Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

ΠΛΕΚΟΝΤΑΣ...!!!

Ερχονται κάτι στιγμές από μηχανής Θεού να σε βγάλουν από την αδράνεια  και το σοκ που σου προκαλούν τα γεγονότα γύρω σου και να κάνουν το μυαλό να ξεκολλήσει και να αρχίσει να δουλεύει κατά πως μόνο εκείνο ξέρει.
Και να που εκτός από την καθημερινότητα της ζωής .. υπάρχει και η απρόσμενη δημιουργία..
Τώρα που τελειώνει το καλοκαιράκι.. την περασμένη  εβδομάδα..ήρθε η μικρή   εγγονή να   κάνει εδώ διακοπές από την Πάτρα που σπουδάζει και μου λέει..
Γιαγιά..είδα ένα πλεχτό μαγιουδάκι μήπως μπορείς να μου το φτιάξεις;
Εμ αν δεν μπορώ να σου φτιάξω εγώ πλεχτό μαγιό αγάπη μου ποιος θα στο φτιάξει της λέω χαμογελώντας και αγκαλιάζοντας τη...
είσαι ο από μηχανής Θεός μωρό μου..(το μωρό επειδή είναι το μικρό μας) 
Το πλέξιμο είναι μια από τις μεγάλες μου αγάπες και είναι αυτό που με ξεκουράζει όταν με πιέζουν καταστάσεις !!
Πήρα λοιπόν την κλωστή και το βελονάκι   και άρχισα να απασχολώ το μυαλό μου και τα χέρια μου.



Η χαρά της όταν το φόρεσε ήταν αυτή που μου  έφερε το χαμόγελο στα χείλη..
Τελικά... η δημιουργία είναι αυτή που μας κάνει να νιώθουμε χρήσιμοι, όταν η ζωή διεκδικεί την καθημερινότητα της!!
Να είσαστε όλοι καλά..να αγαπάτε... μόνο η αγάπη  είναι η κινητήριος δύναμη του ανθρώπου.. κάνει θαύματα!! 
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα..
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς που περνάτε και τα λέμε!!

 



28 σχόλια:

  1. Τι τέλειο μαγιό που έφτιαξες χρυσοχέρα γιαγιά !!!!! Θα το χαρεί σίγουρα πολύ η εγγονή σου !!!!
    Αυτό θα πει αγάπη !!!!! Καλή εβδομάδα καλή μου και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι οι γιαγιαδες ποτε δεν λενε όχι Ρανια μου και για μενα χαρα ηταν να κανω κατι που μου ζητανε.. γιατί δεν ειναι πολύ απαιτητικα τα παιδια... ξεφυγουμε και λιγο ..με το να φτιαχνουμε πραγματα..για τους αγαπημενους μας..και οχι μονο.. το καλοκαιρακι τελειωνει σιγα σιγα και ισα που προλαβα να της το φτιαξω...
      Να είσαι καλά φιλεναδα.. και να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!
      Να

      Διαγραφή
  2. Η δημιουργία είναι το βάλσαμο της πονεμένης ψυχής.
    Και το μαγιό τέλειο!!!
    Φιλιά πολλά και καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου το να απασχολεις και τα χερια σου και το μυαλο σου μετα απο δυσκολες καταστασεις οπως αυτή που μας σόκαρε πριν λιγο καιρό..ειναι πραγματι ψυχοθεραπεια ..
      Τα μπανια μας αν και λίγα λογο καιρού..θα συνεχιστοπυν μεχρι τελος Αυγουστου λεμε πρωτα ο Θεός..
      Να εχεις καλη μου ενα ομορφο υπολοιπο καλοκαιρακι.. να μου φιλησεις την μπεμπούλα σου..και σε σενα να μην μου ζηλευεις πολλά φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  3. Είσαι μια γλυκιά νότα τελικά στη ζωή μας

    φιλάκια που σ' αγαπούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ απο καρδιας Λενιω μου.. γεματο σοροπι το σχολιο σου με γλυκανε..
      Να είσαι καλα μάτια μου και να προσεχεις την Ελενη ..εχω την εννοια σου..φιλι αγαπης!!

      Διαγραφή
  4. Μια καλή αφορμή να διαχειριστούμε τα όποια προβλήματα και να χαλαρώσουμε. Χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα από τη μαυρίλα. Το ήξερες ότι το πλέξιμο έχει παρομοιαστεί με το διαλογισμό; Για χίλιους-δυο λόγους.. Εεε τώρα όταν συνδυάζεται και με το ταλέντο το αποτέλεσμα είναι και εντυπωσιακό και στιλάτο. Μπράβο στη γιαγιά, Καλοφόρετο στην εγγονή με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα το να κανω κατι με τα χερια μου και προπαντως να πλεκω Αννικα μου με χαλαρωνει..το πιστευω αυτό που λες .. παλια στα νιατα μου κεντουσα στην μηχανή αζούρια..ασπροκεντημα..και αλλα.
      Ταυτόχρονια είχα διπλα μου μπλοκακι και εγραφα διαφορα... είχα συνδιασει αυτα τα δυο και τα ειχα ταυτισει τοσο πολύ που όταν σταματιασα να ραβω λογο δυσκολίας στα δαχτυλα και κουρασης.. σταματησα και να γραφω...τωρα με βοηθά το πλεξιμο..να χαλαρωνω μετα απο δυσκολίες..και να σκεφτομαι θετικα ..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια..
      Να εισαι καλά και να περνας ομορφα.. φιλια!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το μαγιό χρυσοχέρα γιαγιά. Καλά μπάνια στην εγγονή σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Ελενη μου σιγουρα ξερεις οτι οι γιαγιαδες κανουν όλα τα χατιρια στα εγγονια τους γι αυτό και τα κακομαθενουμε αλλά αυτη ειναι η χαρα μας..ε;
      Οσο για τα μπανια φετος ο καιρός τα χαλασε παντου .. την μια βρεχει επανω και την αλλη κανει μπορώρ εδω κατω.. ευτυχως εχει δροσούλα.. ελπίζω ο Σεπτεμβρης να ειναι καλύτερος..
      να περνας καλα φίλη μου καλο σου Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  6. τι υπέροχο μαγιω!!!
    τυχερη που σε εχει γιαγια της!
    να τη χαιρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή και εγω που την εχω εγγονή Λιτσα μου σε ευχαριστω παρα πολύ .. να εχουν την υγεια τους όλα τα παιδια του κοσμου και να χαριζουν ομορφες στιγμες στους αγαπημενους τους φιλη μου
      Να πεισαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  7. Παραγγελίες δέχεστε, όχι τόσο για μένα μια και φοράω πια μόνο ολόσωμο μαγιό, αλλά είναι για την δική μου εγγονούλα και θα χρειαστεί μόνο το κάτω μια και είναι 9 ετών! ;)
    Όπως είπε και η Μαρία, η δημιουργία απαλύνει τον πόνο και είσαι τυχερή που πιάνουν τόσο όμορφα τα χεράκια σου! :P
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρούλα μου και πάντα με πυξίδα την καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχόμαστε δεχόμαστε..αλλα δεν θα προλάβουμε το καλοκαιρακι θα εχει φυγει χα..χα. αλλά μηπως φετος ήρθε και καθόλου; την εκανε κι αυτό με τοσα που του εχουμε κάνει...λιγο αργα το σκεφτηκα ..αλλα απο του χρονου θα προετημαστουμε καταλληλα με την ωρα μας φιλεναδα..
      Αν δεν ηταν η καρδια πυξιδα μας αλοιμονο στον ανθρωπο που δεν την εχει.!!!
      Να είσαι καλα μαγισσουλα μου και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα θαλασσινα!!

      Διαγραφή
  8. παραγγελιες δεχεσαι ρουλιτσα μου?αμα εισαι χρυσοχερα παιδι μου κανεις θαυματα.πολλα φιλια και να περνας ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. και εσύ παραγγελια θελεις Λιτσα μου; εδώ ειμαι εγω.. με την σειρα καλέ; χι..χι..
      Ειναι να μην κανω την αρχή..εδώ τα καλα μαγιό..για του χρόνου!!!!παει το καλοκαιρακι φιλεναδα..
      οπου νανε θα επιστρεψουμε στην πόλη.. και εκει με περιμενει αστα να μην στα λεω.. τοσους μηνες το σπιτι ...τι ξεκονισμα θα θελει..!! πως περασε ο καιρός ουτε που τον καταλαβαμε...
      Ας εχουμε υγεια μονο και όλα καλα ..να περνας καλά φιλη μου.. καλο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το μαγιό της,με γειά της και καλοφορετο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου..αν και κντήστρα πολλα χρονια με έχει κερδισει το πλεξιμο..με κανει να νιωθω ποι χαλαρα.. οταν πλεκω.. !!
      βεβαια το κεντημα ειναι η κορυφή ολων!!
      Να περνας ομορφα οτι και ν ακανεις.. καλό σου Σαββατοκυριακο.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  10. Αν δεν φτιάξεις εσύ για την εγγονουλα σου, ποια θα φτιάξει Ρουλίτσα μου;
    Με γεια να το χαρεί και Γεια στα χέρια σου .
    Εγώ εφέτος αρκουμε στο να ταΐζω και να λέω παραμύθια για να κοιμηθούν.
    Του χρόνου βλέπουμε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός που επαιζα μαζι τους και του έλεγα παραμυθια περασε ανεπιστρεπτί φιλεναδα ..να μην σου πω πως μου λειπουν αυτα τα χρονια.. γι αυτό απόλαυσε τα τωρα Ρένα μου με τις δικες σου και ας ειναι κουραστικά λιγο.. οταν μεγαλώσουν θα ζητανε άλλα χα..χα. να προετοιμάζεσαι..
      Ευτυχως και ξερουμε να λες να ραβουμε και να πλεκουμε και τα κανουμε χαρουμενα οταν τους κανουμε τα χατιρια.. αυτες ειναι οι αγαπες που σε κανουν να νιωθεις όμορφα φιλεναδα..
      Να περνατε ομορφα..και να εχετε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο.. φιλακια σε όλους σας!!

      Διαγραφή
  11. μπράβο στην εγγονή που προτίμησε τη γιαγιά
    μπράβο στη γιαγιά - ωραίο το χειροποίητο μαγιό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δυο
      πολύ δελφινακι μου οι γιαγιαδες ειναι γι αυτες τις δουλειες να ικανοποιουν τις επιθυμιες των εγγονιών τους ..πως να πεις όχι όταν ξερεις να φτιαχνεις αυτό που θα σου ζητησουν!!
      Να περάσεις ομορφα το υπολοιπο καλοκαιρακι σου φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  12. Κιόλο αυτό το μαγικό μαγιό, μόνο με ένα βελονάκι; Καλοφόρετο!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ καλοκαιριού, με το καλό της Παναγίας!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμασου να μαθεις να πλεκεις σδέρφι μου χα..χα.. να ξερεις πόσο γρήγορα μεγαλωνουν και εχουν επιθυμιες που δεν θα μπορείς να αρνηθεις αν μπορεις να τις κανεις!! γι αυτό κανονισε..χα..χα..
      χαίρομαι που σου αρεσε αγαπη μου.. τωρα κεντώ.... τον Καζαντζακη...μια που εχει πέσει χαλάρωση στα μπλοκ..
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι Βαρβαρουλα μου η Παναγιά μαζί σου!! θα τα πουμε ναι; φιλακια σε όλους και στην Αννουλα ξεχωριστα..!!!!

      Διαγραφή
  13. Θα αρχίσω με τη φράση: Φιληνάδα σε επιθύμησα!!!!!Τώρα να σου πω να μου φτιάξεις τέτοιο...μπικινάκι θα υπάρχει πρόβλημα στα αμέτρητα κουβάρια που θα χρειαζόσουν. Αχ! γλυκιά γιαγιά..τι τυχερή εγγονούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσι μου και εγω σε πεθυμησα μου βγαινουν τόσες πολλες δουλειες εδώ που πολλες φορε δεν προλαβαινω να αυτε στον υπολογιστή να κατσω φιλεναδα.. δεν τι ωρα βρηκα ελευθερη να απαντησω στο σχόλιο σου..οσο για το μπικινακι σου να σου παρω μετρα ναι;..χι..χι. θα τα πουμε αχτιδα μου μολις μπορεσω.. να εισαι καλα και να προσσεχεις καλο σου ξημερωμα...φιλακιαααα !!

      Διαγραφή
  14. Ρουλίτσα μου έγινε πανέμορφο! Μπράβο σου και με γεια της!
    Ψυχοθεραπεία είναι όταν ασχολείσαι με κάτι δημιουργικό, συμφωνώ. Με την τραγωδία που συμπάσχουμε όλοι, εμείς μυρίζαμε και βλέπαμε να φέρνει ο αέρας διάφορα, αρρωστήσαμε...
    Εύχομαι να ασκείς το χόμπι σου σκεπτόμενη μόνο ευχάριστα πλέον γλυκιά μου!
    Φιλάκια πολλά, όμορφα να περνάς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου ευτυχως που ξερουμε και πεντε πραγματα και αυτό μας δινει διεξοδο στις δυσκολες καταστάσεις.. ξενες ή δικες μας ..θα κανει χρονο να περασει αυτή η φρικη...ομως η ζωή θα συνεχισει να υπαρχει γυρω μας..
      Να είσαι καλα φίλη μου καλή εβδομαδα να εχεις σε ευχαρσιτω που με θυμασαι.. θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!

      Διαγραφή