Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ......


Δυο πόρτες έχει η ζωή...λέει ένα αγαπημένο τραγούδι...

Ναι .. και βέβαια πόρτες θα δείτε.. αλλά οχι μονο δύο...και μάλιστα  με όλα τα σημάδια του καιρού επάνω τους.. !! 
Τις φωτογράφισα σε  ένα χωριό όταν πήγα επίσκεψη σε μια φίλη...!!!
Με  λύπη μου είδα την εγκατάλειψη..σε όλο της το μεγαλείο..!!
Σε κάθε πόρτα που φωτογράφιζα... η σκέψη μου πήγαινε στους ανθρώπους που έμεναν κάποτε εκεί.. 

                                 Πόσες χαρές.. 

                               ΄πόσες λύπες ...
                                πόσα μυστικά..
                               Πόση αγάπη...
                              και πόσα όνειρα ..

             να έκλειναν αυτές οι πόρτες στα νιάτα τους..!!
Και τώρα  σαρακοφαγωμένες από τον χρόνο ίσα που στέκουν στους σκουριασμένους τους μεντεσέδες!!!
Και επειδή θέλω να σας αφήσω με μια όμορφη εικόνα..στο τέλος  ..εδώ  σε αντίθεση ..με την εγκατάλειψη κυριαρχεί η ομορφιά και καλαισθησία του νοικοκύρη της κατοικίας αυτής..στο ίδιο χωριό..!!
 Όμως επειδή υπάρχουν και οι χαρούμενες εκπλήξεις να.... και  φτάνει... ένας φάκελος με ευχές για μια όμορφη χρονιά..από τα κορίτσια ..Μαρίνα από το περιοδικό μας !! 
Ένα όμορφο ημερολόγιο  .. ένα υπέροχο μενταγιόν.. και μια επίσης όμορφη καρτούλα με μια ασπρόμαυρη ζωγραφιά !!!

 που .. με που την είδα με έτρωγε το χέρι μου να της βάλω χρώματα .. σαν τα παιδάκια που τους δίνουν ένα  σχέδιο να το  ζωγραφίσουν..χα..χα.. 
Ελπίζω να μην σας χάλασα την ζωγραφιά κορίτσια μου..!!
Αυτή καρτούλα ..θα έχει κάτι από εσάς και κάτι από μένα.. σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ..!!
  

Να έχετε   μια όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα όλοι και μην ξεχνάτε..ένα χαμόγελο..
βρίσκει πάντα τον στόχο του..!!!















56 σχόλια:

  1. Ποιός να ξέρει τί ιστορίες κρύβουν πίσω τους αυτές οι παλιές πόρτες?!
    Μου αρέσει κι εμένα να τις φωτογραφίζω, Ρούλα μου!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια που έλαβες!!! Κι εγώ θα έμπαινα αμέσως στον πειρασμό να χρωματίσω την εικόνα! Καλά έκανες!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι που έβλεπα τα σπιτια ερειπωμένα..Μαριαννα μου σκεφτομουν τους ανθρωπους που έζησαν εκει και ηταν πολλα φιλεναδα για ενα μικρο χωριο..εφευγαν τοτε απο τα χωρια και πήγαιναν στις πόλεις για μια καλύτερη ζωή ετσι ερήμωσαν τα σπίτια...
      οσο για την καρτούλα αμεσως μου ήρθε να την ζωγραφισω φιλη μου.. να είσαι καλά και να περασεις μιο ομορφη αποκρια... φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  2. Κάθε πόρτα και μια μεγάλη ιστορία
    Κάθε μάνταλο και μια κοινωνική δραστηριότητα
    Πολύ όμορφα τις αποτύπωσες Ρουλάκι μου
    Τα δώρα πανέμορφα κι εύχομαι να τα χαρείς!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως Λενιώ μου αυτες οι σκεψεις μου ερχοταν και μενα οταν τα ειδα.. πόσες ανθρωπινες ιστορίες να γραφτηκαν μεσα σε αυτους τους μισογκρμισμενους τοιχους.. οι πορτες ισα που κρατανε αυτες τις ιστοριες χαρουμες η λυπητερες να μην βγουν στην επιφανεια.. σε ευχαριστώ για την ευχή σου φιλεναδα..να περνας καλα μαζι με τα αγαπημενα σου φιλώ σε..

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ιριδα μου.. ♥ ♥ ♥..να περνας ομορφα φίλη μου..!!! φιλακιαααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μ αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου γιατί κι εμένα μ αρέσει να φωτογραφίζω πόρτες, παράθυρα και μπαλκόνια μια και όλα κρύβουν κάτι απ το παρελθόν !!!!! Να χαρείς τα δώρα που έλαβες !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως είναι πρόκληση όταν τα βλεπεις έτσι εγκαταλειμμένα να μην απαθανατήσεις την εικονα αυτή..Ράνια μου εκτός του ότι η σκεψη σου καλπάζει στις ζωές των ανθρωπων που τα κατοίκησαν...φιλη μου .. να εισαι καλα Ράνια μου και να περνας ακομα καλυτερα...φιλακιαα!!!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Ρούλα πολύ συγκινητική η σημερινή σου ανάρτηση.
    Δε σου κρύβω οτι με το ίδιο δέος, την ίδια συγκίνηση, τις ίδιες σκέψεις στέκομαι κι εγω μπροστά στα κλειστά παραθυρόφυλλα των εγκαταλελειμένων σπιτιών! Σκέφτομαι οτι ίσως κάποτε και το δικό μου γίνει έτσι και κανείς δεν θα ξέρει ποίοι και πώς πέρασαν απο εκεί μέσα.
    Οι πόρτες αυτές είναι ενα αγαπημένο θέμα που φωτογραφίζω για την ομορφιά της ηλικίας τους,αλλά με θλίβουν βαθύτατα οταν σκέφτομαι τι ιστορίες διαδραματίστηκαν πίσω απο τα κλειστά τους πια παντζούρια
    Νάσαι καλά, καλή εβδομάδα σου εύχομαι ,με χρώμα και ευαισθησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν το ξερω νομίζεις Χαρά μου; εσυ τις ζωγραφιζεις κι όλας φιλεναδα.. ακριβως ΄ετσι αιστανθηκα και εγώ οταν αντίκρισα το περασμα του χρονου επανω τους χωρίς καμια φρονιδα..!!
      Ειναι αλήθεια αγάπη μου ότι μια μελαγχολία σου την φέρνει ένα τέτοιο θέαμα... ομως μπορει να ειναι ιστοριες χαρούμενες.. γεματες αγαπες.. και ηρθε το πληρωμα του χρονου.. να κλεισουν και αυτα τον κύκλο τους.. οπως όλα τα πραγματα στην ζωή μάτια μου !!!
      σε ευχαρτιστω πολύ για την ευχη σου... Χαρούλα μου.. όλα καλά σου αντευχομαι ..στελνω σου την αγαπη μου και φιλί...!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι φωτό σου καθώς και η μικρή ιστοριουλα σου,κρύβει συναισθήματα και ευαισθησία Ρούλα μου.Τα δωράκια σου είναι όμορφα από τα κορίτσια που έλαβες σου εύχομαι να περνάς καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αυτα τα παλια και εγκαταλειμμενα σπιτια σου φερνουν μια θλιψη μεν αλλα και την επιθυμία να κρατησεις αυτα τα μισοφαγωμενα απο τον χρόνο πόρτες και παραθυρα...στο κλικ της μηχανης σου..
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου για τα καλα σου λόγια..να περνας καλα οτι και να κάνεις .. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα μου να περνας ομορφα... καλες απόκριες να περασεις φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτά τα εγκαταλελειμμένα χωριά όση γοητεία κι αν κρύβουν είναι κρίμα να χάνονται μέσα στο χρόνο. Έτσι και στο χωριό του πατέρα μου, που κάποτε έσφυζε από ζωή, τώρα δε μένει σχεδόν κανείς. Ελπίζω ότι με το πέρασμα των χρόνων θα τις ανακαλύψουμε ξανά αυτές τις ομορφιές. Όσο για τα δωράκια σου, πολύ όμορφα Ρούλα μου. Η κάρτα πολύ μου αρέσει έτσι που τη χρωμάτισες. Να 'σαι καλά και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως έτσι είναι Ευγενία μου στο χωριό αυτό έχει και ωραία σπίτια αλλά και πολλα που είναι έτσι οπως είδες σστις φωτογραφίες..αν δεν συντηρήσεις το σπίτι σου που λένε θα πέσει να σε πλακώσει.. όταν τα είδα.. μου φάνηκαν σαν να περίμεναν το τέλος τους..μακάρι να γίνει αυτό που λες..
      Ναι όταν είδα την καρτούλα των κοριτσιών εεεε δεν γινόταν να μην την ζωγραφίσω..χα..χα..
      Καλες απόκριες να περάσεις οπου και να πας υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να περάσεις ομορφα... φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  9. Θα πω κάτι Ρουλα μου. Σαν ήμουν στο Γυμνάσιο, κάποτε μας μπήκε θέμα έκθεσης το εξής:
    "Μπροστά σε μια κλειστή πόρτα".
    Πάντα αυτό το θέμα εξίταρε τη φαντασία μου και τη διάθεσή μου να γράψω πολλά.
    Τώρα το δένω με τις εξαίρετες φωτογραφίες σου και την προσέγγισή σου και έχω συμπληρωμένο το puzzle της έμπνευσης.
    Πολύ ωραίο θέμα.
    Καλή βδομάδα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που οι φωτογραφίες μου σου θήμησαν τα γυμνασιακά σου χρονια.. ενα κλικ θελουμε κάθε φορα να γυρίσουμε τις σελίδες των αναμνήσεων μας φιλε.. και μενα αυτή η εγκατάληψη με έκανε να σκεφτώ .. πόσες ιστορίες ζωης να ηταν πισω από αυτες τις μισογκεμισμένες πόρτες..!!!
      Να είσαι καλα ..κια να περασεις ομορφες απόκριες.. καλο σου βραδυ..

      Διαγραφή
  10. "Μια...πόρτα χίλιες λέξεις"λοιπόν! χιχι
    Νομίζω ότι τα κορίτσια επίτηδες άφησαν τη ζωγραφιά ασπρό-
    μαυρη,
    για να την χρωματίσεις,όπως θέλεις!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις χιλιες λεξεις πισω απο τις πόρτες .... εδω θα πω... παλιες και καινουργιες...Κορίτσι μου έχεις τοσο δικιο..!!!
      Ειναι πονυρούλικα τα κορίτσια Γιουλι μου χα..χα... εεε με ετρωγε το χερι μου ετσι που την είδα φιλη μου δεν γινόταν να μην τις βαλω χρώματα..!! να περάσεις ομορφες αποκριες φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  11. Βλέπω πού και πού τέτοιες παλιές πόρτες και η φαντασία μου οργιάζει... κι εμένα μου αρέσει να τις φωτογραφίζω.
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ιδιο σκεφτομαι οταν βλεπω την εγκαταληψη σε ότι ο ανθρωπος έχει χτισει.. να βαλει μεσα την ζωή του.. με τα ωραια της με τα δυσκολα της.. αλλα ζωή Ελλη μου.. στεναχωριεμαι ειναι αλήθεια..!!
      Σε ευχαριστω πολύ Ελλη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιαααα

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο φωτογραφικό υλικό, όμοιο με ταξίδι στον χρόνο..
    Λατρεύω κι εγώ τις πόρτες και τα παράθυρα, το παρελθόν
    και το μέλλον... Με γεια τα δωράκια σου Σμαράγδι μου ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αλήθεια Πετρινα μου πως μονο ότι είναι ομορφο φωτογραφιζουμε τις περισσότερες φορες.. γιατί κατι τέτοια χαλασματα μονο σε χωρια μπορείς να δεις..και ημουν τυχερή που τα συναντησα..φιλεναδα..!!
      Να είσαι καλ φιλεναδα και να περνας ακομα καλητερα ναι; φιλακιαααα!!!✿✿
      υγ που τα βρισκεις τα λουλουδακια; χα..χα..

      Διαγραφή
  13. Καλη εβδομαδα Σμαραγδενια μου!!! Υπεροχες φωτογραφιες, μου προκαλουν νοσταλγια... Να χαρεις τα ομορφα δωρακια σου!!! Σε φιλω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες Φωτινή μου χαιρομαι που αρεσαν οι φωτογραφιες αν και δείχνουν ερειπωμενα σπιτια και πόρτες που πίσω απο αυτες υπηρχαν κάποτε ανθρωποι με τις ζωες τους.. !!!θα μπορουσαν να μας πουν πολλες ιστορίες.. Σε ευχαριστω πολύ να είσαι καλά και να περνας ακομα καλυτρερα καλες αποκριες φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  14. Ίσως και να χάρηκαν εκείνη τη μέρα τα ξεχασμένα πορτοπαράθυρα. Που κάποια χαμογελαστή ύπαρξη, τα πρόσεξε, τα αφουγκράστηκε και τα φωτογράφισε. Γιατί μη νομίζεις, και τ' άψυχα κρύβουν λίγη ψυχούλα μέσα τους.
    Καλέ αυτή η βουκαμβίλια έχει γίνει ποτάμι χρωμάτων, τι ωραία!!!!
    Καλό βραδάκι ευαίσθητη μου ύπαρξη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες βρε Κανελλακι μου; να χάρηκαν; θα το ήθελα πολύ να ηταν έτσι..με τόση θλιψη που τα συνοδευε τωρα στα γεραματα τους.. !! και εννοείται μου εφεραν στου νου.. τα παροπλισμενα καραβια που κοίτονται παλισσίδερα.... ακομη και τους ανθρωπους που έχουν περασει την την ζωή τους προσφέροντας τα παντα..οπως και τα σπίτια προσφαιραν την στέγη τους και ομως εγκαταλειπονται στην ερημιά τους...!!
      Θα ηθελα να εβλεπα βουκαμβίλιες παντου.. πόση ομορφια δινουν ε; η ματια σου Κανελλακι μου εχει τον ιδιο στοχο !!
      σε ευχαριστω πολύ μάτια μου για την βόλτα σου.. να περνας όμορφα..φιλώ σε..!

      Διαγραφή
  15. πάντα με γοήτευαν οι πόρτες οι οποίες γεννούν άπειρα ερωτηματικά!! αυτό τι να έκρυβαν από πίσω τα χρόνια που δεν είχαν αυτή την όψη! μερακλίδικο το νέο σπίτι στο χωριό!! υπέροχα και τα δωράκια που έλαβες Ρουλίτσα, έδωσες χρώμα στην καρτούλα των κοριτσιών, ίσως και να το έκαναν σκόπιμα? φιλάκια πολλά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ευα μου .. για αυτό μόλις τις συναντησα στον δρομο αυτου του χωριού η πρωτη μου κινηση ηταν να τις φωτογραφίσω..και να αποτυπωσω την εγκατάληψη .. αν και δεν είμαι και τόσο καλή σε αυτο και το κινητο μου είναι της παλιας κοπης που λενε ..εν αντιθέση με αυτην την ομορφια του επομενου σπιτιου..
      Με την κρτούλα το ιδιο νομισα και εγώ και επιασα τα χρωματιστα μολιβια μου..χα,χα..να περασεις φιλη μου χαρούμενα αυτες τις μέρες.. φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  16. Ένα ταξίδι στο χρόνο οι πόρτες που φωτογράφισες αγαπημένη Ρούλα. Ένα ταξίδι στον χρόνο που πέρασε και άφησε ανεξίτηλα σημάδια στις πόρτες....στις ψυχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Ελενη μου και εγω αυτό σκεφτηκα οταν φωτογραφιζα αυτες τις ερημωμένες πια πόρτες μια στιγμή στον χρονο αποτυπωμενη για παντα και τόσες ιστορίες πίσω τους!!!! χαρηκα που σε ξαναβλέπω Ελενη μου θα τα πουμε...να περασεις ομορφα αυτες τις μέρες φιλακιααα!!!!

      Διαγραφή
  17. Πόσο δίκιο έχεις για τις πόρτες Ρούλα! Κρύβουν όλες μια ιστορία, που εύγλωττα αποτυπώνουν οι φωτογραφίες σου!!!Αγαπημένη μας φίλη, πόσο πολύ μας τιμάς με τα λόγια σου! Μέσα σε μια τόσο όμορφη ανάρτηση συμπεριέλαβες και τα μικρά μας δωράκια!! Η καρτούλα έπρεπε να έχει κάτι κι από σένα, γι' αυτό και την αφήσαμε χωρίς χρώμα, όπως εύκολα κατάλαβαν όλες οι φίλες! Τώρα, είμαστε τρεις σε μια κάρτα, δεμένες ευχές με συναισθήματα ειλικρινή που γέννησε η γνωριμία μας μαζί σου! Η δική μας πόρτα, πάντα ανοιχτή για σένα και την ομορφιά σου!!!
    Πολλά γλυκά φιλιά, φίλη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου ηθελα να τελειώσει με κατι πολύ ομορφο η ανάρτηση αυτή και τι ομορφοτερο απο τα δωρακια σας..την καρτούλα σας δεν....μπορούσα να την αφησω έτσι.. μου φωναζε...βαλε μας χρώμα... βαλε μας χρώμα... εεεε χατιρια δεν χαλαμε είπαμε.. ε; !!! μετα απο την θλίψη που μας αφησαν οι ερειπωμες πόρτες και παράθυρα.. ήταν ωραιο το κλεισιμο αυτό !! να περνατε ομορφα.. κορίτσια μου οτι και να κανετε.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  18. Πράγματι κάτι τέτοια παλιά γράφουν το παρελθόν , την ιστορία, τους ανθρώπους, τις ιστορίες τους.Μπράβο Σμαραγδένια μου. Και όσο για τις καρτούλες..έχω συλλογή σε ένα κουτί, δεν πετάω καμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα πέρσαν απο το μυαλό μου φιλεναδα .. οταν ειδα αυτα τα ερείπια με τις σρακοφαγωμενες πόρτες.. έτσι σκεφτηκα και εγω...πόσες ιστορίες εχουν εξελιχτεί πισω απο αυτους του μισοκρεμισμενους τοιχους!!
      Χα..χα..και εγω μια απο τα ιδια με τις καρτουλες όλες φυλαγμενες ..για τις θύμησες.. Γιωργία μου..!! καλα να περνατε.. καλες αποκριες... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  19. Χαίρομαι Ρούλα μου, να διαβάζω και στα όμορφα σχόλια πόσο μας συγκινούν οι παλιές πόρτες που απέμειναν στα εγκαταλειμμένα σπίτια, κάποτε τις ζωγράφιζα και στη συνέχεια έγιναν λιθογραφίες! ;)
    Κοιτάζω τις σημερινές πόρτες, αυτές τις θωρακισμένες ασφαλείας, με 16 σημεία κλειδώματος και αναστενάζω... :(
    Ας μείνουμε στις τρυφερές εκπλήξεις που τελευταία κυκλοφορούν στη μπλογκογειτονιά μας γιατί αυτές μας δίνουν πραγματική χαρά! :D
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχαν μιλιά αυτες οι παλιές...πόσες ιστορίες θα μας έλεγαν φιλεναδα..ιστορίες ανθρωπινες με τις χαρες τους .. με τις λύπες τους .. με τους ερωτες τους ....αυτες τις σκεψεις μου δημιουργησαν οταν τις είδα.. και τις φωτογραφισα γι αυτον τον λόγο..!!
      εχεις δικιο με τις ομορφες εκπληξεις της γειτονιας μας..να εχουμε αφορμες να χαμογελαμε μαγισσουλα μου... να περασεις ομορφα στις απόκριες..φιλακιααααα!!!!!

      Διαγραφή
  20. Πόσο μου αρέσουν αυτές οι παλιές οι πόρτες και τα παράθυρα, δεν λέγεται! Ειδικά εκείνες οι πόρτες που είχαν ρόπτρο πάνω τους!
    Οι σημερινές, δεν είναι τόσο όμορφες...
    Ωραίες οι φωτογραφίες σου Ρουλάκι, ωραίο και το μενταγιόν που παρέλαβες! Καλοφόρετο να είναι!
    Φιλί μεγάαααααλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά από ότι βλέπω Αρτίστα μου όλες αγαπάμε τις παλιες πορτες και τα παραθυρα... μα σου δίνουν την εντυπωση οτι περιμενουν εκει υπομονετικα να γινει καποιο θαυμα και να βρεθεί καποιος να τους ξαναδώσει την ομορφια που θα είχαν σιγουρα στα νιατα τους φιλεναδα...!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ.. να είσαι καλά ... να περασεις ενα όμορφο τριήμερο φιλεναδα .. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  21. Αγαπημένο θέμα φωτογράφισης οι παλιές πόρτες, τα παλιά παράθυρα, τα παλιά σπίτια γενικά, και τροφή για σκέψεις, σαν τις δικές σου!
    Να χαρείς τα δώρα σου Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρία μου οπως το λες τροφή για σκεψεις.. οταν βλεπεις πως έχεουν εγκταληφτεί στην μοιρα τους αυτα τα παλια ερειπωμένα σπιτια με τις πόρτες και τα παραθυρα τους ετοιμα να πεσουν κατω.. λαβωμενα σπο τον χρονο...
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου να περνας καλά και να έχεις ένα ομορφο τριήμερο.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  22. Τι ιστορίες θα έχουν να διηγηθούν αυτές οι πόρτες! Πολυ νοσταλγικές δείχνουν Ρουλα μου! Τα φιλια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως πέρασε απο το μυαλό μου οταν τις αντικρισα Σωτηρία μου.. ζωές που έχουν ισως χαθεί .. η μπορεί να ηταν ηθελημενη η εγκαταλιψη αλλα μεχρι να φτασει αυτός ο χρονος πόσες ιστορίες θα είχαν γραφτει πίσω απο αυτες ε;...φιλια στα κορίτσια σου ... να περασετε όμορφα αυτό το τριήμερο... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  23. Πάντα μου άρεσε να φωτογραφίζω κλειστές πόρτες και παράθυρα και να σκέφτομαι τι μπορεί να έκρυβαν αυτά τα πορτοπαράθυρα.... τι ιστορίες να είχαν άραγε να διηγηθούν???? Υπέροχες οι φωτογραφίες σου φιλενάδα μου μα και οι σκέψεις σου που τόσο όμορφα μας τις μετέφερες!!!! Να χαρείς τα δωράκια σου, την καρτούλα σου πάντως της έφτιαξες υπέροχη!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μες την σκεψη μου είσαι φιλεναδα.. αυτό ακριβως σκεφτηκα και εγω οταν τις είδα να στεκουν μπροστα μου σκοροφαγωμενες απο τον χρόνο.. ετοιμες να καταρευσουν απο την πολυκαιρία και την εγκατάλιψη..πόσες ιστορίες θα κρυβονταν πισω απο αυτες τι πόρτες..!!οι φωτογραφιες είναι τραβηγμενες με ενα παλιο κινητο θα μπορουσε να ηταν ωραιοτερες.. αλλα και η φωτογραφος βρισκεται στα νηπιακα της βηματα..χα..χα.. !!
      Αυτα τα αναπεντεχα δωρακια ειναι που μας χαριζουν χαμογελα.. αγαπημενη μου.. να περασεις ενα ομορφο τριημερο.. φιλια στην δημητρουλα σου και σενα ματια μου πολλα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  24. Λατρεύω να φωτογραφίζω πόρτες!
    Δεν ξέρω γιατί αλλά μου δημιουργούν όλα αυτά που περιγράφεις.
    Ποιος έζησε πίσω από αυτές; Ήταν ευτυχισμένος; Πως περνούσε τον χρόνο του;
    Καλημέρα Ρουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα.. βρε τι συπτωσεις αποψεων ειναι αυτες με τις πόρτες Μαρία μου; στις ίδιες σκεψεις παει το μυαλό μας οταν τις βλεπουμε ... τα ιδια συναισθηματα... και απορίες για τις ζωές που εζησαν εκει μεσα...
      χαιρομαι που τις εβαλα και ταυτιστήκαμε στις σκεψεις .. να περασεις ομορφο τριημερο Μαρία μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  25. Τελικά βλέπω ότι σε όλες μας αρέσει να φωτογραφίζουμε παλιές πόρτες και παράθυρα.
    Στεναχωριέμαι αφάνταστα βλέποντας τα ερειπωμένα σπίτια στα χωριά, γιατί στις πόλεις δεν μπορούμε να δούμε μέσα στις πολυκατοικίες.
    Πόσες χαρές και λύπες έχουν φυλάξει μέσα τους.
    Το τραγούδι που σκέφτομαι μπροστά σε κλειστές παλιές πόρτες είναι ,Η Δραπετσώνα. Σου το αφιερώνω.
    Με γειά τα δωράκια σου και συμφωνώ κι εγώ για την καρτούλα.
    Καλό τριήμερο.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως εγραψα και Μαρία από πανω Ρενα μου ...εχουμε φαινεται τις ίδιες αιυσθησίες στο παλιο..και εγω στεναχωρεθηκα που είδα την εγκαταλιψη στον χωρο τους.
      Εκτως αυτο βλεποντας τις κλειστες πόρτες ετοιμες να καταρευσουν περασε απο το μυαλο μου οπως και όλων απο οτι ειδα.. τι ιστορίες να εχουν ακουσει τα χρονια που προστατευαν τις ζωές των ενοικων τους !!!
      Φιλεναδα σε ευχαριστω πολύ για το τραγουδι της αφιερωσης .. οντως κολαει στην προκειμενη περιπτωση..!!!
      Ναπερασεται ενα ομορφο τριημερο φιλεναδα.. φιλακιαααα σε όλους..!

      Διαγραφή
  26. Αχχχχ μια μανία με τις πόρτες την έχω κι εγώ και όταν βρίσκομαι μπροστά σε κάτι ενδιαφέρον πάντα το φωτογραφίζω. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Ρούλα μου, πολύ ωραίο και το δώρο σου από τα κορίτσια του περιοδικού! Φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ολες μας την εχουμε αυτήν το μούρλα..χα..χα.με τα παλια και τα χαλασματα.. νομιζω Χριστινακι μου...ότι
      εξιταρουν την φαντασία μας και αν αυτή ειναι και λιγο περίεργη σιγουρα το μυαλο μας θα πλαθει ιστορίες και θα εχει απορείες για τις ζωές που ζούσαν πίσω απο αυτες τις πόρτες.. και τα ερειπωμενα σπιτια... σε ευχαριστω πολύ Φιλη μου να είσαι καλα και να περασεις ενα ομορφο τριημερο... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  27. Με εξιτάρει πάντα να φωτογραφίζω πόρτες και παράθυρα (ειδικά παλιά) και να φαντάζομαι ιστορίες!!
    Χαίρομαι που τις μοιράστηκες μαζί μας! Υπέροχα τα δωράκια από το e-periodiko, μου άρεσε που έκανες και την παρέμβασή σου! :) Καλό τριήμερο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. και εσυ Κατερινα μου στο κλαμπ αυτων που λατρευουν παλιες πόρτες και παραθυρα..ε; και εμενα μου εκαναν κλικ και τις φωτογραφισα.. μολις τις είδα μπροστα μου τυχαια...στεκομουν εκει μπροστα τους και οπως εσύ φανταζόμουν ιστορέςμε τους ανθρώπους που ζουσαν εκει.. και ποια να ήταν η αφορμη να εκαταλιψουν τα σπιτια και να τα αφησουν να πεθεινουν σιγα σιγα .. ο χονος ήδη εχει κανει την δουλεια του..
      Σε ευχαριστω πολύ χαιρομαι που σου αρεσε η χρωματικη μου παρεμβαση στην καρτούλα των κοριτσιων...μα με ετρωγε το χερι μου.. να το κανω.. νομιζω και εκεινες ακριβως αυτό ηθελαν .. τα μεγαλα πνευματα συναντιονται λενε.. χα..χα.. να περασεις Κατερινιώ μου ενα ομορφο τριημερο.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  28. Αχ, Ρουλάκι μου, κι' εγώ στέκομαι και χαζεύω τις παλιές πόρτες. Και η φαντασία μου φυσικά τρέχει στα χρόνια που αυτά τα σπίτια είχαν ζωή.
    Υπέροχη ανάρτηση και με πολλή ευαισθησία
    Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή, φιλενάδα γλυκιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το το κορίτσι μου..καλα εισαι φιλεναδα; ναι βρε Φιλιω μου γενικα οταν βλεπω εγκατληψη οπου και να ειναι και προπαντως σε σπιτια.. και πόρτες... μαζι με την στεναχωρια μου για την μοναξια τους πια.. σκεφτομαι και τις ζωές που καποτε περασαν από εκι.. φιλενδα οπως εσύ και οι φιλες που ένα τέτοιο θέαμα τις ευαισθητοποιεί.. πόσο χαίρομαι οταν σε βλεπω εδώ τριγυρω..!! να περνας ομορφα καλή μου καλή Σαρακοστη να έχεις .. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή