Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

ΕΙΚΟΝΕΣ..ΠΕΡΙΠΑΤΟΥ....

Ας μην πούμε αυτή τη φορά πολλά λόγια..ας αφήσουμε αυτόν τον (καλοκαιρινό  εδώ ακόμα ) Νοέμβρη να μας δείξει τις εικόνες του!!!
                    Η θάλασσα του..!!





                     Ο δρόμος του..!!!





                 Τα λουλούδια του..!!!




Αυτόν τον καιρό να με συμπαθάτε... όπως έχετε καταλάβει ίσως από τα γραφόμενα μου... υπάρχουν κάποιες δύσκολες μέρες..τις οποίες  προσπαθούμε να προσαρμοστούμε..
Ευτυχώς που υπάρχουν οι όμορφες εικόνες που μας χαρίζουν το χαμόγελο τους στα..δύσκολα..μην το ξεχνάτε παρεάκι μου.!!! 
Να έχετε μια όμορφη  εβδομάδα..να προσέχετε τον εαυτό σας ..και να χαίρεστε την κάθε μέρα που ανατέλλει,γιατί  είναι μοναδική.!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!




  

27 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια μου!!υπεροχες εικονες...ευχαριστουμε.....
    μια αγκαλια...ενα φιλι....και την αγαπη μου........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ρούλα μου
    Όμορφες εικόνες για το ξεκίνημα της εβδομάδας μας.
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Σμαραγδάκι μου και καλή εβδομάδα!
    Τα όμορφα στιγμιότυπα και οι "θαλασσογραφίες" σου μου έφτιαξαν τη μέρα!
    Αλήθεια πόσος αγώνας χρειάζεται για να διατηρήσουμε μέσα μας το αυτονόητο ε; Να παραμένουμε άνθρωποι!
    Οι δυσκολίες δεν θα μας λείψουν ποτέ αλλά η αισιοδοξία είναι το δόρυ μας σ'αυτόν τον πόλεμο.
    Καλή διάθεση και όλα μα όλα θα περάσουν.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ρουλα μου! Τι όμορφες εικόνες! Αισιόδοξα μηνύματα! Να είσαι καλά! Το άγχος και οι δυσκολίες στοιχειώνουν ολους μας πια. Όλα όμως περνάνε. Υπομονή κι αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι αυτές οι όμορφες εικόνες (Εξαίρεση προσωπική μου το μεγάλο Φαραωνικό κρουαζιερόπλοιο-τα απεχθάνομαι τέτοια εκτρώματα), να γεμίσουν κάθε σας διάθεση και δημιουργία. Καλή βδομάδα Ρούλα. Να είσαι καλά. Δεν μασάμε, προχωράμε. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν να πήγα κρουαζιέρα στα γαλάζια σου νερά και στ' ανθισμένα σου παρτέρια. Όχι με το φαραωνικό κρουαζιερόπλοιο (που λέει κι ο Γιάννης), αλλά πάνω στα γαλήνια νερά σου, Ρούλα μου. Εύχομαι γρήγορα να ξεπεραστούν όλες οι δυσκολίες και να έρθουν πιο φωτεινές μέρες.
    Το τηλέφωνό σου, βγάζει εξαιρετικές φωτογραφίες, πάντως.
    Και η φωτογράφος βέβαια είναι αχτύπητη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλες οι εικόνες ωραίες, αλλά για πες μου κάτι.
    Αυτό το τριώροφο με το γκράφιτι είναι στη γειτονιά σου;
    Όχι, το ρωτάω γιατί πολύ με εντυπωσίασε!
    Φιλί μεγάαααααααααααλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς Ρούλα μου υπάρχουν αυτές οι ομορφες εικόνες που γεμίζουν και ισορροπούν το μέσα μας.Γιατί η ομορφιά της θάλασσας , των λουλουδιών ελαφρύνουν τη σκέψη !!Πολλά φιλιά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να φύγουν τα δύσκολα, να έρθουν τα όμορφα, Ρούλα μου, γρήγορα! Καλημέρεεες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα είναι ο καλυτερος καιρός για περίπατο, περπατάς άνετα χωρίς να ιδρώνεις ή να κρυώνεις και όλη η φύση γύρω είναι μαγευτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πραγματι μου εφτιαξες την μεραααααααααααα καλο κουραγιο
    ολοι περναμε τετοιες στιγμες... ωρες μερες......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι θα γινόμασταν χωρίς αυτή την ομορφιά που υπάρχει γύρω μας Ρούλα μου, γιατί μόνο από εκεί μπορούμε να αντλήσουμε πραγματική χαρά που είναι το μοναδικό βάλσαμο στα μεγάλα ζόρια!
    Ευχαριστούμε που πάντα έρχεσαι με τα κείμενα και τις φωτογραφίες σου να απαλύνεις τον πόνο που δυστυχώς υπάρχει παντού!
    Πολλά ΑΦιλάκια αγάπης σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ή αλλιώς "ομορφιά υπάρχει παντού αρκεί να θέλεις να τη δεις"
    Καλημερούδια και φιλιά και κράτα γερά στα δύσκολα, Σμαράγδι 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα Ρουλα μου!
    Σε ευχαριστουμε για τις ομορφες εικονες, εδω στα βόρεια σημερα βρεχει!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε Ρούλα μου για τις υπέροχες εικόνες σου! Με ταξιδεύεις στην όμορφη πατρίδα! Περαστικά να είναι όλα τα δύσκολα, υγεία σας εύχομαι! Φιλιά πολλά!!! Εύη Καλλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρούλα μου βλέπω τις εικόνες σου και καταλαβαίνω ότι μου έλειψε το Ηράκλειο. Τις αναγνώρισα τις όμορφες γωνιές του. Καλά να είσαι πάντα και να μας σεργιανίζεις μέσα από τις όμορφες αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά υπέροχες εικόνες, Ρούλα μου. Να είσαι πάντα καλά. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Ρούλα μου.
    Σ ευχαριστούμε που μας έκανες μια βόλτα στις ομορφιές του Ηρακλείου.
    Σίγουρα έχετε ακόμα ζέστη, αφού κι εδώ ακόμα δεν καλοχειμωνιασε.
    Εύχομαι πολύ δύναμη για τα δύσκολα.
    Σας στέλνω μια αγκαλιά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ιριδα μου , Ελενη μου, Μαρια μου, Ειρηνη μου, Γιαννη, Κανελλακι μου, Αρτιστα μου, Νικολ μου, Αλεξανδρα μου, Νατασσα μου, Σοφακι μου, Στεφανία μου, Κική μου, Πετρινα μου, Αριαδνη μου, Ευη μου, Ευγενια μου, Μια μου, Ρενα μου,
    Ενα πολύ μεγαλο ευχαριστω σε ολους σας που περασατε απο εδω.
    Συγνωμη που δεν μπορεσαμε να τα πουμε μαζι αυτην την φορα....!!! δεν ειχα τον χρονο να απαντησω στην καθε μια σας χωριστα ..προτίμησα να περασω απο τον δικο σας χωρο και να αφησω εκει δυο λογια με την αγαπη μου..
    Σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια...θα τα πουμε συντομα..σας φιλω ολους..!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα!!!μια αγκαλια....ενα φιλι......και η σκεψη μαζι σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή μου Ρούλα για δυσκολίες ακούω. Σου στέλνω τις προσευχές μου να τελειώνουν γρήγορα και να απολαύσεις ανέμελη πλέον αυτά τα ωραία τοπία. Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Χριστινα μου για τα καλα σου λογια οι προσευχες παντα βοηθανε σε ευχαριστω ξανα...να εισαι καλά θα περασουν απλα θελουν τον χρονο τους.. φιλιαα!!

      Διαγραφή
  22. Ρουλίτσα μου απόλαυσα τις πανέμορφες εικόνες σου αυτό το βροχερό πρωινό αλλά στο τέλος ένιωσα σφίξιμο στην καρδιά...
    Εύχομαι ο,τι σας ταλαιπωρεί να έχει ήδη περάσει γλυκιά μου.

    Σου αφήνω πολλή αγάπη κι ευχές, θα μιλήσουμε αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πέρασα να αφήσω ευχές για τις γιορτές. Και όπως χάζευα τις αναρτήσεις και τις δημιουργίες, το βλέμμα μου σταμάτησε σε δύο φωτογραφίες. Σε μια τυπική πολυκατοικία που όμως το γκράφιτι της δίνει ζωή και χρώμα. Και στον "τοίχο της καλοσύνης". Πόσο ωραίος δείχνει, ένας τοίχος που κλείνει το μάτι στην καλοσύνη και να μας ζητά να κάνουμε το ίδιο. Τώρα στις γιορτές, ίσως πιο εύκολα. Σαν μικρά παιδιά, χωρίς σκέψη, χωρίς ανάλυση...
    Καλές γιορτές, σε σένα και στην οικογένεια σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή