Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ...!!!!!!!!! ΓΕΝΙΚΏΣ.....


ΧΡΙΣΤΌΣ.. ΑΝΈΣΤΗ..!!! φίλοι μου αγαπημένοι.. Αφού φάγαμε τα σουβλιστά μας..τα καλσούνια μας....και είπαμε τέλος τα φαγητά.. και τα γλυκά...να σου πάλι από την αρχή..!!
Ναι... γιορτάζουμε..!!!!!
Ακόμα δεν τελείωσε..  η γιορτή του Πάσχα... και να κι άλλες γιορτές..!!!
Του Αγίου  Γεωργίου σήμερα...και κερνάμε..οικογενειακώς...!!!
Ναι..!!!για έναν... για δύο... για τρεις Γιώργηδες και μία Γιωργίνα.. χι.χι...
Εεεε με τόσους πολλούς μέσα στο σπίτι πως να μην γιορτάσεις..

 και να μην σας τρατάρω  ένα γλυκάκι για το καλό..!!!!
να πάρετε ότι σας αρέσει έχουμε  σε κρέμα

               .. σε σοκολάτα...
οι οποίες τούρτες είναι από το ίντερνετ..!!
 Σας περιμένει να  δοκιμάσετε όμως  και  ένα γαλακτομπούρεκο ζεστό ζεστό..που έφτιαξα με τα  χεράκια μου..!!
το παγωτό που έφτιαξα δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω..χι.χι. εξαφανίστηκε..!!!!
Και μην νομίσετε πως δεν κάναμε όμως και τα προεόρτια..!!  
(Το γενικώς) επάνω στο τίτλο το προσέξατε;; εεεε...λοιπόν  εχθές το απόγευμα στην πλατεία των Λιονταριών εδώ στο Ηράκλειο  έγινε η  συνάντηση.. των πέντε μπλόκερς.. που μπόρεσαν να έρθουν.. οι υπόλοιπες θα τα καταφέρουν στην επόμενη..συνάντηση .. ναι θα το ξανακάνουμε...!!!  
Άλλες γνωριζόμασταν από παλιές συναντήσεις .. και άλλες γνωριστήκαμε για πρώτη φορά!!..
Καλά γιατί κάθε φορά ..που βρισκόμαστε  το γέλιο πέφτει σύννεφο .. δεν ξέρω..χι.χι!! θα μπορούσα αυτήν την συνάντηση  να την πω... εγώ και τα κορίτσια μου..!!!

Η Ρένα..η γελαστή.. η Κούλα..η Ράνια που τις ήξερα και από την προηγούμενη φορά.. αλλά και η μικρή μας Πινελία...η μια πιο όμορφη από την άλλη..!!!
Κορίτσια μου.. σας ευχαριστώ για την παρέα..!!
 να χαίρεστε τους και  δικούς σας Γιώργηδες..!!
Εεεεε πήτε μου δεν είναι να γιορτάζεις ... Γενικώς;..
Αγαπημένοι μου φίλοι.. όταν βρίσκετε αφορμές για χαμόγελα ..μην τις αφήνετε να φύγουν.. κρατήστε τες όσο γίνεται περισσότερο κοντά σας..!!!να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!!

   
   

99 σχόλια:

  1. Ρουλάκι μου γλυκό Χρόνια Πολλά να χαίρεσαι όλους τους εορτάζοντες μα πάνω από όλους τον Σμαραγδένιο σου!!! Να είναι χιλιόχρονος, γερός και δημιουργικός!!!!!! Το γαλακτομπούρεκο ώρα είναι αυτή που το παρουσιάζεις.... στον υπνο μας θα το βλέπουμε!!χα!χα!χα!
    Τα κορίτσια σου θαύμα.... τέλειο το παρεάκι, να βρίσκεστε και να περνάτε πάντα όμορφα!!! Θα τα πούμε και στο τηλέφωνο!!!! Χρόνια Πολλά!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον προσέχω Βικάκι μου γιατί το αξίζει .. και σαν σύντροφος και σαν άνθρωπος.. είμαι πολύ τυχερή που τον συνάντησα στην ζωή μου...
      όσο για το γαλακτομπούρεκο..τι να κανω .. μάτια μου!!! δεν ήθελα να σε βαλω σε πειρασμό... αλλα να μην σας κεράσω κι όλας..χι.χιχ. σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και στο τηλέφωνο ...κορίτσι μου... φιλα μου την μικρή....φιλακιααααααααα!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ΤΙ όμορφα που θα ήταν Φλωρα μου..!!! όσο πιο πολλες γνωριζόμαστε τόσο θα εκτιμούμε αυτό εδώ το μαραφέτι που μας φέρνει κοντά.. αντε και που ξέρεις.. ίσως να γινει και αυτό καποτε... σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι.. που περνάς.. φιλακιααααα Φλωρα μου

      Διαγραφή
  3. ωωω να τους χαιρεστε τους Γιωργηδες σας! Πολυχρονοι και υγιεις να ειναι παντα!
    Φυσικα και θα κεραστω αλλα επειδη δεν αποφασιζω τι θα παρω λιγο απ ολα.. Χεχεχε.
    Πολυ ομορφη η παρεα σας παντως! παντα τετοια χαμογελα να εχετε ολες.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου..για τις ευχές..σου και βέβαια να πάρεις από όλα δική μου είσαι και εσύ με τα γλυκά ε΄;; χι.χιχ. ναι ήταν όμορφα,... θα το ξανακάνουμε .. την επόμενη φορα ελπίζω να έθουν και άλλες φιλες... φιλακιααααααα..!!!

      Διαγραφή
  4. Ρουλάκι μου Χρόνια πολλά γενικά και ειδικά στους Γιώργηδες και στην Γεωργία . Εδώ γιορτάζουμε χωρίς λόγο δεν θα γιορτάσουμε με αιτία!!
    Γαλακτομπούρεκο για μένα παρακαλώ!! Η παρέα πολύ όμορφη και να επανηφθεί πάραυτα με τις απούσες.
    Φιλάκια γλυκά πολύ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου.. έχεις δικιο με τις γιορτές..χι..χχι. όσο για το γαλατομπούρεκο.. είναι τοσο ευκολο και γρηγορο γλυκό.. εχω κανει μερικες δεκάδες τοσα χρονια.. συνταγή δοκιμασμένη..χι.χι πως να σου στήλω κανένα ταψί;..χι.χχι αααααα και η παρέα εννοειται οτι θα ξαναβρεθεί και με τις άλλες φιλες.. φιλακιααααααααα!!! Νιλόλ μου..

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Ρούλα σε όλους τους εορτάζοντες σου. Να τους χαίρεσαι και πάντα με υγεία και χαρά !!! Η παρεούλα τρέλα !!! Μπράβο πάντα να ανταμώνετε !!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρανια μου σε ευχαριστώ πολύ...για τις ευχούλες σου...με τα κορίτσια σίγουρα θα το ξανακανουμε... σε ευχαριστώ πολύ και για την υπέροχη κεντημενη καρτούλα..σου... αυτον τον καιρό πως δεν μου φτανει ο χρόνος δεν ξερω... ελπίζω να βρούμε τους ρυθμούς μας παλι... φιλάκιααααααα ..!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά γενικώς!!!!!!!!!!!!!! Να τους χαίρεσαι όλους τους εορτάζοντές σου σήμερα. Να περάσετε όμορφα. Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία. Πάντα χαμογελαστή και πάντα να έχεις λόγους να γιορτάζεις.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννα γενικώς...!!!! χι.χι. για τις ευχές σου... περάσαμε πολύ ομορφα .. και του χρόνου να είμαστε καλά και όλος ο κόσμος... φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλά σε ολους!!!!!!!!!!!!!! Να τους χαιρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι κλα και να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου Καλώς ώρισες...!!! φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  8. Να τους χαίρεσαι τους εορτάζοντες Ρουλάκι !!
    Πάντα χαρούμενοι να είστε !!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλα κορίτσι μου.. και η χαρα να είναι για όλους μας θα τα πούμε φέτος;; χι.χιχ. φιλάκιαααααα..!!!

      Διαγραφή
  9. Μα πότε πρόλαβες; πες μου!
    Χρόνια πολλά να τους χαιρόμαστε!!!
    Η συναντηση ήταν σουπερ, ελπίζω να μην αργήσουμε να την επαναλάβουμε!!
    Ευχαριστούμε Ρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι..χι.. είδες τι γρήγορο πιστολι που είμαι;;χι.χι. να τους χαιρόμαστε...να τους χαιρόμαστε...κορίτσι μου... όσο για την συναντηση σιγουρα θα την ξανακανουμε με την πρώτη ευκαιρία...εγώ σας ευχαριστώ κορίτσια μου..!!! φιλακιααααααα Ράνια μου...!!

      Διαγραφή
  10. Ρουλιώ μου σμαραγδένιο, Χρόνια σας Πολλά!!!!!!!!!!!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να τους καμαρώνεις πάντα με υγεία!!!!!
    Κι αφού με λίγωσες πρωϊνιάτικα με το γαλακτομπούρεκο (ΤΕΛΕΙΟ!!!) φεύγω χορτάτη από χαρά και σε καλημερίζω με φιλιά Κορινίσια!!!!!
    Και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινακι μου Χρόνια πολλα.. να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου. και εσύ του γαλακτομπούρεκου είσαι;; χι.χι. ασε αυτο είναι ο πειρασμος στην ζωή μου.. χι.χι. και του χρόνου να είμαστε καλα μάτια μου.. φιλακιαααα!!!!

      Διαγραφή
  11. χρονια σας πολλα και ευτυχισμενα!
    να περνατε ομορφα θελω!
    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε...αφού το θέλεις Ελλη μου θα περνάμε καλά χι.χι. .. σε ευχαριστούμε πολύ
      για τις ευχές σου... να είσαι καλά κορίτσι μου...φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλα για τους Γιώργιδες σας!!!!!!
    Χαίρομαι που τους γνώρισα και από κοντά και να τους δώσεις όλους τα φιλιά μας και την αγάπη μας!!!!!
    Τι καλά που κάνατε και συναντηθήκατε με τα κορίτσια!!
    Να ήμουν από καμιά μεριά να σας ακούω!!!!
    Την άλλη φορά θα έρθω κι εγώ!!!!
    Φιλάκια πολλά και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρενάκι μου...να είσαι καλά μάτια μου τους έδωσα σε όλους φιλιά.. ..... να ξέρεις πόσες φορές σε αναφέραμε..στην κουβέντα μας..!!! ναι να είσαι και εσύ την επομένη φορά.......και του χρόνου... να είμαστε καλά..!!! φιλακιααααααα Ρενακι μου..!!!

      Διαγραφή
  13. Ρουλάκι μου Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
    Ευχές από καρδιάς για όλους σου τους εορτάζοντες!! Να τους χαίρεσαι όλους!!
    Όσο για τα υπέροχα κεράσματά σου τι να πω??
    Το γαλακτομπούρεκό σου δείχνει σούπερ νόστιμο!!!!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα και σε σενα Ελενα μου.. σε ευχαριστούμε πολύ να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου.. κορίτσι μου.. το γαλάκτομπούεκο απλο και πεντανόστιομο ειναι το ατιμο... οποτε το φτιαχνω δεν προλαβαίνε να κρυώσει ..χι.χι. και του χρόνου να είμαστε καλά.. όλος ο κόσμος Ελένα μου.. φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  14. χιλιοχρονοι αγαπες μου και Χριστός Ανεστη τελειο το κερασμα οζσο για το γλακτομπουρικο πηρακια λιγο για το δρόμο , ναμουν και εγω μια μελισσα στην συναντηση σας και τι στο κοσμο χιλια δροσερα φιλια !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα να είσαι καλά Μαριλιζάκι μου... σε ευχαριστούμε πάρα πολύ...Αληθώς Ανέστη Κάτια μου...μακαρι να γινόταν μια συνάντηση .. με όλες μας .. καπου... μα είναι τοσο μαρινές οι αποστασεις..!!!! ομως και μεσα εδώ πολύ καλή παρέα κάνουμε... και του χρόνου να είμαστε καλά όλοι.!!! φιλακιααααααααααααααα!!!

      Διαγραφή
  15. Γιορτάζει η Σμαραγδοοικογένεια!!! Να σας χαιρόμαστε Ρουλίτσα μου!!! Υγεία και πάντα χαρές σ'αυτή την υπέροχη οικογένεια!!! Κάνατε και συνάντηση; Αυτά είναι! Φιλιά πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Μαράκι... σε ευχαριστουμε μάτια μου απο καρδιας...για τις ευχές σου.. οταν έρθεις κατω θα κανονισουμε και αλλησυναντηση .. να γνωρίσεις τα κορίτσια.. είναι πολύ.. ωραιοι χαρακτήρες..χι.χιχ. αντε ο καιρός περνα.. φιλακιααααααα!!!!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και σε όλους, πάντα να περνάτε όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχες.. να παερνάς και εσύ όμορφα με τους αγαπημενους σου.. και του χρόνου να περάσουμε όμορφα... !!!

      Διαγραφή
  17. Ρουλάκι μου, να τους χαίρεστε όλους-όλους τους εορτάζοντες!!! Μόνο υγεία και γέλιο στις ζωές τους!!! (Στις ζωές σας!)
    ==Αν φάω παγωτάκι, δεν θα μου πέσει με τίποτα ο πυρετός που με ταλαιπωρεί εδώ και 2 μέρες... Όσο και να μου είναι δύσκολο να αντισταθώ στις τούρτες, θα το κάνω! Θα φανώ δυνατή!!! Στο γαλακτομπούρεκό σου, όμως, δεν θα πω όχι!!! Θα κεραστώ με μεγάλη μου χαρά!!!==
    Πάντα να περνάτε υπέροχα στις συναντήσεις σας, κορίτσι μου! (Πριν λίγες μέρες συνειδητοποίησα πως όλες οι Κρητικές bloggers που ξέρω είναι από το Ηράκλειο!)
    Και πάλι χρόνια πολλά, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Γιαννάκι μου.. ο πυρετός να σου έχεοι περάσει μετα απο τειες μερες που εδέησα να απαντησω στα σχόλια σας.. χι.χι. μου λείπει χρόνος....σνιφφφφ...ευτυχως που περναμε καλά . εντός και εκτός..χι.χιχι. .. δηλαδή όλες όσες συναντηθήκαμε ειναι και φιλες σου;;; τι καλά;;; πόσο χαρηκα..!! εεεεε βέβαια .. αφου είμαστε μια μεγαλη παρέα εδώ μεσα.. !!!!! σε ευχαρσιτόυμε πολύ για τις ευχες ... Γιαννάκι μου.. και του χρόνου να είσαι καλά μάτια μου φιλάκιαααααα!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ, Ρουλάκι μου! Ναι, είμαι καλά τώρα!!!
      Δυστυχώς από την παρέα των φωτογραφιών ξέρω μόνο εσένα και την Πηνελοπίτσα αλλά ξέρω ακόμα και την Εvonita από το beloved-ideas.blogspot.com που είναι επίσης από το Ηράκλειο!
      (Ίσως βέβαια να ξεχνάω και κάποια ακόμα!)
      Φιλάκια, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Ρουλάκι μου να χαίρεστε τους Γιώργηδες και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Σοφάκι μου.. να είσαι καλά... εμα και εγώ με τους Γιωργηδες..!!! το παρακάναμε... είδες να μην βρουν αλλα όνομα οι κόρες μου;..χιχ.χι,χιχ,.. φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
  19. Να τους χαίρεστε τους Γιώργηδες σας!! Ωραία παρέα στα αγαπημένα λιοντάρια...με συγκίνησες (Ηρακλειώτισσα και εγώ...), μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί αλλά δυστυχώς είμαι μακριά!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου.. για τις ευχες σου.. να είσαι καλα...Ηρακλειώτισσα έ;;;όταν κατεβεις κατω να βρεθούμε... για ενα καφε.. όποτε
      μπορείς.. φιλάκιααααααα!!!!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά να τους χαίρεσαι όλους!
    Υγεία και ευτυχία για όλους!
    Τα κορίτσια όλα υπέροχα!!
    Γαλακτομπούρεκο δεν θα πάρω γιατί δεν θα χωράω από την πόρτα σε λίγο!
    Χαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελενα μου .. για τις ευχες.. σου...παντα να έχει ο κόσμος υγεια .. όντως τα κορίτσια κλεψανε την παράσταση,.. χιχι.. σαν την μαμά τους ήμουν...χι.χιχ. το καταευχαριστηθήκαμε... όμως.. τι θα κανουμε με αυτά τα γλυκα.. δεν ξερω βρε Ελενα μου.. είμαι και επιρεπής στα γλυκα... χι.χι. μια απο τα ίδια με την πότρτα και εγώ..χι.χιχ. και του χρόνου ας ειμαστε καλά και βλέπουμε... φιλακιααααααααα!!!

      Διαγραφή
  21. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΕΣΑΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου Αληθώς Ανέστη χρόνια πολλά....σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου να είσαι καλά... και να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου... και του χρόνου.. .. φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια σου πολ΄λά αγαπητή μου Ρούλα. Χριστός Ανέστη.
    Και για σήμερα, τ΄Άη-Γιώργη χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και τις Γιωργίες. Να τους χαίρεσαι.
    Το γαλακτομπούρεκό σου υπέροχο. Ευχαρίστως θα έτρωγα δυό κομμάτι όχι ένα.
    Νάμαστε καλά και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε.. πολύ για τις ευχές σου αγαπητεέ Ντένη.. χρονια πολλα Αληθώς Ανέστη..μακαρι να είμασταν κοντα να σε κερασω όχι δύο κοματια γαλακτομπούρεκο.. αλλα ολόκληρο το ταψί..να είσαι καλά και του χρόνου...!!!!

      Διαγραφή
  23. Ρούλα μου χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!!!! Να τους χαίρεσαι!
    Το γαλακτομπούρεκο το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ..!!!Να είσαι καλά Ελενη μου σε ευχαριστούμε πολύ να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημενους σου... οσο για το γακτομπούρεκο είναι το γρλυκό που τρώνε όλοι.. και γίνεται πανευκολα.. μονο με δυο αυγα.. οποτε θελεις σου στελνω την συνταγή... χιχι. φιλακιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά χριστός Ανέστη!!!!!!
    Πολύχρονοι οι εορτάζοντες να τους χαίρεσαι όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πήρα από όλα τα κεράσματα αλλά το γαλακτομπούρεκο καλύτερο απ' όλα και ζεστό όπως μου αρέσει!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ατιμο το γαλακτομπούρεκο και μενα με κολαζει κεθε φορα που το κανω.. Ρενα μου και το κανω ταχτικά πίστεψε με..εχει αρχίσει να αφήνει τα αποτυπώματα του επάνω μου.χι.χι. ......σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχούλες σου.. να είσαι καλά και του χρόνου..!!!!! φιλάκιαααααααααααα!!!!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλά Ρουλα μου, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου που γιορτάζουν να είναι γεροί και πολύχρονοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη ...χρόνια πολλά !!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.. να είσαι καλά και να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου...φιλάκιαααααα!!!

      Διαγραφή
  26. ΈΜΕΙΝΕ τίποτα ΄τωρα που ήρθα?
    χρόνια πολλά, ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    μια φορα για τον καθένα!!!
    χρόνια πολλά να τους χαιρεσαι όλους!!!!
    χαιρομαι που μπορείς και γιορταζεις διαρκώς!
    και θα προσθέσω: Βίος ανεόρταστος μακρά οδός απανδόκευτος!που σημαινει: ζωη χωρίς γιορτη, είναι σαν ενα μεγάλο ταξίδι χωρίς μια στάση σε ενα πανδοχείο!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε που ήρθες αδέρφι είχε μεινει...τωρα που σου απαντώ δεν έμεινε τίποτα .. ουτε ψιχουλακι .. αλλα αν θελεις σου στελνω ενα ταψι χωριστά δικο σου.. χι.χι. λες να έρθει όλοκληρο;;..χι.χι. ..πολύ μου άρεσε το ρητό που μου είπες αν ομως δεν του έκανες μετάφραση .. χι.χι..δεν θα το καταλάβαινα... το ταξίδι που λέει... και η σταση στο πανδοχείο.. θα συμφωνήσω απόλυτα... !!!!!! φιλάκιααααα...

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και στην Γεωργία!!!!!!!! Υπέροχο το γλυκό σου!!! Υπέροχο και το παρεάκι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ.. Κυκλαμινό μου...να είσαι καλά και να χαιρεσαι και εσύ τους αγαπημενους σου.. Χριστός Ανέστη.. και χρόνια πολλα...το γαλακτομπούρεκο ειναι πολύ ελαφρύ.. με μονο 2 αυγα... η συνταγή του γλυκού διατήθετε για όποιον την θέλει....χι.χι. φιλακιαααααααα!!!!

      Διαγραφή
  28. Να τους χαίρεστε τους Γιωργάδες σας και την Γιωργίνα ιδιαιτέρως αφού μία την έχετε!
    Εγώ το τίμησα το γαλακτομπούρεκο πάντως, νοστιμάτο κι από εμφάνιση δε μούρλια!

    Καλό ξημέρωμα σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Καναρινάκι μου.. για τις ευχές σου... μπράβο που το τιμησες .. κορίτσι μου το γλυκό αυτό είναι το αγαπημένο μου.. και πολύ εύκολο να φτιαχτεί μακαρι να είμασταν κοντα.. να σου στήλω κανενα δυο τρία κομμάτια.....να είσαι καλά...φιλακιαααααα!!!!!

      Διαγραφή
  29. Ρουλίτσα μου αγαπημένη να χαίρεσαι τον Γιώργη σου κι όλους τους εορταζούμενους!
    Πολύχρονοι όλοι τους!
    Γλυκό ούτε που βλεφάριασα αλλά λάτρεψα τις φωτογραφίες ( αχ αυτό το χαμογελάκι σου)!
    Φιλάκια πολλά ομορφιά μου!!!! ♥

    Και του χρόνου να τους γιορτάσεις όλους με χαρές και πανηγύρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μάτια μου να μην δείς γλυκό απο την άλλη γυρίζεις..χι.χιχ. είναι όμως πειρασμός.. το γαλακτομπούρεκο... οχι πες την αλήθεια..χι.χι. εντάξει..μικρή μου δεν θα σε πιέσω ...χιχ.χι. μονο να σε ευχαριστήσω πολύ...για τις ευχές σου.. να είσαι καλά.. και πολλα φιλακιαααααααα!!!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Ρούλα μου!
    Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες...να είναι γεροί και πολύχρονοι!!

    Τι όμορφη παρέα είναι αυτή?...χαίρομαι που τα περάσατε όμορφα!
    Φιλιά πολλά και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου για τις ευχες σου ..να είσαι καλά .. και να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου... ναι πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα.. εστω και αν ήταν μονο για λίγο... ενιωσα τα κορίτσια σαν να γνωριζόμαστε χρόνια.. αυτά είναι τα καλά του διαδυκτίου...χι.χι. φιλακιαααααααα..!!!

      Διαγραφή
  31. Ρουλάκι μου γλυκό να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται άπαντες οι Γιώργηδες σου!!!
    Ζήλεψα τη σοκολατένια τούρτα, το γαλακτομπούρεκο μα κυρίως τη συνάντησή σας! Πώς τα καταφέρατε και βρεθήκατε; Μπράβο σας, πάντα τέτοια!!!
    Γλυκάθηκα με τις φωτογραφίες και τα λόγια σου, παίρνω ένα κομμάτι γαλακτομπούρεκο και φεύγω με θετική διάθεση, όπως πάντα!
    Χρόνια σας Πολλά Ρουλάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου σε ευχαρσιστούμε για τις ομορφες ευχές σου.. καλά ειναι όπως λές τα γλυκα.. αλλα εδώ και καιρό είχα στο μυαλό μου να την διοργανώσω την συνάντηση αν και τρεις ακομα δεν μπορέσανε να έρθουν.. ελπίζω την επόμενη φορα να τα καταφερουμε καλήτερα.. το καλό ειναι Κανελλα κι μου με τις συναντήσεις αυτες.. δεν μπορείς να φαναταστείς πόσες συμπτώσεις μας συμβαίνουν.. χι.χιχ. εννοείται οτι η θετική διάθεση.. βοηθάει...χαιρομαι που γλυκάθηκες μάτια μου... φιλώ σε..!!

      Διαγραφή
  32. Ρουλακι μου Χριστος Ανεστη!
    Χρονια Πολλα για τον Σμαραγδενιο!! Να ειναι γερος και ευτυχισμενος !!
    Χρονια Πολλα για ολους τους Γιωργηδες και την Γιωργια και ευχομαι οτι καλυτερο!!!
    Τι ομορφη παρεα Ρουλακι μου! Τι ομορφιες!! Χαιρομαι που βρεθηκατε και περασατε ωραια!!! Και εις αλλα!!
    Ρουλακι παιρνω ενα κομματι απο την σοκολατοτουρτα !! Και του χρονου!!!
    φιλακιααααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που το Χριστός Ανέστη κρατά 40 μερες.. Μαρία μου.χι.χι. αλλιως θα ήμουν εκτός θέματος που λένε..Αληθώς Ανέστη κορίτσι μου σε ευχαρσιστούμε για τις ευχες σου να χαίρεσαι και εσ΄υ τους αγαπημενους σου... και του χρόνου να είσαι καλά .. νια η παρέα ηταν πολύ όμορφη.. θα το ξανακάνουμε.. φιλάκιααααααα..!!!

      Διαγραφή
  33. Χριστός Ανέστη, Ρούλα μου, χρόνια πολλά σε όλους σου τους Γιώργηδες και την Γιωργίνα σας!! Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!!!!
    Το γαλακτομπούρεκό σου μοσχοβόλησε έως εδώ!!!!!!!!!!
    Χάρηκα που σε ξαναείδα με ωραία παρέα!!!! Νά'στε καλά να συναντιέστε συχνά!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη.. Μαριάννα μου... σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου.. αν και οι ευχαριστίες μου ήρθαν καθηστερημένες λόγο φόρτου εργασίας....αχ! να μην είμαστε κοντα να σου φέρω κανενα κομμάτι γαλακτομπούρεκο...χι.χι. ..και ναι και εμεις χαρήκαμε που βρεθήκαμε.. .. και του χρόνου... φιλακιααααααα!!

      Διαγραφή
  34. Να χαίρεσαι τους Γιώργιδές σου και τη Γιωργία σου!Περάσαμε τέλεια, στο επόμενο με το καλό!Α!Και μια που λέμε για συμπτώσεις, ο άντρας μου έχει γεννηθεί της Αγίας Βαρβάρας!!!!!!!!!!!!! (με το που έφαγε τα βάρβαρα η πεθερά μου!)Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα αυτό δεν το περίμενα Πηνελιώ μου.. να εχω εγώ γιορτή και ο Γιώργος σου γενεθλια!!!!! χιχ.χι ...πράγματι σύπτωση.. τι να πώ.... είναι αυτό που λέγαμε.. κατι δένει κάποιους ανθρώπους...που κάποια στιγμή... γνωρίζονται..!!! τουλάχιστον πρόλαβε και εφαγε τα βάρβαρα .. η πεθερά σου.. χι.χι.... ο δικός μου με τον πεθερό σου δουλευανε μαζί..χι.χιχ. θα τα ξαναπούμε.. φιλάκιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Μαρία Ελανα μου .. χρόνια πολλα .. με υγεία πάντα.. ευχαριστούμε πολύ... φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  36. Αληθως Ανεστη!
    Χρονια πολλα και καλα σε ολους, με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά.. πεταλούδα μου να είσαι κλα και να χαίρεσαι όσους αγαπάς.. και του χρόνου....φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  37. χρόνια πολλά ναστε πάντα καλά υγεία και ευτυχία......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου...και του χρόνου να .είσαι καλα ... και χαρούμενος πάντα...

      Διαγραφή
  38. Χρόνια Πολλά Αγαπημένη μου Ρούλα και χρόνια πολλα επί 4 για τα αγαπημένα σου πρόσωπα να είστε όλοι γεροί και ευτυχισμένοι *Ζήλεψα την συνάντηση * είστε όλες υπέροχες!!!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Εφη μου...σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου για τις ευχές σου... επι 4..χι.χι... μακαρι να ήμασταν κοντα,... να σμίγαμε.. με όλες... τι ωραια που θα ήταν.. έε; αλλα και το σμίξιμο εδώ μέσα .. και αυτό είναι μια ψυχοθεραπεία... νομίζω.. .. το μονο που εγώ εχω ενα πολύ αργο ιντερνετ και μεχρι να απαντήσω.. στην κέθε μιά χωριστά.. περναει μια εβδομαδα... χιχ.ιχ. τόσο γρήγορο πιστόλι είμαι.... και του χρόνου να είμαστε καλά Εφη μου .. φιλα μου την Αλκιστούλα.... φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  39. Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια Πολλά... και για το Πάσχα και για την ονομαστική εορτή!!! Να έχετε υγεία και να χαίρεστε αυτούς που αγαπάτε!!!
    Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά!!!
    Πολλά πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανεστη ...Ευχαριστούμε πολύ Στέλλα μου για τις ευχές σου...και εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπας...μακαρι να τα πουμε και απο κοντα,... είσαι Κρήτη;; θα χαρώ να γνωριστούμε.... φιλακιααααααααα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου μένω στον Πειραιά, αλλά η ανιψιά μου πέρασε στο Πολυτεχνείο στα Χανιά και ίσως κάποια στιγμή έρθω κι εγώ στην Κρήτη και καταφέρω να τα πούμε. Θα χαρώ πολύ αν μπορέσουμε να τα πούμε όποτε έρθω!!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  40. Να τους χαιρόμαστε τους Γιώργηδες μας Ρούλα μου!
    Καλά δεν το συζητώ μπροστά στο γαλακτομπούρεκο σου σιγά μην πάρουμε τούρτα!!!!!!!!!!! Για λίγο παγωτάκι δικό σου όμως δε θα έλεγα όχι!!!!!!!!!!

    Ωραίες συναντήσεις να είστε καλά να ανταμώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους χαιρόμαστε Ελενα μου..!!! να είναι όλοι τους πολύχρονοι γεροί δυνατοί... ααααα και εσύ το γαλακτομπούρεκου είσαι..έ;;χι.χι. όσο για το παγωτό και εγώ δεν λέω όχι.. εχω μια συνταγη που δεν θελει παγωτομηχανή πανευκολη και πεντανόστιμη.. για παγωτό....φιλακιαααααααααααα πολλααααααα!!

      Διαγραφή
  41. Χρόνια τους πολλά, να τους χαίρεσαι Ρουλίτσα μου!!!
    Υπέροχα τα κεράσματά σου, στο γαλακτομπούρεκο έχω μια αδυναμία...
    Χαίρομαι πολύ για τη συνάντησή σας, πάντα ν' ανταμώνετε και να περνάτε τόσο ωραία με γέλια και χαρές!

    Πολλή αγάπη και φιλάκια εορταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε παρα πολύ Μαιρούλα μου..για τις ευχές σου...να είσαι καλά μάτιθα μου.. ...αργησα να σου πώ τις ευχαριστίες μου.. ο χρόνος μου φταίει..χι.χι. τι θα κάνουμε με το άτιμο το γαλακτομπούρεκο δεν ξερω .. τις ίδιες αδυναμίες έχουμε..χι.χι. το βλέπεις πως μας κοιταζει;; χι.χι. να το προσπεράσουμε λές ... η να βουτήξουμε.. χι.χι. ναι .. ωραία ήταν η συνάντηση... θα το ξανακάνουμε... φιλάκιααααααα!!!!!

      Διαγραφή
  42. ΩΧ! έτσι καθυστερημένα που σου ήρθα, ελπίζω να αφήσατε και τίποτα!
    Χρόνια πολλά πολλά στους Γιώργηδες τους τυχερούς που έχουν μια Σμαραγδένια στη καρδιά τους που τους φροντίζει και τους αγαπά τόσο τρυφερά!!!...
    Να τους χαίρεσαι Ρούλα μου!!!
    Πότε πέρασε ο καιρός, σαν χθες μου φάνηκε που ευχόμουν πέρσι τους Γιώργους σου!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καθηστερημένη λες Μαγισούλα μου.. δεν βλέπεις εδώ καθυστέρηση να σου απαντήσω;;.χι.χι.και να σου πώ τις ευχαριστίες μας.. για τις τόσο τρυφερές ευχές σου.... ευτυχώς που το Χριστος Ανέστη κρατα 40 μέρες.. είδες πόσο γρήγορα περνά κ καιρός!!! και εμενα το ίδιο μου φάνηκε.. ..σε ευχαριστώ πολυ.. και σου στελνω φιλακια καθηστερημεναααααααα!!!!

      Διαγραφή
  43. Χαμός από Γιώργηδες και Γεωργίες!!! Να τους χαίρεσαι όλους Ρουλίτσα μου γλυκιά!!! Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά πολλά!!! Το γλυκά φαίνεται άψογο και θα ήταν ψέματα αν έλεγα πως δεν το λιγουρεύτηκα!!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ....Μικρό μου σε ευχαριστούμε για τις ευχές..σου...να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου και προπαντός τον μικρό σου πρίγκιπα... να μην είμασταν κοντα να σου στήλω κανέαν ταψί;;.χι.χιχ. σε ευχαρσιστώ πολύ.. και του χρόνου ... φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πολύ μικρή μου για τις ευχες σου.. χαμός δεν θα πει τίποτα...!! δεν βρ΄καν οι κόρες μαο αλλο όνομα πια;;χι.χχι. να έχουν όλοι την υγειά τους.. και να είναι καλά... αν ήμασταν κοντα θα σου έστελνα ολόκληρο το ταψί Κική μου..χι.χιχ. φιλάκιαααααααα!!!!

      Διαγραφή
  44. καλάααα,πως ζηλέυω την ελληνική παρέα...

    Κρατάτε τα χαμόγελαστην καρδιά σας έγω σας βλέπω και νιώθω μαζί σας!!

    Φιλιά για όλες και καφεδάκι με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχαν όλοι οι άνθρωποι το χαμόγελο στην καρδιά τους... τότε ο κόσμος μας θα ΄γταν καλυτερος,,,.. πίνω το καφεδάκι .. νοερά μαζί σου.. σε καταλαβειανω για την παρέα.. και εγώ το έχω νιώσει παλια... οταν ήμουν εκτός πατρίδας... φιλάκιαααααααα!!!

      Διαγραφή
  45. Να χαίρεσαι τους Γιώργηδες και τη Γιωργία. Δοκίμασα το γαλακτομπούρεκο. Ήταν τέλειο.Χάρηκα για την συνάντηση που είχατε με τις φίλες μπλόγκερ και να το ξανακάνετε. Εμείς εδώ το συνηθίζουμε πολύ. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιούλα μου να είσαι καλα κορίτσι μου.. και να χαιρεσε την οικογένεια σου σε ευχαριστούμε για τις ευχές...μακαρι να ξαναβρεθούμε.. θα χαρώ τόσο..!!!που ξερεις καμια φορα.. μπορεί να γινει .. αν κατέβαιτε κατω εσείς η να ανεβουμε κάποτε εμεις.. ποτέ δεν λεμε ποτέ..!!! οσο για τις συναντήσεις..είναι πολύ όμορφο να γνωρίζεις ανθρώπους που μιλας μονο απο το ιντερενετ...τα βλεπω και τα δικά σας.. αχώριστες έχετε γινει .. είδες τι μας κανει το μπλοκιν έ;;; χι.χι. φιλακιααααααααααα!!! και παντα με υγεία... Γιούλα μου...!!!

      Διαγραφή
  46. Να τους χαίρεσαι όλους Ρουλάκι μου!! γεροί και δυνατοί!! Χριστός Ανέστη!! χρόνια πολλά και σε όλη την οικογένειά σου!! Τα γλυκάκια σου υπέροχα!! ειδικά το γαλακτομπούρεκό σου, τρέλα!! Η συνάντηση απίθανη!! φαίνεται πόσο ωραία περνάτε από τα χαμόγελα! Παίρνουμε τόση χαρά από τις συναντήσεις μας πάντα!! Φίλες με τα ίδια ενδιαφέροντα!! τί το καλύτερο από αυτό;; φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως ακριβώς το λές Φανούλα μου.. 40 μερες κρατα.. και η γιορτή και το Χριστός Ανεστη.. 40 μερες έχουμε καιρό για τις ευχες και τις ευχαριστίες κορίτσι μου... αυτές οι συναντήσεις Φανούλα μου είναι το καλύτερο που συμβαίνει.. σ αυτόν το χώρο... και χαίρομαι πολύ γι αυτό..!!!! να είσαι καλά και σε ευχαρσιστούμε πολύ όλοι οι Γιώργιδες.. για τις ευχές σου... φιλακιααααααα!!!

      Διαγραφή
  47. 40 μέρες κρατάνε οι γιορτές!!!! Ηλθα κι εγώ, να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά, χρόνια ευτυχισμένα, γεμάτα αγάπη και χαρά!!! Να τους χαίρεσαι όλους, εορτάζονες και μη!!!
    Οσο για τα γλυκά σου, υπέροχα! Και επειδή, δεν υπάρχει πια ούτε ψίχουλο , όταν ξανακάνεις γαλακτομπούρεκο , σφύριξέ μου!!!! Φιλάκια πολλά, καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Πέπη μου όποτε και να έρεθεις.. το ίδιο είναι ... όσο για το κέρσαμ.. εεεεε δεν θα σε κέρναγα μπαγιάτικο γαλακτομπούρεκο...όπως το είπες δεν εμεινε.. ψίχουλο.. μα να μην ήμασταν κοντα...!!! αν δοκίμαζες.. δεν σου λέω τίποτα.. αν σου αρεσει .. στελνω συνταγή μολις μου σφυρίξεις...αφού δεν γ΄νεται να σου στήλω... είναι πανέυκολο και αφράτο γλυκακι... χι.χι.σε ευχαριστούμε για τις ευχες.. Πεπη μου.. φιλακιααααααααααα!!!!!

      Διαγραφή
  48. Α, ξέχασα να πω ότι η κρητική παρέα, σκίζει!!!!!!!! Να περνάτε πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι βέβαιο... οτι περναμε καλά Πεπη μου..οι φωτογραφίες μιλανε απο μονες τους....μηπως να καναμε μια μαζωξη . όλες οι μπλοκερ.. μαζί;;.. σκέψου τι θα γινόταν.. θα μας έγραφε το βιβλίο γκίνες.χι.χιχ. ξαναφιλώωωωωω!!!

      Διαγραφή