Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΑΝ...ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ...!!!

Με το έμπα του μήνα είπα να κάνω την κλήρωση έτσι για ποδαρικό...
Ποτέ μου δεν έχω κάνει ανάρτηση την επομένη μέρα από μία άλλη..
Πάντα αφήνω να περάσει μια εβδομάδα τουλάχιστον..
Αλλά έπρεπε εχθές, λόγο κανόνων της πρόσκλησης..να ανεβάσω την προυγούμενη ανάρτηση..στις 30 του Σεπτέμβρη.
Σήμερα που μπήκε ο καινούργιος μήνας  ήθελα και η πρώτη του μέρα να είναι μια χαρούμενη έκπληξη για την τυχερή της κλήρωσης.
Ενα μικρό δωράκι συμβολικό,για την αγάπη σας και τις τοσοσ όμορφες ευχες σας.. στην πιο...προηγούμενη ανάρτηση μου   για τα  γενέθλια ετούτου του οκτάχρονου μπλοκ..παρεάκι μου..
Θα το κερδίσει μια φίλη μετά από την καθιερωμένη και  κλασική πια διαδικασία της κλήρωσης..
Εκανα ένα καφεδάκι, esreso να χαλαρώσω και..άρχισα την διαδικασία της κλήρωσης..

Ξέρετε.. οι παλιές εδώ μέσα..χα..χα..γράψιμο στο τετράδιο,για να μην γίνει κανένα λάθος..


 χαρτάκια, ονόματα, τύλιγμα και....

τοποθέτηση στο μπολάκι,
 που αυτήν την φορά σας την έσκασα..χα..χα..
Δεν είναι το κλασικό μπολάκι καρδούλα...
που έβαζα άλλες φορές τα χαρτάκια μου,

 αλλά, 

έτσι για μια μικρή αλλαγή...είναι το μπολάκι μαργαρίτα..χι..χι..

Μπήκαν μέσα όλα τα ονόματα  και με το χέρι στην καρδιά και στο μπολάκι έπιασε




την τυχερή που είναι ηηηη........Αννίκα..!!!


Τα συγχαρητήρια μου φίλη μου πάντα να είσαι τυχερή και σε πιο ουσιαστικά πράγματα στην ζωή σου..

Θα περιμένω την διεύθυνση σου στο μέηλ μου  roulamakedonisa@gmail.com 
Να είστε όλοι καλά, να περνάτε όμορφα. 
Να έχετε έναν καλό μήνα και μια όμορφη εβδομάδα ..να κάνετε το χαμόγελο  καθημερινή σας συνήθεια..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!


23 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Ρούλα μου.
    Συγχαρητήρια στην Αννίκα.
    Πάντα τυχερή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τυχερή η Αννίκα κι εσύ να είσαι καλά !!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει το μπολάκι μαργαρίτα, Ρούλα μου. Συγχαρητήρια στην τυχερή Αννίκα. Είμαι βέβαιη ότι θα λατρέψει τις δημιουργίες σου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α τι ωραία που ξεκινάς τον μήνα σου Σμαραγδένια μου, με απλοχεριά, με δώσιμο. Εύχομαι να στα ανταποδώσει αυτά ο Οκτώβρης και να σου χαρίσει πολλές και όμορφες στιγμές.
    Πάντα τυχερή να είναι η Αννίκα!
    Καλό μήνα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σμαραγδένια Ρούλα, τί δοτικότητα είναι αυτή!
    Εν τω μεταξύ η Αννίκα πολύ τυχερή!!!
    Μπράβο και στις δυό σας..

    Καλό μήνα σε όλη την παρέα..
    Ωραίο Οκτώβρη να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό γλυκό σου μήνα Ρούλα μου. Καλότυχη πάντα η Αννίκα μας. Και εσύ να είσαι καλά να προσφέρεις
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σμαραγδένια μου καλό μήνα να έχουμε και να το χαρεί το δωράκι σου η Αννίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλο μηνααααα!!!!!παντα καλοτυχη Αννικααα.......
    την αγαπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Ρουλάκι!
    Και πάντα τυχερή να είναι η Αννίκα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία ιδέα! Μπράβο στην Αννικα φια την τύχη της και σε σένα φια την όμορφη σκέψη σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρούλα μου!
    εγώ, για κάποιο λόγο, την έχασα την γεννεθλιακή σου ανάρτηση. Εκ παραδρομής προφανώς. Να ευχηθώ καλή μου φίλη χρόνια πολλά στο όμορφο εδώ δικτυακό σπιτικό σου. Να μας συντροφεύεις πάντα με τις δημιουργίες σου, πρακτικές και πνευματικές. Σε ευχαριστούμε για ότι όμορφο μας έχεις προσφέρει μέχρι τώρα. Συνεχίζεις δυνατά.
    Καλότυχη και καλορίζικη η Αννίκα μας για το εξαίρετο δωράκι της και για τη σκέψη σου.
    Καλό μήνα Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ το χάρηκα το αποτέλεσμα της κλήρωσης! Πάντα καλότυχη να είναι η Αννίκα μας!
    Αυτή η ιεροτελεστία με τα χαρτάκια και τη λίστα με τα ονόματά μας, με ξετρελαίνει όμως.
    Μ' αρέσει που συνδυάζεις την τεχνολογία (σμάρτφον) με την παράδοση (μπολάκι μαργαρίτα).
    Είσαι αξεπέραστη, τι να λέμε τώρα;
    Καλό μήνα Ρουλιώ μου αγαπημένο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλά έκανες Ρούλα μου και έκανες την κλήρωση την πρώτη του μήνα, ήταν και μια ευκαιρία να μας δείξεις ένα όμορφο μπολάκι! :P
    Μπράβο στην Αννίκα που κληρώθηκε και της εύχομαι να έχει πάντα τόση τύχη! ;)
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια με ευχές γι έναν τυχερό και δημιουργικό μήνα για όλους! :) <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να κάπως έτσι η γειτονιά γίνεται πολύτιμη. Γεμάτη ιδέες, γενναιοδωρία, ανιδιοτελή προσφορά κυρίως όμως για τον πλούτο των συναισθημάτων.
    Ρούλα μου σ’ ευχαριστώ θερμά, με συγκίνησες με το δώρο σου. Ευχαριστώ και για τις ευχές όλων καθώς και για την αγάπη τους.

    Εύχομαι το καλύτερο για το μπλογκ, οι χαρές στη γειτονιά μας να είναι πολλαπλάσιες του 8 και για σένα τέτοιες πράξεις προσφοράς και αγάπης να γεμίζουν πάντα την ψυχή σου, εύχομαι δύναμη και υγεία να προσφέρεις πάντα απ’ το απόθεμα της καρδιάς σου. Να είσαι πάντα καλά!

    Την αγάπη μου!
    Καλό Μήνα!

    Υ.Γ Σου στέλνω τη διεύθυνση στο mail..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Ρουλάκι μου !! Μόνο χαρές να έχουμε εδώ στη γειτονιά μας να ανταλλάσουμε ιδέες και δωράκια καρδιάς !! Η Αννίκα μας να χαρεί το δώρο της και εγώ σου στέλνω μια αγκαλιά αγάπης και φιλιά σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα αγαπημένη μου, με όμορφες στιγμές, δημιουργικό και φωτεινό!! Τυχερή η Αννίκα μας που θα λάβει το δώρο σου, της εύχομαι ολόψυχα να το χαρεί!!
    Πολλά φιλιά χρυσοχέρα μου!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου, Σμαραγδένια μου!!! Πάντα τυχερη η Αννικα!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα
    Ρανια
    Μία
    Μαρίνα
    Στέλλα
    Αννα
    Αχτιδα
    Ελενη Φλογερα
    Ειρηνη
    Γιαννη
    Κανελλακι
    Στεφανία
    Αννικα... ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ
    Νικολ
    Μαρινα (Το περιοδικο μας)
    Μαρια
    Αγαπημενο μου παρεακι σας ευχαριστω πολύ που περασατε..για μια ακομα φορα δεν ηταν δυνατον να απαντησω στην καθε μία σας χωριστα λογο (τι αλλο;)χρονου..
    Προτίμησα ομως τον λιγο χρονο που είχα να περάσω απο τους δικούς σας χώρους και να αφησω εκει με αγαπη απο ενα μικρο σχόλιο...
    Να ειστε ολοι καλα να προσεχετε τους εαυτους σας.. και να μην ξεχνατε ενα χαμογελο ΄δεν εβλαψε ποτε κανεναν
    την αγαπη μου παντα σε ολους σας.. !!!!!!!!<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά στο blog ακι σου και σε σένα !!! Να χαρεί η τυχερή το δωράκι σου αν και πιστεύω ότι όλες μας είμαστε τυχερές που είσαι φίλη μας, αδερφή, ψυχούλα ! Και όλες μας έχουμε πολλά από εσένα αλλά κυρίως,εσένα μαζί μας !! Χρόνια πολλά ,με αγάπη

      Διαγραφή
  19. Αρτιστα και
    Ιριδα μου
    Σορυ... φιλες μου για το πηδημα στα ονοματα σας... αυτα παθενει οποιος δεν προσέχει.. φιλακιααα!!<3 <3 μια καρδουλα χωριστα για το λαθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είδες φίλη μου ότι λόγω διαφόρων θεμάτων αργώ να μπω και διαβάζω σαν βιβλίο αλλά από το τέλος προς την αρχή; χα χα! Πολύ όμορφο κι αυτό το τυχερό μπολάκι σου, μπράβο σε σένα και την Αννίκα που μου δίνεις την ευκαιρία να τη μάθω!
    Πάντα χαρούμενο και δημιουργικό το εδώ σπιτάκι σου να είναι, φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή