Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ.... ΚΡΙΤΙΚΉ...!!!





ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.

Η Ευτέρπη σηκώθηκε από το κρεβάτι και φόρεσε τις παντόφλες της.
Έριξε την ρόμπα από πάνω της και βγήκε στο μπαλκόνι της.
Την είχε ξυπνήσει όπως κάθε πρωί η καρδερίνα της.
Καλημέρα Σίσυ μου..τι μου κάνεις σήμερα;
Ένα όμορφο κελάδημα λες και ήταν η απάντηση στην καλημέρα της.
Έσκυψε και μύρισε τα ζουμπούλια που μοσχοβολούσαν και έριξε μια ματιά απέναντι στο σπίτι της γειτόνισσας της. Είδε τα παντζούρια ανοιχτά.
Κατίναααα μαρή Κατίναααα!!!  
Ελα ετοιμάζω καφέ έχω και νέα.
Δεν περίμενε δεύτερη φορά να της φωνάξει η Ευτέρπη. Έβαλε το φακιόλι της  η Κατίνα και πήγε απέναντι να πιουν τον  καφέ τους  όπως έκαναν εδώ και χρόνια  σαν γειτόνισσες και φίλες΄
Έπρεπε να το παραδεχτεί  πως της Ευτέρπη τον μερακλίδικο καφέ  δεν τον έφτιαχνε καμιά στο χωριό.
Η Ευτέρπη ήταν μια γυναίκα που ο Θεός την είχε προικίσει με πλούσιες καμπύλες.
Τον άντρα της που έκανε τον γυρολόγο τον είχε χάσει πριν από χρόνια από μια ανακοπή και ο γιος της είχε φύγει να σπουδάσει στο εξωτερικό.
Έτσι η Ευτέρπη  είχε μείνει μόνη  και αφού δεν είχε τίποτε να κάνει με τον καιρό  το έριξε στην κοινωνική  ενημέρωση..
Ήταν ενήμερη για τα πάντα με το τι συνέβαινε στο χωριό.
Ποιος έμπαινε που.. ποιος έβγαινε από που.
Το ήξερε αυτό η Κατίνα  και κάθε πρωί που έπιναν τον καφέ τους όλο και για κάποιον θα είχε να της πει.
Γι αυτό ανυπομονούσε να τελειώσει η ιεροτελεστία του ψησίματος του καφέ, να μάθει τα νέα που της υποσχέθηκε η γειτόνισσα της.
Αυτό που είχε μάθει από εχθές η Ευτέρπη της γαργάλαγε την γλώσσα.
Και της Κατίνας η περιέργεια όμως είχε φτάσει στο αποκορύφωμα της.
Ελα λέγε θα με σκάσεις πια είναι τα νέα που θα μου πεις;
Μα καλά δεν άκουσες τίποτε αλήθεια για την καινούργια δασκάλα που ήρθε τώρα τελευταία στο χωριό;
Όχι τι έγινε μ αυτήν;
Προχθές που πήγα στον μπακάλη τον κυρ Φώτη να πάρω  αλεύρι για το ψωμί μου είπε ότι είναι χωρισμένη και συζεί με κάποιον. Τι παράδειγμα θα δώσει στα παιδιά που μαθαίνουν γράμματα;
Τι μου λες Ευτέρπη μου; 
Ναι έτσι  μου είπε μα δεν είδες και το ντύσιμο της; κολάζει και πεθαμένο.
Ο Θεός να μας φυλάει από κάτι τέτοιες Κατίνα μου.
Και δεν κάνω κουτσομπολιό, της είπε η Ευτέρπη να δεις πως το είπανε στην τηλεόραση..κοινωνική χμμμ ενημέρωση  οοοχι.. κάπως αλλιώς κοΙνωνική κριτική ναι  ναι  κοινωνική κριτική Κατίνα μου.!!
Ξαφνικά ακούστηκε η φωνή του ταχυδρόμου.
Κυρά Ευτέρπηηηη έχεις επιστολή από τον γιο σου καλώς τα δέχτηκες!!!
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι των 
λέξεων που με επιτυχία και αυτή την φορά διοργάνωσε η ..Μεμαρία μας

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσους αφιέρωσαν  τον χρόνο τους να το διαβάσουν ...
Οι λέξεις υπέροχες  και ο κάθε ένας μας ταξίδεψε στα δικά του μονοπάτια και είναι άξιο λόγου πως κάθε φορά..πόσο διαφορετικά πονήματα μπορούν να γραφτούν...
Η πρωτιά ανήκει αυτήν την φορά στην Lysippe Αξίζει να πάτε να διαβάσετε  Εδώ  το βραβευμένο της έργο..!!
Οταν γύρω μας  υπάρχουν άνθρωποι που καλούνται να αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις...ένας καλός λόγος είναι αυτό που χρειάζονται.. και σκέψη πως τους έχεις στην έννοια σου και ας είσαι μακρυά....θα τους δώσει δύναμη αν αυτό..είναι εφικτό.!!!
Παρεάκι μου να είστε καλά  και  να έχετε μια χαμογελαστή εβδομάδα..!!! Καλές αποκριές!!
Σας ευχαριστώ πολύ
που περνάτε και τα λέμε..

  

61 σχόλια:

  1. H φωτογραφία με την γιαγιά-κομάντος, όλα τα λεφτά Ρούλα μου!
    Και το κείμενό σου, καυστικό, χαρούμενο και επίκαιρο. Γιατί η κλειδαρότρυπα, έχει γίνει πλέον γενικευμένος εθισμός. Μπράβο ρε Ρουλάκι μου, συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. ειχα στηλει στην Μαρία δυο και την αφησα στην εκλογη της που ηταν στο τελος και η δικη μου.. πολύ χαρηκα που εβαλε την γιαγια αυτή...μα πραγματι σαν κομαντος ειναι να μην τις ξεφυγει τιποτα Καναλλακι μου...στην αρχή σκεφτηκα να γραψω κατι ρομαντικο.. οπως με παρεπεμπαν οι λέξεις.. αλλα ειπα να τις χρεισημοποιησω και καπως αλλώς.. ετσι για να γελασουμε λίγο...Αφου ετσι και βγεις απο την πόρτα σου μια Ευτερπη θα σε περιμενει στην γωνιά..ε;...
      σε ευχαριστώ πολύ Κανελλάκι μου χαιρομαι που συμμετεχω σ αυτο το παιχνιδι..και παιζω με τις λέξεις..χα..χα.!!
      να περνας ομορφα κοριτσι μου.. καλες αποκριες.. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  2. Το διάβασα στο μπλογκ της Μαρίας ,το διάβασα και τώρα
    όπως σχολιάζεις και συ ,το κάθε κείμενο στο χώρο του παίρνει άλλη αξία
    Ωραία η ιστορία σου , ταίριαξες ωραία την ιστορία με τις 5 λέξεις

    αλλά τα νεύρα μου ,με τούντες κουτσομπόλες
    δεν τις αντέχω!!!!! δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και ασχολούνται με τον έναν και τον άλλον

    Να έχεις μια όμροφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τις λες κουτσομπόλες βρε δελφινακι μου !!!! κοινωνική κρτιτική κανουν οι γυναίκες χα..χα..!!
      Αφού δεν ζουν χωρίς αυτην..αν κοιταξεις γυρω σου σιγουρα θα υπαρχει μια ε;..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις εσύ και ασε τον κόσμο στο κόσμο του χα..χα..!!!.. καλες αποκριες..φιλακιααα! <3

      Διαγραφή
  3. Απολαυστικό σίγουρα, σε συνδυασμό με τη φωτογραφία... νομίζω κούμπωσαν τέλεια!
    Ωραία η συμμετοχή σου, διαφορετική!

    Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αυτο νομίζω mind lab...η φωτογραφια ειναι ειναι αυτη που μου εκανε κλικ σχετικα με το θεμα .. σαν κομαντος ειναι ε; χι..χι...οπως ειπε και η φιλη Κανελλακι πιο πανω
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες... απο εδώ καλως ορισες.. !!! :)

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου, ξετρελάθηκα με τη συμμετοχή σου. Όμορφο κείμενο και με πολύ γέλιο γι' αυτό και το ψήφισα. Συγχαρητήρια, φίλη μου. Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σε ευχαριστω πολύ για την προτιμηση σου..χαρηκα φιλη μου..παρόλο που οι λεξεις αυτες ειχαν ενα ρομαντισμό μεσα τους εν τούτης εμενα μου εβγαλε κατι αλλο....ηξερα οτι οι ιστορίες που θα γραφονταν θα ήταν σε ενα αλλο χώρο..ομως υπαρχει και η κοινωνικη κριτική ε;..χα..χα.
      Να περάσεις όμορφα τις αποκριες φιλη μου...καλο σου βραδυ.. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  5. καλημεραααα!ωραιο το κειμενο!!!μπραβο!!καλη συνεχεια!!!!
    την αγαπη μουυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ιριδα μου.. να γραφουμε να περνα η ώρα μας.. χα..χα. και εγω να μην χάσω δρώμενο...
      να περνας όμορφα φίλη μου..ότι και να κανεις ναι; και την δικη μου αγαπη στελνω.. φιλακιαααα!!!<3

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Ρούλα μου. Κάθε γειτονιά έχει τις κουτσομπόλες της και η κοινωνική κριτική ήταν και είναι της μόδας!!! Ωραία το παρουσίασες ζωντανά και καλογραμμένα.
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι αυτό σκέφτηκα και εγω Αννιώ μου.. για θεμα..ασχετο αν οι λεξεις σε παράπεμπαν σε κατι πιο ομορφο..
      τελικα είδες σε πόσα διαφορετικα μονοπατια παει ο νους του ανθρωπου;
      πολύ χαιρομαι γι αυτο το ομορφο παιχνιδι φιλη μου... ειμαι πολύ παρηφανη που καταφερνω καθε φορα και περνω μερος..!! και αυτο σημενει πως μπορω ακομα να εχω και εννοειτε η βαθμολογια δεν παιζει κανένα λογο για μενα...ε;
      Σε ευχαριστω πολύ κοριτσι μου.. να είσαι καλα καλες αποκριες.. φιαλακιαα!! <3

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχα πόσο γέλασα Ρούλα μου ,γιατί θυμήθηκα τα δικά μου που ως αναπληρωτρια σε απομονωμένα μέρη προσπαθούσαν να μάθουν αν ειμαι παντρεμένη ,αν τα εχω καλά με τον άντρα μου και άλλες λεπτομέρειες απο την προσωπική μου ζωή ,όπως και των άλλων καθηγητριών ! Η αλήθεια είναι πως είμασταμ και πιο νέες και καθετί καινούριο έκανε εντυπωση και δεχόμασταν και τα φλερτ μας απο παντρεμένους και ανύπαντρους . Εμένα με πείραζε ένας μπακάλης -παντρεμένος και οι συναδέλφισσές μου τον αποκαλούσαν '' ο Κεφαλοτύρης'' χαχαχαχα γιατί καποτε τον ρωτησα αν έχει σκληρό κεφαλοτύρι και μου είπε με ερωτικό -παθιάρικο υφος '' ό,τι σκληρό θέλεις θα το βρεις σε εμένα''! χαχαχα και πόσα άλλα να θυμηθώ ! Αν ενέδιδα ,τι παράδειγμα θα έδινα Ρούλα μου στους μαθητες ! χαχαχα Να'σαι καλά ,γέλασα πολύ με όσα μου θύμισες!
    Ωραία είναι και η κοινωνική κριτική ,αλλά μόνο για να πιεις έναν καφέ ,να τα ξεχάσουμε μετά και να μην καταδικάζουμε για το πώς ζει καποιος τη ζωή του.
    Πολλά φιλάκια ! ( εχεις χαιρετίσματα απο τον Πέτρο ,του άρεσαν πολύ τα σχόλιά σου στο μπλογκ του)
    Υ.Γ : να έρθω να σας πω κι άλλα κουτσομπολιά από τη ζωή μου;;; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασιούκο...κλαίω!!! Άκου εκεί "ό,τι σκληρό θέλεις θα το βρεις σε εμένα".
      Δεν μας τα'πες αυτά!!!
      αχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Και εμενα αυτο το σημειο Αριστακι μου με εκανε να πεσω κατω απο τα γελια...βρε πως τα φερνει η ζωή!!
      Λες να ημουν εκει με το πνευμα μου Νασιαααααααα ;χα..χα..
      Αυτες οι κυρα Κατινες με ενεμνευσαν γιατην ιστορία αυτη .... εδω υπαρχουν ακομα..(το διαπίστωσες εξαλου ε; χα..χα)...αν και οι λεξεις δες είχαν σχεση με όλο αυτο που κατεβασε το μυαλό μου απλα προσπαθησα να να τις ενταξω μεσα στην κοινωνικη κριτική..χα..χα..
      Να μου φιλησεις τα αγορια σου.. τα ομορφα.. και σε σενα φιλεναδα πολλα πολλα..φιλιακια!! <3
      Και εννοειτε πως θελουμε κι αλλα...τι με την απορία θα μας αφησεις; ο μοντιε!! ζαμέ!! ;)

      Διαγραφή
  8. Αχ! φίλη μου αγαπημένη.Γέλασα με το κείμενο σου , ήταν υπέροχο και μου έφτιαξες την δύσκολη σήμερα μέρα μου.όλοι έχουμε γνωρίσει μία τέτοια γειτόνισσα, έχω μία απέναντι στη γωνία που μόλις βγαίνω με ρωτάει ακόμη και για το..φως που άνοιξα το βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτο το εγραψα Αχτιδα μου να γελασει και το χειλάκι μας λιγακι με τις γειτονισες και την κοινωνικη κριτικη τους..χα..χα... και σε μας εδώ μια απο τα ίδια ...αλλά δεν πτωούμαστε εμεις ε;.. αστους να λενε ..αστους να πουν που λέει και ενα τραγουδακι ε φιλη μου;
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλή μου... φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Ρούλα μου και καλή εβδομάδα
    Πολύ δυνατή η συμμετοχή σου με μεγάλη ζωντάνια!!!!

    Να περνάς όμορφα μάτια μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να λες εσυ Λενιω μου...ετσι θα ειναι.. οτι ηταν ζωντανη.. παραήταν ..χα..χα με τόση κοινωνική ενημερωση.. κοριτσι μου..χα..χα.. να γελασουμε και λιγο..αν και μοι λεξεις μονο σε αλλα μονοπατια με πήγαιναν...τωρα πως μου προεκιψε αυτό.. δεν ξερτω.. μαλλον κοιταξα γυρω μου..χα..χα..Σε ευχαριστω πολύ αγαπη μου.. που βρισκεις τον χρονο και περνας..να προσεχεις την Λενιώ..ενταξει; φιλω σε..!!!♥♥♥<3

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Ρουλίτσα μου, γλαφυρή αφήγηση, ευχάριστο στην ανάγνωση!
    Και εις ανώτερα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαγδα μου..σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια χάρηκα που σου άρεσε.. ευκαιρία να χαλαρώσουμε και λιγο απο τα δυσκολα..!!
      Σου εύχομαι να περνας όμορφα στα ταξιδια σου και να μμας ταξιδεύεις και εμας μαζί σου... καλες απόκριες φιλη μου..!! φιλακιααα! <3

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχαχαχαχα Ρούλα μου, η Γιαγιά με τα ....κυάλια ζωγραφίζει λέμε, όλα τα λεφτά....!
    Μια γλυκύτατη έμπνευση, πολύ εύστοχη, επίκαιρη πάντα, ανθρώπινη και ρεαλιστική.
    Μπράβο για τη σύλληψη.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..και μονο την γιαγια να εβαζα και να μην έγραφα τίποτα.. θα ηταν οκέυ..αυτη η φωτογραφια με ενεπνευσε φιλε μου..αφού υπαρχει γυρω μας..και η κοινωνική κριτική .. ηταν μια εμπευση για να γεαλασουμε και λιγο.. χαρηκα που το πετυχα..να εισαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα.!! :)

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Ρούλα μου!!
    Απόλαυσα το υπέροχο κείμενο σου !!
    Χαρούμενο και πολυ επίκαιρο!!!
    Πάντα σε όλες τις γειτονιές υπάρχει μια κουτσομπόλα και ποσο μάλλον στις μικρές κοινωνίες όπως τα χωριά!
    Συχγχαρητηρια για την συμμετοχή σου!!!
    Ακόμα κλαίω απο τα γέλια με την φωτογραφία της γιαγιάς με τα κυάλια!!!Χα χααα!!!😂😂😂😂😂
    Καλο βραδυ και καλη εβδομάδα!!!Πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που το απολαυσες Δημητρα μου εξ αλλου αυτος ήταν και ο σκοπόπς μου οταν το εγραφα να γελασουμε λιγο με την κοινωνική κριτική της γειτονιας μας..δεν τις λεμε πια κουτσουμπόλες ..αλλα ειναι αυτες που κανουν κοινωνικη κριτική!! μα να μην τους ξεφυγει τίποτα..μα τιποτα.. εχουμε μια τετοια στην γετονια μας.. και ειμαστε στην πολη...χα..χα..
      Η φωτογραφία αυτη και μονη της να εμενε χωρίς λογια παλι θα ελεγε πολλά ε; χα..χα..
      Να περνας ομορφα φιλη μου.. να περασεις καλες αποκριες..φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  13. Νομίζω πως αυτό που περιγράφεις δεν θα πάψει ποτε να συμβαίνει... Απλά με τα χρονια αλλάζει μορφή....
    Λάτρεψα φωτογραφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς έστι θα ειναι Ελενη μου παντα θα υπαρχουν εκεινες με τα κυαλια που έχουν την περιεργεια παρακολουθουν τις ζωές μας και μαλιστα τωρα με την τεχνολογια και τα μεσα μαζικης εημερωσης...θα γινεται ηλεκτρονικα..χα..
      Και μενα η φωτογραφία με ενεπνευσε..φιλη μου.. καιρω εχω να περασω να τα πουμε ..σε ευχαριστω που πέρασες.. να περνας ομορφα καλες αποκριες .. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  14. Ρουλίτσα μου γλυκιά, να σαι καλά που άνοιξες την καρδιά μου με το ωραίο σου κείμενο!
    Από τη φωτογραφία της κουτσομπόλας γέλασα, που είναι βέβαια...κλασική αξία...χα χα!
    Πάντα μου άρεσε αυτή η ιδέα, να γράφεται κάτι που να περιέχει συγκεκριμένες λέξεις και σκίζεις φιλενάδα!

    Αφήνω πολλή αγάπη και φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το δρώμενο το παιχνιδι των λέξεων ειναι ενα απο τα ωραια που συμβενουν μεσα στη μπλοκογειτονια μας
      Μαιρυ μου μας δινει πολλες ευκαιρίες να αναπτήξει ο καθενας μας την δικη του ιστορία οπως την έχει σκεφτει επανω σ αυτες τις πεντε λέξεις ..Η κοινωνική κριτικη .. ποραγαματι φιλη μου σταθερη αξια.. τωρα πως μου βγηκε.. η εμνπευση ..χα..χα δεν ξερω !:!
      Να περασεις ενα ομορφο τριήμερο θα τα πουμε καποια στιγμή ναι; φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  15. Μια από τις επιλογές μου Ρουλίτσα μου .
    Πώς να μη το διαλέξεις, αφού σε κάθε γειτονιά υπάρχουν και δύο τρεις.
    Μπράβο για την συμμετοχή σου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα Ρένα μου και σε ευχαριστώ παρα πολύ..ήσουν η μια απο τις δύο..χι..χι.. αλλά ειπαμε κατι τετοια δεν μας πτοούν ε; αφου ότι κάνουμε εδώ το κανουμε για να περναμε καλά έτσι δεν είναι; και ενω οι λέξεις ηταν τοσο ευκολες και σε παραπεμπαν σε πιό ομορφες ιστορίες ..εμενα μου έκατσε.. χι..χι..η κοινωνική κριτική..
      την ιδεα μου την εδωσε η φωτογραφια..και να το αποτοτέλεσμα.!!..
      Να περασετε φιλεναδα ενα όμορφο τριήμερο.. φιλακιαααα <3

      Διαγραφή
  16. Η φωτογραφία όλα τα λεφτά!!!!!η ιστορία σου εξαιρετική!!!!και το ωραίο είναι όταν δεν μπορούν να μάθουν λεπτομέρειες σκάνε από το κακό τους!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που το πας Δεσποινα μου να θελουν να μαθουν και να μην μπορεούν..εκει ειναι που θα σκάσουν..χα..χα.. ειναι και αυτες μια ατραξιον της γειτονιάς...χα..χα. εδω να δεις τι γινεται...πολύ κοινωνική ενημερωση βρε Δεσποινακι μου...
      σε ευχαριτσω πολύ για τα ομορφα σουνλογια.. να περασεις ενα ομορφο τριήμερο.. φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  17. Πόσο μου αρέσει να διαβάζω τις συμμετοχές στα δρώμενα-παιχνίδια των φίλων μου και αυτό από τα σπιτικά τους, άλλη αίσθηση που μετατρέπεται σε απόλαυση! ;)
    Κοινωνική κριτική θα "το" πούμε τώρα; Φυσικά γιατί η λέξη "κουτσομπολιό" δεν είναι της μόδας! :P
    Εξ' άλλου ευδοκιμεί και το παγκόσμιο κουτσομπολιό στο φατσοβιβλίο, όπου εκεί κάνει κανείς τη κοινωνική του κριτική με την ανοχή όλων! :D
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρουλίτσα αγαπημένη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Στεφανια μου οτι όντως οι συμμετοχες στα δρωμενα των παιχνιδιών ..οταν διαβαζονται στο χώρο τους παιρνουν άλλη διασταση...!!!
      Το ιδιο νιωθω και εγω οταν κάνω τις βόλτες μου να διαβασω μια μια της συμμετοχές όλες..απλά καθυστερω .λιγο.. ακομα και να απαντησω εδώ.. τα χρονια.. φιλη μου τα χρόνια..χα..χα.. ;)
      Οσο για το θεμα μου ..κανονικα κουτσομπολιο λεγεται.. αλλα ειπα να το κανω πιο λεπτο....χα..χα.. κοινωνική κριτική..εεεεε πες μου που δεν υπαρχει...:D εχουμε εδώ μία...άστα φιλεναδα...:)
      Να περέασετε ενα όμορφο τριήμερο μαγισσουλα μου φιλακιααααα!!! <3

      Διαγραφή
  18. πολυ ωραια η συμμετχη σου Ρουλα μου ...μπραβο σου
    καλη συνεχεια .....πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χαιρομαι που σου αρεσε.. η κοινωνικη κριτικη μου..χι..χι.. σε ευχαριστω πολύ..ελπίζω να είσαι καλα να περνας ομορφα εκει στην πατρίδα..με ότι ομορφο και να κανεις !!
      Να εχεις καλή μου ένα ομορφο τριήμερο.. φιλακιααα!!<3

      Διαγραφή
  19. Κοινωνική ενημέρωση αχαχαχαχα!
    Α ρε Ρουλάκι!
    Όλα τα λεφτά η φωτό!!!
    Πολλά φιλιά ...θηρίο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. ετσι λεγεται τωρα το κουτσομπολιό Αριστακι μου ...το καναμε πιο εκλεπτισμενο ε;..χι..χι..
      Η φωτό μου θύμησε κομαντος οπως είπε και το Κανελλακι μας πιο πανω...μα έτσι δεν παρακολουθουν μην τους ξεφύγει τίποτα....χα..χα..!!! :D
      Να περασεις ενα ομορφο τριήμερο αγαπη μου...φιλακιααα!!! <3

      Διαγραφή
  20. παντα δημιουργικη απο το βελονι ως το μολυβι.......τιποτα δεν μπορει να σου αντισταθει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου ενα είδος Κατινας και εγω.. να μην χασω δρώμενο.. για δρωμενο.. και δεν καθομαι ησυχη..να παρει η ευχή... βρε αγαπη μου για όλα ενδιαφερομαι.. τι θα πλεξω.. τι θα γραψω .. τι θα ντεκουπαρω.καλα αυτο το τελευταιο δεν τοχο και πολύ να λεμε την αλήθεια μου..... χα..χα.. αυτο ειναι ζωή..!!Να ειναι καλα η γειτονια μας που δεν μας αφηνει να βαρεθούμε..ε;..
      Να περασετε Σοφακι μου ενα ομορφο τριήμετρο καλή Σαρακοστή φιλακια και στις τρεις σας..!!! <3

      Διαγραφή
  21. Χαίρομαι που τα προλαβαίνεις όλα!!!
    Συγχωρήστε με που δεν βρίσκω χρόνο να περνώ και να αφήνω σχόλια!
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ, όλη την παρέα των bloggers!
    Ούτε καν χρόνος για κοινωνική κριτική...δεν μου μένει...χαχαχα!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αλήθεια αδέρφι μου.. οτι τρεχω..αλλα μου αρεσει να το κανω.. ειμαι πια μια παλια γιαγια..χι..χι.. που εχει χρονο δικο της και τον κάνει ότι θέλει..χι..χι..
      Μην απολογησε.. σαν γιαγια σε καταλαβενουμε απόλυτα όλες οι γιαγιαδες της παρέας αγαπη μου..
      ΤηΝ κοινωνικη κριτικη... αστην για αλλους στην Ευτερπη και στην Κατινα Βαρβαρούλα μου..
      Να περάσετε ενα ομορφο τριήμερο..με την οικογενεια.. να μου τους φιλησεις όλους..και ξεχωριστα την Αννούλα. ναι; Καλη Σαρακοστή σε όλους σας!! φιλακιαα!!! <3 <3



      Διαγραφή
  22. Σε κάθε γειτονιά υπάρχει και μια Ευτέρπη για να ξεσηκώνει τα πνεύματα χαχα!!!
    Τέλειο!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι ακριβως Ρενα μου.. ακομα και εδω μεσα η Ευτερπη μου κανει την κοινωνικη κριτικη της οπως εξ αλλου και απεναντι απο το σπιτι μου υπαρχει ακομη μια Ευτερπη...χα..χα.. ετσι για να ασχουλουνται με τα ξενα και να ξεχνανε τα δικα τους..χα..χα..
      Να περνας ομορφα Ρενα μου καλο τριημερο να εχεις και καλή Σαρακοστή.. φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  23. Ωραίο αλλά λίγο Ρούλα μας.Μας κένρισες την περιέργεια και μας άφησες στα κρύα του λουτρού :)

    Σαν την Κατίνα και'γω να μάθω :)

    Γράφεις ωραία και μας συνεπαίρνεις.
    Να συνεχίσεις τους διαγωνισμούς !

    Φιλάκια πολλά και καλή μέρα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λιγο βρε αγαπη μου και τοσο που έγραψα νομιζεις ευκολο ηταν;..χα..χα. αν είχαμε το ελευθερο στον αριθμό των λεξεων να μαθεις .. φιλεναδα γιατι όχι μαζι σου εγώ χι..χι.. .. :)ου ου ου.. ολοκληρες σελιδες θα μπορούσαμε να γραψουμε για την κοινωνική κριτική Ζουζού μου...χα..χα.:)
      Χαίρομαι παντως που σε εκaνα και γελασες..!! αυτός ηταν ο σκοπος μου!!!
      Να περνας ομορφα Καλή Σαρακοστή φιλεναδα.. φιλακιααααα!! <3

      Διαγραφή
  24. Δεν γνώριζα για το δρώμενο.......το κείμενο σου τόσο μα τόσο επίκαιρο όχι μόνο τις κλειστές κοινωνίες αλλά και τις πόλεις γίνεται το ξεκατίνιασμα ή κατινιασμα όπως το λένε στα μέρη μας,πάντα θα υπάρχουν οι άνθρωποι που τους αρέσει ν'ασχολούνται με το τι κάνει ο ένας ή ο άλλος,φυσικά εκτός από τον εαυτό τους.
    Η φωτογραφία όλα τα λεφτά,καλά με το που την είδα....χαχαχαχαχα....
    Καλή συνεχεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το δρώμενο Μαρία μου.. είναι απο τα όμορφα πραγματα που συμβαίνουν σ αυτην την μπλοκογειτονια...και αυτο ηταν η αφορμή να γραφτεί αυτη η ιστορια για την κοινωνική κριτική...που αλλιως λεγεται και κουτσομπολιό...χα..χα..
      Και εγω μολις είδα την φωτογραφία είπα ..οπ εδω ειμαστε.!!!
      Να περνας ομορφα Μαρία μου καλή Σαρακοστή.. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  25. Ρούλα μου συγχαρητήρια για την υπέροχη γεμάτη χιούμορ συμμετοχή σου!
    Την απόλαυσα προσωπικά, χάρηκα πολύ που την απόλαυσαν και οι άλλοι!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα εσύ Μαρία μου που είσαι η αφορμή να συμμετεχουμε σε τέτοια ομορφα δρωμενα..μας βγαζεις οτι καλο εχουμε μεσα μας.. με το γραψιμο.. ασχέτως βαθμολογιας.. χι..χι..
      Χαίρομαι που γέλασαν οσοι διάβασαν για την κοινωνικη κρητικη..κοινως κουτσομπλολιό χι..χι..
      να εχεις φιλη μου μια ομιρφη εβδομαδα.. καλή Σαρακοστή.. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  26. Ρούλα μου, πέρνα μια βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι μου. Έχω μια έκπληξη για σένα (αφορά τη Γιορτή Αγάπης του Αντωνοπούλειου). Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα από σενα Μια μου και χαρηκα που η αγαπημενη φιλη Νικόλ σου χαρισε τις πιαστρες μου..ειμαι πιο πολύ του πλεξιματος εγώ...και τα δωρακια μου συνηθως ειναι αυτα.. χαρηκα επισεις που γνωρίστικες με τα κοριτσια και ειδικα με την Νικόλ που την ξέρω και προσωπικα... να τα χαρεις και να περνας ομιρφα με οτι κανεις καλη Σαρακοστη...φιλακιααα <3

      Διαγραφή
  27. Σμαραγδένια μου είσαι αχτύπητη! Ξεκαρδίστηκε! Ακόμα γελάω ! Η φωτό όλα τα λεφτά ! Καλό τριήμερο ! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..Χρυσάνθη μου..οπου και να γυρισουμε γυρω μας θα δούμε μια Ευτερπη και μια Κατινα.. αυτο σκεφτηκα και η φωτογραφία ταιριαξε τοσο καλα με το κειμενο.ε;..ας γελασει καιμλιγι το χειλακι μας.. βρε φιλη μου...
      να περνας ομορφα με τα αγαπημενα σου... καλή Σαρακοστη φιλη μου!!φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  28. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนัง HD

    ΑπάντησηΔιαγραφή