Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΧΑΪΚΟΥ....ΣΤΟ ΦΤΕΡΌ..!!!

Γιορτές ήταν και πέρασαν...και η καθημερινότητα μπροστά μας να  κυλά.. με τα καλά της και με τα στραβά της...αλλά..που μπορούμε να τα κάνουμε να ισιώσουν..αρκεί να το θέλουμε..!!! 
 Εγώ αλλιώς ήθελα να αρχίσω τον ερχομό τις καινούργιας χρονιάς..να ευχαριστήσω  τις αγαπημένες  μου φίλες Ρένα.. 

Μαρία Ελενα...

και...αρτίστα ..

για τα όμορφα δωράκια τους που με γέμισαν χαρά..!!
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου...!!!
Να βάλω τα χαϊκού μου που πήραν μέρος στο συμπόσιο ποίησης... 
Αλλά...Αλλαι μεν  βουλαί των ανθρώπων..(βλέπε Ρούλα) και άλλαι... του ιού..
Ποιου ιού; μα αυτού που δεν έχει αφήσει κανέναν σε χλωρό κλαδί..εμένα θα άφηνε; χι..χι...
Πάρε.. μου λέει..ένα πονόλαιμο.. να κάνεις σέξι φωνούλα..έως καθόλου φωνή..ένα κεφαλόπονο..που να μην μπορείς να ανοίξεις τα μάτια σου...ένα πόνο στα κοκαλάκια.. κάτι δεκατούλια...και ξάπλα..  να μάθεις να μην ΄κάνεις την έξυπνη και να λες εγώ δεν αρρωσταίνω...
Μα δεν θέλω να επιμένω εγώ..και εξάλλου τι θα καταλάβεις αν έρθεις; μήπως θα κάτσεις καιρό;
Άντε να σε φιλοξενήσω καμιά εβδομάδα να μη με πεις αφιλόξενη.. μετά θα φύγεις...
 Δεν ήξερε όμως... με ποια τα είχε βάλει..
Εν τάξει.. δεν λέω ..ότι με ταλαιπώρησε..να το παραδεχτώ...αλλά όχι ότι θα με έβαζε κάτω.. ένας ....ιός..που μπήκε με το έτσι θέλω στην ζωή μου .. και την έκανε άνω κάτω..!!!
Όμως να μην είμαι και αχάριστη..με άφησε να κάνω τις γιορτές....να μαζέψω σαν την κλώσα γύρω μου όλα τα αγαπημένα μου ..και να περάσουμε πολύ όμορφα..!!!!
Μπορεί να πέρασε καιρός.. από το συμπόσιο και να μην μπόρεσα να περάσω να διαβάσω στο χώρο της την κάθε συμμετοχή .. όμως θα το κάνω παρεούλα μου σιγά σιγά..γιατί στον χώρο του κάθε δημιούργημα της σκέψης...παίρνει άλλη διάσταση... αυτό το συμπόσιο ήταν από τα πιο όμορφα..!!!
Στην οικοδέσποινα του.. χρωστάω πολλά ευχαριστώ.. που με έβαλε..με τον τρόπο της
να προσπαθώ κάθε φορά που μου φαίνονταν βουνό.. η όλη διαδικασία...αλλά χαίρομαι πολύ...που προσπαθώ ασχέτου...θέσεως εννοείτε...έχουμε τόσα αστέρια σε κάθε συμπόσιο..!!!!
Την πρωτιά την πήρε η αγαπημένη μας φίλη  η Ελένη που ποιεί  κάθε φορά...με ένα συγκλονιστικό ποίημα.!!!   
Και τώρα ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω...
ένα τόλμημα μου που γράφτηκε πραγματικά στο φτερό...για το 19ο συμπόσιο ποίησης
 που διοργάνωσε και αυτήν την φορά με επιτυχία η Αριστέα..κανετε μια βόλτα από εκεί να διαβάσετε τα όμορφα του νου!!!

                      ΧΑϊΚΟΎ ΣΤΟ ΦΤΕΡΌ

                       Λευκές φτερούγες
                      απλωμένες στο χώμα
                         πλάνα θέωση

                     Αστραπόβροντα
                    φοράει ο ουρανός
                       ο Θεός παίζει.

                    Πορφυρό χρώμα
                    ηλιοβασιλέματα
                       Θεϊκό ταξίδι.

                   Χαμογέλασε
                   να ανθίσουν κρινάκια
                      θεά του νερού.

                   Ύμνος θεϊκός
                   ικεσίες ψυχών
                   ουρανός σιωπά.


      Ευχαριστώ πολύ όσοι διαθέσατε τον πολύτιμο χρόνο σας να το διαβάσετε..!!!         
                    

Αγαπημένο μου παρεάκι  στα καλά και στα δύσκολα να είστε δυνατοί..
τίποτε
δεν είναι δεδομένο.
γι αυτό δώστε ένα ευχαριστώ 
σε Εκείνον εκεί πάνω..
που είστε καλά..
και χαρίστε ένα χαμόγελο 

στην κάθε μέρα που ξημερώνει.!!!
Να είστε όλοι καλά..!!!
ευχαριστώ σας..
που περνάτε και τα λέμε..!!




55 σχόλια:

  1. Τον...πάτησες τον ιό,έτσι;
    Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Πάντα δυνατή και δημιουργική!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον...πάτησες τον ιό,έτσι;
    Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Πάντα δυνατή και δημιουργική!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πάτησα Γιουλάκι μου...αφού με πατησε πρώτα αυτος..χι..χι..αλλά ειπαμε ιός ήταν και πέρασε...τι θα μου κατσικωνόταν νομιζε; σιγά που θα τον αφηνα...σε ευχαριστώ για τις ευχες...να περνας ομορφα..φιλακιααα :k

      Διαγραφή
  3. Σμαραγδένια μου, εύχομαι να είσαι καλύτερα.
    Να χαρείς τα δώρα σου και να γεμίζεις έτσι με αγάπη.
    Και πάντα να είσαι γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα, να μας χαρίζεις ωραίες συμμετοχές όπως αυτή.
    Καλή Κυριακή. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oντως Μαρινα μου ειμαι καλύτερα τωρα..για να γραφω εδώ...σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες .. να είσαι καλα να περνας όμορφα...φιλακιααααα :k

      Διαγραφή
  4. ααααααααααχ καλο αχ γλυκο μου.......τι να κανουμε κ γω περισι γιορτες το περασα αααα πολυ γελιο να γελας κ να κλαις...απ την μια δεν εβγαζα φωνη απ την αλλη ειδα τα παιδια μου πιο ηρεμα πιο γαληνια να μην τσιριζουν γιατι δεν υπηρχε λογος...να σκεφτομαι καλα κ δυο φορες αν θα μιλησω κ τι θα πω οταν ανοιξε λιγο η φωνη ενω πριν εκανα νοηματα κ κεινα με λυποταν κ δεν μαλωναν...βρε κοιτα ποσα μαθαινει κανεις οταν δεν μιλαααααααα αλλα μονο ακουει σκεφτηκααααααααα...τα δωρακια σου να τα χαρεις..κ μακαρι να μαστε γερες εδω ολες κ του χρονουυυυυυυυυ........το ποιημα υπεροχο οπως ολα εχω κ γω ενα μερος του πολυτιμου θυσαυρου σου κ το φυλαω καλααααα κ τα κοριτσια σαν χρυσο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax και εσύ παθούσα Σοφακι μου;.. πως με καταλαβενεις..!!! καλά και εμενα να με έβλεπες πο την μια μερια.. θα γελουσες με τα νοηματα.. και να μην με καταλαβένουν...στο τελος του τα έλεγα γραφτα..χι..χι..
      Γερες θα ήμαστε και του χρόνου Σοφακι μου..οταν ειναι περαστικά όλα.. μονο λιγη υπομονη χρειαζεται....θα παρουν τον χρόνο τους.να προσεχετε και προπαντως τα μικρα.. να ντυνεστε καλά να μην κρυώσετε...να περνατε ομορφα..φιλια στα κορίτσια..και σε σενα φιλακιαααα :k

      Διαγραφή
  5. Καλέ τι ευχαριστείς; Ούτε να το συζητάς!
    Ωραίο το χαϊκού σου!
    Και σιγά μην σε σταμάταγε ο ιός από το να κάνεις ανάρτηση!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε πως ουτε ένα ευχαριστώ δεν θα πω βρε αρτίστα μου; και μονο η χαρα μου που πηρα τα δωρακια σας...με εκανε και έγινα καλά πιο γρήγορα..χι.χι..και ο ιός παειειει...που λέεει και μια διαφήμηση..
      οσο για το χαϊκου.. το πως γραφτηκε ούτε και εγω δεν το καταλαβα...χι..χι από εκει να δεις την ελάχιστη σχέση που μπορώ να έχω μαζί τους...ψαχνωντας όμως μαθενεις..πως το λενε αυτό το....γιρ΄σκω αει διδασκόμενος;χα..χα..
      Να περνάς όμορφα φιλενδα... φιλακιαααααα :k

      Διαγραφή
  6. Καλή και δημιουργική χρονιά Ρούλα μου. Και το χαϊκού σου όμορφο και δύσκολο σε σύλληψη. Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε φίλε σε ευχαριστώ για τις ευχές και το ίδιο θα ευχηθω για σένα και την οικογενεια σου να έχεις μια ομορφη χρονιά με υγεια..και χαρες..
      όσο για το χαΪκού θα συμφωνήσω ότι ειναι απο τα δυσκολότερα είδη ποιησεις και δεντο κατεχω καλά...απλα καποια στιγμή το προσπαθω.. οχι με επιτυχία παντα...σε ευχαριστώ για τα καλα σου λογια. καλό σου βράδυ.:)

      Διαγραφή
  7. Του ιού και του χαϊκού, τους έδωσες και κατάλαβαν!
    Να σου πω ότι ήσουν η μεγάλη έκπληξη του συμποσίου Ρούλα μου. Ούτε που μου πήγε στο νου ότι ήταν δικό σου. Όχι πως δεν σ' έχω ικανή, αλλά αλλού σε "μυρίστηκα". Κι ως συνήθως, έπεσα έξω.
    Ρουλάκι μου γλυκό, καλή ανάρρωση κατ' αρχάς και μη σταματήσεις ποτέ να μας κερνάς εκπλήξεις και χαμόγελα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον ιο θα συμφωνήσω Κανελλά<κι μου αλλά για τα χαϊκού δεν θα το έλεγα και τόσο ακομα ειμαι αρχάρια..και το πως προέκειψε έχει την πλάκα του...αφού οι μέρες περνούσαν και δεν μου κατέβαινε τίποτε ...και ξαφνικά απο εκει που δεν το σκεφτόμουν προέκειψε το χαϊκού...ειναι αλήθεια οτι έριξα μελέτη για το θεμα ..χι..χι..και σε ποιαν άλλη θα πηγαινα να μαθω..εν αγνοία της ομως; μα σε εκεινη που ποιεί την Λενιώ μας...λέω δεν μπορεί διαβασε..διαβασε...κάτι θα καταλάβω..και έτσι γραφτηκαν αυτά τα χαϊκού αγαπη μου...χα..χα.. στην εσκασα ε;χι..χι..
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές..Να περνας όμορφα οτι και να κανεις Κανελλακι μου...φιλακιααααα :) <3

      Διαγραφή
  8. Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου και περαστικά σου αγαπητή μας !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ράνια μου πολύ χαρηκα που σε "είδα" ελπίζω να εισαι καλά ..να περνας όμορφα και να κανεις ότι σου αρεσει... εμειις τα είπαμε; οχι ε; ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και αγαπη.. φιλακιααα!!!:k

      Διαγραφή
  9. Περαστικα σου Ρουλιτσα μου και μεγεια τα δωρακια .να τα χαρεις.πολλα φιλια και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι να χαιρόμαστε ΛΊΤΣΑ μου με δωρακι η όχι..σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να περνας όμορφα ότι και να κανεις φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι που τα βρήκε μπαστούνια με σένα ο ιός!! Περαστικά και να μην ξανάρθει πες του...
    Τα δώρα σου όμορφα και να τα χαρείς. Είναι δώρα αγάπης.
    Το χαϊκού σου από τις επιλογές μου. Μου άρεσε πάρα πολύ
    Να σαι καλά Ρουλίτσα μου
    Φιλιά πολλά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξουτ..ξουτ... τον διώξαμε Αννιώ μου μας δυσκόλεψε λιγο..αλλά τα μάζεψε κι εφυγε...τελος καλό όλα καλά λεμε..ε; Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου για την επιλογη σου ..ειναι αληθεια οτι δεν το περίμενα αυτό...χα..χα.. ομως χαρηκα και μονο που διαβαστηκε...ειναι δυσκολο είδος γι αυτό και είναι στις προσπαθειες μου παρα πολύ σπάνια...
      Να είσαι και εσύ καλά Αννιώ μου και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααα :k

      Διαγραφή
  11. Περαστικα Ρουλα μου και να χαρεις τα ομορφα δωρακια σου ...
    καλη εβδομαδα ...φιλακια πολλααααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλα και να χαιρεσε όσους αγαπας.. πολύ χαρηκα που σε γνώρισα... μακαρι να ξαναβρεθούμε... να περνας όμορφα φιλάκιαααα!!! :k

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρηνη μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα με τους αγαπημενους σου.
      Εμείς είπαμε καλή χρονιά; αν δεν είπαμε σου ευχομαι να εχετε μια ομορφη χρονιά με υγεία και πολύ αγαπη....φιλάκιαααα!! :k <3

      Διαγραφή
  12. "Αστραπόβροντα
    φοράει ο ουρανός
    ο Θεός παίζει"
    Καλημέρα Ρούλα μου και περαστικά
    Μου το χαρίζεις το παραπάνω;;;
    Καθαυτό χαϊκού.....
    Καλή εβδομάδα με φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Λενιώ μου βλέπουν καλα τα ματια μου; με ρωτας αν στο χαρίσω;..χα..χα.. και βεβαια αγαπη μου ..τιμή μου είναι να θέλεις κατι τέτοιο...τι λες τώρα.!!!!ειμαι πολύ χαρούμενη που πετυχα ενα σωστό..χα..χα..ελπίζω να είσαι καλά μάτια μου θα τα πουμε σε ευχαριστώ για την βοήθεια και ας μην το ήξερες..!!!χα..χα..φιλώ σε..♥♥♥

      Διαγραφή
  13. Γερή και δυνατή Ρούλα μου!
    Ναι, αρρωσταίνουν ακόμα και αυτοί που έχουν γερή κράση, τίποτα δεν είναι δεδομένο, γι αυτό να είμαστε ευγνώμονες για ότι φέρνει η ζωή!
    "Χαμογέλασε
    να ανθίσουν κρινάκια
    θεά του νερού".

    Πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια σου στέλνω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγνώμων δεν θα πει τίποτα μαγισσούλα μου..ότι ειναι περαστικό δεν σταματαμε σ αυτό πάμε παρα πέρα και όλα καλά πραγματι τιποτα δεν είναι δεδομενο.. και να μην λέμε (για τον εαυτο μου λέω) μεγαλα λογια...χι..χι..
      Ας χαμογελαμε και στα δυσκολα περνάν πιο ευκολα..το χαμογελο ειναι θεραπευτικό..δόξα το Θεό εχουμε μπει στην καθημερηνοτητα μας και ετοιμαζομαστε για το επομενο παζαρι..
      σε ευχαριστώ για τα χαμογελαστα φιλακια σου σου στελνω και εγω απο τα ίδια πολλα :k :k :k ..χι..χι.. :)

      Διαγραφή
  14. Περαστικά σου, Ρούλα μου. Τα δωράκια σου υπέροχα και το ποίημα μαγευτικό. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου να είσαι καλά χαιρομαι που σου αρεσαν και τα δύο... το χαϊκού δε..γραφτηκε πραγματικα και εγω δεν ξερω πως..... και που αρεσε χάρηκα πολύ...να περνας όμορφα ότι και να κανεις.. φιλακιααααα!!:k

      Διαγραφή
  15. Θεσσαλονικιά και Κρητικιά,Πώς να τα βγάλει πέρα ο ιός;
    Περαστικά σου Ρουλιτσα μου.
    Και χαικού βρε θηρίο;
    Πολύ μου άρεσε.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. καποτε Ρενα μου με τα δυο αυτα επίθετα...είχα γραψει μια μαντιναδα και μου την θύμησες..
      Δύο αγάπες μ εβαλαν
      μες του καϋμού την ζάλη
      θεσσαλονικη είναι η μια
      και Κρήτη ειναι η άλλη..
      Βρε τι μου θυμησες!!!!.. να σου πω και το χαΪκού κατι σαν μαντιναδα είναι... λένε και τα δύο πολλα μεσα σε λιγα λόγια...!!!.. πειραματιστηκα.. μην νομίζεις ..δεν το έχω και τόσο το θεμα..ετυχε εμνπευσης την συγκεκριμενη στιγμή...χα..χα..
      Να πρενας ομορφα φιλεναδα... φιλακιαααα!! :k :k

      Διαγραφή
  16. Περαστικά Ρουλάκι μου... ότι σκαρώνεις εσύ είναι τέλειο και βγαλμένο από την ψυχούλα σου! Φιλάκια πολλά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω..σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου..τι όμορφα λόγια!! ότι κάνει κάποιος απο την καρδιά του νομίζω ότι αντανακλά την αγαπη του γι αυτό.!!! να είσαι καλα φίλη μου να περνας όμορφα κάνοντας αυτό που αγαπας πιο πολύ.. ευχαριστώ... φιλακιαααααα! :k

      Διαγραφή
  17. Ρούλα μου εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή και να μην σε ξαναπλησιάσει ιός! Το χαικου πολύ μου άρεσε, είσαι καταπληκτική σε ότι κι αν κάνεις! Πολλά φιλάκια και να χαρείς τα όμορφα δώρα αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τις ευχές..Θαλεια μου...χαιρομαι που σου άρεσε η απόπειρα μου για το χαΪκού..αν και είναι τόλμημα για μενα ...οπως χαρηκα που σε βλεπω παλι ξανα την γειτονιά..χανομαστε αλλα δεν ξεχνιόμαστε..χι.χι.. να περνας όμορφα να κανετε ότι αγαπατε μαζι με την Γιωργία σου που θα είναι τωρα δεσποινιδα ε;..θα τα πουμε.. φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  18. Ευτυχώς όλα πέρασαν με τον απρόσκλητο επισκέπτη σου , Ρουλίτσα μου , τι να έκανε και αυτός είδε γέλια και χαρές και μπήκε και θρονιάστηκε!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου και πάντα μέσα σε όλα να είσαι με χαικού και δυνατές δόσεις ενέργειας γιατί όπως σωστά λες τίποτα δεν είναι δεδομένο , ας χαρούμε με ότι έχουμε !!ΣΕ γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεχρι γλυκό είπα να τον τρατάρω...χα..χα..οπως το λες θρονιάστηκε και δεν ήθελε να φυγει..αλλά ειπαμε σου λέει εδω δεν με σηκωνει να μεινω καιρό ας φυγω...και εφυγε...να πάει στο καλό .... Οταν είναι περαστικά Νικόλ μου όλα καλά..και να είμαστε ευγνωμονες για οτι εχουμε την υγεία μας...με τα μικρα της και τα περαστικά της...!!
      τωρα εχουμε δουλειά...για να προλαβουμε την γιορτή της αγαπης τον Φεβρουάριο..
      να εισαι καλα Νικόλ μου μου φιλακιααα!!! :k <3

      Διαγραφή
  19. Έχει δίκιο η Νικόλ.... γέλια και χαρές είδε και άκουσε ο ιός, μπήκε και έκατσε!!!! Ελπίζω να μην ήταν πολύ αγενείς και να έφυγε σύντομα.... αν και εσένα τίποτα δεν σε σταματά, παντού και πάντα παρούσα.... και με Χαϊκού υπέροχο!!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου φιλενάδα!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..τι να κανω Βικυ μου του χαμογελασα και εγώ και πήρε τα ματια του και εφυγε.. σου λέει εδω δεν με σηκώνει το κλίμα..χα..χα..δόξα τω Θεό την εκανε με ελαφρα πηδηματακια.. που λένε.. τελος καλό όλα καλά..
      Επανερχόμαστε στην καθημερινότητα μας.. σιγα σιγα ..
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημενη μου για τα όμορφα σου λογια...δεν κανω τίποτα που δεν θα ήθελα να κάνω..με καλυπτει..συναισθηματκά...η αγαπη...
      Να είσαι καλα και να προσεχεις την Βικυ.. φιλησε μου την Δημητρα σου.. την αγαπη μου παντα φιλεναδα..!!
      φιλώ σε..!! :k <3

      Διαγραφή
  20. Περαστικά σου Ρούλα μου !
    Να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια σου!
    Το ποίημα σου εκπληκτικό!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Δημητρα μου να είσαι καλά .. αυτες οι μικρες χαρές των δωρων ..στην γειτονιά μας εδώ ειναι σαν παιχνιδι...και χαιρομαστε γιατι.. λεει ενα γνωμικό.. φιλη μου...πως όταν περνουμε γεμιζουν τα χέρτια.. οταν δίνουμε γεμίζει η καρδια...και τι ωραιότερο να είναι η καρδια γεματη ε;
      να περνας όμορφα και εσύ μα τα αγαπημενα σου πρόσωπα... τα λεμε ..φιλακιαααα!!!! :k :)

      Διαγραφή
  21. Περαστικά σου Ρούλα μου, σιγά που δεν θα τον έφερνες βόλτα και αυτό τον ιό.....Τα χαΪκού σου εξόχως αντιπροσωπευτικά και τα δωράκια σου φορτισμένα με αγάπη, και θετική ενέργεια....Να τα χαρείς με υγεία !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαύδια μου τα βρήκε σκούρα μαζί μου ο ιός αυτός και εφυγε στα γρηγορα....είχε χρονια να με επισκεφτεί...και σου λέει ας παω κατα κει.. να δω τι κάνουν..χι..χι.. τελος καλό όλα καλά λεμε..
      Οσο για τα χαΪκού ..πολύ δυσκολο είδος είναι φιλενάδα..για αυτο και πολύ λίγες οι προσπάθειες που κανω..
      χαιρομαι παντως που σου άρεσαν να περνας όμορφα Κλαυδία μου.. φιλακιαααα!!! k: :)

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Σμαραγδένια Ρούλα και καλώς σε βρήκα!
    Αισιόδοξη η ανάρτηση σου και ο χώρος είναι γεμάτος ομορφιά και χάρη.. πολύ χάρηκα που βρήκα χρόνο και πέρασα από το χώρο σου! :)
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, η οποία αν και γράφτηκε στο φτερό, είχε όμορφα νοήματα και σκέψεις! Το Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας είναι το κάτι άλλο! ;)
    Επίσης, να χαίρεσαι τα δωράκια σου και χαίρομαι που διάβασα πως ο ιός πέρασε!
    Φιλιά πολλά και ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα καλως όρισες Παλόμα χαιρομαι που σου άρεσε ο χώρος μου εδώ θα βρείς μονο αισιόδοξες σκεψεις και καλη διάθεση...
      Εδω για μενα είναι ο χωρος που περνώ ομορφα..με ολους εσας για παρεα.. ειναι το χόμπυ μου..γραφω ..η κανω διάφορα να αξιοποιώ τον ελευθερο χρόνο μου ..εννοείτε οτι το συμπόσιο της Αριστέας και το παιχνιδι των λέξεων της Μαρίας.. ειναι τα δρωμενα που μας προτρεπουν να κραταμε αυτην την γειτονιά που την λεμε..ετσι γιατι την αγαπαμε...:)
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε...σιγουρα θα βρισκόμαστε..να περνας όμορφα οτι και να κάνεις φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  23. Ρουλάκι μου γλυκό!Περαστικά σου αγαπημένη!!! Τα Χαικού τα είχαμε σήμερα μάθημα στο σχολείο! Και σε ό,τι πιάνεις στο νου ή στα χέρια είσαι φοβερή βρε παιδί μου!Καλή Χρονιά κι από εδώ σε φιλώ για περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημενο μου κοριτσι...ενας ιός ηταν και περασε...να μην σου πω και πολύ έκατσε χα..χα...
      Υπαρχει και μαθημα για χαΪκου στο σχολείο Κική μου; ααααα δεν το ήξερα ..να έρθω καλέ για μαθηματα ..μην νομίζεις σκράπα είμαι απλά μου ήρθε η εμνευση και όχι πολύ σωστή να τα λεμε αυτα.. και μου εκατσε.. ερασιτέχνης ειμαι..χα..χα.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κοριτσακι μου και να μας κάνεις ταρτες μηλου ευκολάκια..χα..χ.α. φιλακια στα αγορια σου και σε σένα πολλα Κική μου!!:k <3

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα να περνας και εσύ ομορφα στις βόλτες σου.. φιλακιαααα!!:K

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα κ.Ρούλλα μου και περαστικά . Να χαρείτε τα δώρα σας
    Καλωσορίσατε στο νεό μου σπιτάκι , χάρηκα που σας είδα
    Οσο για τη φωτογρφική μου πρόσκληση ,αν διαβάσατε τους όρους ,γράφω να είναι νεες οι φωτογραφίες ειδικά για τη πρόσκληση μου
    Χαίρομαι που σας αρεσε η ιδεα μου
    Δε θελω και να δυσκολευω το κοσμο αλλα το εκανα οσο πιο ευκολο μπορουσα δεν εχω περιορισμο χρονου

    Λυπαμαι
    θα τα λέμε ,
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα προσπαθησω να κανω ότι μπορω σχετικα με το δρωμενο σου δελφινακι ισως η επόμενη αναρτηση μου να σε αφορα...δεν αποκλείουμε τίποτα.. να εισαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  26. Ρούλα μου υποθέτω κι ελπίζω πως τον ξαπόστειλες πια για τα καλά τον άθλιο ιό που σε ταλαιπώρησε!
    Τα χαϊκού σου τα ξεχώρισα! Μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και να χαίρεσαι τα δώρα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι βρε Μαρία μου..ξουτ ξουτ... τον έκανα πάει πέρασε όλα καλα κι ωραία που λεμε..χι..χι..
      σε ευχαριστώ πολύ για τον χρονο που αφιερωσες στα χαΪκού μου που και εγώ η ίδια απορώ πως γραφτήκανε..χο..χο... να είσαι καλα Μαρία μου να κάνεις ότι αγαπας αυτο έχει σημασία φιλακιαααα!! :k <<3

      Διαγραφή
  27. Η οικοδέσποινα περνά τελευταία και καταϊδρωμένη!
    Ρούλα μου, τι να πω; Δεν σταματάς να μας εκπλήσσεις!
    Είσαι απλά ...Υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ ησουν Αριστακι μου και δεν σε είδα; αδικαιολογητη.. ειμαι που λεει και μιαδιαφημηση..χα..χα.. επρεπε να ελενξω και τα σχολια μου.. δεν το εκανα.. ομως ποτε δεν ειναι αργα...ε;
      Αν δεν ήσουν εσύ εγω θα εγραφα χαικού νομίζεις; οποτε σου χρωστώ χαρη.. νατο θυμασαι.. ναι αγαπη μου; φιλακιααααα!!
      Υ,Γ. όχι που θα σε αφηνα αναπαντητη....χι..χι..

      Διαγραφή
  28. Αισιόδοξη πάντα φιλενάδα μου να είσαι και να διώχνεις μακριά ο,τι σε ταλαιπωρεί!
    Το γράψιμο σου εξαιρετικό πάντα!
    Απόλαυσα το σεργιάνι μου που ως συνήθως πάει από μπροστά προς τα πίσω, λόγω ανωτέρας βίας...

    Αγάπη πολλή και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή