Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΚΛΑΣΙΚΑ ΧΑ..ΧΑ.. ....Η ΚΛΗΡΩΣΗ..!!!

Αυτή η ανάρτηση γράφεται... με παρασπονδία..χα..χα..!!
Ένας ακόμα προγραμματισμένος καταρράκτης...αμάν μούλιασα πια...χα..χα..(το γήρας ουκ έρχεται μόνο του) με κράτησε για λίγο μακρυά από την παρέα σας..αλλά έκανα καινούργιο ματάκι..χι..χι..
             εννοείτε ότι δεν είναι το δικό..αλλά δεν είναι γελαστό; 
 Το ξέρω σας έχω μπαφιάσει τώρα τελευταία με...τα κλασικά μου...μα τι να κάνω αφού είμαι του κλασικού  χα..χα..αλλά  με μοντέρνες αντιλήψεις να εξηγούμαστε ε;
 Είναι αλήθεια ότι σκέφτηκα να μάθω την ηλεκτρονική μέθοδο κλήρωσης..Ραντομ..(έτσι την λένε ;) χα..χα..αλλά μετά τι κλασικά θα σας έδειχνα ε;και εξ άλλου έχω μάθει όσα χρειάζεται να ξέρω... τα παραπάνω δεν τα χωράει το μυαλό μου...  εεε να  μην το παρακάνω κι όλας.!! 
Λοιπόν έχουμε και λέμε..τα κλασικά μας..
Πρώτα γράφουμε με την σειρά τα ονόματα όσων φίλων πέρασαν να αφήσουν την αγάπη τους και τις ευχές τους ..σε ένα τετράδιο..

Συνεχίζουμε μέχρι να γραφτούν όλα.. 
κόβουμε χαρτάκια και ξαναγράφουμε τα ονόματα εκεί .. τα τυλίγουμε και τα βάζουμε σε ένα μπολάκι καρδούλα...χα..χα... αυτή την φορά είπα να σας κάνω την έκπληξη... τι όλο τα ίδια θα κάνουμε;και εξ άλλου γιορτές είναι να μην χαρούν και οι κλήροι μου λίγη γιορτινή ατμόσφαιρα;οπότε... βουαλά...
Σε πιατέλα γιορτινή  έβαλα τους κλήρους στα περίχωρα..χα..χα για να φαίνονται τα Αλεξανδρινά λουλούδια

Η επόμενη κίνηση προβλέψιμη.. χεράκι...κλήρος και ταρατατάμ...όνομα!!!!

Η Γιούλη η "άστεγη" ήταν η τυχερούλα .. !!!!!!

Γιούλη μου να είσαι τυχερή πάντα.. και σε πιο ουσιώδη πράγματα στην ζωή σου μικρή μου φίλη.!! εννοείτε ότι θα μιλήσουμε ε;
Σας ευχαριστώ ακόμη μια φορά..για τις ευχές σας και την αγάπη σας..
Συντομότατη αυτή την φορά ε ;)
είπαμε παρασπονδίες!!!
Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα παρεάκι μου όπως εσείς την θέλετε..!!

Και είπαμε ένα χαμόγελο
ομορφαίνει εκτός από το πρόσωπο ...και την καρδιά!!! <3 i="">




39 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στη Γιούλη αλλά και σε εσένα, Ρούλα μου, που παρά τα όσα αντιμετωπίζεις δεν παύεις να μας κρατάς συντροφιά. Λοιπόν πολύ μου αρέσει η διαδικασία της κλήρωσης με τα χαρτάκια. Αν όμως αποφασίσεις ότι θέλεις πράγματι να μάθεις το random, στείλε μου ένα μαιλ στο craftartista@gmail.com και θα χαρώ να σου εξηγήσω. Είναι πολύ εύκολη η διαδικασία. Και πάλι χρόνια σου πολλά, φίλη μου. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχομαι να απαντησω με μια μικρή καθυστερηση αλλά με την αδεια γιατρού.. Μια μου χα..χα.. επανερχομαι σιγα σιγα.. στα καθιερωμενα μας..!!
      Και μένα μου αρεσει αυτή η διαδικασία της κληρωσης φιλη μου.. επειδή έχει την περειπετεια να κανεις όλο αυτό το ντουρτουλουκι με το γραψιμο ..κοψιμο τυλιγμα..χα..χα...και επειδη το ξερω φιλη μουπολύ καλα..
      Σε ευχαριστω παρα πολύ για την σκέψη σου να μου μαθεις την ηλετρονικη μεθοδο... ποιο πολύ για την πλακα το εγραψα για να χαμογελασουμε... με την όλη φαση..!!
      σε ευχαριστω πολύ που περνας και τα λεμε.. καλο Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  2. περαστικαααααααα!!!καλημερα!!!!!!
    μπραβο στην τυχερη!!!
    καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ιριδα μου ηδη επανερχομαι σιγα σιγά στην γειτονια...ασε που νιωθω οτι δεν ελειψα καθολου..χα..χα.. μια εβδομαδα αποχη ηταν και τωρα λιγο προσεχτικά.. να περασεις ενα ομορφο Σαβατοκυριακο..θα τα πουμε μολις μπορεσω καλα... φιλακιαααα :)

      Διαγραφή
  3. Περαστικά και σιδερένια, Σμαραγδένια μου! <3
    Μου αρέσει κι εμένα πολύ η διαδικασία της κλήρωσης με τα χαρτάκια, παρόλο που έχω ενδώσει προ πολλού στην τεχνολογία και τις ευκολίες της. Κάτι τέτοια "κλασσικά" ("παλιομοδίτικα" τα λένε άλλοι), μ' ενθουσιάζουν και οποτεδήποτε έχει χρειαστεί να ρίξω κλήρο για κάτι, τα χαρτάκια επιλέγω ως μέθοδο!
    Η Γιούλη, δεν ξέρω αν θα αποφασίσει να φτιάξει το δικό της ιστολόγιο, όμως έχει κερδίσει τις καρδιές και την αγάπη μας. Χαίρομαι που το χαρτάκι έκρυβε το δικό της όνομα!
    Σε καλημερίζω και σε φιλώ! 💕🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες σου Αναστασία μου.. ηταν μια απλη επεμβαση αλλα ηθελε λιγη αποχή απο το ιντερνετ .. επανερχομαι σιγα σιγα ..χα..χα..!!!
      Οσο για την κληρωση εεε ναι μπορείς να την πεις και παλιομοδιτικη..χα..χα.. αλλα ελα που μου αρέσει
      και μενα η όλη διαδικασία φίλη μου...
      Χαρηκα και εγω πολύ που η Γιουλη ηταν η τυχερή σε αυτην την κληρωση...οχι πως δεν θα χαιρομουν για όποια αλλη φιλη κερδιζε!!!
      Σε εχαριστω που περνας και τα λεμε φίλη μου...να περάσεις ενα όμορφο Σαββατοκύριακο..και καλες γιορτες θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα!!!:)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα αγαπημένη μου αδερφούλα!!!Πολύ χαίρομαι...όταν το γράφω αυτό!
    Τέλος καλό, όλα καλά και χαίρομαι που είναι η τυχερή απο σένα!!!Ακόμα και άστεγη, φιλοξενείται στις καρδιές όλων μας!!!
    ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!
    Ναι, ναι...ως προ το Υ.Γ...δόξα τω Θεώ, γιατί...είχα ανησυχήσει...ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ για όλους!και μετράμε κι εμείς αντίστροφα!!!φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καλημερα.. εγώ καλησπερα αδερφι μου..χα..χα με αδεια γιατρού και σταδιακα η επίστροφή μου στα καθημας..χα..χα..
      Και βεβαια και η δκη μου η χαρα αγαπη μου..για το αστεγο κορίτσι μας που ειναι όμως παρον παντού.. παντα με τα καλα του λογια και το χιουμορ του..!!!
      Η ευχή σου για μια καλη και ευλογημενη εβδομαδα επιασε.. αφου μετα την επανεξεταση όλα ηταν πολύ καλά χα..χα.. να περασετε όλοι ενα ομορφο Σαββατοκύριακο... θα τα πούμε μκρη μου Βαρβαρούλα!! φιλακιαααα!!<3 ;)

      Διαγραφή
  5. Δεν άντεξε εεεε
    Θα σε μαλώσω!!!!!
    Πάντα τυχερή η Γιούλη μας

    Σε φιλώ πολύ (περαστικά στο ματάκι)♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧαρXα..χα..εεεε αφού με ξερεις τι ατακτο παιδι ειμαι Λενιω μου ... ομως ειδες; δεν ξαναηρθα.. μεχρι να μου δωσει την αδεια η γιατρός μου.χα..χα..σταδιακα θα επανελθω...
      ηκα και εγω για το Γιουλακι μας.!! Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχούλα..να είσαι καλα αγαπη μου να προσεχεις την Λενιώ ναι; καλο σου Σαββατοκυριακο.. φιλάκιααα!! :) <3

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη μου φίλη, ξέρεις πόσο σε αγαπώ και κάθε σου ανάρτηση μία αγκαλιά με σένα.Πρόσεχε ..( λέω εγώ που..προσέχω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To ξερω αχτιδα μου και σε ευχαριστω πολύ για την αγαπη σου που είναι αμοιβαια...
      Ομως οταν μου λες πρόσεχε τι εννοείς; χα..χα.. εν ταξει μια παρασπονδια την έκανα φιλεναδα αλλα μετα απο μερες και αφού πηρα την αδεια... να επενελθω σταδιακα.. κανω και εγω οτι μου λενε...τωρα... χα..χα
      Σου στελνω και εγώ μια μεγαλη αγκαλια σου στελνω απο την Κρητη στην πατριδα..
      Να είσαι καλα να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκυριακο..θα τα πουμε φιλακιαααα!!! <3 :)

      Διαγραφή
  7. Και του χρόνου Σμαραγδένια μου, με υγεία πάνω απ' όλα.
    Περαστικούλια σου με το μάτι.
    Συγχαρητήρια στη Γιούλη μας, έτσι τυχερή να είναι πάντα.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινακι μου ευτυχως ηταν κατι απλο και προγραματισμενο και ηδη έχει περάσει ..απλα θελει χρονο και προσοχή στην υπερβολη... σε ότι κανω για λίγο..καιρό..
      Η Γιουλη μακαρι να ειναι τυχερή και σε πιο ουσιαστικα..πραγματα στην Ζωη της..
      Να περασεις ενα όμορφο Σαββατοκυριακο..φιλακιαααααα!!:) <3

      Διαγραφή
  8. Περαστικα Ρουλα μου σιδερενια! Παντα τυχερη να ειναι η Γιουλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Χριστινα μου να είσαι καλα φιλη μου...χαιρομαι και εγω που η τυχερη ειναι η Γιούλη .. μπορεί να ειναι αστεγη που λεω εγώ αλλα ειναι παντα εδώ στην γειτονια μας με το χιουμορ της και τα καλα της λογια.. να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκυρικο .. σε ευχαριστω που περνας καλεςς γιορτες ..θα τα πουμε .. φιλακιαααααα!!:)

      Διαγραφή
  9. τελειααααααααα χαχαχα κ γω μοντερνα αλλα μερικα κλασικααααααα ειναι τα καλυτερα παντααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι Σοφακι μου .. να μην ξεχναμε τα κλασικα αλλά να μην μενουμε και πισω .. σήμερα που κυνηγαμε την τεχνολογια και δεν την προλαβενουμε....χα..χα.!!!
      Να είσαι καλα ευχαριστω πολύ που περνας.. να περάσεις με τους αγαπημενους σου μαγικές γιορτές να μου φιλησεις τα κορίτσια σου και σε σενα πολλα φιλακιααα!!! :) :) <3<3

      Διαγραφή
  10. Χαχαχα... μη το μάθει ο γιατρός σου Ρούλα μου, γιατί θα σε στολίσει δεόντως (με αλεξανδρινά γύρω-γύρω...)
    Το πόσο χάρηκα που κληρώθηκε η Γιούλη μας, δεν φαντάζεσαι!...
    Εσύ τώρα, μην το ξεκουράσεις το μάτι το χειρουργημένο. Όοοοοοχι!....
    Συνέχισε ακάθεκτη τις ζαβολιές (μου έμαθες και το "παρασπονδίες") :-)

    Περαστικούλια σου Ρουλιώ μου, να προσέχεις και γρήγορα σιδερένια σου εύχομαι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xα..χα. δεν το είπα στην γιατρό μου για την παρασπονδία μου Κανελλακι μου.. αλλα στην επανεξεταση μου είπε ..οτι με εκανε κοριτσακι..χα..χα...;) οποτε τωρα και με την άδεια της...αλλά σταδιακα (φαινεται εξάλλου απο τις καθυστεριμενες απαντησεις μου στα σχόλια σας..) που τις κάνω λιγες λιγες...χα.χα.. θα επανελθω δριμύτερη...είμαι ενα ατακτο κορίτσι..χα..χα.. :D
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τις ευχες...
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα!!!<3:)

      Διαγραφή
    2. Kαι εννοείτε και εγω πως χαρηκα που η τυχερη ηταν το Γιουλακι..<3

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στη Γιούλη! Μου αρέσει που είσαι κλασική! Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασικη.. κλασικη Σωτηρία μου..έχει μια διαδικασία χρονοβόρα μεν διασκεδαστική δεν..χα..χα..ευχαριστω για την Γιούλη που σαν αστεγο δεν μπορεί να σου απαντησει και εγω σε ευχαριστώ για τις ευχουλες φιλη μου
      Να εισαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα σου ευχομαι να περασεις μαγικα Χριστουγεννα .. στα κορίτσια σου και σενα ..φιλακιαααα..!!!:) <3

      Διαγραφή
  12. Ω!!!!Είμαι η τυχερή εγώ;;;
    Η"άστεγη";;;
    Υπάρχει θεός!χιχι
    Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Με γεια το ματάκι,Ρούλα μου!😉
    Σε φιλώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι βρε αγαπη μου η τυχερούλα...το αστεγο.. που με το χιουμορ του μας κανει να χαμογελαμε σε καθε σχόλιο που αφήνει στα μπλοκσππιτακια μας ... αντε με το καλο και στο στο δικο σου ...!!!
      Ο Θεός κανεναν δεν αφηνει παραπονεμενο... σου λέει αυτό το κορίτσι..μημως θα έπρεπε να παρει ενα δωρακι;..και τσούπ....
      Μακαρι Γιουλακι μου να είσαι τυχερό σε πιο ουσιστικα πραγματα και αισθηματα στην ζωή σου....!!!
      πολύ χαρηκα που τα είπαμμε...εγω σε ευχαριστω που παντα περνας και αφηνεις το χαμογελο σου εδώ.!!!
      Να περασεις ένα ομορφο σαββατοκυριακο και υπεροχες γιορτες .. θα τα πουμε ξανα ναι;... φιλακιααα!! :) :) <3 <3

      Διαγραφή
  13. Χμ! Σκέφτομαι αν πρέπει να σε μαλώσω λιγουλάκι... από την άλλη, ψυχρό πράγμα η ηλεκτρονική κλήρωση, άρα καλά έκανες και έκανες τα "στραβά μάτια" στο ευαίσθητο ματάκι και έβγαλες νικήτρια σε γιορτινό πιάτο! ;)
    Προσοχή παρακαλώ! :P
    Πολλά πολλά χαμογελαστά και γιορτινά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :k :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να με μαλωσεις φιλεναδα.. γιατί ειμαι άτακτο κορίτσι είπαμε...χα..χα.. :D
      Μα ναι βρε μαγισσουλα μου κρύο πραγμα.. η ηλεκτρονικη κληρωση... αν δεν πάρεις στα χέρια σου τον στυλό και δεν γράψεις και δεν κόψεις..χαρτακια δεν λέει για μενα και για σενα νομιζω. ε;:)
      Ομως τωρα με την αδεια της γιατρού μου περασα να σας απαντησω εστω και σταδιακά να επανελθω στην γειτονια μας..Σε ευχαριστώ για τα φιλακια και ανταποδινω.. παραυτα..χα..χα.. να περασετε μαγικες γιορtες Μαγισουλα μου..!!! <3 :)

      Διαγραφή
  14. Καλά, είσαι σοβαρή;
    Ακόμα είναι Δευτέρα κι εσύ κάθεσαι στο λάπι τόπι και κάνεις κληρώσεις;
    Δεν είπαμε από Τρίτη αυτά;
    ή είπαμε από Δευτέρα και δεν το θυμάμαι!
    Τέλος πάντων... Ας είναι...
    Δεν θα σε μαλώσω άλλο!
    Πάντα τυχερή να είναι η Γιούλη μας!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ειναι σοβαρή αρτίστα μου; εγω παντως ΌΧΙ...γιατι αν ήμουν δεν θα εκενα οτι κανω.. χα..χα.. ομως απο δευτερα ειχαμε πει... και δεν αθετω εγω τον λογο μου φιλεναδα..χα..χα..τωρα ομως με εδεια γιατρού ειμαι εξω...χα..χα..και δεν φερω ευθυνη καμια ...!!:D
      ναι βρε αρτιστα μου χαρηκα και εγω πολύ για την Γιουλη μας.. που παντα με το χιουμορ της ερχεται... και τα λεμε!!!;)
      να περνας ομορφα οτι και να κανεις ναι; ομορφες και μαγικες γιορτες να περασεις θα τα πουμε.. φιλακιααααα! <3

      Διαγραφή
  15. Τα τσακιρικα ματακια θελουν προσοχη Ρουλιτσα μου.Νατα προσεχεις κουκλα μου.Και παντα τυχερη να ειναι η γιουλη.πολλα φιλακια.καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσακιρικα δεν θα πει τίποτα Λιτσα μου τρα που βλέπουν και καλά; για αυτό τα περιποιηθηκα δεοντως..εστω και με λιγη αταξια.. ευτυχως τωρα σταδιακι θα επανελθω καινούργια χα..χα.. μονο που δεν μπορω να συνηθησω τον εαυτό μου χωρίς γυαλια..ειδες που και τα καλά ειναι καμια φορα δυσκολα..χα..χα τι λεω...!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ φιλη μου και η Γιουλη και εγώ...ααααα και εσύ μια αστεγη είσαι ε; οποτε καταλαβαινεις τον πόνο της...χα..χα παντως αν θελεις να προβαλεις .. κατι δικο σου μπορουμε να το κανυμε οπως η Αριστεα που φιλοξενει την Γιουλη... και γιατι οχι και εγώ εδώ εσενα;.....που εισαι και συμπατριωτησα; η κανω λάθος;,,οτι θελεις εδώ!!!!να είσαι καλα Λιτσα μου και να περνας ακομα καλητερα... να περασεις ομορφες μαγικες γιορτες!!!φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου περαστικά, και χωρίς παρασπονδίες!Να προσέχεις!
    Πάντα τυχερή να είναι η Γιούλη μας!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν ειναι τίποτα η ολη επεμβαση .. αλλα μετα πρεπει να προσεχει κανεις λιγο.. και ευτυχώς που όλα ηταν καλα στην επανεξεταση παρα την παρασπονδια μουχα..χα..χα..
      Σε ευχαρστούμε και οι δυο.. και εγω χαρηκα με την Γιούλη...να περνας ομορφα με οτι κανεις να περασεις ομορφες μαγικες γιορτες φιλακια στον Μπρικη και σε σενα πολλα... εχουμε και συνέχεια εμεις..χα..χα....:) <3

      Διαγραφή
  17. Τα δικά σου ματάκια είναι πιο όμορφα Ρουλίτσα μου.
    Αν και δεν τα προσέχεις καθόλου όπως καταλαβαίνω.
    Να είσαι γερή να σε χαίρονται οι δικοί σου κι εμείς μαζί.
    Όσο για την κλήρωση, Μια χαρά τη βρίσκω.
    Τα παραπάνω αστα για τη νεολαία.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά στο ματάκι σου Ρούλα μου, να είσαι καλά γερή και σιδερένια. Η κλήρωση με τον κλασικό τρόπο μία χαρα, μπράβο στη τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. περαστικα σου
    χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα.....
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ετσι τελικα γιονται οι ηλεκτρονικες κληρωσεις..... και μου φαινοταν τοσο δυσκολες...χιχιχιχιχιχι να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να προσέχεις και να ξεκουράζεσαι Ρουλάκι μου!!! Περαστικά πολλά κι από δω καλή μου!!!
    Συγχαρητήρια στην τυχερη Γιουλη!!
    Να σαι καλά γλυκειά μου!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα τυχερή να είναι η Γιούλη!
    Ρουλίτσα μου γλυκιά, τώρα με τα...καινούργια μάτια, ποιος σε πιάνει!!!!

    Πολλές ευχές για υγεία και χαρά, φιλάκιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρουλίτσα μου σιδερένια! Συγχαρητήρια στην Γιούλη, πάντα τυχερή να είναι! Φιλάκια πολλά και την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή