Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ...ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ..!!!!!!!

 Όπως ακριβώς το λέει ο τίτλος...
Πιο αγαπημένα δεν γίνεται..!!  
Και άντε τώρα να βρω εγώ λόγια να περιγράψω τα του συναπαντήματος..!!
Και να μιλήσω για...μια φίλη που μας μαζεύει στο απάγκιο της και κάθε φορά που  φεύγουμε από εκεί η καρδιά μας και τα μάτια  μας είναι γεμάτα από βαθιά συναισθήματα με αυτά  που γράφει..!!!
Μην μου πείτε   ότι μετά από έναν τέτοιο πρόλογο δεν καταλάβατε ακόμα  ποια μου έκανε την τιμή να έρθει να γνωριστούμε  από κοντά μια που ήταν Κρήτη..!!!
Η χαρά μου δεν περιγράφεται για ότι ακολούθησε.. όμως πως να χωρέσουν όλα όσα θέλεις να πεις με μια φίλη που έχετε ανταλλάξει μόνο τον γραπτό σας λόγο.... να βρίσκεται δίπλα σου να μπορείς να την βλέπεις και να ανοίγουν οι αγκαλιές να κλίνουν μέσα τους  όχι μια φαντασίωση αλλά σώμα και ψυχή..! 
Πως να χωρέσουν  όλα όσα θέλεις να πεις, να ρωτήσεις .. μέσα σε λίγη ώρα...που περνά τόσο γρήγορα... όταν αρχίζεις τα μπλα -μπλα...
και  όταν βρίσκεσαι με το Κανελλάκι μας...γιατί περί  εκείνης πρόκειται ..( ναι πείτε μου ότι δεν το καταλάβατε να τραβήξω τις κοτσίδες μου) 
ότι μόλις ένα λεπτό έχει περάσει..από την ώρα που συναντηθήκατε..!!
Ένας άνθρωπος ζεστός διακριτικός και με χιούμορ.. τι άλλο να θέλεις για να νιώσεις από το πρώτο λεπτό πως τον ξέρεις χρόνια... 
Ναι αυτή ήταν η αίσθηση μου μόλις εσμίξαμε..!!
Μπορεί να μην ήμουν στην παρουσίαση του βιβλίου της αλλά είχα την αποκλειστικότητα να την έχω κοντά μου  και να μου υπογράψει το βιβλίο της ..τις ιστορίες της διπλανής κρίσης αμέ; 
Νομίζω ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή και ευχαριστώ πολύ τον Θεό .. για τις τόσο αξιόλογες φίλες που έχω γνωρίσει από κοντά...και όλες τους έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου η κάθε μία χωριστά.. μου έχουν αφήσει και κάτι όμορφο μέσα μου ..!!
Μπορεί να έχουμε χαθεί μέσα από τα μπλόκς.. με αρκετές φίλες...να μην σχολιάζουν αλλά οι σχέσεις που έχουν μείνει ...είναι πολύ πιο ουσιαστικές από ένα σχόλιο.. και αυτό είναι που έχω κρατήσει..στην καρδιά μου την φιλία και την έγνοια τους..! 
 Κανελλάκι μου για το μόνο που στεναχωρήθηκα  ήταν που δεν μπόρεσα να σε υποδεχτώ  όπως στο είχα  υποσχεθεί...στο μικρό μπαλκονάκι μας αγνάντια στο Κρητικό πέλαγος..!!
Ελπίζω και εύχομαι αγαπημένο μου αν υπάρξει  άλλη φορά να είναι εκεί η επόμενη συνάντηση μας...!!!
Παρεάκι μου να έχετε μια όμορφη εβδομάδα να περνάτε καλά και μην ξεχνάτε πως... πάντα θα βρίσκεται μια αφορμή να χαμογελάτε.. !!!
Σας ευχαριστώ  
που βρίσκετε τον χρόνο να τα λέμε.. !!!






  

47 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρουλάκι μου και καλή εβδομάδα
    Τα ίδια συναισθήματα ένιωσα κι εγώ!!!!
    Μια ανοιχτή αγκαλιά η Μαρία μας

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Λενιώ μου αυτες οι ανοιχτες αγκαλιες είναι από τα ομορφοτερα του μπλόκιν ... και όταν ερχεται το πληρωμα του χρόνου να συναντηθείς με φίλες και βλέπεις ότι δεν έχεις πέσει εξω στην διέσθηση σου τότε χαιρεσαι διπλά..Λενιω μου... Ελπίζω να βρεθουμε και εμείς καποια στιγμή..εδώ φιλεναδα ... η Κρητη είναι τόπος συναντησης..χα..χα ..προσμένω..ναι; να περνας καλά μεχρι τότε.. φιλώ σε..!!!:) <3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και..καταζήλεψα!Αχ! καλέ σας αγαπώ όλες και θέλω να σας γνωρίζω όλες.Εσένα βέβαια Σμαραγδένια πατριωτάκι μου σε γνώρισα και θα σε..ξαναδώ Σεπτέμβρη ( μη τάξεις σε Άγιο κερί και στην..Αχτίδα πράμα, λέει ο άνδρας μου). Πάντα γλυκιά μου να έχεις τέτοια συναπαντήματα και μάλιστα με τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αχτίδα μου.. να ΄ξερεις πως περιμενω τον Σεπτεμβρη να τα πουμε και απο κοντα ξανα..!!! καλα τα λέει ο Δημητρης σου είναι να μην τάξεις ..χα..χα.. εγώ πάντως να ξερεις τα ταξίματα μου τα κάνω χα..χα ...!!
      παντα να χαιρόμαστε τετοιες ξεχωριστες συναντήσεις φιλεναδα..!! αυτό είναι απο τα καλα του μπλόκιν..ε;!!
      Να περνας όμορφα Αχτιδα μου .. ότι και να κανετε με τον καλό σου ...την αγαπη μου και τα φιλια μου...φιλεναδα..!!:) <3

      Διαγραφή
  3. Μόνο με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας δεν έχεις συναντηθεί!!Αν κάναμε εκλογές στην μπλοκόσφαιρα θα σε βγάζαμε πρωτη σε ψήφους με τόσες γνωριμίες που έχεις κάνει!Μα τι έχει αυτο το Κρητικό πέλαγος και μας τραβάει σε εσένα;;
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας ,καλό καλοκαίρι να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα. .μα είδες βρε Νασια μου; δεν γινεται οποια ερθει στην Κρητη να μην βρεθούμε εστω και για λίγο .. κατι σαν επίσκεψη σε μουσείο να πούμε...χα..χα και έπεται συνέχεια...!!!
      Εσύ με έβαλες και φάτσα φόρα.. στο μπλοκ σου...χο..χο...τι να σου κάνω που έχεις κλειστα τα σχόλια..!!!!
      Βεβαια απο την άλλη μου χαλάει το ίματζ μου.. να με φανταζεστε .. νεα...και .. ωραια .. και να βλέπετε ένα μαθουσάλα μπροστα σας..!! αλλα τι να να τον κανω τον χρόνο που τρέχει;
      Παντως χαιρομαι καθε φορα που γνωρίζω και καποια απο τις φιλες...εδώ θα είμαι παντα με αγαπη... για όποια θέλει να πούμε ..εστω και για ενα γιάααα!!.. να περασετε και εσείς Νασια μου ενα ομορφο καλοκαιρακι..!! φιλησε μου τα αγορια σου κορίτσι μου.. και σε σενα τα καλύτερα στην ζωή σας... φιλακιααααα!!!:) :) <3





      Διαγραφή
  4. καλημερα κοριτσια!καλα να περασετε!!!καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ιριδα μου σε ευχαριστούμε πολύ και οι δυο.. να περνας όμορφα και εσύ ότι και να κάνεις. σίγουρα αυτό το καλοκαιράκι θα είναι από τα καλύτερά σου ε;.. φιλακιααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ με την Νάσια! Σίγουρα θα έχεις το κοκκαλάκι της νυχτερίδας για να σε αγαπο4ν και να σε επισκέπτονται όλοι! Πάντα τέτοια, Ρούλα μου!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις Μαριάννα μου.. το θεμα είναι .. ότι οσοι ερχονται στην Κρήτη έχουν εννοείτε ανοιχτή προσκληση... και έτσι με ενα σμπάρο δυο τρυγωνια χα..χα. τρυγόνι δεν είμαι αλλα έχω το προνόμιο να μενω στην Κρήτη και αυτό ίσως να είναι ένα απο τα ατού μου..χα...χα..να είσαι καλα φιλη μου και ξερεις ε; αν σε βγαλει κατα Κρήτη μερια ..ο δρόμος σου έλα να τα πουμε και απο κοντα... καλά να περνας .. φιλακιααα!!:) :)

      Διαγραφή
  6. Μ'αρέσουν πολύ οι φωτό!
    Ξεχειλίζετε και οι δυο από χαρά!
    Μ'αρέσει κυρίως η φωτό στην κουζίνα σου!
    Τα λέτε απλά,χωρίς επισημότητες,όμορφα,
    πραγματικές φίλες!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αρεσουν οι φωτό; καλα το Κανελλακι μου έχει βγει ωραια .. μετα όμως μήπως έπρεπε να βαλει τα γυαλια σου..Γιουλη μου χα..χα.. που την είδες την ομορφια παιδι μου;
      Επισημότητες; τι είναι αυτό καλέ;.. και που να έβλεπες πως ήταν το σαλόνι μου..ασε ένα μονο θα σου πω.. δεν ήταν για επισκεψεις..χα..χα...ελπίζω να τα πουμε καποτε και εμεις απο κοντα ναι; να περνας ομορφα μικρή μου φιλακιααααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  7. Όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα. Τις πιο ζεστές μου καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου σε ευχαριστούμε πολύ πράγματι αυτες οι συναντησεις είναι απο τα ωραία του μπλοκιν ... παιρνoυν.. σαρκα και οστα όσα με τον νου σου βαζεις!!!!να περνας όμορφα .. καλο υπόλοιπο καλοκαιρι..!!:)

      Διαγραφή
  8. Για μένα πάντως η παρουσία σου Ρούλα μου είναι πολύ πιο σημαντική από τον ΠΤΔ και αν θυμάσαι εκείνο το βράδυ, σε είχα χρήσει Πρόεδρο των απανταχού μπλόγκερς, με αντιπρόεδρο το Αριστάκι μας. Έχω να πω μόνο ότι το σπίτι σου είναι μια αστείρευτη πηγή θετικής αύρας & υποδειγματικής καλαισθησίας και τάξης. Επειδή με συγκίνησες πολύ, επιφυλάσσομαι να συμπληρώσω κι εγώ τις αναμνήσεις μου από κείνο το μαγευτικό απόγευμα. Οσονούπω στο Απάγκιο...
    Να είμαστε καλά και θα ξανασμίξουμε στα σίγουρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο είναι Κανελλάκι μου το....ΠΤΔ οέο;..χα..χα..δεν το κατεχω...!!χα..χα. ήντα να τα κάνω τα προεδριλίκια.. αγάπη μου; αυτά κι αυτά μας φάγανε.. αααα και αντιπρόεδρο το Αριστακι ε;..χα..χα. το ρωτησες; σαν χλωμό το βλεπω να δεχτεί την θέση..χα..χα...!!πω..πω.. τι μοιραζουμε εδώ.!!!:) :) :D
      Μαράκι μου δεν πιανει η πρωτη φορα .. γιατί ήταν πολύ λιγο.. μακαρι να υπαρξει και επόμενη..και η υποσχεση..υπόσχεση μπαλκονακι θα είναι ..!! η συγκίνηση είναι αμοιβαία οπως και η αγαπη επίσης <3 <3 .. και ο Σμαραγδάκης..... ;) μα από το Ρέθυμνο ήρθαν να μας δούνε; :) τα φιλιά μου στέλνω Κανελλακι μου..!! :) :) <3

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά εκπέμπεις ζεστασιά σαν άνθρωπος και βλέποντας την φωτο σου καταλαβαίνω το γιατί.Εύχομαι να περάσετε όμορφα και να είστε πάντα αγαπημένες πολλά φιλάκια Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι αν φαινεται κάτι τετοιο...χαρα μου είναι να νιώθουν οι ανθρωποι που με γνωρίζουν..άνετα μαζι μου ...!!
      Αν εβγαλες συμπέρασμα απο την φωτόγραφια μου σώθηκες.. μαλλον με κινεζα γιαγιά μοιαζω απο τα γελια...χα..χα..!!
      Σε ευχαρΙστώ πολύ φίλη μου να περνας όμορφα... φιλακιααααααα! :) :)

      Διαγραφή
  10. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο.
    Είναι πολύ όμορφες στιγμές αυτές!
    Να είμαστε γεροί όλοι και να ανταμώνουμε. Είναι πολύ σπουδαίο αυτό που έχουμε!
    Φιλάκια Ρουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Μαρία μου είναι ..τις ομορφες στιγμές τις κάνουμε εμεις εδώ με την καλή μας διαθεση την αγαπη μας για την παρεα που έχουμε δημιουργήσει εδώ σ αυτην την μικρή γειτονια.. μεσα στον αχανή και απέραντο κοσμο του ιντερνετ.... ειναι οι γνωριμίες που παιρνουν μορφή.. και σου δινουν την χαρα να πεις... καποτε γνωρίστηκα με αυτον το ανθρωπο...και μου χαρησε ... καποιες στιγμές του..!!! τι ωραιότερο..!!!
      Να τα πουμε και μαζι αν θελεις και κατεβεις Κρήτη.. εννοείται θα χαρώ πολύ .!!!
      Να περνας ομορφα Μαρία μου φιλακιααααα!!:) :)

      Διαγραφή
  11. Ρουλιτσα μας αγαπημενη.τυχερες οι φιλες που σε επισκεπτονται.οι υπολοιπες ονειρευομαστε ενα ταξιδι στην Κρητη και καποιες παλευουμε να αποσπασουμε μια υποσχεση αλλα αχτιδα.χα χα.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή είμαι εγω Λίτσα μου που οι αγαπημενες φιλες έχουν την καλή διαθεση να έρθουν να γνωριστουμε και απο κοντα.. η πορτα μου θα είναι παντα ανοιχτή για όποια φιλη θελησει να την διαβεί.. θα χαρώ παρα πολύ ομως αν μπορεσουμε να τα πουμε και στην Θεσσαλονικη το μεηλ μου ειναι αυτό αν χρειαστεί να ανταλαξουμε τηλεφωνα..Λίτσα μου roulamakedonisa@gmail.com .. να περνας ομορφα..οτι και να κάνεις φιλακιααααα!!!:)

      Διαγραφή
  12. Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα να συναντάς από κοντά φίλους που δεν τους έχεις δει ποτέ αλλά είναι σαν να γνωρίζεστε από πάντα! Εύχομαι να έχεις κι άλλες τέτοιες συναντήσεις στο μέλλον! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Σωτηρια μου .. μεταξυ μας νομιζω ότι υπαρχει αυτή η αισθηση πως (γνωριζομαστε) οταν ανταλάσουμε επισκεψεις ..μέσα εδώ... εστω και αν είναι αραιές..
      Εχω γνωρίσει απο κοντα πολύ ωραίους ανθρώπους ..και η Κανελλάκη είναι ενας απο αυτούς.. χαιρομαι πολύ και νιωθω πως μου κανουν την την τιμή να περασουν να τα πουμε και απο κοντα... να περνατε ομορφα με τα κορίτσια σου .. φιλακια σε όλες σας... !!:) :)

      Διαγραφή
  13. Τι υπέροχα συναπαντήματα!!! Είσαι η πρόεδρος των μπλόκερ σίγουρα. Πάντα τέτοιες γνωριμίες ευχάριστες και μοναδικές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αννιώ μου μην το λες αυτό και σε ακουσουν παραπέρα.. δεν μου πανε .. και δεν τα μπορώ τα προεδριλίκια χα..χα..!!
      Είναι ομως πολύ ωραίο συναίσθημα... να θέλει η φιλη οπως το Μαρακι μας να έρθει να γνωριστούμε και απο κοντα και καθε φορα που γίνεται αυτό με κανει πολύ χαρούμενη...
      Είναι αλήθεια παντως Αννιώ μου οτι σαν πιο μεγαλη σας.. (ειδες καλά την φωτό και δεν πήρες δρόμο;..χα..χα..)
      εχω υπομονή.. και σας περιμενω όσες μπορειτε να κατηφορήσετε κατα δω ναι; να περνας ομορφα το υπολοιπο καλοκαιρακι σου Αννιώ μου φιλακιααααααα!!!!!!:) <3

      Διαγραφή
  14. Είναι μαγικό να μπορείς να συναντάς τα αβαταράκια και να παίρνουν σάρκα και οστά, να δεις τα μάτια τους, να τα φιλήσεις, να τα αγκαλιάσεις!
    Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάρηκα που συνέβη αυτό το συναπάντημα, καθώς έχω την τιμή να τη συναντώ πού και πού!!!
    Ο ττόπος της συνάντησής σας είναι επίσης μαγικός!
    Πάντα τέτοιες χαρές!!!
    Να είσαι καλά Ρούλα μου κι εσύ Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Γλαυκη μου ακριβώς μαγικό είναι αυτό που συμβαίνει ...με ανθρώπους που μονο τα σχόλια ανταλαζετε την μια στιγμή.... και την αλλη να μπροστα σου απο το πουθενα να αγκαλιαζεστε και να κοιταζεστε στα ματια .. αυτα ειναι ο καθρεφτης της ψυχής φιλη μου..και το Καννελάκη μας το απεδειξε περίτρανα .. νιωθω αλήθεια τυχερή..με τις γνωριμίες που έχω κανει εδώ... γιατι να λεω την αλήθεια δεν ειμαι και ουτε καν στην δευτερη νιοτη μου φαινεται εξ αλλου και στην φωτογραφια...μας και ισως να ειναι ενας ανaσταλτικος παραγοντας αυτός.. !!αν και νομίζω οτι συμβενει το αντίθετο
      Η δικη μου πορτα θα ειναι ανοιχτή παντα για όλες σσας...να περάσεις ομορφα το υπόλοιπο καλοκαιρακι σου ..φιλακιααααα!! :)

      Διαγραφή
  15. τι όμορφο να συναντας φίλους που έχεις γνωρισει απο την blogοσφαιρα....πάντα τέτοια!!!
    καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ειναι πολύ όμορφο Λίτσα μου.. Αφου τα εχουμε επί τόσες φορες και απο εδώ.. ερχεται το πληρωμα του χρόνου και η θιαθεση της φιλης που θελει να ερθει να τα πειτε και απο κοντα ..ασχέτου μορφής .. και ηλικίας...χα..χα.. για μενα το λεω.. που είμαι μεγαλη γυναικα..!!!!
      Αυτό ειναι απο τα όμορφα του μπλοκινκ.. και χαιρομαι οταν υμβενουν.. να περνας ομορφα και να έχεις ενα ομορφο υπολοιπο καλοκαιριού... φιλακιαααα!...!!:)

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία συνάντηση!!!!!!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι τετοια συναπαντηματα είναι που ομορφένουν τις στιγμές μας Ρενα μου και γίνονται σημεια γλυκιάς αναφορας...!! να περνας ομορφα.. καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  17. Να είσαι καλά Ρούλα μου και να περνάς όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου σε ευχαριστω πολύ.. να είσαι καλα φιλη μου και εσύ να έχουμε την υγεία μας και να βρισκουμε στιγμες και ευκαιρίες να χαμογελαμε..γνωρίζοντας ομορφους ανθρώπους..!!! καλο υπολοιπο καλοκιαρακι να έχεις .φιλακιααααα!!!:)

      Διαγραφή
  18. Αχ! και πώς θα ήθελα να ήμουν μαζί σας σ' αυτή τη κουζίνα-εργαστήρι "ωραίων εδεσμάτων"... :P
    Ναι και ζηλεύω αλλά και χαίρομαι που γνώρισες τη Μαρία από κοντά Ρούλα μου, βασικά ζήλεψα για τις πολύ προσωπικές στιγμές που ξέρω πως μοιραστήκατε τα δυο σας! ;)
    Τώρα τι μένει; Ν' ακούσω και τη δική σου φωνή από κοντά! :D
    Να περνάς πάντα όμορφα Ρούλα μου, γιατί το αξίζεις! ;)
    ΑΦιλάκια πολύ ζεστά και πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μαγισσουλα μου που έχεις να κανεις και αλισφερήσι με την Κρήτη..σε βλέπω συντόμως εδώ να τα λεμε χα..χα ...κανε βρε .. και κανενα μαγικό .. τι μαγισσουλα είσαι; χα..χα.. ετσι κι αλλιως δεν θα χαθουμε οσο υπαρχει αυτή η μπλοκογειτονιά..ετσι δεν είναι;!!! :)
      Πραγματι περνάω πολύ ομορφα εχουμε γινει μια παρεα.. που ποτε δεν περιμενα να βρω μεσα στο διαδύκτιο και χαιρομαι.. οταν βρισκομαστε και απο κοντα..εστω και τοσο λιγο δεν προλαβενεις να πεις και πολλα !!
      αλλα πιο πολλα λενε όσα δεν είπαμε φιλεναδα...!!<3 θα αναμένω να τα πουμε και μαζι εννοειτε..!!
      Καλά να περνας ότι και να κανεις .. καλές διακοπες ...φιλακιααααα!!!:k <3

      Διαγραφή
  19. Τι υπέροχο συναπάντημα!!
    Σας καμάρωσα πολύ!
    Και στα δικά μας θα ευχηθώ και είθε να μπορέσουμε να ανταμώσουμε μια μέρα όλοι μαζί!
    Φιλιά πολλά και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πια δεδομενο Μαρία μου ότι οποια κατεβει στην Κρήτη να περασει να τα πουμε απο κοντα...να κανουμε μια αγκαλια...σαν την μαμα σας..ενα πραγμα..χα..χα. αν θελει και μπορεί.. γιατί δεν είναι παντα εφικτό..!
      παντως χαιρομαι πολύ οταν συμβενει..!!
      και βέβαια να ευχηθείς .. μακάρι..ξερεις οι ευχές πιανουν...!!! να περνας ωστόσο ομορφα οτι και να κανεις... καλο υπολοιπο καλοκαιρακι να έχεις Μαρία μου φιλακιααα!!! :) :)

      Διαγραφή
  20. Μα τι ωραία νέα είναι αυτά!
    Και την είδες και μιλήσατε και σου υπέγραψε και το βιβλίο!
    Να ζηλέψω τώρα;
    Όοοοοοχι, θα χαρώ και για τις δύο σας!
    Να είστε αμφότερες καλά και να ανταμώσετε και πάλι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ πήγες και εσύ αρτίστα μου να μείνεις στο Αργος... δεν ήσουν πιο κοντα να πετάγεσαι να τα λεμε...να τρωμε και τα καλσουνάκια μας..χα..χα..!!παντως ..που ξερεις; κατηφόρα είναι η Κρήτη μπορεί να σε βγαλει ο δρομος...χμ.. η θαλασσα ήθελα να πω...!!
      Νομίζω ότι η χαρα είναι αμοιβαια με το Κανελλακι μας οπως και με καθε φιλη που θα θελήσει να περασει Kαι που έχει περασει ..απο το σπιτικο μας..!!να περνας ωραια..και εσύ.. οτι και να κανεις θα τα πουμε ναι; φιλακιααααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  21. Πωπω τί ωραία!
    Εγώ είπα ότι θα ερχόμασταν όλες μαζί κατασκήνωση στην Κρήτη, Ρουλίτσα μου, αλλά δεν τα καταφέραμε ακόμα.
    Ήρθε όμως το Κανελλάκι και χάρηκα πολύ για σας.
    Μακάρι να έρθει κάποια στιγμή και κατά δω.
    Τον Σεπτέμβριο πάντως σας περιμένουμε μετά φανών και λαμπάδων,εσένα και τον Γιώργο σου.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή κατασκήνωση Ρένα μου που ξερεις καποια φορα.. πες πες.. κατι μπορεί να γινει..ωστόσο..εχουμε καιρό να κανουμε και τις γνωριμίες μας..(βλεπε Κανελλάκι και αλλες..) μεχρι τότε ...να χαιρόμαστε τα συναπαντηματα μας εστω και κατα μόνας που λενε..!!! :)
      Το Μαρακι είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας και θα το διαπιστώσεις και εσύ.. αν συνατηθητε καποια φορα..
      Περιμενουμε και εμεις φιλενδα.. να τα πουμε απο κοντα...πρωτα ο ΘΕΌς..!!τους φανους και τι λαμπαδες μην ξεχασετε..χα..χα....:) να περνατε μεχρι τότε όμορφα ..καλο υπολοιπο καλοκαιρακι Ρένα μου φιλακιαααα!!! :k <3

      Διαγραφή
  22. Ομορφιάαααα! Λάμπεις από χαρά!
    Να πω ότι δεν ζήλεψα; Θα'ναι ψέμα!
    Θα'θελα να ήμουν εκεί!!!
    Φιλιά πολλά λαμπερό σμαράγδι μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bρε αγαπη μου που την είδες την ομορφιά; φορούσες τα γυαλια σου Αριστακι μου;χα..χα.:D
      Ενταξει σε πιστευουμε ..αλλα να μην είμαστε και παραπονιαρηδες.. ε; και εσύ καλα πέρασες εκει που ήσουν θελω να πιστευω...εστω και λίγο.. καλα ήταν ίσα να χαλαρώσεις λίγο..!!:)
      Κανε ευχούλες.. μικρή είσαι ακομα έχεις καιρό μπροστα σου..το ξερω δεν φτανει μονο αυτος..!!! ):
      Κάθε γνωριμία μου απο κοντα με την καθε μία χωριστα η με παρέα..με κανει πιο χαρούμενη ετσι κι αλλιως σαν μαμα σας νιωθω που ερχονται τα ξενιτεμενα μου ...χα..χα..!!! να περνας ομορφα ακομα και στα δύσκολα..οταν είναι περαστικά..θα τα πουμε μικρή ναι; φιλακιααααα!!! k:k <3

      Διαγραφή
  23. Σμαραγδένια μου, πάντα είναι όμορφες οι στιγμές όταν συναντάμε καλούς φίλους. Αγαπώ την Κρήτη, κατάγεται η μητέρα μου από τη Χανιά. Λες κάποια στιγμή να γευτούμε μαζί σκαλτσούνια; Χα, χα. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Μία μου να μην συναντηθούμε;.. και αφου έχεις και εσύ κατι να σε συνδεει με την Κρήτη το βλεπω πολύ εφικτό... παντως εδώ θα είμαι οποτε θελεις να τα πουμε και απο κοντα..!!καλο μηνα να έεις φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  24. Δικαιολογημένο το παράπονο της θάλασσας και γλυκά μες στην αλήθεια του διατυπωμένο από σένα Ρούλα μου!
    Μια εκπληκτική συμμετοχή!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!
    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή