Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΗΝΑ..!!!!!

Μετά από τόση αγάπη και τις όμορφες ευχές σας για τα εφτάχρονα αυτού μπλοκόσπιτου...δεν μπορούσα να μην κάνω και εγώ κάτι για εσάς!!
Στην πραγματικότητα θα ήταν το σωστό  να έκανα από ένα δωράκι στην κάθε μια σας χωριστά..
Συριανάκι 
Ίριδα 
Αλεξάνδρα
Ράνια
Ελένη ποιώ
Άννα flo
Δραστήρια
Γιάννης
Dimi
Μία
Αννίκα
Αρτίστα
Ελένη Φλογερά
Κανελλάκι
Δημιουργία Κατερίνα
Marie-Anne
Ρένα Χριστοδούλου
Νικόλ
Βαρβαρούλα μου
Λίτσα τ.
Αϊναφετσ
Εφη Αδαμοπούλου
Δελφινάκι
Μεταξία
Κλαυδία
Νάσια
ΛίτσαArt
Βιλλώτη
Κική
Χαρά Θ.
Μαρίνα
Μεμαρία
Σοφάκι.
αλλά...είναι τόσο δύσκολο από πολλές απόψεις .. παρεάκι μου.
Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν .. ξέρετε πια..
τετράδιο ..ονόματα 

..χαρτάκια...κλήρωση!!!
Μία θα είναι η τυχερή που θα υπάρχει το όνομα της στο χαρτάκι που θα πιάσει η χερούκλα μου..χα..χα. αφού τα  μικρά χεράκια ... μεγάλωσαν και θα με κορόϊδευαν χι..χι..αν τους έλεγα τι τα ήθελα τόσα χαράκια τυλιγμένα στο μπολάκι καρδούλα μέσα!!!
Οπότε... χερούκλα... χαρτάκι..όνομα..!!
Ταταταραμμμμμμμ!!
Marie-Anne!!!! κάποιος σε γυρεύει!!!χα..χα..
πάρε και κανένα..Τζόκερ φιλενάδα!!

 Το δωράκι σου μόλις μπορέσω θα στο στείλω..!!

Να είσαι πάντα τυχερή φίλη μου και σε πιο ουσιαστικά πράγματα στην ζωή σου!!!
Φορέστε ένα χαμόγελο είναι αυτό που θα φωτίσει το πρόσωπο σας παρεάκι μου!!

Να είστε όλοι καλά ...να έχετε ένα όμορφο και χαρούμενο μήνα. 

Σας ευχαριστώ πολύ  που περνάτε και τα λέμε!!!







60 σχόλια:

  1. Τυχερή η Μαριάννα !!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρανια μου να είσαι καλα φίλη μου..όλα θεμα τύχης ειναι..το πι τέλειο θα ηταν να μαθω την ηλεκρονικη κληρωση .. οχι οτι αν προσπαθούσα δεν θα τον μαθαινα...αλλα μου αρεσει να παντευω το παλιο με την τεχνολιγια..χα...χα..
      Καλό σου μηνα Ρανια μου...φιλακιααα! :)

      Διαγραφή
  2. Καλέ τι όμορφη η έκπληξη η κλήρωση! Ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι, Ρούλα μου. Πολλά συγχαρητήρια στην τυχερή Μαριάννα μας και πολλά πολλά φιλιά σε σένα. Μουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως εγραψα Μια μου μακαρι να είχα χρονο και χρήμα..χα..χα..(πρωπαντως το τελευταίο) και θα σας εκανα όλες από ενα..
      Εχουμε και γιορτες...γενεθλια.. και πάει λεγοντας!...
      Να εισαι καλα φιλη μου καλο μηνα να έχεις..φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  3. Ταταταραμμμμμμμμμμ!!!
    ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ !!!
    Σήμερα πρώτη Οκτώβρη γιορτάζεται παντού η Παναγία Γοργουπήκοος ή Γοργοεπήκοος!
    Απλά γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή του Οκτώβρη, οπότε μεταφέρεται για τις 7, φέτος!
    Ας ΈΧΕΙ ΌΛΟΥΣ υπό την προστασία της και ας μας δίνει φώτιση ,πίστη και υγεία!
    Η Μαριάννα να χαρεί το δωράκι σου, κι όλες - όλοι εμείς, χαιρόμαστε με την ζωντάνια που μας χαρίζεις απλόχερα σε κάθε ανάρτησή σου!
    ΦΙΛΙΆ, ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aδέρφι μου αγαπημενο έχω την εντυπωση αν θυμαμαι καλα ότι η Παναγια η Γοργοεπήκοος είναι στην Θεσσαλονικη; Ας προστατευει όλο τον κόσμου βαρβαρούλα μου !!
      Ας ειναι τυχερή η Μαριάννα παντου στην ζωή της !!
      Καλό μηνα σου ευχομαι αγαπη μου να περνατε όμορφα..φιλακια στην Αννουλα και σε όλους σας αδερφι!!:)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό Μήνα !!! Πάντα γερή και τυχερή η Μαριάννα μας, όπως κι εσύ Ρουλάκι μας αγαπημένο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου να είσαι καλα .. σε ευχαριστω πολύ που περνας και τα λεμε..
      Εχω μεινει ακομη στις παλιακές κληρωσεις φιλεναδα.. μου αρεσει όλη αυτή ιεροτελεστία με τα χαρτακια..χα..χα..
      Μακαρι η Μαριάννα να είναι τυχερή παντού!!
      θα υπαρξουν και αλλες πολλες που όλο και κατι θα γιορταζουμε για να βρίσκουμε την αφορμή να χαιρόμαστε και να χαριζουμε δωρακια ..!!
      Καλό μήνα Κλαυδία μου.. νε περνας καλα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  5. Καλότυχη η Μαριάννα μας! Και εσύ με τη ''χερούκλα'' να σαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις
    Καλό μήνα!
    Καλή εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλα Αννιώ μου σε ευχαριστω πολύ ..πολύ μου αρεσε που πρόσεξες την χερούκλα μου..χα..χα. αφου τα μικρά μας τελιωσαν ..τι να κανουμε;
      Μπήκε καλά ο μηνας για την Μαριαννα μακαρι να είναι για όλες τις φιλες καλος και ηρεμος!!
      καλα να περνας και εσύ Αννιω μου .. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  6. ΄Καλό μήνα φιληνάδα μου να είσαι γερή και πάντα τόσο δοτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να δίνεις αγαπημενη μου φιλη (εσυ το ξερεις καλυτερα από όλες μας) ειναι πρωτα δικη μας χαρα..επειδή και εκει που χαριζεις κατι.. σιγουρα θα χαρεί και εκεινος που το παιρνει!!1
      Η κληρωση εδειξε την Μαριαννα.. και ελπίζω να της αρεσει το μικρο δωρακι εκπληξη που θα της στηλω!!
      Εσύ αχτιδα μου ξερεις απο δώσιμο..και οχι μονο υλικό..η θετικη σκεψη σου ειναι βαλσαμο για τις δυσκολίες της ζωής μας..
      Να είστε καλα με τον Δημητρη σου .. Καλό μηνα να εχετε.. θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ..!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    (MARIEANNE.....
    .ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΝΑΣΑΙ..)
    ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ.....
    γλυκια....
    .και δοτικη...
    .αξιολατρευτη....την αγαπη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χειροκίνητη κληρωση..χι.χι.. εδειξε την φιλη Μαριαννα ένα αναμνηστικό δωρακι ετσι για το καλο που λεμε!!!
      Ιριδα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λογια και που περνας και τα λεμε ..!!!
      Καλο σου βραδυ γλυκια μου και καλο σου μήνα !! φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλό μήνα Σμαράγδι μου
    Πάντα καλότυχη η φίλη μας

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα και σε σενα Λενιώ μου σε ευχαριστώ πολύ ..στην τυχερούλα Μαριαννα μακαρι και σε πιο ουσιαστικα πραγματα στην ζωή της!!!!
      Να είσαι καλα θελω ματια μου η αγαπη πάει και ερχεται εδώ.. μου λείπεις!! φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  9. Πάντα τυχερή να είναι η Marie-Anne κι εσύ Σμαραγδένια μου, πάντα καλά, να γράφεις και να μοιράζεις χαμόγελα!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα! 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου...να είναι τυχερή και σε άλλα η Μαριαννα ευχομαι ..και εσύ κορίτσι μου να περνας ομορφα ότι και να κανεις ..να έχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  10. Εγώ τι να πω; Αισθάνομαι νήπιο ( δεν έχω σταθεί ακόμη στα πόδια μου) γιατί είναι μόλις λίιιγους μήνες που σας γνωρίζω (όσες, εννοώ) και χαίρομαι πραγματικά που είμαι στη λίστα των φίλων σου. Είναι τιμή μου και σ' ευχαριστώ γι' αυτό.
    Όμορφη η σκέψη σου Καλορίζικο το δώρο της Μαριάννας!...Να είσαι πάντα καλά...Καλό κι ευλογημένο Μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ Αννίκα μου θα κάνεις ότι αγαπας και οτι σου αρεσει..οπως μου είχε πει πριν απο εφτα χρονια η Χαρα από κατω..και αυτό εκριβως εγινε.. να είμαστε ο εαυτός μας και σκεφτόμαστε θετικά.. τοτε όλα πανε καλά!! τιμή δικιά μας να ερχονται φιλες στην ομορφη παρεα μας και να μεγαλωνει δημιουργικά!!
      Ενα μικρό δωρακι μετα απο κληρωση για τις ευχες σας ηταν το λιγότερο που μπορω να κανω για το ευχαριστω μου μακαρι να μπορουσα σε όλες να κανω κατι Αννικα μου..!!!
      Να περνας όμορφα καλο σου μηνα φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  11. ΝΆΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΜΉΝΕΣ ΓΛΥΚΙΣΜΑ,οπως αυτά που μας προσφέρει η καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!! Χαρά μου τι όμορφο και γλυκο σχόλιο !!! σε ευχαριστώ πολύ αγαπη μου οταν μου δίνεται τοση αγαπη..πως να μην ανταποδώσω την γλύκα της !!!
      Να είσαι καλά αγαπημενη μου χαιρομαι που τα λεμε.. και εννοείται οτι η αγαπη είναι αμοιβαία ε; Καλο μηνα ευχομαι Χαρά μου.. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρούλα μου. Την γλύκα της σοκολάτας να έχει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. είπα να σας γλυκανω Ελενη μου όσες δεν είσασταν τυχερες απο την Κληρωση που εκανα και μια σοκολατα είναι για πολλα αντικατασταστο χι..χι..ε;
      Καλό μήνα και σε σενα φιλη μου παντα γλυκές να είναι οι μερες του!! φιλακιααα! :)

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Ρούλα μου, γλυκό και τρυφερό σαν κι εσένα!
    Συγχαρητήρια στη Μαριάννα μας, πάντα τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Νικη μου σε ευχαριστω πολύ να έχεις και εσύ ενα ομορφο μηνα!!!
      είναι ωραιο να ξεκινας με καλα νέα τον μην σου οπως η Μαριαννα .. μικρες χαρές που μας δινουν χαμογελα..!! επεται και συνεχεια αργοτερα.. όλο και καποιος θα γιορταζει..χα..χα..!
      Να περνας ομορφα ναι; καλο σου μηνα..φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  14. Μα, εσύ είσαι η γλυκιά-τυχερή άρα και η νικήτρια της ιστορίας Ρούλα μου! ;)
    Η Μαριάννα χάρη στη δική σου καλή καρδιά κληρώθηκε και πολύ χαίρομαι γι αυτήν! :P

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα και να έχουμε ένα καλό μήνα! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μαγισσουλα μου απλα την κλήρωση εκανα χα..χα..η Μαριαννα είχε κληρωθεί και μια προηγούμενη φορα..αυτό θα πει..αν εχεις τυχη...ενα μικρο δωρακι για το καλο που λεμε..θα της σταλεί..με την αγαπη μου για καλο μηνα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδα για τα καλα σου λογια παντα..καλο μηνα και σε σενα.. καλοκαιρινά φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  15. Ρουλάκι μου, καλή εβδομάδα και καλό μήνα! <3
    Όλοι μας είμαστε τυχεροί που σε έχουμε στη ζωή μας, κορίτσι μου! Είσαι Σμαραγδένιο πλάσμα, κυριολεκτικά! ;-)
    Πάντα τυχερή η Marie-Anne μας να είναι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα σαν εσένα! :k :k :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κορίτσι μου γλυκό μην τα λες αυτά γιατί με κανεις και κοκκινιζω..και μετα πως θα κυκλοφορήσω... μου λες; χα..χα..δεν κανω τιποτε παραπανω από οτι κανουμε όλες μας εδώ μεσα σ αυτήν την γειτονια.!!
      Η Μαριαννα ήταν η τυχερή που κληρωθηκε αυτην την φορα..επονται και αλλες φορες.. ξερεις γιορτες...γενεθλια...αν και αυτα λεω να τα σταματήσω ..δεν με συμφέρουν...χι..χι.
      σε ευχαριστώ πολύ Συριανακι μου..να έχεις ενα ολογλυκο μηνα ...να περνας ομορφα.. φιλακιαα!!:)

      Διαγραφή
  16. Ξέρεις πόσο λατρεύω αυτή την ιεροτελεστία με τα χαρτάκια και το μπλοκάκι σου!
    Να συγχαρώ τη Mαριάννα μας για την κλήρωση και να σου ευχηθώ να έχεις έναν υπέροχο Οκτώβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Καννελλακι μου..να κοβω τα χαρτακια.. να γραφω τα ονοματα.. και οταν τραβαω τα χαρτακια κλεινω και ματια..χα..χα.. εκει να δεις γελια ο Γιωργος..Αφού ειναι τυλιγμενα Ρουλιω μου μου λέει γιατι κλείνεις τα μάτια;...και εγώ..για το αδιάβλητο της κληρωσης βέβαια.!!!χα..χα.. την επόμενη φορα που σιγουρα δεν θα αργήσει μάτια μου ..χι..χι θα τον βαλω να με βγαλει φοτωγραφια.. για του λόγου το αληθες..!!!
      Η Ναριαννα να είναι τυχερή όχι μονο σε υλικα..αλλα και σε συναισθηματα .. εκει αξιζει η τύχη Κανελλακι μου..
      Σε ευχαριστω που περνας αγαπη μου και τα λεμε..Ενα υπεροχο μηνα να εχεις..φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα σου Ρούλα μου. Σε ευχαριστούμε από καρδιάς που μας έβαλες στην μεγάλη και τρυφερή αυτή αγκαλιά. Πάντα τέτοια.
    Και συγχαρητήρια στην Μαριάννα μας για το εξαίρετο δώρο που το νιώθουμε κοινό για όλους μας.
    Καλή μήνα ψυχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αγκαλιές υπάρχουν για να είναι ανοιχτες .. και να χωρανε όλο τον κόσμο. χωρίς διακρίσεις .. χαιρομαι που νιωθετε οταν ερχεστε εδώ ζεστασιά..με τιμα ιδιαίτερα αυτό!!
      Μακαρι να είναι παντα τυχερή και αλλου η Μαριαννα ..ενα απλο δωρακι θα της στηλω έτσι για το καλό που λεμε!!
      να περνας ομορφα και εσύ με ότι κανεις..καλό μηνα να έχεις .. καλο σου μεσημερι!! :)

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Kαλό μηνα και σε σενα δραστήρια μου να είναι όπως τον θελεις γλυκός και με όμορφες στιγμες!!να είσαι καλα ευχαριστώ πολύ .. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  19. καλο μηνα ρουλιτσα μου.και ολογλυκο σαν την σοκολατα. μεγεια στην τυχερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσα μου σε ευχαριστώ πολύ καλο μηνα να εχεις και εσύ φιλεναδα.. μακαρι να είναι γλυκός και ήρεμος για όλους μας..και η τύχη καλή ειναι αν είναι να ερθει ..κανενα τζοκερ να πουμε;χα..χα..
      Να περνας όμορφα οτι καινα κανεις Λίτσα μου φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  20. Καλο και ευλογημένο μήνα Ρούλα μου, με υγεία. Πάντα τυχερή η Μαριάννα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα να είσαι και εσυ Κατερίνα μου ας ειναι αυτός ο μηνα ευλογημενος για όλο τον κόσμο!!
      Να είναι τυχερή και σε αλλα πραγματα και προπαντως σε συναισθηματα.. αυτα ειναι που εχουν αξια φίλη μου !!
      Να περνας ομορφα Κατερινα μου οτι και να κανεις φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  21. Η Μαριάννα μας θα χαρεί κάτι όμορφο από τα χεράκια σου Ρούλα μου !!
    Ενα χρόνο θα έπρεπε να δουλεύεις για να προσφέρεις δώρα σε όλους μας !!! Το καλό που σου θέλω να καθήσεις φρόνιμα !!1 Να είσαι καλά φίλη μου καλή και να έχετε καλό μήνα !!!
    ΣΑς πεθύμησα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να χαρεί Νικόλ μου η φιλη μας αφού ηταν αυτή η τυχερή ήδη το δωρακι της θα της σταλεί απο εβδομαδα..
      Μακαρι να το μπορούσα να το κανω αυτό με τα δωρακια φιλεναδα!! αλλα ερχονται γιορτες κληρωσεις .. όλο και καποιος θα χαμογελασει εν καιρό!!χα.χα..
      Να έχεις ενα ομορφο και ευλογημενο μηνα κορίτσι μου!!! φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ καλο μηνα και όμορφο να εχεις και εσύ..ότι καλυτερο σου ευχομαι..!!
      Καλο σου βραδυ... να περνας όμορφα!!:)

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα κι από μένα Ρούλα μου! Μπράβο στην αξιαγάπητη και τυχερή Μαριάννα. Φιλάκια και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενια μου..αυτες οι επετειακές κληρωσεις...χι..χι.δινουν αφορμες για αναμνηστικα δωρακια σε εκεινες που θα τα παρουν οπως καλη ωρα η Μαριαννα .. και σε μενα που τα στελνω..γιατί ειναι μικρες χαρες και απο τις δύο μεριες..ε;
      Κσλο μηνα να έχεις και εσύ φιλη μου με πολλες και ομορφες δημιουργιες παντα!!! φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα Ρουλάκι μου, με μια μικρή χρονοκαθυστέρηση!
    Πάντα καλότυχη να είναι η Μαρί-Αν!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο χρονοκαθυστερημένη απο την μενα δεν έχει Αρτίστα μου...χα..χα...
      Μακαρι η τυχη της να είναι και και σε πιο ουσιαστικα πραγματα..ενα μικρό αναμνηστικό δωρακι θα είναι ..ετσι για το καλό που λεμε...!!!
      Απλα μου αρεσει η όλη διαδικασία του πραγματος!!! χα..χα...
      Να ωραία φιλεναδα να έχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Ρούλα μου και πάντα τυχερή να είναι η Μαριάννα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σενα Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά φιλη μου ..Τυχερή η Μαριαννα αυτήν την φορα .. για ένα μικρο δωρακι για το επετειακό του πραγματος ετσι για να μην ξεχνιόμαστε χα..χα... μικρες χαρες και για τις δυο μας!!
      Να περνας ομορφα Μαρία μου !! φιλακιαααα :)

      Διαγραφή
  26. Και ξεμυτίζει τελευταία όλων η κερδισμένη Μαριάννα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Βρε Ρουλίτσα μου, αφού με πήρες στο τηλέφωνο και μιλήσαμε, το κράτησες μυστικό???
    'Η εγώ δεν το κατάλαβα μέσα στον πονοκέφαλο που είχα! Κι έτσι που είμαι χαμένη μέσα στις αντιβιώσεις, τα εισπνεόμενα και τα σπρέϊ, δεν έχω πάρει χαμπάρι για την κλήρωση και το δωράκι σου!!!! Νά'ναι καλά η Ράνια μας, που μου έστειλε μήνυμα και έτσι άνοιξα τον υπολογιστή! Τι τύχη είναι αυτή!!!! Και πόσο πολύ χαίρομαι, Ρουλίτσα μου, που θα έχω την χαρά και την τιμή να ξαναλάβω πάλι κάτι από τα χεράκια σου!!! Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων και σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά! (χωρίς φιλάκι για να μην σε κολλήσω!!!) Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό είναι οι φιλες Μαριαννα μου για να χτυπανε καμπανακια όταν δεν ακούμε..χα..χα..
      Τυχερούλα για αλλη μια φορα λοιπον (δεν θυμόμουν την πρωτη..χι..χι.. ατιμη αλτχάιμερ)..
      Με το καλο σου μπηκε ο μηνας οπότε ξερεις το δωρακι σου θα φτασει από εβδομαδα που θα σου έχει περασει το κρυωμα φιλεναδα !!
      Παντα να είσαι τυχερή Μαριαννα μου και σε πιο ουσιαστικά.. οπως τα όμορφα συναισθηματα φίλη μου!!!
      Να είσαι καλά και να έχεις ενα ομορφο μηνα..φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια στην Μαριάννα και πάντα κερδισμένη!!!
    Καλό και Ευλογημένο μήνα να έχεις Ρούλα μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε και η Μαριαννα για τα συγχαρητήρια και εγώ για τις ευχες Μαρία μου!!
      Να είναι ευλογημενος και καλο ο μηνα που κανει ήδη τα πρωτα του βήματα!!!
      Να είσαι καλα οτι και να κανεις Mαρία μου φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  28. Καλο μηνα!συγχαρητηρια στη ΜΑριαννα!παντα τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα Λίτσα μου και σε σενα να είσαι καλα .. αυτήν την φορα ήταν η Μαριαννα η τυχερή ..την επόμενη φορα ποιος ξέρει;
      Να εισαι καλά λίτσα μου και να περνας ακομα καλυτερα φιλακιαα!!!:)

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ..καλό μήνα να εχουμε Αλεξανδρα μου να είναι ήρεμος και χαρούμενος γιατί όχι; εχουμε αναγκη τα χαμόγελα ..!!
      Ευχομαι να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  30. Καλά κι ευλογημένα να περάσει ο μήνας Ρουλίτσα μου!
    Αυτό με τη...χερούκλα με κάνει και γελάω, τι είσαι καλέ, μπετατζής; χα χα χα!
    Πάντα τυχερό το τόσο ταλαντούχο Μαριαννάκι μας να είναι, πολλά μπράβο!!!

    Πάω στο εορταστικό για ευχές και σου στέλνω φιλάκια πρωινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ τι να γραψω Μαίρη μου; αφου χερουκλα ειναι και μαλιστα παραμορφωμενη απο τα αθριτικα..σσσσσσ δεν τα λεμε αυτά..χα..χα.. μικρα χερακια δεν εχω πια κοντα μου..μεγαλωσαν και αυτά ..
      Μακαρι να είναι τυχερή και σε πιο ουσιαστικα ..εινα μικρό αναμνηστικο δωρακι ΄τσι για το καλό που λεμε!!!
      Να είσαι καλα φιλη μου ευλογημενο μηνα να εχεις και να περνας ομορφα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή