Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

AX..... ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ..!!!


Ο χρόνος δεν σ αγγίζει!!

Μένεις  αγέραστη.. στο πέρασμα του!!
Βυθίζω το βλέμμα μου μέσα σου, γεμάτο θαυμασμό και ζήλια. 
Στέκεις εκεί, απέναντι μου..μουρμουρίζοντας μυστικά στα πόδια των ακίνητων βράχων.
Εκείνοι για αντάλλαγμα, στέλνουν τα πέτρινα φιλιά τους στο κορμί σου.
Σκόρπια  διαμάντια.. το λαμπύρισμα σου στα παιχνιδίσματα του ήλιου επάνω σου.!!
Ατέλειωτοι.. ιριδισμοί χρωμάτων στο υγρό κορμί σου.
 Το πορφυρό του ηλιοβασιλέματος 
..εναλλάσσεται με το γαλάζιο και το βαθύ μπλε, με το πράσινο την ελπίδας..!!
Και στο βάθος, το σφιχταγκάλιασμα σου με τον ορίζοντα, σαν τα κορμιά των εραστών!!
Αχόρταγη ερωμένη  που περνάς τον καιρό σου  πλανεύοντας ...
Σε φοβάμαι μα....σε λατρεύω.!!
Αγαπημένο μου παρεάκι...αυτό που διαβάσατε μόλις τώρα ..γράφτηκε πριν από πολλάαα ..χρόνια. Η αναζήτηση του κόσμου ..λίγης δροσιάς  στην αγκαλιά της   με  έκανε να το ψάξω στα μπλοκάκια μου..(ακόμα έχω την συνήθεια να γράφω εκεί χα..χα.)
τότε .. δεν υπήρχε στην ζωή μας το ίντερνετ.. !!!
Να έχετε έναν όμορφο και δροσερό μήνα ..να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε...!!
Μην ξεχνάτε  να χαμογελάτε..!!
Ενα χαμόγελο ομορφαίνει μαζί με το πρόσωπο και την ψυχή..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ... που περνάτε και τα λέμε..!!!





42 σχόλια:

  1. Οι θάλασσες της Κρήτης είναι αλλιώτικες, πιο όμορφες! Αγαπημένες.
    Και μόνο που είδα τις φωτογραφίες, σα να πήρα μια δροσιά, που έχει πάει 3.30 το ξημέρωμα η ώρα κι ακόμα βράζουμε...
    Καλό μήνα Ρουλάκι!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το λες εσύ αρτίστα μου κάτι θα ξέρεις χα.χα.. βρε μπας και ήρθες στην Κρήτη και μου το κρύβεις;
      βέβαια την αναρτηση την εβαλα να σας δροσίσω λίγο ..αλλα μέχρι να φυγω απο την επηρία της νιρβανας και να απαντησω στα σχόλια...χα..χα. δρόσισε απο μονος του ο καιρός.. να περνάς ομορφα φιλεναδα ναι; .. καλο μηνα φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ρουλάκι μου
    Πανέμορφα λόγια αρμονικά δεμένα
    με τις φωτό σου!!!

    Τα λέμε.....φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι Λενιώ μου που διαβάζω από εσενα αυτά τα όμορφα λόγια είναι τιμη μου γιατι η δικη σου ματιά.. μετρά λιγο παραπανω.. (και σας με συνχωρέσουν οι φιλες) γιατί εσύ είσαι που ξέρεις να πλεκεις τις λεξεις σε ομορφιά!!! σε ευχαριστώ πολύ Λενιω μου .. να προσεχεις και να είσαι καλα.. να έχεις ενα όμορφο μήνα.. την αγαπη μου φιλώ σε....!!!!♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτή η θάλασσα! Όμορφες φωτογραφίες συνοδευμένες από υπέροχες σκέψεις!
    Καλό μήνα Ρούλα μου, καλό Καλοκαιρι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου ενα αχ.. το λεμε .. είτε απο αγαπη .. ειτε από φόβο...η και απο τα δύο όπως εγώ..για αυτήν την γαλαζια ομορφια... και νιωθω τυχερή φίλη μου που καιστα δυο μερη που μενω την βλέπω μπροστα μου..!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις και εσύ Ελενη μου να περνας ομορφα γλυκεια μου.. καλο μηνα φιλακιαααα!!:) <3

      Διαγραφή
  4. Παραλίγο να βουτήξω στην οθόνη!
    Αχ θάλασσα!Την ύμνησες με όμορφα λόγια Ρούλα μου και δυνάμωσες την επιθυμία μου να τη συναντήσω!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε με το καλό η συνάντηση σας Μαρία μου... είναι πλανεύτρα η άτιμη..χα..χα. είναι αλήθεια ότι εγώ δεν προλαβενω να την αναζητησω.. την έχω διαρκώς μπροστά μου..!!
      Φετος θα είναι ενα ιδιαίτερο καλοκαίρι για μας...θα το περασουμε στην πόλη αλλά με την θάλασσα δίπλα μας..!!να περάσεις όμορφα ότι και να κάνεις όπου και να πας...καλο μηνα φίλη μου και καλα διαβασματα.. φιλακιαααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  5. Να ένα ωραίο θέμα για το Φωτογραφίζειν. Η θάλασσα, η πιο πολυφωτογραφισμένη.
    Και μέσα από την δική σου ματιά πιο όμορφη!
    Καλό μήνα Ρουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο την λατρεύω να ήξερες Μαρία μου αλλά και πόσο την φοβάμαι!!!την έχουμε δίπλα μας και την έχω δει σε όλες τις φάσης της .. απο γαλήνια ως και στην πιο φουρτουνιασμενη της όψη..!!!
      καλο μηνα να έχeις και εσύ...και ενα χαμογελαστό καλοκαίρι.. φιλάκιαααα..!!! :) <3

      Διαγραφή
  6. Ένα υπέροχο κείμενο και ένα κρυφό ταλέντο περίμενε υπομονετικά (και λόγω της γνωστής σου τεράστιας υπομονής!) να βγει απ' ένα μπλοκάκι στον θαλασσινό αέρα! :P
    Και σαν να μην έφτανε αυτό, μας έδειξες και τις υπέροχες φωτό σου! :)
    Χμ! πολύ ταλέντο Ρούλα μου φαίνεται να περίμενε να είσαι blogger για να εμφανιστεί! ;)
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο σου! :D
    Καλό μήνα να έχεις! 8)
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το 95 είναι γραμμένο μαγισσούλα μου ..χα..χα..δεν είναι και τίποτε σπουδαίο απλά το θυμήθηκα οταν κοίταζα φωτογραφίες απο την θαλασσα.. που βρίσκεται παντα δίπλα μου...:) χαίρομαι που σου άρεσε.. σε ευχαριστώ πολύ και για τα τρία μπραβο σου..! :D
      φιλεναδα... ελπίζω να σε δροσισε εκεινες τις μερες γιατί... μεχρι να απαντήσω ο καιρός δρόσισε στ αλήθεια..
      ε; σου στέλνω πολλα δροσερα θαλασσινα φιλακιαααα!!!! :k <3

      Διαγραφή
  7. υπεροχι κειμενο!υπεροχες εικονες!!!καλο μηνα αγαπημενη!!!ανασα δροσιας η αναρτηση σου ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να σου απαντησω Ιριδά μου και να σου πω ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λόγια έχει δροσίσει στην πραγματικότητα..χα..χα ..:Dη θάλασσα είναι η αγαπημενη μου ... και ποιανού δεν είναι θα μου πεις .. εχω μαζί της μια σχέση φοβου και λατρείας...χα...χα..!! να περνας ομορφα φιλεναδα μου ότι και να κάνεις μεσα στο καλοκαιρακι..καλο σου μήνα Ιριδα μου .. φιλακιαααα!!!:k <3

      Διαγραφή
  8. Όμορφες εικόνες με όμορφα λόγια! Καλό μήνα φίλη μου και καλό καλοκαίρι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρέσουν Βασιλική μου... πες μου και ποιος δεν την αγαπα την θάλασσα !! καλο καλοκαιρακι να έχεις και ενα όμορφο μηνα φιλούθκιααααα!!! :k :)

      Διαγραφή
  9. Δικό σου είναι Ρούλα μου,ε;
    Είναι μαγικό!
    Καλό μήνα!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι βρε Κορίτσι μου ..γράφτηκε προ ίντερνετ .... τότε που είχα καιρό να γραφω κάτι ψιλά...χα..χα.:D τωρα δεν έχω χρόνο να το κάνω πια... χο..χο..!!:)
      καλο μήνα Γιούλη μου να περνας ομορφα Καλό καλοκαιράκι να περάσεις.. φιλάκιααα!! :k :)

      Διαγραφή
  10. Καλό σου μήνα Ρούλα μου!! Αχ την δροσιά της να χεις!! Καψώσαμε εδώ στην Αθήνα!! Εχει χρόνια που χω να βουτήξω το κορμάκι μου στα Κρητικά νερά!!! Υπέροχοι κυματισμοί κι ηλιοβασιλέματα!!
    Πανέμορφες οι φωτό σου καλή μου!! Να χεις από κοντά το μπλοκάκι σου συχνότερα!! ;)
    Φιλάκια πολλά!! :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοια καθηστερηση που σου απαντω..Μαριλενα μου έχει δροσίσει απο μόνος του ο καιρός..χα..χα...:)το κορμακι σου.. γιατί το αφηνεις μακρυα απο τα κρητικα νερά θα σου κανει παραπονα .. βρε αγαπη μου..:D !!!
      φωτογραφίες .. απο κινητο αρχαιολογια...χα..χ.α και κειμενο παλαιολιθικό... βγηκαν στην επιφανεια να αναπνευσουν ... να είσαι κaλα φιλη μου και περνας ακομα καλήτερα... καλο μηνα καλο καλοκαιρακι... φλακιααα!:k

      Διαγραφή
  11. Αχ βρε Ρούλα μου με τα ταξίδια σου και τη θάλασσά σου.
    Γέμισε γαλανό φως εδώ. Μοσχοβόλησε η αρμύρα και η αύρα της. Γεμίσαμε ανάσες.
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας χρειάζονται αυτες οι ανασες φιλε μου .. αλλα η καθυστερηση να απαντησω στο σχόλιο σου αφησε τον καιρό να μας δροσίσει από μονος του.. ετυχώς θα έλεγα ..η τυχη μου να μενω τοσο κοντα στην θάλασσα με κανει
      να νιωθω την αλμύρα της ακόμα και μέσα μου...!!! Κλό μηνα και σε σένα .. να εχεις και ενα όμορφο καλοκαιρακι...καλο σου βραδυ..!!!! :)

      Διαγραφή
  12. Γεια σου βρε Ρουλιώ με τα κρυμμένα σου χαρτάκια που κρύβουν μικρούς θησαυρούς. Αν δεν μας το έλεγες, θα νόμιζα πως το έγραψε ένας ποιητής που τραγουδάει τη θάλασσα. Πρέπει να ήσουν φουλ ερωτευμένη εκείνη την εποχή. Υπέροχο είναι! Καλό μας μήνα! Εγώ έχω αρχίσει να μετράω αντίστροφα ήδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βρε αγαπη μου θυσαυρούς δεν τους λες...αλλά.. ναι ήμουν και είμαι ακόμα ερωτευμένη ..και όχι μονο μαζί της..χα..χ.α.. πόσο να σε ευχαριστήσω..και είναι τιμή μου καθε φορα Κανελλάκι μου εσύ που γραφεις τόσο ομορφα..να μου αφήνεις πάντα εναν όμορφο λόγο.!!
      τοσο που καθηστερησα να απαντησω στο σχόλιο ..πως να πω καλο μηνα; που κοντευει να περασει ο δόλιος..χα..χα :D είμαι όμως πολύ χαρουμενη που θα μετράω και εγω αντίστρωφαααααα!!!καλό καλοκιαρακι όμως θα πουμε γιατί έχει πίσω ακομα πολύ ε;...να περνας όμορφα ότι και να κανεις..φιλω σε!! :k <3

      Διαγραφή
  13. Σμαραγδένια μου καλημέρα.Η θάλασσα η μεγάλη μου αγάπη και του Δημήτρη δηλαδή , ψαράκι..τι περιμένεις, βλέπει θάλασσα και θέλει να χωθεί.Απλά πια με την..ηλικία και τα μειονεκτήματα της πλέον δύσκολα μπαίνουμε μέσα.Μακάρι να μπορούσα να την έχω μπροστά μου να τη βλέπω όπως εσύ κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεεε ναι φιλενάδα.. σε καταλαβαίνω απόλυτα μια απο τα ίδια και εμείς..ερχονται και αυτά με τον χρόνο μαζί τον ατιμο....απλα συμβιβαζόμαστε με κάποια πράγματα.. και συνεχίζουμε με αλλα πιο προσιτά π.χ. κτήμα...
      Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα....η ζωη θα ήταν βαρετή..ε αχτιδα μου;
      καλο καλοκαιρακι να έχουμε να κανεις ότι μπορεί να σε κανει να περνας όμορφα φιλη μου..
      Καλό Σαββατοκύριακο.. φιλακιααα!!:D <3

      Διαγραφή
  14. Καλημερα Ρουλακι μου.θαλασσες βλεπω και θαλασσες δεν μπαινω.εδω στα μερη μας εχει πεσει καταρα και γεμισαν οι παραλιες μας μεδουσες.εχουμε ηδη εναν χτυπημενο πισωπλατα στην οικογενεια.οποτε φετος απο μακρυα.μηπως να ξεθαψεις και αλλα τετοια ωραια απο μπλοκακια παλια;τα φιλια μου την αγαπη μου και να περασετε ενα πολυ ομορφο καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω όντως αυτό ειναι προβλημα με τις μέδουσες..Λιτσα μου ..): έχει και τα άσκημα της η θάλασσα .. απλα όταν την βλέπεις καθημερινα μπροστα σου.. γίνεται κάτι σαν την οικογένεια σου... που είναι γύρω σου..!!
      Ελπίζω γρήγορα να έχετε πάλι καθαρή θάλασσα κοντα σας...και να περάσετε όσο καλύτερα γίνεται..
      καλό Σαββατοκυριακο .. φιλακιαααα!! :k :)

      Διαγραφή
  15. Από πάντα και για πάντα είσαι υπέροχη και γράφεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ!!!!!
    Καλό μήνα!!!
    Αύριο...
    http://www.ekriti.gr/%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%85%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CF%80%CE%B7%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου αδέρφι... δες πότε σου απαντω στο σχόλιο .. κοντεψε να τελειώσει ο μηνας..χα..χα..τι να μου πεις ε; ξερω οτι και να πεις θα έχεις δικιο αλλα αυτο το καλοκαιρακι με έχει αποσυντονισει και εχω χαλαρώσει πολύ... σε ευχαριστώ πολύ για το λινκ να περνας ομορφα .. θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!:k :) <3

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Καλο υπόλοιπο μήνα και σε σενα Μαρία Ελενα μου εστω και καθυστερημενα .. να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλά δροσερα μπάνια στις βολτες στην θαλασσα... φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  17. Εύχομαι πάντα να βρίσκεις λόγους να εμπνέεσαι. Υπέροχες οι φωτογραφίες και οι σκέψεις σου. Καλό μήνα Σμαραγδένια μου. Με χαμόγελο και τσαχπινιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου μακαρι να γίνεται αυτό γιατί είναι δυσκολο οταν η εμπνευση σε αποχαιρετα..!!! θέλεις καμια φορα να γράψεις κάτι και δεν σου βγαινει...!!
      Χαίρομαι που σου αρεσαν Μαρίνα μου η θάλασσα ειναι πλανεύτρα και ποιος δεν την λατρεύει.. !!
      Καλό μήνα Μαρινακι μου.. εστω και καθυστεριμενα...και σε σενα με χαμόγελο παντα .. εννοειτε να περνας ομορφα καλή Κυριακη .. φιλακιαααα!!:k :)

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Ρούλα μου, να περνάς όμορφα και να μας φτιάχνεις τη διάθεση με τις υπέροχες φωτογραφίες σου! Τι όμορφιά είναι αυτή που αποτύπωσες με το φακό σου και πόσο όμορφα τα λόγια σου! Την θάλασσα την λατρεύω κι εγώ αλλά προς το παρόν την βλέπουμε μόνο από μακριά γιατί έχουν γεμίσει οι παραλίες μέδουσες και φοβόμαστε να κολυμπήσουμε. Σε φιλούμε γλυκά με τη Γεωργία και σου στέλνουμε την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σας εφτιαξα την διάθεση κορίτσια μου εστω και ετσι.. ομως αυτο με τις μέδουσες το εγραψε μια φιλη πιο πανω.. τι κριμα όμως να θελεις να κανεις ενα μπανιο και να υπαρχει αυτό το πρόβλημα..ελπίζω να φυγουν γρήγορα.. για απαολαυσετε τα μπανια σας Θάλεια μου... να περνατε όμορφα ότι και να κανετε φιλακιαααα :k :)

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα λόγια έγραψες για την απέραντη γαλάζια θάλασσα, Ρούλα μου! Και είμαι σίγουρη πως τα παλιά μπλοκάκια σου κρύβουν ακόμα πολλόύς στοίχους που θα χαρούμε να μας τους παρουσιάσεις κάποια μέρα!
    Καλό μήνα, σου εύχομαι, καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ Μαριάννα μου γραμμένες μικρές σκεψεις ήταν ..πριν απο πολλα πολλα χρονια..ηταν και κάπου καπου τις ξεθάβω..!! τοτε εποχή χωρίς ιντερνετ ..είχα χρονο και για σκεψεις...τωρα ππου να τον βρώ μέχρι να απαντησω στα σχόλια .. παει η βδομαδα... !!
      Καλό μηνα να έχεις και εσύ φιλη μου και ας κοντευει το ενα τριτο του να έχει φυγει...καλο καλοκαιράκι Μαριαννα μου να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  20. Ωδή στο απέραντο γαλάζιο,σε συνδυασμό με τις υπέροχες φωτογραφίες σου Ρούλα μου.Πολλα χαμόγελα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είδα τις θαλασσινες σου φωτογραφίες Ρούλα μου και ζήλεψα. Να είσαι καλά και να έχεις ένα πολύ πολύ όμορφο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα Ρουλάκι και καλό καλοκαίρι να έχεις τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα Ρούλα μου! Την λατρεύω!!!! Και ήσυχη και θυμωμένη! Την λατρεύω αλλά την σέβομαι κιόλας! Δεν ζω χωρίς να την δω έστω και 2 λεπτά την ημέρα... Φιλάκια!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή