Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

ΤΟ ΘΛΙΜΕΝΟ...ΒΙΟΛΙ..!!

                                                           πηγή εικόνας

Από την κοιλιά της μάνας της η Ισμήνη αγαπούσε την μουσική.
Είναι μερικά πράγματα στην ζωή που έρχονται από μόνα τους λες και είναι γραμμένο  να γίνουν έτσι.
Ακούμπησε το βιολί της στην καρέκλα δίπλα της και εκείνη κουρασμένη ευχάριστα. κάθισε επάνω στην κουπαστή της βεράντας της ..ακουμπώντας το κεφάλι στα γόνατα της.
Η βίλας της που βρισκόταν σε μια από τις ακριβότερες περιοχές του Παρισιού κοντά στις όχθες του Σηκουάνα είχε μια καταπληκτική θέα..που αυτή την βραδιά την έλουζε μια ολόγιομη πανσέληνος και έκανε το τοπίο να μοιάζει μαγευτικό.
Ακόμα αντηχούσαν στα αυτιά της τα παραπεταμένα χειροκροτήματα του κοινού από την κατάμεστη αίθουσα του μεγαλύτερου θεάτρου του Παρισιού.
Οι σκέψεις της  την πήγαν πολλά χρόνια πίσω.
Μικρή ήταν και ίσα που θυμόταν τον εαυτό της
να της λέει η μητέρα της..πως όταν  ήταν έγκυοςήταν πολύ ανήσυχο μωρό και όλο την κλωτσούσε...
Μόλις όμως έβαζε η μητέρα της  μουσική στο ραδιόφωνο εκείνη ηρεμούσε αμέσως.
Χαμογελούσε στην σκέψη αυτή όποτε την θυμόταν.
Ο πατέρας της έλεγε...να δεις που αυτό το παιδί όταν γεννηθεί, μια μέρα θα γίνει μεγάλη μουσικός.
Θυμάται ακόμη το πρώτο της παιχνίδι που ήταν ένα μικρό πιανάκι και τον πατέρα της να την κοιτάζει περήφανος όταν τα μικρά της δαχτυλάκια  ακούμπησαν επάνω πλήκτρα.
Όταν έγινε 10 χρονών η μικρή Ισμήνη ήταν ένα παιδί θαύμα. 
Το μικρο πιανακι είχε αντικατασταθεί με το βιολί που ήταν αυτό που αγαπούσε πραγματικά η Ισμήνη.
Ήδη είχε πάρει το πρώτο της βραβείο  από την μουσική ακαδημία Αθηνών παμψηφεί,για την πρώτη της σύνθεση.
Από εδώ  και πέρα μεγαλώνοντας αγαπούσε όλο και περισσότερο τον ήχο του βιολιού.
Οι μουσικές σπουδές της με την συμπαράσταση των γονιών της και προπαντός του πατέρα της..τελείωσαν με άριστα και με πολλούς επαίνους για την νεαρή συνθέτρια του βιολιού!!
Η φήμη της άρχισε να απλώνεται και  την καλούσαν  να δώσει συναυλίες παντού.
Άρχισαν να την ζητούν να παίξει με το μαγικό βιολί της τα μεγαλύτερα  θέατρα και οι μουσικές σκηνές του κόσμου!!
Πριν λίγα χρόνια είχε αγοράσει αυτή την βίλα στο Παρίσι... έμενε εκεί όταν μπορούσε να ξεκλέβει λίγες ώρες για τον εαυτό της.
 Η Ελλάδα η αγαπημένη της πατρίδα...ήταν  εκείνη που γύριζε πάντα για να δει τους γονείς της  να πάρει  ανάσα από το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού της!!
Ο πόνος από την ξαφνική  απώλεια του πατέρα της πέρασε μέσα από το δοξάρι της και μετουσιώθηκε  σε  θλίψη και δύναμη.
Οι μουσικές συνθέσεις της που τις αφιέρωνε όλες σε εκείνον, είχαν γίνει παγκόσμια γνωστές για το συναίσθημα που άφηναν σε όποιον τις άκουγε!!
Ηξερε ότι θα ήταν περήφανος όπως πάντα για εκείνη  και θα χαιρόταν που συνέχιζε το όνειρο της και το δικό του ..και αυτό της έδινε δύναμη να προχωρήσει. 
Όπου έδινε τις συναυλίες της σε όλα τα μέρη του κόσμου...σαγήνευε το κοινό της που συγκλονιζόταν από το μαγικό παίξιμο του βιολιού της, και ξεσπούσε σε ενθουσιώδη  χειροκροτήματα και πολλά μπράβο.
Όλα τα μέσα..μαζικής επικοινωνίας και τα  παγκόσμια περιοδικά μιλούσαν για την Ελληνίδα καλλιτέχνιδα με το θλιμμένο βιολί!!!
Και εκείνη ήξερε ότι αυτό το χρωστούσε σε εκείνον..!!
Αχ πατέρα πόσο προφητικά ήταν τα λόγια σου να ήξερες!!!
Αγαπημένη μου παρεούλα αυτή ήταν η δική μου ιστορία  και η συμμετοχή μου στο παιχνίδι της Μαίρης και την γήινη ματιά της..
             φωτο-συγγραφική σκυτάλη.#1 
και  με αφορμή την όμορφη εικόνα που είχε για μένα η Αννα . 
Την ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί η εικόνα αυτή έλεγε από μόνη της την ιστορία της!!
 Την εικόνα που επιλέγω για την Χριστίνα που είναι η επόμενη στην σειρά ..είναι αυτή...
                                                           πηγή εικόνας
Το ξέρω Χριστινάκι μου ότι θα με μαλώσεις και θα πεις...αμάν βρε Ρούλα τι εικόνα είναι αυτή;
 ..αλλά σαν ονειροπαρμένο..που είμαι  μου άρεσε ο τίτλος του γαλαξία σου..!!
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα όλοι..
Να περνάτε καλά και να μην ξεχνάτε πως τίποτε δεν είναι δεδομένο.. γι αυτό να χαμογελάτε και να λέτε ευχαριστώ ..γιατί ξημέρωσε άλλη μια μέρα !!
Υ.Γ.Λόγο απώλειας χρόνου την εβδομάδα που μας πέρασε..σας ζητώ  συγνώμη που δεν μπόρεσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά  και  απάντησα ομαδικώς σε όλους σας με ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας τα όμορφα σχόλια σας και τον χρόνο σας!!! 
Σας ευχαριστώ που περνάτε και τα λέμε..!!









49 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ιστορία σου Ρούλα μου .
    Όντως η εικόνα μιλούσε, αλλά εσύ μπόρεσες να ακούσεις όλα της τα μυστικά .
    Πολυ όμορφο το δρώμενο της Μαίρης τελικά .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι Ρενα μου το δρωμενο αυτο ειναι πολύ ωραιαο και οι εικονες βοηθουν παρα πολύ στο γραφτούν οι ιστορίες..εγω ημουν τυχερή γιατι ηταν η εικονα της Αννας πολύ ωραιοα και ηταν σαν να μου ελεγε την ιστορία της απο μονη της.. χαιρομαι που σου αρεσε.. να περνας ομορφα φιλεναδα καλο σου βραδυ.. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου πολύ συγκινητική η ιστορία σου! Μπράβο! Και την έδεσες τόσο όμορφα με την εικόνα που σου διάλεξε η Άννα! Θα πρέπει να ομολογήσω ότι άδικα είχες άγχος γιατί τα πήγες μια χαρά. Τώρα όσο για την εικόνα που διάλεξες για την Χριστίνα είμαι φοβερά περίεργη να δω τι θα εμπνευστεί μια και είναι ιδιαίτερη θα πρέπει να πω! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξαναπερασεις Μαίρη μου και δεις το σχόλιο της Χριστινας δεν θα το πιστεψεις οτι της αρεσε η εικόνα μου και είδες ενα αγχος που είχα;..τελικα χαιρομαι που δεν την δυσκολεψα.. αλλα εχω περιεργεια να δω τι θα γραψει... για την Ανδρομέδα της... τελικα το δρωμενο ειναι αυτό ακριβως να προκαλει με τις φωτο και να μας τσιγκλαει ...
      Μην κοιτας που εγω ημουν τυχερή με την δικη μου που μιλουσε!!!! παντως παρόλο το αγχος μου το απολαυσα Μαίρη μου...ευχαριστουμε για το δρώμενο να περνας ομορφα .. καλό σου βραδυ.. φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου η αγωνία αυτή είναι που μας εξιτάρει. Είδες που ανησυχούσες; Εγώ ήμουν σίγουρη πως θα ήσουν όπως πάντα μια χαρά! Και για την Χριστίνα πιστεύω πως θα τα πάει μια χαρά! Ναι τελικά είναι ένα πολύ ωραίο δρώμενο που το χαίρομαι αφάνταστα καθώς το μοιράζομαι με φίλους που το χαίρονται επίσης! Κι αυτό είναι το σημαντικό! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Εμπνεύστηκες μια όμορφη και συγκινητική ιστορία από τη φωτογραφία Ρούλα μου. Ένα παιδί θαύμα που είχε όλη τη στήριξη και την αγάπη των γονιών της και ειδικά του πατέρα της. Μια κοπέλα που διέπρεπε με το βιολί της και τις συνθέσεις της
    Τι ωραία που ''διάβασες'' την εικόνα. Και αυτή η βίλα στο παρίσι πια με κατασκλάβωσε.
    Να σαι καλά Ρουλάκι μου με την όμορφη συμμετοχή σου
    Καλή επιτυχία στην Χριστίνα. Ομολογώ ότι της έδωσες εικόνα - πρόκληση
    Καλό σου ξημέρωμα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομιζω Αννιώ μου οτι σχεδον όλοι περιμεναμε μαζι και εγω..χα..χά...οτι καιτι τετοιο θα εγραφα.. η εικονα σου μου εφερε την ιστορια στο πιατο...χα..χα... ηθελα να δώσω και μια νοτα της οικογένειας που ακομα και με μια απωλεια που να συμβένει .. να γίνεται δυναμη και να συνεχιζουμε...
      Χαιρομαι πολύ που η εικονα που διάλεξα για την Χριστινα της αρεσε.. γιατί όντως ειναι δυσκολη για εμνευση.. θα εχω αγωνια να δω πως θα την διαχειριστεί..!!
      Σε ευχαριστω πολύ φιλη μου.. να περνας ομοιρφα .. καλο σου βραδυ..φιλακιαααα!!!:)

      Διαγραφή
  4. Δεμένη με πολύ μελωδία η ιστορία σου Ρούλα μου, όπως ακριβώς της άξιζε!
    Μια παραμυθένια εικόνα σε μια παραμυθένια ζωή θα παρέμπεμπε. Πλούτη, δόξα, ομορφιά συνδεδεμένα με μια απώλεια που πληγώνει και ωστόσο εμπνέει, δημιουργεί, μεγαλουργεί...
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Η εικόνα που διάλεξες δύσκολη μα έχω την αίσθηση πως θα βγάλει μια υπέροχη ιστορία!
    Καλή συνέχεια σε ΄σένα και στη "σκυταλοδρομία" μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εικονα φιλη μου ήταν γεματη μελωδια .. και από μονο του το βιολί σε παρέπεμπε στην μουσική..
      Υπάρχει και αυτη η παραμυθένια; ζωή.. που όμως μεσα στην απολυτη επιτυχία .. υπαρχουν οι απώλειες που για μενα είναι να μας κανουν πιο δυνατούς γιατι εκεινοι που φευγουν αυτο θα θελουν να κανουμε...
      Θα μπορουσε να ηταν ενα λαβ στόρυ αλλα αυτο το θεμα μου βγηκε...!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφο σχόλιο σου .. εχω και εγω αγωνια για το τι θα εμπνευστει η Χριστινα
      με την όντως δύσκολη εικονα μου για εκεινη..!!!
      Ειμαι σιγουρη ότι ολοι θα γραψουμε και απο την ψυχή μας.. και θα ειναι όμορφο... εξαλλου φιλη μου ενα παιχνιδι ειναι που τo χαιρομαστε όλοι!!!
      Να περνας καλα οτι και να κανεις .. καλο σου βραδυ φιλακιααα!!! :)

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη η ιστορία σου, Ρούλα μου. Μου θύμισε μια ταινία που είδα πρόσφατα αλλά δεν θυμάμαι τον τίτλο της για να σου τον πω. Αχ αυτό το θλιμμένο υπέροχο βιολί! Η φωτογραφία που διάλεξες για την Χριστίνα είναι εκπληκτική. Είμαι βέβαιη ότι θα την εμπνεύσει. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πεις Μία μου αλήθεια λες; βρε τι σκαρωσα και δεν το ήξερα..χα..χα.. παντως εκεί μόνο με πήγαινε η εικόνα..και αυτο εκανα και εγώ την ακολούθησα..!
      Εχα μια αγωνια για την Χριστινα και την εικόνα που διαλεξα για εκείνη ..ελπίζω να της δωσει μια ομορφη εμνπευση..
      Να εισαι καλα καλα και να περνας ακομα καλύτερα!!! καλο σου ξημερωμα φιλακιααα..!!! :)

      Διαγραφή
  6. Ακριβώς αυτό θα έλεγα κι εγώ συμφωνώντας με την Άννα. Ξεκοκάλισες την εικόνα κυριολεκτικά. Έχω δε να σου πω πως κατά ενθουσιάστηκα με την εικόνα που διάλεξες. Είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Παίρνω τη σκυτάλη με πολύ μεγάλη χαρά. Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Χριστινακι μου δεν φανταζεσαι πόσο φοβόμουν για την εικονα που σου διάλεξα!! ηξερα οτι ηταν δυσκολη και ηθελα να σου δωσω τον γαλαξία σου...δεν μπορείς να νιωσειις την ανακούφίση που ενιωσα διαβαζοντας το σχόλιο σου πως σου άρεσε...τρελαθηκα..ενω περιμενα να με μαλώσεις για το δύσκολο της εικονας...ειχα αγωνια για το πως θα σου φαινοταν....για μενα βεβαια η εικόνα σου ηταν ..ονειρική γιατι μου αρεσει ότι ΄εχει σχεση με το διαστημα.. ονειροπαρμενη λεμε..χα..χα..
      Αχ χάρηκα πολύ που σου αρεσε Χριστινα μου ...ομως έχω αγωνία τι θα εμνευστείς ..σίγουρα θα μας καταπληξεις φιλη μου
      Οσο για την δική μου είκονα το έγραψα και στην αναρτηση..οτι αυτη μιλαγε από μονη της.. εγω απλα ακολουθησα τα βηματα της!!
      Σε ευχαριστώ για την ανακούφιση..χι..χι.. καλή εμνευση σου ευχωμαι Χριστινακι μου..!!! φιλακια.. :)

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένη μου Σμαραγδένια , όταν η τρυφερότητα και ο ρομαντισμός ξεπηδάει από τη καρδιά σου είναι φυσικό να φωλιάσει σε κάθε σου συγγραφική γραφή. Ταίριαξες υπέροχα την εικόνα, τη γυναικεία στάση στο μπαλκόνι, την ιστορία της μέσα στη τρυφερή της εμβριακή στάση.Σου στέλνω την αγάπη μου όπως πάντα και μία Μακεδονίτικη Αχτιδένια αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχτίδα μου η ιστορία μου ηταν πολύ απλη και με τετοια ρομμαντική εικονα πως να μην εγραφε κανείς ετσι;
      Ηταν αναμενόμενο...χαιρομαι παντως φιλεναδα που την χαρηκες.. Να περνας ομορφα ..σε ευχαριστω πολύ για την αγκαλια και την αγαπη..που ήρθε να με ζεστανει.. απο τον βορρά στο νότο καλο σου βράδυυ αχτιδα μου
      φιλακιααααα!! :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ρούλα μου και καλή εβδομάδα
    Ντυμένη με φως και μελωδία η ιστορία σου
    πάτησε όμορφα στην εικόνα

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιω μου αγαπημενο..η εικονα ήταν γεματη μελωδία..και με βοήθησε πολύ στο να γραψω την απλη αυτη ιστορία.. ηταν πολύ ρομαντικη και θα μπορούσα να εγραφα μια ερωτικη ιστορία..αλλά προτιμησα να δωσω τον ρολο της οικογένειας και το δέσιμο της!!!
      Σε ευχαριστω πολύ που περνας φιλεναδα.. μου λειπεις .. φιλω σε <3

      Διαγραφή
  9. Πλήρης ταύτησης εικόνας και της ιστορίας σου Ρούλα μου.έχεις το συγγραφικό ταλέντο που τόσο ωραία τοποθετείς στις γραμμές του ιστολογίου σου.Νομίζω ότι πολλές φορές μια εικόνα σε κατευθύνει και ξεδιπλώνει την ψυχή του ανθρώπου.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να μην ήταν Μαρια μου αφού η εικονα ήταν πανεμορφη ..θα μπορούσε να ήταν και μια ρομαντική ιστορια αγαπης όμως ακομα και ενα βιολί μπορει να σου βγαλει και μια τρυφερή αγαπη της οικογενειας..να σου δωσει δυναμη να κανεις τα ονειρα σου πραγματικοτητα...
      Σε ευχαριστω πολύ για το τοσο ομορφο σχολιο σου... να περνας καλα οτι και να κανεις φιλακιαα!! :)

      Διαγραφή
  10. Τι ομορφο να μπορεις να κανεις το παθος σου επαγγελμα! Υπεροχη ιστορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι και και το πιο ουσιαστικο στην ζωή μας Χριστινα μου..οταν μπορεις να το καταφερεις ειναι απο τα ωραιότερα πραγματα που σε γεμιζουν ..χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορια μου..
      Να είσαι καλα και να περνας ομορφα .. καλο σου βραδυ.. φιλακιααα!!!!:)

      Διαγραφή
  11. Περίμενα πως και πώς την ιστορία σου, Ρούλα μου! :D
    Και χάρηκα πολύ για δυο λόγους, πρώτα γιατί κατάφερες να περάσεις όμορφα αισθήματα και για τους γονείς μας, αλλά και για το θαύμα που συντελείται όταν αγαπάμε με την καρδιά μας αυτό που κάνουμε!
    Σημαντικό (για μένα) είναι στα δρώμενα, να διαβάζω ιστορίες που δεν είναι τραγικές που να μη βγάζουν θλίψη ή απελπισία... δεν μας φτάνει η καθημερινότητα που είναι γεμάτη πόνο; ;)

    ΑΦιλάκια πολλά και καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν είδα την εικόνα για πρωτη φορα Στεφανια μου στην αρχή μου εβγαλε ενα ερωτικο λαβ στόρυ.. λογο ρομαντικου συναισθηματος που εβγαινε οταν τοιν κοιταζα...ομως οταν αρχισα να γραφω με πηγε σε άλλα μονοπατια και χαρηκα παρα πολύ...μπορει να είναι πολύ απλή η ιστορια μου.. ομως ηθελα να εκφρααω την αγαπη που παιρνει ενα παιδι (οποιοδήποτε παιδι) απο τους γονεις του για να εκπληρωσει τα όνειρα του..και παρόλο που εβαλα την απώλδια του πατερα μεσα .. ηθελα αυτη να γινει και η κινητηρια δυναμη του παιδιού..και να πραγματοποιησει τα ονειρα του.... το ίδιο θα ηθελε και ο πατερας της.. και αυτο εκανε.. και για μενα αυτο είναι το σημαντικοτερο φιλεναδα..!!!
      Να εχεις ενα ομορφο ξημερωμα μαγισσουλα μου .. στελνω σου φιλακια ζεστα λογο νοτια..!!!<3 :)

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Ρούλα μου καθ καλή σου βδομάδα.
    Το Θλιμμένο Βιολί λοιπόν.
    Ξέρεις, μου άρεσε πάρα πολύ, το ότι πήρες την όμορφη αυτή και ρομαντική εικόνα και την παρουσίασες σεναριακά, περιγραφικά με πολύ όμορφο τρόπο. Κάθε της εκατοστό, κάθε της περιεχόμενο. Είναι πολύ σημαντική αυτή η περιγραφή για κάθε αναγνώστη. Η Αποτύπωση του χώρου δράσης.
    Η Ηρωίδα σου με συγκίνησε στο κομμάτι του πατέρα. Ξέρεις, έκανα συνειρμούς, σκέψεις διάφορες. Έτσι είναι αυτά. Μερικές φορές μελαγχολείς. Αλλά το κυριότερο είναι το θετικό μήνυμα.
    Η Ισμήνη, πήρε την ευλογια των γονιών της, την έμπνευση του πατέρα της και περπάτησε τα χνάρια του κόσμου της μουσικής δημιουργίας στα ύψη. Χάρισε το καλύτερο χαμόγελο στους ανθρώπους που αγάπησε και την μεγάλωσαν.
    Ευαίσθητη ανθρώπινη ιστορία, που μέσα στην απλότητά της αναδεικνύει τα συναισθήματα.
    Τα συγχαρητήριά μου Ρούλα μου, μπράβο.
    Η Εικόνα σου κληροδότημα στην Χριστίνα είναι διαθέσιμη για πάρα πολλά πράγματα. Δεν σε περιορίζει. Ανοίγει ευρύτατα πεδία έμπνευσης να γράψει κανείς να αφεθεί.
    Χάρηκα και τη δική σου συμμετοχή με πολλά συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ φιλε μου για τα ομορφα και εκτενει σχολια σου καθε φορα..και σε ευχαριστώ παρα πολύ..όντως η εικονα ηταν ακρως ρομαντική και θα μπορολυσε να γραφτεί μια ακομα ιστορία αγαπης ..αλλα ξεκινώντας να γραφω...σκεφτηκα οτι η αγαπη και η στήρίξη της οικογενειας ειναι αυτό που θελουμε να έχουμε όλοι μας..αυτες τις αξίες και το ομορφο συναισθημα της αγαπης σε μια αλλη μορφη της ήθελα να αποδώσω με την ιστορία μου εστω και μεσα απο μια απωλεια που όμως μας δυναμωνει.!!!
      Για την Χριστινα η εικονα μου ελπίζω να την βγαλει σε ομορφα μονοπατια..χαρηκα που της άρεσε.. να εχεις ενα ομορφο βραδυ...:)

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου έφερες αέρα παριζιάνικο με το θλιμμένο βιολί σου, Σηκουάνας, Παρίσι και μουσική, ο τέλειος συνδυασμός. Εκτός της πρωταγωνίστριας σου που εισέπραττε πολλά χειροκροτήματα και μπράβο, εξίσου πρέπει να τα εισπράξεις και εσύ με την τόσο όμορφη και συγκινητική ιστορία σου.
    Η φωτογραφία που διάλεξες ιδιαίτερη και νομίζω πως θα διαβάσουμε μια ακόμα υπέροχη ιστορία.
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι βρε φιλεναδα να παμε και λιγο Παρισι .. ενα ταξιδακι μεχρι εκεί καλο μας εκανε νομιζω..Ελενη μου.. τωρα αν σου άρεσε και σενα χαρηκα και σε ευχαριστω πολύ για τα όμορφα σου λογια φιλεναδα..
      Είμαι σιγουρη οτι η Χριστινα θα μας εκπλήξει με την δικη της εμπνευση..Ελενη μου.. να περνας ομορφα καλή Ανοιξη και καλο σου βραδυ ευχωμαι.. φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  14. Το θλιμμένο βιολί μας μετέδωσε τόσο συναισθήματα μέσα απο την ιστορία της ηρωίδας που πέτυχε να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα, να καταξιωθεί στον κόσμο της μουσικής που τόσο αγαπά και κυρίως να αφιερώσει αυτή την επιτυχία, στον εμπνευστή πατέρα της....Θαυμάσια ιστορία Ρούλα μου, την απόλαυσα πραγματικά !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αληθεια Κλαυδια μου ότι με βοηθησε πολύ η εικόνα της Αννας νομίζω ότι ηταν αναμενόμενο να γραφτει κατι τετοιο ..η ιστορια μου ηθελα να ειναι μια επιτυχία ενος ονειρου..που εστω και μεσα απο μια απωλεια που σου δίνει δύναμη!!!
      Ειναι ενα ομορφο παιχνιδι που βαζει τον νου μας να δουλευει εστω και στο ρελαντί που λενε.. χαιρομαι που σου αρεσε φιλεναδα...να εισαι καλα και όλα να ερχονται οπως τα θελεις.. φιλακιαααα..!!:)

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφη ,τρυφερή και συγκινητική ιστορία
    πόσο ωραία εμπνεύστηκες από την ωραία φωτο που διάλεξε για σένα η Αννα
    Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου
    και που αναφέρετε και το αγαπημένο Παρίσι μέσα σε αυτήν
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια τοσιο ομορφη φωτογραφία πως να μην γραψεις κατι εστω και τοσο απλό δελφινακι μου..
      Χαίρομαι που σου άρεσε πολύ ομορφο αυτο το δρώμενο της ΜΑΙΡΗς..και η σκυταλη καλα κρατεί.. εχω αγωνια τι θα γραψει η Χριστινα με την δικη μου εικονα... να περνας όμορφα ότι και να κανεις φιλακιαα!!!:)

      Διαγραφή
  16. Ω, τι όμορφα που έδεσε το κείμενό σου με την εικόνα Ρουλίτσα μου!
    Μπράβο σου!
    Πάντα παρούσα, πάντα ενεργητική και δημιουργική!
    Η Ρούλα που όλοι αγαπήσαμε!!!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου! ♥

    (μου αρέσει που άλλαξες γραμματοσειρά στο κείμενό σου! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε τι να εγραφα βρε αγαπη μου οταν η εικονα σου δινει ενα βιολί και μια πανσέληνο;χα..χα..
      από μονη της μου ελεγε την ιστορια της θα μπορουσε να ήταν ομως και μια ρομαντική ερωτική ιστορία..!!!
      Δεν ξερω αλλα μου βγήκε το θεμα του πατερα ...ότι μου λειπει εμενα.. και καμια φορα μεσα απο την γραφή μας ..βαζουμε και αγαπες που μας εχουν λειψει.. ε;..
      Σε ευχαριστω πολύ Αριστακι μου για τα ομορφα καθε φορα σχολια σου.. όσο για την γραμματοσειρα.. χι..χι.. δεν ξερω .. κατι κουμπια πατησα φαινεται...
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα.. θα τα πουμε συντομα.. φιλακιαααα!!!! <3 :)

      Διαγραφή
  17. Ρούλα μου εγώ τώρα τι να πω;Υπέροχη ιστορία!!!Θαυμάζω τους γονείς που στέκονται και βοηθούν τα παιδιά τους σε αυτό που θέλουν να κάνουν και αγαπούν!Θαυμάσια ιστορία Ρούλα μου!!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου αυτό ακριβως ήθελα να πω με την ιστορία μου..και να ξεφυγω απο τα ρομαντικα ερωτικα.. γιατι και αυτο θα μπορούσε να γραψει κανείς..χαιρομαι που σου αρεσε φιλη μου..
      Να περνας ομορφα ότι και να κανεις φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  18. Τρυφερή και παρηγορητική η ιστορία σου Ρουλάκι μου. Σαν μια μελωδική μπαλάντα, γεμάτη λυρισμό και ευαίσθητα λόγια. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα δηλαδή...
    Τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kανελλακι μου με μια τετοια όμορφη φωτογραφία που απο μόνη της σου βγαζει τετοια συναισθηματα τι άλλο να έγραφα;.. απλα θα μπορουσα να εγραφα ενα λαβ στόρυ..ενα βιολί...μια πανσεληνο..και να η ιστορια στο πιατο ..!!
      Ενα ομορφο δρωμενο που βαζει την φαντασια να δουλεψει...γιατί η αλατζχάιμερ παραμονευει αγαπη μου..χα..χα.. να εισαι καλα να περνας ομορφα καλο σου βραδυ Κανελλακι μου.. την αγαπη μου..φιλώ σε..!! <3 :)

      Διαγραφή
  19. τοσο τρυφερη ιστορια
    συναισθημα που ξεχειλιζει απο παντου καθω ςτο διαβαζα
    και ψιχαλιζε εξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να διαβαζεις να ακους τον ήχο απο τις ψυχάλες της βροχής ..αμή τι αλλο Ασωτε μου απο μονο του ειναι ενα ρομαντικο στοιχείο...ποσο μαλλον να ειναι και το αναγνωσμα στα δια μονοπατια.. χαιρομαι για το συναισθημα..ειναι νομίζω αυτό που θελει να να νιώσει καποιος οταν τα γραφομενα του εκτείθεται στα ματια του αναγνωστη.!!!
      Ευχαριστω για το όμορφο σχολιο σου.. καλο σου βραδυ..:)

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη η ιστορία που εμπνεύστηκες από την όμορφη εικόνα της 'Αννας, Ρούλα μου!!!
    'Οπως και ο τρόπος που ξετύλιξες την πορεία της Ισμήνης! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Περιμένουμε τώρα την σειρά της Χριστίνας και μετά...ελπίζω εκείνη να μου δώσει μιά εύκολη εικόνα...γιατί εγώ δεν τα πάω και τόσο καλά με την γραφή!
    Φιλάκια πολλά και ανοιξιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαριαννα μου με βοήθησε πολύ για την εμνευση η ομορφη εικονα της Αννας νομιζω οτι ηταν αναμενόμενη η ιστορία μου...με ενα βιολι και μια πανσεληνο...
      Εχω και εγω αγωνια για την εικονα που εδωσα στην Χριστινα..ειναι αλήθεια πως ηταν λιγο δυσκολη..αλλα αφου αρεσε της φιλη μας.. ειμαι περίεργη να δω την εμπνευση της.. να εισαι καλα φιλη μου καλο σου βραδυ φιλακιααα!!!:)

      Διαγραφή
  21. Ρούλα μου έγραψες μια καταπληκτική, όσο και συγκινητική ιστορία! Μου άρεσε πάρα πολύ!
    Και η φωτογραφία που διάλεξες για τη Χριστίνα είναι πολύ ξεχωριστή!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιναι αληθεια Μαρία μου οταν ειδα την φωτογραφια της Αννας απο μονη της μου εβγαλε την ιστορια της εγώ απλα ακολουθησα το μονοπατι που μου εδιξε...χαιρομαι που σου αρεσε...η συμμετοχή εναι το παν για μενα
      οσο για την φωτογραφία που διάλεξα για την Χριστινα εχω περιεργειανα δω τι θα κανει...γιατι να παραδεχτώ ηταν πολύ δυσκολα αλλα και ομορφη ε; αναμενουμε τα καλύτερα... καλο σου βραδυ Μαρία μου φιλακιαααα..!!:)

      Διαγραφή
  22. Όμορφη η ιστορία σου Ρούλα μου ευαίσθητη και γλυκιά. Να είσαι καλά και να κάνεις ότι σου αρέσει και αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσε Κατερινα μου.. με το που ειδα την φωτογραφια της Αννας .. αυτη η ιστορια αρχισε να γραφετε απο μονη της που λενε...
      Η προσπαθεια να κανουμε ότι αγαπαμε μας κανει να νιώθουμε όμορφα φιλη μου σε ευχαριστω πολύ να εισαι καλα και εσύ να εχεις ενα ομορφο βραδυ..θα τα πουμε ...φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  23. Με συγκίνησε πολύ αυτή η ιστορία...
    Άσε που μια βόλτα τώρα στο Παρίσι,
    ήταν ο,τι έπρεπε! Φιλιά Σμαράγδι! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Πετρινα μου κατι ήξερα εγω και εγραφα για το Παρίσι...μια βολτα Παριζιάνικη..και εγω την ηθελα βρε φιλεναδα...εσύ μπορεί να πας.. εγω θα το ονειρευτω.. μονο...χα..χα.. !!
      Να περνα όπως εσύ θελεις όμορφα Πετρινα μου καλο σου βραδυ φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  24. Αχ, χάθηκε το σχόλιό μου...
    Έγραφα πως απόλαυσα τη βόλτα στο Παρίσι και μου άρεσε πολύ που η ηρωίδα σου κατάφερε να βάλει τον πόνο της στις νότες,να ανακουφιστεί και να χαρίσει όμορφες μουσικές στον κόσμο. Μπράβο, Ρουλάκι! 😍
    Πάω να τι έφτιαξε η Χριστίνα για την ονειροπαρμέμη εικόνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄ξερες πόσες φορες το παθαινω και εγω αυτό Αλεξανδρα μου.. γραψω ενα ωραιο σχολιο.. και μετα οταν ξαναγυριζω να δω την απαντηση..δεν το βρίσκω... χα..χα..δεν πειραζει φιλη μου σε δουλειά να βρισκομαστε!!!
      σε ευχαριστω που ερχεσαι να περνας όμορφα .. καλο σου βραδυ ..φιλακιααα!!!

      Διαγραφή