Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Συλλογικό διήγημα η Σοφίτα... < Μια ανάσα πριν την αλήθεια..!!!>

                                                        η Σοφίτα
            
                                                Φοβάμαι να μην κάνω κακό και σε εκείνη με την ζήλεια μου όπως έκανα και με σένα .
Μακάρι να μην είχε χαθεί ο Γιώργος θα είχατε κάνει μια ωραία οικογένεια.
 Εδώ σταματά η  Ρένα  που μου έδωσε  πολύ ωραία πάσα..και τον τίτλο  και...συνεχίζω..

Σε κάθε λέξη που διάβαζε η Σόφη από το ημερολόγιο της Τούλας, γινόταν μέσα της ένας σεισμός.
Πόσα μυστικά κρυμμένα βγήκαν στην επιφάνεια!! 
Το μυαλό της προσπαθούσε να συναρμολογήσει  όλα αυτά που της φαινόταν ένα μπερδεμένο κουβάρι.
Επρεπε να βάλει σε τάξη όλες  τις πληροφορίες που διάβαζε χωρίς ανάσα στο ημερολόγιο και να συνδέσει μεταξύ τους γεγονότα και καταστάσεις .
Ξεφύλλιζε τις σελίδες του και έβλεπε μέσα εκεί να ξετυλίγεται οι ζωή των δύο αδελφών και την αιτία που είχαν αυτήν την ψυχρότητα μεταξύ τους.
Είχαν αγαπήσει και οι δύο τον ίδιο άντρα.. τον πατέρα της!!
Μακάρι να ζούσε εκείνος. Θα απαντούσε σε  πολλές απορίες της.
Ομως είχε χαθεί όπως της είχε  πει η μητέρα της  ενώ  βρισκόταν στο κατάστρωμα   σε μια φουρτούνα όταν ένα μεγάλο κύμα τον παρέσυρε μαζί του  στο βυθό και χάθηκε.
Η Τούλα ..ήταν η τελευταία από τους συγγενείς της που έφυγε από την ζωή..
Οι ερωτήσεις της έπρεπε βρουν απαντήσεις  για να ηρεμήσει και να συνεχίσει την ζωή της.
Ελπιζε  μέσα  ότι μέσα  σ αυτό το ημερολόγιο θα έβρισκε την αλήθεια που γύρευε..   όμως ακόμα και εκεί μέσα κάτι τις έλεγε ότι δεν τα έγραφε όλα η θεία της .
Ξαφνικά θυμήθηκε  τα αποκαϊδια που είχε δει μέσα στο σταχτοδοχείο όταν είχανε πάει μαζί με τον Ορέστη στο σπίτι της!!  
Τι να έγραφε το γράμμα που έκαψε; Το βλέμμα της ήταν ακόμα γεμάτο ερωτηματικά.!
Είναι αλήθεια ότι το ημερολόγιο της έδωσε αρκετές απαντήσεις  όχι όμως τόσο αρκετές..ώστε να λύσει όλες της τις απορίες.!!
 Τι περίμενε ακόμα να μάθει τα ήξερε όλα πια..η.. σχεδόν όλα; 
Αγάπη μου δεν μπορώ να σε βλέπω να βασανίζεσαι άλλο!!
Η φωνή  του Ορέστη την έβγαλε από την σκέψη της.
Μήπως ήταν ώρα να σταματήσει να ψάχνει για κρυμμένα μυστικά;
Να το πάρει απόφαση και να συνεχίσει την ζωή της μαζί με τον Ορέστη τον μόνο άνθρωπο που την αγαπούσε και στάθηκε δίπλα της .!! 
Ηταν τόσο τυχερή που τον είχε φέρει η μοίρα κοντά της.!!.
Οι δικοί της είχαν φύγει όλοι από την ζωή!! και όσα άλλα μυστικά και αν υπήρχαν  τα πήραν μαζί τους.
Όμως;  γιατί δεν την ικανοποιούσαν όσα είχε διαβάσει στο ημερολόγιο;
Είχε απορροφηθεί από το διάβασμα και από τις αποκαλύψεις του.. που δεν είχε καταλάβει πως πέρασε η ώρα.
Ο Ορέστης  περίμενε υπομονετικά  να τελειώσει χωρίς να την διακόπτει.
Η ώρα περνούσε  και η νύχτα είχε  τυλίξει για τα καλά την πόλη ενώ ο  σκοτεινός  ουρανός  είχε σκεπαστεί  με  σύννεφα  που έκρυβαν ένα  φεγγάρι..που προσπαθούσε να ξετρυπώσει από πίσω τους. 
Θέλεις να κάνουμε μια  τελευταία επίσκεψη στην Γιώτα αύριο; ίσως και να την πείσουμε αυτή την φορά να μας μιλήσει.
Τι άλλο θα μπορούσε να μας πει; του είπε.
Και ξαφνικά   θυμήθηκε  τον φάκελο με τα  γράμματα που είχε ξεχάσει η Γιώτα... και  που τα είχε μαζέψει από το πάτωμα  του αυτοκινήτου και τα είχε βάλει στην τσάντα της!!
Πως τα ξέχασε στο αυτοκίνητο η Γιώτα; 
Η μήπως τα άφησε επίτηδες; 
γιατί δεν είχε το θάρρος να της τα δώσει στα χέρια της;
Τα έβγαλε και είδε από τους φακέλους έξω  ότι και τα 4   αυτά  γράμματα είχαν αποδέκτη όλα τον Δημήτρη Αναγνώστου τον πατέρα  της Γιώτας!!
 Τι έγραφαν αυτά τα γράμματα; έτσι που τα κρατούσε της στα χέρια της  κοίταξε τους αποστολείς.
Τα δύο ήταν από την θεία της  το ένα από την γιαγιά της την Ρόζα 
 και στο 4ο γράμμα ο αποστολέας ήταν   ο Γιώργος Αγγέλου.!!
Ο πατέρας της ήταν; 
Και πότε έστειλε αυτό το γραμμα; πριν να χαθεί;
Το άνοιξε με τρεμάμενα χέρια  και μόλις άρχισε να το διαβάζει  έγινε κάτασπρη.. άρχισαν  να τρέμουν τα χέρια της..και τα γράμματα να χορεύουν εμπρός στα μάτια της ! ένιωσε να φεύγει η γη κάτω από τα πόδια της και να λυγίζουν.. δεν πρόλαβε να σκεφτεί τίποτε άλλο  της έπεσε το γραμμα από τα χέρια και  βυθίστηκε στο σκοτάδι.
Ισα που πρόλαβε ο Ορέστης να την κρατήσει στην αγκαλιά του να μην σωριαστεί στο πάτωμα.!

Η κούραση και η αγωνία τόσο καιρό με όλα όσα συνέβαιναν την  έκαναν  να καταρρεύσει.!
Εκείνος ανήσυχος  ενώ της έτριβε τα χέρια να την συνεφέρει σήκωσε το γράμμα από κάτω και του έριξε μια ματιά.
Οχι δεν είναι δυνατόν  μουρμούρισε..
**************************************************
Φίλες μου αυτή ήταν η δική μου συνέχεια  στο συλλλογικό αυτό  διήγημα..από 16 μπλόκερς  δεν ξέρω αν τα κατάφερα να το δέσω με ότι διάβασα μέχρι τώρα.. αλλά με βοήθησε πολύ η Ρένα με την δική της συνέχεια... δεν έκανα αποκαλύψεις  θέλησα να συνοψίσω κάπως την κατάσταση. Αυτές τις άφησα στην  Μαρία  για να βάλει με τον δικό της τρόπο το τέλος αυτής της ιστορίας..αφού εκείνη την ξεκίνησε..!!
Ελπίζω Μαρία μου να μην σε δυσκόλεψα. καλή συνέχεια.!!  
Οι ευχές μου... αγαπημένη μου  παρέα να περάσετε  μαζί με τους αγαπημενους σας  όλοι  ένα 
ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ  ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ  παντού φίλοι μου.!!

Καλό λουλουδιασμένο ..Μάη να έχετε 
  
Εδώ θα βρείτε από την αρχή  όλες τις συνέχειες ! Ιστορίες ως τώρα

Σμαραγδένια Ρούλα-ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Μαρία Νικολάου
Η περίληψη και το μεγάλο φινάλε
http://tokeimeno.blogspot.gr/2016/05/blog-post_5.html

56 σχόλια:

  1. Τακτοποίησες ολόκληρη την ιστορία! Κάθε λεπτομέρεια μπήκε στη θέση της!!
    Πολύ καλή η συνέχεια σου. Μου άρεσε πολύ αυτό το συγύρισμα, το είχαμε ανάγκη!!!!! Τώρα τα ξερουμε όλα!! Μένει μόνο η Μαρία να μας πει τι το φοβερό έλεγε αυτό το γράμμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί που είχε φτάσει η ιστορία φιλη μου έπρεπε καποια στιγμή να φτασει και στο τελος της γι αυτό σκεφτηκα το συγύρισμα μια που μου είχε δωσει μια πολύ καλή πασα η Ρενα...ελπίζω να μην δυσκολεψα την Μαρία που θα βαλει επάξια το τελος.
      Χριστός Ανεστη.. χρονια πολλα με αγαπη καλο μηνα φιλακιαααα!!! :k :)

      Διαγραφή
  2. Κι εσύ όπως κι εγώ σαν τις κουκουβάγιες ,αφου τους κοιμήσουμε όλους θα κάνουμε αυτό που θέλουμε αν βέβαια έχουμε τύχη!! Αγαπημένη μου εύχομαι σε σένα και όοολη την οικογένεια Καλή Ανάσταση με υγεία ευτυχία και αγάπη που σίγουρα πλανάται σε μεγάλες δόσεις στο σπιτικό σας!!! Φιλάκια πολλά και θαυμάζω αυτή ν την ικανότητα του δύσκολου παχνιδιού με την ποιηση και την λογοτεχνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Εφη μου χρονια πολλα με υγεια κι αγαπη παντου γυρω και μεσα μας..!!
      Εχεις δικιο με την μεταμεσονυχτια ωρα καμια φορα την βιωνω και εγω που δεν εχω μικρά εγγονια.., και να σου πω ενα μυστικο... και μεγαλα να γινουν παλι θα έχουν το κομματι τους στον δικο σου χρόνο φιλεναδα μου σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου.. εσυ μπορεί να μην τα καταφερνεις στο γραψιμο (που εχω την βεβαιότητα οτι και εκει θα τα καταφερεις αν προσπαθησεις) αλλα στις κατασκευεις δεν σε πιανει καμια Εφη μου και με τόσες λεπτομερειες .. δεν υπαρχεις!!! σε ζηλευω στο εχω πει πολλες φορες στις επισκεψεις μου να εχεις ενα ομορφο και λουλουδιασμενο μηνα φίλη μου..φιλακιαααα!!:k :)

      Διαγραφή
  3. Έφτασε το τέλος λοιπόν! Ωραία πάσα μου δίνεις. Θέλει σκέψη. Τι τέλος να δώσω;
    Ρουλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για την συνέχεια.
    Καλό Πασχα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ευχηθω πρωτα Χριστος Ανεστη χρονια πολλα Μαρία μου..με πολύ αγαπη ..και να σου πω πόσο χαιρομαι που καταφερα.. να δωσω μια συνεχεια και μια πασα για σενα .. γιατί να ένα αγχος το είχα αφου ηταν η πρωτη μου φορα..
      Το γραμμα ξερουμε εμεις τι γραφει το λεει η Ρενα στην δική της συνεχεια.. απλα δεν το ηξερε η Σοφη.. εκει λογικα έπρεπε να σταματησω.. για να δωσεις εσύ το τελος που θελεις. πολύ χαρηκα που ήμουν μερος αυτης της συνεχειας..σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες.. να έχεις φιλη μου ενα ομορφο και χαρουμενο μηνα .. φιλακιαααα!! :k :)

      Διαγραφή
  4. Βρίσκω την συμμετοχή σου πολύ θετική. Δίνεις αυτό που χρειάζεται η όλη ιστορία,
    Εύχομαι σε ευχάριστα αποτελέσματα. Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου Ρούλα Σε σένα και όλη την οικογένειά σου καλή Ανάσταση κι΄ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Χριστός Ανεστη με αγαπη παντου σε ευχαριστω πολύ να περνας όμορφα με τους αγαπημενους σου..
      Χαίρομαι που εστω και στο ελάχιστο εχω συμβαλει σε αυτη την συλογική ιστορια.. να έχεις ενα ομορφο μηνα φιλε καλο σου βραδυ..!! :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ρούλα μου!!! Γεμάτη σασπένς η συνέχειά σου!! Μια ανάσα πριν το τέλος μας αφήνεις με την αγωνία!! Αχ!!! :) :) Εδωσες εξαιρετική πάσα στην Μαρία και πραγματικά ανυπομονώ να δω πως θα τελειώσει η σοφίτα!!
    Σου εύχομαι από καρδιάς καλή Ανάσταση να χεις με τους αγαπημένους σου, να ξεκουραστείς, να περάσεις όμορφα και κατανυκτικά!! Σε ευχαριστώ πολύ που βρίσκεις χρόνο και με επισκέπτεσαι συχνά!! Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά πολλά!! :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Μαριλενα μου με αγαπη.. γυρω μας!!
      Χαίρομαι που μπορεσα να συνεχισω απο εκει που την αφησε η Ρένα την ιστορία και να αφήσω και ενα ερωτηματικο στο τελος για την ΜΑΡΊΑ.
      Οσο για τις επισκεψεις μου μακαρι να είχ ατον χρονο φιλη μου να έρχομουν πιο συχνα.. εχει μεγαλοσει πολύ η παρεα μας και ο χρονος μας έχει λιγοστεψει ομως χαιρομαι καθε φορα που μπορώ να κανω τις επισκεψεις μου.!!! να περνας ομορφα και να ΄χεις ενα ομορφο και χαρουμενο μηνα ... φιλακιααααα!!!:k

      Διαγραφή
  7. Εγώ δεν σας ακολούθησα σ' αυτό το λογοτεχνικό μονοπάτι.. :) Θα ευχηθώ όμως από καρδιάς, καλό Πάσχα με Υγεία, γλυκό μου Σμαράγδι! ;) Πολλά φιλιά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Πετρινα μου με αγαπη γυρω μας και παντου.. σε ευχαρσιστω πολύ για τις ευχες...οσο για το διηγημα ηταν η πρωτην φορα που συμμετείχα..και είχα ενα αγχος να μην το χαλασω .. χιρομαο που οι φιλες το βρήκαν ενδιαφερον... εσύ θα το απολαυσεις διαβαζοντας το ολο μαζί..!! να περασεις ενα χαρουμενο Μάιο φιλεναδα..φιλακιαααα!!!:k :) <3

      Διαγραφή
  8. Moυ άρεσε που συμμάζεψες όλη την κορύφωση σ' ένα γράμμα. Νομίζω πως το κάνει πιο εύκολο τώρα για την Μαρία. Αγωνία λοιπόν να δούμε τι γράφει αυτό το γράμμα...
    Ρούλα μου εξαιρετική η συνέχειά σου! Μαζί με την Σόφη, έχουμε εξαντληθεί όλες απ' την αγωνία γι αυτόν τον κύριο Αγγέλου. Άντε να δούμε λοιπόν!
    Πολλές ευχές Ρουλάκι μου για καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αλλο να εκανα Κανελλακι μου αφου ημουν η προτελευταια στην σειρα .. επρεπε να συμαζευτεί καπως η ιστορία αφου ολοι οι ηρωες αυτης της ιστοριας είχαν αναλυθεί.. δεν είχαν μεινει και πολλα και μετα την ομορφη πάσα που μου έδωσε η Ρένα με τα γραμματα που η Γιωτα τα είχε διαβασει.. αλλα οχι η Σόφη..η οποια είχε το δικαίωμα καποια στιγμη να μαθει την αλήθεια .. χαιρομαι που σου αρεσε προπαντως εσενα..το συμμαζεμα ητνα κι η πρωτη φορα μου και είχα αγωνια ανα θα τα καταφερνα να μην τα θαλασσώσω.....θα περιμενουμε το τελος απο την Μαρία τωρα..
      Χριστος Ανεστη Χρονια πολλα Κανελλακι μου με αγαπη παντου..γυρω μας.. να έχεις ενα χαρουμενο ΜΑΙΟ...ματια μου φιλακιααα ..!!::D :)

      Διαγραφή
  9. Εγώ το συγύρισμα σίγουρα το χρειαζόμουνα, γιατί δεν έχω παρακολουθήσει όλες τις ιστορίες. Οπότε, ευχαριστώ!
    Καλή Ανάσταση, Σμαραγδένια μου! Νε υγεία και αγάπη να περάσεις το Πάσχα! ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστος Ανεστη και χρόνια πολλα Αλεξανδρα μου ...εεε είπα να το συνοψησω λιγο μια και κοντευουμε στο τελος οταν τελειωσει θα το διαβασεις όλο μαζι καλυτερα.. φιλη μου σε ευχαριστω παρα πολύ για την ομορφη καρτούλα σου να έχεις ενα ομορφο λουλουδιασμενο μηνα φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Ρουλίτσα, πάνω στην ώρα να κάνουμε Ανάσταση με την ησυχία μας.
    Αν κατάλαβα καλά, διαβάζει τα γράμματα που άφησε η Γιώτα στο αυτοκίνητο και είναι αυτά που συμπεριέλαβα στην ιστορία μου, δεν υπάρχουν άλλα μυστικά.
    Μένει στη Μαρία να αποφασίσει αν θα βρεθούν πατέρας και κόρη να κάνουνε Πάσχα κι αυτοί με τη σειρά τους.
    Καλή Ανάσταση σε όλους σας.
    Να μου τους φιλήσεις έναν έναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που τα καταφερα χάρη σε σένα φιλεναδα με βοηθησες παρα πολύ με την δικη σου συνέχεια και με τον τίτλο να τα λεμε αυτα...ακριβως αυτα τα γραμματα ειναι αλλα επειδή εγραψες εσύ τι εγραφαν μεσα και το ξεραμε όλες ομως δεν το ηξερε η Σοφη παιδι μου..και είναι καιρός να το μαθει απο την Μαρία που θα γραψει το τέλος.
      Χριστός Ανεστη Ρενακι μου χρονια πολλά με αγαπη παντου..να έχεις ενα ομορφο λουλουδατο ΜΑΙΟ γλυκεια μου να μου φιλησεις την Ευγενουλα και σε σενα πολλα φιλακιαααα ..:):)

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρουλάκι μου, μόλις ολοκληρωθεί η "Σοφίτα" θα τη διαβάσω μαζεμένη!
    Καλή Ανάσταση, γλυκό μου πλάσμα! Υγεία για εσένα και τους αγαπημένους σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι να το κανεις Συριανακι μου να το διαβασεις όλοκληρωμενο.. για να το εμπεδώσεις ..χι.χι..
      Χριστός Ανεστη μικρή μου με αγαπη γυρω μας και μεσα μας.. να έχεις ενα λουλουδιαμένο ΜΑΙΟ... γεματο χρωματα οπως τον θελεις κοριτσι μου φιλακιααααα!!! :k :D :):)

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου και η δική σου συμμετοχή στη Σοφίτα έχει ενδιαφέρον και κατάφερες να κορυφώσεις την αγωνία μας για να διαβάσουμε το τέλος.
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου πολύ χαιρομαι φιλη μου που η συνεχεια μου είχε ενδιαφερον γιατί να πω την αλήθεια μου ενα τρακ το ειχα.. για να δουμε το τελος που σιγουρα θα είναι συναρπαστικο ..
      Χρόνια πολλα φίλη μου Χριστος Ανεστη με αγαπη να έχεις εν ομορφο και χαρούμενο μηνα φιλακιαααα!!! :D :)

      Διαγραφή
  14. Ε να σου πω με τοσες ανατροπες κι αποκαλυψεις ενα συμμαζεμα ηταν απαραιτητο για να μπορεσει η Μαρια μας να το κλεισει!
    Χριστος Ανεστη! Με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε να σου πω με τοσες ανατροπες κι αποκαλυψεις ενα συμμαζεμα ηταν απαραιτητο για να μπορεσει η Μαρια μας να το κλεισει!
    Χριστος Ανεστη! Με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπως ετσι το σκεφτηκα Χριστινακι μου να το συμμσζευα γιατι ολες οι φιλες ειχαν γραψει λεπτομερειες για όλους τους ήρωες τις ιστοριας και μια που εγω ημουν λιγο πριν το τελος να αφήσω στην Μαρία να το γραψει μια και εκεινη το έχει αρχισει.. χαιρομαι πολύ που συμμετήχα σε αυτό .
      Χριστός Ανεστη χρονια πολλα φιλη μου να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενο ΜΑΙΟ.. φιλακιααααα!!!:D

      Διαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη!
    Υγεία και πίστη στ΄ όνειρο...
    Πολλές ευχές για τον μήνα των λουλουδιών...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Αννιώ μου πόσο αναγκη εχουμε αυτή την πίστη στο ονειρο αληθεια..!!
      Χρόνια πολλα φιλη μου να έχεις ενα ευδιαστώ κι χαρουμενο μηνα.. φιλακιαααα!!:K

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!!
    Χριστός Ανέστη!!
    Ρούλα μου να χαίρεσαι όλους τους εορτάζοντες (και δεν είναι και λίγοι!!), να είστε καλά και ευτυχισμένοι.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Στελλα μου με αγαπη που μας κανει τους ανθρωπους ομορφους χρόνια πολλα
      σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες..σου στους αγαπημενους μου που γιορταζαν και οπως λες δεν είναι και λιγοι ζωή νά χουν.. να έχεις και εσύ ενα ευωδιαστο και χαρουμενο μηνα.. φιλακιααα!! :) :D

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Ρούλα μου Χριστός Ανέστη!
    Μας άφησες με πολύ αγωνία.. Και νομίζω έπραξες άριστα που δεν έβαλες επιπλέον πολλά στοιχεία και ανατροπές γιατί θα ξέφευγε πολύ η ιστορία και άντε να την μάζευε μετά η Μαρία! :) :)
    Καλό μήνα με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη Κατερινα μου με αγαπη ..χρονια σου πολλα καπως επρεπε να τελειωσει αν εβαζα και αλλα στοιχεία σκεφτηκ το ιδιο κι εγω πως θα ανοιγε κι αλλο η ιστορία κι επειδή έπεται το τέλος να το δωσει η Μρία έτσι που το θελει..!!!
      καλο και χαρουμενο Μάιο να έχεις φιλακιααα!! :k :D :)

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη σμαραγδακι μου να χαιρεςαι όλους όσους γιορτάζουν στην όμορφη οικογενεια σου !!!!! Εκπληκτικό μάζεμα ολα εν τάξη έτοιμα για το υπέροχο τελος μπράβο σου μου άρεσε πολυ πολυ όλο τη κειμενο σου χίλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανεστη Κάτια μου με αγαπη παντού.. γυρω μας.. σε ευχαριστω πολύ για τις ομορφες ευχες σου φιλη μου για τουςαγαπημενους μου εορταζοντες..!!
      Οσο για το λιγο πριν το τελεος μονο ενα συμμαζεμα θα μπορουσε να γινει για να έρεθει το τελος μετα απο τόσες ποκαλυψεις η Σοφη πως να μην καταρεύσει;ελπίζω να έδωσε καλή πάσα στην Μαρία που θα βαλει το τελος..!! να έχεις εν ευωδιαστό μηνα φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άξιο το Ρουλάκι μας!
    Κι είχα περιέργεια πως θα τα έβγαζες πέρα! Μπράβο σου !
    Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια πολλά μάτια μου, με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγω δεν είχα νομιζεις περιεργεια να δω πως θα τα καταφερω να μην χαλάσω το στορυ Αριστακι μου; δεν ησουν η μονη..!! ελπίζω να εδωσα καλη πασα στην Μαρία που θα βγαλει το τελευταιο μυστικο της Σοφιτας στην φορα.. και επιτελους να μαθει η Σόφη πια ειναι η αλήθεια γιατί εμεις λιγο πολύ καπου παει το μυαλο μας..ε;
      Αληθως Ανέστη με την αγαπη που μας δίδαξε χρονια πολλα να περνας ομορφα και να έχεις ενα ευωδιαστο και ομορφο μηνα φιλακιαααα!!:):) <3

      Διαγραφή
  22. Ρούλα μου χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη! Φοβερή η συμμετοχή σου! Χίλια μπράβο! Επειδή απέχω καιρό από τα μπλογκ δεν είχα διαβάσει τις προηγούμενες ιστορίες. Πήγα και διάβασα τώρα την ιστορία της Ρένας γιατί θα έσκαγα από την περιέργεια για το τι έγραφε το γράμμα και θα πάω να διαβάσω και τα προηγούμενα. Τώρα ανυπομονώ για το τέλος! Συγχαρητήρια σε όλες σας! Σε φιλούμε γλυκά και σου ευχόμαστε έναν υπέροχο Μάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη με αγάπη Θαλεια μου χρονια πολλα εκνα οτι μπορούσα για την σημμετοχη μου στην ιστορια της Σοφιτας θα την καλαβεις οταν διαβασεις ολες τις συνεχειες φιλη μου οταν βαλει το τελος η Μαρία θα την έχεις ολοκληρη να την διαβσεις .. βαλανε όλες τον καλύτερο εαυτό τους..να περνας ομορφα οτι και να κανεις να έχεις εν χαρουμενο μηνα χαιρομαι οταν περνας..φιλακιααααα!!:)

      Διαγραφή
  23. Πρώτα, καλό λουλουδιασμένο Μάη θα ευχηθώ Ρουλίτσα μου και φυσικά δεν θα παραλείψω να σε συγχαρώ για την συνέχεια... αυτό θα πει: Συν-εργασία!!! :P
    Τώρα επιτέλους θα μάθουμε τι έλεγε το γράμμα!!! ;)
    Μπράβο σου και μπράβο σε όλες! :D
    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη ολάνθιστη αγκαλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμην Παναγια μου καλος μηνας θα ειναι αν το ευχηθουμε Μαγισσουλα μου..
      Οσο για την συνεργασια .. δεν ξερεις πόσο χαίρομαι που το κανω!!! ηταν η πρωτη μου φορα..για να δουμε πως θα το τελιωσει η Μαρια που θα γραψει και το τελος φιλη μου να έχεις ενα ευωδιαστό μηνα φιλακιαααα μαγιατικα...:) :) <3

      Διαγραφή
  24. Ρούλα μου καλησπέρα σου. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου και Καλό σου Μήνα.
    Προτελευταίο το επεισόδιό σου λοιπόν και οφείλω να πω ότι με συγκίνησε και με άφησε με σφιχτή την ανάσα για το μεγάλο τέλος που προσδοκώ.
    Το επεισόδιό σου, η δική σου συμβολή μπορεί να μην έδωσε αποκαλύψεις όμως συνέβαλε πολύ στο να "μαζέψει" το μυαλό μας και τη σκέψη μας για την πολυαναμενόμενη κάθαρση που θα δώσει η Μαρία.
    Ήταν ένα μάζεμα αναγκαίο και πολύτιμο για να πάρουμε ανάσα, για να ανακεφαλαιώσουμε ότι είχε γίνει με τις τελευταίες αποκαλύψεις και να προετοιμαστούμε ψυχολογικά για το επερχόμενο.
    Πολύ όμορφη η γραφή σου, γεμάτη αγωνία και συναισθήματα.
    Δίνεις με εξαίρετο τρόπο την άναρχη συναισθηματική κατάσταση στην οποία έχει περιπέσει η ηρωίδα μας η Σόφη. Πραγματικά δεν υπάρχει κάτι πιο μαρτυρικό από μια τέτοια κατάσταση, του να ψάχνεις να μαζέψεις τα κομμάτια της ζωής σου και να φτιάξεις το παζλ της ύπαρξής σου. Εκεί που τα κρυμμένα μυστικά έρχονται βασανιστικά στο φως. Το ξέρω αυτό από προσωπική πείρα.
    Κλείνοντας να σε ευχαριστήσω και για τη δική σου άξια συμβολή στην εξαίρετη αυτή Νουβέλλα που μας κρατά σε κορυφαία αγωνία.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ για το τοσο εμπεριστατωμένο σχόλιο σου φιλε μου.. με εκανε να χαρώ πολύ δεν ξερω αν το αξιζω ομως..απλα γι μενα ειναι καλυτερη η αληθεια παρα τα κρυμμενα μυστικα γι αυτό και η Μαρία ελπιζω να γραψει αυτο που λέμε χαπυ εντ.
      Να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενο μηνα ..!! καλο σου βραδυ..:)

      Διαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη, Ρούλα μου, χρόνια πολλά με υγεία και χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου!
    Η συνέχειά σου λίγο πριν το μεγάλο φινάλε ήταν αυτή που έπρεπε τολμώ να πω... Από τη μία βάζει τα πράγματα στη θέση τους, από την άλλη όμως κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον για το τέλος που θα δώσει η Μαρία!!
    Εξαιρετική γραφή και σκέψη!!! Απολαυστική!
    Φιλιά πολλά, καλό σου μήνα
    με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη με αγαπη Μαρίνα μου χρονια πολλα ..
      Μια ανασα πριν την αλήθεια δεν μπορουσα να γραψω τιποτα αλλο γιατι θα αποκαλυπτα το μυστικο που όλες ξεραμε αλλα δεν ηξερε ομως η Σοφη.. και αυτο έπρεπε να το κανει η Μαρία με τον τροπο που θα διαλεξει εκεινη για να γραψει και το τελος αυτης της Σοφιτας..να είσαι καλα φιλη μου και να έχεις ενα ομορφο και ευωδιαστό μηνα .. φιλακιαααα!!! :k:) <3

      Διαγραφή

  26. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!! Γράφεις πολύ όμορφα , Ρούλα μου !!! Παω να διαβάσω τις ιστορίες ως τώρα !!! Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Χρονια πολλα με αγαπη παντου.. σε ευχαριστω πολύ Νικη μου για τα ομορφα σου λογια αν διαβασεις απο την αρχή την ιστορία θα την καταλαβεις καλήτερα και θα δεις πολύ πιο ομορφα που γραφουν τα αλλα κορίτσια.. να είσαι καλα και να έχεις εν ομορφο χαρουμενο μηνα.. φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  27. Μας άναψες τα αίματα με την πένα σου Ρούλα μου.
    Θα πρέπει ν'αντρεξουμε στη συνέχεια του διηγήματος να δούμε τι τροπή πήρε :)

    Χρόνια Πολλά με υγεία.Καλό και χαρούμενο μήνα
    να'χετε και σύντομα θα τα πούμε από κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παιδι μου στα αναψα τα αιματα; αυτα τα είχαν αναψει προ πολλού οι προυγουμενες π μενα Ζουζού μου . ετσι να κανεις να το πας απο την αρχή .. για να φταεις στο τελος εγω ειμαι η προτελευταία στην σειρα... :)
      Χρονια πολλα Χριστός Ανέστη φιλη μου να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενα μήνα..θα χαρω πολύ να τα πουμε τηλ ξερεις ε; φιλακιααααα :) :)

      Διαγραφή
  28. Υπέροχο κείμενο! Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ πολύ ενδιαφερουσα συνεχεια!
    Ευγε Ρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απλά, ήρθα να σου αφήσω μερικά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Τί γιατί? Δεν έχει γιατί! ΈΤΣΙ!!!!
    :k <3 :k <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καθόλου σωστό δεν ήταν αυτό που μας έκανες...πώς μας άφησες έτσι μέσα στην αγωνία?...χαχα
    Τώρα θα μου πεις δε φτάνει που πήρα χαμπάρι τη συνέχεια μέρες μετά, ήθελα και να μην αγωνιώ...
    Ρούλα μου υπέροχη η συνέχεια που έδωσες και πραγματικά ήταν αυτή που έπρεπε μια και ήσουν ένα βήμα πριν το τέλος...φυσικά και τα ξεκαθαρίσματα θα γίνουν στο τελευταίο "επεισόδιο", αλλά εσύ έκανες την αγωνία να κορυφωθεί όσο έπρεπε!
    Μπράβο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρούλα μου, τώρα αξιώθηκα να περάσω και να διαβάσω τη συνέχειά σου. Έλειπα βλέπεις τις μέρες του Πάσχα...
    Πολύ ωραία! Φεύγω γρήγορα τώρα για να διαβάσω και το τελευταίο κεφάλαιο. Έχωμεγάλη περιέργεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν παίζεσαι βρε Σαλονικιά Ρουλίτσα!
    Πολύ ωραία η ιστορία και η πάσα που έκανες!
    Όλες τις μλογκοπληροφορίες εδώ τις ανακαλύπτω! χα χα χα!

    Φιλάκιαααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή