Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

ΤΑ ΣΩΤΉΡΙΑ... ΜΠΛΟΚΑΚΙΑ...

Κάθε φορά που η Αριστέα μας η πυργοδέσποινα καλέ; ετοιμάζει ένα συμπόσιο ποίησης..με πιάνει κρύος ιδρώτας...και σκέφτομαι τι λέξη θα βάλει αυτήν την φορά άραγε Θε μου..!!
Ενώ η λέξεις  φιλία φίλος φιλικός ήταν πολύ ωραίες ...για όσους το γράψιμο είναι εύκολο .. εμένα με δυσκόλεψε πολύ.
Θα μου πείτε .. και ποιος σε πιέζει να πάρεις μέρος....έλα μου ντε..! που από την μια μεριά έχω την οικοδέσποινα του συμποσίου  που με σπρώχνει..χα..χα..(τραβάτε με κι ας κλαίω λέμε εγώ από την άλλη ) είπα να το προσπαθήσω και αυτήν την φορά..!! γιατί είπαμε .. μη χάσω..  
Οσοι ήταν  να γράψουν  βέβαια θα είχαν την έμπνευση..!! και ήταν πολλοί... γράφτηκαν και αυτήν την φορά  διαμάντια..!!  
Ομως οι μέρες περνούσαν και τίποτε δεν μου κατέβαινε.. άσε που το είχα ξεχάσει κι όλας.!!
Και κάποια στιγμή σαν από μηχανής Θεός να η ιδέα..!!!
Κάπου... κάποτε σε ένα μπλοκάκι είχα γράψει κάτι για την φιλία..!! 
Ελα όμως που το έψαχνα και δεν το έβρισκα μετά από  τόσα χρόνια!!! για του λόγου το αληθές!! 

Οπότε  ... ένα μπλοκάκι έκανε για μένα την συμμετοχή ..!!
Ομως σας κούρασα με την πολυλογία μου...
Εδώ είναι ότι είχα γράψει ...το 92

ΘΥΜΑΜΑΙ!!

Θυμάμαι κάποια γειτονιά στην Σαλονίκη,
με τα γεράνια της και τ άσπρα γιασεμιά,
τότε που πείραζα την φίλη μου την Νίκη,
για τα σγουρά της κατακόκκινα μαλλιά.
Θυμάμαι τις μπλε ποδιές και τα παπούτσια μας τα τρύπια.
Και οι αναμνήσεις πλημμυρίζουν την καρδιά,
τότε που άρχισαν τα πρώτα καρδιοχτύπια
και σταματήσαμε να είμαστε παιδιά.
Μπρός το περίπτερο εκείνης της γωνίας
νοσταλγικά η θύμηση μου ξαναζεί,
όρκους πως κάναμε αιώνιας φιλίας,
ότι κι αν γίνει πάντα θά' μαστε μαζί.
Τα χρόνια πέρασαν και φύγανε και πάνε,
μα οι αναμνήσεις μένουν πάντα στην καρδιά
και χθες και σήμερα στην θύμηση μου θά ναι
Η Νίκη με τα κόκκινα μαλλιά.!!

Σας ευχαριστώ πολύ για  το χρόνο  που του αφιερώσατε για να το διαβάσετε..
Αυτή ήταν η σωτήρια συμμετοχή μου στο 
#17ο συμπόσιο ποίησης #

που όπως ξέρετε πια καλά όλοι όσοι συμμετέχετε διοργανώνει με επιτυχία κάθε φορά η Αριστέα μας..!! μπείτε εκεί να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές θα χαρούν οι φίλοι αν τους αφήσετε ένα λόγο..
 Η "Αγία τριάς της γαλαρίας " όχι μόνο δεν έμεινε στην γαλαρία αλλά έκατσε επάξια  στην πρώτη θέση.. όσοι δεν την έχετε διαβάσει τρέξτε στο απάγκιο της Κανελλάκη.!!
Να έχετε όλοι μια όμορφη εβδομάδα παρεάκι μου και να μην ξεχνάτε να χαρίζετε ένα χαμόγελο..ακόμα και στα δύσκολα.!!
Σας ευχαριστώ πολύ  που περνάτε και τα λέμε.!!









36 σχόλια:

  1. Ρούλα μου, υπέροχο το ποίημά σου. Ξεχώρισε και δικαιωματικά. Αυτά τα σγουρά κόκκινα μαλλιά θα τα θυμόμαστε όλοι για πολύ καιρό. Καλή εβδομάδα να έχεις, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου να είσαι καλα ..υπηρχαν τόσο ομορφα ποιηματα .. αυτό το συμπόσιο είναι αφορμή να βγαζουμε καποιοι (βλεπε εγώ ) τα μπλοκακια τους οταν σταματα η εμπνευση.. καμια φορα..χα..χα..να περνας ομορφα ότι και να κανεις καλο υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά ,αγαπημένη Σμαραγδένια..πάντα με όμορφες τρυφερές συμμετοχές όπου και να λάβεις μέρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν έχω παιξει σαν παιδι . φιλεναδα παιζω τωρα που μου δινετε η ευκαιρία..χι..χι. σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λόγια αχτίδα μου ..θα τα πουμε συντομα .. να περνας ομορφα και να προσεχεις.. ναι; φιλακιαααα!!:)<3

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρουλιώ μου και καλή εβδομάδα
    Πολλά συρτάρια κρύβουν θησαυρούς και πολύ
    χαίρομαι που το έφερες στην επιφάνεια!!!!

    Σε γλυκοφιλώ μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα συρταρια με εχουν βγαλει απο τα δυσκολα πολλες φορες..Λενιώ μου οταν το μυαλο αδειαζει .. και που να ψαχνεις για εμπνευσεις όταν ο χρονος ειναι λιγος δεν εννοώ αυτός που μας βάζει το Αριστακι..
      τοτε ειναι σωτήρια καμια φορα... και αντε να θυμασαι τι εγραψες πριν απο τοσα χρονια..χι.χι.
      σε ευχαριστω που βρίσκεις τον χρονο να περνας ..αγαπη μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλω σε..:) <3

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Ρούλα μου!
    Πολύ τρυφερό το ποίημά σου!
    Καλή εβδομάδα!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σενα μικρή μου Γιούλη χαιρομαι που σου αρεσε .. είναι τρυφερό γιατί για την φιλία μονο έτσι μπορείς να νιωσεις οταν φερνεις στο νου σου τα παλιά.. αν και πολλα τα έχω ξεχασει..ας οψεται η αλτζχάιμερ..χι.χι...να περνάς ομορφα ναι; φιλακιαααα!!:)<3

      Διαγραφή
  5. Τα μπλοκάκια σου Ρουλάκι μου κρύβουν πολλούς θησαυρούς, άσε που είναι και άφθαρτα στο χρόνο και δεν κινδυνεύουν να γίνουν κατά λάθος delete. Πολύ με συγκίνησε η αναδρομή σου στα χρόνια εκείνα και η Νίκη με τα κόκκινα μαλλιά. Το σκίτσο δικό σου να υποθέσω ε;
    Σ' ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά σου στη γαλαρία!
    Τελικά αυτό το συμπόσιο μας πήγε πίσω στα χρόνια που η φιλία υπήρχε ως αξία. Τυχαίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κανελλακι μου με πήγε πίσω και μενα... ξεφιλλύζοντας τις αναμνήσεις μου θυμήθηκα οτι καπου είχα γραψει κατι...απλα τότε που είχα γραψει την Νικη με τα κοκκινα μαλια... μου έλειπε μια φιλη και μου λειπει ακομα ... μια κοντινή...γιατί μακρινες έχω όλες εσας που περνατε και τα λεμε και απο εδώ και απο αλλού ματια μου.. χαιρομαι που υπάρχετε στην ζωή μου !!
      Και πως να μην αναφερθώ στην γαλαρία σου αγαπη μου οταν μας ξυπνά τοσες θύμησες..!!αυτα ειναι τα πολύτιμα της ζωής !!
      Και θα συμφωνήσω μαζι σου η φιλια πρέπει να έχει αξία και να κρατά στο χρονο.!!
      και θα σε αφήσω μια μαντιναδα μου που έχω την εντυπωση οτι στην εχω γραψει...παλιά.!!
      Φίλος θα πει να σε κοιτά
      μέσα στα μάτια ντρέτα
      και να ναι λόγος που κρατά
      η κάθε του κουβέντα................. τιποτε δεν είναι τυχαιο.!!! να περνας ομορφα Κανελλακι μου ..φιλώ σε..!!:) <3

      Διαγραφή
    2. Καλα υπόθεσες για το σκιτσο .. πουλια στον αερα πιανεις Κανελλακι μου χι..χι.. ηταν απο τα πρωτα μου..

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα....! το γλυκύτατο ποίημά σου μου άρεσε πολύ. Ήταν μια από τις επιλογές μου άλλωστε. Πάρα πολύ όμορφη αναδρομή, αναμνήσεις, νοσταλγία. Μπράβο σου και να χαιρόμαστε πάντα την παρουσία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τον χρόνο σου φιλε μου.. αυτα τα χρονια που εχουν περασει είναι που έχουν αφήσει και τις ωραιότερες αναμνήσεις απο τις παιδικες και αγνες φιλίες μας...και γραφτηκε σε ανύποπτο χρονο...να γιατί δεν πρεεπι να πεταμε τίποτα.. απο οτι γραφουμε....καποτε θα χρειαστούν...οπως εμενα.. να είσαι και ν απερνας καλα΄καλο σου απογευμα...!!! :) :)

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο τρυφερό με όμορφες αναμνήσεις.
    Μπράβο Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mono τέτοιες μας αφηνουν εκεινα τα χρόνια Ελενη μου τρυφερές και ομορφες συνηθως προπαντως όταν η ζωή σε χωρίζει απο αυτες τις φιλιες οταν εισαι μικρος τις κανει πιο νοσταγικες και τις βαζει στα συρταρακια της καρδιας.. και οταν υπάρχουν οι αφορμες ..οπως κατι συμπόσια .. ξεπετάγονται μπροστα στα ματια σου οι εικόνες απο τότε...
      Να περνας ωραία Ελένη μου και να έχεις ενα όμορφο υπολοιπο καλοκαιρακι φιλάκιαααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  8. Αχ Ρουλιτσα μου.τι μου θυμησες.μια παιδικη μου φιλη .ΝΙΚΗ και αυτη.μονο που τωρα ειναι αστερακι στον ουρανο που λεει και ο εγγονος μου.ελπιζω η δικη σου Νικη να ειναι καλα.σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω ποσο λυπαμαι Λίτα μου!!!! Ειναι όμως καμια φορα κάτι συπτωσεις ε; τι να πεις.. και εγω το πιστευω αυτό οτι οι ψυχες που φευγουν απο εδώ γινονται αστερακια και μας φωτίζουν.. με την δικη μου παιδικη φιλη .. εχουμε χαθεί...και δεν έχω σκεφτεί να την αναζητησω.. τωρα που το σκεφτομαι θα το κανω..να είσαι καλα Λίτσα μου καλο υοπολοιπο καλοκαιαρακι να περασεις.. φιλακιαααα!! :) :)

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένο το ποίημά σου και ήταν και δική μου επιλογή. Μπράβο σου. Τι λες τώρα ''τραβάτε με κι ας κλαίω;'' Πάντα ξεχωρίζεις με τις συμμετοχές σου και τις απολαμβάνω πολύ.
    Να σαι καλά πάντα με χαμόγελα και έτσι τόσο δημιουργική
    Φιλιά πολλά από Κεφαλλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν ένας στιχος που γραφτηκε σε ανύποπτο χρονο πριν πολλα χρονια οταν καποιες αναμνήσεις γινονται νοσταλγία.. Αννιώ μου..και μου χρειαστηκε στο συμποσιο... για σκεψου ομως.. τι ειναι οι συμπτωσεις ε; μην βλέπεις τι γραφω φιλεναδα..χι..χι. μου αρέσει αυτό που γινεται και βέβαια απολαμβανω τα δρώμενα που γίνονται σ αυτήν την μικρή γειτονια.!!!
      σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και την επιλογή σου φίλη μου..να έχεις ενα ομορφο υπολοιπο καλοκαιρακι Αννιώ μου φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  10. ...Η Νίκη με τα κόκκινα μαλλιά
    και η Ρούλα να μας βάζει τα γυαλιά!
    Κι ας τρέχει στα συρτάρια τα παλιά,
    κρύβουνε θαύματα, μεγάλα και τρανά!

    Και βάζει κάτω τα μολύβια τα χρωματιστά
    και μας πετάει τα μάτια έξω με κάθε της ζωγραφιά!
    Μοναδική η Ρούλα, η γιαγιά,
    με την τεράστια εφηβική καρδιά!

    ♥♥♥
    Τα΄πα όλα! ;-)
    Τι άλλο θες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι με ρωτας .. τι με ρωτας τι αλλο πια να θέλω..
      εσύ εισαι η πυργοδέποινα σου βγαζω το καπέλο..
      γιατί με τα συμποσια μας δινεις ευκαιρίες
      να γραφουμε ποιηματα κι ωραίες ιστορίες..
      Η Νίκη ποιος περιμενε να βγει απ το συρταρι
      και με τα κόκκινα μαλια σαν μπλοκερ να βολταρει..
      γι αυτό σου λέει ευχαριστώ και σ όλη την παρεα..
      μαζι σας πως καθε φορα περνα πολύ ωραία..
      γιατί αν δεν ήσουνα εσύ στην φορα να την βγαλεις
      μες το μπλοκάκι θα τανε της της Ρούλας...χα..χα.. ... εδώ το τελειώνω.. γιατί δεν βρίσκω ομοιοκαταληξια.. ουφ...
      Αριστακι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το ομορφο ποιημα σου για αμενα πρωτη φορα που μου το κανουν πολύ συγκινηθηκα.. σου λέω αφού...... φιλακιαααα!!! :k :D <3



      Διαγραφή
  11. Πόσο πολύτιμο όλο αυτό που συνέβη, αυτή η επίκαιρη διαχρονικότητα!
    Ένιωσα βαθιά συγκίνηση
    Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήταν το συμπόσιο Κική μου με το θέμα του δεν θα θυμόμουν αυτους τους απλους στιχους που γραφτηκαν σε ανύποπτο χρονο και σε ωρες νοσταλγίας..για μια φιλη..
      Χαίρομαι που σου αρεσε..σε ευχαριστω πολύ με συγκινησες και μενα με τα ομορφα σου λόγια .. να είσαι καλά και να περασεις ενα ομορφο υπόλοιπο καλοκιαρακι.. φιλακιαααα!! :) :)

      Διαγραφή
  12. Αχ, βρε Ρούλα μου, με συγκίνησες, με έβαλες στην παρέα σου κι ομολογώ ότι το ποίημά σου δεν μπορεί παρά να βρίσκει απήχηση σε όλων τις καρδιές. Τα χρόνια αυτά που περνάνε ανεπιστρεπτί δεν μπορούμε να τα ξεχάσουμε ποτέ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις πιο όμορφες και τρυφερες αναμνησεις μου Ευγενία μου.. και με αφορμή το συμποσιο της ποιησης βγήκε απο το συρταρι ... στο φως για να διαβαστεί απο όσους θελουν να του αφιερώσουν τον χρόνο τους ..χαιρομαι που σου αεσε.. μπορεί να περναν τα χρόνια φιλη μου ομως η καρδια.. παντα ζωντανές κρατα της θύμησες..
      Να είσαι κλα και σε ευχαριστώ πολύ να περνας ομορφα εστω και αν το καλοκαιρακι τελειώνει... φιλακιαααα!! :k :)

      Διαγραφή
  13. Βρε Ρούλα μου θα μας τρελάνεις με τα όμορφα ποιήματά σου! Τι όμορφα λόγια, τι αναμνήσεις και νοσταλγία ξυπνάει το ποίημά σου! Ευτυχώς που το είχες κρατήσει στο μπλοκάκι σου! Μη μου πεις ότι στη φωτογραφία είσαι εσύ! Πολλά φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατι τέτοιες αφορμες γυρευουν να βγους απο τα μπλοκακια μου τα απλα ποιηματα..μου .. μην φανταστείς τιποτα περιπλοκα.. μικρες γραμμες είναι και σκεψεις που μας βγάζουν τις νοσταλγίες μας...!!
      Ακομα και τωρα οτι γραφω .. εχω τα μπλοκακια μου γιατί έγιναν πολλα ..χι..χι. και τα γραφω πρωτα εκει.. ..η συνηθεια βλέπεις δεν κόβεται ευκολα..!!χα..χα.. σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου να περνατε ομορφα να μου φιλησεις τα κορίτσια σου...φιλακιααα!! απο ενα.. :k :k :k

      Διαγραφή
  14. Σαν να μην πέρασε μια μέρα Ρουλίτσα μου.
    Αυτές οι γλυκές αναμνήσεις μας γύρισαν πίσω.
    Πολύ ωραίο το ποίημα Σου, είσαι παντός καιρού εσύ.
    Ανυπομονώ να σας ξαναδώ.
    Καλή αντάμωση.
    😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν συναντηθούε ετσι θα νιώθουμε Ρένα μου το ιδιο λέω και εγώ σαν να ηταν χθες ..που τα λεγαμε.. οσο για την νοσταλγία .. οσο μεγαλώνουμε τόσο πιο πολύ μας κυριευει..
      οι μερες περναν και θα τα πουμε απο κοντα.. να περνατε μεχρι τοστε καλα καλο υπόλποπο καλικαιρακι .. φιλακια στα κορίτσια σου χωριστα και σε εσας να μην ζηλευετε.. χα..χα.. φιλακιααα!!:k :k :k <3 :)

      Διαγραφή
  15. Συμμαθήτριες, φιλίες... που πολλές με τα χρόνια θάμπωσαν και αρκετές χάθηκαν! ;)
    Ευτυχώς που υπήρχαν, τα μπλοκάκια, τα λευκώματα και γράφαμε τις σκέψεις μας! :P
    Προσωπικά δεν είμαι του "πίσω", αλλά χαίρομαι πάντα να διαβάζω τις αναμνήσεις των φίλων μου και οι δικές σου Ρούλα μου, όπως πάντα πολύ τρυφερές και συγκινητικές! :D
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πράγματι χάθηκαν Στεφανία μου μια και ηταν φιλιες παιδικεςκαι η μοιρα εστηλε μακρυα την μία απο την αλλη.. τότε βλεπεις δεν υπηρχε φεης μπούκ... να μην πως και τα τηλεφωνα ηταν σπινιο προσον και τα ιχαν μονο οι πλουσιοι..χι..χι..!! :D
    Αιτια ήταν το συμόσιο που ξεθαυτικε αυτος ο στίχος φιλεναδα.. αυτα είναι οταν σε πιανει νοσταλγια και εισαι μακρυα απο τον τόπο που γενηθηκες.. !!! :)
    Ελπίζω να είναι κλα τα πραγματα.. γυρίσατε σπιτι; καλά να είστε όλοι σας και συνχίζουμε ... φιλακιαααα!!!:k :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το λάτρεψα κυριολεκτικά!
    Συγχαρητήρια Ρούλα μου!
    Κρύβεις θησαυρούς στα μπλοκάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά ειναι απλες σκεψεις που γραφτηκαν σε ανυποπτο χρονο Μαρία μου και τωρα μεσα απο αυτή την παρεα ξεθαυονται καποια .. ειναι πολύ απλα αλλα μονο έτσι μπορω να γραφω..! είπαμε η προσπαθεια μετραει ε;... να περνας ομορφα και να έχεις καλο φθινόπωρο να πουμε; η ακομα;δεν το βλεπω να έρχεται ..χι..χι. φιλακιαααα!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο όμορφο και τρυφερό το ποίημά σου Ρούλα μου! Το μπλοκάκι έκρυβε πράγματι θησαυρό και μου άρεσε πάρα πολύ και το σκίτσο που συνόδευε το ποίημα! Είναι πολύ συγκινητικό να ξεπηδούν τόσες αναμνήσεις και ωραίες στιγμές μέσα από μια παλιά σελίδα! Φιλάκια πολλάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή