Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

Φωτογραφική σκυτάλη # 4 ....Μια φορά και ένα καιρό....

Ηταν ένα παραμύθι...που δεν είχε ούτε νεράϊδες ούτε δράκους,ούτε εξωτικά που μιλούσαν με ανθρώπινη μιλιά..
Μια ιστορία  που άρχισε να ξετυλίγεται στην μνήμη μου μέσα από την ομίχλη των χρόνων που πέρασαν και που την θύμηση του, μου την προκάλεσε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία...
Πόσο πίσω στο χρόνο πήγα!! που θα μπορούσα να αρχίσω ακριβώς έτσι..
Μια φορά και..ένα καιρό..
Σε μια όμορφη πόλη του κόσμου ζούσε ένα μικρό κοριτσάκι μαζί με την μαμά του.
Δυο καμαρούλες όλες κι όλες το σπίτι τους και όμως χωρούσε μέσα του όλη την αγάπη του κόσμου.
Η μαμά του  δούλευε από το πρωί μέχρι το βράδυ, για να μην της λείψει τίποτα και το κατάφερνε αυτό, αφήνοντας το κοριτσάκι  σε μια γειτόνισσα  που έμενε δίπλα τους.
Μπορεί να του έλειπε η μαμά του αλλά εκείνο ήταν ένα παιδί που δεν παραπονιόταν ποτέ..
Επαιζε τις περισσότερες ώρες  με την  κόρη της γειτόνισσας,που ήταν μικρότερη του,  με την μοναδική κούκλα που είχε το κοριτσάκι.
Πότε η μια έκανε την μαμά και πότε ή άλλη.
Εκείνη την χρονιά πλησίαζαν οι γιορτές και οι δρόμοι, τα πάρκα, οι πλατείες και οι βιτρίνες των καταστημάτων, στολίστηκαν με πολύχρωμες γιρλάντες και λαμπιόνια,για να υποδεχτούν την γέννηση του Χριστού και τον ερχομό εκείνου του μακρινού καινούργιου χρόνου..
Το κοριτσάκι με την μαμά του κατέβηκαν στο κέντρο της όμορφης πόλης τους.
Ο  κόσμος χαρούμενος  συνωστιζόταν στα κατάφωτα καταστήματα να ψωνίσει τα δώρα του για τα αγαπημένους του.
Οι βιτρίνες μαγνήτιζαν τα μάτια των παιδιών στολισμένες με λογής λογής παιχνίδια..
-Μαμά δες εκεί απέναντι είπε η μικρούλα  αφήνοντας το χέρι της μαμάς της,πήγε τρέχοντας και σταμάτησε μπροστά σε μια βιτρίνα. 
 Ανάμεσα από όλα τα παιχνίδια, που ήταν εκεί ξεχώριζε  μια πανέμορφη κούκλα.
Με το μεταξωτό της φουστάνι και τα ξανθά της μαλλιά γεμάτα μπούκλες, ήταν σαν πριγκίπισσα παραμυθιού.
Τα μάτια της μικρούλας την κοίταζαν γεμάτα θαυμασμό..
-Μαμά θα μου πάρεις αυτή την κούκλα;
-Μα έχεις κούκλα.. μήπως θέλεις κανένα άλλο παιχνίδι;
-Όχι μαμά μου αυτή θέλω της απάντησε εκείνη.
Βγαίνοντας από το κατάστημα τα μάτια της  μικρούλας έλαμπαν όλο χαρά.
Μόλις έφτασαν στο σπίτι με ανυπομονησία άνοιξε το κουτί, έβγαλε την καινούργια κούκλα, πήρε και την άλλη που έπαιζαν μαζί με την κορούλα  της γειτόνισσας.
Η μαμά της την ρώτησε γεμάτη περιέργεια.
-Μα τι της θες και τις δυο κούκλες κοριτσάκι μου;
-Μα την καινούργια δεν την θέλω για μένα μαμά.. εγώ έχω κούκλα.
Θα την δώσω στην φίλη μου που παίζουμε μαζί να έχει η κάθε μία το δικό της μωρό !!..
Ακόμα θυμάμαι την αγκαλιά της και την μυρωδιά εκείνης της μέρας.!!!
Αυτή ήταν η προσπάθεια  της συμμετοχής μου στην φωτογραφική σκυτάλη που διοργανώνει με επιτυχία η Μαίρη με Γήινη ματιά της.

Ευχαριστώ πάρα πολύ την Κανελλάκι μας 
για την όμορφη φωτογραφία που μου παρέδωσε και που ήταν η αφορμή να γυρίσω πολλά πολλά πίσω κάτι σαν.. παραμύθι..
Με την σειρά μου παραδίνω την σκυτάλη αυτή στην φίλη        Ιωαννα με την IN THE PASTEL BAG
Με την λέξη.. ''Χειμώνας''...και την  φωτογραφία αυτή!! πηγή 
Διάλεξα ένα πίνακα του Μονέ...κατάλαβα ότι είσαι θαυμάστρια του ... Εύχομαι να μην σε δυσκολέψω Ιωάννα μου..!!!
Και σαν υπενθύμιση...επειδή έπρεπε  παρεάκι μου να κάνω την ανάρτηση σήμερα  της σκυτάλης...
 θα ήθελα και  να σας ευχαριστήσω για τις όμορφες ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση με τις γιορτές μου..
Ξέρετε πια τα κλασικά... μπολάκι,22 ονόματα τυλιγμένα και η....κλήρωση 
για να κάνω δυο φίλες-φίλο χαρούμενους 
που είναι...
Το Σοφάκι


 και...η Λενιώ 

η καινούργια της παρέας μας ..
Λενιώ μου γράψε μου  στο μέηλ μου για την διεύθυνση σου πλιζζζζ.. 
Να είστε όλοι καλά να περνάτε όμορφα 
και να μην ξεχνάτε ότι..ένα χαμόγελο ποτέ δεν έβλαψε κανέναν..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..





57 σχόλια:

  1. Ρουλιτσα μου αυτο μονο εσυ θα μπορουσες να το γραψεις.Σε φιλω .Καλη σου νυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν που η φωτογραφια που μου εβαλε η Κανελλακι μας μιλούσε απο μονη της φιλεναδα και μου ξεθαψε..αναμνησεις...φυσική πορεια ειχε η σκεψη...
      εχει και τις αληθειες του το θεμα..
      Σε ευχαριστω πολύ Λιτσα μου να ειστε καλα θα τα πουμε.. φιλάκιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου, πόσο γλυκιά η ιστορία σου! Αχ πόσο όμορφα συναισθήματα γεννάει! Φιλία, δοτικότητα, σχέση γονιού-παιδιού, ...
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια, φίλη μου. Και πάντα τυχερές το Σοφάκι και η Λενιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια τετοια φωτογραφια Μια μου μονο τετοια συναισθηματα μπορουσε να βγαλει στην επιφανεια..βοηθανε πολύ και οι μερες που ερχονται βοηθανε και οι αναμνησεις για το εμφανες αποτέλεσμα..
      Ευχομαι τα κοριτσια να ειναι παντα τυχερα και σε πιο ουσιαστικα πραγματα..
      Σε ευχαριστω πολύ φίλη μου να περασεις ομορφες γιορτινες μερες..φιλακιααα!!😘

      Διαγραφή
  3. Πολύ συγκινητική η ιστορία σου Ρούλα μου! Δείχνει το τεράστιο μέγεθος της αγνότητας της παιδικής ψυχής και πως όταν υπάρχει αγάπη υπάρχει πολύς πλούτος. Πλούτος πραγματικός! Σ' ευχαριστώ για την ωραία και πηγαία συμμετοχή σου! Η εικόνα για την Joanna πολύ όμορφη για να πάρει το βάπτισμα στη Σκυτάλη μας.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου και ο οτι καταφερα να συμμετεχω στην ωρα μου..ειμαι πολύ χαρουμενη φιλη μου η Φωτογραφια απο μονη της μας εδεινε τοσα ομορφα συναισθηματα που μονο ενα παιδι θα μπορουσε να μας δωσει. .η ιστορια αυτη σε ενα μεγαλο μερος της ειναι αληθινη...
      Εγω σε ευχαριστω εσενα που με την σκυταλη σου μου εδωσες την ευκαιρια να συμμετεχω ..και την Κανελλακι μας για την φωτογραφια της που εβγαλε το παιδι που ειχε κρυφτει τοσα χρονια μεσα μου.. να ειστε και οι δυο καλα ...
      Να περασεις ομορες γιορτινες μερες Μαιρη μου φιλακιααα!!! 😘

      Διαγραφή
  4. Τι γλυκό παραμύθι! Που δεν είναι καθόλου παραμύθι αλλά μια αλήθεια ζωής. Σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας. Και ναι η αγνή ψυχή του παιδιού είναι ολοφάνερη στην ιστορία σου και τόσο αναγκαία αυτές τις ημέρες
    Καλότυχες οι φίλες που κληρώθηκαν
    Καλή σου μέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου ειναι φανερό πως αυτη η ιστορία ειναι πραγματικά ενα αληθινο παραμυθι..και ποσα αλλα να υπηρχαν εκεινο τον καιρό ε; Μονο απο τα παιδια φιλη μου μπορουμε να παρουμε διδαγματα και ομορφα συναισθηματα..ας αφησουμε να μιλησει το παιδι που κατα βαθος κρυβουμμε όλοι μεσα μας..
      Αννιω μου να είσαι καλα να περασεις ομορφα τις γιορτινες μερες .. θα τα πουμε φιλιακιααα!! 😘

      Διαγραφή
  5. Τί ωραία φωτογραφία!
    Και πόσο συγκινητικό το παραμύθι σου Ρούλα μου.
    Εξαιρετικό.
    Γενναιόδωρα συναισθήματα είχε αυτό το κοριτσάκι.
    Ενσυναίσθηση και αγάπη στην πιο τρυφερή ηλικία!
    Καλημέρα
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου τα παιδια ειναι γεννημενα για να αγοπουν αρκει εμεις να τους δειξουμε τον δρομο της αγαπης ..και του μοιράσματος..
      Η φωτογραφια αυτη ηταν απο μονη της μια ιστορια απο αναμνησεις..καποια πραγματα δεν συμβενουν μονο στα παραμυθια ...
      Να εισαι καλα Στελλα μου να περασεις ομορφες γιορτινες μερες.. φιλιακιααα 😘

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρούλα μου.
    Όταν είδα τη φωτογραφία, είπα αυτή είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Ρούλας μας!
    Σαν παραμύθι λες, άρα το κοριτσάκι ήσουν εσύ;
    Θα μπορουσε, γιατί ακόμα παραμένεις ένα γλυκό παιδί που πάντα σκέφτεται τους άλλους.
    Μας έβαλες στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
    Μακάρι όλος ο κόσμος να είχε παιδική ψυχή, δεν θα δημιουργούσε όλα τα δεινά που μας περιτριγυρίζουν.
    Συγχαίρω τις τυχερές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαβασα Ρενα μου και εγω μολις την ειδα το ειπα .. οτι αυτη η φωτογραφια μου θυμησε δικες μου μνήμες.. πολύ καλα το καταλαβες την ιστορια μου είχε πολλες αληθειες φιλεναδα..το κακό ειναι οτι αρνουμαι να μεγαλωσω... ακομα και οταν κοιταζομαι στον καθρεφτη...Οτι μαθενουμε στα παιδια αυτα κρατανε στην ψυχουλα τους Ρενα μου ακομα και αν μεγαλωνουν ..εχω την εντυπωση οτι η επανασταση για ολα αυτα που συμβαίνουν θα ξεκινησει απο τα νεα παιδια ήδη γινονται διαμαρτυριες στην Ευρωπη ...παραδειγμα η ΓΚΡΕΤΑ η μικρη που τα εβαλε με τους πολιτικους...
      Να περνας ομορφα Ρενα μου φιλια σε όλους σας...θα τα πουμε φιλιακιααα!!!😘

      Διαγραφή
  7. Η αφήγησή σου με συνεπήρε ως το τέλος με την αξέχαστη αγκαλιά και μυρωδιά τής Μάνας!
    Η μνήμη αυτή θα μπορούσε να είναι ανάσα ζωής!

    Ημουν τυχερή στην κλήρωσή σου.. τί να πω :)
    Χαίρομαι και εύχομαι καλή τύχη σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω δεν ηξερα οτι μπορουσα Λενιω μου με μια φωτογραφια οτι θα με εκανε να ξανανιωσω μυρωδιες και αγκαλιες αλησμονητες..
      Χαίρομαι που βρεθηκε η αφορμή με την φωτογραφικη σκυταλη μας..σε ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα σου λογια..και χαιρομαι ακομα για το οτι ησνουν εσύ η τυχερή ..η τυχη της πρωτης φορας δεν λενε; οριστε που επαλυθευτηκε Λενιώ..
      Να είσαι καλά να περνας ομορφα θα τα πουμε... φιλακιααα!! 😘

      Διαγραφή
    2. Το δυναμικό σου "θέλω" έγινε "πιστεύω" και κίνησε τα νήματα..
      Αυτό μόνο οι αμιγείς άνθρωποι μπορούν να το καταφέρουν.
      Σε ευχαριστώ που υπάρχεις!
      :)))

      Διαγραφή
  8. Ούτε συνεννοημένες να ήμασταν για τη φωτογραφία ε;
    Τι να πω γι' αυτό που διάβασα;
    Πως ήταν μια ιστορία που αποτυπώνει την δοτικότητα και την αγάπη που κρύβεις μέσα σου;
    Πως όσα χρόνια κι αν πέρασαν, έμεινες το μικρό κοριτσάκι με την αθωότητα και την προσφορά να κυλάνε διαρκώς μέσα σου;
    Πως νιώθω τόσο τυχερή που σε γνώρισα και απολαμβάνω το γάργαρο γέλιο σου και τα θετικά σου κύματα, κάθε φορά που μιλάμε στο τηλέφωνο;
    Να είσαι καλά βρε Ρουλιώ μου! Καλότυχες και οι φίλες που κληρώθηκαν απ' αυτά τα χρυσά σου χέρια;
    Φεύγω γιατί είμαι ικανή να γράφω επί ώρες για το κεφάλαιο "ΡΟΥΛΑ" ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονισε με αυτα τα παίνεια που γραφεις να με παρουν τα ζουμια..που με πηραν δηλαδή και με σήκωσαν κοιταζοντας και την φωτογραφια που μου εδωσες...με πήραν οι μνημες απο το χερακι Κανελλακι μου ..και με εσυραν στον χορό τους.. μυρωδιες ,αγαπη..και...οτι αλλο μου εγαλε απο τα εσωψυχα μου..
      Τυχερη ειμαι εγω και περήφανη μαζι..για αυτην γνωριμια μας μεσα απο αυτον τον ψυχρο χωρο που ομως εκμπεμπει τοση ζεστασια και αγαπη..που δεν ειναι πια εικονικη.. αλλά χειροπιαστή χερι με χερι και αγκαλια με αγκαλια...
      Χαρηκα και εγω για τις τυχερες φιλες..
      Να είσαι καλα Κανελλακι μου τα λεμε ναι;φιλω σε.. 😉❤

      Διαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ευτυχισμένα!
    Τι να πω που έχασα τόσες αναρτήσεις σου;
    Όμως...κεράστηκα απ΄όλα, περισσότερο από το να ήμουν εκεί!
    Η φωτογραφία υπέροχη, το κοριτσάκι, αν και χειμώνας, ίσως τότε να μην είχε καλσόν, όμως το παραμύθι αυτό - αν είναι παραμύθι-, μόνο εσύ μπορούσες να το φτιάξεις να έχει αυτό το όμορφο τέλος!
    Είδες για πότε κερνούσες πέρυσι και πάλι φέτος αυτές τις διπλές γιορτές;
    Εύχομαι ολόψυχα και του χρόνου με υγεία!
    Όσο για την δοτικότητα, ε, Σμαραγδένια είναι μόνο μία!
    ΦΙΛΙΆ!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφι μου.δεν εχασες τιποτα που να μην το ξερεις ισως απο αλλη πηγη ειδοποιησεων..ναι οπως ακριβώς το καταλαβες μονο το ενα δεκατο απο ότι διαβασες δεν ειναι παραμυθι..και ναι αγαπη μου ηθελα να εχει ενα ομορφο τελος..!!
      Μα είδες ποσο γρηγορα περνα ο καιρος; βεβαια δεν ξερω αν ειναι καλό αυτο..όταν μεγαλωνουμε..να γινονταν αντιστροφη η μετριση τουλαχιστον και να αφαιρουνταν τα χρονια αντι να προστίθενται..ε; χα..χα..σε ευχαρσιστω πολύ για τις ευχες σου Βαρβαρουλα μου μικρη..την αγαπη μου παντα να περασετε ομορφα τος γιορτινες μερες σας.. φιλια σε ολους σας..🧡

      Διαγραφή
  10. Μια αγκαλιά ευαισθησίας η συμμετοχή σου Ρούλα. Μια αναδρομή στο παρελθόν. Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία πυροδοτεί αναμνήσεις, σε οδηγεί στο να ψάξεις στη μνήμη σου και εκείνη να οδηγήσει τη γραφή σου σε ένα τρυφερό ανθρώπινο αφήγημα που έρχεται ιδανικά να ταιριάξει στο πνεύμα των ημερών.
    Ταπεινό, όμορφο, αληθινό, ανθρώπινο. Όπως είναι κάθε σου σκέψη.
    Μου άρεσαν οι διαδρομές στις εικόνες σου και οι χαρακτήρες σου. Το θέμα στο "παραμύθι" σου. Βγαλμένο απ τη ζωή και τις δυσκολίες της διπλανής μας πόρτας.
    Μπράβο καλή μου φίλη, το χάρηκα με την καρδιά μου.

    Και η εικόνα σου άψογη με πολύ background καλλιτεχνικό και θέμα για να δουλέψει η Ιωάννα. Καλή της επιτυχία.

    Να περνάς όμορφα Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως αυτο που περιγραφεις εγινε ..μια πυροδοτηση αναμνησεων και να το παραμυθι..δεν χριαζονται πολλα γι αυτες φιλε μου..ενα κλικ..και τσουπ να τες να σε πηγαινουν πισω στο χρονο..χαιρομαι που σου αρεσε και σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα και ευγενικα σχόλια σου σε καθε σου επισκεψη..
      Ελπιζω να μην δυσκολεψει την Ιωάννα η φωτογραφια που τις παραδινω..
      Να εισαι καλα να περασεις ομορφες τις γιορτινες μερες καλο σου ξημερωμα..!!🎄

      Διαγραφή
  11. Ρουλάκι μου μας γλύκανες γιά τις διπλές γιορτές, μας γλύκανες την ψυχή και με την νοσταλγική ιστορία σου.....τότε που τα παιδάκια λαχταρούσαν τα παιχνίδια και στέκονταν μαγεμένα μπροστά στις γιορτινές βιτρίνες....τώρα φοβάμαι πως όλη αυτή η μαγεία έχει χαθεί, όπως έχει χαθεί δυστυχώς και η συμπόνια και η δοτικότητα...η γενναιόδωρη και άδολη αγάπη....τα αγνά αισθήματα...Ρούλα μου είναι ευλογία όσα ζήσαμε και σίγουρα μεγαλύτερη ευλογία είναι τα συναισθήματα που μας διαμόρφωσαν....Ολοφάνερη η αντιστοιχία του παιδιού και της ενήλικης μαμάς και γιαγιάς Ρούλας που ξεχειλίζουν από γλύκα, ζεστασιά και αγάπη...προς όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Κλαυδια μου ετσι ηταν παλια τα πραγματα με ολανοιχτα ματια γεμετα θαυμασμό ηταν τα παιδικα ματια...πως να μην μου τα θυμησει ολα αυτα μια ασπρομαυρη φωτογραφια!!! χαιρομαι που υπαρχουν αυτα τα δρωμενα στην γειτονια και μας βγαζουν απο την μνημη μας εικονες που βρισκονται καταχωνιασμενες στην καρδια μας ...ποσο χαρηκα που μου δόθηκε η αφορμή να το κάνω.. σε ευχαρσιστω πολύ φιλεναδα για τις ευχες και τα ομορφα σου λογια..
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα θα τα πουμε φιλακιαα 😘

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη τρυφερή ανάμνηση Ρούλα μου! Μια ιστορία για την αγάπη, την φιλία, την προσφορά. Αθωότητα και ομορφιά στην παιδική ψυχή
    και συγκίνηση και περηφάνια στη ψυχή της μάνας. Θα έδινα ένα μεγάλο εύγε στη μητέρα για τις αξίες με τις οποίες μεγάλωσε ένα τέτοιο παιδί
    Πολύτιμα διδάγματα για πολλούς.
    Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννικα μου τις εποχες εκεινες τα παιδια ηταν ακομα αθωα (και ακομα ειναι πιστευω) και η διδαχή απο τους γονεις τοτε στις αξιες της ζωής δεδομενες..οποτε πορευονταν με αυτες τις αξιες..οι γονεις ακομα και σημερα ειναι εκεινοι που δινουν τα εφοδια ..και δεν εννοω τα υλικα.. στα παιδια τους.για να γινουν σωστοι ανθρωποι..
      Σε ευχαριστω πολύ..να εισαι καλα να περνας ομορφα ..φιλιαα!!!😘

      Διαγραφή
  13. τι άλλο θα βγει απο μια ψυχη γεματη αγαπη!!!!
    αγαπη αγαπη αγαπηηηηηη!!!!καλε ποιο ΣΟΦΑΚΙ?
    και ποια ειναι η καινουρια στη γειτονια που δεν γνωρισα να παω να την καλως ορισω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα μου αρεσει που ρωτας πιο ειναι το Σοφακι.. ετσι σε γραφω παντα Μηπως...η αγαπη δεν ειναι εκεινη που κεινει ολα τα νηματα;παει κι ερχεται παντου για να αφησει αυτην την χρυσοσκονη που μας μαγευει;
      Η Λενιώ ειναι καινουργια στην γειτονια αξιζει τοσο καθυστερημενα που απαντω σιγουρα θα εχεις κανει την βολτα σου στο χώρο της..αξιζει ..γραφει τοσο ομορφα !!και εχει χιουμορ...
      Να είσαι κλα Σοφακι μου να περνασετε ομορφα τις γιορινες μερες σας..θα τα πουμε .. φιλακιαα!!!😘😉

      Διαγραφή
  14. Ένα ανθρώπινο, ζεστό παραμύθι. Από αυτά που μας λείπουν και που τις μέρες των γιορτών τα αποζητάμε, να μας ζεστάνουν την καρδιά.
    Εύχομαι στις γιορτές να θυμηθούμε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας, να το ακούσουμε και να μοιραστούμε τα δώρα της αγάπης με τους άλλους.
    Ε ναι, με κατάλαβες, λατρεύω Ιμπρεσιονισμό και Μονέ. Χαίρομαι που ήρθες στο e-σπιτικό μου, να με γνωρίσεις. Χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσα από ένα παραμύθι - το παραμύθι σου.
    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου παντα οι μέρες αυτες γλυκαινουν τις καρδιές μας ..αν και αυτο πρεπει να νιωθουμε ολο τον χρονο..οι γιορτες ειναι ενα εναυσμα για να το κανουμε περισσοτερο..οσο και αν μεγωνουμε ομως οταν βρεθει η αφορμη οπως η φωτογραφικη σκυταλη και η φωτογραφία της Κανελλακι που με γυρισε πολλα πολλα χρονια πισω στις ασπρόμαυρες μου αναμνησεις..
      Για την εικονα που επρεπε να σου παραδωσω στην αρχη δεν ηξερα τι να σου βρω.. ομως μπαινοντας στο δικο σου χωρο ειδα με χαρα πως σε ενδεφερε η ζωγραφική την λατρευω και εγω..ασχετα που δεν ξερω να ζωγραφιζω αν κανω κατι ειναι πολύ παιδικό..θελω πολύ μαθημα.. ομως ουι εχει σχεση με αυτην μ συνεπερνει μια απο τις καλύτερες φιλες μου ειναι ζωγραφος και ειμαι πολύ περηφανη για εκεινη..
      Τωρα που βρεθηκαμε χαιρομαι και εγω ... θα τα λεμε Τζοαννα μου να περάσεις ομορφα τις γιορτινες ετουτες μερες οτι και να κανεις φιλιαααα 🎄😘

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου αγαπημένη τι όμορφη ιστορία!! Μόνο εσύ θα μπορούσες να τη γράψεις με τέτοια ευαισθησία! Η Μαρία έκανε άριστα που την επέλεξε και μας έδωσες ένα τόσο όμορφο, τρυφερό και με μηνύματα ανάγνωσμα!
    Να είσαι πάντα καλά φίλη να γράφεις, να δημιουργείς, να δωρίζεις και να μας συνεπαίρνεις!
    Να είναι πάντα τυχερές οι φίλες που κέρδισαν τα δωράκια σου!
    Πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά!
    Καλές γιορτές με τους αγαπημένους σου!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Μαρινα μου τι αλλο παρα μονο τρυφεροτητα θα μπορουσε να σου εμνευσει μια τετοια φωτογραφια ..ποσο μαλλον που ενα μεγαλο μερος της ειναι αληθινη..σε ευχαριστω πολύ φιλη μου..
      Και εγω χαρηκα με τα κοριτσια που κληρωθηκαν..
      παιρνω την αγκαλια και τα φιλακια και σου στελν ενα μεγαλω ευχαριστω Μαρινα μου..
      Να είσαι καλά και να περάσεδις και εσυ ομορφα τις γιορτινες μερες αυτες..φιλακιααα!!😘

      Διαγραφή
  16. Τι τρυφερή ιστορία Ρουλάκι μου!
    Είχες δεν είχες, με συγκίνησες πάλι.
    Χαίρομαι και για τα κορίτσια που κληρώθηκαν.
    Και για το Σοφάκι και για τη Λενιώ!
    Πάντα καλότυχες να είναι!
    Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδια ειναι ενα θεμα που παντα θα μας συγκινει Αρτιστα μου εχουν μονο τρυφεροτητα και αγαπη ακομα και οταν δεν τους τα δωσεις...!!!ποσο μαλον να τα εχουν λαβει απο τους γονεις ..
      χαρηκα και εγω για τα κοριτσια ελπίζω να χαρουν με τα δωρακια τους..
      Εσυ μεγαλο φιλι ...εγω αγκαλιτσα..χα.χα και φιλακι..😘😉

      Διαγραφή
  17. Κι εσύ πήγες εμένα πίσω Σμαραγδούλα μου, τόσο πίσω που για μια στιγμή, διαβάζοντας την τρυφερή ιστορία σου, νόμισα πως δεν μεγάλωσα ποτέ :) Όσο δύσκολα κι αν ήταν εκείνα τα χρόνια, είχαν όμως τη γλυκιά αθωότητα του παιδιού που κοιτάζει τον κόσμο και τους άλλους με ορθάνοιχτα μάτια.
    Συγχαρητήρια στις φίλες που κληρώθηκαν.
    Καλή εβδομάδα και φιλιά από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες τι κανει μια φωτογραφια Μαρια μου; τι νομιζεις πως είναι η μνημη εν τακ θελει και να το πισογυρισμα...ξαναγινεσαι παιδι ..γιατί ολοι μας καποτε ειμασταν παιδια...και ποσο μαλον οταν οι εποχες ηταν δυσκολες..και φτωχες..τοτε και τα παιχνιδια φανταζαν ονειρεμενα..μονο τρυφεροτητα θελει ακομα και τωρα ενα παιδι και πολύ αγαπη φιλη μου..
      Τα κοριτσια ας ειναι τυχερα και στην ζωη τυους σε πολλα αλλα..
      Να εισαι καλα Μαρια μου να περασεις ομορφες γιορτινες μερες με οσους αγαπας θα τα πουμε .. φιλακιααα!!😘🎄

      Διαγραφή
  18. Γεια σου Ρουλάκι μου. Αχ κι εγώ θέλω να πάρω κουκλίτσα. χαχα. Παιχνίδια και Χριστούγεννα είναι πάντα ένα. Πολύ όμορφη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ευχεσαι που ξερεις Χριστινακι μου μπορει ο Αγιος Βασιλης να σου φερει και σενα μια οπως το εκανε και σε μενα...χα..χα. αυτο ειναι μια αλλη ιστορια τωρινη..τα Χριστουγεννα ειναι η γιορτη των παιχνιδιων για τα παιδια...
      Να εισαι καλα κοριτσι μου να περασεις ομορφα τις γιορτινες σου μερες με οσους αγαπας κοντα σου φιλια στην πατριδα...και σε σενα ..😘 🎄

      Διαγραφή
  19. Καλημερα Ρουλα μου, με το τρυφερό, γλυκό και διδακτικο σου κειμενο!
    Συγχαρητηρια. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγο καθυστεριμενα σου απαντω Αριαδνη μου λογο ημερων και χρονου που δεν εχω ..να σε ευχαριστησω για τα ομορφα σου λογια..οταν αφηνουμε να βγει το παιδι που κρυβεται μεσα μας.. τοτε μονο τρυφερα συναισθηματα μας αγκαλιαζουν και μας κανουν να γυριζουμε στην παιδικη μας ηλικια..
      Να εισαι καλα να περασεις ομορφα με χαλογελα πολλα τις γιορτινες μερες σου φιλιααα!!😘🎄

      Διαγραφή
  20. Πολύ συγκινητική η ιστορία σου καλές γιορτές να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Νατασσα μου χαρι στην φωτογραφια που μου εδωσε η Κανελλακι μονο συγκίνηση θα μπορουσε να μου φερει και να γραψω..οτι εγραψα ..
      Να εισαι καλα Νατασσα μου να περασεις ομορφα και μες χαρα τις γιορτες με τους αγαπημενους σου κοντα.. φιλιααααα!!! 😘🎄

      Διαγραφή
  21. Μα πόσο τρυφερή ιστορία, τι γλυκό παιδάκι!
    Συγκινήθηκα.. Τυχερές πάντα κι οι κοπελιές
    που κέρδισαν δωράκι. Καλό μεσημέρι Σμαράγδι🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω Πετρινα μου οτι καθε ιστορια παραμυθι η μη.. που εχει να κανει με παιδια μας γεμιζει τρυφεροτητα..
      Λιγο καθυστερημενη η απαντηση μου αλλα μερες που ερχονται οι δουλειες και ο χρονος μας κυνηγάει φιλεναδα...
      Οι κοπελιες μακαρι να ειναι τυχερες και σε πιο ουσιαστικα πραγματα στην ζωή τους ελπίζω να χαρουνε τα μικρα δωρακια τους...
      Να εισαι καλα Πετρινα μου να περασεις ομορφα και με πολλα χαμογελα τις γιορτινες μερες που ερχονται ..θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!😘🎄

      Διαγραφή
  22. Δωράκι και το κείμενο συμμετοχή σου, στο δρώμενο Ρούλα μου! ;)
    Ναι, να παίρνουμε μαθήματα αγάπης από τα παιδιά που μας μαθαίνουν πώς δίνουμε με την καρδιά μας! <3
    Ο πίνακας που άφησες θα είναι και αυτός ένα άλλο δωράκι από την Ιωάννα!
    Να είσαι πάντα καλά και με τις κληρώσεις σου, να δίνεις χαρά! :)
    ΑΦιλάκια χαρούμενα και γιορτινά! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ειναι ετσι φιλεναδα; Οταν μαθενουμε σαν παιδια να μοιραζομαστε τοτε αυτο το μοιρασμα θα συντροφευει και την ζωη μας στο μελλον που οταν ειμαστε μικροι ειναι αυτονοειτο να πορατουμε με την καρδια και μονο..
      Μακαρι να μπορουμε να δινουμε και εμεις οι μεγαλοι χαρα στους ανθρωπους ..αυτο Στεφανια μου μας κανει και εμας χαρουμενους
      Ελπιζω να μην δυσκολεψει την Ιωαννα με τον πινακα του Μονέ περασα απο το μπλοκ της και ειδα οτι της αρεσει..
      αργησα να απαντησω λογο χρτονου ελπίζω μετα τις γιορτες να εχουμε περισσοτερο χρονο να τα λεμε.. 😉
      Να εισαι καλα να περασεις ομορφα στις γιορτες φιλεναδα ..με αγαπημενους κοντα σου και με πολλα χαμογελα..φιλακια γιορτνα και απο μενα μαγισσουλα μου..🎄✨

      Διαγραφή
  23. Μου αρέσουν πολύ τα παραμύθια. Και μου αρέσουν περισσότερο όταν κρύβουν μέσα τους μια αλήθεια!
    Ρούλα μου υπέροχη η συμμετοχή σου!
    Ο πίνακας που δίνεις μαζί με τη σκυτάλη είναι εκπληκτικός!
    Συγχαρητήρια και στις τυχερές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Μαρια μου ..καμια φορα και τα παραμυθια φιλη μου μπορει να είναι και αληθινα.. η φωτογραφια που μου παρεδωσε η Κανελλακι μας με γυρισε πολλα χρονια πισω τοτε που οι εποχες ηταν δυσκολες και τα παιχνιδια των παιδιων φανταζαν μαγικα..ο
      Ο πινακας του Μονε ελπίζω να μην δυσκολεψει την Τζοάννα εχει πολλες ειδα οτι της αρεσει η ζωγραφικη.θα χαρω να της δωσει εμνευση...
      Τα κοριτσια μακαρι να ειναι τυχερα παντα..και αλλου ..
      Να εισαι καλα να περασεις ομορφα φιλη μου τις γιορτινες μερες που ερχονται.. θα τα πουμε φιλακιααα!! 😘🎄

      Διαγραφή
  24. Πόσο συγκινητικό το παραμύθι σου, Ρούλα μου! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Αλεξανδρα μου χαιρομαι που σου αρεσε και σε συγκινησε.. οτι εχει να κανει με παιδια παντα μας δινει αυτο το συναισθημα ..
      Αργησα να απαντησω λογο απουσια χρονου και δυσκολων ημερων.. η καθημερινοτητα
      Να εισαι καλα να περασεις ομορφα τις γιορτινες μερς σου με χαρα και με οσους αγαπας κοντα σου ..φιλακιααα!!😘🎄

      Διαγραφή
  25. Τι όμορφη ιστορία Ρούλα μου μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Κατρινα μου χαιρομαι που σου αρεσε η μικρη ιστορια μου να εισαι καλα να περασεις ομορφα ολες τις γιορτρες με τους αγαπημενουςε σου.. φιλακιααα!!😘 🎄

      Διαγραφή
  26. Ρούλα μου πόσο τρυφερή και γλυκιά ήταν η ιστορία σου, μας έδειξες πόση αγάπη υπάρχει στις παιδικές καρδούλες.
    Όμορφη και η φωτογραφία που παραδίνεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου τα παιδια και μονο με την αθωοτητα τους μπορουν να μας κανουν να νιωθουμε και εμεις την τρυφεροτητα που εχουν μεσα τους αυτα ξερουν απο ανιδιοτελή αγαπη φιλη μου.. εποχες διαφορετικες τοτε και πιο αθώες ...χαιρομαι που σου αρεσε Ελενη μου
      Να εισαι καλα κοριτσι μου να περασεις ομορφα τις γιορτινες μερες με χαρα και χαμογελα πολλα και με οσους αγαπας κοντα σου.. φιλιαααα!! 🥰 🎄

      Διαγραφή
  27. Πόσο γλυκιά η ιστορία σου, πόσο συγκινητική! Μπράβο σου Σμαραγδένια μου! :)
    Καλά Χριστούγεννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρουλίτσα μου τι γλυκιά, τρυφερή ιστορία με την αθωότητα μιας άλλης εποχής!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "χωρούσε μέσα του όλη την αγάπη του κόσμου"
    και πραγματικά έτσι ήταν όπως κατάλαβα από το τέλος της ιστορίας :)
    Να σαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρουλίτσα μου στάζει αγάπη η ιστορία σου!
    Από την εικόνα ως την τελευταία λέξη περνάει πολύτιμα μηνύματα!
    Χίλια μπράβο θα σου πω για πολλοστή φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή