Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Ο ΠΕΛΑΡΓΟΣ... ΗΡΘΕ...!!!!


Αυτή η ανάρτηση αφιερώνεται... σε μια μικρούλα που   μόλις πριν λίγες μέρες  άνοιξε τα μάτια της στον κόσμο μας.. κάνοντας με τον ερχομό της χαρούμενους  και ευτυχισμένους γονείς ... παππούδες και γιαγιάδες!!
Αγαπημένη  μου.... 
Από τον καιρό που είχα μάθει το χαρούμενο  γεγονός....και μέχρι να έρθει η ώρα να μάθετε το φύλο του μωρού ..στο μυαλό μου άρχισε να παίζει μια εικόνα..
Φανταζόμουν  ένα κήπο με πεταλούδες και λουλούδια .. να γίνεται μια αγκαλιά και να τυλίγει το πολύτιμο δώρο  Θεού!!!
Διαλέχτηκαν χρώματα...κι αρώματα..χα..χα. και το βελονάκι άρχισε 
να δουλεύει ασταμάτητα .. να προλάβει τον  ερχομό του πελαργού..!!!
Ο φράχτης άρχισε να χτίζεται..!

Η φαντασία ... έγινε πράξη και ο κήπος


ολοκληρώθηκε σε χρόνο... ντε τε..!!
Και μια γενική άποψη..χα..χα



Μια ζακετούλα.. 

και ένα ζευγάρι παπουτσάκια για τις ψυχρούλες 
.. συνόδευσαν στο ταξίδι τους 
τον κήπο με τις πεταλούδες!!!
Αγαπημένη μου.. γιαγιά..όλες οι ευχές του κόσμου σταλμένες με πολύ αγάπη στο πλασματάκι που κρατάτε στην αγκαλιά σας !!
 Οι μοίρες .. να είναι απλόχερες μαζί της με όλες τις χάρες του κόσμου..!!!!!!
ΝΑ ΣΑΣ  ΖΗΣΕΙ!!!!!!!
Δεν θα σας αφήσω με την απορία εννοείτε..
για το πια είναι η νέα γιαγιά της γειτονιάς μας..!!!
Αν πατήσετε....Εδώ  θα  σας ...αποκαλυφτεί .!!!!  
Αγαπημένη μου παρεούλα.. εύχομαι μόνο χαρούμενα γεγονότα να γεμίζουν τις ζωές σας.. και να σας χαρίζουν χαμόγελα..!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!
Να έχετε μια όμορφη μέρα...!!!




52 σχόλια:

  1. Πολύ χάρηκα για την Βαρβάρα μας! Να τους ζήσει και να είναι καλότυχο το κοριτσάκι τους.
    Μοναδικά τα δώρα που έφτιαξες για το νιόφερτο!...
    Ρούλα μου δεν έχω λόγια για την αξιοσύνη και τη φινέτσα σου. Είναι όλα άψογα!!!

    Υ.Γ. απ' τη χαρά σου έφαγες το "λάμδα" του πελαργού... Δες τον τίτλο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτά είναι οι χαρές της ζωής Κανελλακι μου και ευτυχως που υπάρχουν να μας κανουν να ελπίζουμε ότι κατα βαθος τιποτα δεν έχει χαθεί ... οσο θα υπαρχει η αγαπη που θα ενωνει τους ανθρωπους και τους κανει γονείς..!! μαζι με την δικη τους χαρα..χαιρομαστε και εμεις με τα γεγονοτα της γειτονιας μας..!!!
      μακαρι να ειναι παντα χαρουμενα...και στα δικά σου ευχωμαι αγαπη μου ..σε ευχαριστω πολύ Κανελλακι μου για τα πένια σου.. να περνας ομορφα...φιλώ σε!!<3

      Διαγραφή
  2. Μα.. η γιαγιά θα φανερωθεί...απο μόνη της..αφού ύπνος δεν την πιάνει....
    Με έχεις αποτελειώσει με την ανάρτησή σου!
    απλά....σ ΄ε υ χ α ρ ι σ τ ώ!!!!
    αγάπη, αυτό είναι η ζωή!Α Γ Α Π Η !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. γιαγια... πως σου φαίνεται ο τιτλος αδέρφι μου; καλως όρισες στο όμορφο κλαμπ των γιαγιαδων..!!!
      Εγω σε ευχαριστώ για όσο μοιραζόμαστε...ενα μικρο δείγμα της αγαπης που κυκλοφορεί...ηταν..
      Να Χαιρεσαι παντα ετσι στην ζωη σου... μονο χαρες να έχεις ..από εδώ και πέρα Βαρβαρούλα μου..
      Σε γλυκοφιλώ μάτια μου..!!! :k <3 <3


      Διαγραφή
  3. Πωπω τί τυχερή μικρούλα!
    Έχει πολλές γιαγιάδες να φροντίζουν για τα προικιά της.
    Υπέροχο κουβερτάκι και ζακετακι και καλτσακια!!!!!
    Γερό να είναι να το καμαρώνουμε κι εμείς που θα μεγαλώνει!
    Γεια στα χεράκια σου Ρούλα μου!
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς και την αλλη μας γιαγια..Ετσι είναι οι γιαγιαδες Ρενα μου νιωθουν όλες οτι τα παιδια που γενιούνται .. ειναι και δικα τους ..χα..χα..τοτ παιδιού μου το παιδί ... δυο φορες ειναι παιδι μου... ετσι λενε.. και όλες το ξερουμε πολύ καλά .. το μαθενουν τωρα και οι καινουργιες γιαγιαδες!!!
      Μικρα πραγματακια .. ισα για ενθυμια.. ετσι για το καλό που λεμε.. να εισαι καλα και να χαιρεσαι και εσύ τα κοριτσια σου να μου τα φιλησεις...με αγαπη φιλια σε όλους σας..<3

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Ρούλα μου
    Τι ομορφιές είναι αυτές
    Η κουβερτούλα ξεχωριστή
    όπως κι η ζακετούλα και τα
    παπουτσάκια!!!!!!
    Καλότυχο να είναι το μωράκι

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιω μου σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου μακαρι να ειναι καλοτυχο το μωρό οπως όλα τα μωρα του κοσμου μάτια μου να είσαι καλα και σου ευχομαι και σε σενα να αξιωθεις αυτην την χαρα .. φιλω σε.!!!♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα Ρούλα μου αυτά που ετοίμασες για την μικρούλα.
    Να είναι καλότυχη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστω πολύ ..χαιρομαι που σου αρεσαν.. τα μπραγματακια.. εχω την εντυπωση οτι και κανεις για ενα μωρό που ερχεται στον κόσμο.. ομορφο θα ειναι φιλεναδα..το ξερεις και εσύ αυτο το συναισθημα της γιαγιας ε; να περνας ομορφα με ότι αγαπας Ελενη μου φιλακιαα!! :) <3

      Διαγραφή
  6. Το ήξερα κι εγώ το..μυστικό αφού η καλή μας Βαρβάρα δεν κρατιόταν από την ευτυχία.Να είναι ευλογημένο το μωράκι και καλότυχο φίλη μας.Μπράβο γλυκιά μου για όσα έκανες, τα παπουτσάκια με ξετρέλανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. το περιμενε με μεγαλη χαρα φιλεναδα οπως όλες οι γιαγιαδες περιμενουμε το πρωτο εγγονι..ωραιο συναισθημα...
      Ειναι μονο ενα μικρο δείγμα αγαπης για την ψυχουλα που ήρθε στον κόσμο μας να χαρησει χαμογελα στους αγαπημενους της...
      Κλοτυχο να εναι το κοριτσακι τους οπως και όλα τα παιδια του κοσμο κορτσι μου.. να περνας ομορφα οτι και να κάνεις φιλακιααααα <3 :) :k

      Διαγραφή
  7. Να ζήσει η μικρούλα! Πάντα ευτυχισμένη με ανθρώπους που την αγαπούν γύρω της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω με πολύ χαρα στον χωρο μου Ελενα μου..... και εκ μερους της φιλης που απεκτησε το εγγονακι Ελενα μου.. μονο αγαπη χρειαζονται τα παιδια...όλου του κόσμου..να χαιρεσαι και τα δικα σου..
      να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες.. θα τα λεμε ελπίζω..να περνας όμορφα.. φιλακααα

      Διαγραφή
  8. Μπραβο Ρουλα μου υπεροχα τα δωρα σου ...καλο δουλεμενα με πολυ μερακι ...
    Να μας ζησει το μωρακι της φιλης μας .....να ειναι καλοτυχο ...
    Τα φιλια μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή η μικρούλα της νέας γιαγιάς Βαρβάρας έχει πολλές γιαγιάδες τελικά!!! Εγώ και την έλευση τουτ μωρού γνώριζα αλλά και τα έργα σου και χαίρομαι καλή μου φίλη για όλο το μεγαλείο της ψυχής σου , να χαρίζεις χαρά και μόνο χαρά !!! Σε φιλώ με αγάπη μόνο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφού...ανήκεις μαζί με την Ρούλα μας, στις κεντήστρες του πελάγους, είναι δυνατόν να μην γνώριζες;
    Σας ευχαριστώ αγαπημένες μου φίλες για την αγάπη σας!!!γιατί η αγάπη από μόνη της είναι το πολυτιμότερο δώρο!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!
    Και μακάρι να υπάρχουν τόσο όμορφα θέματα που μας αλλάζουν τη ζωή για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υγεία και καλή τύχη εύχομαι κι εγώ
    στο μωράκι!
    Τα δώρα σου είναι σαν ζαχαρωτά! χιχι
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαχαρωτα ε; τι ομορφη και γλυκειά λεξη Γιουλη μου σε ευχαριστω πολύ κορίτσι μου και για τις ευχες σου .. καλοτυχο να είναι... οπως και όλα τα παιδια του κοσμου.. να περνας ομορφα μικρή... φιλακιααα!

      Διαγραφή
  12. Καλότυχο να είναι!
    Ρούλα μου, είναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες και γεμάτα αγσπη θα φυάσουν στο μωράκι.
    Πολλά φιλιά!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα αλεξανδρα μου σε ευχαριστω πολύ καλα και καλοτυχα να ειναι όλα τα νωρακια του κοσμου και αυτό μαζι τους...μονο τρυφεροτητητα μας κανουν να νιωθουμε τα παιδια.. μικρα η μεγαλα..!!
      Να περνας ομορφα και εσύ οτι και να κανεις .. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  13. Είσαι απίστευτη! Τι υπέροχη η κίνησή σου, τι ομορφιές έφτιαξες πάλι...
    Να τους ζήσει η μπεμπούλα, να είναι καλότυχη και γερή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ωραίο να μπορείς να κανεις ότι σε κανει να νιωθεις όμορφα Ελλη μου και να χαριζεις χαμόγελα σε ανθρωπους που αγαπας... το ξερεις καλα και εσύ αυτό το συναισθημα..ετσι δεν είναι;..
      Σε ευχαριστουμε για τις ευχες απαντες...γιαγια και φιλες τις γιαγια της βλεπε.. εγώ..!!! να περνας ομορφα Ελλη μου .. φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  14. Πολύ λεπτή κίνηση Σμαραγδένια μου.Ολα αυτά που έφτιαξες, δείχνουν πόσο τρυφερός άνθρωπος είσαι Εύχομαι στο μωράκι να είναι καλότυχο και με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν μια κινηση καρδιας αυτή Μαρία μου..και νομίζω οτι την αξιζουν όλα τα μωρα του κοσμου .. και της αγαπημενης φιλης μαζί η εγγονουλα...σε ευχαριστουμε πολύ και οι δυο για τς ευχες σου.. να περνας ομορφα και εσύ Μαρία μου..!! φιλακιααα!! k:k <3

      Διαγραφή
  15. Καλώς ήλθε το μωρούλι, ο ήλιος της ζωής μας! Καλότυχο να είναι γερό και δυνατό.
    Και τα δώρα σου μοναδικά. Πολύ όμορφη σκέψη να φτιάξεις έναν κήπο γεμάτο λουλούδια και πεταλούδες!
    Να σαι πάντα καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου πραγματι τα μωρα οταν έρχονται στο κοσμο μονο χαρές φέρνουν στους αγαπημενους τους και μονο να τα βλεπεις γεμιζεις τρυφεροτητα..ενα απο τα ωραιότερα αισθηματα του ανθρώπου.!! καλοτυχο να είναι οπως όλα τα νωρα του κόσμου.. φιλη μου.. σε ευχαριστουμε για τις ευχές .. να είσαι καλά Αννιώ μου να περνας όμορφα.. φιλακιααα!!<3 :)

      Διαγραφή
  16. Άντε βρε Ρούλα μου, να σας ζήσει η καινούργια ζωούλα.....! Καλώς όρισε στην αγκαλιά σας, ευλογημένα τα χαμόγελά σας και οι ανοιχτές σας αγκαλιές. Αυτή η δική σου δημιουργική αύρα που το καρτερούσε με υπομονή, όνειρα και μεράκι φυσάει πια λεύτερη και το δροσίζει.
    Τις πιο ζεστές μου ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε πολύ φίλε μας για τις ευχες σου... πραγματι ειναι ευλογία Θεού τα παιδια στην οικογενεια.. και η αγαπημενη μου φιλη είναι η πρωτη φορα που γινεται γιαγια.. ηθελα να συνησφερω στην χαρα της με ενα μικρο δωρακι... να είναι καοτυχο το μικρούλι και όλα τα παιδια του κοσμου.. να είσαι καλα !!! :)

      Διαγραφή
  17. Γερό και καλότυχο το νεογέννητο , προικισμένο με χάρες κι ευλογίες και δώρα αγάπης σαν τα μοναδικά δικά σου , πλεγμένα με στοργή, φορτωμένα τρυφερότητα και στολισμένα με ομορφιά !!! Να είσαι καλά Ρούλα μου , πάντα δημιουργική , ν΄αγκαλιάζεις με αγάπη τους αγαπημένους σου, τους φίλους σου και τον κόσμο όλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε για τις τοσο όμορφες ευχες σου Κλαυδια μου .. ολα τα μωρα μας γεμιζουν όμορφα συναισθήματα οπως η τρυφεροτητα και η αγαπη... οποτε τα προσφερουμε με οποιον τροπο μπορούμε φιλη μου.. είναι τοσο ωραιο να χαριζεις χαρες και χαμογελα .. σε όυους αγαπας φιλους οικογενεια.. και αγνωστους γιατί όχι ε;..
      να είσια καλά Κλαυδια μου .. να περνας ομορφα ..οτι και να κανεις ... φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  18. Κάθε φορά που στη ζωή έρχεται μια νέα ψυχούλα, ανοίγει η καρδιά μου και μεγαλώνει η ελπίδα για μια καλύτερη ζωή για όλους! <3
    Τα ρουχαλάκια της μικρής πριγκίπισσας πανέμορφα! ;)
    Καλοφόρετα να είναι και να την χαίρονται γονείς και παππούδες! :D
    Πολλά ΑΦιλάκια και σε σένα μ' ένα ακόμα τεράστιο μπράβο! :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως που γραφεις Στεφανια μου γινεται με τον ερχομό ενος μωρου.. μας γεμιζει τρυφεροτητα.. βλεποντας το μικροσκοπικο πλασματακι να μεγαλωνει μερα με την μερα... το ξερεις εξ αλλου το συναισθημα .. αφου είσαι και εσύ γιαγια...χα..χα..καλοτυχα να ειναι όλα τα παιδια του κοσμου και η εγγονουλα της της αγαπημενης μας φιλης..σε ευχαριστουμε για τις ομορφες ευχες σου να περνας ωραια .. μαγισσουλα μου... φιλακιααα!!! :k <3

      Διαγραφή
  19. Αχ Ρούλα μου η αγάπη σου ξεχειλίζει ακόμη και μέσα από την οθόνη του υπολογιστή!!!Εισέπραξα τόση χαράμε τα όμορφα λόγια και τα έργα σου!!Να είσαι καλά που με κάθε μου επίσκεψη εδώ αλλά και τηλεφώνημα νοιώθω την καλοσύνη σου να μου απαλύνει τις κοφτερές αιχμές των συναισθημάτων μου...Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οση αγαπη δινεις φιλεναδα την διπλασια παιρνεις αυτο έχω μαθει στην ζωή μου και δεν έχω χασει μάλλον έχω κερδισει σε συναισθημα.. και αυτο με κανει χαρούμενη Εφη μου ..να είδες; αυτο που μου εγραψες εδώ πόσο ομορφα με εκανες να νιωσω... χαιρομαι πολύ οταν μπορώ και τα καταφερνω.. για μενα ειναι η ανταμοιβη μου... να καταφερνω να έχω κοντα μου και μακυα μου ανθρωπους που με κανουν να νιωθω καλα΄...!!
      Σε υχαριστω πολύ για τις επισκεψεις σου.. και παντα θα ειμαι εδώ για οτι με χρειαστείς..!! να είσαι καλα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  20. μπραβο σου... να της ζήσει της φίλης μας, με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευη μου σε ευχαρσιστω παρα πολύ και εκ μερους της καινούργιας γιαγιας... και ενα ακομα ευχαριστω που περασες να τα πουμε .. εγω τωρα τελευταια . εχω χαθει .. απο την γειτονια αλλα θα επανελθω .. να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  21. Τί όμορφα δώρα για να συντροφέψουν το ξεκίνημα μιας νέας ζωής, Ρούλα μου!! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγο πραγμα που λεμε και πολύ αγαπη Ευγενια μου... ευχομαι να είναι τυχερή η μικρούλα εγγονη της αγαπημενης φιλης μας σε ευχαριστώ και εκ μερους της..να περνας ομορφα και εσύ με ότι καταπιανεσαι.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  22. Να τους ζήσει το γλυκό μωράκι, χάρηκα τόσο πολύ...
    Και σε σένα, Ρουλάκι μου, με την παιδική ψυχούλα γεια στα χεράκια σου. Υπέροχα τα δώρα σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω χαρηκα που σε (είδα ) Φιλιώ μου .. και σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου και εκ μερους της αγαπημενης καινουργιας γιαγιας της γειτονιας μας..!!
      ελπιζω να είσαι καλα Φιλιω μου.. και να περνας ακομα καλύτερα... πολλα φιλακιααα!!!!<3

      Διαγραφή
  23. Δεν υπάρχεις Ρούλα μου με τις τσαχπινιές σου!
    Υπέροχα τα δώρα σου και τα χεράκια σου δημιουργούν μόνο εκλεκτά πραγματάκια!
    Να ζήσει το νεογέννητο και να το χαίρονται οι δικοί του!
    Ο πελαργός και κάθε πετούμενο να φέρνει μόνο ευχάριστα νέα, διότι γεμίσαμε από δυσάρεστα...!
    Σε φιλώ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως συμβενει Γλαυκη μου καθε φορα που έρχεται ο πελαργος για καποιον που τον περιμενει και φέρνει μονο χαρες ..ας αρκουστουμε σε αυτες και τα δυσαρεστα ας ξεχαστουν για λιγο .. ο ερχομος ενος μωρού παντα θα μας φερνει το χαμογελο στα χειλη μας..ασε δε την τρυφεροτητα που μας γεμιζουν...!!
      Σε ευχαριστπω πολύ για τις ευχες σου φιλη μου μαζι και η για της μικρης πριγκιπισσας που ηρθε στον κοσμο..να περνας ομορφα οτι και να κανεις ναι; φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  24. Η αποστολή παρελήφθη!Ενα μόνο σου λέω!οι φωτογραφίες το αδικούν!
    Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Ύ Μ Ε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έγινε η Βαρβάρα μας γιαγιά;;;
    Μα αυτή είναι από μόνη της κοριτσούδι!!!
    Να σας ζήσει το μπεμπέ κοριτσούδι μας,
    άσε που θα γίνει ΑΚΟΜΑ πιο κουκλί
    μέσα στα υπέροχα συνολάκια-δώρα! ✿ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρΕ Πετρίνα μου το κορίτσι μας εγινε γιαγια..χα..χα. και στα δικα σου με τον καιρό... χα..χα.. ειναι το ωραιότερο συναισθημα...σε ευχαριστουμε φιλη και γιαγια απαντες φιλεναδα.. μακαρι να έχουμε χαρουμενα γεγονοτα...να βρισκουμε αφορμες για χαμογελα Πετρίνα μου ..τα έχουμε τόσο αναγκη..!!!!
      Να παιρνας ωραια ότι και να κανεις .. ναι; φιλακιααα!!! <3<3 ✿ ✿

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε και εγώ Αριαδνη μου και η καινουργια γιαγια..για την ευχή σου.. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλυτρερα... φιλακιααααα<3

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφες δημιουργίες. Να σας ζήσει το παιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μία μου και σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη σου με χαρα σε καλωσορίζω στο χωρο μου και σε ευχαριστουμε και εγω και η γιαγια της μικρούλας θα χαρω να περασω να τα πουμε... να περνας όμορφα ότι και να κάνεις... φιλακιαααα!!!!:) :)

      Διαγραφή
  28. Να τους ζησει η μικρουλα!! Καλοτυχη να ναι και γερη!!
    Υπεροχη η κινηση σου Ρουλα μου και τα δωρακια του μωρου ποσο ομορφα!! Γεια στα χερια σου!! Σε φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή