Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΝΤΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ...ΚΑΛΩΣ ΉΡΘΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!!!!

 Με αυτό το βίντεο  που τράβηξα στην παραλία μας, θέλησα να αποχαιρετίσω για φέτος το καλοκαιράκι...
με τους εναπομείναντες λάτρεις σου..

Οχι ότι θα μας αφήσει  τόσο εύκολα ε; ούτε και εμείς βέβαια..για να λέμε την αλήθεια.
Τρεις μήνες τώρα το είχαμε συνηθίσει..και εκείνο εμάς..
Κλείνουν οι ομπρέλες του ήλιου..
Ομως, όπως όλα κάνουν τον κύκλο τους έτσι και ο δικός του έκλεισε ημερολογιακά..
Κάποιους τους έχει κουράσει η ζέστη..
κάποιοι  θα συνεχίσουν να το απολαμβάνουν όσο οι μέρες είναι γεμάτες ήλιο..και  οι παραλίες  ολοκληρωτικά δικές τους..
Να καλωσορίσω τον  πρώτο μήνα του φθινοπώρου παρεάκι μου..
Ο Σεπτέμβρης ήδη μας έχει χτυπήσει την πόρτα και κάνει τα πρώτα του βήματα..
Ηρθε με το δροσερό αεράκι του και  νιώσαμε τις πρώτες βραδυνές ψυχρούλες..
Να περπατάς χωρίς να ιδρώνεις απόλαυση!!
Η ζακετούλα τα βράδια στο μπαλκόνι...να απολαμβάνεις την θέα..με την ήρεμη πια θάλασσα.
Να παίρνεις μια λεπτή κουβερτούλα  στο κρεβάτι..
Να σηκώνεις ψηλά το βλέμμα να χαζεύεις τα σχήματα που κάνουν τα σύννεφα..στον ουρανό...πότε σαν ένα λευκό μπαμπακένιο κορδόνι..
Πότε γκρι με μπεζ  να σχηματίζουν λιονταρίσιες μορφές..
και πότε σκούρα το σούρουπο να καρφώνουν τον ουρανό...
Να νιώθεις την  μυρωδιά  του βρεγμένου χώματος  στο πρωτοβρόχι..
Η ανυπομονησία  για τα μικρά πρωτάκια στο σχολείο..
Ξαναβρισκόμαστε με τους φίλους -μπλόκερς..(ευχή) που την έχουν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια λόγο... καλοκαιριού..
Είναι ο μήνας της μετάβασης στο φθινόπωρο..
Είναι ο μήνας που αγαπώ.!!! 
Καλώς όρισες ΣΕΠΤΈΒΡΗ..!!
Αποτέλεσμα εικόνας για καλως ορισες σεπτεμβρης Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και έναν ακόμα πιο όμορφο μήνα..!!!  
Και μην ξεχνάτε το χαμόγελο στα δύσκολα..

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.. 






33 σχόλια:

  1. Σμαραγδάκι
    το καλοκαιρι είναι η ωραιότερη εποχή, αν μη τι άλλο τα ελάχιστα ρούχα που φοράμε, τα πάνε έλα στη θάλασσα, η επαφή μας με τη φύση, όλα υπέροχα. Φέτος βέβαια είχαμε ιδιαίτερη ζέστη, λιώσαμε. όμως όλα καλά! Ο Σεπτέμβρης είναι εδώ από σήμερα. 32 Αυγούστου λένε μερικοί :-)))
    Σιγά σιγά θα μπούμε σε νέους ρυθμούς και σε φθινοπωρινές συνήθειες.
    Καλή σου μέρα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ.. θα συμφωνησω μαζι σου Στελλα μου για το καλοκαιρι εχει αυτην την ξενασια την ανεμελια να την νπουμε.. τις βουτες στην θαλασσα..και περναμε ωραια ...και μενα μου αρεσει.. ομως σαν ανιρωπος που θελω και την αλλαγη μου ας ερθει και το φθινοπορω να αλλαξουμε περιβαλλον χα.χα να δροσιστουμε λιγο..αν και εδω βορεια της Κρητης που ειμαστε.. φετος για μας δεν εκανε ζεστη καθολου.. μπορο να πω οτι ηταν ενα απο τα δροσεροτερα καλοκαιρια....οπτε να βλεπεις την θαλασσα φουρουνιαμενη και να μην μπορει να κομπησεις.. εεε τι να το κανεις; τελως παντως.. οτι και να μας δωσει η φυση εμεις όλο και κατι αλλο θα θελουμε ...παντως εχει ακομη πολύ καλο καιρο πιο πισω και ο Σεμπτεμβρης εδώ ειναι απο τους πιο ωραιους μηνες δεν εχει πολύ ζεστη .. κανονικα το φθινοπωρο μπαινει στις 21 του μηνα.. ας απολαυσουμε λοιπον οσο υπολοιπο καλοκαιρακι εμεινε..
      Να περνας ομορφα καλο σου μηνα Στελλα μου και καλο φθινοπωρο.. ημερολογιακα... φιλακιααααα!! 😉😋

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ρουλιτσα μου! Καλό φθινόπωρο με χαμόγελα κι έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου καλο μηνα και σε σενα κοριτσι μου να ειναι χαρουμενος με πολύ αγαπη γυρω σου και με πολλες δημιουργιες..
      Να είσαι καλα και να περνας ομορφα οτι και να κανεις ... φιλακιααα!! 😋😀

      Διαγραφή
  3. Καλό Μήνα Σμαραγδάκι μου!!!
    Οι φωτογραφίες και το βιντεάκι σου με έβαλαν στην ψυχή σου. Μια σταγόνα νοσταλγίας από τώρα; Τσου.. Έχει ακόμα ζέστη μη γελιέσαι. Όμως ο Σεπτέμβρης μας ήρθε! Eίναι γεγονός χαχα και για μένα τον φθινοπωρινό τύπο είναι ό,τι καλύτερο. Διακοπές τώρα πάω χαχα. Σε φιλώ και εύχομαι να έχεις ένα πεντάγλυκο μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε ακομα καιρο Μαρια μου και για μπανια οποιος κανει.. και για διακοπες οι καλύτερες ειναι του Σεμπτεβρη..ουτε καλοκαιρι ..ουτε φθινοπωρο..χα..χα.. μονο ημερολογιακα μας επισκεφτηκε απλα μας προετειμάζει αυτος ο μηνας για την αλλαγη που ερχεται στον καιρό..
      Ο Σεμπεμβρης ειναι ο πιο γλυκος και πιο ηρεμος μηνας του χρονου..μας χαλαρωνει απο την πολυ δραστηριοτητα του κοαλοκαιριου..
      Να περασεις υπεροχα περιμενουμε ρεπορταζ...ναι; καλο και χαρουμενο μηνα να εχεις Μαρια μου.. φιλακιααααα!! 😀😍

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Ρούλα μου. Με στενοχωρεί που φεύγει το καλοκαίρι αλλά δεν θα ήθελα να μην είχαμε όλες τις εποχές στη χώρα μας.
    Καλοδεχούμενα όλα
    Καλά να περνάς
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα βαθως και εγω στεναχωριεμαι που τελειωνει το καλοκαιρακι ομως θελω και την αλλαγη μου χα.χα.. ο Θεος τα παντα εν σοφία εποιησε Αννιω μου .. σου λέει ...ας τους κανω τις εποχες να μην εχει κανεις παραπονο..να έχουν απο όλα..και να διαλεγουν αυτο που τους αρεσει.. να έχουν υπομονη να ερθει η εποχη που τους αρεσει..αν με ρωτησεις φιλεναδα θα συμφωνησω και εγω μαζι σου .. κατι μου αρεσει απο ολες ..γιατί θα ηταν μονοτονια να ειχαμε μονο μια εποχή ..χα.χα ...τι ειμαστε οι ανθρωποι!!!!!!!!!!!!😉
      Χαιρομαι πολύ που σε "ξαναβλεπω" μας ελειψεις Αννιω μου ..καλο να είσαι κοριτσι μου να εχεις ενα ομορφο μηνα..την αγαπη μου <
      3 φιλακιαααα...



      Διαγραφή
  5. Τι όμορφες φωτογραφίες. Αν και θεωρητικά το καλοκαίρι πέρασε, εύχομαι ο καλός καιρός να παραμείνει, γιατί ο χειμώνας που πέρασε ήταν βαρύς. Ας έχουμε έναν όμορφο Σεπτέμβρη με πολλά χαμόγελα κι αγάπη στις στιγμές. Σε φιλώ Σμαραγδένια μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως Μαρινακι μου μονο ημερολογιακα έχει φυγει ο Αυγουστος το καλαοκαιρι ομως συνεχιζεται..ακομα φοραμε καλοκαιρινα ρουχα..και παμε στην θαλασσα για κανενα εξτρα μπανακι..ε;
      Ωραια η ευχη σου για τον Σεμπεμβρη.. ας ειναι και γαληνιος μεχρι να φανει το φθινοπωρο κανονικα..
      Να περνας ομορφα Μαρινακι μου μου και να κανεις ότι αγαπας ..ελπίζω τωρα που θα περασω απο σενα να μπορω να σου αφησω το σχολιο μου ..
      Την αγαπη μου 🧡 φιλακιαααα!!😊

      Διαγραφή
  6. Καλό φθινόπωρο να έχουμε, Ρούλα μου. Πολλά φιλιά. Επέστρεψα από τις διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό Σεπεμβρη θα πω εγω Μια μου για... φθινοπωρο εχουμε ακομα καιρό ..Μια μου καλως όρισες απο τις διακοπες σου ..ελπίζω να περασες ομορφα.. και του χρονου να εισαι καλα να ξαναπας...οπου σου αρεσει...αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα..θα τα λεμε τωρα που γυρισες.. 😉
      Να περνας ομορφα και απο εδω και περα οτι και να κανεις .. φιλακιααααα!!😘

      Διαγραφή
  7. Καλό μας μήνα φιληνάδα και εύχομαι ένα όμορφο και εύκολο Φθινόπωρο.Οι φωτογραφίες όπως πάντα υπέροχες και μας κάνεις να ..σχεδιάζουμε ταξίδι στη Κρήτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε με το καλο να μπει και με το καλο να βγει ο Σεπτεμβρης φιλεναδα..ο μηνα αυτος ειναι η μεταβαση στο κανονικο φθινοπωρο..ακομα έχει ζεστη εδώ.. και το καλοκαιρι δεν θελει να φυγει..ακομα και αν οι μερες του ειναι μετρημενες..
      Κανονισε να κατεβητε κατω οποτε μπορεσετε..μακαρι να σε ξεσηκωνουν οι φωτογραφιες..χα.χα 😂
      Να εισαι καλα φιλη μου και να περνας ακομακαλύτερα.. Καλο μήνα ...φιλακιααα 😀

      Διαγραφή
  8. Μα τι βιασύνη είναι αυτή... να μην μπορούμε να ζήσουμε το καλοκαιράκι μας μέχρι τέλους και να λέμε, καλό φθινόπωρο είκοσι μέρες πριν άσε που μερικοί μερικοί λένε και καλό χειμώνα! :(
    Το φθινόπωρο μπαίνει στις 21 του Σεπτέμβρη, οκ! οι νύχτες δροσίσανε (επί τέλους) αλλά έχουμε ακόμα ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF

    Πάμε τώρα στα τωρινά:
    Το video και πανέμορφο και καλογυρισμένο και άκρως κατατοπιστικό! ;)
    Οι φωτό όπως πάντα υπέροχες!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλό Σεπτέμβρη να έχουμε!
    ΑΦιλάκιααααααααααααα! <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εγω γιατι νομιζεις φιλεναδα δεν εγραψα καλο φθινοπωρο..χα..χα αφου δεν μπηκε ακομα.. κανονικα.. απλα ημερολογιακα εχει αρχισει μα μεχρι να φτασει πρεπει να το παρει αποφαση να φυγει για τα καλα το καλοκαιρακι..που βρισκετε εστω και στα τελευταια του ακομα εδω..
      Ναι μπορει να κανει λιγη ψυχρα τα βραδια αλλα ακομα ειναι ζεστη...ας το χαρουμε λιγο αν και για μενα φετος με εχει κουρασει θελω και λιγο χαλαρωση απο την δραστηριοτητα του..γενικα μου αρεσουν ολοες οι επωχες εκτος απο το χειμωνα αν και αυτος εχει τις δικες του χαρες..!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε το βιντεακι..ηταν το πρωτο μου δεν το είχω σκεφτει..απλα πατησα το κουμακι κατα λαθος και μετα καταλαβα οτι γυριζε..χα.χα..εμεις θα γυρισουμε μετα τις δεκαπεντε.. στην πόλη..😉
      Η βικηπαιδια πολύ καλα τα λεει και εγω ετσι τα ξερω..χα.χα.. 😁
      Ετσι οπως το εγραψες καλο υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλεναδα.και να εχεις ενα ομορφο και χαρουμενο Σεπτεμβρη..
      Να περνας ομορφα .. δροσερα φιλακιααααα .. 😘🧡

      Διαγραφή
    2. πω..πω.. λάθη που έκανα..!!! μην τα βλέπεις ναι; δες την ώρα που σου έγραφα το σχολιο..μετά από μια μέρα καθαριότητας ενός μέρους του σπιτιού μας στην πόλη... αχ πρέπει να μάθω να βάζω και τόνους όταν ..γράφω απαράδεκτη είμαι φιλενάδα.. φιλί..😮

      Διαγραφή
  9. Θα συμφωνησω με τη μαγισσουλα.δεν βιαζομαι καθολου.ουτε φθινοπωρο θελω ποσι μαλλον χειμωνα.την ανεμελια της θαλασσας λατρευω και ας λιωνω απο την ζεστη.καλο μηνα παντως να εχουμε.φιλακια ρουλιτσα μου.λατεευω τις φωτογραφιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είσαι παιδί του καλοκαιριού φιλενάδα..και εγώ ήμουν το...ήμουν πρόσεξε χα χα σιγά σιγά οσο παιρνούν τα χρόνια με κουράζει όμως και θέλω την αλλαγή μου την δροσούλα μου..αν και εδώ που μένουμε φέτος δεν καταλάβαμε φέτος ζέστη.. να σου πω την αλήθεια μου.. μια δροσιά όλο το καλοκαίρι την είχαμε. κανε υπομονή Λίτσα μου πόσοι μήνες μείνανε μέχρι το επόμενο; 😂
      Να είσαι καλα φιλενάδα και να περνάς ακόμα καλύτερα.. να μου φιλήσεις την πολυλογού σας..χα..χα. Καλό μήνα να περάσετε.. την αγάπη μου ..🧡 φιλάκιααα..!!! 😘

      Διαγραφή
  10. Κρατάμε τις ομορφότερες στιγμές του Καλοκαιριού και πάμε να ζήσουμε τις Φθινοπωρινές και τις Χειμωνιάτικες.
    Καλό μήνα Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου αυτές τις όμορφες στιγμές κρατάμε στην μνήμη μας με τα βίντεο και τις φωτογραφίες να μας συνοδεύουν όταν ο χειμώνας μας χτυπήσει και αυτός με την σειρά του την πόρτα..
      Καλό μας Σεπτέμβρη λοιπόν φίλη μου με γαλήνη και όμορφες φθινοπωρινές εικόνες ...
      Να περνάς καλά με ο΄τι κάνεις φιλάκιαααααα!! 😘😀

      Διαγραφή
  11. Καλό, χαρούμενο και δημιουρφικό μήνα να έχουμε, Ρούλα μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Αλεξάνδρα μου καλό Σεπτέμβρη να έχουμε..χαλλλλαρά όπως λέμε και στην πατρίδα..
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς να περνάς όμορφα ..φιλακιααααα!! 😀 🧡

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρούλα μου με τις ομορφιές σου. Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας τα πιο όμορφα κι ας πορευτούμε με αισιοδοξία για αυτά που θα ' ρθουν.
    Να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννίκα μου αυτό θα κάνουμε είναι το καλύτερο για τις μέρες που θα έρθουν..θα αναπολούμε πόσο ωραία περάσαμε.. και θα περιμένουμε τις επόμενες εποχές να μας αφού δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.. θέλουμε δεν θέλουμε θα έρθουν.. καλοδεχούμενα να είναι όλες στις ζωές μας..
      Ο Θεος τα παντα εν σοφία εποίησε φίλη μου ..να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα..
      Καλό Σεπτέμβρη Αννίκα μου με τα καλύτερα του σου εύχομαι.. φιλάκιαααα...😀 😘

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες φωτογραφίες και τι γλυκά λόγια να τις συνοδεύουν! Χαίρομαι που μοιραζόμαστε το "χόμπυ" να κοιτάμε τα σύννεφα!
    Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο, Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα και εσύ Πιππη μου συννεφούλα είσαι; καλα δεν μπορείς να φανταστεις τι χαζεμα κανω στα συννεφα.. το πρωι που πινουμε το καφαδακι μας στο μπαλκονι.. τι σχήματα..!!!! τι χρώματα!!!! μπορείς να γραψεις ολοκληρες ιστορίες γι αυτα και τα σχεδια που κανουν..αν τα προλαβεις βεβαια γιατί αλλαζουν τοσο γρηγορα!!! χαιρομαι που μοιραζομαστε κατι τοσοσ ομορφο..
      Σε ευχαριστω πολύ που περασες..αυτον τον καιρό εχω προβλημα με το ιντερνετ... και χανομαι...γυριζοντας στην πολη μεχρι τελους του μηνα θα ειναι οκ !!
      Να περνας ομορφα και να εχεις ενα χαρουμενο Σεπτεμβρη Πιππη μου καλο σου ξημερωμα .. φιλακαιιαααα!!!😊 😘

      Διαγραφή
  14. Αποχαιρετιστήρια εγγραφή βλέπω...
    Ο Σεπτέμβρης όμως έχει ακόμα μπόλικους ήλιους λαμπερούς να μας ζεσταίνουν.. και ζωντανές ακόμα τις θύμησες των διακοπών..
    Κι όταν γυρίσεις με το καλό, θα έχεις και όμορφες φωτογραφίες μαζί σου.. :)

    Να είσαι καλά ..Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτον τον τρόπο ηθελα να αποχαιρετισω Σμαραγδουλα μου το καλοκαιρι αν και ο Σεπτεμβρης ενα μικρο καλοκαιρακι ειναι ..το λεω γιατί ακομα δεν εχω επστρεψει στην πολη περμενοντας να γαληνεψη ο καιρός που ο μηνας αυτος μας εχει συνηθησει.. δεν θα το πιστεψεις αλλα η παραλια μας έχει αδειασει .. σαν να βιαζοντας ο κοσμος να γυρισει στις καθημερινοτητα του.. οι καλυτερες διακοπες γινονται τον Σεπτεμβρη..😉
      Ας τον απολαυσουμε λοιπον οσο μπορουμε ακομα στις καλυτερες μερες του Σμαραγδουλα μου ..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις..καλο σου ξημερωμα φιλακιαααααα!!😊

      Διαγραφή
  15. μας γεμισες εικονες ποοοσο λατρευω αυτη την εποχη που τελειωνει το καλοκαιρι κ συμμαζευομαστε στο φθινοπωρο............!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφακι μου και εμενα μου αρεσουν οι αλλαγες ..ετσι για να σπαει η μονοτονια του ιδιου... ξερει αγαπη μου ο Θεός τι κάνει..σου λέει ..ανθρωποι είναι θα βαριουνται ολο τα ιδια και ιδια ας τους φτιαξω τις εποχες να... ειναι όλοι ευχαριστημενοι αφου άλλοι αγαπουνε το καλοκαιρι αλλοι τον χειμωνα και...αλλοι φθινόπωρο και Ανοιξη..χα.χα...
      Και μενα μου αρεσει που μαζευόμαστε σιγα σιγα Σοφακι μου
      Καλο Σεπτεμβρη να εχεις χαρουμενο και ευλογημενο να περνας ομορφα..θα περασω να τα πουμε.. ναι; την αγαπη μου 🧡🧡🧡 σε σενα και στα κοριτσια σου .φιλακιααα 😉😘

      Διαγραφή
  16. καλά τούτα όλα που γράφει κ.Ρούλλα μου
    αλλά παρόλους τους καύσωνες μας που έχουμε εδώ στη Κύπρο , εγώ το αγαπώ πολλά το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή
    {πρώτα το καλοκαίρι , μετά η άνοιξη} φθινόπωρο και χειμώνα δε τα θέλω καθολου και στενοχωριέμαι , μελαγχολώ {λίγο , όχι σε σημέιο κατάθλιψης} που τελειώνει το καλοκαιράκι
    και μας εδώ ψύχρανε λίγο τα βράδυα
    να απολαμβάνεις την όμορφη θέα σου και να περνάς όμορφα κάθε στιγμή , κάθε εποχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τόσο ωραίο και τρυφερό καλωσόρισμα του φθινοπώρου, κράτησε ο καιρός γλυκός μέχρι τώρα χάρη σε σένα Ρουλίτσα μου! Υγεία κι ο,τι στενάχωρο να περνάει γρήγορα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή