Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Φωτό-Συγγραφική Σκυτάλη "3"

Αγάπη θαλασσινή.!!
 Χωμένο  στην αγκαλιά ενός πανέμορφου όρμου, νότια της Κρήτης,ήταν το χωριό του καπετάν Δημητρού.
Σκέτος παράδεισος..!!!
Τα κάτασπρα  σπίτια του κτισμένα το ένα κοντά στο άλλο σαν περιστέρια έμοιαζαν, μέσα στο λιγοστό πράσινο που φύτρωνε στο κατά τα άλλα βραχώδες τοπίο.
Οι κάτοικοί του λίγοι μα πολύ φιλόξενοι.
Αν τύχαινε να  ξεστρατίσει κανένας μέχρι εκεί,μαγευόταν από τον τόπο αυτόν.
Αξημέρωτα άνοιγε τον καφενέ ο κυρ Αργύρης στο μικρο παραθαλάσσιο χωριουδάκι  που ακόμα δεν το είχε  ανακαλύψει ο τουρισμός.
Εβγαζε τα  μπλε  τραπεζάκια  και τις άσπρες του καρέκλες πλάι στο κύμα ,που ταίριαζαν απόλυτα  με τα χρώματα του τοπίου.
Η κόκκινη αναρριχώμενη βουκαμβίλια ανεβασμένη στην σκεπαστή καλαμωτή,
ήταν η πινελιά που θα έβαζε ένας ζωγράφος στην παλέτα του.  
Όπου να ναι θα φανεί η παρέα σκέφτηκε χαμογελώντας και έβαλε το μπρίκι στην φωτιά.
Η μυρωδιά του καφέ έσπασε τα ρουθούνια των τριών φίλων που ήδη είχαν καταφθάσει.
Εφτασεεεεεε!!! φώναξε ο κυρ Αργύρης με τα καφεδάκια έτοιμα και αχνιστά ..
Καλημέρα καπεταναίοι μου τους καλωσόρισε..
Καλημέρα  κυρ Αργύρη του είπαν και οι τρεις μαζί βάζοντας το χέρι τους στην άκρη του γείσου των  καπέλων τους.
Έλα κάθισε κοντά  μας.
Εκείνη την στιγμή  η πρώτη ηλιαχτίδα έκανε  την εμφάνιση της και άρχισε  να παίζει ανάμεσα στα κόκκινα σαν χάρτινα λουλούδια της Βουκαμβίλιας.
Στα πόδια τους η θάλασσα έπαιρνε το χρώμα της ανατολής..ενώ η επιφάνεια της στραφτάλιζε σαν να της είχαν ρίξει ασημόσκονη.
Η "Μαρίτσα" "ξαπλωμένη στο ένα της πλευρό επάνω στην άμμο, περίμενε υπομονετικά...
-Σαν να μου φαίνεται πως σήμερα ήρθατε λίγο νωρίτερα ή κάνω λάθος;
-Πουλιά  στον αέρα πιάνεις όμως κυρ Αργύρη του απάντησε ο Δημητρός γελώντας..έχεις δίκιο.
Εεεε.. τόσα χρόνια σ αυτή τη δουλειά, έχω μάθει να ψυχολογώ ανθρώπους.
Και εσάς  σας νιώθω σαν δικούς μου ανθρώπους. 
-Λοιπόν θα μου πείτε  ή θα  σκάσω από την περιέργεια;
-Εεε να ανέλαβε να του εξηγήσει ο Νικόλας ο δεύτερος της παρέας..πρόκειται για την Μαρίτσα..
-Τι; έπαθε τίποτα η Μαρίτσα; εγώ μια χαρά την βλέπω ξαπλωμένη στην αμμουδιά.
-Όχι δεν εννοούμε αυτή την "Μαρίτσα," απάντησε γελώντας ο Λευτέρης το τρίτο μέλος της παρέας.Την κυρά του καπετάν Δημητρού λέμε. Έχουν  σήμερα επέτειο και...
πες βρε Δημητρό εγώ θα τα λέω;
-Na σήμερα έχουμε επέτειο κυρ Αργύρη με την Μαρίτσα μου..και λέμε με την παρέα να μην την βάλουμε σήμερα να τηγανίσει την ψαριά μας όπως το κάνει κάθε μέρα αλλά, να απολαύσει και εκείνη ένα έτοιμο μεζέ με ότι πιάσουμε. 
-Και που είναι το  πρόβλημα παιδιά; έτσι τους αποκαλούσε όταν ήθελε να απευθύνει τον λόγο και στους τρεις.
-Να .. λέω την πάω στο καλύτερο μέρος του κόσμου και να της κάνω το τραπέζι..
Και βέβαια να την πας καπετάνιο το αξίζει και με το παραπάνω η κυρα Μαρίτσα.
Και που θα την πας;
Όταν λέμε στο καλύτερο μέρος του κόσμου,εννοούμε εδώ κυρ Αργύρη!!!
-Ααααα μετά χαράς.. θα βάλω τα δυνατά  μου Καπετάνιο.
-Φέρτε μου εσείς την ψαριά και ξά μου ( άστο επάνω μου,δικό μου θέμα) 
Χαρούμενοι οι τρεις φίλοι χαιρέτησαν τον κυρ Αργύρη και τράβηξαν για την  "Μαρίτσα"  
Αχ..και να ξερα τι μυστικά σου μουρμουρίζει όλη τη νύχτα σε κάθε της κύμα η πλανεύτρα είπε ο καπετάν Δημητρός σπρώχνοντας την Ψαρόβαρκα  μέσα στην αγκαλιά της θάλασσας..
Με ένα σάλτο ανέβηκαν οι τρεις φίλοι επάνω και ξανοίχτηκαν στο Λιβυκό πέλαγος..
Πέντε χρόνια τώρα που ξεμπαρκάρε  ο καπετάν Δημητρός και ήρθε με την γυναίκα του, (παιδιά δεν τους έδωσε ο Θεός) να μείνει στο τόπο του δεν το μετάνιωσε καθόλου. 
Πρώτος Καπετάνιος στα εμπορικά..είχε γυρίσει όλο τον κόσμο..Ήταν το όνειρο του μόλις άφηνε τα καράβια και έπαιρνε την σύνταξη του, να γυρίσει στο νησί του, να ξεκουραστεί. 
Η θάλασσα ήταν και είναι η μεγάλη του αγάπη, μετά την Μαρίτσα του την αγαπημένη του γυναίκα.
Δεν θα μπορούσε  να ζήσει μακρυά της και είναι τυχερός, που τον τόπο του είναι εκείνη που τον αγκαλιάζει.
Με τον Λευτέρη και τον Νικόλα γνωρίστηκαν όταν πρωτοήρθε στο νησί, και έδεσαν σαν φίλοι μια που είχαν την ίδια τρέλα με το ψάρεμα..
Κάθε μέρα ξανοίγονταν στ ανοιχτά,έβγαζαν τα καλάμια τους και το ψάρεμα τους γίνονταν απόλαυση!!
Εκεί συναντούσαν και άλλους ψαράδες. Γίνονταν τότε όλοι μια μεγάλη παρέα, μέχρι να δύσει ο ήλιος και να βάψει με τα κοκκινοπορτοκαλί του χρώματα ουρανό και θάλασσα....μαγεία!!!
Αυτή ήταν η δική μου συμμετοχή μου  στην "Φωτό-Συγγραφική Σκυτάλη" 
 Î¦Ï‰Ï„ο-Συγγραφική Σκυτάλη#3
που μου  παρέδωσε η  Η Χριστίνα-Ανδρομέδα  με την όμορφη φωτογραφία της 

Ένα  δρώμενο που κάνει η Μαίρη με την γήινη ματιά.

Με την σειρά μου παραδίνω την σκυτάλη

 με την φωτογραφία  αυτή 

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες με ομορφα τοπια
πηγή
στην  Ελένη μας με τα μονοπάτια της φαντασίας της..και η λέξη μου είναι Καλοκαίρι...
Ελπίζω να της αρέσει και να την εμπνεύσει όμορφα..!!
Αγαπημένο μου παρεάκι καλή εβδομάδα να έχετε να είστε όλοι καλά να περνάτε όμορφα,  κάπου εκεί έξω σας περιμένει ένα χαμόγελο..μην το αφήσετε μόνο του.!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..

57 σχόλια:

  1. αχ ρουλιτσα μου τι ομορφη διηγηση.αλλα βρε κουκλα μου μας αφησες με την αγωνια.περιμενουμε τη συνεχεια.πολλα φιλακια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε αν την τελειωνα την ιστορια φιλεναδα πως θα είχατε την ευκαιρία να βαλετε εσεις το τελος που θελετε; χα..χα. σε πειραζω οπως καταλαβες Λιτσα μου..απλα ..θεώρησα αυτονόητη την συνέχεια... το ότι η Μαρίτσα θα το καταευχαριστηθηκε να την περιποιούνται τεσσερις αντρες μαζι.χα..χα..ηθελα να αφησω στο τελος την ομορφη αισθηση γαληνης που σου δινει η φωτογραφια..!!
      Να περνας ομορφα ..την αγαπη μου παντα φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Ρούλα μου! Και τι όμορφη περιγραφή, σαν να ήμουν κι εγώ εκεί σε ένα τραπεζάκι και περίμενα τον καφέ μου. Μύρισε καλοκαίρι μάτια μου και γέμισα όμορφες εικόνες.
    Μπράβο σου
    Και η φωτογραφία που δίνεις στην Ελένη μας θα την εμπνεύσει είμαι σίγουρη.
    Όνειρα γλυκά Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Αννιω μου μυρισε καλοκαιρακι... που θα παει και αυτο θα ερθει ..η ομορφη φωτογραφια που μου εδωσε η Χριστινα ηταν μονοδρομος να γραφτει κατι τετοιο...βεβαια υπηρχαν και αλλες εκδοχες αλλα εγω δεν τις βρηκα..
      Χαιρομαι που σε εβαλα στο κλιμα χα..χα. να περνας ομορφα φιλη μου ..την αγαπη μου <3 παντα φιλακιααα

      Διαγραφή
  3. Λες και ήμουνα και εγώ στην παρέα τους Ρούλα μου δίπλα στην λατρεμένη μου θάλασσα να ακούω το κύμα στην ακρογιαλιά τόσο ζωντανή η ιστορία σου. Καλή και όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου δημιούργησα αυτήν την αίσθηση Κατερίνα μου και αυτό ηταν που ήθελα να πετύχω..η όμορφη φωτογραφία που μου παρέδωσε η Χριστίνα ..προς τα εκεί με πήγαινε φιλη μου .. καλοκαιριαζει σιγα σιγα και μόνο για αυτό..γινόμαστε πιο χαμογελαστοί...
      Να περνάς όμορφα Κατερίνα μου καλή εβδομάδα και σε σένα.. την αγαπη μου <3 φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  4. Θέλουμε και συνέχεια σε αυτη την ωραία ιστορία Ρουλίτσα μου.
    Τί ωραία που τα περιγραφες!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσε να έχει συνέχεια η ιστορία φιλεναδα αλλά.. θεώρησα αυτονόητο to οτι η Μαρίτσα θα απόλαυσε την καλύτερη βραδια της με τοσους αντρες να θελουν να την ευχαριστησουν..χα..χα..
      και απο την αλλη θα μπορούσατε να βαλετε το δικο σας τελος .. πολύ θα με ενδιεφερε Ρενάκι μου. ήθελα να τελειωσει η ιστορία με την ομορφη αυτη εικονα!!
      Χαιρομαι που σου άρεσε φιλεναδα...την αγαπη μου <3 παντα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ εμπνευσμένο και καλογραμμένο κείμενο έγραψες Ρούλα μου και ανέδειξες με υπέροχο τρόπο την εικόνα που σου διάλεξε η Χριστίνα! Σ' ευχαριστώ για την όμορφη συμμετοχή σου φίλη μου! Μου αρέσει η εικόνα για την Ελένη και περιμένω να δω την συνέχεια! Πολλά φιλιά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσε Μαιρη μου η φωτογραφία που επελεξε για μενα η Η χριστίνα οπως έγραψα και στο τέλος ..μαγεία...και τι άλλο θα μπορούσα να γραψω απο μια απλή ιστορια θαλασσινη ε;
      Η σκυταλη μας ειναι πολύ ενδιαφερον δρωμενο..και χαιρομαι που καταφερνω να παίρνω μερος καθε φορα..
      Να είσαι καλά Μαιρη μου να περνας όμορφα.. την αγαπη μου <3 φιλακιααα..

      Διαγραφή
  6. Τρυφερή και καλοκαιρινή η ιστορία σου, Σμαραγδένια μου. Πόσα όμορφα συναισθήματα μου γέννησε η αγάπη για τη Μαρίτσα. Να είσαι πάντα καλά, Ρούλα μου. Πολύ μου αρέσει η φωτογραφία για την Ελένη μας. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου οταν βλέπεις τετοια όμορφη φωτογραφία τι άλλο απο καλοκαιρι και χρωματα θα σκεφτεις;
      Αυτό ακριβως το συναίσθημα ηθελα να σας μεταδωσω με την απλή ιστορία μου..
      Ελπίζω να της αρεσει και της Ελενης αυτή που επελεξα.. καλοκαιρακι ζυγωνει..σιγουρα θα γραψειβκαι εκεινη κατι ομορφο..
      Να περνας καλά την αγαπη μου <3 φιλάκιααα!!

      Διαγραφή
  7. Ααα φιλενάδα..ξα σου, όταν έρθω κάτω σε ένα τέτοιο καφενέ θα πάμε για καφέ !!!!
    Πολύ όμορφη η ιστορία σου και αισθάνθηκα σαν μέλος της παρέας !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eλα εσύ στην Κρητη φιλεναδα και ξά μου εμενα χα..χα. θα σε παω οχι μονο για καφε ..σε ένα τετοιο καφενεδακι.. με την θαλασσα στα ποδια σου..Ρανια μου.. σαν την Μαριτσα να απολαυσεις γευσεις και ψαρακι.. χα..χα.
      ]Χαιρομαι που σε εβαλα στην παρεα μας..
      Να είσαι καλα Ρανια μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις την αγαπη μου <3..φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου η όμορφη ιστορία σου που τόσο παραστατικά μας διηγήθηκες με συγκίνησε ιδιαίτερα γιατί....περιέγραψες ακριβώς τον πατέρα μου και το παρεάκι του, ο ΄Ομηρος και ο Μιχάλης, στο καφενείο του κυρ Βασίλη ...Συνταξιούχοι όλοι είχαν αγοράσει ρεφενέ μία βάρκα , "οι 3 φίλοι" την είχανε ονομάσει και πηγαίνανε παρέα γιά ψάρεμα....κι επειδή οι ψαριές ήτανε σχεδόν πάντα Μπηνιάτες (λιγοστές) αγόραζανε καμιά μαρίδα, κανένα γαβράκι ή σαφρίδια και τα φέρνανε στο σπίτι να τα τηγανίσει η μαμά μου μιάς και οι άλλοι δύό ζούσανε μόνοι, χήρος ο ένας, γεροντοπαλήκαρο ο άλλος , ας είναι αναπαυμένοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις τώρα Κλαυδια μου δεν το πιστευα οταν διαβαζα το σχολιο σου πως αυτη η ιστορία θα μπορουσε να ηταν αληθινή..κατι συπτωσεις που κανει η ζωή ομως!!
      Φανταζομαι πόσες ψαριες να τηγανισε η μαμα σου ες;
      Και στην ιστορια μου ακριβώς αυτο ηθελα να γραψω για τους δυο φιλους του καπεταν Δημητρού..χα..χα..απλα μακραινε πολύ η ιστορία..
      Και πως αλλιως θα μπορουσαν να δειξουν την αγαπη τους και την ευγνωμωσυνη τους απο το να της κανουν εκεινοι ενα τραπεζι..να φαει και εκεινη κατι χωρις να κοπιασει..ε φιλαναδα;
      γι αυτο και δεν εγραψα και το τελος της που νομιζω οτι ηταν αυτονοητο..με την Μαρίτσα να απολαμβανει την περιποιηση των αντρων.. χα.χα.
      Πολύ χαιρομαι που σου αρεσε Κλαυδια μου την αγαπη μου <3.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  9. Ρούλα μου πολύ καλογραμμένη η ιστορία σου γεμάτη όμορφες εικόνες και συναισθήματα. Τι πιο όμορφο σε ένα ζευγάρι όταν ο όρκος τους "θα σε αγαπώ για πάντα" να γίνεται πράξη στην πάροδο του χρόνου, να είναι αγαπημένο και να το δείχνουν ο ένας στον άλλο έμπρακτα.
    Μου έφτιαξες το πρωινό με την ανάρτησή σου. Βρέθηκα στο όμορφο παραθαλάσσιο χωριό, ήπια το καφεδάκι μου με την πιο ωραία παρέα και σεργιάνισα στα σοκάκια του.
    Η φωτογραφία που διάλεξες για μένα άκρως καλοκαιρινή. Σε ευχαριστώ πολύ είναι πολύ ωραία. Ελπίζω να έρθει και η έμπνευση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου αυτό ακριβως ηθελα να δωσω στην ιστορια μου μεσα απο μια τοσο όμορφη φωτογραφια..που μου παρεδωσε η Χριστινα..την αγαπη δυο ανθρωπων και την ομορφη σκεψη του καπετανιου για την γυναικα της ζωης του..και που θα γινονταν αυτό παρα σε ενα παραθαλασιο χωριο.. με λιγα και απλα πραγματα ποσο ομορφα μπορουμε να δείξουμε στον ανθρωπο που αγαπαμε πως τον νοιαζομαστε και θελουμε να τον ευχαριστησουμε ..!!
      Οσο για την φωτογραφια που σου διαλεξα..Ελενη μου το καλοκαιρακι που σιμώνει μου την ενεπνευσε..
      σιγουρα θα εχεις πολλες επιλογες φιλεναδα..!!καλη εμπευση Ελένη μου την αγαπη μου <3 παντα ..φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιστορία!
    Στη Σούγια θα έγινε όλο αυτό!
    Κι αν δεν έγινε εκεί, δεν πειράζει, εγώ εκεί το φαντάστηκα να γίνεται!
    Μπράβο Ρουλάκι!
    Φιλί μεγάλο σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μπορούσε να ήταν στη Σουγια γιατι όχι αρτιστα μου; πολύ καλα το φανταστηκες ..ασχετως που δεν εγραψα το ονομα του..χα..χα.. παντου μπορεις να την τοποθετησεις την ιστορια αυτη.. αφού εχει σχεσδη με την θαλασσα ...τα παιδια μου εχουν παει αρκετες φορες στην Σουγια ..εκει πας μονο με καραβακι..ειναι ενα πανεμορφο μερος.. καπου εκει στα νοτια της Κρητης είναι..και...μην μου πεις οτι πηγες φιλεναδα; κοιτα κατι πραγματα που συμβαινουν όμως ε; χα..χα.
      Σε ευχαριστω πολύ για το μεγαλο φιλί κούκλα μου.. ναι ναι κουκλα και δεν θελω αντιρησεις νταξξξξ;
      Την αγαπη μου <3 παντα.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  11. Άνετα θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια μεγαλύτερη ιστορία, Ρουλα μου! Καλογραμμένη και όμορφα δοσμένη η ιστορία σου! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ανεσπερη μου ..σιγουρα θα μπορούσε να γινει μεγαλυτερη ιστορια και της λειπουν οι λεπτομερειες στις σχεσεις των ανθρωπων μεταξυ τους αλλά ηθελα να εστιασω πιο πολύ στις εικονες που μου εβγαζε η ομορφη φωτογραφια της Χριστινας...
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα την αγαπη μου <3 φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  12. Ρούλα συγχαρητήρια πολύ όμορφη ιστορία. Καλογραμμένη και ζωγραφισμένη με όλα τα χρώματα της Κρητικής λεβεντιάς.
    Απόλαυσα τον καφέ μου διαβάζοντάς τη. Να, παρέα με τον κυρ-Αργύρη.
    Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Αννίκα μου που ήπιαμε το καφεδάκι μας μαζί χα..΄χα γιατί το ιδιο εκανα και εγω έπινα καφέ οταν ονειρευόμουν οτι ήμουν εκει στο ομορφο παραλασσισο χωριό και εγραφα την ιστορία μου..σε ευχαριστω φιλη μου για τα καλα σου λογια..
      να εισαι καλα ..να περνας ομορφα.. την αγαπη μου <3 παντα φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  13. Θαλασσογραφία σωστή, η τρυφερή ιστορία σου Ρουλάκι μου.
    Τι ωραία που αντέχουν στο χρόνο τέτοια ταβερνάκια, με τις παρέες τους και τις δυνατές φιλίες μεταξύ των ψαράδων! Γαλήνεψα με τα χρώματα, τις ντοπιολαλιές και τις εικόνες που μας ζωγράφισες.
    Υπέροχη κι η φωτογραφία που παραδίδεις στην Ελένη μας.
    Άντε, να έρθει σιγά σιγά το καλοκαιράκι...
    Καλή εβδομάδα να έχεις Ρουλιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αν ψάξουμε Κανελλακι μου υπάρχουν πολλα τετοια μικρα και παρεϊστικα ταβερνακια με φιλους ψαραδες..αν και δεν είχα την τυχη καποιου τέτοιου θαλασσινου δικού μου χωριού....αγαπαω αυτα τα τοπια.. και προσπαθησα να τα περιγραψω οσο καλύτερα μπορουσα μάτια μου .
      Με βοήθησε αφανταστα η όμορφη φωτογραφια της Χριστινας..με ενα τοσο ωραιο ηλιοβασιλεμα .. ηταν ευκολο και απλό.. ηταν σαν να εγραφα μια εκθεση του δημοτικού..
      Θα έρθει και το καλοκαιρακι που θα παει..Κανελλακι μου..είναι μονοδρομος για εκεινο πια..εμεις απλα περιμενουμε..ε; την αγαπη μου <3 παντα κοριτσι μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  14. Τί ωραίες περιγραφές!
    ''Τα χάρτινα φύλλα της μπουκαμβίλιας'', τα άγγιξα με τα δάχτυλα μου Σμαραγδένια.
    Ωραία η ιστορία σου

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα δεν μοιαζουν σαν χαρτινα τα κοκκινα διαφανές λουλουδια της μπουκαμβίλιας φίλη μου; που μπορει να ήταν και αλλο χρώμα ..αλλα το κοκκινο μου ταιριαζε καλύτερα με το ασπρογαλαζο..του τοπιου..
      Πόσο χαιρομαι που ένιωσες τόσο ομορφα.!!! παντα να νιωθεις έτσι καλη μου ..σε ευχαρσιστω που περνας και τα λεμε..με αγαπη <3 φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
    2. Μα έτσι ακριβώς μοιάζουν, διάφανα, αέρινα, χάρτινα, είναι το αγαπημένο μου λουλούδι, έχω τέσσερις μπουκαμβίλιες στο μπαλκόνι μου και θέλω να αγοράσω κι άλλες!!!
      καλημέρα Σμαραγδένια!

      Διαγραφή
  15. Τι γλυκιά και τρυφερή η ιστορία σου Σμαραγδένια μου! Μύρισε καλοκαίρι, καφεδάκι κι αγάπη.
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου!
    Να 'σαι καλά να δημιουργείς. Σε φιλώ πολύ γλυκά.
    Καλή βδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Μαρινακι μου μυρισε καλοκαιρινες ιστοριες με την σκυταλη μας.. που ξεκινησε χειμωνα
      και οσονούπω θα φτασει το καλοκαιρακι..συνεχιζοντας το ταξιδι της στην παρεα μας..
      Χαιρομαι που σου αρεσε φιλη μου σε ευχαριστώ πολύ κοριτσι μου ..να περνας όμορφα..την αγαπη μου <3 φιλακιααα

      Διαγραφή
  16. πολλά ωραία η ιστορία σου , εμπνεύστηκες πολλά ωραία από τη φωτογραφία που παρέλαβες
    αλλά ναι τέλειωσε απότομα
    περίμενα να δω τι θα απογίνει

    πολλα ωραία και η φωτογραφία και η λέξη που διάλεξες για την Ελένη - καλή της επιτυχία - αγαπημένη μου εποχή το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου χαρηκα πολύ που σου αρεσε η ιστορια μου ..απλα δεν την τελειωσα για να αφήσω και την δική σας φαντασία να δει το τελος της.. και μαλιστα θα χαιρομουν να το εγραφες εδω για να δω αν ταυτιζόμαστε σ αυτο.. τι λες φίλη μου; ωραιο δεν θα ήταν;
      Οσο για την φωτογραφία που παραδεινω στην Ελενη μας..τι αλλο απο καλοκαιρινη θα ήταν αφου οπου ναιναι το καλοκαιρακι θα ειναι εδω με τις ομορφιες του!!!
      Σε ευχαριστω πολύ Δελφινακι μου να περνας ομορφα οπου και να εισαι.. την αγαπη μου <3 φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
    2. Κυρία Ρούλλα μου
      Εδω καλοκαιριασε ήδη που τις αρχές του Μάη
      Λοιπόν, το τέλος που μου ήρθε εμένα στο μυαλό σαν το διάβαζα πριν να ξέρω ότι δε θα έχεις εσύ το τέλος σου , είναι ότι δυστυχώς ο άντρας της Μαριτσας σαν ψαρευε για την έκπληξη στη γυναίκα του χάθηκε στη θάλασσα. ...
      Αν και δε μου αρέσουν τούτα τα λυπητερα για τέλος τούτο ήρθε στο νου μου

      Εσύ άραγε τι είχες στο μυαλό σου για τελος;

      Διαγραφή
    3. Το δικο μου τέλος Δελφινακι μου θα ηταν... οτι η Μαριτσα χαρηκε πολύ την περιποίηση του καπεταν Δημητρού και των φιλων τους και επιτελους απόλαυσε ενα γευμα που δεν το είχε ετοιμασει εκεινη..λεγοντας τους οτι η εκλπηξη ηταν πολύ ωραια και να το επαναλαμβάνουν πιο ταχτικα..χα..χα..
      Ενα απλό τελος..γιατί και εγω θα το ήθελα αυτο.. να γινοταν καπου καπου..χι..χι..
      Σέβομαι και την δικη σου αποψη για το τελος της ιστορίας...όμως εγώ.. Οχι δεν θα μπορούσα να βαλω ενα θλιβερο τελος..μου αρεσει οι ανθρωποι να ειναι χαρούμενοι Δελφινακι μου και ευτυχισμενοι να είσαι καλα και σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να βαλεις και το δικο σου τελος.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
    4. κανένα πρόβλημα κ.Ρούλλα μου
      ούτε μένα μου αρέσουν τα αρνητικά και λυπητερά όπως έγραψα ήδη
      αλλά δε ξέρω γιατί μου ήρτε τούτο στο νου

      και εννοείται πως προτιμώ το δικό σου τέλος

      φιλούθκια και να έχεις μια όμορφη Κυριακή

      Διαγραφή
  17. Μια νησιώτισσα θα μπορούσε να μην ντύσει την αφήγησή της με την αύρα και την ευλογία της θάλασσας; Αδύνατον! Πόσο μάλλον σαν είχε και στην άκρη μια υπέροχη θαλασσινή εικόνα να βάζει φωτιά στην έμπνευση και στη δημιουργία.
    Και έτσι ξανοίγεται η αφήγηση στο μικρό γραφικό πανέμορφο λιμανάκι. Και έτσι να σου και οι τρεις φίλοι αντάμα με τους καφέδες του κυρ Αργύρη. Να σου τα όνειρα, τα σχέδια, τα χαμόγελα.
    Πουρνό-πουρνό με το πρώτο χάραμα. Έτσι για να ντυθούν με την ευλογία της σκέψης και να στηθούν τα σχέδια και οι προσμονές.
    Πόσο όμορφη η αφήγησή σου Ρούλα μου! σαν μια πανέμορφη θαλασσογραφία γεμάτη χρώμα, αισθήματα, αρώματα. Πόσο όμορφη, νοσταλγική, καθημερινή και απλοϊκή. Όπως είναι στην πραγματικότητα η ζωή.
    Σε ευχαριστούμε γλυκιά μου, μας ομόρφυνες τη διάθεση.

    Και η δική σου εικόνα κληροδότημα στην Ελένη, συνεχίζει στην αγκαλιά της θάλασσας. Καλή επιτυχία στην Ελένη μας και ένα ακόμα μπράβο για σένα.

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα το σχόλιο σου φιλε μας είναι τοσο εξαιρετικά επαινετικό που πολλες φορες ντρεπομαι γιατι δεν ξερω αν το αξιζω.. ομως ειμαι και πολύ χαρουμενη καθε φορα γραφεις ενα τοσο ομορφο λόγο..
      Η ζωή ειναι πολύ απλή αν δεν θελουμε εμεις να την κανουμε πολύπλοκη.. ειναι σαν να γραφουμε μια εκθεση στο σχολείο..
      Μπορούμε να απολαμβανουμε τα απλα πραγματα που μας προσφερει η ομορφια γύρω μας και να χαιρομαστε την παρεα των φιλων και των συντροφων μας..απλες και καθημερινες στιγμες..αυτο "ειδα " στην φωτογραφια που μου παραδόθηκε..
      Σε ευχαρισώ παρα πολύ να περνας καλα και να γεμιζεις την ζωη σου με ομορφες στιγμες.!! καλο σου βραδυ..!!! :)

      Διαγραφή
  18. Κι εγώ θέλω συνέχεια στην υπέροχη ιστορία σου, Ρούλα μου!! Πόσο μου άρεσε η διήγησή σου, με τις όμορφες εικόνες και τα τρυφερά συναισθήματα!!
    Να είσαι καλά αγαπημένη μου, να μας γεμίζεις ομορφιά! Πολύ όμορφη και η φωτογραφία που διάλεξες για την Ελένη μας!
    Σου στέλνω γλυκά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα σας κανω μου λετε; χα..χα..Μαρίνα μου και εσύ θελεις την συνεχεια; μα είναι τοσο απλή φιλη μου.. που θεώρησα λιγο περιτό να την γραψω.. πως η Μαρίτσα εκεινο το βραδυ θα απόλαυσε μια απο τις ωραιότερες βραδιες στην ζωη της..χα..χα να σου πω την αλήθεια αν ημουν εγω στη θεση της θα ημουν πολύ χαρούμενη.. και υστερα ειναι και το άλλο φιλη μου το τελος αυτης της ιστοριας είναι τοσο πασιφανες!!! χα.χα..
      Ομως θα ήθελα να βαζατε εσεις το δικο σας τελος ..θα είχε πολύ ενδιαφερον..Μαρινα μου σε ευχαριστω πολύ χαιρομαι που ασρεσε φιλη μου να περνας ομορφα με οτι κανεις την αγαπη μου <3 παντα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  19. Σμαραγδούλα μου, η Μαρίτσα σου ελευθερώνει. Ελευθερώνει με πολλούς τρόπους.
    Ελευθερώνει εσένα που την επινόησες, ελευθερώνει το Δημητρό που την αγάπησε κι ελευθερώνει κι εμένα που την ονειρεύτηκα χάρις στην γαλανόλευκη ιστορία σου.
    Αν μάλιστα κοιτάξεις έξω δεν θα τη δεις. Την έκλεψα για μια νυχτερινή βόλτα στο Λιβυκό πέλαγος κι ας μην έχω ψαρέψει ποτέ μου.
    Πολύ όμορφη ιστορία, πολύ καλογραμμένη και τόσο ζωντανή στα μάτια μου.
    Ευχαριστούμε Σμαραγδούλα μας και πολλά μπράβο για τη συμμετοχή σου.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το να μπορει η ιστορία μου να σε κανει να νιώθεις τόσο όμορφα ΄΄ηταν αυτο ακριβως που είχα στην σκεψη μου οταν την εγραφα.. μια απλη ιστορια καθημερινοτητας..που αν υπαρχει η αγαπη και η τρυφερότητα για το έτερον ύμιση τοτε υπαρχει η πληρότητα στις σχεσεις..ακομα και η φιλία είναι και αυτη ενα συναισθημα πολύ δυνατο που κυριαρχει στην ζωη μας.. οταν είναι αληθινη..!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε Μαρια μου..και σε ευχαριστώ πολύ για το τοσο ομορφο σχόλιο σου..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. την αγαπη μου <3 φιλακιααα..

      Διαγραφή
  20. το πέλαγο έγινε πέλαγος. Εμ..τέτοια ώρα που σχολιάζω κι εγώ χαχα
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πελαγο ..τι πελαγος το ιδιο είναι βρε Μαρία μου γαλαζιο και ομορφο είναι ..μα και εσύ παιδι μου νυχτοπουλι εισαι; χα.χα. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Νατασσα μου να εισαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  22. Τρυφερότατο και καλογραμμένο το απόσπασμα αυτό Ρουλίτσα μου ( έχει και συνέχεια ...ακόμα και μέσα μας αν θες!)
    Όταν λέω ότι είσαι μέσα σε όλα και μάλιστα κάνοντάς το και καλά!
    Μπράβο αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστακι μου το ξερεις ποσο χαιρομαι οταν προσπαθω να γινομαι καλυτερη ασχετο αν δεν τα καταφερνω παντα ..αλλα μου δινουν κουραγιο τα ενθαρυντικα σχολια σας.. και συνεχιζω.. εστω μονο για την προσπαθεια..ασε δε που το εχω ξαναγραψει πως η συμμετοχες μου για μενα ειναι και ακήσεις μυαλου.. γιατι παραμονευει και μια αλτζαχάιμερ ε; χα..χα..
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδια μου για όλα ..να περνας ομορφα...την αγαπη μου παντα <3 φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφη και τρυφερή η ιστορία σου Ρουλίτσα μου! Η περιγραφή σου είναι τόσο ζωντανή που μας μεταφέρει στο γραφικό χωριουδάκι του κυρ Δημητρού, κοντά στην όμορφη παρέα! Υπέροχη και η φωτογραφία που διάλεξες να παραδώσεις.Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολύ θάλεια μου που σου αρεσε η ιστορια μου .. ηταν τοσο ομορφη η εικόνα που μου παρεδωσε η Χριστινα που απο μονη της μου βγηκε ετσι ζωντανή και παρειστικη..
      Ελπίζω οτι ακι η Ελενη μας θα γραψει πολύ ομορφη ιστορια..
      Να ειστε καλα με την Γιωργια σου να περνατε ομορφα .. την αγαπη μου <3 φιλακιαααα

      Διαγραφή
  24. Μοναδική μου Σμαραγδένια που σε θαυμάζω γιατί τα προλαβαίνεις όλα τα δρώμενα και τόσο καλά που να νοιώθουμε λες και ήμαστε μέσα στους ήρωες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. έχω χρονο φιλεναδα και ειμαι τυχερή που βρεθηκα μεσα σ αυτην την γειτονια.. προσπαθω να κανω οτι μπορω..
      Μα και αυτο το βιτσιο μου να μην χασω δρωμενο..χα..χα αφου μου αρεσουν οι προκλησεις..αχτιδα μου εσχέτου αποτελεσματος..!!!
      Χαιρομαι που το απολαμβανεις οσο και εγώ..
      Να περνας ομορφα καλη μου οτι και να κανεις .. την αγαπη μου <3 παντα ..φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  25. Για να γράψει κανείς μια παρόμοια ιστορία αγάπης (έτσι την είδα!) πρέπει να έχει "γευτεί" τι σημαίνει φιλοξενία, μοίρασμα, νοιάξιμο, καλοσύνη και φυσικά αγάπη! ;)
    Πολύ μου άρεσε η ιστορία σου, Ρούλα μου και χαίρομαι πάντα να διαβάζω τις συμμετοχές σου, στα δρώμενα της γειτονιάς μας! :D
    ΑΦιλάκια πάντα με αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως ήθελα να δωσω μαγισσουλα μου μεσα απο μια αγαπη τις μικρες ομορφες στιγμες της ..την εννοια της φιλίαςκαι την συμπαρασταση στους φιλους. η εικονα του ψαρεματος μονο γαληνη και ομορφια με γεμιζε..επόμενο ηταν να μου βγει μια τετοια ιστορια φιλεναδα..
      Μου αρεσει να προσπσθω για οτιδηποτε με κανει χαρούμενη ασχετου αποτελέσματος..ασε που ολα αυτα τα δρωμενα ακονιζουν το μυαλό.. ε; αυτο ποου το πας!!.χα..χα.. :)
      σε ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα σου λογια φιλη μου ..την αγαπη μου <3 παντα..φιλακιαααα καλοκαιρινα απο εδώ!!!!! :k

      Διαγραφή
  26. Ε ναι, η φωτογραφία σου πήγε γάντι όπως το περίμενα. Και καφεδάκια και μεζεδάκια και άραγμα και γέλια και χαρές. Να μου ζήσεις Σμαραγδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι αλλα θα μπορολυσα να γραψω Χριστινα μου; αφού η φωτογραφια που μου παρεδωσες μιλούσε από μονη της..τι υπεροχη που ηταν !!!
      Χαιρομαι πολύ που σου αρεσε Χριστινακι μου .. μια κουκλα εισαι..χα..χα
      Να περνας ομοιρφα φτιαχνοντας..οτι σου αρεσει.. φιλακια στις μουριτσες σου.. και σε σενα βρε για να μην ζηλευεις..χα..χα.. την αγαπη μου <3 φιλιααααα!!

      Διαγραφή