Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ..... ΟΛΟΥΘΕ..!!


Ναι όπως θα καταλάβατε από τον τίτλο σήμερα θα μιλήσουμε για ένα από τα ωραιότερα πλάσματα της φύσης!!
Ποιος δεν  έχει  θαυμάσει τα υπέροχα χρώματα τους και δεν έχει νιώσει τρυφερότητα βλέποντας τες να πετούν από λουλούδι σε λουλούδι.!!!!

Σε δυο τρεις μέρες μπαίνει για τα καλά η Ανοιξη και η ανάρτηση αυτή για τι άλλο θα μιλούσε από
πεταλούδες;
 Είναι από τα πρώτα πλάσματα που καλωσορίζουν την Άνοιξη μαζί με τα πρώτα κρινάκια μου και τις  μαργαρίτες που έκαναν κι όλας  την εμφάνιση τους.!! 


Υπάρχουν όμως και κάποιες από αυτές που σίγουρα δεν μπορούν να φτάσουν τις αληθινές.. στις πανέμορφες λεπτομέρειες των φτερών τους!!
Είναι φτιαγμένες με κλωστές πολύχρωμες..,χαρισμένες εδώ και πολύ καιρό από την αγαπημένη μας φίλη την  Κλαύδια 
σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου !!
Οι πεταλούδες αυτές έχουν κάτσει επάνω σε πλεχτές πετσετοθήκες (τις κλασικές μου)
 



 έχουν κάτσει επάνω σε  μικρά βραχιολάκια για παιδικά κοριτσίστικα χεράκια..


και όχι σαν την δικιά μου την χερούκλα που την μοστράρισε επάνω της για να ποζάρει..!! 
Εχουν ξαπλώσει επάνω σε δαντέλα και χουζουρεύουν..

Εδώ τις βλέπετε να στέκονται όρθιες...!!!



 είναι έτοιμες και αυτές .. να ταξιδέψουν ..!! 
όπως θα ταξιδέψουν και αυτοί οι λίγοι σελιδοδείκτες ..


τους ακολουθούν στο ταξίδι αυτό  και η ... Ευτέρπη, η Τερψιχόρη,η Ερατώ  και η Μελπομένη... 



παρά λίγο να χάσουν την πτήση με την πολυλογία τους (της κυράς τους μοιάζουν ..χα..χα.) 

Καλά μου φιλαράκια.. αυτές έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα.. μαζέψτε τες.!!!!
Εδώ κλείνει το πακέτο.. αφού μπουν μέσα και δυο κεράκια ντεκουπαρισμένα 
από πάααααρα πολλές  χαρτοπετσέτες που μου έστειλε η αγαπημένη μας φίλη η Βίκυ η Ποδηλάτισσα μέσα σε ένα υπέροχο κουτί..!!
χίλια ευχαριστώ  φιλενάδα..!!! 



Όλα αυτά τα μικρο πραγματάκια θα ταξιδέψουν αύριο..για την Βέροια ... στο FROND..στην
Ας γεμίσουμε τα ράφια τους!!!
Εύχομαι τα χαμόγελα  να μείνουν για πολύ καιρό στα χείλη των παιδιών....!
Και ας μην ξεχνάμε να  χαρίζουμε χαμόγελα.. ακόμα και αν εμείς τα στερούμαστε..!!
Να έχετε παρεούλα μου μια χαμογελαστή εβδομάδα όλοι.!!!!





61 σχόλια:

  1. Οι αγαπημένες πεταλούδες με τα χρωματιστά φτερά τους είναι το σύμβολο της άνοιξης.Βλεπω ότι είναι τόσο όμορφες οι πλεκτές πεταλούδες σου όσο και οι σελιδοδείκτες.Το ταξίδι που θα κάνουν θα προσφέρει χαρά και πολλά χαμόγελα Ρούλα μου...Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια και μπηκε η Ανοιξη Μαρια μου τι αλλο να εβαζα για να στολισω τις κλασικες μου πια χαρτοπετσετοθηκες.. τα χρωματα ειναι που μας αλλαζουν την διαθεση χαρίζοντας μας χαμογελα.. φιλη μου ..
      Η χαρα ειναι δικη μου διπλή ... καθε φορα που πηγαινουν τα πραγματακια μου για ταξιδι..να εισαι καλα να περνας ακομα καλυτερα.. φιλακιααα:) :)

      Διαγραφή
  2. Ρουλάκι μου ωραίο ποδαρικό στην άνοιξη έκανες με τις υπέροχες πεταλούδες σου που στολίσανε τόσο όμορφα πετσετοθήκες και βραχιολάκια....Πανέμορφες !!!Οσο για τις πολυλογούδες τις κουκλίτσες σου τι να πω, θα συνοδεύσουνε όλα τα καλούδια που στέλνεις να ξεχειλίσουνε αγάπη τα ράφια του FRONT !!!Αγαπημένη μου φίλη να είσαι καλά και να δημιουργείς σκορπίζοντας γλύκα και καλοσύνη γύρω σου !!!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν από μενα το εκανε η φυση φιλεναδα εγώ απλα ακολουθησα .. τα χναρια της και τα χναρια της καρδιας.. αυτή ξερει καλύτερα απο μενα.. μακαρι να μπορουσαμε κι αλλα ..αυτες οι πολυλογουδες ..δεν μαζευονται παιδια ... χαιρομαι που σου αρεσαν Κλαυδια μου να είσαι καλα ..να περνας ακομα καλύττερα... φιλακιαα!!:) :)

      Διαγραφή
  3. Καλωσόρισες με τον καλύτερο τρόπο την Άνοιξη!!!!
    Αγαπώ πολύ την ζεστασιά των προσφορών σου Ρούλα μου

    Καλή εβδομάδα να έχεις και πάντα να σκορπάς χαμόγελα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπα να την γλυκανουμε λίγο την Άνοιξη Λενιώ μου να έρθει και κανονικα.. με τα χρωματα της και τ αρωματα της.. και τι πιο ομορφο απο τις πεταλουδες να την προυπαντήσουν ε; και ευτυχως αγαπη μου που υπαρχει το χαμόγελο και μπορουμε να το χαριζουμε και να χαιρομαστε που το κανουμε..!! σε ευχαριστω πολύ Λενιω μου .. να είσαι καλα ..και να ποιείς..!!! φιλακιααααα!!!:) :)

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίες δημιουργίες, τι ωραία παρουσίαση... μπράβο Ρούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου χαιρομαι που σου αρεσαν τα πραγματακια μου σε ευχαριστω πολύ ....λιγο πράγμα λένε και πολύ αγαπη.. αυτο ειναι που έχει σημασία οταν κανεις κατι για να χαρισεις χαμογελα.. πρωτα χαιρεσαι εσύ και μετα οι αποδεκτες της αγαπης σου..!!!! να περνας όμορφα φιλη μου φιλακιαααααα!!:) :)

      Διαγραφή
  5. καλημερα!υπεροχα ολα!!!!μπραβο!!!καλοταξιδα!!καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Ιριδα μου σε ευχαριστω πολύ μακαρι να εκπληρωσουν τον σκοπο για τον οποιο φτιαχτηκαν τα χαμογελα χρεαζονται στα παιδικα τα χειλη που πρέπει μονο χαμογελα να εχουν στα προσωπακια τους.. θα το ξερεις τωρα καλύτερα απο τον καθενα.. ποσο αξιζει ένα παιδικο χαμογελο..!!!να περνας όμορφα γλυκεια μου.. φιλακιααα :) :)

      Διαγραφή
  6. Πόση ομορφιά πια! Αν και η πιο όμορφη πεταλούδα μακράν
    είναι εκείνη στο γλυκό σου το χεράκι! :) Οι δε κούκλες
    είναι η χαρά τής ζωής Σμαράγδι μου! Στο σαλόνι μου έχω
    κι εγώ μια δική σου και την καμαρώνω :) Καλή άνοιξη ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην με πειράζεις βρε αγαπη μου.. αυτη η χερουκλα δεν ειναι χερακι πια..χα..χα..!!!
      οι κουκλιτσες εναι για να βαζεις κρφιτσουλες βρε και οχι να στολίζουν σαλονια..χα..χα
      Να περνας ομορφα οτι και να κάνεις Πετρίνα μου καλή Ανοιξη να έχουμε... να ξαστερώσει λιγο ο ουρανος μας..φιλακιααααα!!!!:) :) ✿

      Διαγραφή
  7. Πολύχρωμες και πανέμορφες οι πεταλούδες σου που πετάνε ποτέ εδώ και ποτέ εκεί,αλλά και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου!!! Θα ήθελα να σας παρακάλεσω αν έχετε την καλοσύνη να μας παρουσιάσετε πως φτιάχνετε την βάση ή μάλλον την θήκη,για τις χαρτοπετσέτες.....Σας εύχομαι μία όμορφη εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λόγια... και βεβαια να σου πω φιλη μου πως τις κανω .. αν πατησεις αυτο το λινκ στο γκουγκλ https://smaragdenia-roula.blogspot.gr/2012/09/blog-post_27.html θα σε βγαλει στην αναρτηση που είχα δείξει σε φιλη πως τις φτιαχνω.. αν δεν βρεις ακρη σου αφηνω εδώ το μέηλ μου να τα πουμε απο εκεί με λεπτομέρειες.. roulamakedonisa@gmail.com ευχομαι να
      τα καταφερεις Μαρια μου ..!!! να περνας ομορφα... φιλακιααααα!!!! :)

      Διαγραφή
  8. Πεταλουδένεις μέρες για όμορφα πεταλουδένια πραγματάκια που θα ζεστάνουν παιδικές ψυχούλες !!Η καρδούλα σου έτσι πεταλουδένια γυρίζει σε όλους και σε μένα και νιώθω το τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου για όσα λες και γράφεις!! Σας γλυκοφιλώ όλους !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτα τα παιδικα λατρεμένα που είναι και με πόση χαρά τα φτιαχνουμε αγαπημένη μου φιλη ε; αυτη ειναι και η ουσια της προσφορας εσυ Νικολ μου το ξέρεις καλυτερα από όλους μας.. μακαρι να μπορουσαμε περισσοτερα... οσονουπω ερχονται και απο κει.. φιλεναδα..σε ευχαριστω για τα τοσο ομορφα λογια.. να εισαι καλά Νικολ μου και να περνας ακομα καλύτερα... καλή Ανοιξη να έχουμε....φιλακιααααα :) :) <3

      Διαγραφή
  9. Φτερουγίζουν όλο χαρά για την ομορφιά τους αλλά και από χαρά για το σκοπό που φτιάχτηκαν! Μπραβο Ρούλα μου!!
    Χαρούμενη άνοιξη να έχουμε, με πολλές δημιουργίες! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου η χαρα τους και η χαρα μου που θα χαρισουν αυτες οι πεταλουδες.. χαμογελα.. ειναι αυτό που επιθυμω και ευχομαι να γίνει φιλη μου .. η Ανοιξη μας φτιαχνει λιγο την διαθεση... με τοσα που συμβαινουν γυρω μας..ας κανουμε οτι μπορουμε φιλη μου να περνας ομορφα ... καλη Ανοιξη .. φιλακιααααα!!!:) :)

      Διαγραφή
  10. Με το καλό να φθάσουν στον προορισμό τους...
    Η δική μου η κουκλίτσα έχει και αυτή όνομα μούσας!...
    Ρούλα την λένε...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτη φορα το ακουω αυτο το ονομα σε μούσα Γιούλη μου ...βρε εισαι σιγουρη οτι υπαρχει;...χα.χα
      να περνας ομορφα φίλη μου καλη Ανοιξη να εχουμε να μας κάνει να χαμογελασουμε λιγο... φιλακιααααα :) :)

      Διαγραφή
  11. Ήρθες σαν την Άνοιξη (το γνωστό χαρούμενο τραγουδάκι),μου έφερε στο νου η σημερινή σου ανάρτηση!
    Κι ευτυχώς κι εγώ που μπόρεσα να επανέλθω, πριν έρθει η Άνοιξη για τα καλά!Μου λείψατε, όλη η παρέα!Γειά στα χεράκια σου ακόμα μια φορά!
    Χάρηκα τις πεταλουδίτσες σου και τα έργα της ψυχής σου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που το θυμηθηκες αδερφι μου αυτο το τραγουδακι; χα..χα..ταιριαζει και με την δικη σου εμφανιση μετα τοσο καιρο .. ακούσιας απουσιας...!!!με τοσες πεταλουδες βρε αγαπη μου τι αλλο να σου ερθει στο νου; ας γεμισουμε με χρωματα και χαμογελα τον χωρο μας για να ανοιξει και η δικη μας η ψυχή Βαρβαρούλα μου..να εισαι καλα μικρή μου και να περνας ακομα καλυτερα... σε γλυκοφιλώ..!!:) :) <3

      Διαγραφή
  12. Ξέχασες και τις πεταλουδίτσες που φτερουγίζουν όταν χτυπανε οι καρδιες απο ερωτα!
    φιλια πολλα σμαραγδενια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!! αυτες Κούλα μου δεν μπορουμε να τις δουμε... πλεκονται μονες τους στις καρδιες των ανθρωπων ομορφα και γλυκα...ειναι αυτες που δεν φαινονται και όμως υπαρχουν...!!και ειναι οι ομορφότερες!!! καλή Αξοιξη ν αέχεις και σου ευχομαι πολλα τετοια φτερουγισματα..φιλακιαααα!!!:)

      Διαγραφή
  13. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟΟΟΟ....!!! Ρούλα μου, γέμισε ο τόπος πεταλούδια...! όμορφα, πολύχρωμα, χαριτωμένα. Τι ομορφιές είναι αυτές....! πόση χαρά μπορεί να δώσουν στον κόσμο αυτές οι δημιουργίες αλήθεια. Τι να πω, συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε Γιαννη η Ανοιξη ειναι εδώ πια.. και μας γεμιζει και εμας μια αναταση να πουμε.. μια χαρουμενη διαδεση... αιτια ειναι ο ουρανος που εχει γινει πιο γαλανος και τα λουλουδια με τα χρωματα τους και τα αρωματα τους.. σε ευχαρστω πολύ για τα καλο σου λογια.. να εχεις και εσύ μια ομορφη Ανοιξη.. καλο βραδυ..!!:)

      Διαγραφή
  14. Mην την υποτιμάς τη "χερούκλα"σου γιατί αυτή τα φτιάχνει όλα αυτά τα ωραία.
    Κι αξίζει όλες τις άνοιξες του κόσμου.
    Ρούλα μου όλα είναι πεταλουδένια και πολύχρωμα, η κίνησή σου είναι αξιοθαύμαστη κι όσα έφτιαξες είναι αριστουργήματα σωστά! Έχουν την ταυτότητά σου πλέον και κουβαλούν το ταλέντο και την ευγένεια της ψυχής σου.
    Καλή άνοιξη στα παιδιά αυτά και σ' όλα τα παιδιά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλα λες βρε Κανελλακι μου σου εχω πει οτι ντρεπομαι να διαβαζω τοσα παίνια ..χα..χα..απλα κάνω οτι θα εκανε μια γιαγια που θα ειχε χρονο και θα ηθελε να τον αξιοποιησει σε αγαπης εργα για τα παιδια του κοσμου οπως λες και ασύ αγαπη μου..τα κλασικα μου και ουχι εικονογραφιμενα...(τα θυμασαι αυτα τα περιοδικα Κανελλακι μου χα..χα..) αυτα μονο ξερω να κανω...η χαρα ειναι δικη μου πρωτα που μπορω να βαζω ενα τοσο μικρουλικο λιθαρακι με μικροπραγματακια..σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λογια.. καλη ΑΝΟΙΞΗ ΠΑΝΤΟΥ μάτια μου .. φιλώ σε..!!!:) :) <3

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου είναι υπέροχα όλα όσα μας δείχνεις και ιδιαίτερα οι πεταλούδες σου! Αυτά τα υπέροχα παιδικά βραχιόλια πεταλούδες κάτι μου θυμίζουν! Πειράζει που τα φοράω κι εγώ που και που? Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα κατι μου θυμηζουν τα βραχιολακια..χα..χα.. χαιρομαι που τα φορας και εσύ νομιζω οτι πανε σε ομορφες ψυχες που δεν εχει σημαια πόσο χρονων είναι Σωτηρια μου... να περνας ομορφα με τα κορίτσια σου...να έχετε μια ομορφη Ανοιξη.. φιλακιαααα!!!!!:) :) <3

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. πω..πω.. σε ευχαριστω παρα πολύ για τα μπραβο σου Χριστινα μου.. αλλα μηπως ειναι πολλα; να περνας ομορφα και να εχεις καλη Ανοιξη ..φιλακιαααααα!!!!:) :)

      Διαγραφή
  17. Και μόνο επειδή τα στέλνεις εσύ όλα αυτά τα καλούδια, θα γεμίσουν ΑΓΑΠΗ τα ράφια της FRONT.
    Χίλια μπράβο, Σμαραγδάκι μου.
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κίνητρο ειναι μονο η αγαπη για να φτιάξεις κατι που θα πρσφερεις νομιζω Φιλιω μου και αυτο ειναι που με κανει χαρουμενη καθε φορα με τα μικροπραγματακια μου...σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα για τα καλα σου λογια.. καλη Ανοιξη να εχεις και να περνας ομορφα... φιλακιααα!!!:):)

      Διαγραφή
  18. Υπέροχες, υπέροχες οι πεταλούδες σου καθώς και όλα τα άλλα ,όμως οι πεταλούδες με ξετρέλαναν καλή μου, αγαπημένη φιληνάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν φιλεναδα.. εχεις καμια μικρή να θελει πεταλουδες; χα..χα πες το και εγω εδώ ειμαι..
      ειναι χαρα μου να το κανω το ξερεις και ασυ απο πειρα πια ποσο σε γεμιζουν αυτες οι προσφορες...καλη Ανοιξη να εχεις καλη μου.. χαιρομαι που τα λεμε... καλα να περνας με τον Δημητρη σου...φιλακιαααα!!!! :):) <3

      Διαγραφή
  19. δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο....!!!πανεμορφες ζωντανες.......γεματες απο το περισσεμα της αγαπης σου παντα προλαβαινεις εσυ.......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφακι μου χαιρομαι που σου αρεσαν .. πεταλουδες ειναι αυτες οπου θελουν πεταν ακομα και πολύ μακρυα..χα..χα.. καλη Ανοιξη να περνας ομορφα με τα κοριρσια σου... φιλακιααα!!!!:) :) :) απο ενα χαμογελο στην καθε μια σας... !!!

      Διαγραφή
  20. Έχω μια αδυναμία στις πεταλούδες και οι δικές σου με ξετρέλαναν. Ωραίες κατασκευές Ρουλίτσα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο με την αδυναμια σου στις πεταλουδες το ξερω Ελενη μου γιατί και οι δικες σου εχουν προηγηθεί των δικων μου για να προιπαντησουν την Ανοιξη..και τις θαυμασαμε όλες μας.. στο χώρο σου φιλεναδα...σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα καλη Ανοιξη να έχεις φιλακιαααα!!!:) :)

      Διαγραφή
  21. Μπράβο Ρούλα με τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!!! Είσαι κι εσύ Άνοιξη της γειτονιάς με τόσο ωραία διάθεση και χρωματιστές κατασκευές και φωτογραφίες !!!! Να είσαι πάντα καλά και με όρεξη για προσφορά !!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αυτο με την ανοιξη πολύ μου άρεσε πολύ φιλεναδα..ηθελα να ηξερα που την είδες βρε ματια μου;.. μακαρι να βρισκομουν ακομα σ αυτο το σταδιο..της Ανοιξης εννοω.. χαρα που θα ειχααααααα!!! χα..χα..΄να είσαι καλα και να περνας ομορφα Ρανια μου... φιλακιαααα!!!!!:k :)

      Διαγραφή
  22. Μπράβο Ρούλα για τις υπέροχες και γεμάτες αισιοδοξία χειροτεχνίες σου! Τα κρινάκια μοσχοβολούν και είναι τ΄αγαπημένα μου!! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα Ευγενία μου τα κρινακια ειναι τα αγαπημενα μου ηδη εχουν ανοιξει πρωιμα όλα και με ξεσηκωσαν με τα χρωματα τους να τα μεταφερω και στις πεταλουδες καλη ανοιξη να έχεις φιλη μου ναπερνας ομορφα.. σε ευχαριστω φιλακιαααα!!:) :)

      Διαγραφή
  23. Μπράβο σου χρυσοχέρα. Και λατρεύω τις πεταλούδες Όλα πανέμορφα και για καλό σκοπό. Να σαι καλά πάντα με τόσες όμορφες δημιουργίες να σκορπάς χαρά
    Φιλιά πολλά Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτος ο σκοπος ειναι που τα κανει ομορφα οτι κανουμε Αννιώ μου να χαρισουμε οσο περισσοτερα χαμογελα μπορούμε σε παιδια..γιατί αυτα πρεπει μονο να χαμογελουν.. ειναι δικαιωμα που τους ανήκει..φιλη μου ενα πολύ μικρο λιθαρακι προσφερω μακαρι να ήταν πολλα ...καλη Ανοιξη Αννιω μου να είσαι κλα φιλακιααα!!!:k :)

      Διαγραφή
  24. Επειδή έχω κι εγώ μια δική σου κούκλα, να πως σε όλους ότι εγγυημένα μου φτιάχνει τη μέρα, κάθε φορά που την κοιτάζω!
    Οι πεταλούδες σου πανέμορφες, το πιο ωραίο καλωσόρισμα για την Άνοιξη!
    Φιλιά, Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τέτοια φάτσα που έχει ασολούπωτη πως να μην σε κανει να χαμογελας βρε Αλεξανδρα μου!!!
      οσο για τις πεταλουδες.. ειναι νομιζω το σημα καταταθεν της Ανοιξης.. τι αλλο θα μπορουσα να κανω; ελπιζω να πιασουν τοπο.. τα πλεχτούλια μου.. να περνας ομοραφα φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  25. Ότι φτιάχνεις καλή μου είναι πανέμορφο γιατί είναι φτιαγμένο με περισσή αγάπη!!!! Η Πεταλούδες σου πανέμορφες όπως και όλα σου τα έργα, και ξέρεις κάτι..... το νοιώθει ο κόσμος ότι είναι όλα φτιαγμένα από καρδιάς γιαυτό ότι και αν φτιάξεις δεν μένει στα ράφια γίνεται ανάρπαστο!!!! Σε ευχαριστώ τόσο εγώ όσο και όλοι οι άνθρωποι της Πρωτοβουλίας για την πολύτιμη και συνεχή προσφορά σου!!!!! Πολλά πολλά φιλιά αγαπημένη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω εσένα για παράδειγμα Βικακι μου που εισαι μονο προσφορα..και χαιρομαι που έγινα και εγω ενα μελος αυτης της παρεας.. που γεμιζει την καρδια του οπως τσυ και αλλες φιλες..με την αγαπη της προσφορας.για τα παιδια που εχουν την αναγκη μας μακαρι να μπορουσα να κανω περισσοτερα.. ειναι πολύ μικρα αυτα που μπορω να κανω αγαπημενη μου.. αλλα εστω και ενα μουτρακι να χαμογελασει θα είναι κερδος στην ψυχουλα του...Εγω σε ευχαριστω που μου μαθατε τι αξιζει να προσφερεις.!!! Να είσαι καλά και να προσεχεις τον εαυτο σου.. φιλακιαα και στην Δημητρουλα σου... και απο μενα για σενα πολλλαααα!!! :) :) <3<3

      Διαγραφή
  26. Ουάουυυ Ρουλίτσα, είναι πανέμορφες!!! Όλα όσα έφτιαξες είναι κουκλίστικα!! Και μην ξεχνάμε, πάντα για καλό σκοπό.. και τα κρινάκια τέλεια!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευα μου πεταλουδες ειναι και απο μονο το ονομα τους είναι ομορφιά .. προσπαθησα να τις κανω σοσ γινεται πιο καλες αν το πετυχα χαιρομαι .. γενικα η πεταλουδα ειναι η ομορφια! οπως και τα λουλουδια που ανοιγουν τωρα δειλά δειλα.. τα πεταλα τους..!!!καλη ανοιξη να έχεις φιλη μου να περνας καλά.. φιλακιαααα!!!:) :)

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα να περνας ομορφα οτι και να κάνεις και για το δωρακι σου ευχαριστω πολύ ομορφο είναι .. καλη Ανοιξη φιλακιαααα!!!:)

      Διαγραφή
  28. Τι ομορφιές!!
    Μπράβο Ρούλα μου και για τις δημιουργίες σου, αλλά και για την προσφορά σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Ελλη μου καθε φορα που θα χραιαζεται ενα παιδι να χαμογελασει θα χαιρομαι να του προσφερω αυτο το χαμογελο οπως νομιζω και όλοι μας..να είσαι καλα και να περνας ομορφα καλη Ανοιξη να έχεις φιλακιαααααα..!!! :) :)

      Διαγραφή
  29. Ρούλα μου είναι όλα τόσο όμορφα ,ανοιξιάτικα και με υπέροχα χρώματα τα λάτρεψα .Να είσαι καλά να προσφέρεις .Γειά στα χέρια σου ,πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώματα κ αρωματα ..πεταλουδες πολύχρωμες και η Ανοιξη ολα μαζι σεντέλεσαν για να γινουν προσφορα καρδιας Μεταξια μου.. θα χαρω να χαρισουν χαμογελα εκει που θα πεταξουν!!! σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα.. φιλακιααααα!!! :) :)

      Διαγραφή
  30. Έφερες την Άνοιξη για λίγο στην οθόνη μου και θα δώσεις Ανοιξιάτικα χαμόγελα σε τόσες παιδικές ψυχές. Σε συγχαίρω φίλη μου. Σε συγχαίρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ένα πιο όμορφο από το άλλο τα καλούδια που ετοίμασες Ρούλα μου. Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα με τόση αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το βραχιολάκι θα το φορούσα κι εγώ άνετα. Κι οι πετσετοθήκες μα τι όμορφες που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή