παραμυθια Ελένη μου μονο φανταστικούς κόσμους έχουν και ευτυχώς φίλη μου γιατί εκεί μέσα μπορούμε και ταξιδεύουμε και εμείς που έχουμε μεγαλωσει .. γινόμαστε για λίγο παιδιά..σε ευχαριστώ πολύ να περνας ομορφα .. φιλάκιαααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  17. '' πολύ ωραία η ιστορία σου και μου άρεσαν οι εικόνες σου!'' Πέτρος.

    Διαβάσαμε με τα μικρά και πέρασε ευχάριστα η ώρα με την ιστορία σου Ρούλα!Τωρα μου ζητάνε να ψαξουν ένα δικό μου μπαούλο που δεν τα άφηνα!Μα ησυχία δεν βρίσκω με εσάς! χαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου το καλύτερο σχόλιο που μου έχουν κάνει είναι το δικό σου..η γνώμη σου μου είναι πολύτιμη..χαίρομαι που σου άρεσε φιλαράκι μου θέλεις να είμαστε φίλοι ε;

      Οχ..!! αυτό με το μπαούλο δεν το σκέφτηκα βρε Νασια μου...που να φανταστώ πως θα εξάψω την περιέργεια τους ....έλα .. το ξερω οτι γελάς κατω απο τα μουστάκια σου .. χι.χι φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το όμορφο παραμύθι ύφαινες στο μυαλό σου Ρούλα μου που έχει μέσα τόση τρυφερότητα , ευαισθησία και κομμάτια της ψυχής σου !!!
    Να είστε καλά και οι δυο !!1 Φιλιά αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμύθι που το έλεγα στα εγγόνια μου όταν ήταν μικρά..Νικόλ μου και που βρέθηκε η άφορμή (βλεπε Αριστέα)να βγεί απο τα σκονισμένα συρτάρια μου... απο τόοοτε τα παλιά χρόνια...!!σε ευχαριστω πολύ φιλενάδα για τα ομορφα σου λόγια να περνας ομορφα ακομα και στα δύσκολα... φιλακιαααα!!! :k :) <3

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφο το παραμύθι σου! Μας ταξίδεψες...
    Καλή εβδομάδα να έχεις, Ρούλα μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελλη μου που έγινα η αφορμή να έρθεις μαζί μου στο παραμυθένιο αυτό ταξίδι.. να είσαι καλα μικρή μου και να περνας όμορφa οτι και να κάνεις.. ναι;καλο σου ξημέρωμα φιλακιααααα!! :K :)

      Διαγραφή
  20. Ρούλα καλησπέρα σου. Πρώτη φορά επισκέπτομαι το blog σου και να σε συγχαρώ για το πανέμορφο χρώμα και στυλ του.
    Διάβασα με προσοχή το παραμύθι σου. Με τράβηξε σε αυτό η "Σοφίτα". Βλέπεις αγαπώ, θα έλεγα λατρεύω τις Σοφίτες και είναι απωθημένο μου από τα παιδικά μου χρόνια να είχα μια Σοφίτα έτσι ακριβώς για να βουλιάζω και να ταξιδεύω στις γωνιές της.
    Το παραμύθι σου ήταν πανέμορφο, τρυφερό και ευρηματικό. Το πάντρεμα της κασέλας με το ταξίδι τις γοργόνας ήταν πανέμορφο σαν σκέψη και εύρημα.
    Σου εύχομαι πάντα να εκφράζεσαι έτσι. Πολλές ευχές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο μικρό μου χώρο.. χαίρομαι που βρήκες κάτι που σε τράβηξε εδώ.. έχω την εντύπωση ότι πιο πολύ αγαπάμε εμείς οι μεγαλοι τα παραμυθια ίσως γιατί μας γυρίζουν στα χρόνια που τα ακούγαμε η τα διαβάζαμε...και η ανάγκη να πλάσουμε ότι όμορφο μας κάνει να γράψουμε τρυφερά .. γιατί τι άλλο από τρυφερότητα θέλει η παιδική ψυχή;
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη σου εδώ να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις..καλό Σαββατοκύριακο..!!:)

      Διαγραφή
  21. τρρυφερο παραμυθενιο με εικονες που σε ηρεμουν
    μπραβο και στην αριστεα για την επικοινωνια που μας μαθαινει με τα γλυκα της τερτιπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο Ασωτε... το μπράβο ανηκει στην Αριστεα που μας σκουνταει καθε φορα.. να παρουμε μέρος στα δρώμενα της...που κατεβάζει το μυαλουδάκι της. και καλά κάνει γιατί γίνεται η αφορμή για πολλά όμορφα που συμβαινουν σ αυτόν τον χώρο...θα συμφωνήσω μαζί σου... να περνάς όμορφα.. καλό Σαββατοκύριακο να έχεις ..!!:)

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφο το παραμύθι σου, γεμάτο γλύκα παιδικής ηλικίας! Μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Πίπι.. χαίρομαι που το παραμύθι μου σου άφησε την γλύκα των παιδικών χρόνων νομίζω ότι καταβάθος κανείς μας δεν την έχει ξεχάσει.. απλά περιμένει αφορμες να βγει στην επιφάνεια και να μας γυρίσει για λίγο πίσω..να ξαναγίνουμε για λ;Iγο παιδιά..σε ευχαριστώ που πέρασες χαιρομαι να (γνωρίζω) καινούργιους φίλους.. να περνάς ;Oμορφα.. ότι και να κάνεις .. θα τα λέμε φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφο το παραμύθι σου Σμαραγδένια μου και με τι ωραίες εικόνες το συνόδευσες; Με άφησες με μια γλύκα να αναρωτιέμαι και εγώ αν ήταν η αδερφή του Μέγα Αλέξανδρου χαχα
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες διπλανούλα μου να ήταν η γοργόνα η αδελφή του Μεγα Αλεξανδρου; μάλλον θα μεινουμε με την απορία και εσύ και εγώ.. και όσοι αναρωτιούντια ακομα.. σε ευχαριστω πολύ φίλη μου το φιλι σου μια όλΌκληρη εβδομαδα πέρασε να στο αναταποδώσω...μα πόσο γρήγορη είμαι πια; να περνας ομορφα και να έχεις ενα γλυκο Σαββατοκυριακο φιλακααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Κατερίνα μου χαιρομαι που σου άρεσε να εισαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα . καλο σου Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  25. Πολύ πλούσιο το παραμύθι, όμορφο με βάσεις της Ελληνικής μυθολογίας (γοργόνα)
    μα και πάρα πολύ τρυφερό, ζεστό γεμάτο οικογενειακή θαλπωρή...

    μου άρεσε εξαιρετικά

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα θα ήθελα να σε ευχαριστησω για την επίσκεψή σου στον μικρό μου χώρο... και για τα ομορφα σου σχόλια..παντα θα μας μαγευουν όσο και να μεγαλωνουμε τα παραμυθια με νεράιδες και γοργόνες...είναι απο τα θέματα που αφήνουν την φαντασία να δραπετευει και να ταξιδευει..!! σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα καλο Σαββατοκύριακο να έχεις ..!!! :) :)

      Διαγραφή
  26. Αχ Ρουλιτσα μου , τι ωραίο παραμύθι.
    Σαν να σε ακουγα να το διηγείσαι .
    Μου αρέσουν οι Γοργόνες κι όταν μου έλεγε η γιαγιά μου γιαυτες, εγώ κρεμομουν από τα χείλη της.
    Πρέπει να θυμηθω να γράψω ένα με νεραιδες που μου έλεγε.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε φιλεναδα θυμήσου το και γραψτο.. θα περιμενουμε .. αυτό το παραμυθι έχει γραφτεί παρα πολλα χρονια πρίν αφου το έλεγα οταν τα εγγονια μου ηταν μικρα..χι.χι. αστο .!! συνηθως τους ελεγα μικρές ιστορίες που είχαν σχεση με το περιβαλον .. δεν μπορείς να τα πεις παραμυθια .. αυτό ηταν η εξαιρεση... χι.χι.. ακομα τα θυμαται ο Αρης...!! να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα πολλα στην Ευγενούλα σας και σε σενα Ρενακι μου φιλακιαααααα και περιμενουμε τις νεραιδες σου.. ναι; :k :k <3

      Διαγραφή
  27. Τι ομορφο παραμυθι!γεματο αγαπη για την οικογενεια την παραδοσγ τους θρυλους και τη θαλασσα!!!
    Φιλια Ρουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χριστίνα μου ...παντα οτι έχει σχεση με θρυλους και γοργονες μου εξαπτει την φαντασία ακομα και τωρα που έχουν περασει τόσα χρόνια που έχει γραφτεί.. ας ειναι καλα η Αριστεα με τα δρωμενα της και το εβγαλα απο το συρταρι... να περνας ομορφα φιλη μου και σε ευχαριστω για το ομορφο σχόλιο σου...καλο Σαββατοκύριακο να έχεις φιλακιααααα ..!!! :k :)

      Διαγραφή
  28. Μπράβο Ρούλα για το πανέμορφο παραμύθι σου. Με έκανες να σκαρφαλώσω και εγώ στη σοφίτα, να ψαχουλέψω μπαούλα, είδα γοργόνες που λατρεύω και ταξίδεψα στο θαλασσόκοσμό σου! Υπέροχο!
    Καλή σου ΄μέρα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ!! αυτό το ψαχούλεμα Αννα μου τι μας κανει..το ίδιο έκανα και εγω να το ξετρυπωσω απο εκει που το είχα καταχωνιασει.. εδώ και χρόνια...και το θυμήθηκα.. με τα παραμυθια που μας ξεσήκωσε η Αριστεα... χι.χι σε ευχαριστω πολύ που ταξιδέψαμε μαζί φιλη μου να περνας ομορφα καλό σου Σ αββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!:K :)

      Διαγραφή
  29. Ρούλα μου γεμάτο εικόνες, τρυφερότητα και γλύκα το παραμύθι σου....είχε όλα τα στοιχεία που σαγηνεύουν και κάνουν τη φαντασία να αφήνεται να περιπλανηθεί ανεμπόδιστη στη μαγεία του μύθου....Να είσαι καλά αγαπημένη μου, σε καλημερίζω και σου στέλνω την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο Κλαυδία μου πλαθονται τα παραμύθια .. για να μας τυλιξουν με την μαγεία τους και να μας παρουν μαζί τους στον μυθο τους !! αχ και να γινόμαστα παλι παιδια..!!! σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!!! :k :)

      Διαγραφή
  30. Πολύ τρυφερό και γλυκό το παραμύθι σου!! Όμορφες και οι εικόνες που το συνοδεύεις!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Αναστασία μου ..τα παραμυθια μας ταξιδευουν μεσα στην μαγεια του πραγμα που καμια φορα θελουμε και οι μεγαλοι.. για να γινομαστε και λιγο παιδια. ξανα... να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιααα!!:k :)

      Διαγραφή
  31. Αυτό ήταν αληθινό παραμύθι, όχι αστεία!
    Άσε που άφησε και..προοπτική μέλλοντος,
    προκειμένου να συνεχίζουμε να ψάχνουμε
    την αδερφή του Μέγα Αλέξανδρου! :) Τώρα..
    συγνώμη, αλλά μόλις μου ήρθε αυτό και..
    φυσικά στο χαρίζω! :) Φιλιά Γοργόνα μας :)
    https://www.youtube.com/watch?v=iA1dtN2yIjY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω απο το τελος στο σχόλιο σου Πετρίνα μου αν σου πω όταν το έκανα αναρτηση αυτό το τραγουδι μου είχε ερθει στο νου θα το πιστεψεις ;.. ασε δε που ήθελα να ατο βαλω κι όλας στην αρχή..... αλλα σαν βιαστικο παιδι που είμαι και λιγο ξεχασιαρικο... παει το ξεχασα .. σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα για την αφιερωση..!!! οσο για το παραμυθι είναι απο την εποχή.. οχι των παγετώνων ..χι.χ αλλα των εγγονιων οταν ηταν μικρα ..μμμμμμ βαλε καμια εικοσαρια χρόνια.. εεεεε αν είναι παλιο να είναι.. !!:D σε ευχαριστω πολύ πηρα τα φιλακια και παω για αναζητηση της γοργόνας...:) που ξερεις τόσα χρονια την γυρευουν μπορεί να φανει..!!να περνας καλα και ομορφα ναι; καλο αυριο..!!! φιλαKιααααα!!! :k :)
      Υ.Γ είπαμε τόνους ξεχναμε....

      Διαγραφή
  32. Αγαπημένη μου φίλη -παραμυθού, το έχεις το ταλέντο και σου βγαίνει αβίαστο.
    Σε φιλώ και σε ευχομαι ότι καλυτερο Καλό βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ για τον τίτλο.... παραμυθού φιλεναδα..!! ένα μικρό παραμυθακι εγραψα και αυτό πριν χρόνια πολλα..αλλα μου αρεσει να το κανω ακομα και να γραφω μια γραμμή.. να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα Εφη μου .. τι κάνουν τα κορίτσια σας; να μου τα φιλήσεις στα μαγουλακια .. πολλα φιλακια απο μεναααααα!!! :k :k :)

      Διαγραφή
  33. σε θαλασσες σμαραγδενιες με ταξιδεψες ενοιωσα τα χερακια της Αλεξανδρας σου να σφιγγονται στο κεντιδι και ταματακια της να εκστασιαζονται με ολο το ταξιδι σου πανεμορφη γραφη νασαι παντα καλα και να μας ξεσηκωνεις λατρεμενη μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τρυφερή μου Κάτια πως να ομορφα τα βλεπεις ... αν και στα παραμυθια υπαρχει αυτή η φαντασία που τα κανει όλα να φαινονται ομορφα... ας ταξιδευουμε πότε πότε στα παραμυθια.. κάνει καλό.. ε φιλεναδα; σε ευχαριστω πολύ.. να είσαι καλα και να πeρνάς ακομα καλύτερα.. καλο σου Σαββατοκυριακο φιλακιααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  34. τι ωραίες γοργόνες, τι ωραία εικονογράφηση... !! Αα... Ρούλα, είσαι απίθανη!!!! Με ποση ευκολία δημιουργεις ιστορίες, μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευη μου σε ευχαριστω πολύ για το ομορφο σχόλιο σου να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκυριακο.. φιλακιααααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  35. Ήταν ένα παραμύθι που δεν χρειαζόταν καμιά εικόνα.
    Όλες σχηματίζονταν μέσα στα μάτια, μέσα στο νου
    και σε κράταγε σε αγωνία με την υπέροχη πλοκή του
    και με τις θαλασσινές στιγμές του.
    Μπράβο Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα βαθος έχεις απόλυτο δίκιο Φλώρα μου με τις εικονες θα μπορούσε να βαλει ο καθενας τις δικές του οπως τις φανταζόταν σ αυτό το ταξίδι κατω απο το βυθό...!! σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!:k :)

      Διαγραφή
  36. Όμορφο, τρυφερό και ταξιδιάρικο Ρούλα μου! Καλογραμμένο, ακολουθούσα με μια γλυκιά αγωνία τη διαδρομή, γέμιζα εικόνες και ζούσα την περιπέτεια! Έξοχο!
    Να έχεις ένα ήπιο απόγευμα! Τα φιλιά μου με μια ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου χαίρομαι που σε ταξιδεψε σαν παραμυθι γιατί τα παραμύθια αυτόν το λόγο ύπαρξης έχουν να μας πηγαινουν σε μαγικα ταξιδια..και να μας γεμιζουν εικόνες... σε ευχαριστω πολύ να περνας όμορφ αότι και να κανεις ..καλο σου Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα :k :)

      Διαγραφή
  37. πολυ ομορφο διήγημα, ανετα θα ηταν ενα παραμύθι γραμμένο απο μεγάλο συγγραφεα!!!!
    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω πολύ μεγαλο το κοπλιμεντο και σε ευχαριστω πολύ...δεν έχω τόσο μεγαλες βλέψεις.. ενα παιχνιδι κανουμε εδώ και οχι για το ποιος θα γραψει το καλύτερο παραμυθι αλλα γαι οτι ο καθενας έχει μέσα στην καρδούλα του να βγαλει...!! να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα .. το εκτιμω που πέρασες απο εδώ...!!:)

      Διαγραφή
  38. Τι όμορφο το παραμύθι σου Ρουλα μου !. Τρελαίνομαι με τις σοφίτες τα μπαούλα και όλα αυτα που κρύβουν και εσύ με το μοναδικό σου τροπο μας τα ξεδίπλωσες παραμυθένια και μας ταξίδεψες!!!
    Είσαι αστέρι ,πως να το κάνουμε!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεεεε όχι και αστερι βρε Μαρία μου !!μην λες τέτοια γιατί πολύ θέλει ο ανθρωπος να παρουν τα μυαλα του αέρα νομίζεις; χι.χι.:D είναι αλήθεια οτι οταν έγραφα αυτό το παραμυθι...πριν πολλα χρόνια και το έλεγα στα εγγονια μου... είχαn ένα υφος περιέργειας που ακομα το θυμάμαι..!! εγω παλι παθιαζομουν με τον βυθό και να σκεφτεις οτι φοβαμαι την θάλασσα ενω την λατρευω...!! τωρα αν κατάλαβες κατι παλι καλα φιλεναδα..:D χαιρομαι παντως που ταξιδεψαμε μαζι.. με την μικρη γοργονα..!! να περνας ομορφα Μαρία μου καλό σου Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!! :k :) <3

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Πρώτη φορά σε επισκέπτομαι και εγώ και πρέπει να ομολογήσω πως με μάγεψες! Γλυκό και ευρηματικό το παραμύθι σου, μου άφησε μια γλύκα μιας άλλης εποχής, μιας χαμένης αθωότητας!!! Να είσαι πάντα καλά και να γράφεις πάντα τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτα να σε καλωσορίσω στο μικρό μου χώρο.. Κλέλια ... πολύ ομορφο όνομα...και να σε ευχαριστησω πολύ για την επισκεψη σου.. οπως και για τα ομορφα σχόλια σου.. γενικα για το παραμυθι πραγματι ειναι μιας αλλης εποχής οπως και εγω .. τότε που η αθωότητα δεν είχε χαθει ακομα.. και τα παιδια σε κοιταζαν με το βλέμμα τους και εκει μέσα εβλεπες όλο τον κόσμο..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο θα χαρω να τα λεμε.. φιλακιααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  40. Η Ρούλα των παραμυθιών, έτσι πρέπει να σε λέμε!!!! Μα, τί ωραία που γράφεις! Μου άρεσε πάρα πολύ το παραμυθάκι με την απαγορευμένη σοφίτα και την μικρή περίεργη Αλεξάνδρα. Και ποιό παιδί δεν θα είχε την περιέργεια να ανακαλύψει τα κρυμμένα μυστικά μιάς σοφίτας? Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, Ρούλα μου. Διάβασα παραπάνω ότι το είχες γράψει πριν από χρόνια. Κι εγώ σκάρωνα κι έλεγα παραμύθια στα παιδιά μου όταν ήταν μικρά, αλλά δεν σκέφτηκα ποτέ να τα γράψω και τα θυμάμαι αμυδρά τώρα πιά, ούτε όμως έχω την υπομονή να καθίσω και να γράψω τώρα, γι αυτό και δεν με 'βλέπεις' σ'αυτά τα δρώμενα.
    Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου.. δεν έχω γραψει πολλα παραμυθια τα πιο πολλα που τους ελεγα ηταν μικρές ιστορίες.. γιατι βαριοτα τα μεγαλα ήθελαν να τελειωνουν συντομα..και ευτυχως τα έγραφα πρωτα και μετα τους τα διαβαζα...χι.χι. αιτία να το θυμηθω.. ηταν το δρωμενο της Αριστεας.. .. πολύ ωραια παραμίθια να μπεις στο μπλοκ της Σταυρούλα δυο σχόια πιο κατω.. και στιος Πίπης λιγο πιο πανω .. να διαβασεις ομορφα γεματα χιουμορ.. χαιρομαι που γνωρίζουμε και αλλες φιλες που έχουν ταλεντο στο παραμυθι..μηπως και εμεις δεν τα αγαπαμε; να περνας ομορφα φίλη μου..φιλακιαααα!!:k :)

      Διαγραφή
  41. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Μαρία Ελενα μου να περνας όμορφα οτι και να κανεις .. φιλακιααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  42. Το αγάπησα...τι ψέματα να πω ; Το αγάπησα !!!
    Ανέβηκα ένα ένα τα σκαλιά ως τη σοφίτα, άκουσα το τρίξιμο της κασέλας και μισοκλεισα τα ματια στο λαμπύρισμα της ασημένιας γοργονας....
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη γλυκιά ώρα που μου χάρισες με τα όμορφα λόγια σου
    Φιλιά γλυκά, όμορφο απόβραδο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαιρομαι οταν βλεπω την γνωμη κάποιου σαν και σενα Σταυρούλα που ξερεις απο γραφη παραμυθιων.. . το διαπιστωσα οταν ήρθα στον χάρο σου...χαιρομαι και νιωθω ομορφα σε τέτοια σχόλια.. οπως και όλων των φιλων που αφήνουν εδώ...την γνωμη τους.. θα τα λεμε σιγουρα... να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιαααα!!:k :)

      Διαγραφή
  43. Πρωτότυπο το παραμύθι σου!
    Πολύ ωραίο το ταξίδι με την γοργόνα!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ χαιρομαι που ταξιδεψες μαζί με την μικρή γοργονα μου.. να περνας ομορφα ..φιλακιααααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  44. Λατρευω τις γοργόνες!
    Και τα παραμυθια φυσικα!
    Ειναι υπεροχο!
    Ευχαριστουμε πολυ
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρουλίτσα μου χίλια μπράβο!!!
    Υπέροχο παραμύθι και εικόνες, με μάγεψαν!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι όμορφο παραμύθι Ρούλα μου!!! Πόσες εικόνες, πόση τρυφεράδα, πόση μαγεία...
    Με γύρισες πίσω στα χρόνια της αθωότητας όταν κι εγώ έψαχνα στα παλιά σεντούκια της γιαγιάς να βρω θησαυρούς... δεν ήξερα τότε ότι οι μεγαλύτεροι, οι πραγματικοί θησαυροί είναι ότι φτιάχνουν τα χέρια των ανθρώπων μας με αγάπη και μαεστρία.
    Με ταξίδεψες σε πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ!
    Αφήνω τα φιλιά μου και μια τρυφερή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αγαπημένη φίλη, Ρούλα! Το παραμύθι σου, με τίλο" "Το μυστικό της σοφίτας" φιλοξενείται από σήμερα στο ιστολόγιο "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" http://akrasakis.blogspot.gr/2016/03/blog-post_21.html

    Σ' ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας! Είναι ένα όμορφο δώρο για τους μικρούς φίλους που μας παρακολουθούν, αλλά και για τους μεγάλους, γιατί μ’ έναν ξεχωριστό, νοσταλγικό τρόπο, τους βοηθά να απελευθερώσουν τη φαντασία τους και να ξαναγίνουν για λίγο παιδιά!

    Εύχομαι από καρδιάς, να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις το συγγραφικό σου έργο (ποιήματα και παραμύθια), με την ίδια αγάπη και τρυφερότητα για τα παιδιά!

    Αντώνης Κρασάκης
    εκπαιδευτικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή