Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

ΑΦΙΕΡΩΝΕΝΟ ΣΤΟ ΜΑΡΤΎΡΙΟ .ΜΙΑΣ ....ΣΤΑΓΌΝΑΣ..!!!

Ένα μαρτύριο και μάλιστα μιας σταγόνας όταν ξέρεις ότι θα το περάσεις ...όλο το αναβάλεις...!!!!

Και άντε να το αναβάλεις μια ...δυο ..τρεις φορές...
Εκείνο είναι εκεί μπροστά σου με μια σταγόνα νάααααα!!!! τοπ...τοπ..τοπ...να σου λέει πότε θα με φτιάξεις;..
μην την  κάνεις κοπάνα !!! 
Προσπαθώ δεν βλέπεις την αγωνία μου να σε κάνω όμορφη σαν και εκείνης μιλάς και από πάνω;
Έσκασα τόσο καιρό στης δασκάλας μας της Μαρία της Βιλλιώτη το μπλοκ..αν δεν με πιστεύετε πηγαίνετε εκεί να δείτε...!!
Αντε κουνήσου να με βάλεις και στο δικό σου να κάνω και καμιά βόλτα...!!
Όσο νάναι η Αθήνα από την Κρήτη έχουν μια απόσταση.. θα πάρω τον αέρα μου..
Αέρα θα πάρεις....!!!
Με σταγόνα δεν ξέρω αν μοιάζεις..χι.χι...
Μου θέλεις και σύγκριση .... 
Εδώ γελάνε......!!!

Μην πεις μετά ότι δεν σε ειδοποίησα.. εν τάξει; παράπονα  δεν θέλω να εξηγιόμαστε...φτάνει που θα περάσω το μαρτύριο σου .. να έχω και τα λόγια σου από πάνω;; δεν λέει..!!!
Πάντως εγώ προσπάθησα...το αποτέλεσμα δεν το ξέρω..!!!  θα σου το πει η δασκάλα που μας έβαλε το μαρτύριο  χμ....το μάθημα ήθελα να πώ....χι.χι.
Και τώρα σας παρουσιάζω σε πρώτη πανελλήνια μπλοκοεμφάνιση .. την αυτοδίδακτη ερασιτέχνισσα ζωγράφο το καμάρι της μάνα της..(αν δεν παινέσουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει.χι.χι.χ ) ...!!!!!
Βιλλιώτη... με έφαγε στην στροφή η κόρη..χι.χι.....
 Αγαπημένοι μου φίλοι....να θυμάστε ...το χαμόγελο είναι μια καμπύλη που ισιώνει τα στραβά...!!!!μην το ξεχνάτε..!!
Να έχετε μια όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα..!





45 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως Ρούλα βλέπω, χωρίς να είμαι ειδικός ότι τα πας μια χαρά !!!!
    Άρχισες απ τη σταγόνα για να ξεχειλίσει μετά το ποτήρι !!!!!!
    Η δε κόρη, άξιον τέκνον, το ταλέντο είναι οικογενειακό !!!!! Μπράβο στις κυρίες του σπιτιού !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μια σταγόνα .. χι.χι. νομίζω οτι τα πήγα καλα΄.. Ράνια μου... οσο για το ποτήρι .. ασε δεν το βλέπω να ξεχειλίζει .... θα το αφήσω στην κόρη το ταλεντο..χι.χιχ. εγω μ΄'αλλον θα το προσπερασω... αλλά ομως χαιρομαι οταν τα καταφέρνω εστω και σε κάτι μικρό.. χι.χι. Ρανια μου φιλακιαααααααα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημεραααααα!!!!με χαμογελο!!!φυσικα....
    .υπεροχη ..θεα....καφεδακι ...γλυκο....και δροσερο νερακι.....
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....οτι καλυτερο...για να ξεκινηση η μερα....
    οσο για την σταγονα....υπεροχη....
    εγω ακομη την παλευω.....αλλα ...δεν θελει ...η αφιλοτιμη ..να σταθει...για φωτογραφια...χιχι μου κανει ναζακια.......εκει..θα γελασουμε....χιχι

    Η κορη....
    χμ!δεν λενε..κατα μανα...κατα κυρη....κατα γιο...και θυγατερα?
    Συγχαρητηρια...αν και δεν ειμαι ειδικος...για να κρινω(βλεπε....Βιλλωτη)
    εμενα...Μαρεσει......χιχι!
    ....irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο χαίρομαι που ήμουν αιτία που ξεκίνησε η μερα σου με αυτόν το τρόπο..!!! μακαρι να είναι όλες έτσι Ιριδα μου... άντε κανε την και εσύ την σταγονα σου .. τι μαθήτριες είμαστε..χι.χι. ευτυχώς και δεν έχουμε βαθμολογίες..χι.χι.. εγώ λέω να αφήσω για την κορη..τα υπόλυπα... χι.χι. ..δεν είμαι εγώ για δύσκολα... μια σταγονα και πολύ μου είναι....χι.χιχ. . φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  3. και εγω καλη μου φιλη μια χαρα νομιζω πως τα πηγες! συγχαρητηρια και απο εμενα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου που μου δίνεις θάρρος να παω λες παρακατω;;... μεχρι το επόμενο μαθημα βλέπουμε..χι.χχι φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  4. Ήμουν σίγουρη πως θα την φτιάξεις και μάλιστα πως θα τα πας πολύ καλά! Μπράβο βρε Ρουλάκι. Δεν σε βάζει τίποτε κάτω και γι'αυτό μου αρέσεις! Ωραιότατη η σταγόνα λέμε! Όσο για την κόρη...ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα. Όχι πως δεν ήξερα...και ήξερα και είχα δει από κοντά, αλλά αυτό μου αρέσει πάααααααααρα πολύ! Εύγε και στις δυο σας!!! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήσουν σίγουρη κυρία......εγώ ήμουν νομίζεις..χι.χχι. .. το οτι δεν το βεζω κατω .. ειναι αλήθεια... αλλα το αποτελεμα.. αυτού που κανω δεν είναι και το καλύτερό μου....αλλα είπαμε η προσπάθεια για μενα μετραει Μαράκι μου..χι.χι. που θα πάει θα μαθω και τον τρόπο .χι.χι. .τα εύγε σου ..με χαρα τα δεχτήκαμε.. η μανα και η κόρη... χι.χι... το ταξιδι που πήγε την εντυπωσίασε και προσπαθησε να το αποτυπώσει ..χι.χι
      αντε ο καιρός παιρναει .. θα τα πουμε και απο κοντα γιατί εχουμε και άλλη μαθήτρια... χι.χι. αυξανόμαστε... τι νομίζεις..!!! φιλακιαααααααα μεχρι να σε δουμε....

      Διαγραφή
  5. Είσαι ανεξάντλητη Μπράβο σου!!!

    φιλάκια χαμογελαστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Ελένη μου.. προσπαθώ..να κανω πράγματα που ποτέ δεν εκανα.... όταν έπρεπε να τα κανω.. χι.χι. τα χαμογελαστα σου φιλακια τα καλύτεραααα. και απο μενα μια απο τα ίδια...φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  6. 100 η αλεπού 101 το αλεπουδάκι!!!! Ταλαντούχα η μάνα, είχε να πάρει η κόρη πολλά (νομίζω και ο μπαμπάς δεν πάει πίσω, δεν είχε να μοιάσει το παιδί;). Μπράβο σας κυρίες μου, καλές δημιουργικές στιγμές ...Ρούλα την τελευταία ατάκα σου "το χαμόγελο είναι μια καμπύλει που ισιώνει τα στραβά" θα την κλέψω και θα τη λέω...σ'ευχαριστώ!!!!
    Φιλάκια καλό υπόλοιπο εβδομάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να το κλέψεις Λάχεσις.... μακαρι να γινόταν να κλέβαμε τα χαμόγελα... το ωραιότερο κλέψιμο θα ήταν..χι.χιχ. οσο για την κόρη.. εεεε τι να λεμε ..οτι δεν ξερω εγώ το εμαθε απο μονη της..χιχ.χι. σε ευχασριστώ εγώ που περνας... φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  7. Ω! μα φυσικά, η σταγόνα γίνεται ρυάκι και το ρυάκι ποτάμι και έτσι ρίχνεται στη θάλασσα!
    Κάπως έτσι εύχομαι να συνεχίσεις να ζωγραφίζεις γιατί πολύ πολύ καλά τα πας... ή καλύτερα τα πάτε, μπράβο σας!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα μαγγισούλα μου πως τα λες έτσι παιδι μου..χιχ.χ ακου θάλασσσα.. μακαρι να μαθω το ρυάκι ..ευχαριστημενη θα είμαι .. γιατί για περισότερα δεν το βλέπω..χιχ.χι ανελαβε τωρα κόρη... και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα όπως καταλαβαίνεις ...έ;;τοπο στα νιάτα....χι.χι.....σε ευχαρσιστώ πολύ........φιλακιααααααααααα..

      Διαγραφή
  8. Εγω θα πω οτι απόλαυσα το ταξίδι μέχρι τον τελικό προορισμό.Μου χάρισε χαμόγελο, απ αυτό ντε που ισιώνει τα στραβά!
    Για την επιτυχία του εγχειρηματος απάντησαν οι ειδικοί,εγω θα σε φιλήσω πολλές πολλές φορές και θα σου πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ξέρεις εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που καναμε το ταξιδακι μαζί...!!!! ένα ίσιωμα το χρειαζόμαστε.. με τόσα στραβα .. Χαρά μου...ας είναι και με το χαμόγελο μόνο.........ασε το εγχείρημα..αυτό...χι.χχι. όλο αναβολες είχε... γιατί η μαθήτρια είχε τους ενδοιασμούς της...χι.χιχ. να περνας καλά οτι και να κανεις κορίτσι μου.... φιλακιααααααααααα ......δεν ξερω τίποτα......χιχ.χι.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Ρούλα μου!!! Ωραιότατη έγινε η σταγόνα σου!!!!!! Το λέει και η δασκαλα, εξ'άλλου!!!! Πολύ μου αρέσει και το πινακάκι της κόρης σου!!Το μήλο κάτω απ'την μηλιά!!!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάνννα μου... όλο δύσκολα μας βαζει η δασκαλα... μας..χιχ.χι. ευτυχώς που της άρεσε...χι.χι.για να περάσω την ταξη ...όμως δεν το βλέπω...χι.χι. αυτό θα το αφήσω στο μήλο... γιατί η μηλιά... καπως αργά το σκεφτηκε... χι.χχι φιλακιαααααα να εχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  10. Είσαι πολύ καλή μαθήτρια,σκάει από περηφάνια η Μαρία μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλλά και η κόρη,αστέρι στη ζωγραφική εμ με τέτοιους γονείς πως να μην είναι!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ακριβώς αυτό Ρένα μου... μια μαθήτρια του νηπιαγωγείου... μεχρι να φτασω στην πρώτη... έχουμε πολύ δρόμο ακόμη...χι.χι. η κόρη μαλλον το γονίδιο έχει παρει.. αλλα το έχει εξελίξει κι ΄'ολας... σε ευχασριστώ πολύ φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Ρούλα!!!
    Πολύ όμορφη την έφτιαξες την σταγόνα!!! Όσο για την κόρη τι να πω είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου ... είπαμε να δείξουμε τα κατορθώματα μας... μανα και κόρη... εκεινη βέβαια αν και αυτοδίδακτη .. εχει προχωρίσει πολύ στα εικαστσικα.... να έχεις μια όμορφη κυριακή αυριο.. φιλακιααααα

      Διαγραφή
  12. Με εντυπωσίασε Ρουλίτα μου το μάθημα της σταγόνας-άκρως συναρπαστικό!!!-συγχαρητήρια και στη μεγάλη δασκάλα την Μαρία!για την κόρη τώρα τι να πω έσκασε ταλεντάρα στην Τέχνη κι αυτό είναι πολύ ευχάριστο για μας τους λάτρεις της Τέχνης που εμένα προσωπικά ένα έργο Τέχνης με εμπνέει απίστευτα..οπότε μπράβο της και εύχομαι τα καλύτερα στην πορεία της Ρουλίτσα μου!την αγάπη μου και να περνάς καλά..εγώ δεν φεύγω για την ώρα όπως η αγαπημένη μας Χαρούλα που μας αποχαιρέτισε σήμερα με Ρίτσο!σε είδα και στην επίσκεψη εκεί και γιαυτό σου ήρθα βραδινή επίσκεψη!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Καιτούλα μου... πόσο αναλυτικο και ευκολο έκανε το μάθημα η Μαρία;; και ενας ανίδεος θα τα καταφερνε... γενικα είμαστε οικογενεια που μας αρεσουν τα καλιτεχικα .. οτι και να είναι αυτά...όσο για την Χαρα .. εεεε.. οι πιο πολες τωρα χαλαρώνουμε λογο καλοκαιριού... θα μαζευτούμε το Φθινόπωρο σιγα σιγα... σε ευχασριστώ πολύ για το ομορφο σου σχόλιο..να είσαι καλα... αυτό ειναι το .ζητούμενο ... φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  13. Τα εύσημα της δασκάλας τα πήρες!
    Ταλέντο μου!!!
    Οικογενειακή υπόθεση, η τέχνη και τα ταλέντα!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κανει η δασκαλα.. Αντιγονακι μου... με μενα που έμπλεξε;; χιχ.χι. σου λεει αν της πώ ασκημα μπορεί να βαλει και τα κλάματα..χιχ. ας της ... πώ καλά να περάσει την ταξη....αυτό ειναι να έχεις τα.... μέσα.... που λένε..χι.χι. είναι αλήθεια όμως οτι το καλιτεχνικό μικρό η μεγαλο .αιωρέίται στην ατμόσφαιρα...χι.χιχ. να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.. και την αγαπη μου.. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  14. Ρουλάκι μου η σταγόνα σου είναι σαν ένα μικρό μαργαριτάρι. Μοναδική και πολύτιμη! Όσο για την κοράκλα σου, είναι αστέρι! Πανέμορφος πίνακας, με υπέροχα χρώματα και θαυμάσιο θέμα. Τα θερμά μου συγχαρητήρια και στις δυο σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου... τι ωραια παρομοίωση.. σε ευχαριστώ πολύ. ακομα . και να μην είναι έτσι μου άρεσε πολύ που το έγραψες....λες να την δει η δασκαλα και να μας βαλει να κανουμε μαργαριταρια;; ωχ..!!! . εκει την βάψαμε που λενε.. σε ευχαριστώ και για την κόρη...να έχεις μια ομορφη και χαροπύμενη εβδομαδα... φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  15. υπέροχη έγινε η σταγόνα σου! εεμμμ έτσι είναι...μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις!! Μπράβο!
    και τώρα να σου πώ και κάτι άλλο...μόλις μπήκα στο μπλόγκ σου (ομολογώ μετά απο καιρό γιατί δεν είχα ιντερνετ) και είδα μια υπέροχη φωτογραφία στην κορυφή!!! Γνωστά μου μέρη αγαπημένα...Ντία, Κακό Όρος...Αρίνα; Ούτε φέτος δεν κατάφερα να έρθω...αει στο καλό...συγκινήθηκα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλα Κωνσταντίνα μου φταιει η δασκάλα... που μας βαζει να κάνουμε μικρά παιδιά..χι.χι. .. σταγόνες.....εύκολο θαρρείς είναι;; παντως προσπαθησα.. δεν μπορεί να μου πει τίποτα..χι.χι. .................για πες μου τωρα με τα γνωστα σου μερη που και δικα μου γνωστα.. και οχι μονο ειναι οτι βλέπω καθε πρωί απο το μπαλκόνι μου όλο το καλοκαιρι.........αφού τα ξερεις .. αν καμια φορα σε βγαλει ο δρόμος σου απο εδώ δεν θα θελεις οδηγειες.. έ;; χι.χι. θα χαρώ να τα πουμε και απο κοντα... που να δφανταστω οτι θα σε συγκινούσα με αυτό.... να εχεις μια ομορφη εβδομαδα... Κωνσταντινα μου φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  16. Τη δροσιά της να έχεις Ρουλίτσα μου!
    Ταλεντάρα είσαι, δεν το συζητώ! Για την κόρη τι να πω, βρήκε να μοιάσει το παιδί γεννημένο από γονείς καλλιτέχνες!

    Καλό Σ/Κ αγάπη μου, φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κ'ορη Μαιρούλα μου έχει φυγει μπροστα.. εγώ απλως πλακα κανω με την ζωγραφική...ο χρονος μου είναι τοσο λιγος για μενα.. που το βλέπω δυσκολο να μπορεσω να ζωγραφίσω.. κάτι ... έτσι αφήνουμε τόπο στα νιατα... χι.χιχ. νομίζω οταν υπαρχει το γονίδιο .. εξελίσεται στην επομενη γενια.....χι.χιχ. καλη και χαρούμενη εβδομαδα να έχεις φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  17. Μια χαρά την έφτιαξες τη σταγόνα! Και το έργο της κόρης σου καταπληκτικό!! Πολλά μπράβο και στις δυο σας!
    Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού άρεσε στην δασκάλα Ελλη μου εμενα μου φτάνει..χι.χι στα πρώτα βηματα είμαι ακομα και λεω εκει να μείνω.. τωρα ... εχουν παρει αλλοι σειρά... σε ευχαριστούμε και οι δύο πολύ... να περασεις μια όμορφη εβδομα.. Ελλη μου φιλάκαιααααα.

      Διαγραφή
  18. Θαυμάσια την απεικόνισες τη σταγόνα Ρούλα μου, άξια μαθήτρια μιάς καταπληκτικής δασκάλας, αλλά και η κόρη σου διακρίνεται για το αξιόλογο ταλέντο της, μου άρεσε πολύ ο πίνακάς της, μπράβο και στις δυό σας !!! Η τέχνη, οικογενειακή υπόθεση του Σμαραγδέϊκου......Συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Κλαυδία μου να προβιβαστώ στην επόμενη ταξη;;χιχ.χι. μπορεί η δακαλα μας να μην είναι αυστηρη και να μας κανει χατίρια..χι.χ ώχ!! να μην δει καλύτερα τι εγραψα... χι.χιχ.
      η κόρη εχει ζωραφισει ομορφα τοπία.. αλλα εδειξα το τελευταίο της...ειναι αυτοδίδακτη θελει ομως μερικα μαθηματακια... χι.χι. θα ειμαστε μαζί στην ταξη..!!!....σε ευχαριστούμεεεεε ....καλη εβδομαδα και χαρούμενη σου ευχωμαι... φιλκιαααα!!

      Διαγραφή
  19. Ρούλα μου,τέλεια την έφτιαξες τη σταγόνα,είσαι καλή μαθητρια και πολυτάλαντη και ο πινακας της κόρης σου ειναι υπέροχος , συγχαρητήρια και στις δυό σας .Καλή συνεχεια...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μεταξία μου.. πολύ...θαλω να είμαι καλή μαθήτρια να μην μεινω στην ίδια ταξη ... γιατί δεν με παίρνουν τα χρόνια..χι.χι. ...να είσαι καλα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα,,, φιλακιααααααα....

      Διαγραφή
  20. αμααααααααν Τ Ε Λ Ε Ι ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ..........ετσι σε θελω δυνατα ...να μαθαινεις ολο κ πιο πολλα κ να μην χορταινεις ποτε..........σε φιλω καλα να περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σοφακι.......μην μας δουελευεις.. βρε παιδι μου...ακου τέλειο...χι.χιχ. αντε για να μην νομίζεις οτι σε πειραζω..χι.χιχ. ας πούμε ότι είναι καλούλι..χιχ.χι...... το οτι θελω να μαθενω όσο γίνεται και πιο πολλα... εεεε σ αυτό έπεσες μεσα...χι.χιχ. εδώ που έκατσα... και να θελω να μην μαθω δεν γίνεται..χι.χι αν έχεις αυτόν το ξερόλα μπροστα σου.. θες.. δεν θες μαθαίνεις..χι.χιχ. σε ευχαρσιτώ πολύ Σοφακι μου... να είσαι καλα... φιλάκιααααααα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΆΡΓΗΣΑ!!! ανακαλύπτω το δάκρυ σου, μολις έφυγε η κόρη για Μαρόκο, αλλα γυρίζοντας καταξιωμένη ζωγράφος με αποδεικτικά η ίδια σταγόνα είναι δάκρυ χαράς!
    Συγχατηρήρια σε μαμά και κόρη και φυσικά στη δασκάλα που επικροτεί! εμεις του ασχέτου τί να πούμε!πολλά πολλά φιλιά!και πάντα όμορφα ταξίδια στο κοριτσάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το μου κι ας αργησες..αδέρφι........και τι εγινε παιδι μου;;χιχ.χ καλοκαιρακι ειναι...πρόεχει η ξεκούραση μας και .....χαλλλλαρα .. ειπαμε... αλήθεια .. εδωσες μια αλλη οπτική στην σταγόνα μου ... που δεν την είχα σκεφτεί σαν δάκρυ..λύπης η χαρας... μου άρεσε πολύ... που σου άρεσε......αδερφι... φιλακιαααααααα!!

      Διαγραφή
  23. Αν λέει η Βαρβάρα πως άργησε εγω τι πρέπει να πω!!! μόλις βρήκα ευκαιρία και κάθησα λίγο στον υπολογιστή έχω να τον ανοιξω 5 μέρες... Μπράβο που προσπαθείς και με τις επαναλαμβανόμενες προσπαθειες θα πετύχεις πολλα!!! Σιγουρα η κόρη σου είναι πολύ μπροστά και ο πίνακας της όμορφος!!!! Φιλάκια πολλά..χάρηκα που με θυμήθηκες ήταν τιμη μου!!!!!Να περνάς όμορφα και σου ευχομαι δροσερές βουτιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου και το ότι βρέισκεις καιρό να μαπινεις και να σχολιαζεις .. με τόσες ασχολίες . είναι άθλος κορίτσι μου και μην νιωθεις έτσι όλες καταλαβενουμε νομίζω η μια την αλλη.. και εξ αλλο τωρα είναι καλοκαιρακι χαλαρώνουμε λιγο .. ακομα και απο το μπλοκιν... γιατί η πραγματική ζωή ειναι εκει εξω... με αν κολυμπι.. μα ένα βιβλίο.. και με μια Αλκηστη που αξιζεις τα παντα για χαρη της.. εγω σε ευχαριστώ πολύ που έρχεσαι . δωσε φιλακια πολλα στην μικρή... και σε σενα χωρισταά...σο'υπερ ... γιαγιά Εφη...!!. φιλλακιααααα...!!!

      Διαγραφή