Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΠΛΟΓΙΟΡΤΕΣ..!!!!

Σαν να ήταν χθες που διπλογιόρταζα  πάλι..
Τι διπλογιόρταζα;
30 του Νοέμβρη γενέθλια...
Και....σήμερα γιορτή..εεεε δεν είναι διπλά; 
Μα πόσο γρήγορα περνά ο καιρός!!!
Και πόσο όμορφη παρέα μου κάνατε όλο αυτόν τον χρόνο..!!!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις επισκέψεις σας, για τα όμορφα σχόλια σας..και την αγάπη σας..και γιαυτό θέλω να κάνω δύο φίλες χαρούμενες... 
Τα κεράσματα μου...μπορεί να είναι εικονικά...όμως αν ήσασταν κοντά δεν θα τα δοκιμάζατε;..
Οι λουκουμάδες είναι  πια το κλασικό   ..κέρασμα...λόγο του εθίμου που κάνουμε εδώ του Αγίου Αντρέα 
Οπως και σήμερα ανήμερα της Αγίας Βαρβάρας κάνουμε τα βάρβαρα...που είναι πια  τα  κεράσματα μου..αφού οι οικογένεια  έχει  κόψει τα έτοιμα..

Και  για το τέλος να σας κεράσω τα σοροπιασμένα πορτοκαλάκια μου με ένα τσικ  σοκολάτας.  

Να περάσετε όμορφα τις γιορτινές μέρες που έρχονται με τους αγαπημένους σας κοντά..
Να μην ξεχνάτε να χαρίζετε το χαμόγελο σας..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...





  

45 σχόλια:

  1. Ωραία!
    Θα πάρω λουκουμαδάκι για τα γενέθλιά σου, θα πάρω από τα βάρβαρα για την ονομαστική σου εορτή και θα πάρω κι ενα πορτοκάλι με το τσικ σοκολάτας, για να μη μείνει παραπονεμένο!
    Χρόνια πολλά Ρουλάκι μου!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, να σε χαίρονται κι αυτοί και να σε χαιρόμαστε κι εμείς!
    Φιλί μεγάλο και γιορτινό σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα ομορφα και καλοφτιαγμενα απο τα χρυσα χερακια της Ρουλιτσα που ολοι λατρευουμε.να εισαι πολυχρονη φιλεναδα.να χαιρεσε τη γιορτη σου και οτι αγαπας.πολλα αλλα πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα και ευτυχισμενα!
    να σε χαιρομαστε εμεις που σε αγαπαμε!
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διπλή γιορτή με χίλιες ευχές από καρδιάς Ρουλίτσα μου!
    Χρόνια σου πολλά, καλά, ευλογημένα, με υγεία και πολλή αγάπη πάντα γύρω σου! Να σε χαιρόμαστε Αιώνια Έφηβη!!!
    Τα κεράσματα ωραία, καλοφτιαγμένα, από τα άξια χεράκια σου! Και του χρόνου!!!

    Μέχρι να σ' ακούσω σου αφήνω φιλιά κι αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυχρονη γλυκια μου!!!χρονια πολλα με υγεια!!!φιλι και αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!!
    Με πολλές πολλές γιορτινές και ευχάριστες στιγμές.
    Φιλάκια

    ωω από τα κεράσματα θα δοκιμάσω από όλα
    σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρούλα μου παρά την καθαρά χειμωνιάτικη μέρα σήμερα, εύχομαι η δική σου να είναι σαν την πρώτη μέρα της Άνοιξης, γεμάτη χαρά, υγεία, όμορφες προσμονές, καλοστρωμένη γεμάτη ζεστές αγκαλιές.
    Σ' ευχαριστούμε για τα κεράσματα και με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί πίνω στην υγειά σου!
    Χρόνια Καλά κι ευλογημένα!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωωωωωω διπλές γιορτές Ρούλα μου! Διπλές χαρές και ομορφιές! Τι να πρωτοπάρω τώρα εγώ ε από αυτά τα υπέροχα καλούδια σου. Καλά κάνει η οικογένεια και δεν προτιμά τα έτοιμα! Αν έχει τέτοια χρυσά χέρια τι να τα κάνεις τα έτοιμα.
    Λοιπόν, δοκιμάζω απ όλα. Στην υγεία σου καλή μου φίλη, να σε χαιρόμαστε όλοι και οι δικοί σου και εμείς οι φίλοι σου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλά φιλη μου! Έναν λουκουμά θα πάρω οπωσδήποτε! Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ τι μας κάνεις βρε Ρουλιώ μου!...
    Ευχές άπειρες απ' την καρδιά μου, για τη γιορτή και τα γενέθλιά σου, και για τις μέρες που έρχονται ❤🎄😍
    Οι λουκουμάδες που θα περισσέψουν, κατάσχονται 😋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρουλάκι μου διπλές γιορτές, διπλές χαρές, πάντα γλυκαμένη εύχομαι....τα υπέροχα κεράσματά σου , θα τα τιμήσω όλα ανεξαιρέρως !!!Πολλά φιλιά να σε χαίρονται όλοι όσοι σ΄αγαπούν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλα χρόνια καλά και ευλογημένα!! μμ κολλάω λίγο από το μέλι των λουκουμάδων σου και πάω να δοκιμάσω και το πορτοκαλοσοκολατόγλυκο. Μ'αρέσει πολύ
    Να σαι καλά Ρουλίτσα μου και συγνώμη που ξέχασα τα γενέθλιά σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το γαλακτομπουρεκο?που ειναι το γαλακτομπουρεκο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι γαλακτομπουρεκο δεν εχει Λιτσα μου βολεψου με αυτα...🍩🍰🧁🍮🥮..... 🧡🧡

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά Ρούλα μου με υγεία. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και εκείνη εσένα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαχταριστά!
    Είναι σαν να τα γεύτηκα,πράγματι!
    Γειά στα χέρια σου,Σμαραγδάκι!!!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρούλα μου αγαπημένη θα ομολογήσω πως δεν ήξερα από που "βγαίνει" το Ρούλα! Έστω αργά λοιπόν Χρόνια Πολλά για την διπλογιορτή αγαπημένη μου φίλη και μία δυνατή Μακεδονίτικη αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά Ρούλα μου!!!!Να είσαι γερή και να σκορπίζεις την αγάπη σου και το χαμόγελο σου σε όλους μας!!Να είσαι ευτυχισμένη με την οικογένειά σου!!!να τα εκατοστήσεις με υγεία !!!! Πολύ ωραία τα κεράσματα!!! Γειά στα χέρια σου!!!! πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλά Ρουλίτσα μου.
    Να είσαι καλά και να σε χαίρονται οι δικοί σου.
    Τα γλυκά σου είναι πολύ δελεαστικά, οπότε θα τα τιμήσω δεόντως.
    Πολλά πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα Ρούλα μου!
    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Σε ευχαριστούμε και για τα υπέροχα κεράσματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρονια πολλαααααααααααα να σαι παντα ευλογημενηηηηηηηηηηη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω ρε Σμαράγδι, είδες για να σε αποκαλώ σκέτο Σμαράγδι;😉
    Δεν θυμάμαι ποτέ το όνομα, ούτε καν το Ρούλα! Χρόνια σου πολλά
    και να τα εκατοστήσεις, με κάθε χαρά και πολύ χαρούμενες γιορτές!
    Γλυκό φιλάκι και φεύγω τρέχοντας με γλυκό πορτοκάλι! 🎂🎈💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό βραδάκι Ρούλα μου,
    χρόνια πολλά και ευλογημένα!
    Όλα όσα ποθείς, σου τα εύχομαι! :)
    Τα κεράσματα σου είναι το κάτι άλλο! <3
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ!!! η Κληρωση στην επομενη αναρτηση παρεακι μου...😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρούλα χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου!!! Πάντα ευτυχισμένη να είσαι και όλα τα καλά σου εύχομαι!
    Φανταστικά τα γλυκά σου χρυσοχέρα! Και του χρόνου με υγεία!!! Φιλιά πολλά πολλά! Εύη Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή