Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΈΣ..ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ.,!!!

Σε αυτή η ανάρτηση με πολύ χαρά και καμάρι θα σας παρουσιάσω μια κοπελιά που οι καλλιτεχνικές της ανησυχίες εκτός από την ζωγραφική..(ζωγραφίζει υπέροχα)..δείτε εδώ..ένα δείγμα της...

 κάνει και τις πρώτες της προσπάθειες.. στην ελεύθερη ποίηση..
Μέσα από μια συλλογική δουλειά,με πολλούς  άλλους ερασιτέχνες  παρουσιάζονται και δικές της προσπάθειες να.. αφήσει  τα συναισθήματά της  να εκτεθούν μέσα από τα γραφτά της..
στα <μικρά ημερολόγια λόγου>
Πριν λίγο καιρό μου χάρισε αυτήν την συλλογή ..και με πολύ χαρά μου θέλησα να μοιραστώ μαζί σας αυτή της την προσπάθεια..

Η πίσω μεριά της,με τα ονόματα των συμμετεχόντων..
Ενα μικρό βιογραφικό της..

Από εδώ και πέρα σωπαίνω...και σας αφήνω να απολαύσετε τις σκέψεις της..












Η Ειρήνη είναι μια νέα κοπέλα γεμάτη ευαισθησίες και όμορφα συναισθήματα...και τυχαίνει αυτό το κορίτσι-μαμά να είναι ανιψιά μας...!!!
Γι αυτό και η αφιέρωση..

Είμαι πολύ περήφανη γι αυτήν.!!!
Αν είχατε  τον χρόνο να  φτάσετε μέχρι εδώ,σας ευχαριστώ πολύ..
Να είστε καλά ,να κάνετε  όμορφες σκέψεις ,πίσω από αυτές κρύβετε και ένα χαμόγελο μην το ξεχνάτε..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...





33 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρούλα μου
    Συγχαρητήρια στην δημιουργική και ταλαντούχα ανιψιά σου.
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου όταν κάνουν προσπάθειες τα νέα παιδιά..να δημιουργήσουν και να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα είναι αυτονόητο φίλη μου να τα στηρίξουμε με τον τρόπο που μπορούμε να έχουμε ..και μένα ήταν χαρά μου να μοιραστω μαζι σας αυτην την προσπάθεια της..
      Σε ευχαριστω πολύ κορίτσι μου να είσαι καλά και έχεις μια όμορφη εβδομάδα.. φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  2. Γεμάτη ευαισθησίες και αλήθειες η γραφή της Ειρήνης σας, Ρούλα μου. Πόσο μου άρεσαν ο "Γόρδιος Δεσμός" και η "Αλάνα"...
    Να είναι καλοτάξιδα τα βιβλία της, αυτό που βγήκε ήδη, αλλά και τα επόμενα. Γιατί θα έχει και συνέχεια, αφού πήρε το βάπτισμα του πυρός.
    Ο πίνακάς της όμως, είναι συγκλονιστικός. Συγχαρητήρια στο πολυτάλαντο κορίτσι και σε σένα που μας την σύστησες.
    Καλή εβδομάδα Ρουλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είδα και εγώ Καννελακι μου προσπάθεια της Ειρήνης μας..πως έχει ευαισθησία η γραφή της που ακόμα κάνει τα πρώτα της βήματα...
      Περίμενα είναι αλήθεια την γνώμη σου Μαράκι μου..και χαίρομαι ...οταν δίνουμε την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να εκφραστούν με τον δικό τους τρόπο .
      Οσο για την ζωγραφική εκεί μπορώ να σου πω ενα ...οτι δασκαλα 'εχει την Βιλλωτη.. οποτε καταλαβένεις την δουλεια της...θα κανιουν εκθεση στην Αθηνα μαζι με την Κατερινα μου.. και θα σε ενημερωσω οταν γινει αυτό...
      Σε ευχαριστω πολύ να είσαι καλά Κανελλακι μου φιλώ σε... 😊

      Διαγραφή
  3. σας ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σας, να είστε καλά και με υγεία...
    φυσικά πάνω απ ´ όλα ευχαριστώ τη θεια ρουλιτσα που πήρε την πρωτοβουλία να δείξει στους διαδυκτιακους της φιλους κομμάτια δίκης μου γραφής...
    και να σας πω ένα μυστικό!!! την αγαπω γιατί αν και μάθαμε πριν λίγο διάστημα την συγγένεια μας είναι ΕΝΕΡΓΗ στη δίκη μας ζωή!!! και για εμένα είναι το πιο σημαντικό!!! 🥰🥰🥰🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό ..εγώ δεν κάνω τίποτα ...εσύ είσαι η δημιουργός... απλά εγώ μοιράζομαι την χαρά μου για σένα...με τους φίλους μου μου που μου κρατάν συντροφιά ΄εδω και χρόνια..
      Είθε οι ευχές όλων μας να σε συνοδεύουν στο ξεκίνημά σου.. και τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα Ειρήνη μου..η χαρά είναι όλη δικιά μας για αυτη την γνωριμία.. την αγαπη μας πάντα 🧡🧡 φιλακιαααα! 😘

      Διαγραφή
  4. Μένω πραγματικά γεμάτος σεβασμό σαν αντικρίζω νεαρά παιδιά με τέτοια υποδομή, τέτοιο πάθος ζωής, τέτοια συναισθήματα και πνευματική ποιότητα. Αυτή είναι η Ειρήνη λοιπόν, γεμάτη φως και αλήθεια. Ρούλα μου να την χαίρεστε! Να την καμαρώνετε, να την απολαμβάνετε και εσείς και εμείς.
    Ειρήνη! να σου ευχηθώ ότι καλύτερο παιδί μου στη ζωή σου. Συνέχισε το πέταγμά σου ψηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα πάντα όμορφα και γεμάτα ευγένεια λόγια σου ακόμα δε περισσότερο για την Ειρήνη μας που είναι ένας νέος άνθρωπος γεμάτος όνειρα όπως όλα τα νιάτα φίλε μου..
      Μακαρι να ακολουθούν αυτά τα μονοπάτια που ανεβάζουν την ποιότητα της ζωής τους.. γενικά η τέχνη σε όποια μορφή της κι αν είναι μας κάνει καλύτερους ανθρώπους...
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις κάλο σου βράδυ..!😊

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Ειρήνη.
    Τα ποιήματά σου , γεμάτα ευαισθησία, με άγγιξαν.
    Καλοτάξιδο το βιβλίο σου.
    Κι ο πίνακας σου υπέροχος.
    Ρούλα να τη χαίρεστε και σ ευχαριστούμε που μας τη γνώρισες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δύο Ρένα μου ..μας χαροποιεί όταν τα νέα παιδιά...έχουν το καλλιτεχνικά έρεθίσματα σε όποιον τομέα και αν είναι αυτά..με την προσπαθεια και την επιμονή τους σε αυτό που κάνουν και αγαπανε... σιγουρα θα βρούνε τον δρόμο τους.. και εννοείτε ότι η δασκαλα της στην ζωγραφική ειναι η Βιλλιώτη μας...!!είναι όμορφα να επιβραβεύουμε τις προσπάθειες τους..
      Χαίρομαι φιλεναδα που σου αρεσαμε...να είσαι καλα και να περνας όμορφα φιλάκιαααα!!!😊

      Διαγραφή
  6. Πολλά μπράβο στην ανιψιά που φαίνεται πόσο ευαίσθητη και καλλιτεχνική φύση είναι !!!
    Καλοτάξιδα τα ποιήματά της κι εσείς να την χαίρεστε !!!
    Φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ρανια μου...και εγω ετσι την βλέπω την Ειρηνη μας έναν ευαίσθητο πλάσμα γεματο αγαπη γι αυτό που κανει ..ή ζωγραφίζοντας ή γράφοντας... μακαρι να κανει αυτό που αγαπάει φίλη μου ..αυτό εξ αλλου ειναι το όνειρο των νέων παιδιων..
      Να είσαι καλά να περνας όμορφα καλο σου βραδυ Ρανια μου.. φιλιάα!!!😊

      Διαγραφή
  7. Και πως να μην εισαι περήφανη Ρουλα μου για τη χαρισματική ανιψιά σου! Να τη χαίρεστε, να είναι πάντα καλά και να έχει επιτυχίες! Καλοτάξιδο το έργο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Ειρήνη μου (εχετε και το ιδιο όνομα) ότι περήφανη για ένα ταλαντούχο κορίτσι θα ήταν οποιαδήποτε θεία...
      Σε ευχαριστουμε πολύ για τις ευχες ..να περνας όμορφα να είσαι καλά Ειρηνη μου.. φιλιάαα!!😊

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητηρια για ολα γλυκια μας
    σας ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κική μου..να είσαι καλά και να ευχηθώ και εγω για σένα τα καλύτερα..εσείς οι νέοι άνθρωποι που έχετε καλλιτεχνικές ανησυχίες μπορείτε να καταλαβαίνεστε μεταξυ σας.. .απλα εκεινη κανει ακομα τα πρωτα της βηματα...
      Να περνας ομορφα καλο σου ξημερωμα ...φιλιαααα 😊

      Διαγραφή
  9. Όταν το λέει η καρδιά σου, αυτό εκδηλώνεται και στην ζωγραφική και στην ποίηση και παντού αλλού, έτσι δεν είναι Ρούλα μου; ;)
    Ευχαριστούμε που μας σύστησες την ταλαντούχα ανίψια σου και έτσι μπορούμε να της ευχηθούμε, τα καλύτερα! ;)
    Τελικά είστε μια οικογένεια ταλαντούχων δημιουργών και ποτέ δεν θα ξεχνώ και τον σύντροφο σου! :P
    Και σε ανώτερα σε όλους σας! :D
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και πολύ χαρούμενα! :) :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν νιώθεις χαρά Στεφανία μου τι καλύτερο να την μοιράζεσαι ...γι αυτό και η αναρτηση μου αυτή είναι αποκλειστικά για να σας γνωρίσω την Ειρηνη και τις καλλιτεχνικές ευαισθησίες της..και στην γραφή αλλά και στην ζωγραφική..και στο ξεκίνημα της να κάνει πραγματικότητα τα όνειρα της.. είναι μανολυλα και μοιραζει τον χρόνο της αναμεσα στην οικογένεια της και τα χόμπυ της...😊
      Ενα καλλιτενικό γονίδιο υπαρχει φαίνεται και κυκλοφορεί..χα..χα.. και πολύ καλά άνεις φιλεναδα και δεν ξεχνάς τον πάτερ φαμίλια μας.. με τα καλιτεχνίματα του.. 😊
      Σε ευχαριστούμε άπαντες Στεφανία μου να έχεις ενα ομορφο ξημερωμα.. βραδυνα φιλακια 😘

      Διαγραφή
  10. Μα τι πολυτάλαντο σόι Ρούλα μου! Να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε! Υπέροχη η γραφή της, γεμάτη ευαισθησίες κι ο πίνακας πολύ τρυφερός.Μπράβο στο κορίτσι! Καλοτάξιδο το βιβλίο της και πάντα επιτυχίες.
    Φιλιά Ρούλα μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου..πολυτάλαντο σόι δεν ξερω αν είμαστε..ξέρω όμως ότι μια καλλιτεχνία μας κατέχει..χι.χι...αφού όλο και σαχολούμαστε με αυτά..
      Η Ειρήνη μας μια μαμά ενός μικρού πιτσιρίκου.. με λίγο ελεύθερο χρόνο ..καταφέρνει να βρίσκει χρόνο να κάνει τα χόμπυ της ...
      Θελησα να σας την γνωρίσω τωρα που κάνει τα πρωτα της βηματα στην γραφή..
      Σε ευχαριστούμε πολύ φίλη μου για τις ευχες..να είσαι καλά να περνας ομορφα με ότι κάνεις.. καλο σου ξημρωμα φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  11. Να την χαιρόσαστε πάντα και να την καμαρώνετε γιατί πράγματι είναι πολύ ταλαντούχα. Θαύμασα τη ζωγραφική της και τα ποιήματα της. Εύχομαι τα χρόνια που θα έρθουν να εξελίξει ακόμα περισσότερα τα χαρίσματά της και να έχει τις ευκαιρίες να αναγνωριστεί όπως της αξίζει. Καλό βράδυ Σμαραγδάκι μου. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.. άσχετα με την συγγένεια.. πρέπει να προβάλουμε τα νέα παιδιά που προσπαθούν να κάνουν πράγματα που αγαπάνε όπως η Ειρήνη μας..και να τους δίνουμε την στήριξη μας έστω και με μια απλή αναφορά στο έργο τους..
      Να είσαι καλά Μαρία μου να περνάς όμορφα..καλό Σαββατοκύριακο..φιλιαααα!😊

      Διαγραφή
  12. Να υποθέσω οτι η ανηψιά που υπερηφάνως και δικαίως καμαρώνεις είναι η άρτι ανακαλυφθείσα μετά απο παρέμβαση της ζωγράφου... Νικολούλη;;;;;
    Αχ το μήλο κάτω απο τη μηλιά θα πέσει και τωρα εχει να λαμβάνει και εξ αγχιστείας!!!!
    Μπράβο στο Ρηνιώ ,καλή εξέλιξη νάχει σ ό,τι κι αν κάνει και να καμαρώνει κι αυτή εξ ίσου για τους θείους της!!!!
    Την αγάπη μου μικρή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσεις Χαρα μου να υποθέσεις..χα..χα βουλωμένο γραμμα διαβάζεις..αυτή η ανιψιά είναι και χάρη στο Μαράκι μας βρεθήκαμε..καλά να ήσουν απο μια μεριά αγάπη μου.. Νικολούλη ...χα..χα.. πρέπει να την ξέρεις και προσωπικά από την έκθεση πέρσι.😊
      Εεεε πως να μην καμαρώνω για το ταλαντούχο αυτό κορίτσι Χαρά μου; και θεώρησα ότι έπρεπε να σας την γνωρίσω..όταν μου χάρισε αυτό το βιβλίο με την συμμετοχή της..και να μοιραστώ μαζί σας ..και εννοείτε ότι χάρηκα πολύ που το έκανα και θα το ξανακάνω αν χρειαστεί..
      Σε ευχαριστούμε άπαντες Χαρουλακι μου..την αγαπη μας..🧡 παντα.καλο σου Σαββατοκύριακο... φιλιαααα!!😊

      Διαγραφή
  13. Όλα τα ταλέντα στην οικογένεια;;; Αφήστε και κάτι για τους άλλους!!! Χι,χι!!! Συγχαρητήρια και καλοτάξιδα όλα τα όνειρά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα..είμαστε για να είμαστε Αλεξάνδρα μου έχε τον νου σου ...όμως νομίζω ότι το καλλιτεχνικό στερέωμα χωράει πάρα πολλούς ε; αρκεί να θέλουν να έρθουν στην παρέα...
      Σε ευχαριστούμε πολύ φίλη μου για τα συγχαρητήρια στην Ειρήνη..
      Να περνας όμορφα καλο Σαββατοκύριακο..φιλιάααα! 😊

      Διαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Ρούλα κάθε φορά που έρχομαι στην όμορφη γωνιά σου, κάτι ενδιαφέρον θα διαβάσω και θα φύγω με χαμόγελο!! Σ' ευχαριστούμε που μας παρουσίασες αυτό το ξεχωριστό κορίτσι, χαίρομαι που είναι ανηψιά σου και την καμαρώνεις και της εύχομαι από την ψυχή μου, να είναι γερή, δυνατή, χαρούμενη και να πραγματοποιήσει όλα της τα όνειρα!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το καταφέρνω αυτό και σε κάνω να χαμογελάς Μαρίνα μου κάθε φορά που έρχεσαι είμαι πολύ χαρούμενη..και κατά βάθος αυτός ακριβώς είναι ό λόγος που γεννήθηκε αυτό το μπλοκ.. θέλω να μοιράζομαι όμορφα πράγματα μαζί σας.. και ένα από αυτά ήταν... να σας γνωρίσω την Ειρήνη και τα καλλιτεχνικά όνειρα της..
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχες σου και οι δυο ...να περνάς όμορφα φίλη μου καλό Σαββατοκύριακο..φιλιαααα! 😊

      Διαγραφή
  15. Αποκάλυψη η ανηψιά !!! Ταλαντούχα, προικισμένη με πολλά ταλέντα που εύχομαι να αξιοποιήσει με το καλύτερο τρόπο φωτίζοντας τον κόσμο μας !!! Να είναι γερή και ευτυχισμένη . Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνο Κλαυδία μου αποκάλυψη κυριολεκτικά και για την συγγένεια μας..που ήταν και για τις δυο μας μια έκπληξη.. πόσο μάλλον οι καλλιτεχνικές της προσπάθειες ..και όταν η νέα γενιά έχει την αγάπη για δημιουργίες τότε ας είμαστε εμείς που θα τους δώσουμε την ώθηση με όποιο τρόπο μπορούμε...να κάνουν τα ονειρα τους πραγματικότητα..
      Σε ευχαριστούμε πολύ φιλενάδα για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά΄..καλό Σαββατοκύριακο.. φιλιαααα!😊

      Διαγραφή
  16. Πόσο ταλαντούχο, τρυφερό κι ευαίσθητο κορίτσι!!!
    Ο,τι είδα και διάβασα είναι εξαιρετικά!!!
    Συγχαρητήρια στην Ειρήνη, πολλές ευχές της στέλνω για επιτυχία και πολλά μπράβο σε σένα Ρουλίτσα μου που μας τη γνώρισες! Θα έχετε να λέτε τόσα όμορφα μεταξύ σας αφού τυγχάνει να διαθέτετε το ίδιο ταλέντο τόσο στη γραφή όσο και στη δημιουργία!

    Σας στέλνω πολλά Κυριακάτικα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Μαίρη μου έτσι είναι τρυφερή και ευαίσθητη η κοπελιά μας .. ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την πλευρά της και να σας την γνωρίσω μέσα από την καλλιτεχνική της ανησυχία φίλη μου.. σε ευχαριστούμε και οι δύο για τα καλά σου λόγια ..
      Να είσαι καλά Μαίρη μου να έχεις ενα όμορφο μήνα.. φιλιααααα!!! 😊

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στην ανιψούλα σου Ρούλα μου. Καλοτάξιδο το έργο της και να έχει πάντα επιτυχίες! Καταπληκτική και η ζωγραφική της! Είναι πολύ ταλαντούχα, να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή