Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ....ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ.!!

Όταν δεν μπορούμε να κάνουμε μακρινά ταξίδια..ας είναι και εντός χώρας..και μας δίνεται η ευκαιρία για εκδρομούλα εντός τόπου και γύρω που ζούμε... ποτέ δεν λέμε όχι ε;  
Μια εκδρομή πάντα είναι από τα γεγονότα  που μας κάνουν χαρούμενους έτσι δεν είναι;
Μας βγάζουν από την καθημερινότητα.. γεμίζουν   ομορφιές τα μάτια μας .. η διαδρομή .. ο προορισμός.. και ότι άλλο μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε όμορφα.. μας το προσφέρει μια εκδρομούλα.. και όταν αυτή συνδυάζεται  με  προσκυνήματα που δεν τα  ξέρουμε .. τότε γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα.. η εκδρομή μας..
Οπότε σήμερα αν θέλετε με πολύ χαρά θα   σας  πάρω μαζί μου να κάνουμε αυτό το μικρό ταξιδάκι..να μοιραστούμε τις  λίγες φωτογραφίες
που έβγαλα με το παλιοκινητό μου..!!
Ξεκινήσαμε από το Ηράκλειο με προορισμό τα όμορφα Χανιά και συγκεκριμένα στο ακρωτήρι σε μια θαυμάσια  διαδρομή.. 


θαυμάζοντας κάτω από τα πόδια μας τον κόλπο της Σούδας.!! 







όπου βρίσκεται εκεί η  μονή... της Αγίας Τριάδας

Το εσωτερικό της μέρος





 πολύ παλιά αλλά και πολύ πλούσια διακοσμημένη
 Από ότι είδα..πολλοί τουρίστες έρχονται εδώ  να μάθουν την ιστορία της 



 ..εδώ  θα διαβάσετε το ιστορικό της μονής που έχει πολύ ενδιαφέρον..
Όμως δεν γράφει ότι εκεί βρίσκεται και ένα αντίγραφο της εικόνας της Παναγίας μας.. που λέγεται Τριχερούσα..!! το τρίτο χέρι που είναι ασημένιο  και φαίνεται.. στο κάτω αριστερό μέρος της εικόνας  έχει σχέση με την ιστορία  που θα διαβάσετε...στην παραπομπή μου ..και που η αυθεντική βρίσκεται στο Άγιο όρος στην ιερή μονή Χιλανδαρίου ...Εδώ θα διαβάσετε την ιστορία της αυτής εικόνας της Παναγίας μας.!! 

Υπάρχει ακόμα μουσείο με πολλές περγαμηνές και παλιές εικόνες ..



Αφού ανάψαμε το κεράκι μας..φύγαμε να πάμε μέσα στα Χανιά όπου βρίσκεται ένα ακόμα μεγαλόπρεπος ναός του Αγίου Νεκταρίου.!! 


Πλάι στην εικόνα του... ακόμα μια εικόνα της Παναγίας  ..της "Επισκέψεως" ένα ακόμη επίθετο Της ..οι πιστοί προσκυνούν την Χάρη Της .. και εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε Εκείνη..!!!

Στο μέρος που σταματήσαμε για φαγητό ο ναός του Αγίου Νικολάου δέσποζε στο χώρο με το μέγεθος του ..ανάμεσα στα κλαδιά του μεγάλου πλάτανου.!!


Πηγαίνοντας  σε ένα ακόμη μοναστήρι.... χάσαμε τον δρόμο και σταματήσαμε να δούμε που βρισκόμασταν...!!


Αριστερά μας είδαμε ένα μικρό παλιό καμπαναριό που μόλις και μετά βίας έβλεπες την κορυφή του γιατί ήταν μέσα από ένα πέτρινο τοίχο. 
Η κλειστή ξύλινη πόρτα του άνοιξε μόλις χτυπήσαμε και μια μικρή καλόγρια μας άνοιξε να περάσουμε μέσα.. για να μας τρατάρει δροσερό νερό και λουκουμάκι.





Τα λουλούδια γύρω σκορπούσαν τα αρώματα τους ευωδιάζοντας τον χώρο.











Τα πάντα γύρω πεντακάθαρα.. και ένας πολύ παλιός μικρός ναός..  μας καλούσε με την απλότητα του να προσευχηθούμε για ότι ήθελε η ψυχή του καθενός μας.!! 

Ενα παραπέτο του παραθύρου  και ακουμπισμένο το  εικόνισμα..  δίπλα του  ένα μικρό απέριτο γυάλινο βαζάκι  με λουλουδάκια.. και όλο το φως μέσα...  στην ψυχή σου..!!!
 
Το κεράκι που ανάψαμε εκεί.. γαλήνεψε τις καρδιές μας και μας έδωσε δύναμη.!!
Σ αυτό το μικρο εξωκλήσι Της Αγίας Κυριακής που βρέθηκε μπροστά μας από το πουθενά αφήσαμε τις καρδιές μας..!!!
Μια αιωνόβια ελιά πιστός φρουρός 
έξω από το μικρό μοναστήρι.
Στο μούχρωμα...(που είσαι αρτίστα μου)του απογεύματος, ίσα που προλάβαμε να απολαύσουμε το καφεδάκι μας σε ένα ακόμα πανέμορφο τοπίο της Κρήτης.. την λίμνη  του Κουρνά...



που βρίσκεται στους πρόποδες των βουνών 







Εδώ θα δείτε πολύ όμορφες φωτογραφίες της λίμνης ..γιατί οι δικές μου σίγουρα  την αδικούν.!!
Μπορεί το ταξιδάκι μας να ήταν  λίγο παραπάνω κουραστικό ..αλλά μας αποζημίωσαν οι στιγμές του.!!!
Να έχετε μια όμορφη και γαλήνια εβδομάδα παρεάκι μου.. σας ευχαριστώ πάρα πολύ που έρχεστε εδώ και λέμε τα δικά μας..!!
Χαρίζουμε την αγάπη  μας  μαζί ...με ένα  χαμόγελο ...

δίνουν δύναμη..πρώτα σ εμάς.!!!!





28 σχόλια:

  1. kαλημερα γλυκια μου!ταξιδεψαμε μαζι σας σας ευχαριστουμε!ανασα ζωης!και σε αλλα με υγεια!!καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την εκδρομούλα, ήταν λες και ήμουν μαζί σου Δεν την ήξερα αυτή την εκκλησία μα που θα πάει; θα έρθω ξανά στη Κρήτη κάποια φορά, άλλωστε έχω αφήσει στη Κρήτη ένα μέρος της καρδιάς μου!ΑΧΤΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία εκδρομή μας πήγες Ρούλα μου.
    Την εκκλησία του Αγίου Νεκταρίου την είχαμε επισκεφθεί Όταν ήρθαμε, τις άλλες δεν τις ήξερα.
    Νομίζω ότι η Αγία Κυριακή σας περίμενε γι'αυτό χαθηκατε.
    Βοήθεια σας και σε άλλα με υγεία.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρουλα μου οι εκδρομες ειναι παντα υπεροχες! Κι εκει στην πανεμορφη Κρητη, ποσα μερη εχετε να εκδραμετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά αυτά τα "παλιοκινητά" κάνουν πανέμορφες φωτογραφίες, όλες μα όλες είναι τόσο πετυχημένες που δεν ξέρω να πω, πια προτιμώ!!! ;)
    Και τελικά αυτές οι μικρές αποδράσεις Ρούλα μου, είναι που τρέφουν τη καρδιά μας! :D
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να έχεις μια χαμογελαστή βδομάδα! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ρούλα μου και καλή σου βδομάδα.
    Να δεις που σας έκανα ...παρέα στην εκδρομή σας μέσα από τις εικόνες σου.
    Όμορφος και ο θρησκευτικός τουρισμός, συναντάς πράγματα σημαντικά, ιστορικά, με τη δική τους βαρύτητα και ατμόσφαιρα. Όλα αυτά σε μια μαγική φύση.
    Πάντα να χαίρεστε τέτοιες δραπετεύσεις.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ρούλα μου, εύχομαι πάντα να κάνετε όμορφες εκδρομές και να περνάτε υπέροχα! Πολλά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Ρούλα μου γλυκιά!
    Χόρτασα ομορφιές!
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βοήθειά σας Ρούλα μας και όλες οι προσευχές σας να εισακουστούν απ' την χάρη Της.
    Γαληνέψαμε κι εμείς με τις φωτογραφίες σου και τις περιγραφές σου (αυτό το "μούχρωμα" έγινε βιράλ τελικά).
    Πολλά φιλιά Ρουλιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία εκδρομή που μας πήγες Ρουλίτσα μου..να σου πω την αλήθεια, νοστάλγησα τα μέρη μας! Να περνάς όμορφα, οι εικόνες πολύ πολύ όμορφες.. φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες φωτος από την εκδρομή σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι φωτογραφίες σου που είναι πολύ όμορφες και αυτός ο λόγος σου ο υπέροχος μας ταξίδεψαν φιλενάδα.... πάντα να περνάς υπέροχα και να απολαμβάνεις τις στιγμές!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία εκδρομή να περνατε παντα καλα Ρουλα μου
    τα φιλια μου και την αγαπη μου <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μμμμ.παλιοκινητο ετσι;φαντασου να ειχες και καμμια ΟΛΥΜΠΟΥΣ στα χερια τι θα μας εδειχνες.πανεμορφες οι φωτογραφιες Ρουλιτσα μου.Βοηθεια σας και ναειστε καλα να πηγαινετε και αλλες τετοιες πολλες εκδρομες.πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα μας ταξίδεψες κι εμάς αγαπητή και οι φωτογραφίες σου ωραιώτατες !!!! Βοήθειά σας και πάντα με τόσο ωραίες εκδρομές !!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφες οι εικόνες της Κρήτης μας αλλά και οι εκκλησίες που επισκεφτήκατε.
    Οι εκδρομές σε βγάζουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και αναναιώνουν τις σκέψεις μας και το μυαλό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το φωτορεπορτάζ σου, Ρούλα μου! Πάντα όμορφες εκδρομές σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η εκδρομή σου. Βοήθειά σου για το προσκύνημα μάλλον τα προσκυνήματα. Ενδιαφέρουσες οι μονές οι παλιές και οι εκκλησίες. Οι πληροφορίες σου αξιόλογες και δεν τις ήξερα. Ωραίες και οι φώτο Αν αδικούν τη λίμνη οι δικές σου φώτο πάω να δω άλλες γιατί ήδη μαγεύτηκα.
    Φιλιά πολλά και πάντα βολτούλες ευχάριστες Ρουλάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρούλα μου, η ανάρτησή σου με συγκίνησε. Είναι η μάνα μου Κρητικιά, Χανιώτισα, από το Ακρωτήρι. Βλέποντας την Αγία Τριάδα αναρίγησα! Αχ ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας αυτή την όμορφη εκδρομή σου, φίλη μου. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραία εκδρομή που κάνατε! Βοήθειά σας!!!
    Αυτό το 'παλιοκινητό' σου μας έδωσε την ευκαιρία να σ'ακολουθήσουμε σ'αυτό το προσκύνημα, Ρούλα μου!
    Να μην σε ξαν'ακούσω να το κατηγορείς...χα χα χα!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γκρινιάρα Ρουλίτσα μου που κατηγορείς το κινητό σου! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!
    Η εκδρομή σας με ταξίδεψε στην τόσο αγαπημένη μου Κρήτη με τις ομορφιές της και τα προσκυνήματα που γαληνεύουν την ψυχή. Βοήθειά σας η Χάρη Τους!

    Φιλάκια πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιριδα ..Γιωργία.. Ρένα.. Χριστίνα..Στεφανία..Γιάννη..Σωτηρία.. Γιούλη.. Κανελλάκι..Εύα..Μαρία Ελενα..Βίκυ..Ειρήνη ..Λίτσα..Ράνια με τον κόσμο σου..Ράνια Δαμιανάκη..Ευγενία..Αννα φλο..Αλεξανδρα..Μία..Μαριάννα..Μαίρυ.. αγαπημένο μου παρεάκι..Ενα μεγαλο ευχαριστώ σε όλους σας που περασατε και αφήσατε εδώ τα ομορφα λόγια σας.. με κάνετε πολύ χαρουμενη καθε φορα...που τα λεμε αμφιδρομα..!!
    Αυτην την φορά λόγο ημερων... θα μου πειτε τι έχουν οι μερες...οι μερες μια χαρα είναι αν εξαιρεσουμε τα καιρικα φαινόμενα.. και την τραγωδια που περναν οι συνανρθωποι μας..και..που δεν έχουν σχεση με τον χρόνο που μου λειπει λογο φορτου εργασίας..και για του λογου το αληθες.. θα το δειτε σε λίγες μερες..
    Θεώρησα οτι ήταν καλύτερα να περασω εγώ απο τον δικο σας χώρο.. να αφήσω την αγαπη μου εκει..και τις απαντησεις μου εδώ.. να τις συνοψίσω σε ενα μοναδικο ευχαριστήριο σχόλιο..!!
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! Να είστε όλοι καλα να περνατε ακομα καλύτερα..και να σας γαληνεύει.. με ότι έχει ο καθενας στην σκέψη του.!!! την αγαπη μου σε όλους σας!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ Ρουλάκι τι μου θύμισες!
    Η Αγία Τριάδα ήταν από τις πρώτες εξορμήσεις που έκανα όταν πρωτοπήγα στα Χανιά. Εκεί και στο Γουβερνέτο!
    Μάλιστα από την Αγία Τριάδα έχω κι ένα σταυρό στο πορτοφόλι μου, φτιαγμένο από φύλλο φοίνικα!
    Πάντα καλά αν είσαι και να επισκέπτεσαι τέτοια μέρη!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ααααα!!! Εσείς κυρία μου περνάτε όνειρο!!!Και τι καιρός όμορφος είναι αυτός; Στείλε λίγο ήλιο και σε εμάς εδώ που σαν άρχισε να βρέχει δεν λέει να σταματήσει!!! Πάντα όμορφα να περνάτε Ρουλάκι μου!Το αξίζετε!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με λιακάδα και καλοκαιρία πήγες Ρούλκα μου, με χιονιά σε βρίσκω εγώ!
    Κρύο σήμερα! Ήρθε χειμώνας εδώ! Εκεί;
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή