Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΤΟ...ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ..!!!!

Οταν λέμε πως η καλή νοικοκυρά ..είναι δούλα και κυρά..τι εννοούμε;
Και ότι τίποτα δεν πετάμε πια; (βλέπε διδάξασα Ρένα )
Εεεε αυτό έχω πάθει και εγώ από τότε που έμπλεξα  εδώ σ αυτήν την γειτονιά ..την παραπάνω ρούγα...(ωχ παρασύρθηκα ..αυτό είναι ένα παραδοσιακό τραγουδάκι χι.χι..) 
Αχ τι μου κάνετε!!! τραβάτε με κι ας κλαίω είμαι..!! 
Μα να μην κάθομαι ήσυχα; τι κακό ειν και τούτο με μένα;
Να μην βάζω ....... κάτω; 
Αυτή την φορά η... αίτιος (όπως λέμε ο αίτιος) χα..χα..είναι ποιος άλλος από την γνωστή και μη εξαιρετέα.. πυργοδέσποινα.. Αριστέα που είχε την φαεινή έμπνευση  για τρίτη φορά...να αλλάξουμε  κάτι τι...τι όμως;  έλα μου ντε;

Τι να αλλάξω.. τι να αλλάξω...
Αφού όμως έγινα καλή νοικοκυρά..(χάρη σε αυτήν την μπλοκογειτονιά..) το είπαμε και πιο πάνω  ότι  δεν πετάμε τίποτα..άρχισα να  ψάχνω..στα σκουπίδια..όχι του δρόμου... (και αυτό το βλέπω να έρχεται χι..χι.....) αλλά στα δικά μου ανακυκλώσιμα  που ήμουν έτοιμη να πετάξω...!!!
Από το βάθος της σακούλας..μου κουνούσε το χέρι της  μια λευκή κούτα παπουτσιών που ήταν έτοιμη για την ανακύκλωση..!!
Εδω.. εδώ..μήπως σου φανώ χρήσιμη; σκέψου το δύο φορές πριν με πετάξεις.!!
Ενα σωρό έχω από εσένα..δεν έχω άλλο χώρο..
Όμως εγώ είμαι λευκή θα μπορούσες με λίγη δουλειά....για σκέψου να με αλλάξεις!!
Να σε αλλάξω; χα..χα.. τι ιδέα μου έδωσες!!!
Ναι θα σε αλλάξω και θα πάρω μέρος στο.."Αλλαξε το "  χα..χα..
Θα σε κάνω ένα ρομαντικό κουτί γεμάτο πεταλούδες μια που έρχεται και η Ανοιξη.!!
Και βγήκαν οι χαρτοπετσέτες δωράκι από την αγαπημένη Ποδηλάτισσα


και άρχισε βήμα βήμα η αλλαγή σου.!!
Ολες οι όμορφες πεταλούδες ήρθαν κάθισαν επάνω σου και σιγά- σιγά μεταμορφωνόσουν 

              το πλαϊνό...


από ένα απλό λευκό κουτί παπουτσιών ..

σε ένα ρομαντικό γεμάτο πεταλούδες κουτί..με κορδελίτσες και φιογκάκια..
που θα μπορούσε να φιλοξενήσει..διάφορα  κοριτσίστικα..μικροαντικείμενα..!!
Και αφού σε έκανα κούκλα χι..χι..και σε γέμισα  με  πεταλούδες  και ότι ρομαντικούλι που ήρθε στον νου...μου  ήρθε  και η ιδέα να σε βγάλω μια φωτογραφία για να έχεις μια ανάμνηση από την μετάλλαξη σου  στον γνωστό συντριβανόκηπο..!!
και να στείλω την φωτό για τον διαγωνισμό.. την βλέπει το Αριστάκι  και μου λέει ...!!
 Ρούλα; είσαι καλά; χα..χα.. 
Καλά είμαι τις λέω.. έκανα κάτι λάθος; 
Οποιος δει αυτή την φωτογραφία.. θα καταλάβει πως είναι δικιά σου..χα..χα.. άσε εγώ  θα σου την φτιάξω..και έκανε τα μαγικά της .. και εδώ όπως ήταν στον διαγωνισμό.!! και κανείς δεν κατάλαβε τίποτα..χα..χα...!!
Ευχαριστώ πολύ σε όσους άρεσε το "άλλαξε το "μου!!   
Αγαπημένη μου γειτονιά...εσύ που με έμαθες πολλά να κάνω..σε ευχαριστώ πολύ.. αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "#3" Άλλαξε το" που διοργάνωσε και αυτή φορά με επιτυχία το Αριστάκι..
Να είστε όλοι καλά και μια ευχή για τον καθένα  σας  να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!και...ας μην πούμε όχι σε ένα χαμόγελο..
όσο δύσκολες και να είναι οι συγκυρίες της ζωή μας!!!! 
 












  

54 σχόλια:

  1. Ρουλίτσα, κουκλί το έκανες το κουτί!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!!
    Πολύ γέλασα με την φωτογραφία στο συντριβάνι!!!! Αλλά μιά χαρά την ρετουσάρισε η Αριστέα μας!!!
    Πάντα με ωραίες δημιουργίες σου εύχομαι!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι χαζό που ημουν !!! τι γελια εκανα δεν λεγετε Μαριαννα μου ειχα να στηλω και αλλη αλλα η τελευταια μου στο συντριβανι ηταν όμορφη χα..χα..και γι αυτο την εστηλα..
      Αλλα εστι που την εφτιαξε η Αριστεα μας δεν αναγνωριστικε ευτυχως..!!!
      Περναμε όμορφα και παιζουμε ...αυτο εχει σημσσια... να εισαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχα γελάωωωωωωωωω με την Αριστέα που είδε το συντριβάνι σου στη φωτογραφία!!!!!!
    Υπέροχο έγινε το κουτί σου πολύ ρομαντικό και σου αξίζουν συγχαρητήρια γιατί είσαι χρυσοχέρα. Βρε τι μας έχει μάθει η γειτονιά Εμένα να δεις που δεν ήξερα τι είναι το ντεκουπάζ!!!
    Να σαι καλά Ρούλα μου και πάντα μέσα σε όλα
    Όπου να ναι έρχεται και η σειρά μας- μετά από εμένα είσαι- στη φωτοσυγγραφική σκυτάλη της Μαίρης Ήδη σου έχω βρει τη φωτογραφία σου!!! χααααα
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες τι ωραία πραγματα εχουμε μαθει φιλεναδα εδω μεσα συτην την γειτονια;...γιατί εγω ήξερα για ντεκουπαζ.. για στεσνιλ.. που φεν ξερω ακομα τι είναι..χι..χι.. αλλα θα το μαθουμε που θα παει;...
      Μα και εγω χαζομαρα μου να στηλω αυτην την φωτο ε Αννιω μου;
      Ααααα ναι εχουμε και αυτό το δρωμενο.. χα..χα.. ολο παιχνιδακια ειμαστε..για να δουμε τι θα δουμε ..που λέω εγω για πλακα..χα..χα..
      Να πρνας ομορφα Αννιώ μου καλη εβδομαδα .. φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  3. Ε καλά τώρα.... και ποιός δεν θα καταλάβαινε το συντριβάνι σου !!!!! Πολύ όμορφο το έκανες το κουτί, απίθανη μεταμόρφωση !!!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου !!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Ρανια μου μα είδες μυαλό; χα..χα.. τελως παντων ευτυχως που το καταλαβε η οικοδεσποινα..χα..χα..!! οσο για το κουτι μεχρι εκει φτανω φιλεναδα στο απλο ντεκουπαζ..!!τα δυσκολα τα αφηνω για τις πιο εμπειρες.στο ειδος.!!
      Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα ευχαριστω .. φιλλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα χα..χα.. εγω θα σου καλο ξημέρωμα κούκλα μου τετοια ΄ωρα που σου απαντω..χι..χι.. να περνας ομορφα φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  5. Σμαραγδένα μου αγαπημένη τι πανέμορφο και ρομαντικό κουτί!!!Μία θαυμάσια συμμετοχή μα τι θα περίμενα λιγότερο από εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα φιλεναδα σε ευχαριστω πολύ..δεν ηξερα και κατι καλυτερο να αλλαξω χα..χα..να πω την αλήθεια ουτε και εγω περιμενα να γινει ετσι όμορφο το κουτί δεν ειχα ξανακανει τοση επιφανεια ντεκουπαζ..χα..χα.. χαρηκα που σου αρεσε..του ρομαντικου εμεις ε; χα..χα..
      Να περνας ομορφα.. καλη εβδομαδα.. φιλακιακιαααα!!

      Διαγραφή
  6. Το λάτρεψα το κουτί με τις πεταλούδες Ρούλα μου!!
    Καλοφτιαγμένο και τόσο ομορφα στολισμένο με τις δαντελιτσες του!!!
    Συγχαρητηρια για την υπέροχη σου συμμετοχή σου φίλη μου!!
    Καλη εβδομαδα και Καλο μηνα!!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αλήθεια Δημητρα μου οτι σαν παλια καραβανα ενα ρομαντισμο τον εχω.. και με κορες...τι αλλο θα ήμουν; χα..χα.. πεταλουδες και λουλουδακια.. ειμαστα παντα..και τα φιογκακια δεν μας έλειπαν... όποτε μου έμεινε το κουσουρι.. και τωρα δεν κοβεται το ατιμο..!αν και τωρα δεν ειναι καιρος για ρομμαντισμους.. εγω επιμενω ...σε ευχαριστω πολύ .. φιλη μου να περνας και εσύ ομορφα με ότι κανεις καλή εβδομαδα να εχεις φιλακιαααα!!!!

      Διαγραφή
  7. Στον συντριβανόκηπο είχε άλλη χάρη, αλλά ναι...το όμορφο συντριβάνι σου είναι το σήμα κατατεθέν σου. Πολύ ρομαντικό το κουτάκι με τις πεταλούδες του και τις κορδελίτσες του.
    Καλά να περνάς. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδες και εσύ Ελενη μου ε; πόσο πιο ομορφο ηταν στο συντιβανι..χα..χα.. αλλη χαρη οπωςλες και εσύ.. αλλα δεν εκανε για τον διαγωνισμό.. και ευτυχως που εχουμε και την Αριστεα για να διορθωνει τα λαθη μου χα..χα..ολα καλά στο τελος ομως !Του ρομαντικου εγω τι άλλο να εβαζα; χα..χα..!!
      Να περνας καλα και εσύ φιλη μου καλη εβδομαδα να εχεις φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα
    το λάτρεψα πολύ για τους λόγους που αναφέρεις ,ρομαντικό,με δαντέλες,φιογκάκια,
    τούτα όλα μου αρέσουν πολύ
    γι αυτό το ξεχώρισα αμέσως και του έδωσα την ψηλότερη βαθμολογία, τους 3βαθμούς
    ένα απλό κουτί μεταμορφώθηκε σε τούτην την ομορφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξερω δελφινακι μου πως είσαι και εσύ της ρομαντικης σχολης..χα..χα και χαρηκα που σου αρεσε το κουτι με τις πεταλουδες..ηταν και για μενα μια ομορφη εμπειρια να αλλαξω ενα κουτι..!!!σε ευχαριστω πολύ γθια τα καλα σου λογια..να εισαι καλα.. και να εχεις ενα ομορφο ξημέρωμα .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    2. μόλις έστειλα εμαιλ {για να έχεται την διευθυνση του εμαιλ μου]

      Διαγραφή
  9. καλημερα αγαπημενη μου
    πανεμορφο εγινε
    αγαπω ροζ μωβ και πεταλουδες

    καλο μηνα
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου χαιρομαι που σου αρεσε ... τι άλλο απο αυτα τα χρώματα θα ταίριαζε σε ένα ρομαντικο κουτι με πεταλολύδες..για κορίτσια; καλο μηνα και σε σενα μικρη μου... και καλο σου βραδυ να περνας όμορφα...φιλακιαααα..

      Διαγραφή
  10. αχαχαχαχαχαχαχα! Κλαίω με το συντριβάνι! Θα το έβλεπαν οι φίλες και θα έλεγαν αμέσως ...βρε καλώς το Ρουλάκι μας!
    Κι όχι τίποτα άλλο έχουμε και φίλες που το έχουν δει κι από κοντά! Διάσημο το συντριβάνι της Ρούλας!
    Όπως διάσημη είσαι κι εσύ: η Ρούλα που βάζει όλα τα νιάτα κάτω και τίποτα δεν τη σταματά!
    Σε όλα τα δρώμενα μέσα! Δεν έχεις λείψει ποτέ νομίζω ε;
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα Ρουλάκι μου!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλή εβδομάδα να έχεις !

    (με χάνεις από δω και μπρος τα πρωινά...ξεκινάω δουλειά! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε δεν έπρεπε να μαθουν την χαζομαρα μου ολοι; χα..χα γι αυτό ειναιοι φιλες Αριστακι μου.. για να μοιραζόμαστε και τις χαζομάρες μας..και εξ άλλου με ξέρεις πια..η προσπάθεια για μενα είναι η ουσια για κάθε τι που μου αρεσει να κανω...γιατι να λειψω βρε αγαπη μου ..ξερεις τι ψυχοθεραπεία ειναι όλα αυτα για μένα;...χι..χι..
      Να σε χάσω κοριτσι μου.. αν είναι να δουλευεις αυτο εκει ειναι η ζωη...και εδω να είσαι οποτε έχεις κεφια και όρεξη..όλα καλά να σου πανε Αριστακι μου...εμεις θα βρισκουμε τον τροπο να τα λεμε.. ε;
      να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου βραδυ μκρή μου φιλακαιαααα!!!!

      Διαγραφή
  11. Η πιο ρομαντική συμμετοχή μόνο δική σου μπορούσε να είναι Ρούλα μου... βλέπεις οι νέες έχουν ξεχάσει τι σημαίνει ρομαντική καρδιά και ευτυχώς που υπάρχουν μερικές μερικές να το θυμίζουν! <3 ;)
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα! :D :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι φιλεναδα τον ρομαντισμό τον κορο"ιδεουν τωρα.. αλλα νομιζω κατα βαθος όλες οι γυναικες δεν θα έλεγαν όχι..σε ενα απαλό χαδι και μια ομορφη κουβεντα...το κορίτσι μέσα μας δεν μεγαλωνει ποτε..
      Ακομα και μια δυναμική γυναίκα μπορει να κρύβει στο βαθος της ψυχής της ψείγματα ρομαντισμού..ε;
      Να περνας ομορφα στο βουνό σου μαγισσούλα μου.. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  12. Χα χα χα!!!! επίτηδες το έκανες πονηρή, έβαλες το συντριβάνι στην φωτογραφία σαν να έβαζες την υπογραφή σου!!!!! Το κουτί πάντως έγινε υπέροχο.... δεν ξέρω πως πήγε στο "άλλαξε το", γιατί όπως ξέρεις με έχουν πνίξει τα προβλήματα, στην καρδιά μας πάντως παίρνει την πρώτη θέση!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε...μα είδες βρε Βικούλα μου να μην το σκεφτώ; το πως πήγε δεν μας ενδιαφέρει..μας ενδιαφερει όμως που το καταδιασκεδάσαμε χα..χα. και χαρήκαμε την όλη δημιουργια...σε ευχαριστώ πολύ αγαπη μου που περνας..η αγαπη ειναι αμοιβαία...και χαιρομαι γι αυτό...να προσεχεις την Βικυ σε παρακαλώ...φιλα μου την Δημητρουλα σου....φιλακιααα..

      Διαγραφή
  13. Φαντάζομαι τι έπαθε η Αριστέα στη θέα του συντριβανόκηπου :-)
    Ρουλάκι μου γλυκό, συγχαρητήρια και γι αυτή την κατασκευή σου!
    Απίθανη και πολύ χρηστική η ιδέα σου.
    Μια φορά προσπάθησα κι εγώ να μετατρέψω ένα κουτί παπουτσιών σε κάτι πιο "ρομαντικό"...
    Πήρα ατλακόλ και κάτι αποκόμματα περιοδικών και μη σου πω καλύτερα τι βγήκε...
    Τα φιλιά μου Ρουλιώ μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..μην φανταστείς Κανελλακι μου τι πλακα ειχα.. μα να μην το σκεφτώ; οπως τόσα αλλα δηλαδή αλλά ας μην το κάνουμε θέμα..χι..χι..οι πρωτες απόπειρες και μενα στέφτηκαν από πλήρη αποτυχία.. αλλα ο επιμενων νικά..δεν λένε; εεεε αυτο έγινε και στην περίπτωση μου..χα..χα..
      Εσυ γραφε μονο ...να χαιρόμαστε εμεις ναι αγαπη μου;..να περνας ομορφα... καλό σου βραδυ φιλακιαα!!!!

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου το λάτρεψα το κουτί σου....!
    Με τη μία τράβηξε την προσοχή μου. Πανέμορφο χρώμα πραγματικά, εξαίρετη διακόσμηση και να που γίνεται κάτι χρηστικό και καλαίσθητο.
    Μπράβο ειλικρινά από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου...η πρόταση της Αριστεας να αλλάξουμε αχρηστα αντικείμενα σε χρηστικά..και να διασκεδασουμε κι όλας.. σε ευχαριστω πολύ που περνας και τα λεμε.. να εισαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα.. καλο σου βραδυ...!!!

      Διαγραφή
  15. Μεγάλη τύχη περίμενε αυτό το κουτί.
    Μεταμορφώθηκε, στολίστηκε, φωτογραφήθηκε!
    Τί άλλο πια;
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου Ρουλίτσα μου.
    Οι βαθμοί δεν παίζουν κανένα ρόλο .
    Η χαρά που παίρνουμε μας φτάνει.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμα πια τι άλλο να ΄ηθελε βρε Ρενα μου; εγνε κουκλί..χα..χα.. και η φαση ειναι οτι το διεκδικούν κι όλας..καιβέβαι νομίζω οτι καμια δεν το κανει για την βαθμολογια...το κανουμε πρισσοτερο για την ευχαρίστηση μας..αν ερθει η πρωτια καλως να έρθει..να περνας ομορφα .. με ότι κανεις φιλη μου..καλο σου βραδυ...φιλακιαααααα!

      Διαγραφή
  16. Είναι γνωστό, κι αν δεν είναι θα γίνει τώρα, χαχα, ότι έχω μια τρέλα με τα κουτιά, οπότε το δικό σου ρομαντικό κουτί μου μίλησε και του απάντησα κι εγώ με βαθμό για να μη θεωρηθώ αγενής!
    Ρούλα μου είναι υπέροχο!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Και η ορίτζιναλ φωτογραφία εκπληκτική επίσης!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να το φανταζόταν Μαρία μου του κουτί ..τι κουτι θα γινόταν.. ουτε εγω η ίδια δεν το περίμενα πως θα γινόταν ετσι ομορφούλικο..χι..χι..χαρηκα που το προσεξες..και σιγουρα εκτιμήθηκε η ευγένεια σου... γιατι δεν ηξερα την τρέλλα σου με τα κουτια...χα..χα..
      Να περνας ομορφα με ότι κανεις φιλη μου..καλο σου ξημερωμα.. φιλακιααα

      Διαγραφή
  17. Ήρθα και εγώ!! Μετά από καιρό !!!Συγχαρητήρια Ρουλα μου, πολύ ωραίο το κουτί, μου αρέσουν πολύ οι πεταλούδες !!!Να είσαι καλά και πάντα επιτυχίες!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που τα ξαναλέμε.. όταν και όποτε μπορουμε να κάνουμε τις βολτες μας...ετσι κι αλλιως Μεταξία μου σε ευχαριστώ που πέρασες και χαρηκα που σου άρεσε του κουτί με τις πεταλουδες ..
      Να περνας όμοιρφα με ότι κάνεις...!!καλο σου βραδυ...φιλακιααα...

      Διαγραφή
  18. Τι ν' αλλάξω, τι ν' αλλάξω; Και τελικά το βρήκες και μάλιστα το πέτυχες Ρουλάκι μου!!! Τι είσαι εσύ;;;Μπράβο για τη συμμετοχή σου και για τη δύναμη που έχεις κοριτσάκι μου!!!Καλή εβδομάδα και πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ασπρο κουτί Κική μου ..μου ήρθε κουτί.χα..χα...γιατί με διευκόληνε πολύ το χρωμα του...πονηρη σκεψη..χι..χι..έκανα λιγοτερη δουλεια για να το μεταμορφώσω σε ενα ρομαντικούλι κουτακι...!!
      Να εισαι καλά κοριτσάκι μου να περνας ομορφα και να μου φιλήσεις τα αγόρια σου...καλο σου ξημερωμα Κική μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι που σου αρεσε το κουτί μου ..ειπα να τολμησω να αλλάξω κατι που θα πετουσα..σε ενα χρησιμο και ομορφα στολισμενο κουτι..σε ευχαριατω που περασες Ελενη μου να περνας όμορφα.. καλο σου ξημερωμα φιλακιαααααα..!!!

      Διαγραφή
  20. Ένα πολύ πολύ όμορφο,ρομαντικό και ανοιξιάτικο κουτί Ρούλα μου έφτιαξαν τα χεράκια σου. Να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μενα Κατερινα μου μετρα πολύ η γνωμη σου για το αποτελεσμα και την αλαγή..που είδες επανω σ αυτο το κουτί...γιατι η εμπειρία σου μετρα πολύ για μενα χαιρομαι που σου αρεσε.. να περνας ομορφα φιλη μου καλό σου ξημερωμα φιλακιαααα!

      Διαγραφή
  21. Πεταλουδένια φιλιά
    Παίρνω ανάσες εδώ

    Να είσαι καλά ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου μακαρι οι ανασες σου αγαπη μου να γινουν δυναμη και να σε στηρίζουν σε όλα τα δυσκολα..χαιρομαι που τις παίρνεις εδώ τιμή μου.. !!σου στελνω μια αγκαλια μεενα μεγαλο φιλι... καλο σου βραδυ Λενιω μου.. !!

      Διαγραφή
  22. Το έκανες υπέροχο Ρούλα μου!!!ρομαντικό,κοριτσίστικο,παραμυθένιο!!!Αυτά τα κουτιά μας έχουν λύσει τα χέρια!!!
    Να σαι καλά πάντα δημιουργική!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ έμαθα πως μπορει να γινει ενα απλο κουτι να γινει έτσι όμορφο.. χα..χα..παινευομαι όπως βλεπεις μονη μου χα..χα αλλα χαίρομαι που σου άρεσε Δεσποινα μου.. πραγματι τα κουτια μας εχουν λύσει τα χερια.. να ήξερες πόσα εχω μηπως να τα άλλαζα όλα;..σε ευχαριτσώ πολύ για τα καλα σου λογια.. να περνας ομιρφα με ότι κανεις..Δεσποινα μου καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  23. Μεγάλες δόξες το περίμεναν αυτό το κουτί, απο μεταμορφώσεις μέχρι φωτογραφήσεις δίπλα σε...διάσημα συντριβάνια, έτσι όπως μόνο ένα Σμαράγδι ξέρει να κάνει!!! Καλό μήνα και πάντα πεταλουδένιες ομορφιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλες δεν λες τίποτα Πετρινα μου...ενα κουτί του πεταματού ήταν...και κοιτα τωρα...όλοκληρη αναρτηση για παρτη του εκανα..χι..χι..
      Αρε φιλεναδα μας ελειψαν τα εξυπνα σου..χι..χι.. να περνας ομορφα .. καλο σου βραδυ φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  24. Καλά τώρα το διάβασα και ξεράθηκα πρωί πρωί στα γέλια! Αχ Ρούλα μου όμορφες οι πεταλούδες σου και σωστά είπε η σοφή Ρένα δεν πετάμε τίποτα. Δίνουμε δεύτερη ζωή σε ό,τι μπορούμε.Μπράβο Ρουλάκι πολλά πρωινά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Μαιρη μου τι γελια έκανα οταν τα λεγαμε με την Αριστεα και βέβαια ευγνομωνώ όλη αυτην την παρεα που με εμαθε να το κανω αυτό...να δινω μια δευτερη ευκαιρία στα πραγματα πριν τα πεταξω.. χα..χα.. διπαμε δεν πεταμε τιποτα.. ωραιο συνθημα..ε;χα..χα χαιρομαι που σε έκανα να γελασεις φιλη μου... να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου βραδυ φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  25. Ευχαριστω παρα πολύ για τα ομορφα σου λογια καλα να περνας ..καλο σου βραδυ.. φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστω παρα πολύ να εισαι καλα χαιρομαι που σου άρεσε...καλο σου βραδυ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαιρομαι παντα οταν μοιραζομαι τις ιδεες μου με όλους..και που σου αρεσε και ο χώρος μου σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια.. καλο σου βραδυ..!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έκανες πάλι την διαφορά Ρούλα μου.Το απλό κουτί το μετέτρεψες σ'ένα κουτί ρομαντικό,με τις πολύ όμορφες πεταλούδες σου του έδωσες ζωντάνια.Μπήκαμε στο κλίμα της άνοιξης και αυτό σημαίνει αναγέννηση,ιδέες και δημιουργικότητα.Τα φιλιά μου και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tην ήθελε την αλλαγη του το κουτακι Μαρία μου αφού μου φωναζε.. χα..χα.. να μην το πεταξω...πραγματικά άλλαξε όψη και χαρηκα που το καταφερα... όντως εδώ εχουμε μπει σε κλιμα Ανοιξης ε; ας το απολαυσουμε λοιπον φιλη μου.. να περνας όμορφα καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή