Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΈΩΣ ΠΌΤΕ;


“Ακούς Λέανδρε; Πάλι μάχη γίνεται κάτω  στον πρώτο. Πού θα πάει αυτή  η κατάσταση;”
“Και τι σε νοιάζει εσένα βρε Ασπασία;”, απάντησε εκείνος σηκώνοντας το φλιτζάνι να πιει μια γουλιά καφέ.
“Φτού να πάρει, κάηκα!” είπε και άφησε νευριασμένος το  φλιτζάνι απότομα στο τραπέζι που χοροπήδησε σκορπίζοντας πιτσιλιές καφέ τριγύρω.
Η Ασπασία ούτε που το πρόσεξε.
Για άλλη μια φορά, από τον φωταγωγό οι βρισιές και τα κλάματα δυνάμωναν.
“Φεύγω” της είπε “και κοίτα την δουλειά σου. Να μην σε νοιάζει τι κάνουν αυτοί, να μην βρεις τον μπελά σου στο τέλος”, είπε κλείνοντας την πόρτα!

Εδώ και ένα χρόνο από τότε που νοίκιασε αυτό το ζευγάρι το διαμέρισμα του πρώτου ορόφου είχαν αρχίσει να ακούνε διάφορα οι ένοικοι της πολυκατοικίας.
Η Ασπασία με τον άντρα της έμεναν στον από πάνω όροφο και πολλές φορές γίνονταν ακούσιοι ωτακουστές στις άσκημες βρισιές του άντρα και στα κλάματα της γυναίκας.
Εκείνη, μια μικρή όμορφη κοπέλα και εκείνος πολύ μεγαλύτερος της.
Από μακρυά μπορούσες να καταλάβεις, ότι το ζευγάρι δεν ήταν και από τα πιο ταιριαστά.
Όποτε συναντούσε τυχαία καμιά φορά η Άσπα την κοπέλα, εκείνη έτρεχε να μπει γρήγορα στο διαμέρισμα.
Μια δύο φορές είχε δει και μελανιές στο πρόσωπό της που προσπαθούσε να τις κρύψει σκύβοντας το κεφάλι της.
Και σήμερα για μια ακόμη φορά, επαναλήφθηκε  το ίδιο σκηνικό.
Ήταν σίγουρη πως αυτός ασκούσε βία επάνω στην κοπέλα.
Δεν θα καθόταν άλλο άπραγη.
Στα αυτιά της άκουσε για μια ακόμη φορά την φωνή του άντρα της να μην μπλεχτεί και βρει τον μπελά της.
Όχι αυτήν την φορά δεν θ’ άκουγε κανέναν Λέανδρο.

Κατέβηκε στον πρώτο, αποφασισμένη να ρωτήσει αν χρειάζονταν βοήθεια η κοπέλα.
Χτύπησε την πόρτα, αλλά δεν πήρε απάντηση.
Ήταν σίγουρη ότι ήταν μέσα, γιατί είχε δει τον άντρα να φεύγει μετά τον καυγά.
Ξαναχτύπησε φωνάζοντας.
“Άνοιξε είμαι η Ασπασία από πάνω. Χρειάζεσαι κάτι καλή μου;”
Η ξύλινη πόρτα άνοιξε δειλά λίγα εκατοστά και ένα πρόσωπο παραμορφωμένο από τις μελανιές και τα δάκρυα φάνηκε στο άνοιγμα.
Η Ασπασία για μια στιγμή σάστισε, δεν ήξερε τι να κάνει.
Το βλέμμα που αντίκρισε, είχε μέσα του όλο τον τρόμο του κόσμου.
Ξεπερνώντας το σοκ έσπρωξε απαλά την κοπέλα προς τα μέσα, πέρασε και εκείνη στο διαμέρισμα.
Αντίκρισε ένα βομβαρδισμένο τοπίο, μάρτυρας για το τι είχε προηγηθεί εκεί μέσα πριν λίγο.
Η κοπέλα ήταν έτοιμη να καταρρεύσει.
Την πήρε στην αγκαλιά της και την έβαλε να κάτσει στον ξεχαρβαλωμένο καναπέ΄
Βρήκε μια πετσέτα και άρχισε να σκουπίζει το αίμα και τα δάκρυα από το πρόσωπό της.
“Ησύχασε”, της είπε χαϊδεύοντας τα μακρυά μαλλιά της, καθώς σχημάτιζε στο τηλέφωνό της τον αριθμό του συλλόγου κακοποιημένων γυναικών.
Δεν θέλησε να την ρωτήσει τίποτε.
Ήξερε η Ασπασία, όταν θα ήταν έτοιμη να μιλήσει θα βρισκόταν κάποιος να την ακούσει εκεί.

Σε λίγο δύο μέλη του συλλόγου την έπαιρναν μακρυά από την άβυσσο που ρουφούσε την ζωή της στο χάος.
Λίγο πριν φύγει η κοπέλα από εκεί γύρισε και φίλησε τα χέρια της Ασπασίας χωρίς να μιλήσει.
Μόνο το βλέμμα της ήταν γεμάτο ευγνωμοσύνη!!
Επειδή στην προηγούμενη ανάρτηση μου είπα πολλά αφήνω εδώ να μιλήσει μόνο η συμμετοχή μου στο 
15ο δρώμενο.. Παίζοντας με τις λέξεις που κάνει με επιτυχία πάντα η memaria

Ενα μεγάλο ευχαριστώ πολύ σε όλους σας που   του αφιερώσατε τον χρόνο σας. 
Οι    λέξεις: μάχηφωταγωγόςμάρτυραςάβυσσοςφωνή ήταν οι λέξεις που έπρεπε  να χρεισημοποιήσουμε.
Την πρωτιά στο παιχνίδι την πήρε η Αριστέα με την δική της συμμετοχή...και που μας λέει καθε φορα που πάμε στο πυργόσπιτο της πως Η ζωή είναι ωραία...με μια ιστορία που είναι το ακριβώς αντίθετο με τον τίτλο της.
Σας αφήνω με τις πανέμορφες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν  εχθές από την θάλασσα  λίγο πριν  από  μια καλοκαιρινή καταιγίδα .
Απολαύσετε τι δημιουργεί η φύση αγαπημένο μου παρεάκι










Και η... καταιγίδα σε όλο της το μεγαλείο!!!
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και φορέστε ένα χαμόγελο σίγουρα θα σας πηγαίνει.!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε !!!












37 σχόλια:

  1. Ρουλιτσα μου ειναι πολυ ωραιο.Και ποσα μηνυματα εκπεμπει.Τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτες τις ιστορίες τις ζούμε διπλα μας..και δεν μιλαει κανεις όλοι κοιταζουμε την βολή μας Λιτσα μου. ομως πόσες κακοποιημενες γυναικες δεν μιλανε απο φοβο.. δυστηχως φιλη μου.
      Το μηνυμα της σφυπνησεις και τις συμαπαρστασης ήθελα να δωσω με την ιστορια μου αυτή.χαιρομαι που σου άρεσε Λιτσα μου καλα να περνας. φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  2. Τη λάτρεψα τη συμμετοχή σου!! Υπέροχη, καλογραμμένη με τόσα μηνύματα. Συγχαρητήρια Ρούλα μου
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!
    Να περνάς καλά και να απολαμβάνεις τον καφέ σου στο μπαλκονάκι σου
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Αννιώ μου σε ευχαριστώ πολύ δεν μπορω να βλεπω γυναικες να υποφερουν.. και αν ήμουν η Ααπασία το ιδιο θα εκανα.. ξερεις πόσες φορες ενω υπαρχουν διπλα μας τετοιες καταστάσεις δεν κάνουμε τιποτα για να το αποτρεψουμες .. η εστω να βοηθησουμε με όποιο τροπο μπορουμε;
      Ελα να το πιουμε παρεα το καφεδακι μας εδώ... ρεμβαζοντας ανοιτή η προσκληση φιλη μου
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρουλάκι μου και καλή εβδομάδα
    Δικαίως το κείμενο σου αγαπήθηκε
    Ένα θέμα φλέγον που πολλές φορές δεν βγαίνει στην επιφάνεια

    Πολλά φιλιά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως έτσι είναι Λενιώ μου είναι θεμα δυσκολο και πολλες φορες αξεπεραστο γιατί κυροιαχεί ο φοβος μεσα σ αυτες τις γυναικες..που κακοποιούνται.. ειναι τοσο λυπηρο.. να υπαρχουν θυματα κακοποιησης ακομα και τωρα μετα απο τόσους αγωνες για να σταθουν στα πόδια τους οι γυναικες.. κακα τα ψεματα παντα θα υπαρχουν τα θυματα.
      Χαιρομαι που σου αρεσε αγαπη μου ..
      Να είσαι καλα και να προσεχεις την αγαπη μου ♥♥♥ φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  4. Ένα από τα προβλήματα της σημερινής κοινωνίας εκπέμπει το κείμενο σου, Ρουλα μου.....
    Οι φωτογραφίες σου φανταστικές, η ομορφότερη στιγμή του δειλινου η ώρα!!!
    Εύχομαι να περάσεις μία όμορφη εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποτε ήθελα να γραψω κατι γυρω απο αυτο το θεμα Μαρία μου και οι λεξεις που εβαλε η Μαρία μου εβγαλαν αυτην την ιστορια..που ειναι αλήθεια αν γυρίσουμε το βλέμμα μας γυρω σιγουρα θα δουμε πολλες τετοιες κακοποιησεις γυναικων. ας νοιαζόμαστε γι αυτες αν μπορουμε..
      Να είσαι καλα και σε ευχαριστω πολύ Μαρία μου καλο σου βραδυ φιλακιααα !!:)

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου
    εξαιρετική η συμμετοχή σου
    και οι φωτογραφιες πολυ ωραιες
    καλη εβδομαδα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Κική μου χαιρομαι που σου αρεσε ενα θεμα που δεν πρεπει να κλεινουμε τα ματια μας φιλη μου μακαρι να μην υπηρχε η κακοποιηση απο όπου και να προερχεται.
      Η καλοκαιρνη καταιγίδα ηταν αυτη που εκανε τις φωτογραφιες ομορφες.
      Να εισαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα.φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  6. Το μήνυμα της ιστορίας σου ήταν αναζωογονητικό όσο η θάλασσα κι η καταιγίδα, που αναμένεται να ξεσπάσει, στις φωτογραφίες σου, Ρούλα μου. Ένα πάντα επίκαιρο θέμα, και το ανέδειξες με πολύ καλογραμμένο κι όμορφο τρόπο. Ειδικά οι δύο τελευταίες σου προτάσεις ήταν... τι να πω... Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια...Πάντα είναι και θα είναι επικαιρο αυτο το θεμα Lyssipe μου οσο θα υπαρχουν εκεινοι που θα κακοποιουν και τα θυματα που δεν θα μιλανε απο φοβο.
      Καποτε κάποτε με ποιανουν οι εμνευσεις μου..!!
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετική η ιστορία σου Ρούλα μου!
    Πόσες τέτοιες τραγικές 'σχέσεις' υπάρχουν γύρω μας...
    Πόσες φωνές, πόσους καυγάδες ακούμε και δεν αντιδρούμε...μην βρούμε κανέναν μπελά...
    Μπράβο Ρούλα το μήνυμα πέρασε!!!

    Φιλάκια πολλά :( <3 :Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το να μην βρουμε τον μπελα μας Σερενατα μου είναι που αφηνουμε τα θυματα της κακοποιησης να πολλαπλασιαζονται ..η σκεψη ότι αυτες οι γυναίκες μπορεί να φοβουνται να φυγουν απο μια κατασατση που σιγουρα τις ταλαιπωρεί αν είχαν μια χειρα βοηθειας ίσως πολλες να εφευγαν απο αυτς τις νοσηρες καταστασεις..ηταν η αιτια που γραφτηκε αυτή η συμμετοχή...αν μπορούμε ας τις βοηθησουμε.
      Να περνάς ομορφα οτι και να κανεις καλο σου βραδυ φιλακιααα!:)

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Ρουλα μου, πολύ ωραία η συμμετοχή σου!! Ωραίο ηλιοβασίλεμα έχει και σε σας! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μεταξια μου χαιρομαι που σου αρεσε η ιστορία μου .
      Αχ αυτα τα ηλιοβασιλεματα της πατρίδας μας πουθενα στον κόσμο πιο όμορφα φιλη μου
      Να περνας όμορφα καλο σου καλοκαιρι φιλακιααα:)

      Διαγραφή
  9. Ιστορία της διπλανής πόρτας Ρούλα μου.
    Δυστυχώς φοβόμαστε μήπως μπλέξουμε.
    Πολυ ωραία μηνύματα περνάς .
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως φιλεναδα..στην διπλανη μου πόρτα ήταν μια παρομοια κατασταση και ειναι αλήθεια ότι πολλες φορες δεν θελεις να μπλεξεις όμως αυτο ειναι λάθος Ρενα μου.
      Ας βοηθούμε οσο μπορούμε και μεχρι εκει που μας το επιτρεπουν.
      οι λέξεις που εβαλε η Μαρία μου θυμησε αυτην την περιπτωση..
      Τις φωτογραφίες τις τραβηξε η Χριστινα μου που εκεινη την ωρα ήταν στη θαλασσα..!!
      Φοβερό τι χρωματα μπορει να παρει ο ουρανος, η θαλασσα ..απο την μια στιγμή στην αλλη. ε;
      Να είσατ όλοι καλα και να μου φιλησεις τα κοριτσια σου..φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  10. Ρούλα μου καλώς σε βρίσκω και πάλι. Υπέροχη η συμμετοχή σου. Πολύ δυνατό το θέμα από αυτά που ταλανίζουν την Ελληνική οικογένεια. Κέρδισε επάξια την αγάπη μας.
    Μπράβο κοπέλα μου.
    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως είναι απο τα πιο δυσκολα θεματα φιλε μου και συμβαινει δυστηχως ακομα και τωρα πολύ συχνα αυτη η κυριαρχία του αρσενικού επανω στο θηλυκο αλλα και σε οποιαδήποτε κακοποιηση υπαρχει σε οποιοδήποτε πλασμα.
      Χαιρομαι που σου αρεσε και σε ευχαριστω που του εδωσες την προσοσχή σου..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα..:)

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο και δυνατό το κείμενό σου, Ρούλα μου! Υπάρχει τόση βία γύρω μας! Μακάρι να βρίσκεται κάποια Ασπασία σαν την δική σου για να προσφέρει την βοήθειά της σε κάθε κακοποιημένη γυναίκα που δεν έχει την δύναμη να φύγει μόνη της από μιά τέτοια ολέθρια σχέση!
    Τι όμορφες οι φωτογραφίες που τράβηξες!!!
    Φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως σκεφτηκα και εγω Μαριαννα μου δεν πρέπει να είμαστε αποστασιοποιημένοι απο τετοια γεγονοτα και οταν τα βλεπουμε ας ειμαστε το χερι που θα βοηθησει το θυμα..
      Τις περισσοτερες φορες φοβούνται να μιλήσουν οι γυναικες που περνανε αυτες τις καταστασεις.
      Τις φωτογραφιες τις τραηξε η κορη μου οταν εκεινη την μερα ηταν στην θαλλασσα εγω τραβηξα μονο την τελευταια λιγο πριν την βροχή Τώρα το καλοκαιρακι ξεμιαλιζόμαστε..χι..χι..
      Σε ευχαριστω πολύ πολύ φιλη μου να περνας ομορφα ότι και να κανεις..φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Σμαραγδένια μου και πανέμορφες κι οι φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας.
    Να είσαι πάντα καλά :)
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρινα μου χαιρομαι που σου αρεσε η συμμετοχη μου,
      Αγαπαμε τα παιχνιδια των λεξεων οπως και τα συμποσια .. ασχετως θεσεως και βαθμων .. η συμετοχή μετραει για μενα ..ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις τωρα το καλοκαιράκι φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου, λάτρεψα τη συμμετοχή σου, γι' αυτό και της έδωσα το 3άρι μου. Θερμά συγχαρητήρια, κοπέλα μου. Δεν φανταζόμουν ότι θα ήσουν εσύ πίσω από ένα τόσο δυνατό κείμενο. Μπράβο! Χίλια μπράβο! Και οι φωτογραφίες σου υπέροχες! Τελικά η φύση είναι ο καλύτερος ζωγράφος! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σς ευχαριστω πολύ Μία μου..εγω θαρρείς το πιστευα οταν την εγραφα οτι θα σας αρεσε αυτη η συμμετοχη μου; γραφτηκε τσακ μπαμ... ειναι παιδι μου να μην σου ρθει η εμπνευση λέμε.
      Παντως το θεμα αυτό ειναι απο αυτα που μενουν στο σκοταδι απο τον φοβο των θυματων που παντα είναι γυναικες..και παιδια που κακοποιουνται.. αν μπορουμε ας βοηθαμε με τον τρόπο μας.
      Να περνας όμορφα και εσύ φιλη μου με οτι και κανεις φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου μπράβο, αξιοπρόσεκτη η συμμετοχή σου καθώς θίγει ένα θέμα βίας που δυστυχώς συμβαίνει πίσω από τα κλειστά παντζούρια μερικών σπιτιών. Το ζήτημα είναι ότι τα θύματα πρέπει να βρίσκουν τη δύναμη να το καταγγέλλουν και να ζητούν βοήθεια.
    Οι φωτογραφίες σου φανταστικές!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλες φορες αν όχι τις περισσοτερες Ελενη μου οι γυναικες που κακοποιούνται φοβούνται να μιλησουν είτε γιατί τους εκβιάζει ο δυναστης τους είτε δεν εχουν την δυναμη να φυγουν μακρυα απο την κολαση αυτή.
      Μακαρι να εχουμε το θάρρος εμεις οι απ εξω να βοηθαμε τα θυματα κακοποιησης που πεφτουν στην αντίληψη μας γιατί είναι θυματα δυστηχως φιλη μου ..
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτό.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις τωρα το καλοκαιρακι..φιλακιαααααα!!!:)

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Αξίζει να αναφερθεί ότι η ιστορία σου αγαπήθηκε πολύ και μπήκε δυναμικά από την αρχή στον αγώνα για την πρωτιά!

    Για τις φωτογραφίες τι να πω!! Υπέροχες! Και το ηλιοβασίλεμα εκπληκτικό! Καλά εκεί που μοιάζει να βάζει φωτιά σε ουρανό και θάλασσα είναι παραπάνω από τέλειο, αλλά και η καταιγίδα υπέροχο πλάνο!

    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πω την αλήθεια Μαρία μου δεν περιμενα να έχει η συμμετοχη μου αυτην την σειρα.. ουτε κατα διάνοια οταν ξερω τι πένες παιρνουν μερος στο δρώμενο αυτό και τι διαμαντια διαβαζουμε καθε φορα..ευχαριστω παρα πολύ όλους όσους αφιερωσαν χρονο και ψηφους στο ΕΟΣ ΠΟΤΕ.
      Ειναι ενα πολύ ομορφο δρωμενο και καθε φορα με χαρα συμμετεχουμε γιατί..ετσι μας αρεσει που λεει και μια διαφήμιση.
      Να είσαι καλα Μαρία μου..και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  16. Οι φωτογραφίες αυτές ταιριάζουν και με το δυνατό σου κείμενο Ρούλα μου. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, για το διαφορετικό ύφος και τη δυνατή κραυγή που βγάζει αυτό το κείμενο! Μακάρι να υπάρχει πάντα μια ευαισθητοποιημένη Ασπασία που θα συνδράμει.
    Φιλιά γλυκά Ρουλάκι μου αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο με σενα σκεφτηκα Κανελλακι μου στην αρχη ηθελα να βαλω μονο την συμμετοχή τιποτε αλλο ..αλλα όταν είδα τις φωτογραφίες νομιζα οτι ταίριαζαν με την ιστορία.. αυτο το μουντο της καταιγιδας..!!
      Μια παρομια ιστορια φιλης μας είχαμε βιωσει και με την προτροπη μας η κατασταση μπορεί να μην αλλαξε τελειως ομως η φιλη μας παρολο που ο φοβος της κυριαρχουσε καταφερε να σηκωσει κεφαλι και να διεκδικησει αυτό που της ανηκε την αξιοπρεπεια της.
      Μακαρι αγαπη μου να μην υπηρχαν κακοποιημενοι άνθρωποι.Τοτε δεν θα χρειαζοταν καμια Ασπασία Κανελλακι μου.
      Να περνας ομορφα σε ευχαριστω παντα.. φιλακιααα!!:) <3

      Διαγραφή
  17. Μια υπενθύμιση σε όλους μας το κείμενο σου, Ρούλα μου! ;)
    Να μη μένουμε αδρανείς όταν μπορούμε να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο μας, βασικά να μη φοβόμαστε!
    Μπράβο στα δρώμενα που "βγάζουν" παρόμοια εξαιρετικά κείμενα! :)
    Και ένα ακόμα μπράβο για τις πανέμορφες φωτό σου!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως σκευτηκα και εγω ότι πρεπει να πράτουμε Στεφανια μου όταν εχουμε υποψιν μας τετοιες κακοποιησεις ανθρώπων..να μιλαμε και να προσπαθουμε να βοηθαμε με οποιον τρόπο μπορούμε..
      χαιρομαι που σου αρεσε η συμμετοχη μου..και βεβαια χαιρομαι ακομα πρισσότερο οταν μπορώ να συμετεχω...το θεωρώ πολύ καλή ασκηση για την αλζχάιμερ..!! :)
      Τις φωτο τις τραβηξε η κορη.. και αυτην με την καταιγίδα εγω...
      να περνας όμορφα ..:)
      Σου στελνω καλοκαιρινα σημερινα φιλακια... <3

      Διαγραφή
  18. Ήταν από τις συμμετοχές που με συγκίνησε και με άγγιξε βαθιά Σμαραγδένια μου.
    Συγχαρητήρια, δεν είχα δει πως ήταν δική σου.

    Εύχομαι κάποια στιγμή όλοι μας να αποκτήσουμε φωνή. Είτε βιώνουμε είτε παρακολουθούμε παρόμοιες καταστάσεις.

    Πολλά μπράβο ψυχή μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι συμμετοχες για μια ακομα φορα ήταν εξαιρετικες και όλες ηταν υπεροχες Αναστασία μου
      Χαιρομαι που σου αρσεσε και η δικη μου και σε ευχαριστω για τον χρόνο που της σφιερωσες ..
      Οντως και εγω την ίδια αποψη εχω με σένα φιλη μου γυρω απο το θεμα κακοποιηση.. πρεπει να μιλαμε και να βοηθαμε γιατί τα περισσοτερα θυματα της βιας ειναι φοβισμενα..
      Σε ευχαριστω πολύ για τα όμορφα σου λογια..
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα.. φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
    2. Νικολέτα μου σε λιγο θα σου στηλω τα βαφτιστικά ..σου αλλαξα όνομα χα..χα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή