Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΣΗΜΕΡΑ ....ΑΡΜΕΝΙΣΑΜΕ ΚΑΤΑ... ΣΥΡΟ ΜΕΡΙΑ ...!!

Πως αρμενίσαμε;
Εεεε δεν πήραμε και το καράβι να ταξιδέψουμε....που πολύ θα το ήθελα  να  αρμενίσω σ αυτό  το πανέμορφο νησί..για να πω την αλήθεια..
Και τότε; θα αναρωτηθείτε πως αρμένισες κατά Σύρο μεριά όπως λέω στο τίτλο μου. 
Εδώ είναι το ωραίο.!!! ήρθε η Σύρος εδώ..!!! 
Οοοοχι δεν έπαθα αλτζχάιμερ...ακόμα....σας λέω η Σύρος ήρθε εδώ..!! και πως έγινε; 
Ήρθε με την  Ζουζού... την φίλη που έχει το μπλοκ Αρμενάκι  !!!
Με τα λουκουμάκια της ,δύο  παρακαλώ κούτες, λες και το ήξερε πως τρελαίνομαι για τα λουκουμάκια..!!. με την κεραλοιφή της φτιαγμένη από τα χεράκια της
 και με την αγάπη της
 η συνάντηση  μας και η γνωριμία μου μαζί της και με τον σύζυγο της μπορεί   να ήταν  τόση  ώρα  όση ..κρατά ένας καφές..αλλά είπαμε τόσα πολλά..!!! χαρήκαμε που βρεθήκαμε και από κοντά  όμως η υπόσχεση  ότι θα έχουμε την ευκαιρία να τα ξαναπούμε..μου άφησε μια όμορφη γεύση για το μέλλον... και σίγουρα θα τα ξαναπούμε  Ζουζού μου.!!!
Και μην νομίζεται πως η Σύρος ήρθε μόνο με το Αρμενακι ... οοοοχι ..!! 
Ξανά μια ακόμα φορά..ήρθε με την μορφή ενός φακέλου... 
Ένα Συριανάκι... που είχε πάρει τα χαρτικά του τα ψαλίδια του , τα αυτοκόλλητα του..και είχε όμορφη ιδέα να φτιάξει για όλους μας κατά πως το υποψιάζομαι ... πολύ πρωτότυπες καρτούλες..
 και σουπλά πλεχτά σε σχήμα καρδούλας, με γέμισε πολύ χαρά..!!

Η καρδούλα σου δεν φαίνεται  καλά.. βλέπεις η φωτογράφος  είναι ερασιτέχνης...!!!!
Γιαννάκι μου  κάθε φορά που θα ακουμπώ τον καφέ μου επάνω στην καρδούλα σου θα σε νιώθω κοντά μου γιατί η αγάπη σου θα περνάει μέσα από αυτήν  στο φλιτζάνι μου... καταλαβαίνεις ε; 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς ..και σε περιμένω και σένα στην Κρήτη ναι; Γιατί τι είναι η Σύρος  μικρή μου; μια ανάσα δρόμος...
Να γιατί σήμερα αρμένισα κατά... Σύρο μεριά αγαπημένη μου παρέα...και μάλιστα δύο φορές...!!
Σας ευχαριστώ και τις δύο για το χαμόγελο που μου χαρίσατε...
Αυτόν τον καιρό έχω ψιλοχαθεί  γιατί χρειάζομαι λίγο χρόνο και με καταλαβαίνετε νομίζω για να ετοιμάσω  όπως όλες μας .. έτσι  και εγώ τις μικρές μου προσφορές  για τα Bazzar.. που θα γίνουν σε λίγες μέρες !! 
Όμως αυτά θα τα πούμε εν καιρό .!!
Να  είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα...και να μην αφήνετε την αφορμή να ακουμπήσετε ένα χαμόγελο.... όσο δύσκολο και να είναι αυτό...!!

  
  






49 σχόλια:

  1. Η Σύρος είχε την τιμητική της! (Μεταξύ μας κι εγώ θα ήθελα να αρμενίσω στο όμορφο αυτό νησί)!
    Να χαρείς όλα σου τα δωράκια Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος δεν θα ήθελε να παει εκει Μαρία μου; η συρος απο οτι έχω δεις σε φωτογραφίες και εχω ακουσει για εκεινη ειναιναπο τα μερη που σιγουρα οταν πας θα περασεις καλα΄ σε ευχαριστω πολύ φιλη μου.. καλο σου Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Ρουλάκι.... Πάντα να μοιράζεις και να δέχεσαι αγάπη και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φιλιώ μου η αγαπη οταν την δινεις πολλαπλασιαζεται το αποδικνειουν τα παρε δώσε εδω μεσα σ αυτήν την ομορφη γειτονια.. είμαι πολύ χαρούμενη τοσο για το δωρακι της Γιαννας (Συριανάκι )... όσο και για την συναντηση με το Αρμενάκι...(Ζουζού.) μια μέρα γεμάτη αγαπη...!!! να περνας ομορφα Φιλιω μου,.... καλο Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!!:k

      Διαγραφή
  3. Μα τι όμορφες είναι αυτές οι συναντήσεις! Αλλά και τα δωράκια σου πανέμορφα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σωτηρία μου; όμορφα ξεκινησε η εβδομαδα... κοντευει ν ατελειωσει και εγω με την αργοπορία μου τωρα μπόρεσα να απαντησω... και να ευχαριστησω για την επίσκεψη σου.. ελπίζω την επόμενη φορα να είμαι πιο συνεπεις.. να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα, να χαρείς τα δωράκια σου από τα Συριανοκόριτσα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραια που τα ονόμασες Ελενη μου!!!...οντως Συριανοκόριτσα.. μα και τα δυο μαζι απο εκεί;..ειναι ομορφα να συναντας και απο κοντα μπλοκερ που γνωρίζεστε μονο πίσω απο ενα ψυχρό υπολογιστή ...ποσο ζεστα νιωθεις ομως οταν βρίσκεσαι απέναντι η μια την αλλη..!!! μακαρι να γινονταν να γνωριστούμε σιγα σιγα ολας μεταξυ μας... που ξερεις μπορει καποτε να γινει...ε; να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλη μου...σε ευχαριστω πολύ φιλακιααα!!!! :k

      Διαγραφή
  5. Ειμαι πολυ χαρουμενη που γνωρισα την πιο αξιαγαπητη Κυρια της μπλοκογειτονιας μας.Τελικα το διαδικτιο κρυβει διαμαντια και ειχα την τυχη να ανακαλυψω ενα στην Κρητη.
    Σμαραγδενια μου σε ευχαριστω για τις στιγμες και το
    Θαυμασιο δωρο σου θα εισαι παντα στη καρδια μου

    Τα φιλια μου στη Χρηστιννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην με κανεις και ντρέπομαι βρε Ζουζού μου μου..!!! εγω ειμαι πολύ χαρούμενη που συνάντησα ενα αγαπημενο ζευγαρι...απο την Σύρο και στην καλύτερη φάση της ζωής τους... θα χαρώ να μαθω τα χαρούμενα.. μπορεί να ήταν λιγη η ωρα που είχαμε στην διαθεσή μας.. αλλα ειμαι σιγουρη οτι εμεις θα τα ξαναπούμε φιλη μου σύντομα .. θα χαρώ βεβαίως βεβαίως...!!! ελπίζω οταν θα διαβάζεις αυτες τις γραμμές να είστε παρα πολύ χαρούμενοι...φιλη μου.. να περνας ομορφα.. φιλακιαααααα!!!:k :k
      υ.γ τα λουκουμάκια σου μπουκιά και μμμμμμμ!!!!

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου, πόσο χαίρομαι για σένα! Είναι τόσο όμορφο να γνωρίζεις κι από κοντά ανθρώπους που μιλάς μαζί τους καθημερινά μέσα από την οθόνη και να διαπιστώνεις πως δεν είναι καθόλου τυχαία η αγάπη που μοιράζεστε!...
    Με γεια τα δωράκια σου να τα χαρείς και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Με την αγάπη μου και πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ειναι το ωραιο της αυτής της μπλοκογειτονιάς..Μαρίνα μου... οτι πισω απο καθε υπολογιστή υπαρχει κάποιος που πατα τα πληκτρα και γραφει εδω τις σκέψεις του .. δεν τον υποχρεώνει κανεις να το κανει το θέλει και αυτό ειναι το πιο ομορφο .. καποιος εκει εξω θελει να επικοινωνησεις μαζι σου και το κανει ευχαριστα αν κατα τυχη βρεθειτε πρόσωπο με προσωπο με την φιλη που μιλατε..και βλεπεις οτι δεν έχεις πέσει εξω στην κρίση σου...τοτε χαίρεσαι διπλα.. το ιδιο ενιωσα και εγω με την συναντηση αυτή.. να περνας ομορφα και που ξερεις ; η Κρητη ειναι ενα μερος για συναντησεις.. τι λες;; φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το "ταξίδι" σου στη Σύρο!Είναι τόσο γλυκό να ξέρεις ότι κάποιος σε σκέφτηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δέσποινα μου ειναι ομορφο οταν σε σκέφτονται... σύπτωση πες το..οτι φακελος.. και φιλη ήρθαν και τα δύο απο την Συρο...και με έκανα πολύ χαρούμενη γι αυτό ... Η Σύρος ειναι απο τα πιο ομορφα νησια μας...και με ομορφους ανθρωπους... σε ευχαριστώ φιλη μου να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένη μου καλημέρα
    Να χαρεις τα δωρακια σου
    Αγαπαμε τα συριανα μας
    φιλια πολλα πολλα
    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κική μου τα αγαπαμε γιατί αν παισεις απο το Συριανακι που μας κανει και γελαμε μεχρι δακρύων... και την αξιοαγαπητη φιλη Ζουζου.. που γνωρισα απο κοντα..τοτε ναι ειμαι χαρουμενη και για τις δύο... να περνας ομορφα μικρή μου καλο σου Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  9. E, βέβαια! Το Ελενάκι έρχεται στην Κρήτη για να δει τα καμάρια της και τσουπ! συναντιέται και με το Ρουλάκι! χιχιχι! Πανηρούλικά μου!!! ;-)
    Γλυκό μου Σμαραγδάκι, είσαι μέσα στις καρδιές όλων μας! Πάντα να εισπράττεις αγάπη γιατί αυτό σου αξίζει!
    (Πολύ μου άρεσε η τσαχπινιά που έκανες να φωτογραφίσεις τα δωράκια με φόντο τα μπλογκς μας! Είσαι εσύ μία...! Αχ! Πού θα πάει? Θα βρεθούμε κι εμείς κάποια στιγμή, δε μπορεί...!)
    Μπορεί αυτά που έφτιαξα να μην είναι αυτά που είχα στο μυαλό μου, όμως η αγάπη που τα πότισα είναι ολοδική σας! <3
    Να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και αισιόδοξη, Ρουλίτσα μου!
    Σε υπέρ-ευχαριστώ για όλα!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι βεβαια θα συναντηθουμε..Συριανακι μου εσύ τι λες; θα μου ξεφύγεις; χι.χι.
      Ειδεςς τον τιτλο μου που εγραφε σημερα και ηταν Κυριακή τωρα ειναι Παρασκευη...
      Σκέψου να σου εδινα και ραντεβού.... οχι οτι ειμαι καθυστεριμενο ... οοοχι... καλε; οι μέρες περνανε και δεν με ρωτανε αν με φτανουν...!!!! διπλές χαρες απο την πανεμορφη Συρο είχα... δεν ειμαι τυχερούλα; όχι πες το...!!! και με την φιλη που γνωριστηκαμε περάσαμ πολύ ομορφα μονο που ποτε δεν φτανουν οι ωρες..μακαρι να τα ξαναπουμε.. .. εχουν εδώ κατι που θα τους ξαναφερει ελπίζω... σε ευχαριστω πολύ μικρη μου.. να περνας ομορφα καλο σου Σαββαροκυριακο ....είδες; με τις ευχες μας καλύψαμε ολοκληρη την εβδομαδα...καθυστερημενα φιλακιααααα!!:k :k

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφες συναντήσεις είναι αυτές Σμαράγδι μου
    και τα δωράκια κρύβουν ακριβά συναισθήματα!!!
    Πάντα να συμπορευόμαστε.....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Ελενη μου ειναι ομορφο να παίρνουν σάρκα και οστά οι φιλες που μιλατε μεταξυ σας και δεν έχετε ιδωθεί ποτε το έχω ζήσει και με άλλα κορίτσια και παντα είναι η ιδια χαρα...γιατί ειναι το συναισθημα που κυριαρχεί καθε φορα.. και αυτό ειναι χαρα....τελικα το μπλοκ ειναι σαν το σπιτι σου... καλοδεχουμενοι παντα οι επισκεπτες του μακαρι φιλη να τα πουμε και εμεις.. που ξερεις μπορεί καποτε να τα πουμε και απο κοντα... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο Ελενη μου.... φιλακιαααααα!! :k

      Διαγραφή
  11. Ρούλα μου να χαρείς τα όμορφα και ποτισμένα με πολλή αγάπη δωράκια σου ,να είσαι γερή ,δυνατή και πάντα δημιουργική ! Καλή σου βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ολυμπία μου πραγματι με γεμισαν χαρα αυτα τα δωρακια απο τις φιλες... αλλα και η συναντηση ακομα περισσοτερο.. με καταλαβαινεις εσύ που καθε τοσο μου μαζευεστε..η παρεουλα σας και ζηλευω...χι.χι τις ειδα παλι τις μαζώξεις σας.. στις Ανθούλας ακούραστα πλασματα.. να είστε καλά φιλεναδες και να κανετε παντα ομορφιες.. για καλο σκοπό ... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο... φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  12. Μα τι ωραία νέα είναι αυτά! Ήρθε η Ζουζού στα μέρη σου; Πωπω σας φαντάζομαι παρέα να τα λέτε ! Πολύ το χάρηκα, σαν να ήρθα εγώ.
    Μπράβο Ρουλάκι μου, όμορφες συναντήσεις και υπέροχα δώρα αγάπης!
    Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Κανελλακι μου τι ευκολο που είναι; παιρνεις το καραβι.... το αεροπλανο.. το λεωφορειο.... ναι παιδι μου ξερω τι λεω ....το λεωφορειο που μπαινει μεσα στο καραβι; το αυτοκινητο, που και αυτό μπαινει στο καραβι οτι θελεις ...τέλος παντων και τσουπ... να σαι στην Κρήτηηηηη..!!! χι.χι
      Αν τα είπαμε λέει; σταματήσαμε και καθόλου λες; ηταν ομως τοσο λιγο..!!! αλλα ελπίζω οτι θα τα ξαναπούμε σύντομα.. αντε η σειρά σου ειναι κανονισε..!!!!! να περνας ομορφα Καννελλακι μου καλο Σαβατοκύριακο να έχεις.. φιλακιαα :k <3

      Διαγραφή
  13. Αυτές είναι οι χαρές του blogging Σμαραγδένια μου. Το να γνωρίζεις ανθρώπους από τόσο μακριά και να τους βάζεις μέσα στην καρδιά σου. Και τι ωραία τα δώρα σου. Ειδικά τα λουλουμάκια χάρμα. Και η Σύρος είναι υπέροχο νησί. Μακάρι να καταφέρεις να το επισκεφτείς, θα το λατρέψεις!!
    Σε γλυκοφιλώ Σμαραγδένια μου, καλή εβδομάδα να έχουμε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tο πιστευω αυτό που μου λες για την Σύρο και έτσι που μου αρέσουν τα ταξιδια που ξερεις όλα είναι πιθανα.. παντως προς το παρον τα Συριανακι ήρθαν εδώ και αυτό με εκανε να χαρώ πολύ φιλη μου και τι νομιζεις οτι θελει πολύ να χαρείς; μια συναντηση .. ενα γραμμα και το χαμόγελο κυριαρχος στο προσωπο...ευτυχως υπαρχουν και αυτες οι στιγμές να μας δινουν χαρες... και ειναι αλήθεια πως έχω μια αδυναμια στο λουκουμάκια...!!! να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  14. Χρειάζομαι λίγο χρόνο να χωρέσουν όλα στο μυαλουδάκι μου.
    Σύρος, έκπληξη, συνάντηση, δώρα, Παρασκευές......
    Ουφ!
    Να σαι καλά Ρούλα μου, πάντα χαρούμενη!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελα να τα πώ όλα μαζεμενα Σερενατα μου και με το δικιο σου να θελεις τον χρόνο σου εγώ να δεις που δεν μου φτανει ποτε... εξ ου και η απουσια μου πολλες φορες απο τις επισκεψεις μου ... απλα ήρθαν ολα μαζι...και χαρούμενα.... συναντησεις .. καρτούλες... ολα απο την Συρο... απλο παιδι μου...!!! Σε ευχαριστω πολύ για την ευχή σου.. να είσαι καλα και να περνας ομορφα οτι και να κανεις...καλό σου Σαββατοκυριακο... φιλάκιαααα ..!! :k

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα και όμορφα δώρα από υπέροχους και όμορφους ανθρώπους! Να τα χαρείς Αγαπημένη μου Ρούλα! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρία μου πραγματι ειναι ωραιο να γνωρίζεις και απο κοντά μπλοκερς που ( μιλατε) μεσα απο ενα υπολογιστη.. ειναι πολύ διαφορεκο να κοιτα στα ματια .. τον συνομιλήτη σου... τον νιώθεις , τον ακούς... τον αγγιζεις ... ειναι πραγματι διαφορετικά. τα δωρακια και η καρτούλα απο το Συριανακι μας με γεμισαν χαρα... και η χαρα οταν την δινεις πολλαπλασιαζεται... να είσαι καλα και να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο .. φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  16. Μα τι καλά Ρουλίτσα μου! :)
    Ξέρεις πώς σε νοιώθω; ;)
    Και η ίδια έλαβα μεγάλο δώρο από Ζάκυνθο και ήταν απίστευτη η χαρά όταν άνοιξα το δέμα! :D
    Τελευταία συναντώ κι εγώ πολλούς μπλογκόφιλους και η αίσθηση είναι απίστευτη, γιατί όλοι τους, είναι συγγενείς καρδιάς! :P

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα τι ωραια!!! οποτε και οι δυο μας ειμαστε τυχερουλες με τον ένα η τον αλλο τρόπο Μαγισσούλα μου.. ακομα και με τις συνατησεις με καταλαβαινεις μιλαω για την δικη σου στην Σκιάθο...με την αγαπημενη φιλη μας...και το πιο μικρο δωρακι να παρεις είναι η ιδια χαρα.. γιατί έχει μεσα του την αγαπη και την σκεψη εκεινου που το στελνει... οπως το Συριανακι μας... αλλα και η προσωπικές συναντησεις ειναι όμορφες. εξ αλλου λεμε τοσα πολλα μεταξυ μας που νομιζω οτι ξερουμε λιγο πολύ η μια την αλλη και συνηθως πεφτουμε μέσα οταν συναντηθουμε και απο κοντα... ένα καφεδακι κουβεντούλα για τα δικα μας και η ωρα περναει τόσο γρήγορα... μακαρι να το καταφερουμε και εμει καποτε... εχουμε αφορμες η Κρητη ειναι ο κρίκος... να περνας όμορφα και να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!! :k <3

      Διαγραφή
  17. το πιο όμορφο είναι ότι σε αγαπάνε και στο δείχνουν οι Συριανές φίλες σου Ρουλίτσα μου!!! είναι όλα υπέροχα!!!!! το Χουανιτάκι "έσκισε" πάλι με τη δημιουργικότητά του!!! οι φωτογραφίες είναι πολύ μια χαρά!!! :) σου έχω στείλει μέιλ να ξέρεις...φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου η αγάπη ειναι ενα συναιθημα .. που οσο το δίνεις επιστρέφει πολλαπλασιο ..και γιατι να μην αγαπαμε αφου αυτο ειναι το πιο ωραιο συναισθημα; ναι το Συριανακι ετσι την λεω εγώ .. η καθε μια μας τη έχει βγαλει και ενα ονομα απο Συριανολουκουμο μεχρι χουανιτακι..χι.χιχ στο βγαζει αυτό με το χιούμορ που το διακρίνει και την θεωρεις δικο σου ανθρωπο.. !!
      Την ίδια χαρα ενιωσα και οταν συναντηθηκα .. και με την φιλη που τα λεγαμε μεσα στα μπλοκ μας και ηρθε η στιγμή να τα πουμε και απο κοντα... ελπιζω να γινει και με εμας το ιδιο καποια φορα.. οταν το θελήσεις.
      θα ειμαι εδώ.. να έχεις ενα ομορφα Σαββατοκύριακο το ειδα το μεηλ.. χαιρομαι που τα είπαμε και απο εκεί.. καλο σου βραδυ Ευη μου φιλακιαααα!! k

      Διαγραφή
    2. φυσικά και η αγάπη για μένα πάει μαζί με την υγεία! είσαι υπέροχος άνθρωπος Ρουλίτσα και σ' ευχαριστώ πολύ...φυσικά και θέλω πολύ να γνωριστούμε από κοντά, ελπίζω να τα καταφέρουμε κάποια στιγμή...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ε ρε! Αυτά είναι τα ωραία! Δυο κουκλιά νησιά σε ένα! :)
    Μπράβο κορίτσια! Πάντα τέτοια και να είστε καλά! :)
    Με γεια τα δώρα Σμαράγδι μου και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι νομιζες Πετρίνα μου εσύ Βιετναμ.... εγω δυο νησια..!!...χι.χι. αχ! βρε φιλενάδα η καθε μια με την χαρά της... ε; ταξιδέψαμε με τον τροπο μας... μονο που ο δικος σου ηταν αληθινος... !! οπως και η δική μου συναντηση.. να περνας παντα ομορφα Πετρόνι μου... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. ναι ; φιλακιααααα!! :k :k

      Διαγραφή
  19. Με γεια τα δωράκια σου Ρουλίτσα μου!
    Πάντα χαρές να παίρνεις σου εύχομαι!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Μαιρυ μου για τις ευχες σου... να περνας και εσύ όμορφα οτι και να κανεις φιλη μου να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φιλάκιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  20. καλοριζικα τα δωρακια σου απο την πανεμορφη Συρα μας να τα χαρε'ις και να τα απολαυσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυχρονο το κοριτσακι σου καρδια μου !!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολύ Κατερίνα μου να χαιρεσαι και εσύ οτι αγαπας.. φιλεναδα και να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. να έχεις ενα ομορφο σαββατοκυριακο... φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  21. Αυτά είναι τα ωραία της ζωής.
    Καλώς τα δέχτηκες όλα!

    Προειδοποίηση: Εάν καταφέρω κάποτε να έλθω Ηράκλειο, δεν θα κρατήσει η συνάντηση όσο κρατάει ένας καφές. Θα μείνω πιο πολλές ώρες, διότι θα μου φτιάξεις καλτσουνάκια! Και θα πρέπει να τα φάω και θα μου πάρει πολλές ώρες! Χο χο χο! Εντάξει;

    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Αννα μου; τα όμορφα ερχονται εκει που δεν τα περιμενεις..και σου φέρνουν χαρές... !!
      Και που είσαι;.. οχι ΕΑΝ τα καταφερεις .. ΘΑ τα καταφέρεις να κατεβεις κατω... Ρούλας και Αγίου μην τάξεις.. ενταξει; και βέβαια οταν κατεβεις θα μου σφυρίξεις να ετοιμασω τα καλστουνάκια να τα φας φιλεναδα φρεσκα φρεσκα ρακή υπαρχει μπόλικη...οπότε είμαστε σταν μπάι.. οκ;.ααααα και να μείνεις οσο θέλεις .. ενταξει ..!!! να περνας ομορφα μεχρι να έρθεις γιατί εδώ θα περασεις ωραιότερα... ναι; φιλακιααααα!! :k :k

      Διαγραφή
    2. Ναι! Το ξέρω ότι εκεί θα περάσω ωραιότερα! Πάντα στην Κρήτη περνά κανείς ωραιότερα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  22. τι όμορφο Συριανό ταξείδι... μάκια Ρούλα μου... μάκια και στην Γιάννα με τα ωραία ... της...
    πάντα ΑΓΑΠΗ κι όμορφιες σε όλους!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Παρασκευη μου ηταν πολύ ωραια που συναντησα την φιλη που τα λεγαμε μεσα απο το μπλοκ οπως χαρηκα παρα πολύ και με την καρτα από το Συριανάκι μας η αγαπη παντού φιλη μου...να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφες συναντήσεις Ρούλα μου!! Είναι πολύ ωραίο να γνωρίζεις από κοντά αγαπημένες φίλες των μπλογκ! Να χαρείς τα δωράκια σου και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή