Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΤΟ ΠΩΣ....ΤΗΝ ΠΆΤΗΣΑ....

 Οοοοοχι...δεν έχει φτιάξει το πρόβλημά  μου ακόμα...με την σύνδεση μου στο ίντερνετ παρεάκι μου..
Με δυο γραμμούλες δανεικό σήμα..και αν καταφέρω να  δημοσιεύσω και να σας εξιστορήσω με το νι και με το σίγμα..το πως την πάτησα..( έκανα και την έξυπνη τρομάρα μου..)  θα είναι για να μην βρεθείτε και εσείς στην ίδια θέση με μένα..
Το ιστορικό...
Έξη  χρόνια τώρα η  τηλεφωνική εταιρία Cyta ήταν η πάροχος μου..όλα καλά δεν είχα κανένα παράπονο.
Πριν από 20 μέρες με πήραν τηλέφωνο..
Κύριος..
Γεια σας λέγομαι τάδε..(δεν θυμάμαι πως) σας παίρνω από την cyta ..συνεργαζόμαστε πια με την βόνταφον και θα μπορούσαμε να σας αναβαθμίσουμε την ταχύτητα του ίντερνεντ γιατί είναι πολύ χαμηλή και να έχετε περισσότερα
λεπτά ομιλίας.
Εγώ...
 Δεν έχει λήξει το συμβόλαιο μου μαζί τους.. αφήστε που δίνω μόνο 23 ευρώ...
Κύριος..
Ξέρετε είμαστε συνεργάτες  τώρα δεν πειράζει που δεν έχει λήξει το συμβόλαιο σας και με 25 ευρώ θα έχετε τις παροχές που σας είπα..
Η σκέψη μου..
Αν είναι να δίνω δυο ευρώ παραπάνω ας το κάνω αφού και η ταχύτητα που έχω σέρνεται.. 
Εγώ..
Εντάξει.. με το φ.π.α  όλα 25; ας το κάνουμε..
Και αφού έδωσα το οκ..περίμενα να έρθει κάποιος με το συμβόλαιο να το διαβάσω...χα..χα..
Παραμονές Χριστουγέννων..έρχεται ένας κούριερ..εγώ έλειπα..με παίρνει τηλέφωνο να με ενημερώσει πως το φάκελο με το συμβόλαιο βρίσκεται στην εταιρία κούριερ και να πάω να το υπογράψω και να το στείλω πίσω..πόσο απλό ε; πάω εκεί και λέω  στην υπάλληλο ..να μου δώσει τον φάκελο..που ηταν ενας φακελος της Cytas και μέσα το συμβόλαιο της Βονταφον ...ΥΠΟΓΡΑΦΩ η καλή σου και τον στέλνω πίσω..
Μετά από δύο μέρες να ήταν ; μου στέλνουν με κούριερ το ρούτερ ..να το συνδέσω μόνη μου; και καλά εγώ  είχα και τον καλό μου που σύνδεσε τα καλώδια.(θα τα κατάφερνα και μόνη μου , αλλά ήθελα να του δώσω τα εύσημα που το έφτιαξε)
Περιμένουμε μια μέρα..δυο μέρες..την σύνδεση..τους παίρνω τηλέφωνο..
Τι γίνεται λέω ..ακόμα να μας συνδέσετε..
Κάνουμε αναβάθμιση μου λένε..ελπίζουμε σύντομα να είστε οκ...
Οντως την τρίτη μέρα είχαμε και τηλέφωνο και ίντερνετ..όλα καλά.. είχα και την φωτογραφική σκυτάλη που ήθελα να γράψω..για την Πρωτοχρονιά..μην χάσω δρώμενο..χα.χα.
Και έρχεται η δεύτερη μέρα της Πρωτοχρονιάς!!
Και να η βλάβη..αυτήν φορά ..ξανά μανά χωρίς σταθερό και ίντερνετ..μια μέρα ..δυο μέρες την τρίτη μέρα πάω στις κόρης μου από πάνω να πάρω τηλέφωνο τεχνικό της βονταφον..
Εγω..
Εχουμε πρόβλημα με την σύνδεση εδώ και δυο μέρες σας παρακαλώ πότε θα την φτιάξετε;
Τεχνικός.. κάνουμε ΄ότι μπορούμε..η βλάβη είναι από τον ΟΤΕ...
Εγώ.. 
ο ΟΤΕ..έφτιαξε τις βλάβες του εχθές..είδα τους τεχνικούς της και τους ρώτησα..
(Ηταν 4 του Γενάρη..ημέρα παρασκευή)
Τεχνικός.. 
Κανουμε προσπάθεια να το φτιάξουμε από εδώ...Θα σας πάρει ο κύριος τάδε την επόμενη Τρίτη 8 του μήνα να σας ρωτήσει αν έχει  αν έφτιαξε το πρόβλημα σας..σας στείλαμε και μήνυμα..
Εγώ..με ανοιχτό στόμα..
Δηλαδή; θα είμαστε μέχρι τότε χωρίς σταθερό; σας έχω πει ότι δεν πιάνουν και τα κινητά μας μέσα στο σπίτι..και μας είναι απαραίτητο..από τις  18 μέρες που είμαι στην εταιρία σας..μια εβδομάδα μόνο είχα τις υπηρεσίες σας...
Εν το μεταξύ  ποιος με φώτισε και τόση ώρα μιλούσα μαζί του..άνοιξα το συμβόλαιο που είχα υπογράψει ..και μου ήρθε ο  ουρανός σφοντύλι..και ο λόγος; το συμβόλαιο έγραφε πως θα πληρώνω 34.50 ευρώ τον μήνα.!!!!!!! 
Λέω στον τεχνικό να με συνδέσει με κάποιον ηπεύθηνο.
Εγώ..
Είμαι πολύ δυσαρεστημένη  μαζί σας(με την βόνταφον) εκτός από εδώ και 19 μέρες από την σύνδεσή μας..έχω μόνο μια εβδομάδα τις παροχές σας.. Σας παρακαλώ ακόμα πολύ να μου πείτε μου γιατί γράφει το συμβόλαιο μου πως θα σας πληρώνω αυτά τα χρήματα;
Υπεύθηνος..
Μα κυρία μου έχετε ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ αυτό το συμβόλαιο...
Εγώ..
Ναι αλλά με τι διαδικασίες το έχω υπογράψει..αυτήν την στιγμή νιώθω ότι έχω εξαπατηθεί και θέλω να διακόψω την συνεργασία μου μαζί σας..
Υπεύθηνος..
Αν διακόψετε από μέρους σας..θα πληρώσετε ρήτρα 161.30 ευρώ..
(πως δεν έπαθα εκείνη την ώρα καρδιακό ήταν θαύμα)
Αρχισε το μυαλό μου να δουλεύει..
Εγώ..
Είστε καλά; για πέντε μέρες σύνδεση.θα σας δώσω τόσα χρήματα; Ούτε ένα ευρώ δεν θα σας δώσω..να μου βρείτε την ηχογραφημένη συνομιλία μου με τον συνεργάτη σας.. που να συναινώ εγώ σε αυτά τα χρήματα και να σας τα δώσω..πείτε μου εσείς ένα λόγο που να θέλω να πάω από τα 23 ευρώ στα 34 ..απλά ένα σταθερό έχω και το ίντερνετ ..Θα σας πληρώσω μόνο τις μέρες  αυτές..που είχα σύνδεση...μεγάλη γυναίκα είμαι αλλά ηλίθια δεν είμαι..
Υπεύθηνος ..
Αυτοί είναι οι κανόνες κυρία μου..
Εγώ..
Δεν τους αποδέχομαι και κάνετε ότι νομίζετε.
Και τώρα τι κάνουμε Ρούλα; 
Συζητήσεις επί συζητήσεων  παιδιά..επί του θέματος..οικογενειακά συμβούλια με το έμπα του καινούργιου χρόνου.. να είμαστε καλά στην υγεία μας και να έχουμε πάθει νευρικό κλονισμό.. κατάλαβες; 
Το μόνο που μας έμενε να πάμε σε άλλη τηλεφωνική εταιρία και να κάνω ένα άλλο συμβόλαιο ..αυτήν την φορά με υπάλληλο που τον έβλεπα και με έβλεπε..και μου εξήγουσε τους όρους τους..πως θα περιμέναμε να εγκριθεί η  καινούργια σύνδεση..η οποία απορίφθηκε γιατί ο προυγούμενος πάροχος δεν είχε κάνει την αποδέσμευση.
Και μας έρχεται ο πρώτος λογαριασμός στις 12 του μήνα ..40 ευρώ..
Μου ανάβουν τα λαμπάκια μου.. παίρνω αγκαλιά το ρούτερ τους, το συμβόλαιο και τον λογαριασμό και τα πάω στο κοντινότερο κατάστημα της Βόνταφον..εξηγώ για εκατοστή φορά το πρόβλημα..στο υπεύθηνο  και τα αφήνω όλα εκεί..λέγοντας του ότι δεν θέλω να με ενοχλήσετε άλλη φορά   
Εννοεί ότι ο υπάλληλος δεν έφταιγε.. 
Και ερχόμαστε στις 16 του μήνα ..μας παίρνουν  τηλέφωνο από την Βόνταφον ..αν θέλουμε να να πληρώνουμε λιγότερα ..και να συνεχίσουμε μαζί τους..
Εγώ..
Οχι κυρία μου.. ήδη έχω πάει αλλού..
Μα θα πληρώσετε τα ρήτρα..120 ευρώ..
Εγώ..
Δεν έχω συμπληρώσει ούτε ένα μήνα σύνδεση μαζί σας και επειδή έχω ψάξει τα δικαιώματα μου ξέρω ...ότι αν είμαι δυσαρεστημενη με την εταιρία σας .. μπορώ να φύγω χωρίς να πληρώσω ρήτρα...
Και η απάντηση της...
Αυτά ήταν παλιά...τώρα έχετε μόνο 15 μέρες να ακυρώσετε..
Και εγώ ο βλάκας  δεν της λέω...ότι αν αφαιρέσουμε τις μέρες που δεν είχα σύνδεση.. δεν θα είναι ούτε τόσες..!!!
Αν είχατε την υπομονή φίλοι μου να φτάσετε μέχρι εδώ ..σας βγάζω το καπέλο και σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που μου αφιερώσατε..
Αυτό ήταν το πρόβλημα της απουσία μου  όλο αυτόν τον καιρό ..προσπαθούσα κατά διαστήματα.. να μπαίνω μέσα με λίγο ίντερνετ που έπαιρνα από της εγγονής μου από πάνω !!
Το καλό της όλης υπόθεσης..είναι ότι ήμασταν πολύ καλά στην υγεία μας...και αυτό ήταν το πιο ουσιαστικό..
Εγραψα την ιστορία αυτή για να προσέχετε αγαπημένο μου παρεάκι..για να μην την πατήσετετε και εσείς σαν και μένα...να προσέχετε!!!
Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι ξανά κοντά σας..μου λείψατεεεεεεε!!!
Σιγά ..σιγά θα αναπληρώσω τις (αποχές) μου στις επισκέψεις  μου..
Να είστε όλοι καλά,να προσέχετε τον εαυτό σας και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε ακόμα και στα δύσκολα.. θα περάσουν και.. όλα θα πάνε καλά..!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάτε  και τα λέμε.. 











52 σχόλια:

  1. Μεγάλη απάτη Ρούλα μιυ αυτές οι εταιρείες.
    Σε βάζουν στο χέρι και μετά δεν ξεμπερδεύεις εύκολα .
    Μπράβο σου που τους μίλησες με θάρρος .
    Εύχομαι να μην έχεις άλλα προβλήματα .
    Σήμερα σας σκεφτόμουν και θα σου τηλεφωνούσα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχα λιγο περισσοτερο μυαλό δεν θα την πάθενα ετσι Ρενα μου τωρα εμαθα το μαθημα μου καλα΄ακομα ειμαι χωρις σταθερο και ιντερνετ και αυτο που μπορεσα να γραψω και να το ανεβασω.. ηταν το λιγο σημα που δανειστηκα απο την Ερρικα μας που μενει απο πανω..μεχρι την αλλη πεμτη που θα ερΘει ο τεχνικος της κοσμσοτε γιατι τωρα πηγα εκει...να με συνδεση.. δεν ειναι ευκολο να σεριανιζω..χα..χ.α.κοιτα να δεις συπτωση..εσύ ησουν εδώ και εγω στο σπιτι σου..
      Και να με επερνες φιλεναδα τηλεφωνο δεν θα με εβρισκες τα κινητα μας δεν πιανουν στο σπιτι μεσα.. για αυτο μονο εγω θα μπορουσα να σε παρω αλλα με τοσα τρεχαματα.. που μυαλο φιλεναδα.. ας ειναι υπομονη μεχρι τοτε Ρενα μου ..την αγαπη μου .φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. Κυρία Ρούλλα μου
    υγεία και να περνάτε καλά με τους αγαπημένους σας , αυτό είναι που μετρά , όλα τα άλλα πάνε κι έρχονται

    αλλά
    εγώ κανέναν που τούτους όλους που τηλεφωνάνε δε πιστεύω
    είναι όλοι μαφίες και απατεώνες

    δε φταίτε κι εσείς που να ξέρετε

    όμως δεν ήξερα ότι η Cyta {ΑΤΗΚ στα ελληνικά , αρχή τηλεπικοινωνιών Κύπρου συνεργάζεται με ελληνικές εταιρείες} , αλλά έπρεπε να το καταλάβω
    γιατί στα ταξίδια μας στην Ελλάδα , από Ελλάδα όταν επικοινωνώ Κύπρο δε βάζω μπροστά τον κωδικό της Κύπρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως ειανι δελφινακι μου πρωτα η υγεια και ετυχως ειμαε απο αυτη..αλλα στεναχωρεθηκα ψυχικα..μερες που ηταν ..απο την σιτα δεν ειχαμε παραπονο αλλα τωρα την αγορασε η Βονταφον και οπως καταλαβεναι θελει και τους πελατες της..δεν θα ειχα προβλημα να εμενα και στην βονταφον..αρκει οι οροι που συμφωνησα να ηταν αυτοί..πολύ καλα κανεις και δεν πιστευεις κανναν απο το τηλεφωνο...μπραβο σου κοριτσι μου εγω πιστευω ευκολα και γι αυτο την πατησα.. μονο με υπαληλλους καταστηματων.. αυτο το εμαθα μετα...μια φορα την παταει κανεις..την αγαπη μου φιλακιαα..

      Διαγραφή
  3. Αχ ρε κοριτσακι! Ευτυχώς που μέχρι στιγμής δεν την εχω πατήσει σ αυτόν τον τομέα.Παραμένω στην COSMOTE γιατί εχω ακούσει διάφορα απο διαφορες άλλες εταιρίες και προσπαθώ απλά να εκμεταλεύομαι σε κάθε ανανέωση ενα χαμηλότερο πρόγραμμα στο κινητό,γιατί το σταθερό εχει φορτωθεί με το σαιτ του Κώστα.Καλά θάναι να ρωτήσεις κι έναν δικηγόρο ή τον συνήγορο του Καταναλωτή,μη βρεθείς μπλεγμένη και σου ζητάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΙ.
    φΙΛΆΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΣΩ,ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΙΙΙΙΙΙΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν πολύ συχνά κι εδώ με όλες αυτές τις εταιρίες Ρούλα γι αυτό μη νομίζεις ότι εσύ την πάτησες.... βρίσκουν τρόπους να εξαπατούν.... έχω ακούσει τόσα και γι αυτό δεν αλλάζω με τίποτα τον ΟΤΕ. (COSMOTE). Κι εμάς μας έλειψες και χαίρομαι που ξεμπέρδεψες και θα τα λέμε !!!!! Καλή χρονιά αγαπητή φιλενάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη η απαντηση ειναι της Ρανιας..χα..χα.. της Χαρας πηγε κατω απο της Ρανιας το σχολιο.. αυτο θα το καταλαβεται διαβαζοντας η καθε μια την απαντηση της κοριτσια μου..βλεπετε οτι ολο αυτα γίνονται μετ εμποδιων φιλες μου...
      Το εμπαιδωσα Ρανια μου με τις συζυτησεις που εκανα και με αλλους και απόρησα ποσοι πολοί ανθρωποι την εχουν πατήσει..αν είναι δυνατόν.. και εγω νομιζα πως ήμουν η μόνη..χα..χα..
      Τωρα πηγα στην κοσμοστε ουτως ή αλλως τα καρτοκινητα μας είναι κοσμοτε ..περιμενω ττην Πεμτη να ερθουν να με συνδεσου.ν αλλα εστω και αυτο το λιγο σημα που εχω χαρηκα που μπορεσα να (συνομιλησω) μαζι σας..μου λειψατε πολύ...Ρανια μου την αγαπη μου φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλα κανεις και παραμενεις εκει Χαρα μου ..παει κανεις για πιο φτηνα αλλα την παταει στο τελος.. Εγω νομιζω οτι ο κοσμος κραταει τον λογο του και δεν σε εξαπατα .. ειμαι νομιζω πολύ μωροπιστευτη..και θα μαθω απο τα λαθη μου; η θα βλεπω τον κοσμο αγγελικα πλασμενο.. χα..χα.
    Παντως δεν πρόκειτε να τους πληρωσω παρα τις πεντε μερες που μου παρείχαν τις υπηρεσιες τους.. ασε την ψυχικη οδυνη που περασαμε..αλλα ελπίζω τωρα να ειναι καλύτερα τα πραγματα φιλεναδα..την επομενη φορα που θα με ενοχλησουν ετσι θα τους πω...!!
    ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΛΕΙΨΑΤΕ ΠΟΛΎΥΥΥΥΥΥΥ!!
    Χαρουλα μου την αγαπη μου στελνω και τα φιλια μου.!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρούλα μου, με τη Vodafone την πάτησα κι εγώ στο παρελθόν. Έτος 2010. Πάω και κόβω τον ΟΤΕ και μετά πάω στη Vodafone να μου κάνει σύνδεση σταθερό (το κινητό το είχα στη Vodafone και θα πλήρωνα υποτίθεται λιγότερα αν είχα και το σταθερό εκεί). Ξέρεις ποιο ήταν το αποτέλεσμα? Έμεινα χωρίς ίντερνετ 8 μήνες. Ναι, καλά διάβασες, 8 μήνες. Εννοείται ότι τους έπαιρνα κάθε βδομάδα τηλέφωνο και κάθε φορά μου έλεγαν να περιμένω. Μετά από 8 μήνες κάποιος τεχνικός της Vodafone που με λυπήθηκε μου είπε ότι δεν μπορούν να μου βάλουν σταθερό γιατί ο ΟΤΕ δεν τους αφήνει να πατήσουν πάνω στη γραμμή του. Δηλαδή για να βάλω σταθερό Vodafone δεν έπρεπε να έχω κόψει τον ΟΤΕ και μετά να πάω στη Vodafone, αλλά έπρεπε να έχω πάει στη Vodafone και να τους πω να πάρουν τη γραμμή μου από τον ΟΤΕ. Όπως καταλαβαίνεις, μετά από μερικά ...γαλλικά που άκουσαν, ξαναγύρισα στον ΟΤΕ. Έκτοτε δεν τολμώ να ξαναπειράξω το σταθερό μου. Είμαι άνθρωπος του ΟΤΕ, τέλος. Μέχρι και το κινητό πήρα από τη Vodafone γιατί δεν άντεξα την κοροϊδία τους. Πλέον είμαι στη Wind και είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί έχω μια χαρά σήμα. Καλά ξεμπερδέματα, φίλη μου. Θα χρειαστείς υπομονή και γερό στομάχι. Α, φρέσκαρε λίγο και τα ...γαλλικά σου, ίσως χρειαστούν. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περιμενα Μια μου να εχουμε πεσει θυματα τοσο πολλοί ανθρωποι μα 8 μηνες πωπω ταλαιπωρια.. και υστερα λέω εγω πως ταλαιπωριθηκα.. εχεις δικιο φίλη μου ισως πρεπει να τους μιλαμε και γαλικα οπως λες....μαλλον ήμουνα στον κόσμο μου εγώ.. τι να πω..να κανω μονο υπομονη ..δεν νομιζω οτι έχω γλυτωσει αλλα τωρα και με τις σσυμβουλες σας ..με την πρωτη φορα που θα με ενοχλησου.. ξερω τι θα κανω ..ελπίζω την επομενη πεμτη να εχει λήξει το προβλημα μας σε ευχαριστω για την συμπαραση κοριτσι μου να εισαι καλα ..την αγαπη μου..φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  7. Σμαραγδένια μου λυπάμαι που ακόμα τυραννιέσαι, καταλαβαίνω..εγώ θα είχα βάλει πλερέζες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μουτα ειπαμε και τηλεφωνηκα εμεις και σε ευχαριστω πολύ και εσενα και την Ειρηνη σου για τις συμβουλές την συμπαρασταση και την εξυπυρετηση..δεν θα το ξεχασω φιλεναδα...
      Στην αρχή για να πω την αλήθεια μου ειχα στεναχωρεθεί στην αρχή τα ειχαμε πει..αλλά μετα το φιλοσόφησα ..αν αξιζε τον κοπο να χαλάσω την ψυχικη μας υγεία.. μπορω να σου ότι ο δικος μου ειχε πιο πολύ απο μενα γι αυτό και το ότι δεν θα ειχα επικοινωνια μαζι σας.. το πιστευεις; χα..χα..ειδα κσαι επαθα να τον ηρεμησω...ξερεις τωρα ..δεν θελει να στεναχωριεμαι.. εγω ειμαι οτι μπορω να το διωρθωσω θα το κανω...σας ευχαρτιστω ακομα μια φορα.. την αγαπη μου και τα φιλια μου και στην Ειρηνη σου.. φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  8. Ρουλίτσα μου καλημέρα .
    Εχω μια ιδέα.
    Να μας δώσεις το τηλέφωνο του υπεύθυνου για να του τηλεφωνουμε όλες καθε 5 λεπτά καο να απαιτούμε να σου λύσει το πρόβλημα .
    Αμέσως θα αποκαταστήσει την βλάβη .
    Κι εγώ την πάτησα με τέτοια αλλαγή όταν έφυγα από τον ΟΤΕ και δεν είχα τηλ για 2 μήνες και πάνω.
    Σε σκεφτόμαστε κι ανυπομονούμε να γυρίσεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα πολύ μου άρεσε η ιδεα σου φιλεναδα..θα τους τρελανουμε..και δεν θα ξερουν από που θα τους ερθει..αν και αυτοι ξερουν να καλύβονται με νομικα τερτίπια...αλλα και εγω δεν θα τους χαρισω χρηματα που δεν τα δικαιούνται να τα παρουν..το πολύ πολύ να με βαλουν μέσα..να με ταίζουν και να με ποτιζουν τσαμπα..χα..χα..δεν τους σχυμφέρει γιατι ειμαι φαγανο παιδι...
      Σας ευχαριστω πολύ για την συμπαρασταση κοριτσια μου..
      Ελπιζω αυτη την εβδομαδα να τελειωσουν ολα καλα...με την αγαπη μου φιλακια

      Διαγραφή
  9. πωπω αγχωθηκα μα ειναι δυνατον;
    ευχομαι να ληξει η περιπετεια σας εδω

    καλο σκ ευχομαι
    με υγεια και αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου μακαρι η ευχή σου να πιασει απο ότι βλεπω και απο τα σχολια των φιλων πολλοι την εχουν πατησει ..αυτοί ξερουν και κανουν καλα την δουλεια τους ..το θεμα είναι εμεις να μην κλεινουμε τα ματια σε οποιον προσπσθεί να μας γελασει..η να μας ταλαιπωρισει..στην καθημερινότηταωμας..
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρη μου φιλη για την συμπαρασταση..με την αγαπη μου φιλακιααα

      Διαγραφή
  10. Πολυ καλά έκανες με την εταιρία και καλά εκανες που μας το είπες. Σε ολες τις εταιρίες ομως, τα ιδια αυμβαι ουν δυστυχώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι η πρωτη φορα φιλη μου που μου συνεβει και ηθελα να το μοιραστω μαζί σας αλλα από οτι βλέπω ολοι λιγο πολύ εχουν περασει κατι παρόμοιο..Τωρα ξερω οτι σε όλες τις εταιριες συμβενει αυτό.. το εμαθα μιλώντας για το προβλημα μου ..και βεβαιως εμαθα απο το πσθημα μου..
      Σε ευχαριστω πολύ για την συμπαρασταση... την αγαπη μου φιλακια!!!!!

      Διαγραφή
  11. ρουλιτσα μου τα ειπαμε.στο συνηγορο του πολιτη.μονο ετσι θα βρεις δικιο.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φιλεναδα αν δω τα σούρα και αρχίσουν να με ενοχλούν εκει θα παω ..προς το παρων περιμενω.. και βλέπουμε..χαιρομαι που τα ειπαπε και σε ευχαριστω παρα πολύ για τις συμβουλες και την συμπαρασταση Λιτσα μου.. να σε εχει ο Θεός καλα.. τωρα εχω βαλει μυαλο .. μια φορα την παταει κανείς φιλη μου ..την αγαπη μου φιλακια..

      Διαγραφή
  12. Ρούλα μου στεναχωριέμαι που ακόμα βασανίζεσαι και δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου. Ζήτησε τους να σου δείξουν την μαγνητοφωνημένη συνομιλία πίεσε τους σε αυτό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ακριβως τους είπα Ελενη μου .. να μου βρουν την συνομιλία που είχα μαζι τους και που ειχα συμφωνησει να πληρωνω 35 σχεδον ευρω.. τον μηνα..περισσοτερο με πήραξε που δεν ειχα ουτε 17 μερτες στην συνδεση τους και μου ειπαν πως αν εσπαγα το συμβολαιο θα πληρωνα ρητρα.. εκει ηταν που αντεδρασα.. αν με ενοχλήσουν αυτο θα τους πω... ασε δε που διαβασα τα δικαιωματα του πελατη και λεει οτι μεσα στον μηνα μπορεις να λυσεις το συμβόλαιο σου αν εισαι δυσαρεστημενη με τις υπηρεσίες τους..ιδωμεν..σε αναμονη..
      Σε ευχαριστω πολύ γιαωτην συμπαρασταδση φιλη μου να εισαι καλά.. την αγαπη μου φιλακια..

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου τα είπαμε κι απ' το (δανεικό) τηλέφωνο, τους αξίζει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr). Η υποβολή της καταγγελίας γίνεται και ηλεκτρονικά, μέσα απ' το σύνδεσμό τους. Για την βόνταφον και τις πρακτικές της, είμαστε όλοι γνώστες λίγο-πολύ. Το κακό είναι ότι συνεχίζουν να αυθαιρετούν ατιμώρητοι...
    Με το καλό να τελειώσει αυτός ο εφιάλτης. Εκτός απ' την οικονομική ζημιά, που ίσως αν το κυνηγήσεις να αποζημιωθείς, η ψυχολογική φθορά, η αγωνία και η έλλειψη επικοινωνίας τόσες μέρες (αν είχατε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, τι θα γινόταν άραγε;) δεν θα αποζημιωθούν ποτέ. Είναι ντροπή τους!
    Άμα αποκατασταθεί η σύνδεση και έχεις κανονικό σήμα, τράβα τους ένα... "πλεχτό" (ξέρεις εσύ ;-) που θα είναι όλο δικό τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δω τα σΚούρα Κανελλακι μου αυτο θα κανω ...εννοειτε ότι δεν προκειτε να παρουν δραχμή...εγω εκει εχω μεινει στην δραχμή..χι..χι. απο μενα.. δεν ξερω ακομα τι θα κανουν αλλά ειμαι σε επιφυλακή.. να τους τα ψαλω απο την αρχή με πλεχτό ή όχι...
      Σε ευχαριστω πολύ Μαρακι μου για την συμπαρασταση φιλεναδα..μου δωσατε κουραγιο..δεν πριμενα παντως να ειναι τοσο πολόι που ειναι παθόντες...μαλλον ζω σε ενα κοσμο.. δικο μου. εγω..χα..χα.. τι να πω κοριτσι μου.. το καλο ειναι οτι τουλαχιστον δεν ειχε επιπτωσεις στην υγεία μας ολο αυτο μονο ψυχολογικα..αλλά ολα πιστευω θα φτιαξουν..Κανελλακι μου.. το ευχαριστω μου με την αγαπη μου σου στελνω.. φιλακιααα..

      Διαγραφή
  14. Ρουλιτσα μου παρόμοιο πρόβλημα είχαμε με την ίδια εταιρεία,αλλα με το κινητό της κόρης μου!
    Σταθερά παραμένουμε στον ΟΤΕ ολα αυτά τα χρονια και στο κινητό μου ,μόνο WIND.Ευχομαι με το καλο να ξεμπλέξεις και να βρης το δίκιο σου σύντομα! Καλο Σ/Κ! Πολλά φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πόσοι την εχουμε παθει Δημητρα μου δεν το περιμενα.. αν ειναι δυνατον φιλη μου.. τωρα που το μοιραστηκα μαζι σας βλεπω τι γινεται με αυτες της τηλεφωνικες..ελπίζω να ξεμπερδεψουμε συντομα αλλα απο ότι ακουω μαλλον θα παρει χρονο η υποθεση.. ελπίζω μονο να γινει γρηγηορα αυτα μια και ήμουν μονο τοσες λιγες μερες συνρομιτης τους..δεν το εχω ξαναπαθει για να ξερω πως συμπεριφερονται αυτοί..θα μαθω ομως φιλη μου απο τα λαθη μου..
      Σε ευχαριθστω πολύ γιθα την συμπαρασταση Δημητρα μου...την αγαπη μου φιλακιαα

      Διαγραφή
  15. Θεέ και Κύριε! :ο
    Το παραπάνω κείμενο Ρούλα μου, αν του προσθέσεις και τις λέξεις κλειδιά ενός δρώμενου πχ στης Μαρίας, θα πάρει τους περισσότερους ψήφους, έτσι θα πεις, "κάθε κακό για καλό" και στα τσακίδια η Vodafon που και η ίδια έχω ακούσει τα χειρότερα! :P
    Θέλω όμως να σ' ευχαριστήσω γιατί όλο αυτό τον καιρό, έχεις βρει τρόπους και δεν μας αφήνεις χωρίς τα νέα σου! ;)

    ΑΦιλάκια και λίγο ακόμα υπομονή και τότε ποιος σε πιάνει! <3 :k :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα Στεφανια μου δεν ρώταγα; που λενε πολλοί; εμ που να φανταστώ πως θα περνούσαμε τοση ταλαιπωρια ..ολοκληρο σεναριο ..να μην εχουμε σταθερό που μας είναι απαρετητο γιατι τα κινητα μας δεν πιανουν στο σπιτι μεσα.. τι ειναι και τουτο μεσα στην πόλη..τελος παντων..αν εχεις σταθερό αυτε αυτον δεν ειναι προβλημα...γιατι όλες οι εταιριες εχουν χρονο και σε κινητα.. οποτε το σταθερο για μας ήταν αναγκαιο...ακομα δεν εχω εννοειτε..και το ιντερνετ το δανιζομαι ..ισα να γραφω κατι....ηθελα τοσο πολύ να σας ενημερωσω γι αυτο το θεμα!!! να μην την παθει και αλλος να προσεχετε και με εκπληξη μου είδα οτι αρκετοί την εχουν πατησει... ας ελπίσουμε να ειμαι η τελευταία που την παθενει... τις πιο πολλες φορες μαθενουμε απο τα λαθη μας..
      Σε ευχαζριστω πολύ φιλεναδα για την συμπαρασταση...την αγαπη μου φιλακιαα!

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου, φυσικά και έφτασα μέχρι το τέλος !!! και συμμερίστηκα την παράνοια που υποστήκατε.
    Είναι απίστευτοι πραγματικά. Και θρασείς ! και την μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν είναι λίγο οι φωνές και η απειλή. Γιατί νομίζουν ότι μιλάνε με άχυρα. Και αναφορά στον συνήγορο του πολίτη.
    Κρίμα που έγιναν όλα αυτά ειλικρινά. Και εγώ στη VODAFONE είμαι και πληρώνω μηνιαία το ποσόν που σου είπανε 31,40 σταθερό και ίντερνετ, με σύνδεση VDSL αλλά σε σένα η συμπεριφορά τους ήταν απάτη.
    Κάλλιο λοιπόν να έχεις τον άλλον απέναντί σου να τον βλέπεις να σε βλέπει την ώρα των υπογραφών γιατί καραδοκούν οι λαμογιές.
    Εύχομαι κορίτσι μου να είστε τώρα καλά και να χαιρόμαστε την παρουσία σου κοντά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προβλημα δεν ειναι οτι θα πληρωνα 35 ευρω αλλά δεν ειχα συμφωνησει για τοσα χρηματα..και για το οτι μετα μου ζητουσαν 161 ευρω αν εσπαγα το συμβολαιο...για τις μονο 19 μερες στην εταιρια τους...ειναι αλήθεια οτι δεν τα ηξερα αυτα γιατι ημουν εφτα χρονια στην σίτα και δεν χρεαστηκε να παω σε αλλη εταιρια..οποτε δεν ειχα ιδέα τι θα γινοταν ... ολες οι τηλεφωνικες τωρα νομιζω οτι εχουν τους ιδιους ορους.. αλλα υπαρχουν και τα δικαιωματα μας σαν καταναλωτες των πρωιόντων αυτων.. θα περιμενω να δω τι θα γινει και βλεποντας θα κανω .. σε ευχαριστω πολύ για την συμπαρασταση..να εισαι νκαλλά καλο σου βραδυ...

      Διαγραφή
  17. Ρούλα εύχομαι να έχει λήξει το πρόβλημα. παθούσα και γω με τη vodafone. Νομίζω πως ένα πράγμα φοβούνται Τον συνήγορο του καταναλωτή διαφορετικά ούτε τα ....γαλλικά πιάνουν.Ίσως και η απειλή με προσωπική καταγγελία αυτού που συμφώνησες για το συμβόλαιο. Πάντως απ' τη στιγμή που δεν σου παρέχει υπηρεσίες η vodafone δεν τους χρωστάς δεκάρα τσακιστή. Άστους να κουρεύονται....Δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι...Φιλιά καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννικα μου δεν ξερω αν έχει ληξει το προβλημα από εκεινους..θα περιμενω κλαι θα διξειθς αν με ενοχλησουν ξανα πραγμα που το πιστευω οτι θα γινει γιατί όλοι οσοι θελησαν να φυγουν απο αυτην την εταιρια ακομα πληρωνουν.. δεν ξερω για μενα ισως επειδή αντεδρασα αμεσως και ηταν λιγες οι μερες λεω εγω τωρα.. ε; ιδωμεν φιλη μου αυτο μου λενε να μην τους δωσω τιποτε.. μα τοσα χρηματα για 10 μερες συνδεση; εννοειτε και θα επιμενω στην μαγνητοφωνημενη συνομιλια μου με τον πωλητη τους..προς το παρων βολευομαι με δανεικο σημα απο πανω της εγγονης μου που δεν το εχω παντα.. οταν θα ταχτοποιηθει το θεμα ..θα τα τα λεμε συχνοτερα.. την αγαπη μου .. φιλιάααα
      Σε ευχαριστω πολύ για την συμπαρασταση ..

      Διαγραφή
  18. Πωπω τι έπαθες!! Και ξέρεις πόσα παράπονα έχω ακούσει για διάφορες εταιρείες παροχής; Νομίζω ότι τη ρήτρα την αναφέρουν για να μη φύγεις. Δεν έχω ακούσει και κανέναν να τον πάνε στο δικαστήριο...Χάνουν πελάτες έτσι. Εύχομαι τώρα που μιλάμε να έχει λυθεί το πρόβλημα και να ξεχαστεί.
    Τελικά εσείς οι φίλοι που έχει πάθει από τις εταιρείες με έχετε κάνει να μην κουνάω ρούπι από τον ΟΤΕ...
    Φιλάκια μάτια μου και προπάντων να το παίρνεις για αστείο μην στενοχωριέσαι, εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Αννιω μου; τωρα καταλαβα πως δουευουν ολες γενικά..το θεμα ηταν οτι την Συτα την αγορασε η Βονταφον και εννοιετε οτι θελει και τους πελατες της.. αλλα δεν πρεπει να σε ρωτανε αν θε4λεις να πας εκει η οχι;..τελως παντων κοριτσι μου το θεμα δεν εχει λυθεί ..δεν εχω δικο μου ιντερνερτ δανεικο παίρνω οσο μπορω.. παντως φιλεναδα μια δεν θα παρουν .. να με βαλουν μεσα να ταίζουν να με ποτιζουν τζαμπα..χα..χα..επισκεψεις θα δεχομαι..μια χαρα θα ειναι..!!
      Να μην το κουνησεις ας εχουν πιο φθηνα προγραματα άλλοι ετσι την πατησαμε στην αρχή.... ολοι εχουν παροχο τον Οτε..
      Να είσαι καλα Αννιω μου σε ευχαριστω πολύ για τις συμβουλες..την αγαπη μου φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  19. αχ και παλι αααααααααααααχ εχω αγανακτησει κι εγω μ αυτους που σε τυλιγουν σε μια κολλα χαρτι και για να τους τα ψαλεις θες μια ωρα στο τηλ σε αναμονη και στο τελος θα πεις κ συγνωμη κ ευχαριστω τρομαζω οταν βλεπω αγνωστο νουμερο γιατι ή θα ναι για διαφημισεις και ερευνα ή δεν θα σου μιλαν κ αι θα χρεωνεσαι θα μας χρειαστει κανενας ανθρωπος και δεν θα σηκωνουμε τηλ τι κακοοοοοο πραμααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω Σοφακι μου δεν είχα παρε δωσε μεχρι τωρα μαζι τους αλλα την επαθα μια και καλη ευτυχως που αντεδρασα γρηγορα..αλλά για να πω την αλήθεια μου δεν ξερω πως θα τελειωσει αυτο...αμ αυτό με την αναμονη.. που περιμενεις μια ωρα... για να πεις το προβλημα σου δεκα τηλεφωνα ειχα παρει τους τεχνικούς της για να αποκαταστησουν την βλαβη που δεν ήταν δικης μου ευθύνης..
      Ααααα το καινουργιο το εμαθες; οσοι εχουν καρτοκινιτο με συνδεση και τους παιρνουν απο πενταψηφιους αριθμούς χρεώνονται.. να προσεχεις να βαλεις φραγή ελεγαν σε αυτους τους αριμούς μονο ετσι γλυτωνεις τις χρεωσεις..τα ματια σου κοριτσι μου ανοιχτα...σου το λεει μια παθούσα..χα..χα.
      Να εισαι καλα΄Σοφακι μου σε ευχαριστω πολύ θα τα πουμε εστω και καθυστερημενα... την αγαπη μου φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  20. Αχ Ρούλα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μου έχει συμβεί κάτι ανάλογο αλλά στην ανάποδη ακριβώς περίπτωση από εσένα. Και τελικά έχω βγάλει το συμπέρασμα πως όλες αυτές οι εταιρείες έχουν τέτοια πολιτική, πως εξαρτάται πολλές φορές από τον υπάλληλο, και πως μπλέκεις σε έναν κυκεώνα και αργείς να ξεμπλέξεις. Το παν είναι να διεκδικείς ακούραστα το δίκιο σου και να καταλαβαίνουν πως έχεις μυαλό, είσαι ο πελάτης και αυτοί σε έχουν ανάγκη περισσότερο από εσένα! Τελείωσε δεν θα είμαστε και εντελώς σκλάβοι! Υπάρχουν πάντα κι αλλού πορτοκαλιές.... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα από οτι βλεπω Μαιρη μου..καταλαβενω οτι ολες οι εταιριες μας τυλιγουν σε μια κολα χαρτί ε;.. ξερουν οτι δεν μπορουμε να τα βγαλουμε περα μαζι τους πολυεθνικες είναι που παμε εμεις ξυπολιτοι στα αγκαθια φιλεναδα...
      Το δικιο μου εγω θα το διεκδικησω μεχρι που να το βρω..αλλα και αν δεν το βρω θα εχω την ικανοποιηση οτι προσπαθησα.. Μαιρη μου..σε ευχαριστω πολύ για την συμαρασταση.. να δω πότε θα εχω δικο μου ιντερνερτ..υπομονη θα τα λεμε εν καιρό.. την αγαπη μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  21. τελικα ολες οι εταιρίες δουλεύουν με απατη.....
    δεν ειναι να εμπιστεύεσαι κανεναν, κι οπως ηχογραφούν αυτοι συνομιλίες να καταγράφουμε κι εμεις....
    Φορνετ εγω και με εχει ψησει στις βλαβες και καθηστερησεις, διοτι ο ΟΤΕ δεν την εξυπηρετει λεει, και τι με νοιαζει εμενα;;; εγω με τον ΟΤΕ δεν εκανα κανενα συμβολαιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως είναι .. ολες ειναι νπολυεθνικες και δεν μπορεις να τα βαλεις μαζι τους ομως οταν μπορείς να διαικδικησεις το δικιο σου να το κανεις να εχεις την οικονοποιηση οτι προσπαθησες.. με οτι μεσον μπορεσες.. !! δεν τα ηξερα .,τωρα τα εχω μαθει και ελπίζω οτι δεν θα την ξαναπαθω..
      να είσαι καλα σε ευχαριστω.. καλό σου βραδυ...

      Διαγραφή
  22. Όφου τι έπαθες Ρουλάκι μου!
    Περίμενε λίγο κι αν δεν δεις προκοπή, κάνε αυτό που πρότεινε η Μαρία η Κανελλάκη!
    Παλιά είχα ΟΤΕ, αλλά ήταν ακριβό και πήγα στη Νόβα (την παλιά Φόρθνετ) και έκαμα ένα συμβόλαιο που είχαν σε προσφορά και είμαι πολύ ευχαριστημένη και από την τηλεφωνία και από το ίντερνετ και πληρώνω και τα μισά από αυτά που πλήρωνα στον ΟΤΕ!
    Φιλί μεγάλο και μη στεναχωριέσαι, όλα θα φτιάξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε δεν θα την παθενα και εγω; μην κοιτας που δεν ήξερα..δεν ρωταγα φιλεναδα; προς το παρον δεν εχω κατι αλλο να κανω απο το να περιμενω.. οστωσο εκανα συμβολαιο με την κοσμοτε..γιατί μου ειναι απαρέτητο το σταθερο στο σπιτι μου μεσα και δεν μπορουσα να κανω αλλιως οντως ειθναι πιο ακριβα από ολους.. στην σιτα ημουν τοσα χρονια χωρις προβληματα .. αλλα εχει λεει πουθηθει στην Βονταφον .. και αντε να ξεμλεξεις ναπό όλο αυτων τον κυκαιώνα των εταιριων.. δεν ξερω αν θα εχω και με αυτην προβλημα αλλα τωρα θα ειναι τα ματια μου ανοιχτα φιλεναδα..
      σε ευχαριστω πολύ για την συμπαρασταση...εστω και δανικο σημα ηθελα να σας ενημερωσω τι μου συνέβαινε ολο αυτον τον καιρό...να εισαι καλα αρτίστα μου..την αγαποη μου φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  23. Αντε Ρουλάκι μου να τελειώσουν τα βάσανα σου και αν επιμείνουν στην αποζημίωση κάνε αυτό που λέει η Καννελάκη μας , σιγά που θέλουν να πληρωθούν και από πάνω !!Πολλά φιλιά συμπαράστασης !! Οσον αφορά το σήμα που δεν είχατε στο σπίτι εμένα μου έβαλαν ενισχυτή σήματος από τη Wind και λύθηκε το θέμα μου , βέβαια το παρέχουν σε παλιούς πελάτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..δεν ξερεις πως περιμενω να περασουν οι μερες Νικολ μου μεχρι την Πεμτη μου ειπαν θα δουμε ..εννοείτε οτι δεν θα τους δωσω μια..μετα την ταλαιπωρια μου που συνεχιζεται εξ αιτίας τους.. Ευχαριστω πολύ φιλεναδα και εσενα και ολους σας για την συμπαρασταση..και από εδω ..για τις συμβουλες για την λυση στο προβλημα μου..για το σημα του κινητού θα το ψαξω οταν με συνδεσουν ..ισως να φταιει και το σπιτι μας έτσι οπως ειναι...
      Να εισαι καλα Νικολ μου την αγαπη μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Ρούλα μου! Να σου ευχηθώ καλή χρονιά και σε όλη την όμορφη παρέα! Έχω ακούσει γενικά πάρα πολλά παράπονα για τους παρόχους από φίλους και συγγενείς. Όσο καλές προσφορές κι αν κάνουν, ξέρω ότι τα δίκτυα ανήκουν στον Οτέ, είναι κρίμα που κι αυτός έγινε ιδιωτικός, αλλά προσωπικά θα τον άλλαζα, έχουν δουλέψει για χρόνια οι άνθρωποι για να βάλουν γραμμές ακόμα και στο πιο απομονωμένο μέρος της χώρας και να τα συντηρούν οι εναερήτες... και μόνο γι' αυτό αξίζουν τα παραπάνω χρήματα. Σε φιλώ γλυκά! <3 Εύη Καλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κατά λάθος έγραψα θα τον άλλαζα... εννοώ ΔΕΝ θα τον άλλαζα... τέλος πάντων, εσείς να είστε καλά... μεγάλη ταλαιπωρία περάσατε! Εύη

      Διαγραφή
    2. Ειναι πολλα τα συμφεροντα απο όλους τους παροχους Ευη μου εμεις απλα πελατες είμαστε και εχουμε αναγκη τις υπηρεσίες τους οπως και να το κανουμε.../αλλά να μην μας πιανουν και κορόιδα..και προπαντως εμεις που ειμαστε μεγαλη ανθρωποι...αν ειχα σημα των κινητων μας μεσα στο σπίτι θα εκοβα το σταθερο.. και για το ιντερνερτ νομιζω οτι υπαρχουν και καρτες ...ιδωμεν το πως θα εξελιχθει το θεμα...
      Σε ευχαριστώ παρα πολύ για την επισκεψη..να περνας ομορφα οτι και να κανεις..με την αγαπη μου φιλακιααα..

      Διαγραφή
  25. Χαχαχαχαχα!!! Παρόμοια και ακόμα πιο αισχρή συμπεριφορά αντιμετώπισα και εγώ σμαραγδένια μου.Πελάτης του ΟΤΕ από την πρώτη στιγμή , κάποια φορά δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από CYTA και παρά την τακτική μου να μην αλλάζω πάροχο με βάση αυτές τις προσφορές/κράχτες δεν ξέρω πως δέχτηκα τηλεφωνικά να μεταφέρω κινητά/σταθερό στη CYTA.Την επομένη ακριβώς ήρθε κούριερ με την σύμβαση ,την οποία υπέγραψα το πρωί.Μέχρι τότε όλα καλά.Ταχύτητα και τηλεφωνικές συνομιλίες όλο γλύκα!! Κάτι όμως δεν μου καθόταν καλά και το απόγευμα της ίδιας ημέρας μετάνιωσα και είπα να επικοινωνήσω μαζί τους και να δηλώσω την άρνησή μου να γίνει η αλλαγή και να σχίσουν το συμβόλαιο που υπέγραψα.Από την στιγμή εκείνη ξεκίνησε και το μαρτύριό μου.Με δυσκολία έβρισκα άνθρωπο να μιλήσω και να συνεννοηθώ.Η απάντησή τους ήταν η ίδια "τώρα δεν γίνεται τίποτα αφού υπογράψατε συμβόλαιο".Και πρόσεχε την ίδια μέρα που υπέγραψα και δεν είχαν προλάβει να κάνουν καμία ακόμα ενέργεια, γεγονός που μου το επιβεβαίωσε και ο ΟΤΕ , ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν δεχτεί καμία αίτηση μεταφοράς από τον νέο πάροχο και πως θα ήταν δυνατόν αφού δεν είχαν παρέλθει παρά λίγες ώρες από την υπογραφή. Το αποτέλεσμα ? Μονομερώς και καταχρηστικά και χωρίς να λάβουν υπόψη τους την έντονη άρνησή μου να συνεχίσουν, προχώρησαν στην μεταφορά των κινητών μου στην CYTA, αφού με άφησαν και 3 μέρες χωρίς σύνδεση κινητών.Στα συνεχόμενα τηλεφωνήματά μου αλλά και στις παρακλήσεις μου να ακυρώσουν την σύνδεση, η συμπεριφορά τους ήταν τόσο απρεπής και κοροϊδευτική , που με έκαναν έξαλλη.Το χειρότερο ήταν ότι αφού είδα ότι δεν βγάζω άκρη , έστειλα γραπτώς την δήλωσή μου να μην προχωρήσουν και στην μεταφορά του σταθερού μου, που η διαδικασία είναι πιο μακρόχρονη.Εκεί να δεις κοροϊδία. Αρχισαν να μου λένε ότι δεν πήραν την γραπτή άρνησή μου.Επιμένοντας εγώ , άρχισαν να λένε ότι δεν βγήκε σωστά με το FAX το κείμενο ή άλλες φορές ότι δεν ήταν ευανάγνωστη η ταυτότητά μου.Αφού τους τα έστειλα 5-6 φορές και πάλι με χλευάζανε ότι το συμβόλαιο , είναι συμβόλαιο.Τους δήλωσα ότι δεν θα κάνω χρήση των κινητών μου , άρα και των υπηρεσιών τους .Αυτοί όμως με γράψανε στα παλαιά των υποδημάτων τους και προχώρησαν στην μεταφορά και του σταθερού μου.Αρνήθηκα να παραλάβω το ρούτερ που μου στείλανε με κούριερ και το έστειλα πίσω και ούτε δέχτηκα τον τεχνικό τους να έρθει να εγκαταστήσει ρούτερ και επομένως δεν έκανα καμία χρήση των υπηρεσιών της CYTA και έμεινα για καμιά εβδομάδα και χωρίς σταθερό και ιντερνετ,Εν τω μεταξύ ζήτησα από τον ΟΤΕ να επανασυνδέσει τα τηλέφωνά μου.Το χειρότερο όμως δεν το είπα. Παρότι είχα δικαίωμα υπαναχώρησης και ήμουν εντός του νομίμου χρονικού διαστήματος, παρότι δεν έκανα καμία χρήση των τηλεφώνων μου , παρότι η συμπεριφορά τους ήταν αποικιοκρατική και εντελώς απρεπής , μου στείλανε έναν εκδικητικό λογαριασμό 450 ευρώ για τέλη και ποινή ακύρωσης του συμβολαίου!!!!!!!!!Φυσικά και δεν τον πλήρωσα και ούτε προτίθεμαι να τον πληρώσω.Πέρασαν 2 χρόνια , από τότε.Κατά καιρούς δέχομαι κάποια τηλεφωνήματα για να μου υπενθυμίσουν την οφειλή μου ,ακούνε τα γαλλικά μου και εκτονώνομαι!!!! Αν συνεχίσουν να με ενοχλούν , προτιμώ αυτά τα χρήματα να τα δώσω σε δικηγόρο παρά στη CYTA. Γι' αυτό Ρούλα μου υπάρχουν και χειρότερα.Ακούω το όνομα αυτό και κάτι παθαίνω.Δυστυχώς κυκλοφορεί πολύ απάτη Ρουλα μου.Αυτό βέβαια που δεν ανέχομαι είναι να με ενοχλούν τηλεφωνικά, και να μου λένε ότι χρωστάω όταν πάλεψα μια ζωή να είμαι συνεπής σε όλες μου τις υποχρεώσεις ! Αυτό με ξεπερνάει, αλλά δεν θα τους κάνω τη χάρη. Τα είπα και ξεθύμανα .Φιλάκια πολλά
    Και ας προσέξουν οι φίλες να μην την πάθουν και αυτές.Μακρυά από δελεαστικές προσφορές εταιριών κινητής τηλεφωνίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παναγια μου Χρυσανθη μου..τι μου λες τωρα!!!!!εχω πέσει κυριολεκτικα από τα συννεφα.. αν και μετα απο το πάθημα μου τιποτε δεν πρεπει να μου φαινεται πια απίστευτο..
    Τι τραβηξες και εσύ φιλεναδα..και να που ήρθε και η δικη μου ωρα...αλλά δεν το περιμενα να την εχουν πάθει τοσο πολλοι με αυτες τις εταιριες.. και εννοειτε οτι κανεναν δεν παιρνω απανω μου γιατι αυτή ειναι η ταχτικη τους να σε εχουν στο χερι όλες..μια απο τα ιδια και εγώ φιλη μου... με επνιγε το δικιο μου..και γι αυτο αποφασησα να τα γραψω για να προσεχουν..
    Και εγω Χρυσανθη μου δεν προτίθεμαι να τους δωσω μία..την πατησα μια φορα...βεβαια μεγαλη κουβεντα να μην λέω... γιατι ετσι οπως εχει εξελιχτει το μαρκετινκ σε ολα..μας τυλιγουν σε μια κολα χαρτι χωρίς να το παίρνουμε ειδηση...
    Με λιγο σημα δανικο απο της εγγονης μου προσπαθω να γραφω εστω λιγο ..μεχρι να ταχτοποιηθώ..απο ιντερνετ ..σε ευχαριστώ πολύ για την συμπαρασταση φιλεναδα.. να εισαι καλα και να προσεχουμε αλλη φορά θα τα πουμε... την αγαπη μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Χρονιά με υγεία και κάθε χαρά σε σένα και την οκογένειά σου.Τι γολγοθά πέρασες μ'αυτήν την βρωμοεταιρεία Ρουλά μου.Ου μπλέξεις είναι μόνο για να μας τ'αρπάζουν.Θέλει μεγάλη προσοχή τι υπογράφουμε και οι περισσότεροι δεν διαβάζουμε όλο το συμβόλαιο.Μην κάτσεις σ'αυτήν την εταιρεία κάνε ότι μπορείς ν'αλλάξεις πάροχο.Είναι κρίμα να πληρώνεις 34ευρώ και να'χεις προβλήματα.

    Καλό κουράγιο και φιλάκια πολλά!<3 <3
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηδη εχω φυγει Ζουζού μου..μετα απο την προθεση να με τυλιξουν με τα τερτιπια τους εννειτε δεν ήθελα με τιποτε να συνεχισω μαζι τους..Οντως φιλη μου θα πρεπει να προσεχουμε αλλα επανω στην βιασυνη μας ποιος θα κατσιε να διαβασει τα ψιλα γραμματα και αυτα ειναι τοσο μικρα που θελεις τηλεσκοπιο να τα διαβασεις... ξερουν τι κανουν για να μας τυλιξουν..
      Την έπαθα και εμαθα που λενε ..εδω και ενα μηνα ειχα τα προβληματα αυτα..
      Ευχομαι και σε σας οικογενειακως να εχετε μια ομορφη χρονια.. να περνατε ομορφα ..σε ευχαριστω πολύ που περασες..φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  28. Tα νεύρα μας τσατάλια από τα συνεχή τηλεφωνήματα χρόνια τώρα...
    Στον ΟΤΕ είμαστε ανέκαθεν όσον αφορά σταθερό και ίντερνετ Ρουλίτσα μου, πληρώνουμε βέβαια πολλά κάθε δίμηνο αλλά έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...
    Δεν είσαι η μόνη που την πάτησες, ξέρω πολλούς που έχουν περάσει την ίδια ταλαιπωρία δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή