Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

ΔΕΝ ΕΧΩ ....ΘΕΜΑ..!!

Από καιρό σε καιρό  τα θέματα μου στερεύουν!.. Και τότε απλά... επιλέγω να σας δείχνω κάτι που εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω..και διαβάζοντας το χαίρομαι να το μοιράζομαι μαζί σας...
Γιατί αν δεν μοιράζεσαι..σκέψεις..πράγματα..που αλειεύεις και  εσύ από άλλους ανθρώπους...που σε πάνε ένα βήμα παραπάνω.. διαβάζοντας τους τότε 
θα ήταν όλα στάσιμα.
Σας έχω γράψει αρκετές φορές για το τρίμηνο
..περιοδικό
του Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκη που έχουμε εδώ στην Κρήτη με πολύ ενδιαφέροντα θέματα.

Ενα τέτοιο θέμα για μια φορά ακόμη είναι και η στήλη ....
ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΈΝΑ ΠΟΙΉΜΑ..!!!
Φωτογραφίζει και επιλέγει η ΕΦΗ ΨΙΛΑΚΗ.
Δείτε...και απολαύστε...

                    Και τα πολλά νησία 
                         του Αιγαίου.

Αστράπτουσι τα κύματα
ως ουρανοί, και ανέφελος,
ξάστερος φέγγει ο ήλιος
και τα πολλά νησία 
              δείχνει του Αιγαίου. 
Ανδρέας Κάλβος, Ωδή Δεκάτη.Ο Ωκεανός.

Καλό ταξίδι,
αλαργινό μου καράβι μου.

Καλό ταξίδι, αλαργινό καράβι μου, στου απείρου 
και στης νύχτας την αγκαλιά, με τα χρυσά του φώτα!
Νά μουν στην πλώρη σου ήθελα, για να κοιτάζω γύρου,σε λιτανεία να περνούν τα ονείρατα τα πρώτα.
Η τρικυμία στο πέλαγος και στην ζωή να παύει,
μακρυά μαζί σου φεύγοντας, πέτρα να ρίχνω πίσω, να μου λικνίζεις την αιώνια θλίψη μου, καράβι,δίχως να ξέρω που με πας και δίχως να γυρίσω!
Καρυωτάκης, Τελευταίο ταξίδι.
Είναι τα παιδιά που ανάβουν τις φωτιές
και φωνάζουν
μπροστά στις φλόγες!

Είναι τα παιδιά που ανάβουν τις φωτιές και 
φωνάζουν μπροστά στις φλόγες
 μέσα στη ζεστή νύχτα.
](Μήπως έγινε ποτές φωτιά που να μην την άναψε κάποιο παιδί,ω Ηρόστρατε) και ρίχνουν αλάτι μέσα στις φλόγες για να πλαταγίζουν
(Πόσο παράξενα μας κοιτάζουν ξαφνικά τα σπίτια, τα χωνευτήρια των ανθρώπων, σαν να τα χαϊδέψει κάποια ανταύγεια)
Μα εσύ γνώρισες την χάρη τις πέτρας πάνω στο θαλασσόδαρτο βράχο
το βράδυ που έπεσε η γαλήνη
άκουσες από μακριά την ανθρώπινη φωνή της 
μοναξιάς και της σιωπής 
μέσα στο κορμί σου 
την νύχτα του Αι-Γιάννη
όταν έσβησαν  όλες οι φωτιές
και μελέτησες την σταχτη κάτω από τ΄αστέρια.
Γ. Σεφέρης, φωτιές του Αι-Γιάννη.
Και γέρος πια 
ν΄αράξεις στο νησί.

Αλλά να βιάζεις το ταξίδι διόλου
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει
Και γέρος πια ν΄αράξεις στο νησί
πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
Κ.Π.Καβάφης. η Ιθάκη.
Τα περασμένα νειάτα.

Βγάζει η θάλασσα  κρυφή φωνή
φωνή που μπαίνει
μες την καρδιά μας και την συγκινεί
και την ευφραίνει.

Τραγούδι τρυφερό η θάλασσα μας ψάλλει

τραγούδι που έκαμαν τρεις ποιηταί μεγάλοι,
ο ήλιος, ο αέρας και ο ουρανός.
Το ψάλει με την θεία της φωνή εκείνη,
όταν στους ώμους της απλώνει την  γαλήνη 
σαν φόρεμα της ο καιρός ο θερινός.

Φέρνει μηνύματα εις ταις ψυχαίς δροσάτα

η μελωδία της.Τα περασμένα νειάτα 
θυμίζει χωρίς πίκρα και χωρίς καϋμό.
Οι περασμένοι έρωτες κρυφομιλούνε, 
αισθήματα λησμονημένα ξαναζούνε
μες των κυμάτων τον γλυκόν ανασασμό.
Κ.Π.Καβάφης. Φωνή απ΄την θάλασσα.
....Είπα να σου φέρω ηλιοτρόπια!


Αντί υάκινθους

είπα να σου φέρω σήμερα ηλιοτρόπια
να έχει η φροντίδα μου πιο ευθυτενές κοτσάνι
και το οστεώδες πλέον νόημα της να μου φανεί
στρογγυλοπρόσωπο  ηλιόσπορους γεμάτο.
........................
Κι αφού ετακτοποίησα  σε ύψος ομοιόμορφο
αισθητικά το χρέος μου στο βάζο 
κοντοστάθηκα λίγο να βεβαιωθώ
ότι τα ηλιοτρόπια θα τραπούν 
εκεί που επαγγέλει 
το όνομα τους.
Κική Δημουλά, Ηλιοτρόπια.
Αγαπημένο μου παρεάκι να είστε όλοι καλά να  έχετε μια  όμορφη εβδομάδα ...με ένα μεγάλο και πλατύ χαμόγελο..!!! 
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!





  

35 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Υπέροχο περιοδικό με όμορφα μηνύματα!
    Δεν βρίσκω λόγια, θα καταλάβεις, γιατί!
    Μακάρι ο δρόμος μας για την Ιθάκη να έχει ακόμα απόσταση!Μακάρι!
    Την αγάπη μου πάντα!
    Καλημέρα, κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυριζωντας απο σένα αδερφι μου καταλαβα γιατι μα....κατι συπτωσεις !!! για ταξιδια να μιλαμε και οι δυο ..
      βέβαια αυτα τα ταξιδια αγαπη μου δεν ηταν δικα μου αλλα ομως μιλουσαν οι ποιητες τους γι αυτα..΄
      και οι δυό μας ταξιδεψαμε ..μακαρι να συνεχιστεί το ομορφο αυτο ταξιδι.. της αδερφικης μας φιλιας.!! ευλογημενο το μπλοκινκ..χα..χα..!!:)
      Να περνας ομορφα αγαπμενο μου.. καλο σου βραδυ...φιλακιαααα!!<3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Σμαραγδένια μου και σαν κι εμένα κι εσύ στερέψαμε από ..ιδέες ίσως γιατί η ζωή μας πια βαίνει σε συγκεκριμένα συνήθη μονοπάτια. Οι φωτογραφίες είναι ένας τρόπος να δείξουμε τι μας αρέσει και τι μας κάνει να ηρεμούμε και να "ταξιδεύουμε".Πάντως οι δικές σου υπέροχες και εκείνη η θάλασσα...αχ! η θάλασσα...Σου στέλνω την αγάπη μου και το ξέρεις ότι είναι αληθινή μέχρι τέλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεεεεε... τι να κάνουμε φιλεναδα...ενα μυαλό είναι αυτο χειμωνα καλοκαιρι το ιδιο τι να σου κανει;
      καποτε θα στερεψει...εσύ που γραφεις αγαπη μου πολύ ταχτικα.. ξερεις ποσο σε θαυμαζω που βρισκεις να γραφεις για την καθημερινοτητα σου..η δικη μου ειναι ρουτινα..τι να γραφω ε;...ευτυχως που αν ψάχνω όλο και κατι θα βρισκω..να κανω αναρτηση.. αν δεν βρω ..τοτε απλα δεν θα γραψω.. αλλα αυτο εχει γινει πια εθισμός..χα..χα..:) εστω και μια καλημερα.. απλα και αυτο ειναι επικοινωνία αχτιδα μου..
      Αθυτες τις μερες ετοιμαζομαι για μετακομιση στο εξοχικο και οι δουλιτσες αυξηθηκαν .. με καταλεβενεις εσύ με το κτημα σας..!!
      Σε ευχαριστω πολύ για την αγαπη σου που είναι αμοιβαια να το ξερεις καλα να περνας .. θα τα πουμε φιλκαιααα!! <3

      Διαγραφή
  3. Ξέρεις να αλιεύεις καλά!!!!
    Καλή εβδομάδα μάτια μου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ειναι το καλύτερο κοπλιμεντο που μου εχουν κανει..Λενιω μου χαίρομαι πολύ γιατί κατι τετοια αλιευματα με κανουν καλυτερο ανθρωπο..!!! σε ευχαρσιστώ πολύ ...:)
      να είσαι καλα ματια μου και να προσεχεις..καλο σου βραδυ.. φιλώ σε... <3

      Διαγραφή
  4. Μα τι πρωτότυπο να βρίσκεις τέτοιες στήλες σε περιοδικά από σουπερμάρκετ! Εντυπωσιάστηκα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιππη μου αυτο το Σούπερ μαρκετ...βγαζει αυτο το περιοδικο καθε εποχή και αναλογα είναι τα θεματα του που ομως εχουν να κανουν παντα με ποιοτητα.. και την παραδοση του τόπου αυτού .. η παραδοση είναι ενα απο αυτα τα θεματα του οπως παντα υπαρχει και η ποιηση..και πολύ ενδιαφεροντα θεματα.. χαιρομαι καθε φορα που μου δινεται η ευκαιρια να τα μοιραζομαι μαζι σας... Σε ευχαρσιτω πολύ για την επίσκεψη...
      να περνας ομορφα .. οτι και να κανεις .. καλο σου βραδυ φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  5. Πώς δεν έχεις θέμα; Και μάλιστα τόσο αξιόλογο! Αυτό το μάρκετ σας τελικά δεν φροντίζει τα της τροφής του σώματος αλλά και του πνεύματος έτσι; Μπράβο τους και σ'ευχαριστούμε που μας τα γνωρίζεις και εμάς
    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου πραγματι αυτο κανει εκτος απο την τροφη του σωματος..και νιωθεις και εσύ που το διαβαζεις ομορφα μεσα σου.. γιατι νομιζω οταν διαβαζοουμε όμορφα πραγματα αισθανόμαστε το ιδιο και εμεις..όμορφα..χαιρομαι που σου αρεσε φιλη μου..
      Να είσαι καλά και να περνας ομορφα ..καλο σου βραδυ.. φιλάκιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  6. Καλημερα
    χρονια πολλα και καλη μας φωτιση
    Δεν εχω θεμα λες και τελικα μας προεκειψαν τοσα θεματα μεσα απο ια αναρτηση.... ευγε σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτα σε ευχαρσιστώ πολύ για το ευγε...σου αλλα πιο πολύ αξιζει στους συντακτες αυτου του περιοδικου που εκτος απο το διαφημιστικό κομματι του συγκεκριμενου σουπερ μαρκετ μας μορφωνει και με πολλα ουσιαστικα κειμενα.. οντως τους αξιζουν τα ευσυμα σου..
      να περνας ομορφα καλό σου βραδυ..!! :)

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου υπέροχο.....!
    αυτό δεν είναι ένα απλό περιοδικό. Είναι ένα Ευαγγέλιο τέχνης....! χαστούκι στην εκδοτική σαπίλα που κατακλύζει τα σταντς των περιπτέρων.
    Μιλάμε για ανθολογία ποίησης και εικόνας. Δεν έχω δει κάτι καλύτερο πραγματικά.
    Μπράβο στους δημιουργούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι φιλε μας..ετσι ειναι και χαιρομαι πολύ οταν βγαινει καινουργιο τευχος απο αυτο το περιοδικό..αν και αυτα που βαζω ειναι απο παλια τευχη που εχουν παντα κατι επικαιρο και όμορφο να πουν.. με χαρα μου το κανω..
      οι ποιητες που εχουν βαλει ειναι όλοι απο τους μεγαλους που εγω δεν εχω διαβασει κανενα ποιημα τους εκτος απο πολύ λιγα.. να εισαι καλα και σε ευχαριστω πολύ για το ομορφο σχολιο σου..!! καλο σου βραδυ...:)

      Διαγραφή
  8. Ας μην έχεις λοιπόν θέμα Ρούλα μου!!! :ο :)
    Γιατί όταν (νομίζεις) πως δεν έχεις θέμα, έχεις ότι ωραιότερο υπάρχει... και κείμενα και φωτογραφίες!!! ;)
    Προτείνω όταν τελειώνει ο μήνας, να καθιερώσεις μια ανάρτηση στο "Δεν έχω θέμα"! :P

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και με παρόμοιες εμπνεύσεις! :k :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το διαφημιστικό περιοδικό ποικιλης υλης .. φιλεναδα είναι πραγματικός θησαυρός για μενα και ξερω οτι τα κειμενα του είναι όλα εξαιρετικα..και που να δεις αλλα θεματα γυρω απο την παραδοση..υπεροχο ειναι πραγαματι.. κοιτα ιδεα που μου βαζεις..χα..χα.. :D σε ευχαριστω πολύ για το θεμα μαγισσουλα μου..
      να είσαι καλά να ποερνας ομιορφα ..καλό σου βραδυ.. φιλακιααααα!! <3 :k

      Διαγραφή
  9. Να αλιεύεις Ρούλα μας και να μας τα δείχνεις αυτά τα ωραία και ενδιαφέροντα. Δεν στερεύεις εσύ καλή μου !!! Είμαι σίγουρη ότι πάντα θα βρίσκεις κάτι να επικοινωνούμε και θα είναι και καταπληκτικό όπως αυτό σήμερα. Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα αλιευματα Ρανια μου είναι πραγματι πολύ ωραια και μονο αυτα να εβαζα στο μπλοκ μου θα ειχα παντα θέμα.. και μαλιστα πολύ σουσιαστικό..αλλά ελα που θελω να κανω την πολύξερη χα..χα..και κανω τα δικα μου..!! όχι τα ποιητικα βεβαίως βεβαίως.. αλλα τα διαφορα που προκειπτουν απο τις χαζομαρίτσες μου...!
      Ας ειναι.. αυτο το περιοδικο με βγαζει πολλες φορες απο τα αδιεξοδα.. .. και τωρα που μπαινει το καλοκαιρακι..μας πιανει και μια χαλαρωση ε;..χα..χα..και εννοειτε θα επικοινωνουμε εστω και μια καλημερα να γραφω...ή να κανω περασές απο τα δικα σας μερη..δεν χανομαστε.. φιλεναδα εδω θα ειμαστε να τα λεμε..
      Να είσαι καλα΄και να περνας ομορφα.. καλο σου βραδυ.. φιλακιαααα!!.!! :) <3

      Διαγραφή
  10. Κρίμα που όσο ήμουν στο νησί σου δεν πήρα στα χέρια μου ποτέ το περιοδικό.
    Και να φανταστείς, μιλάμε απλώς για ένα μαρκετ.
    Σμαραγδένια μου, το θέμα βγήκε αβίαστα από μέσα σου, μην ανησυχεις!

    Υπέροχες εικόνες, με όμορφα νοήματα!
    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μου στηλεις στο μεηλ μου την διευθηνση σου φιλη μου εδώ..roulamakedonisa@gmail.com θα σου στηλω ενα μονο και μονο να δεις τι ομορφη ύλη εχει αυτο το περιοδικό... εχω αρκετα και τα κραταω για
      τί παντα οσο παλια και να ειναι κατι θα βρω που να ειναι ενδιαφερον και να εχει ποιότητα...!
      Χαιρομαι που σου αρεσε το θεμα.. που δεν ηταν δικο μου...!!
      ΝΑα περνας ομορφα φιλη μου καλο σου βραδυ..φιλακιαααα!! :) :)

      Διαγραφή
  11. καλημερα αγαπημενη μου
    καλη εβδομαδα
    ιδαιτερες στηλες
    και εγω εστιαζω σε τετοιες

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oντως Κική μου είναι πολύ ιδεταιρες οι στήλες του περιοδικου αυτού και μαλιστα επαρχιακό.. με πολύ ποιοτητα για διαφημιστικό. μακαρι να υπήρχαν πολλα τέτοια περιοδικά..
      Πολλες φορες αντλώ θεματα μεσα απο εκει..γιατι αξιζουν να τα μοιραζομαι μαζι σας.. και χαιρομαι που το κανω.. πρωπαντωςγια μενα πρωτα.. γιατί μαθένω και εγω πραγματα που δεν ξερω..!!!
      Καλό σου βραδυ καλή μου... να περνας ομορφα.. φιλακιααααα :) <3

      Διαγραφή
  12. Τι είπες τώρα!!! Μπράβο στον Χαλκιαδάκη γι αυτή του την πρωτοβουλία! Αλήθεια σου έχω πει πως έχω ζήσει στο Ηράκλειο για 3 χρόνια;;; Εσύ δεν έχεις θέματα;;;; Α-π-ο-κ-λ-ε-ί-ε-τ-α-ι !!!! Πολλά φιλιά!

    www.artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε ήσουν Χριστινα μου στο Ηρακλειο; ξαιρενόμασταν τότε; χα..χα..οταν ξαναερθεις χτυπα κανενα κουδούνι..να συναντηθουμε...θα χαρω πολύ..να σου δειξω και το ποερτιοδικο αυτό αφορμη θα ειναι..Την επομενη φορα που θα αναφερθώ σ αυτο..θα φωτογραφισω όλες τιε σελιδες του.. και θα τις βαλω ετσι για να δεις τι γραφει στις σελιδες του...φιλη μου...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια... να περνας ομορφα.. καλο σου βραδυ.. φιλάκιααα..:k :)

      Διαγραφή
  13. Ο Χαλκιαδάκης να σου δώσει ποσοστά για διαφήμιση. Το αξίζεις με τέτοια προβολή που του κάνεις. Και μπράβο του δηλαδή, γιατί δεν ξέρω κανέναν επιχειρηματία να ασχολείται με την ποίηση. Άλλες πρεμούρες έχουν αυτοί...
    Ρουλάκι μου, νομίζω πως εσύ, έχεις κατακτήσει την Ιθάκη σου. Και είναι η ύψιστη ευτυχία αυτή για έναν άνθρωπο.
    Απολαμβάνω τα προϊόντα αλιείας σου και σου στέλνω ένα γλυκό φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα.. την είπες την ατακα σου Κανελλακι μου..βρε λες να...δεν το είχα σκεφτει ετσι το θεμα...ιδέες μου βαζεις σου λεω...χα..χα..
      Εχει ομως πραγματι πολύ ωαραια θεματολογια για ενα επαρχιακο διαφημιστικο περιοδικό..και που με ξελασπώνει οταν .....δεν εχω θεμα...!!! και χαιρομαι να αλειευω σε καθαρα νερα..και ειναι αυτο που μου προσφέρει το ΥΠΕΡ.Χ
      Πάλι με στολισες με τα καλα σου λογια και σε ευχαρσιστω πολύ αγαπη μου... αλλα μην τα λες αυτα και ντρέπομαι σου λέω...:) παιρνω ομως το φιλί σου... και στο ξαναστελνω πίσω πολλαπλασιασμενο...χα..χα..:D καλο σου ξημερωμα Κανελλακι μου...να εισαι καλα..!!<3 :k

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου σε ευχαριστούμε που για άλλη μια φορά μοιράστηκες μαζί μας τόσες ομορφιές!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σας ευχαριστω πολύ Μαρια μου που ερχεστε εδω και τα λεμε !!
      Νομίζω οτι διαβαζοντας ποιοτικα πραγματα αναβαθμηζουμε το πνευμα μας.. και νιωθουμε καλυτερα μεσα μας..!! δες πόσο ομορφο ειναι το παιχνιδι των λεξεων στο μπλοκ σου!!! και το μυαλο μας θελει τροφή ..και το περιοδικο αυτό εχει πολυ ομορφα θεματα .. που εν καιρο αν θελετε θα τα μοιραζομαι μαζι σας...!!ότι μαθενουμε και μας ανεβαζει συναισθηματικα μας κανει καλό νομιζω...!! :)
      Να είσαι καλα φιλη μου .. καλο σου ξημερωμα ..φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  15. Δεν έχεις θέμα;
    Κι αυτή η υπέροχη ανάρτηση τι ήταν;
    Να μην έχεις θέμα συχνά γιατί τα μη θέματα είναι τα καλύτερα τελικά!
    Ευχαριστώ <3

    Φιλάκια πολλά Ρούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον τιτλο αυτον ηθελα να σας παραλανησω λιγακι και να σας κάνω να χαμογελασετε Σερενατα μου δεν ηταν δικο μου το θεμα... το πηρα ατοφιο απο το περιοδικο.. επειδή μου εκανε εντυπωση και μενα με το θεμα του..!! για αυτο και θελησα να το μποιραστώ μαζι σας και χαιρομαι που σας αρεσε τελικα...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια φιλη μου... να είσαι καλα..καλο σου βαρδυ φιλακιαααα!
      υ.γ... ξερω οτι αγαπας τι γατες..δες την προηγουμενη αναρτηση μου αν χεις χρόνο..!! :) <3

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Ρούλα μου!
    Που όμορφες και εντυπωσιακές οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν!
    Υπεροχο το περιοδικό του Χαλκιαδάκη! Ευχαριστούμε που το μοιραστικες μαζί μας!
    Καλο υπόλοιπο εβδομάδας!! Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα μου.. οτι βρισκουμε και ειναι ωραιο είτε αρθρα ειναι αυτά είτε φωτογραφίες όπως οι δικες σου.καλο ειναι να το μοιραζόμαστε φιλη μου οτι ομορφαινει την ζωή μας και μας χαριζει χαμογελα..μας κανει να νιωθουμε καλα ...και τονωνει τον συναισθηματικο μας κόσμο...
      Εγω σας ευχαριστω πολύ φιλη μου που περνατε και τα λεμε..!!
      Να περνας ομορφα καλο σου ξημερωμα φιλακιαααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  17. Πάρα πολύ ωραία ανάρτηση Ρουλίτσα μου, να είσαι πάντα καλά!
    Χαίρομαι που διάβασα ξανά κάτι από το υπέροχο περιοδικό!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου παντα υπαρχει κατι ουσιαστικο εκυτος απο της διαφημησεις σε αυτο το περιοδικό όλο και κατι περισσότερτο μαθενω καθε φορα που το διαβαζω..χαιρομαι που περνας και τα λεμε.. φίλη μου Καλο μηνα να εχεις καλο σου βραδυ.. φιλακιαααα!! :k <3

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο αυτό το περιοδικό Ρούλα μου και έχει και τέλειες φωτογραφίες. Πολύ ποιοτικό, μπράβο τους! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή