Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

ΟΤΑΝ ΑΝΤΑΜΩΣΕ...Ο ΧΑΛΒΑΣ.. ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ!!!!

Μεγάλη γιορτή σήμερα γιορτάζει η Παναγιά μας και όλες οι αγαπημένες φίλες μας οι Μαρίες και όχι μόνο..
Χρόνια πολλά σε όλες τους να είναι χαρούμενες να τους χαίρονται οι αγαπημένοι τους!!! 
Τώρα θα μου πείτε.. τι δουλειά έχει αυτός ο τίτλος με την σημερινή γιορτή ε; 
Εμ αν δεν είχε θα τον έβαζα;
Είναι αλήθεια ότι είναι ένας τίτλος που σε παραπέμπει σε γλύκα..
Εεεε αυτό ακριβώς ήθελα να είναι η σημερινή μου ανάρτηση...η οποία ξεκίνησε από εχθές..ομως  άλλες οι βουλές οι δικές μου και άλλες του μπλόκερ που έκανε έτσι μια και την πήρε ο άνεμος ...και σιγά που θα με σταματούσε αυτό...για να 
  μην σας τρατάρω (κεράσω) αυτή την  γλύκα.!!
και πάμε πάλι από την αρχή..
Σήμερα...
Που λέτε εχθές παραμονή της γιορτής της, η αγαπημένη μας φίλη  η Μαρία Κανελλάκη...το Μαράκι μας  βρισκόταν Κρήτη.
Τηλεφωνάκι...Ρουλάκι δέχεστε επισκέψεις; 
Εγώ...δεχόμαστε..δεχόμαστε ..να σας κάνω το τζι μπι ες να μας βρείτε εύκολα;
Να τους κάνω τον πλοηγό χα..χα. και να τους βλέπω  να ανεβαίνουν ανηφόρες, να κατεβαίνουν κατηφόρες...τι το θελα η γυναίκα να κάνω την έξυπνη; 
Ευτυχώς ήταν σαίνια  τα παιδιά.. και ήρθαν εκεί που έπρεπε.!! 
Και να οι αγκαλιές  να τα φιλιά.. και τα μπλα μπλα να μην έχουν τελειωμό!!
Μετά τα ορφανά γεμιστά  λόγο ημέρας να περιμένει πως και πως ένας ορφανός χαλβάς, που είχα φτιάξει  που χαλβάδιαζε και  έτρωγε με τα μάτια,

 την μελαχρινή,σοκολατένια τούρτα που κρατούσε το Μαράκι.. στολισμένη με μια όμορφη πεταλούδα στην μέση!!

Θα μας πάρουν χαμπάρι μην με κοιτάς έτσι!!!
είπε εκείνη κατεβάζοντας ντροπαλά τις  σοκολατένιες της βλεβαρίδες!!
Εδώ σε κοιτάζουν σαν ξερολούκουμο οι άλλοι δεν το βλέπεις; 
Ζηλεύεις; 
Εεεε όσο να ναι κούκλα είσαι και ποιος δεν θα ήθελε να σε έχει δίπλα του.. πόσο μάλλον εγώ ένας απλός χαλβάς!!
Μην μου στεναχωριέσαι χαλβά μου σε λίγο θα σμίξουμε...ραντεβού στα στομάχια!!! 

Και έτσι όμορφα γλύκαναν τα μέσα μας και τα έξω μας!!!!!
Κανελλάκι μου ευχαριστούμε για την όμορφες  στιγμές που περάσαμε ελπίζουμε να σας ξανα δούμε  του χρόνου!!!σας να είστε  πάντα καλά  και χαρούμενοι.
Να σας γλυκάνω ήθελα μέρα γιορτινή που είναι σήμερα και να σας ευχηθώ να είστε όλοι καλά παρεάκι μου και  μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο
είναι αυτό που γλυκαίνει το πρόσωπο!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε !!











30 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αχ.. αυτες οι ετεροχρονισμενες μου απαντησεις μου!!!
      Καλη φιλη..σε ευχαριτώ παρα πολύ καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι να περασεις .. φιλακιαααα <3

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σας πολλά Ρούλα μου. Με όμορφες στιγμές πάντοτε. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mονο ομορφες στιγμές να εχουμε όλοι μας απο αγαπημενα πεοσωπα ας είναι και μια στο τόσο.... αυτο ειναι το ζητούμενο πια στην ζωή μας με τόσα που γινονται ..
      Σε ευχαριστω πού για τις ευχες!!! καλα να περνας!!:)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά σε όλους μας Ρουλίτσα μου .
    Τι καλά που έκανε το ο Μαράκι μας και ήρθε
    Είχα πει κάποτε ότι θα έρθουμε όλες μαζί εκεί για κατασκήνωση 😂😂🤣🤣
    Θα γίνει κάποια στιγμή .
    Το ραντεβού του χαλβά με τη σοκολατένια, μα συγκλόνισε 😘😘😘😘😘
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρονια μας πολλα Ρενα μου ας βλεπει η Παναγιά μας όλο τον κόσμο ολο τον χρονο..
      Αυτό με την κατασκηνωση το έλεγα στην Μαρία γιατι το θυμηθηκε που το είχες γραψει καποτε..χα..χα.. και το λεγαμε...και τι ομορφα περασαμε τότε!!! που ξερεις ποτε δεν λέμε ποτε ε;
      Εμ τετοιο χαλβαδενιο ραντεβού..πως ήθελα να το γραψω; χι..χι.μονο της μου ηρθε η ιστορια!!
      Να μην λεμε τα τετριμενα..φιλεναδα!!
      Να περνατε και εσείς ομορφα .. καλο υπολοιπο καλοκαιρακι να εχουμε .. φιλακιααααα!!<3 :)

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα! Ρούλα μου, για μένα έκπληξη είναι μόνο η τούρτα και ο χαλβάς και εξηγούμαι: :P
    Το μεσημεράκι που λες, έστειλα τα χρόνια μου πολλά στην Μαρία Κ, όπως την λέω και εκείνη όταν μου απάντησε, μου είπε πως την προηγούμενη είχε κάτσει στη (γνωστή) βεράντα σου και για να μη γίνει η ζήλια ψώρα, δεν μου είπε για την τούρτα και τον χαλβά! ;)
    Πού θα πάει, πού θα πάει, δεν μπορεί κάτι θα γίνει και θα έρθω και εγώ να κάτσω στη διάσημη αυτή βεραντούλα! :D

    ΑΦιλάκια άπειρα και καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι να κάνω φιλεναδα που εχουμε πουλακια που κελαϊδάνε; χα..χα .. μονο χαρα σου φερνουν αυτα τα κελαΪδίσματα ε; :)
      με πολύ χαρα θα σε φιλοξενησει αυτό το μπαλκονακι όποττ μπορείς εδώ θα ειναι..περιμενει παντα ομορφα και χαρούμενα ανταμώματα σαν το προχθεσινό λεμε τωρα προχθες ..τι σημασια εχουν οι μερες οταν περνας ομορφα νομίζεις ότι μολις χθες ήταν..!!!που ανταμωσε ο χαλβας την σοκολατενια..χα..χα. :D
      Να περνας και εσύ ομορφα κορίτσι μου!!!καλο υπολοιπο καλοκαιρακι .. θαλασσινα...φιλακιααα <3

      Διαγραφή
  5. Χαλβαδοσοκολατένιο μου Ρουλάκι, φύγαμε απ' το νησί με την πιο γλυκιά γεύση στις αποσκευές της μνήμης μας. Χρόνια Πολλά για τη μέρα και η χάρη Της ας μας φυλάει όλους στην αγκαλιά της. Είστε το πιο αξιαγάπητο δίδυμο με τον Γιώργη και η παρουσία σας μας γεμίζει θετική ενέργεια και αισιοδοξία.
    Ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για όλα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτην την γλύκα του ανταμώματος θελησα να σας δώσω Κανελλακι μου..χαιρομαστε πολύ αν το καταφέραμε .. εστω και χωρίς αλουμινοχαρτο και ταπερακι..σνιφφφ την επομενη φορα ε;
      Εστω και ετεροχρονισμενα δέξου γραφτώς τις ευχες της ξεχασιαρας φιλεναδας σου για τα χρονια πολλα!! μα ποσα να χωρεσει και αυτό το μυαλό πια χα..χα.. :D
      Σας ευχαρισουμε εμεις για την ομορφη παρεα..και τις...γλυκες στιγμές που μοιραστήκαμε..ΚΑΝΕΛΛΑΚΙ ΜΟΥ σε ευχαριστω για τα όμορφα σχόλια σου .. και οχι μονο με γεμιζουν χαρα. :)
      Καλο υπολοιπο καλοκαιρακι να περασετε!!! απο όλους μας πολυ αγαπη και φιλια!!! <3

      Διαγραφή

  6. Χρόνια Πολλά στις φιλενάδες που είναι τόσο φωτεινές!!.
    Η ανάρτησή σου Ρούλα μου είναι γεμάτη φως και αγάπη.
    Να περνάτε όμορφα, το καλοκαίρι δεν τελείωσε ακόμα.
    Μας χρωστάει μέρες :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Μαρία μου οι συναντησεις με τις φιλες μπλοκερς είναι απο τα καλυτερα αυτο του διαδυκτιακού κοσμου..απο την μια ακρη της Ελλάδας στην αλλη να εχεις μονο ηλεκτρονικη επαφή και να έρχεται το πληρωμα του χρόνου να γνωρίζεσαι και προσωπικα..αν και με την Κανελλακι είχαμε ξανασυναντηθει πέρσι.. ειναι ενα ομορφος ανθρωπος..και χαιρομαι που δεν εχω πεσει εξω στην μαντεψια μου..γι αυτό.!!
      Μαρια μου χρονια πολλα και απο εδώ να χαίρεσαι οτι αγαπας... φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  7. τι ωραία που γνώρισες από κοντά μπλόγκερς
    μου άρεσε η συνάντηση σας και η παρέα σας
    και η φωτογραφία σας που βγάλατε μαζί μου άρεσε πολύ πολύ
    η σοκολάτα αδυναμία χιχι
    Χρόνια Πολλά σε όλο το κόσμο και η Παναγία μας να μας προσέχει και να μας προστατεύει όλους , να μαστε καλά και να χουμε την Υγεία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου είναι μονο χαρα αυτες οι συναντήσεις η φωτογραφίες λενε όλη την αλήθεια..χα.χα.. οσο για την σοκολατενια και μενα μου αρεσε φιλη μου ακομα η γλύκα της ειναι μεσα μου !!
      η Παναγια μας να βλεπει όλο τον κοσμο ... αργησα να απαντησω λογο πολλως ασχολειων .. τωρα τελευταια παλι... σε ευχαριστω για την επισκεψη να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλη σου εβδομαδα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  8. Το πιο γλυκό αντάμωμα!!!
    Και του χρόνου Ρουλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Μαρία μου είπες την καλητερη ατακα..χα..χα..
      Λιγο καθυετερημενα η απαντηση μου στις ευχες σου σε ευχαριστω παρα πολύ οπως δςξου και απο εδω καθυστερημενες και τις ευχες μου για την γιορτη σου.. οι ευχες οποτε και να ερχονται ειναι καλοδεχουμενες ε;...
      Να περνας όμορφα με τους αγαπημενους σου Μαρια μου καλο υπολοιπο καλοκαιρακι φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  9. Αχ τι ωραία που είναι αυτά τα ανταμώματα Ρουλίτσα μου. Πάντα τέτοια και χρόνια πολλά για την ημέρα της Παναγιάς! Φιλάκια

    https://artdecorationcrafting.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να περασε η μέρα ΤΗς Παναγιας μας Χριστινα μου και εγω να ήρθα καθυστερημενη να σου πω το ευχαριστώ μου αλλα ήταν λογο του καλοκαιριου βοηθαω και την κορη λιγο εδώ με την δουλεια της και περναν οι μερες χωρις να το καταλαβουμε..!!
      Να είσαι καλα Χριστινα μου και να περνας ομορφα.. η Παναγιά μας να βλεπει ολο τον κοσμο!!! καλο υπολοιπο καλοκαιρακι φιλακιαααα!!:) :)

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά!!!
    ΠοσΠ όμορφα παντρέψει το χαλβά με την σοκολάτα και μας το παρουσιασες,να περνάτε παντα όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα!!!
    Φιλάκια,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Μαρία μου εστω και καθυστερημενα λογο πολλων υποχρεωσεων.. ο χρονος μου εχει λιγοστεψει.. ειναι και αυτό το καλοκαιρακι που μας ξεμυαλιζει ακομα το ατιμο..είναι και οι συναντησεις με τα γλυκα τους μεσα εξω.. εεε τι να κανουμε περνα ο χρονος ευχαριστα..!!
      Σε ευχαριστω Μαρια μου να περνας όμορφα..καλο υπολοιπο καλοκαιρακι να εχεις φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  11. Αχ! Τυχερούλες λατρεμένες πάλι με κάνατε να... σκάσω από τη ζήλια μου που δεν είμαι μαζϊ σας! Από το κτήμα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονισε βρε αχτιδα μου τι περιμενεις; τι ειναι Θεσσαλονικη -Κρητη; μια δρασκελιά θαλασσα φιλεναδα.. μακαρι να την εκανες...
      Εσύ ζηλευεις με της συνατησεις μαςκαι εμεις με το κτημα σου ..χα..χα. τι να λεμε τωρα..
      Θυμαμαι τότε που ήρθαμε.. μολις το ειχατε αγορασει και καμαρωνουμε και εμεις μαζι σας. το μεγαλωμα των δεντρων και το την αγαπη σας γι αυτό!!!
      να είστε παντα καλα με τον Δημητρη σου και να περνατε ομορφα φιλεναδα.. καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι φιλακιααα!! <3 :)

      Διαγραφή
  12. μμμ γλυκές λιχουδιές! Καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε οτι γλυκό ειναι ομορφο και λαχταριστό Ειρηνη !!
      καλως όρισες σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη.. σιγουρα θα τα πουμε..
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλια!! :)

      Διαγραφή
  13. Μα τι όμορφα περάσατε! Μπράβο τα κορίτσια μου. Ε λοιπόν αυτά τα απρογραμμάτιστα είναι τα καλύτερα! Πολλά φιλιά, Ρουλάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν ανταμωνεις φιλες που χρονια τα λετε .. τοτε Μια σου ειναι σιγουρο οτι θα περασεις όμορφα και ευχαριστα ας ειναι και τοσο λιγο.. οταν υπαρχει η αγαπη οσο και μακρυα να είναι την νιώθεις κοντα σου ..αυτα είναι τα όμορφα του μπλόκιν..!!!!
      Εχω χαλαρωσει αυτον το καιρό απο την γειτονια λογο φορτου εργασίας.. αλλοι ξεκουραζονται και
      Να περνας και εσύ ομορφα Μια μου οτι και να κανεις φιλακιαααα! :)

      Διαγραφή
  14. Όμορφες συναντήσεις με γλυκές στιγμές Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτον το καιρό Μαρία μου όλο συναντησεις με μπλοκερ είμαστε.. θα διαβασεις στην επομενη αναρτηση μου αν εχεις τον χρονο να περασεις φιλη μου ΄ποσο όμορφα και ενδιαφεροντα πραγματα γινονται οταν γνωρισεις και προσωπικα ανθρωπους που μιλας μαζί τους διαδυκτιακα και τελικα είναι πολύ καλύτερα οταν συναντιόμαστε και τα λεμε από κοντα..!!
      Οντως γλυκες στιγμες εστω και αν βλεπωμαστε μια φορα τον χρόνο.. η φιλια και η αγαπη ...ειναι εκει και μας περιμενει..στο ξανασμίξιμο!!
      Να είσαι καλα Μαρία μου καλο υπόλοιπομ καλοκαιριού!!φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  15. Γι αυτό έχετε τόση γλύκα κι οι δυο σας κορίτσια!
    Η χαρά μου είναι απερίγραπτη όταν βλέπω τις γεμάτες αγάπη συναντήσεις σας!
    Ρουλίτσα μου αν και πάντα με καθυστέρηση μεγάλη λόγω συνθηκών, απολαμβάνω το καφεδάκι μου διαβάζοντας από το παρόν στο...παρελθόν...χα χα!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή