Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

ΣΤΙΓΜΕΣ...ΓΑΛΗΝΗΣ!..!!!

Είναι αυτές οι φορές που σου δίνεται μια ευκαιρία...καλά όχι μία και μοναδική..να λέμε την αλήθεια ..αλλά ευκαιρία να ξεφύγεις από την καθημερινότητα...ξέρετε εσείς παρεάκι μου ..σίδερο μαγείρεμα πλύσιμο.. και πάει λέγοντας..χι..χι..

Εεε τότε  την αρπάζεις  να μην πάει χαμένη..(όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη χα..χα.) όταν δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες να το κάνεις και την απολαμβάνεις χωρίς να σε νοιάζει που θα πας .. λέμε τώρα..αρκεί να περάσεις καλά!!
Εεε αυτό έκανα και εγώ..την πέμπτη  που μας πέρασε με μια παρέα που διοργάνωσε το ΚΑΠΗ (μην δω καμιά να γελάσει..χι.χι.) της γειτονιάς μου, στο Ρέθυμνο.
Να μου πεις ότι έχεις ξαναπάει στο Ρέθυμνο..εεε  ..και;
Κάθε φορά που πας κάπου, όλο και κάτι θα σου έχει ξεφύγει που δεν το έχεις δει!!
Μια που ήταν η γιορτή των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ..η πρώτη μας στάση ήταν σε ένα μικρο χωριό το Γιαννούδι  5 χιλιόμετρα έξω από το Ρέθυμνο ..γιόρταζε η εκκλησία του χωριού!!
Η έκπληξη μας ήταν ότι μετά την λειτουργία  είχαν στρώσει τραπέζια στο προαύλιο και πρόσφεραν στους ανθρώπους φαγητό μακαρόνια με κατσικάκι,κρασί σαλάτα..και άντε να φας. μεσημεριανό εκείνη την ώρα..όμως τρώγοντας έρχεται η όρεξη δεν λέμε;χα..χα..
Φεύγοντας από εκεί περάσαμε από τις βρύσες  ένα παραδοσιακό χωριό με πολύ ωραία τοπία.. 
Μια γέφυρα με πλατάνια και πάπιες μας καλωσόρισαν...  





Η γαλανόλευκη επάνω σε ένα γεφυράκι..
Η υπόλοιπη εκδρομή μας κύλησε με μικρές στάσεις σε μοναστήρια ησυχαστήρια που εκεί  έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι  κοντά στον θεό  αφού η καθημερινότητα...πολλές φορές μας απομακρύνει από Εκείνον.


Στο βάθος το Ρέθυμνο ..η θέα από το μοναστήρι!!
Με γαλήνη στις καρδιές μας και δύναμη να παλεύουμε ότι δύσκολο μας συμβεί επιστρέψαμε.!!
Να  είστε όλοι καλά  να περνάτε  όμορφα  ότι  και να κάνετε παρεάκι μου!!
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα.!!
Ας χαρίσουμε ένα  χαμόγελο .. είναι τόσο απλό να το κάνουμε!!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.!!








54 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρούλα μου καικαλή σου εβδομάδα
    Να βγαίνεις και να πηγαίνεις όπου σου αρέσει. Αυτό είναι το υγιές, το φυσιολογικό. Και δεν γέλασα στ'ορκίζομαι.😊
    Ωραία τα μοναστήρια. Μου αρέσει γιατί έχουν επιλέξει σημεία σε τόπους που είναι μέσα στην γαλήνη και την ησυχία.
    Να περνάς καλά κάθε στιγμή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου το ξερω αγαπη μου ότι το χρειαζόμαστε να δραπετευουμε πότε ποτε απο την καθημερηνότητα και γιατι να μην γελασουμε φιλεναδα;..εχω εναν Γιωργο πολύ σπιτογατο και για μενα το ΚΑΠΗ μου δινει την αφορμή να πηγαινω τις βολτιτσες μου οποτε μου δινεται η ευκαιρια..συνηθως παμε σε μοναστηρια... εκει μεσα στην κατανυκτική τους ατμόσφαιρα .. αναβεις το κερακι σου και νιωθεις να γαληνευεις και να παιρνεις δυναμη...
      Να περνας και εσυ ομορφα Αννιώ μου καλη σου εβδομαδα φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  2. Να 'μαι και 'γω Παρακολουθώ την Άννα. Άκου 7:40 να σχολιάζει! Νυχτοπούλι είναι καλέ; Καλά είναι η ώρα του καφέ γιαυτό μπήκα!
    Ρούλα μου οι εκδρομές επιβάλλονται. Καλό είναι να ξεφεύγεις απ' την καθημερινότητα. Αυτές οι στάσεις στα μοναστήρια είναι ότι χρειαζόμαστε για ανάταση ψυχής και δύναμη. Όμορφες και οι φωτογραφίες σου! Να είσαι καλά...καλή εβδομάδα και καλή δύναμη!...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Αννούλα λες Αννικα μου αλλα και εσύ πρωινή πρωβινή εισα..χα..χα οχι σδαν και μενα που ειμαι το απογεματος..χι..χι..
      Ναι καλα που είναι και αυτες οι εκδρομες ..μας χαλαρωνουν και μας γεμιζουν τις μπαταρίες φιλη μου.. μακαρι να μπορουσαμε να καναμε περισσοτερα για τον εαυτο μας .. παιρνουμε κουραγιο για να συνεχισουμε να προσφερουμε στους αγαπημενους μας..
      Χαιρομαι οταν μοιραζομαι μαζι σας μικρες στιγμες μου οπως χαιρομαι και όταν βλέπω και στα δικα σας μπλοκ!!!
      Να περνας και εσύ ομορφα καλο σου βραδυ..φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  3. καλημερα!!παντα τετοια!να περνας καλα!υγεια...χαμογελο...την αγαπη μου!ευχαριστουμε...μας ταξιδεψες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..πόσο σε ευχαρσιστω γλυκιά μου φίλη ..οι αποδρασεις αυτες μας γεμίζουν τις μπαταριες μας γιατί παντα περναμε ωραια !!!
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις ..ιριδα μου.. σε ευχαρσιστω που περνας και τα λεμε .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, χρόνια πολλά,καλή εβδομάδα αδερφούλα μου να έχεις!
    Χθες γιόρταζε ο Αγιος Μηνάς !Η πόλη σου είχε τα γιορτινά της!
    Είναι πολύ όμορφο το κάθε οδοιπορικό, όπου μπορούμε να ξεφεύγουμε λίγο από τα καθημερινά μας και χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκες αυτή την ευκαιρία προς Ρέθυμνο και μαζί σου απολαύσαμε κι εμείς τις στιγμές σου!
    Κάθε σημείο του τόπου μας είναι πανέμορφο , όταν όμως έχει παράλληλα θρησκευτικό περιεχόμενο, γεμίζει η καρδιά μας δύναμη και ελπίδα!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενο μου σε ευχαριστώ πολύ εστω και καπως καθυστερημενα ε; αλλά αυτον το καιρό παρ όλες τις βολτες μου παλι τρεχω..χα..χα.. γι αυτο και η εκδρομουλα να ξεφυγουμε λιγο και σιγουρα η καθε απόδραση μας απο την καθημερινότητα.. μας δινει κουραγιο και δυναμη αδέρφι μου.
      Πραγματι ηταν υπεροχα.. και προπαντως στις μονές που πήγαμε..ηρεμία..γαληνη...κοντα στον Θεό.. συναισθηματα που χρειαζεται η καρδια μας.!
      Να περνάτε και εσεις όμορφα μικρή μου φιλια πολλα στην Κούκλα σας..και σε όλους σας!!φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Ρούλα μου!
    Πανέμορφη η βόλτα που μας πηγες στα υπέροχα χωριά της Κρήτης!
    Πολυ όμορφες οι φωτογραφίες σου απο την λίμνη με τις πάπιες και τα πανέμορφα μοναστήρια!
    Επιβάλετε να ξεφεύγουμε απο την καθημερινότητα και οι βόλτες πάντα μας αφήνουν όμορφες εικόνες!
    Νασαι καλα και να περνάς πάντα υπέροχα!! Καλή εβδομαδα!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Δημητρα μου το ότι μου λες εσύ οτι η φωτογραφιες μου ειναι ομορφες ειναι για μενα τιμη .. αν συγρίνουμε την τεχνη που κατεχεις εσύ στις φωτογραφίες ..είναι παιδι μου να το εχεις .. εγω είμαι λιγο του ασχέτου..που λεμε..χα.χα..
      Ετσι ειναι φιλη μου να βρισκουμε αφορμες να δραπετευουμε λίγο..και να γεμιζουμε ομορφες εικόνες οπου και να πηγαινουμε..
      να είσαι καλα και να βγαζεις παντα τοσο όμορφες φωτό.. που τις ζηλευω με την καλή έννοια και τις απολαμαβανω παντα.!! καλο σου βραδυ..φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  6. Όταν η βδομάδα ξεκινάει με παρόμοιες αναρτήσεις Ρούλα μου, μόνο καλά μπορεί να πάει! ;)
    Το Ρέθυμνο το είχα επισκεφτεί πριν κάτι χρόνια και θυμάμαι πόσο όμορφο και περιποιημένο είχα βρει το πάρκο τους! :)
    Πάντα τέτοια εύχομαι! :P
    Πολλά πολλά τα ΑΦιλάκια και καλή μας βδομάδα! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα..μακαρι να μπορούμε να είμαστε παντα τοσο καλά μαγισσουλα μου..ομως δεν ειναι εφικτό...οπότε ας κλεβουμε λιγες στιγμες για εμας και ας απολαμβανουμε την βόλτα μας.. όποια και να είναι αυτή.. Το Ρεθυμνο ειναι αλήεια οτι ειναι απο τις όμορφες πόλεις..αλλά οι πολλες ομορφιες κρύβονται στα ενδοτερα του νομού... οπου και να πας όμως το θεμα ειναι να απολαυσεις το ταξίδι όσο μικρο και να ειναι φιλεναδα!!
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου βραδυ φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  7. Να είστε καλά και να πηγαίνετε παντού .
    τα μοναστήρια είναι ωραίος τόπος να βρίσκει κανείς την ηρεμία του.
    Η Κρήτη είναι πανέμορφη κι όπου κι αν πας θα περάσεις καλά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κανω Ρενα μου όποτε μου δινεται η ευκαιρία..μικρες αποδρασεις τις λέω απο τα καθημερινα μας..!!
      Το ξερεις και εσύ πόσο σπιτογατος ειναι ο Γιωργος μου εεεε και τι να κάνω και εγω που μου αρεσουν τα ταξιδακια; τα κοντινα λεμε..!!να μην τον αφηνω και πολύ μονο του χα..χα.. με γυρευει..!!
      πραγματι η Κρητη ειναι ωραια οπως και όλη η Ελλαδα μας..γι αυτό ευκαιριες να βρισκουμε να τις απολαμβανουμε ..
      Να περνατε και εσεις φιλεναδα ομορφα φιλακια στα κοριτσια σας και σε όλους σας..τα λεμε!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραια, Ρούλα μου!πάντα να περνάς καλά κ;ι να κάνεις ταξιδακια. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν έχουμε καλη διαθεση φιλη μου για καθε ταξιδι που κανουμε τοτε περναμε ομορφα φιλη μου και μας χρειοαζεται να το κανουμε αυτό στον εαυτο μας!!
      σε ευχαριστώ που περνας και τα λεμε φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  9. Να και οι περιηγητικές αναφορές Ρούλα μου. Την καλύτερη δουλειά έκανες με την εκδρομή σου. Και την χαρήκαμε και εμείς.
    Καλή βδομάδα να ευχηθώ ναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς και γινονται και αυτες αυτες οι μικρες αποδρασεις και εκτος απο οτι γεμισζουμε μπαταριες και ξεκουραζομαστε λιγο οι νοικοκυρες..χα..χα.απολαμβανουμε και τα ομορφα μερη του τόπου μας ..θέλησα να μοιραστω μαζι σας αυτη μου την εκδρομούλα..
      Να είσαι καλα να περνας πνατα ομορφα .. καλο σου βραδυ..!!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη περιοχή το Ρέθυμνο, Ρούλα μου. Αχ τι μου θύμισες τώρα! Τα υπέροχα κρητικά πανηγύρια! Αχ! Τα αγαπώ, αλλά δεν μπορώ εύκολα να παρευρίσκομαι αφού μένω Αθήνα (με ρίζες από Χανιά). Να περνάς καλά, φίλη μου, και να κάνεις ό,τι γαληνεύει την ψυχή σου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι Μία μου ειναι ωρταιο το Ρεθυμνο...αλλά για μενα που μενω στο ηρακλειο και δεν είμαι απο την Κρήτη το πιο ομορφο μερος φιλη μου είναι τα Χανια..
      Ομως παρα καθουλου καλη ηταΝ και η βολτιτσα στο Ρεθυμνο...ετσι για να ξεφευγουμε πότε ποτε..
      Να περνας ομορφα και εσύ οτι και να κανεις ναι; φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  11. Ωραίο πράγμα η απόδραση από την καθημερινότητα !!! Οσο μεγαλώνουμε νομίζω ότι την απολαμβάνουμε περισσότερο....και μας ξενάγησες τόσο όμορφα Ρούλα μου μέσα από τις περιγραφές και τις φωτό σου !!! Ωραία τοπία, πανέμορφα μοναστήρια, μοναδικά πανηγύρια !!!Εύχομαι πολλές παρόμοιες εξορμήσεις. να περνάς καλά κι εμείς μαζί σου !!!Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..ναι Κλαυδια μου για μενα προπαντώς που δεν εχεω και πολλες ευκαιρίες να αποδρασω.. Να ξεφευγουμε λιγακι ανανεωνουμε τα ιδια και τα ιδια .. και ξεκιναμε την επομενη με όρεξη..για την καθημερινοτητα γιατί ειναι αυτή που πρεπει να κανουμε.. μονο καλα να είμαστε φιλεναδα..
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι καιθ να κανεις φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  12. Μετράει η παρέα, έτσι δεν λένε; Πόσο μάλλον δε όταν είναι ευκαιρία να γλιτώσεις από τις κατσαρόλες και τα τετριμμένα τής καθημερινότητας. Καλά έκανες, λοιπόν. Η εκδρομούλα σου ήταν υπέροχη, και σ' ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου. :)

    Φιλάκια πολλά, Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε οτι πρώτιστο ρόλο παιζει η παρέα και η διαθεση Λυσίππε μου..και επιδή παιρναω καλά οποτε βρισκω ευκαιρίες για να αλλαξω παραστασεις..την κανω χα..χα.χαιρομαι που μπορω και μοιραζομαι μαζι σας φιλη μου τις αποδρασεις μου απο την καθημερινοτητα μας!!
      Ναπερνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  13. Κυρία Ρούλλα μου
    η ζωή δεν είναι μόνο δουλειές του σπιτιού ή επαγγελματική δουλειά ή μόνο βόλτες ή μόνο διασκέδαση
    είναι συνδυασμός όλων
    και βέβαια θα γίνουν και οι δουλειές του σπιτιού
    αλλά χρειάζονται και οι βόλτες και η αλλαγή της καθημερινότητας
    πολύ χαίρομαι που αγαπάς κι εσύ τις βόλτες και τα ταξίδια και τις εκδρομές
    πολλά καλά έκαμες
    και χαίρομαι που το πιο σημαντικό το απόλαυσες
    πολλά ωραίες όλες οι φωτογραφίες σου και οι τόποι που πήγατε
    μου άρεσε η θέα του Ρέθυμνου από το μοναστήρι και η ελληνική σημαία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλα τα λες δελφινακι μου..ετσι ειναι πρεπει να κανουμε και κανενα διάλλειμα απο τις δουλειεςε.. για να περναμε ομορφα..και μια που πήγα βολτα θελησα να μοιραστω μαζι σας τις εντυπωσεις μου ..
      Οταν εισαι με καλή παρεα περνας ωραία..
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  14. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα σμαραγδένια μου και ας ήταν και με το ΚΑΠΗ !χιχιχι Μη χάνεις τέτοιες ευκαιρ´ιες . Να περνάς ωραία καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τωρα πια Χρυσανθη μου μονο με το ΚΑΠΗ παω εκδρομή χα..χα.. ο δικος μου με πειραζει..μου λέει εγω δεν γερασα να πηγαινω με το Καπη..χι..χι..και βεβαια φιλη μου εγω που αγαπω τα ταξιδακι εστω και τα κοντινα πάω ευχαρίστως..χα..χα.. και περναω καλά..ασε δε που ξεφευγω κι όλας απο τα καθημερινα μας..
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα

      Διαγραφή
  15. Πολύ καλά έκανες και πήγες σ'αυτή την ωραία εκδρομή, Ρούλα μου!!
    Ωραία τα τοπία που φωτογράφησες...είναι σαν να σε ακολουθήσαμε κι εμείς!
    Πολλά φιλιά και πάντα έτσι ωραία να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν περνουν τα χρονια Μαριαννα μου ολο και λιγοστευουν οι ευκαιρίες για καμια βολτούλα όποτε προς το παρον δεν την αφηνω να πηγαινει χαμενη..μικρες εξορμίσεις που κανουν την μερα μου λίγο διαφορετική..
      Τωρα που μαθανω και το κινητο της αφής να βγαζει καλες φωτογραφίες θα μαθω να το χρεισημοποιω καλυτερα.. ελπίζω..χα..χα.
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλη μου καλο σου ξημερωμα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  16. Διαβάζοντας την βολτούλα σου χάρηκα που την έζησες και καταλυπήθηκα για μένα γιατί τέτοιες εκδρομές είναι πια απαγορευτικές για το βάδισμα μου και την εύκολη κούραση που νοιώθω. Κάποτε δεν αφήναμε με τον άνδρα μου εκδρομή για εκδρομή.Καλά να περνάς Σμαραγδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσεις Αχτιδα μου εχετε το κτήμα για τις αποδρασεις σας και αυτο ειναι ενα προσον που δεν το εχουν πολλοι οποτε αρκουμαστε σε αυτα που μπορούμε να κάνουμε τωρα πια..χα..χα.
      Ας εχουμε την υγεια μας και ας κανουμε οτι μπορούμε καλυτερο για να περναμε καλα φιλεναδα..καλή κυριακή να περασετε τα δυο σας...φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  17. Πάντα τέτοια Ρουλάκι!
    Εκδρομές και αποδράσεις!
    Με οποιοδήποτε προορισμό!
    Άμα η παρέα είναι καλή και κεφάτη, ο άνθρωπος περνάει ωραία!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως αρτίστα μου η παρεα και η καλή διαθεση οταν τα εχεις περνας πολύ ωραια.. και αυτες τις μικρες αποδρασεις μας τις εχουμε αναγκη φιλεναδα..!! οποτε τις απολαμβανουμε οταν μας τυχαινουν..
      Να περνας και εσύ ομορφα φιλεναδα οτι και να κανεις φιαλάκιααα!!

      Διαγραφή
  18. Ότι πρέπει οι αποδράσεις για να ξεφεύγουμε απ την καθημερινότητα !!! Πολύ όμορφη βόλτα κάνατε κι εμείς μαζί σου με τις φωτογραφίες σου !!! Πάντα τέτοια να επιδιώκεις και να περνάς όμορφα !!!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σας πήρα μαζι μου Ρανια μου αυτη ηταν η σκέψη μου και μολις βρισκω αφορμή να δραπετευω φιλη μου το κανω .. τωρα και με το καινουργιο τηλεφωνο θα βγαίνουν πιο ωραιες οι φωτογραφίες μου
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις Ρανια μου φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  19. θες να με κάνεις να ζηλέψω;;; Μπράβο σου, τα κατάφερες!!!!
    Φιλιά, Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα τετοια προθεση Αλεξανδρα μου χα..χα.. εεε να μην σας δείξω που πήγα και τι εκανα η γυναικα; να μην την μοιραστω την απόδραση; χα..χα
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα..!!

      Διαγραφή
  20. Ρουλιτσα μου να σου στειλω και το δικο μου γιωργο νακανει παρεα με το δικο σου και εμεις μαζι εκδρομες και ας ειναι και με τα καπη
    .πολλη ομορφα εκει κατω.μπραβο ρουλιτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..τι ωραία Λιτσα μου στείλε τον μια χαρα παρεα θα κανουν τα δυο τους κα εμεις θα σουλατσαρουμε χα..χα..και σε πληροφορώ παντως οτι Τα ΚΑΠΗ ξερουν να περναν πολύ ομορφα και με μουσικη ζωντανη παρακαλω..στην ταβερνα.. μεγαλεια λεμε..χα..χα. εκει θα σε παρω να παμε..χα..χα..να εισαι καλα βρε φιλεναδα..να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  21. Ποιος να γελάσει με το "ΚΑΠΗ", Ρουλάκι μου? Ούτε γι' αστείο!
    Οι συνομήλικοί μου και ακόμη νεαρότεροι μπορεί να βαριόμαστε τη ζωή μας, εκείνοι όχι!
    Και τους θαυμάζω γι' αυτό! Όπως θαύμασα και την όμορφη βολτούλα σας!
    *Τί όμορφη η γεφυρούλα!!! Και τα παπάκια!!!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου και να περνάς υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως έτσι Συριανακι μου να δεις τι ωραια που περναμε!! πραγματι ειναι όλο ζωή (παρε παραδειγμα..χα..χα..)οι άνθρωποι αυτοι.. με τις πλακες μας.. τα ανεκδοτα..την μουσικουλα μας και τον χορό..χα..χα.. Οι περισσοτεροι είναι μοναχοι τους και λαχταρούν να ξεφυγουν απο την μοναξια του σπιτιου τους να βρεθουν με φιλους να πουν μια κουβεντα..γεμιζουμε μπαταριες και συνεχιζουμε με πιο πολύ ορεξη..την καθημερινοτητα μας..ο δικος ειναι σπιτογατος όσο εγω ειμαι του έξω...οταν μπορω βεβαια.. να μην το πρακανουμε ε; χα..χα..
      Να περνας αγαπη μου και εσύ ομορφα οτι και να κανεις..φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  22. Να περνάς πάντα έτσι τέλεια Ρουλάκι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατρινα μου.. τι κανεις ; ολα καλά; να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις ..
      Νομιζω οτι αυτό ειναι το ζητουμενο για όλους μας ε; να περναμε καλα εστω και με τα λιγα που εχουμε..αρκει λιγη καλη θεληση !! καλό σου βραδυ φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  23. Τι ωραία που είναι να πηγαίνεις εκδρομές πόσο πιο γεμάτη αισθάνεσαι μετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως Νατασα μου ..ξεφευγεις λιγο από τα συνηθισμενα γεμιζεις τις μπαταριες..και συνεχίζεις να είσαι χρησιμη σε όσους αγαπας..
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις και σε καλοσωριζω στον χωροι μου σε ευχαριστω που περασες θα τα λεμε ελπίζω.. καλο σου βραδυ φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  24. Κάθε μικρή ή μεγάλη απόδραση, μας ανανεώνει, μιλάω εκ πείρας! ;) Καλώς ξαναβρεθήκαμε Σμαράγδι μου! Πολύ χαίρομαι, καλό μας χειμώνα, πολλά φιλιά :) ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..εσυ κι όλας Πετρινα μου σιγουρα μιλας εκ πειρας..ετσι ακριβως ειναι οι αποδρασεις απο τα ιδια κια τα ίδια μας χρειάζονται ποτε ποτε να μην πω και ταχτικα..χα..χα..και εγω χαιρομαι που σε ξαναβλέπω φιλεναδα στα μερη μας..να μας λες...χι..χι. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  25. Τι όμορφα που είναι εκεί κάτω φίλη μου, εύχομαι να μπορέσω να έρθω!!! Πολύ ωραία η απόδραση σου, να το κάνεις συχνά!!! Να είσαι καλά ,πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι να μπορεσεις να το κανεις αυτο το ταξιδακι Μεταξια μου η Κρητη ειναι πανεμορφη οπως και όλη η πατριδα μας.. θα χαρώ να τα πουμε οταν κατεβεις φιλη μου ..
      Οι αποδρασεις μας ειναι ευχαριστα διαληματα απο την καθημερινοτητα μας..!!
      να περνας και εσυ καλα με ουι κανεις φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  26. Ρουλίτσα μου να μην αφήνεις καμία ευκαιρία να πηγαίνει χαμένη.... αυτές
    οι μικρές αποδράσεις δίνουν δύναμη και ανάταση ψυχής. Πολλά φιλιά αγαπημένη μου... και μην ξεχνάς, όπου πηγαίνεις να παίρνεις μαζί σου τον πλοηγό!!! χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου εσυ το ξερεις καλυτερα αυτό με τοσες μικρες μεν αλλα ουσιαστικες αποδρασεις που καναμε.. αφου εχω ενα σπιτογατο.. κανω και εγω τις βολτες μου όποτε μου δινεται η ευκαιρια και δεν αφηνω να πηγαινει χαμενη..χα..χα.. εστω και χωρίς πλοηγό..χα..χα.. δεν ξεχνω τα γελια μας να το ξερεις!!
      Να είσαι και οι δύο καλα φιλεναδα να μου φιλησεις την Δημητρουλα !!φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  27. πάντα να περνατε υπέροχα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Λιτσα μου να περνας και εσύ υπεροχα οπου και να πηγαινεις ότι και να κανεις καλο σου βραδυ φιλακιααα!!

      Διαγραφή