Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΤΑΣ..!!


Αυτή θα είναι η πιο σύντομη μέχρι τώρα αναδημοσίευση μου φίλοι μου γιατί θα σας παραπέμψω σε ένα από τα πολύ όμορφα ιστολόγια  του  Αντώνη Κρασάκη που λέγεται ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ !!!
Είναι ο δάσκαλος που  μεταλαμπαδεύει τις αξίες της ζωής στις μικρές ψυχές των παιδιών!
Είχα την  χαρά και την τιμή να δημοσιεύσει ξανά ένα μικρό παραμύθι μου..
             Το μυστικό της Σοφίτας
Η εικονογράφηση είναι δική τους!!
Θα χαιρόμουν πολύ να περνούσατε από εκεί μια βόλτα....και ναι...ας γίνουμε για λίγο παιδιά..!!
Παρεάκι μου να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε σαν τα παιδιά όπως λέγεται και το ιστολόγιο του φίλου μας!!
Θα τα πούμε σύντομα ..σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!

21 σχόλια:

  1. Ο Αντώνης κάνει σπουδαία δουλειά με τα παιδιά και του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!
    'Οπως και σε σένα, Ρούλα μου, που έχεις γράψει τόσα ωραία κείμενα για τα παιδιά!
    Θα περάσω να διαβάσω το παραμυθάκι σου!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο όμορφο να κρατάμε ζωντανό το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας Ρούλα μου! Γι' αυτό θα αδράξω την ευκαιρία και θα επισκεφθώ το μπλογκ που μας προτείνεις, για να διαβάσω το παραμύθι σου, ξέροντας ότι θα είναι υπέροχο όπως και όλα όσα έχεις γράψει!
    Την αγάπη μου φίλη
    Φιλιά, καλό σου ξημέρωμα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, Ρούλα μου. Περνάω μια βόλτα από τον Αντώνη. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Σμαραγδένια μου και πάω να ενημερωθώ για το μπλοκ αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Ρούλα μου
    Σε διάβασα είσαι υπέροχα τρυφερή

    Φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. yperoxo!!!!!!!!!!!!!!!μπραβο γλυκια μου!!!μας ταξιδεψες!!!συνεχισεεεεεεεεεεε....περιμενουμε κιαλλα!!!
    με αγαπη...
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο, τρυφερό, νοσταλγικό! Η μικρή Αλεξάνδρα με τράβηξε κοντά της στη σοφίτα (και δεν γράφω κάτι άλλο, για να μην αποκαλύψω, άθελά μου, κάτι από την πλοκή!)
    Να είσαι καλά, Σμαραγδένια μου, που μοιράζεσαι τους θησαυρούς σου μαζί μας! <3

    ΥΓ. Ευχαριστίες που, χάρη στο παραμύθι σου, γνώρισα το ιστολόγιο του κ. Κρασάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ουφ οκ σε βρηκα καλη μου....φυσικα θα περασουμε......καθε προσπαθεια πρεπει να επιβραβευεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου γι αυτό το παραμύθι με τη μικρή Αλεξάνδρα. Όπως έγραψα και στο σχόλιό μου στο όμορφο ιστολόγιο που έγινες αιτία να γνωρίσω είναι τόσο ζωντανά γραμμένο που αισθάνεσαι ότι το ζεις, νοιώθεις τον άνεμο, βλέπεις τα κύματα, ακούς τη γοργόνα μα τι ωραίες εικόνες που έγραψες!!! Μπράβο σου
    Υπέροχα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά στην πιο δραστήρια μορφή της μπλογκογειτονιάς μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο παραμύθι γιαγιά- παραμυθού .
    Κρίμα που τα παιδιά τα έχει κερδίσει η τεχνολογία και χάνουν την ομορφιά του βιβλίου .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα Ρούλα μου! Χριστός Ανέστη!
    Συγχαρητηρια για το εκπληκτικό παραμύθι που έγραψες!
    Θαύμασα την υπέροχη εικονογράφηση που ταίριαξε πολυ με το θέμα του παραμυθιού!!!
    Νασαι καλα φίλη μου! Καλο ΣΚ!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρυφερό μου Ρουλάκι, έγραψες με όλη την παιδικότητα που σε διακρίνει, ένα υπέροχο και διδαχτικό παραμύθι. Για μικρά αλλά και για μεγάλα παιδιά. Μας σύστησες και τον κ. Κρασάκη με την ευκαιρία...
    Να είσαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις στα όμορφα "μπαλκονάκια" της σκέψης σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε ευχαριστω και εγω σμαραγδενια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω το βίωμα να γίνουμε πάλι παιδιά. Έχει άπειρα πράγματα να μας δώσει.
    Ρούλα μου πολύ όμορφο. Σε ευχαριστούμε πολύ.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δύο υπέροχοι άνθρωποι συνεργάστηκαν και το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι λίγοτερο από ονειρεμένο! Είσαι υπέροχη Ρούλα μου. Εκτυπώνω το παραμύθι για το σχολείο! Συγχαρητήρια και πάλι σε εσένα αλλά και στον κύριο Αντώνη που αγαπάμε εξίσου!!! Σε φιλώ φοβερή γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόνο υπέροχα πράγματα μπορούν να δημιουργηθούν από τη συνεργασία δυο υπέροχων ανθρώπων!!!
    Πολλά συγχαρητήρια και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με συγκίνηση διάβασα όλα τα όμορφα σχόλια που αφήσατε κάτω από το "Μυστικό της Σοφίτας", το υπέροχο παραμύθι της κοινής μας φίλης Ρούλας, που μας ταξίδεψε, σαν να ήμασταν μικρά παιδιά. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ", τα καλά σας λόγια που δείχνουν την αγάπη σας για τα παιδιά και τα ξεχωριστά παραμύθια, αλλά και γιατί ήρθατε στην όμορφη παρέα των φίλων του ιστολογίου. Εύχομαι να σας κρατάμε μια όμορφη συντροφιά και κάθε ανάρτησή μας να σας προσφέρει χαρά και λαμπερά χαμόγελα!

    Με πολλές φίλες από εσάς διατηρώ φιλία πολλών ετών, από το 2011, είτε μέσα από το ιστολόγιο είτε μέσα από το facebook και χαίρομαι πολύ γι' αυτό! Κάποιες, μάλιστα, σας έχω γνωρίσει και προσωπικά, σε εκδηλώσεις-παρουσιάσεις κοινών μας φίλων!

    Πολλά συγχαρητήρια ανήκουν στην αγαπημένη μας Ρούλα και στα ξεχωριστό ταλέντο της. Πιστεύω πως ό,τι αξίζει πραγματικά, θα πρέπει να προσφέρεται με αγάπη στα παιδιά, γι' αυτό και δημοσίευσα το παραμύθι της "Το μυστικό της Σοφίτας", το οποίο είχε μεγάλη απήχηση στους μικρούς μαθητές.

    Ρούλα μου, σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα γερή και να έχεις αστείρευτη ενέργεια και φαντασία, ώστε να δημιουργείς μικρά και μεγάλα αριστουργήματα! Σ' ευχαριστώ για το όμορφο παραμύθι που μοιράστηκες μαζί μας! Αναμένω με χαρά το επόμενο για δημοσίευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ φιλε μας με τιμουν τα ομορφα λογια σου..και χαιρομαι πραγματι που βρισκομαι σ
      αυτον τον χωρο.. μαζι σας.. να είσαι παντα καλα ...!!θα τα πουμε!!! !!

      Διαγραφή
  18. Αγαπημενη μου φιλοι και φιλες..σας ζητώ συγνωμη γιατι δεν μπόρεσα αυτη την φορα να παντησω στον καθενα σας ξεχωριστα.. και να σας ευχαριστησω για τα τόσο ομορφα σχόλια σας..
    Καποιες φορες λογοι ανεξαρτητοι απο την θεληση μας.. δεν μας αφηνουν χρονο γι αυτό ..
    Θα προαπαθησω να τα πουμε περνόντας απο τους δικούς σας χώρους !!
    Να είστε όλοι καλα να περνατε όμορφα με ότι αγαπατε να κανετε!! σας ευχαριστώ πολύ όλους σας..!!!! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστώ, τρέχω να σε διαβάσω, να γνωρίσω και το φίλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή