Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

ΕΝΑΣ ....SANTAS...KAI ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!

Και όπως θα καταλάβατε βλέποντας το σήμα κατατεθέν πια παρεάκι μου....εεε ναι μου χτύπησε την πόρτα και μένα ένας μυστικός Άγιος Βασίλης...santa secret ...όπως λέμε και στο χωριό μας..χα..χα..
Αλλά να εξηγιώμαστε δεν ήρθε εχθές η προχθές
 ήρθε πριν από .....δύο εβδομάδες σχεδόν...
Θα μου πείτε και με το δίκιο σας.. τώρα σου ήρθε να το βάλεις ; και τι θα λέει ο  santas σου.. που θα περίμενε τόσο καιρό να δει αν πήρες το μυστικό του δωράκι ; 
Τι να κάνω που έπεσε το δωράκι του.. επάνω  σε γενέθλια, ονομαστικές  γιορτές ... και έναν καταρράκτη καπάκι....!!
Ευτυχώς που ειδοποιήσαμε για την καθυστέρηση...τον μεσάζοντα.. Secret Santa ...!!
Άστα που έσκασαν και τα δωράκια περιμένοντας την πασαρέλα ... ναι ..ναι δωράκια..γιατί το μυστικό μου ταίρι δεν έστειλε .ένα..δυο.. τρία.. αλλά..έξι   δωράκια εφτά μαζί με την καρτούλα της...με όμορφα λογάκια και ευχές για όμορφες γιορτινές μέρες.




Δεν σας έχω πει ποιο ήταν το μυστικό μου ταίρι;
Μα είμαι απαράδεκτη με την φλυαρία μου.. πω..πω..τι θα λέει η memaria η αλλιώς η Μαρία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ναι η Μαρία  ήταν  το ταίρι μου....το μυστικό μου ταίρι.. 

και της αφιερώνω το ομώνυμο τραγουδάκι..




για να με συγχωρέσει για την καθυστέρηση της ανάρτησης...λόγο ανωτέρας βίας..χα..χα..να μην τα ξαναλέμε... τέλος καλό όμως όλα καλά δεν λένε; 
Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα δωράκια σου που όλα έχουν βρει την θέση που τους αρμόζει  Μαρία μου...
Το όμορφο στυλό σου μαζί με την καρτούλα σου στο γραφείο μου...



Η γωνία των μυρωδικών  και των   μπαχαρικών  μοσχομύρισαν ρίγανι και τσάι του βουνού..
 
 Τα γουράκια σου κρεμάστηκαν  στο ραφάκι μου...

  Και οι όμορφες χαρτοπετσετούλες σου μπήκαν στου κουτί μαζί με τις άλλες παρέα.. μέχρι να έρθει η ώρα να χρησιμοποιηθούν!!!

Και του χρόνου να είσαι καλά Μαρία μου..σε ευχαριστώ πολύ και να ξαναμοιράσεις όμορφα δωράκια σαν τα δικά μου...!!
Και νομίζετε πως τελείωσα εδώ;.αμ δε...καθυστερημένα κι άλλα ευχαριστώ.. θα πω στην αγαπημένη μου αχτίδα που μου έστειλε και εκείνη τις ευχές της εκείνες τις μέρες .. με ένα πολύ όμορφο γουράκι...πινακάκι..



Ηδη στολίστηκε σε ένα από τα σπιτάκια του καλού μου.!!


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα..και του χρόνου να είσαι καλά..!!!
Και όπως θα καταλάβατε.. είχα δύο Αγιοβασιλίτσες...και δυο χαρές ταυτόχρονα...
Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ...
Να έχετε ότι καλύτερο και ότι αγαπάτε στην ζωή σας!!!
Αγαπημένο μου παρεάκι θα ήθελα να σας αφήσω μαζί με τις ευχές μου ...ένα πολύ πολύ μεγάλο χαμόγελο ..γέλιο θα το πω..γιατί τόσο πολύ δεν γέλασα μέχρι τώρα...το ξέρω το έχετε δει και μια και δύο και ίσως και τρεις φορές ..
Και ποιο  είναι αυτό; ένα μιμίδιο..χα..χα..(δεν ξέρω τι ακριβώς θα πει αυτό) αλλά έτσι το λένε..και δεν θέλω αντίρρηση...ναι;
 Της το έκλεψα.. της Κανελλάκι  εννοείτε...και το έφερα εδώ για μια ακόμη δόση γέλιου!!....από μέρους της ..!!!

Να περάσετε όλοι .. τις πιο όμορφες μαγικές γιορτινές μέρες σας...!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!




53 σχόλια:

  1. είσαι πολύ τυχερή με τις αγιο-βασιλίτσες σου γιατί το αξίζεις Ρούλα μου! Πολύ όμορφα τα δωράκια σου !
    Εύχομαι να περασεις τέλεια και ΗΣΥΧΑ τις γιορτες με τον Γιωργο σου ,να πλέξεις σε αυτον και καμια κάλτσα ,όχι μόνο για τους άλλους!
    Πολλά φιλιά σου στελνω και καλά Χριστούγεννα με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι είμαι τυχερή..είμαι.. διατί να το κρύψωμεν αλλωστε..χα..χα. και μονο που έχω γνωρίσει.. μέσα από το μπλόκινκ τόσο κόσμο και ντουνιά με κανει εκος απο το τυχερή Νάσια μου και πολύ χαρούμενη... !
      Τωρα τελευταια πολύ μου παραπονιετε ο συζυξ .. λες να θελει καλτσες και δεν το πηρα είδηση;..χα..χα...
      σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου για τις ευχες σου..να περασεις και εσύ με τους αγαπημενους σου..μαγικα και ομορφα...Νασια μου... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη ΠΑΝΤΟΎ... Να έχεις μια ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ γεματη υγεια και χαμόγελα!!!!φιλακιααααα!! <3<3

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς τα δώρα σου Ρούλα μου. Δύο δώρα ο Αι Βασίλης τι άλλο θες;
    Υπέροχα΄όλα
    Σιδερένια με τον καταρράκτη.
    Να περάσεις ήρεμες, όμορφες γιορτές γεμάτες αγάπη, οικογενειακή ζεστασιά και υγεία πάνω από όλα
    Καλά Χριστούγεννα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αννιώ μου δεν θελω τίποτε άλλο με εχετε γεμισει.. εκτος απο δωρα και με την αγαπη σας που ειναι το ουσιαστικοτερο όλων φιλη μου..ομως αυτες οι μυστικες ανταλαγες δωρων κρυβουν την χαρα..που νιωθουμε σαν να ειμαστε παιδια..!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τις όμορφες ευχες σου..να περασεις και εσύ Αννιώ μου... τις πιο όμορφες..γιορτές σου με υγεία πανω από όλα και αγαπη παντού!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΌΓΕΛΑ!!!!<3<3

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου με υγεία, Ρούλα μου!!! Οι εκπλήξεις πάντα είναι πανέμορφες!! Να τα περάσετε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Ευγενια μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες σου που τις αναταπωδινω μα πολύ αγαπη
      πραγματι ήταν πολύ ομορφη αυτή η μυστική ανταλαγη δωρων..και είμαι χαρούμενη που πείρα μερος..σαν παιδακι.. και εγώ..χα..χα...
      Να περασεις και εσύ Ευγενια μου ομορφες και μαγικες γιορτες με υγεια πολλα χαμογελα και αγαπη παντού.
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.!!! !<3

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Ρούλα μου
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου
    και να μου προσέχεις!!!!

    Σε φιλώ σταυρωτά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι καλα να περάσεις όπως εσύ θέλεις αυτες τις Αγιες μέρες..
      ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία και αγάπη παντού μάτια μου.. φιλώ σε!!!!<3<3

      Διαγραφή
  5. χοχοχοχοχο!
    Γελάω με τις ξαπλωμένες φφωτογραφίες!
    Α, ρε Ρουλάκι!
    Να χαρείς τα δωράκια σου και να έχεις όμορφες γιορτές , ναι;
    Φιλάκια πολλά κι ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα!


    υγ: Σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. XO..XO..δεν έίδες Αριστάκι μου πως ίσιωσαν οι φωτογραφίες;.. οχι που θα τις άφηννα να ξεκουραστουν..χα...χα..
      σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου να περάσεις και εσύ τις πιο όμορφες γιορτες σου οσο εμπόδια και να έρθουν .. το πνευμα των Χριστουγέννων να τα κανει όλα ωραία..!!! φιλακια!!!
      ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ .. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ..!!!<3<3

      Διαγραφή
  6. Μοναδική Σμαραγδένια, όπως πάντα!!!
    Απολαυστική!!!!
    ΚΑΛΗ και ευλογημένη βδομάδα να έχετε!!
    και με υγεία όλοι οι...ΣΑΝΤΕΣ ...σου...χι χι χι!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεεε οχι και μοναδική αδέρφι...λίγο υπερβάλουμε ε;..χι..χι..σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια με κάνεις να κοκκινίζω.. να το ξέρεις..
      η εβδομάδα πέρασε με την ευχή σου και σήμερα είναι Σαββατο..που βρήκα τον χρόνο να απαντήσω ...
      Αυτες τις μέρες ξέρουμε τι φόρτο εργασίας πρέπει να βγάλουμε σε πέρας..χι..χι...όλα καλά πάντως.. άπαντες..αδέρφι μου αγαπημένο.. τα φιλιά μας σε όλους σας...
      ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΎ ..<3<3

      Διαγραφή
  7. Τί ομορφιές!!
    Καλές γιορτές!!😃
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι Γιουλάκι μου να τις λέμε τις ομορφιές...χα..χα..να περνας ομορφα οτι και να κανεις και να περάσεις τις πιο ομορφες και μαγικες σου γιορτινες μέρες..!!!! φιλακιαααα!!
      ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ μικρή μου με αγαπη παντου γύρω σου!!!<3<3

      Διαγραφή
  8. Άγιε Βασίλη μου το έλαβες και εσύ το δωράκι σου. Είναι υπέροχο και να το απολαύσεις το τσαγάκι σου τώρα που κάνει κρύο δίπλα στο τζάκι μαζί με τον αντρούλη σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xα..χα.. Ελενη μου και Αγιοβασιλιδες γίναμε.. μα τι ωραία που ήταν αυτές οι μυστικές ανταλαγες..δώρων ε; από όλα είχε και το σακουλλακι του δικου μου Αγιοβασιλη είδες;..χα..χα..μα σαν παιδακια κάνουμε..το πνευμα των Χριστουγέννων τα κανει αυτά...!και του χρόνου να είμαστε καλα να ξαναπαιξουμε τους Αγιοβασήλιδες.!!!
      Να περασεις όμορφα και μαγικα.. αυτες τις γιορτινες μερες Ελένη μου με τους αγαπημενους σου.!!φιλακιαααα!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ..με αγάπη παντου!!!!<3<3

      Διαγραφή
  9. Πάντα να λαμβάνεις τόσο όμορφα δώρα και τόση αγάπη και εκτίμηση Σμαραγδένια μου.
    Να έχεις πανέμορφες γιορτές.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινακι μου σε ευχαριστώ παρα πολύ... η αγαπη και η εκτίμηση για όλους μεσα σ αυτήν την παρέα είναι αμοιβαία μικρή μου γιατί είναι γεματη με ωραίους ανθρώπους..!!!!
      Να περάσεις και εσύ τις ομορφότερες γιορτες σου μαγικα και κοντα σε αγαπημένα πρόσωπα...
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντου..!!!<3 <3

      Διαγραφή
  10. αχαχχχαα.......ολα τα προλαβαινεις εσυυυυυ......αχ αυτο το κουκλοσπιτοοοοοοοοοο ονειρο αληθινοοοοο....ποσα χρονια τωρα ακομα το χαζευω........!!!καλες γιορτες σε ολους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου όαλ τα σφάζω ..όλα τα μαχαιρώνω.. σαν τον καρπουζά που το λέει όταν περνα απο την γειτονιά μας..χα..χα... τι να κανω που μου αρεσει να κανω κανω όλο και κατι αλλα ταυτοχρονα λέω ότι δεν προλαβαινω.. μαλλον το λέω για να το ακουω εγώ φαινεται..χα..χα..
      Να περάσεις και εσύ χαρούμενες και μαγικες γιορτες με τους αγαπημενους σου Σοφακι μου.. φιλακιαα!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα δώρα Ρούλα. Να τα χαιρόσαστε μαζί με τις στιγμές των γιορτών που εύχομαι να είναι γεμάτες όμορφες στιγμές.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μου...άργησα υτες τις μέερες να απαντησω και να πρεσω να τα πουμε.. λογο φόρτου εργασίας και κατι ψιλοιατρικά μου... ελπίζω τωρα που θα ξεκουραστουμε να τα τα πουμε .. σε ευχαριστω που περνας...
      Να περασεις και εσύ όμορφα κοντα στους ανθρώπους που αγαπάς όμορφες γιορτινές μέρες!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού!!! :)

      Διαγραφή
  12. Α! και δικό μου ταίρι υπήρξε η meΜαρία αλλά από άλλο παλιότερο μπλογκοπαίχνιδο...τέλος πάντων θα τη μοιραστούμε πάντα με καλή καρδιά!!! <3 <3

    Τα δωράκια σου, να είναι τυχερά γιατί είναι και αυτά καρδιάς και τα αξίζεις όλα ένα ένα! ;)
    Καλά Χριστούγεννα να έχεις Ρούλα μου, εσύ και η οικογένεια σου με ότι ποθεί η καρδιά σου! :D

    ΑΦιλάκια με άπειρη αγάπη! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα..να την μοιραστούμε γιατι όχι μαγισσσύλα μου..χα..χα.. η αγαπη ειναι για να μοιράζεται..!!
      Ότι και να φτιαχτει με αγαπη .. αποπνέει αυτην ακριβως !!! και καθεμικρόη μεγαλο δωρακι.. που ανταλασεται... ε΄χει μεσα του και την σκέψη εκεινου που το στέλνει..νοερά βλέπει την χαρά του παραληπτη και χαιρεται διπλά... ;)όλοι οι άνθρωποι αξίζουν να ειναι χαρούμενοι και προπαντως τα παιδια ..έτσι δεν είναι; :):D
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες φιλεναδα...να περασεις και εσύ πανεμορφα μαγικά..με τους αγαπημενους σου φιλη μου...τι μαγισσούλα είσαι..χα..χα..φιλακιααααα ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΎ!!!!<3<3

      Διαγραφή
  13. Πως να μην σε αγαπάμε και να χαιρόμαστε σε κάθε σου ανάρτηση Ρούλα μου αγαπημένη!!! Κάθε δωράκι από τη Μαρία μοναδικό ακόμα και τα σπιτάκια του κ. Γιώργου στολίστηκαν !!! Και βέβαια τι να πω για την Αχτιδένια μας ψυχή !!
    Ολα όμορφα και χαρούμενα να είναι και να περάσετε καλές και ζεστές γιορτές!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ένα ξέρω ότι η αγαπη κύκλους κάνει μέσα σ αυτήν την γειτονιά..Νικόλ μου...και τα δωράκια πάνε κ έρχονται χα..χα..Αγιοβασίληδες γίναμε και μ αρεσει πολύ...:)Οντως ταδωρακια απο την Μαρία..μοσχομυρισαν τον τόπο...και τον στόλισαν κι όλας...οπως και το ομορφο πινακακι δωρακι της αχτίδας μας...ολα ομορφα...:)
      Να περάσεις και εσύ αγαπη μου ομορφες χαρουμενες στιγμες με τα αγαπημενα σου κοντα φιλάκιααα!!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού...!!!!<3 <3

      Διαγραφή
  14. Ρουλιτσα μεγεια τα δωρακια απο τα κοριτσια.Σε ευχαριστω για την προταση φιλοξενιας και αμα θελετε δηλωστε με και στο Ε9 πως με φιλοξενειτε.δεν εχω προβλημα.και ναι ειμαστε συμπατριωτισσες οπως και με την αχτιδα μας.Αν δεν υπαρχει προβλημα καποια στιγμη ενα τηλ.να επικοινωνησουμε αν γινεται.οτι αποφασισεις εσυ.Τα φιλια μου γιαβρι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα..βρε και Ε9 και Ε8 και ότι αλλο θελεις να δηλωσουμε Λιτσα μου..εδώ είμαστε λαρτς τυποι οι Σαλονικιώτες..όλοι οι καλοί χωράμε..
      Χαρηκα για το μέηλ.. σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια καθε φορα.. που ερχεσαι εδώ.. περιμενω να τα πουμε και αλλιως φιλη μου να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.. φιλακιααααα!!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού..!!!! :) <3

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα δωράκια, Ρούλα μου. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου να είσαι καλά... να περάσεις πανέμορφα αυτες τις Αγιες μέρες με τους αγαπημένους σου..ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΟΎΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού.. <3 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια χαρα και χαμόγελα.!!:) :D

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου καλημέρα!
    Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν! Δεν ήταν σπουδαία, αλλά τα έστειλα με όλη μου την αγάπη και σου εύχομαι να περάσεις υπέροχες γιορτές με την οικογένειά σου!<3
    Το γούρι της Αχτίδας ταίριαξε μια χαρά στο υπέροχο σπιτάκι!
    Και καλά έκανες που έκλεψες το μιμίδιο...το ξανάδαμε και ξαναγελάσαμε!! :D
    Να τα χαρείς όλα και σε ευχαριστώ πολύ για το άσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγιε μου καλέ βασίλη αν μου άρεσαν λέει...αφού ξεχείλιζαν από αγάπη Μαρία μου... ήταν τόσο ομορφα και χρηστικά...αααα να λεμε την αλήθεια Αγιε Βασιλη μου.. και σχωρα με που αργησα να σου ένα ένα μεγάλο ΕΥΧΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ..για την χαρα που μου έδωσες με τα δωράκια σου.. και του χρόνου να το ξανακανουμε ε;..χα..χα... μου καλάρεσε...!!!:D
      Να είσαι καλα Μαρία μου και να περασεις όμορφα και μαγικά μαζί με τους αγαπημένους σου..αυτες τις Αγιες μέρες..ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγάπη παντού...!!! <3<3

      Διαγραφή
  17. πανέμορφα είναι όλα
    να τα χαρείς

    καλες γιορτες
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κική μου να είσαι καλά μικρή να περάσεις και εσύ τα καλυτερά σου ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με αγάπη <3 και υγεία κοντά στους αγαπημένους σου !!!!
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με πολλά χαμόγελα!!!!:D :D

      Διαγραφή
  18. Σου αξίζουν και άλλα τόσα δώρα Ρούλα μου.
    Αλλωστε και'συ προσφέρεις τα μέγιστα.

    Χαρούμενες γιορτές εύχομαι
    με την οικογένειά σου

    Φιλάκια πολλά :p :p :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω Ζουζού μου ότι όλοι μας αξιζουμε κάποτε να έχουμε τα δωρακια μας.. χα..χα.. σαν μικρα παιδια νιωθουμε και εμείς.. μπορεί να μεγαλώνουμε στα χρόνια αλλα η καρδιά δεν μεγαλωνει η ατιμη παραμενει παιδική.. :D και μόλις της δωθεί η ευκαιρία να τη και βγαίνει να παίξει!!!χα..χα..
      Να περάσετε όμορφα και μαγικά μαζι με τους αγαπημενους σου..:k
      ΚΑΛΑ χΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντού!!!<3 :)

      Διαγραφή
  19. Ρούλα μου, πολύ όμορφα όλα και κυρίως η Χριστουγεννιάτικη διάθεση της παρεούλας σας!
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου εδώ σ αυτήν την γειτονιά .. παντα υπάρχει η καλη διάθεση και μάλιστα του παιχνιδιού
      .. απο δωρακια μεχρι γραφτά.. αρκει να κανεις μια βόλτα και θα το διαπιστώσεις... !
      σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου .. να περασεις και εσύ όμορφα .. μαγικα.. αυτες τις Αγιες μέρες ..οπως περνας στα υπεροχα ταξιδια σου.. !!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντου..<3!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία ευτυχία και χαμόγελα!!! :)

      Διαγραφή
  20. Κι άλλος αγιοβασιλάκος φορτωμένος δώρα!!! Να τα χαρείς και να τα φχαριστηθεις Ρούλα μου τα πανέμορφα καλούδια που σου έστειλε η Μαρια!! Με τόσες περιπέτειες σου αξιζουν και με το παραπάνω!! Και το πινακάκι μούρλια!!
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσένα και την Μαρία που συμμετείχατε στην ανταλλαγή μας!!
    Εντάξει με όλη την ανάρτηση που έκανε το κανελλάκι μας έπεσα από τα γέλια!! Με αυτές τις ατάκες!!
    Να σαι καλά γλυκειά μου και να ξεκουράζεσαι!! Πολλά φιλιά!! 💋🍭🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέμισε η γειτονιά μας από μυστικούς Αγιβασιληδες Μαριλενα μου...χαρη σε σένα και στην ιδέα σου..χα..χα..
      χάρηκα φετος που συμμετείχα και εγώ .. και προλαβα τις ημερομηνείες..
      Παρ όλη την περιπέτεια μου όλα καλο τωρα.. επανερχωμαι σιγα σιγα... γι αυτό και αργώ να απαντησω στα σχόλια μου!!! ευχαριστώ και την Μαρία και την αχτίδα για τα ομορφα δωρακια τους..
      Να περασεις Μαριλένα μου όμορφα τέλεια τις γιορτινες μερες σου..με τους αγαπημενους σου !!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντού φιλακιααα:) <3

      Διαγραφή
  21. Τέλεια τα δώρα της Μεμαρίας!
    Να τα χαρείς!
    Και πολύ καλά έκανες και έκλεψες το μιμίδιό σου από την Μαρία Κανελλάκη!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι ομορφα ήταν αρτίστα μου;σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου ..
      Και βεβαια ξέρεις ποσο ζηλιάρα ειμαι που είπα...δεν μπορεί να κλεβει η αρτίστα το μιμιδιό της...και γιαι όχι να μην το κάνω και εγώ;..χα..χα ακολουθησα τα χναρια σου...:) να δεις τι καλή μαθητρια είμαι..
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ να περασεις φιλεναδα με τους αγαπημενους σου κοντα.. και με πολύ αγαπη.. φιλακααα!!<3:)

      Διαγραφή
  22. Για να είσαι καλό κορίτσι Ρούλα μου ο άγιος Βασίλης ήρθε εις διπλούν. Να είσαι καλά να χαρείς τα δωράκια σου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Κατερίνα μου; χι..χι..καλό παιδι ήμουν.. ετρωγα όλο το φαγητό μου γι αυτό και τα διπλά δωρακιαααα....
      να περνας όμορφα καλή μου... φιλακιααααα

      Διαγραφή
  23. <3 Όμορφα τα δωράκια σου και τα αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο!
    Φιλάκια πολλά, Σμαραγδένια μου! <3 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τα χαρείς, Ρούλα μου! Και περαστικά γρήγορα! Για να περάσεις υπέροχες γιορτές! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πήρες κιόλας τα δωράκια σου Ρούλα μου;
    Θα ήσουν πολύ καλό κορίτσι και μάλλον θα πάρεις κι άλλα.
    Η ανάρτηση της Κανελλάκη ήταν απολαυστική και καλά έκανες κι έκλεψες την εικόνα σου.Ο Γιώργος οά τα λεφτά 🤣🤣🤣🤣
    Να περάσετε όμορφα με την οικογένεια σας.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένα μυρωδάτο και πλούσιο πακέτο απ' την Μαρία μας για το γλυκό Ρουλάκι! Και δεύτερη παραλαβή απ' την Αχτίδα μας! Σε φαντάζομαι ν' ανοίγεις τα πακέτα. Σαν παιδί που χοροπηδάει απ' τη χαρά του.
    Ρουλάκι μου και του χρόνου να είμαστε καλά, να ξαναστήσουμε ανταλλαγές και εκπλήξεις!
    Τα φιλιά μου στο πιο διάσημο ζευγάρι του διαδικτύου μας κύκλου!

    Υ.Γ. Εσύ παιδί μου στην Κρήτη έπρεπε να είσαι γεννημένη. Όλα σε "άκι" καταλήγουν. Το δωράκι, το γουράκι-πινακάκι, το ματάκι (που είχε καταρρακτακάκι και δεν το άφησες σε χλωρό κλαράκι), το ραφάκι και το κανελλάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου τα υπέροχα να έχεις όμορφες γιορτινές μέρες και να δεχθείς πολλά πολλά δώρα ακόμα Ρουλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχα δώρα!! Να τα χαρείς Ρουλα μου. Εύχομαι καλά χριστούγεννα με υγεία χαρά και αγάπη. Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου. Τώρα θα περνώ πιο συχνά φίλη μου. Είχα πρόβλημα με τον υπολογιστή.!! Πολλά φιλιά. Χρόνια πολλά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μοσχομυρισε ο τοπος αρωματα!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ζεστές καρδιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραία τα δώρα σου, να τα χαρείς Ρουλίτσα μου!
    Καλά κι Ευλογημένα Χριστούγεννα!
    Πολλή αγάπη, ζεστασιά, χαμόγελα κι αγκαλιές!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα τα δώρα από τις Αγιοβασιλίτσες σου Ρούλα μου! Να είσαι καλά να τα χαρείς με υγεία! Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή