Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

ΟΤΑΝ Η ΧΑΡΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ....!!!

Όταν η χαρά και η αγάπη..(αυτές οι δυο πάνε πακέτο) )..βρίσκουν τον δρόμο και έρχονται να  σου χτυπήσουν την πόρτα, τότε ανοίγεις την αγκαλιά σου διάπλατα και τα σφίγγεις, τα σφίγγεις  τόσο δυνατά...από τον φόβο στην αρχή να μην σου φύγουν  μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι είναι αληθινά και όχι όνειρο, με την καρδιά σου έτοιμη να σπάσει...(  έχει και τα χρονάκια της η άτιμη)..από ανείπωτο χαρούμενο συναίσθημα, τότε νιώθεις το πιο τυχερό πλάσμα στον κόσμο,  ευλογείς τον Θεό...και ευχαριστείς  το bloggihg; την μοίρα; όλα μαζί;που έχεις γνωρίσει στην ζωή σου τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους.!!!!!
Θα αναρωτιέστε σίγουρα για τι πράγμα μιλώ..
Δεν είναι πράγμα.. είναι συναίσθημα ..που έρχεται και σε βρίσκει.. σου γεμίζει το είναι σου ...και εύχεσαι να μην το χάσεις ποτέ σου.!!!
Το ξέρω με έπιασε πάλι η πολυλογία μου...αλλά αφού δεν είστε μπροστά μου να δείτε τα μάτια μου που λάμπουν από χαρά ..προσπαθώ μέσα από τις λέξεις να σας μεταφέρω αυτό το συναίσθημα..και να το μοιραστώ μαζί σας παρεάκι μου.
Το ότι θα έκανε μια έκθεση επιτέλους στην Κρήτη στο Γαβαλοχώρι ένα όμορφο χωριό κοντά στα Χανιά η αγαπημένη μας ζωγράφος Μαρία Βιλλιώτη 

ήταν η αφορμή.. να κάνουμε ένα μικρό ταξιδάκι μέχρι εκεί και να θαυμάσουμε τα υπέροχα έργα της..!!!!!
 Μπορεί εμείς οι μακρινοί να έχουμε δει κατά καιρούς μέσα από  το μπλοκ της έργα της ..αλλά δεν μπορεί να μεταφέρει  την εικόνα τόσο ζωντανά  όταν δεν δεις από κοντά τους πίνακες της..!!
Οι φωτογραφίες μου τι κρίμα  είναι χάλια ... αν θέλετε να δείτε πραγματικά την δουλειά της να περάσετε από το μπλοκ της!!! θα μείνετε άφωνες με τις δημιουργίες   της!!
Στην έκθεση μαζί με όλα  έργα της μου έκανε ένα κλικ ένας από τους πίνακες της που απεικόνιζε ένα τοπίο στην ομίχλη όπου δέσποζε ο Λευκός Πύργος της Θεσσαλονίκης!!!!!!!
Η καρδιά μου βλέποντας τον γέμισε νοσταλγία και στην σκέψη μου πέρασε η ιδέα να τον κάνω δικό μου!!!
Μετά  από λίγες μέρες η Μαρία θα έκανε σεμινάριο ζωγραφικής στο Ηράκλειο και περίμενα πως και πως να την ξαναδώ αλλά και να μιλήσω μαζί της για την απόφαση μου!!
Οπως κάθε χρόνο που κάνει τα σεμινάρια ζωγραφικής εδώ...

εγώ είμαι ατίθαση μαθήτρια..του νηπιαγωγείου..και κάνω τα δικά μου..
ενώ τα άλλα κορίτσια  και μελετηρά είναι
 και το σωστό μάθημα κάνουν..χα..χα..
Την στιγμή που φεύγαμε η δασκάλα μας  με φωνάζει..
Ελα εδώ μου λέει Ρουλίτσα..ωχ..λέω μέσα μου θα με μαλώσει που δεν έκανα το σωστό μάθημα...(που δεν το κάνει ποτέ της..σας ορκίζομαι )...
Βλέπει αυτό που είχα ζωγραφίσει και μου λέει ..

μπράβο κορίτσι μου πολύ ωραία η προσπάθεια σου.. για τον κόπο σου πάρε αυτό το πακέτο από μένα με αγάπη!!
Ανοίγω το πακέτο και μένω κάγκελο!!!!!!
Μέσα από ένα θολό τοπίο ομίχλης με κοιτούσε ο Λευκός Πύργος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πέρασαν αρκετά λεπτά να συνειδητοποιήσω τι εννοούσε η Μαρία...όμως η καρδιά μου που χτυπούσε δυνατά από την χαρά της μου έλεγε ότι όλο αυτό είναι αλήθεια και όχι ένα όνειρο που θα ξυπνούσα και θα χανόταν!!!!
Πείτε μου τώρα πως να περιγράψω το συναίσθημα αυτό.. που λέγεται χαρά και που πηγάζει από την αγάπη  που εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μέσα σ αυτήν την φιλία!!!
Είμαι τόσο... μα τόσο χαρούμενη και ευτυχισμένη  !!!!
!!!!
Ο πίνακας σου βρήκε την θέση που του αρμόζει...Μαράκι μου να τον βλέπω κάθε μέρα και να νιώθω ότι βρίσκομαι στην πατρίδα μου!!!
Ξέρω ότι για να γίνει ένας πίνακας θέλει πολλές μέρες δουλειά.. και πολύ χρόνο να του αφιερώσεις!!!
Το ευχαριστώ.. είναι πολύ φτωχή λέξη αγαπημένη μου !!!!
Αν και εσείς παρεάκι μου έχετε στην ζωή σας ανθρώπους που σας κάνουν να νιώθετε  όμορφα  .. κρατήστε τους !!!
Είναι ευλογία..!!!
Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας.!!
Και  μην ξεχνάτε..να δίνετε το χαμόγελο σας και την αγάπη σας..
θα επιστρέφουν  πάντα πολλαπλάσια!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!
 Η χαρά συνεχίζεται....









 

36 σχόλια:

  1. Τα βλέπω τα ματάκια σου που λάμπουν από χαρά κι από αγάπη.
    Βλέπω όμως και τα ματάκια της Μαρίας που λάμπουν από τη χαρά που σου έδωσε.
    Μπράβο σας κορίτσια.
    Και μόνο γι'αυτή την ανταλλαγή αγάπης, αξίζει το blogging.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ είναι να μην λαμπουν Ρένα μου; λες και διάβασε το μυαλο μου εκεινη την στιγμή η Μαρία!!!!
      εκτος οτι ειναι ένα υπέροχο έργο της είναι οτι οι σκεψεις μας συναντηθηκαν.
      Η δικη μου να τον αποκτήσω παση θυσία ..(δεν τον είχα ξαναδει αυτον τον πίνακα που ειναι όπως μου είπε ζωγραφισμενος σε βελουτε χαρτί που είναι ακομα ποιο δύσκολο να γινει) Ρενα μου.. και η δικη της να μου τον χαρίσει!!!
      Ε.. ειναι να μην νιωσω τόση χαρά!!!!
      Αυτο που το...μπλοκιν μας εχει ενωσει απο την μια ακρη της Ελλαδας στην αλλη.. ειναι το μαγικο του απρόσωπου που γίνεται προσωπικό φιλεναδα.. πόσες φορες δεν το είπαμε ε; :)
      Να περνατε όμορφα εκει πανω Ρένα μου ..!!φιλια σε όλους και στα κοριτσια σας!! φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
    2. Τον έχω δει από κοντά όταν έκανε έκθεση στο εργαστήριο της Ανθούλα.
      Είναι υπέροχος.

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου, πανέμορφος ο πίνακας που σου δώρησε η Μαρία!!!
    Να τον χαίρεσαι και να σε ταξιδεύει πάντα στην πατρίδα σου!
    Και μέσα απ'αυτόν και με τις συμβουλές της δασκάλας, να παίρνεις θάρρος και να μας δείξεις σύντομα και δικά σου έργα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως είναι υπεροχος Μαριαννα μου ηταν η πρωτη φορα που τον είδα..στην εκθεση και τον λατρεψα οχι μονο για το θέμα του αλλά και γι αυτό το βελουδινο ομιχλώδες τοπίο που απεικόνιζε ο πίνακας.!!
      Που να φανταστω την σκεψη της εκείνη την στιγμή φιλη μου..και μονο που θα τον εχω μπροστα μου ολη μερα μου φτανει..
      Οσο για τα σεμιναρια.. αστα κανω τα δικα μου χα..χα..
      Να περνας ομορφα καλο υπολοιπο καλοκαιρακι να έχεις .. φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  3. Ο πίνακας που σου χάρισε είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ! δικαιολογημένα είσαι τόσο χαρούμενη και συγκινημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου όσο τον κοιταζω τόσο οι ευχαριστίες μου για το πολύτιμο αυτο δωρο της φίλης μου της Μαρίας.. είναι ατελειώτες.. και γιατί ξερω πόσο κόπο θελει να κανεις τέτοιο εργο.. αν δεις και τους αλλους πίνακες της τοτε θα δεις τι εστί ζωγραφική!!!
      Σε ευχαριστω πολύ να περνας υπεροχα οτι και να κάνεις .. φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν είσαι ατίθαση μαθήτρια (που πολύ αμφιβάλλω), αλλά κρύβεις μια καρδιά γυμνασιοκόριτσου. Μες στον ενθουσιασμό και στην ξεγνοισιά. Χαίρομαι με τη χαρά σου για τα σεμινάρια, αλλά και θαυμάζω αυτό το αριστούργημα που σου χάρισε η Μαρία. Εξαιρετική κίνηση, μπράβο της!!!
    Θα πάω μια βόλτα και στο μπλογκ της για να της γράψω αυτά που λέγαμε.
    Καλή συνέχεια στις ζωγραφικές σου δραστηριότητες και σ' ό,τι άλλο κάνεις Ρουλιώ μου (γιατί όλο και κάτι άλλο θα σκαρώνεις/κεντάς/πλέκεις/μαγειρεύεις/ράβεις κ.λ.π....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ..είμαι Κανελλακι μου..ατίθαση.. γιατί ποτε δεν κανω το σωστό μαθημα..η δακαλα απηύδησε πια μενα και με αφηνει στον κοσμο μου χα..χα..
      Οταν με το καλό γνωριστήτε και από κοντα με την Μαρία θα καταλαβεις τι ανθρωπος είναι.. και είναι απο τα πρωτα ατομα που γνωρισα προσωπικα μεσα απο το μπλοκνκ.. η φλιθα μας κρατα απο την αρχή που μπήκα στον κόσμο του μπλόκινκ φιλεναδα..και είμαι πολύ χαρουμενη γιατί όσες φιλες εχω γνωρίσει μαζι με σένα .. εχω παρει μονο καλα συναισθηματα.. και αυτό αγαπη μου ειναι ευλογια..!!!
      οσο για την ζωγραφικη μου θα περιμενεις στου χρονου παλι στο επομενο σεμιναριο..:) να ξερεις τι γρήγορα που περνα ο ατιμος ο χρονος!! σαν να ήταν χθες θα λεμε του χρονου..!!!..
      Τωρα ειναι η ώρα του κεντηματος του Καζαντζακη!!!!!! ετσι για να μην ξεχνιόμστε...:D
      Να περνας όμορφα φιλεναδα.. την αγαπη μας και τα φιλιά όλων μας!!<3

      Διαγραφή
  5. Κράτησα το μπλογκ της. Έκανα μια πρώτη επίσκεψη Ρούλα. Και η δική σου παρουσίαση έξοχη. Χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να δημιουργούν με αυτόν τον τρόπο.
    Καλή της δύναμη και συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαρία εκτός απο εξαιρετική καλιτεχνης ειναι και εξαιρετικός ανθρωπος γεματος θετικη ενεργεια ..και δεν το λεω τωρα μονο αλλά απο την στιγμή που εχουμε γνωριστεί οικογενειακως... εδώ και χρόνια .. δινουμε ραντεβού μια φορα τον χρονο αλλα αυτο το ραντεβου καθε φορα αξιζει πολλα.. Η κινηση της αυτή με αφησε αφωνη...!!!
      Να την έχει ο Θεός και να ειναι παντα!! και όλο τον κόσμο μαζι!!!
      Δεν ξερω αν εισαι στην Αθηνα αλλα αν ποτε ακουσεις για εκθεση της να πας απο κοντα τα εργα της ειναι πολύ καλύτερα !!!
      Να εισαι κααλά και να έχεις ενα ομορφο υπολοιπο καλοκαιρακι!!:)

      Διαγραφή
  6. Ήξερα από καιρό για το ταλέντο της Μαρίας Βιλλιώτη, όπως και για τα σεμινάρια της και χαίρομαι που πήρες μέρος μαζί με άλλες στα νέα της μαθήματα της! ;)
    Το δώρο της, το αξίζεις Ρούλα μου, γιατί η Μαρία ήξερε την αδυναμία σου στην Θεσσαλονίκη! :P
    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα με πυξίδα την καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον πρωτο χρονο που μπηκα στον κόσμο του μπλοκνκ Στεφανια μου η Μαρία ηταν απο τα πρωτα ατομα που ήρθε στην Κρητη και γνωριστικαμε από κοντα!!!..η φιλια αυτή κρατάει χρονια τωρα και είμαι πολύ περηφανη για την φιλία της όπως και για ολες τις φιλες που εχουν περασει από εδώ..!!
      Με αιφνιδίασε χαρούμενα με την αποφαση της .. ήταν εκπληξη μεγαλη ...είναι καποιες σκεψεις που συμπνεουν και νομιζεις ότι καποιο αορατο νημα τις ενωνει!!
      Τι να πω φιλεναδα..πως ειμαι πολύ χαρούμενη; δεν φαινεται; :)
      Μακαρι να εχουμε μονο χαρες Στεφανία μου όλοι μας.. να περνας ομορφα φιλακια χαρουμενα..!! :D

      Διαγραφή
  7. Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει (Τάσος Λειβαδίτης) Είναι ωραίο να μπορείς να μοιράζεσαι όμορφες στιγμές γεμάτες αγάπη, χαμόγελα, γνώση. Κι όταν η προσφορά βγαίνει απ’ την ψυχή τότε πραγματικά είναι ευλογία. Αυτές οι στιγμές κάνουν τον κόσμο μας πιο όμορφο. Γιατί η πιο μικρή προσφορά έχει μεγάλη αξία και μακάρι Σμαραγδένια μου η ζωή σου να είναι πάντα έτσι. Να έχεις ανθρώπους κοντά σου με αρετές γενναιόδωρες, να μοιράζεσαι μια αγκαλιά κι ένα χαμόγελο!!!! Πέρασα απ' το blog της Μ. Βιλλιώτη ( Πνοές Τέχνης) Καταπληκτική δουλειά!!...Να είσαι καλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μοίρασμα .. Αννικα μου και δεν εννοώ το υλικό αλλα το συναισθηματικό.. ειναι που ο ανθρωπος θελει!! και η χαρα είναι ενα απο ωραιότερα συναισθηματα..που οταν το μοιραστείς κανεις και εκεινους που συμετέχουν σ αυτό το..μοίρασμα να χαμογελουν και να χαιρονται με την χαρα σου..:)
      Αυτο ακριβως ήθελα να κανω.. να μοιραστώ μαζι σας την χαρα μου και χαιρομαι όταν το καταφερνω..θα συμφωνήσω μαζι σου για τις στιγμές που για να γινουν όμορφες χρειαζονται και όμορφοι ανθρωποι μια απο αυτούς ειναι και η αγαπημενη μου φιλη μου η Μαρία η Βιλλιωτη...που οι πίνακες της εχουν βραβευτεί και στο εξωτερικό!!!
      ειναι αλήθεια οτι tωρα τελευταια πολλες φιλες εχουν αφήσει τα μπλοκ τους γιατί το φεης μπουκ ειναι πιο αμεσο.. (εγω δεν εχω) και η Μαρία λόγο υποχρεώσεων.. δεν εχει χρονο.. ομως η αυσία της φιλιας δεν είναι το μπλοκ φιλη μου.. ειναι η αμεση επαφή με εκεινους που αγαπας και ξερουν οτι τους σκεφτεσαι..οσο μακρυα και να είναι !! για μενα αυτό μετραει..η ουσιαστική επαφή.. και αυτή υπαρχει πάντα..!!! γι αυτό χαιρομαι τοσο!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου φιλη μου καλοδεχουμενες..!!
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλη κυριακη!!! φιλιααααα!!! :)

      Διαγραφή
    2. Καλή μου Σμαραγδένια!! Παίρνω το θάρρος να σου απαντήσω και σου ζητώ συγνώμη για την κατάχρηση του χρόνου σου. Θέλω να ξέρεις πως συμφωνώ μαζί σου και σε καταλαβαίνω απόλυτα.
      Οι σχέσεις των ανθρώπων είναι δυνατές όταν υπάρχουν καθαρά αισθήματα, όταν υπάρχουν άνθρωποι που μοιράζονται την ψυχή τους χωρίς αντάλλαγμα. Αυτούς τους ανθρώπους αξίζει να τους έχουμε δίπλα μας.
      Έτσι ακριβώς νιώθω κι εγώ, όταν από τύχη «συνάντησα» φίλες (υπέροχους ανθρώπους) μέσω του blog που μοιραστήκαμε σκέψεις και συναισθήματα. Είναι ωραίο να έχεις κάποιον να ξεδιπλώνεις την καρδιά σου όταν χρειάζεται. Για την αμέριστη αυτή φιλία, σας είμαι ευγνώμων……….Να είστε καλά!! Σας ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. Αχ πόσο χαίρομαι με τη χαρά που πήρες Σμαραγδάκι μου!!!!Είναι τόσο όμορφο συναίσθημα και μεταδίδεται και στον δωρεοδόχο που το κάνει με γεμάτη την καρδιά του ΑΓΑΠΗ!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ που αυτός ο πίνακας έφτασε στα χέρια σου απο ανθρώπους που σ αγαπούν πραγματικά και ήθελαν να στο δέιξουν ακόμα μία φορά!!!
    Φιλιά πολλά κι ευχομαι τα ταξίδια στην όμορφη Θεσσαλονίκη να μην ειναι μόνο του μυαλού μέσω του πίνακα,αλλά και να πραγματοποιηθούν.Την αγάπη μου πάντα κι ας ήταν μία φορά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει γεμισει την καρδια μου μεχρι επανω με χαρα ΧΑΡΑ μου..και όχι μονο αλλα και με την αγαπη που αν δεν υπαρχει αυτή δεν γινεται τιποτε καρδια μου.. αυτό ειναι ευλογια να συνυπάρχουν και τα δυο αυτα συναισθηματα.. :D
      Δεν εχω λόγια για την κινηση Της Μαρίας και όχι μονο..το να συναντηθουν τοσα πνεύματα και να συγκλίνουν σε ενα στοχο.. αυτό και αν ειναι απο τα σπάνια φαινομενα που συμβαινουν μια φορα στην ζωή σου!!! :)
      Με το που το ειδα αυτον το πίνακα ηξερα ότι θα γινοταν δικος μου .. ομως τον τροπο με τον οποιο εγινε ποτε δεν μπορούσα να τον φανταστώ..!Τωρα τον εχω απεναντι μου και νομιζω οτι βρισκομαι στην Σαλονίκη μου!!... :)
      Το Μαρακι με την κινηση του αυτή με εκανε λιωμα λεμε !!! τι να πω δεν ξερω, τα εχω ακομα χαμενα.. ομως χαιρομαι τοσο φιλεναδα και μονο που εχω γνωρίσει όλες σας..και αυτή η όμορφη φιλία.. με ομορφους ανθρωπους κρατα τοσα χρονια!!! Και το ξερεις ΧΑΡΑ μου οτι δεν εχει σημασία αν εχουμε συναντηθει μια φορα μονο ή επαφή που εχουμε τοσα χρονια η αγαπη και η εννοια ειναι αυτό που μενει απο μια και μοναδική συναντηση!!!!μακαρι να υπαρξουν και αλλες φορες..!!!που ξερεις αγαπη μου ποτε δεν λεμε ποτε!!!;)
      Να είσαι καλα ΧΑΡΑ μου και σε ευχαριστω για το μοίρασμα ..χαρηκα που τα ειπαμε και από εδώ..!! φιλακιαααα!! <3


      Διαγραφή
  9. Τι γλυκιά που είσαι Ρούλα μου :)
    Γι αυτό τραβάς κοντά σου γλυκούς ανθρώπους!
    Γι αυτό σ' αγαπάμε όλοι.
    Μπράβο στην Μαρία για την κίνηση της.
    Να χαίρεσαι το δώρο σου και να το θαυμάζεις όπως το θαυμάσαμε κι εμείς!

    Πολλά πολλά φιλάκια :) :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν Σερενατα μου ερχεται και βρισκει η αγαπη τι λογικοτερο να νιωσεις και εσύ το ιδιο συναισθημα.. αυτή ειναι η γλυκαδα που σκεπαζει τις σχεσεις των ανθρωπων που αγαπιουνται πραγματικά!! είναι οτι καλυτερο στην ζωή μας!!:)
      Και η Μαρία είναι μια απο αυτες τις αγαπημενες φιλες απο παλια!!!!!!! <3
      Χαιρομα που εχω γνωρίσει εξαιρετικές φιλες μεσα απο το μπλοκινκ και προσωπικα !!
      Σε ευχαριστω πολύ Σερενατα μου για την ευχή σου να είσαι καλα να περνας ακομα καλήτερα.. φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  10. υπεροχο το εργο .,,οπως υπεροχες και οι δυο κυριες.........να εισαστε καλα και ευλογημενες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι Ιριδα μου και εκτός απο υπέροχο πολύ συναισθηματικο για μενα ειναι η ιδια η πατρίδα μου.. τι αλλο θα μπορουσα να ονειρευτώ καλη μου φιλη ε;
      Και να σκεφτείς μονο πόση δουλεια έχει να κανεις ενα τετποιο πινακα με μολιβια... αν δεν δεις απο κοντα την όλη διαδηκασια..δεν θα καταλαβεις ..το βλεπω τωρα με τα σεμιναρια που μας κανει η Μαρία η κορη μου σαν μαθητρια στο πορτραιτο βλεπω πως εξελισεται η μαθηση της σε αυτό και ειναι πραγματι δημιουργία!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ και οι δυο για τις ευχες σου ιριδα μου !!!
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. και μας λειπουν οι ομορφες εικονες σου και η καλημερα σου !!καλη σου εβδομαδα.. φιλακιααααα :) <3

      Διαγραφή
  11. Είδες τι γίνεται όταν σκέψεις και καρδιές συναντιούνται; Μαγεία!
    Η Μαρία μα είναι σπουδαία δασκάλα αλλά και μοναδικός άνθρωπος!
    Να το χαρείς το δωρο της, υπέροχο όπως όλα τα έργα της!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν δεν ειναι μαγικό Νικη μου; δεν τις λεμε συπτωσεις...τις συναντησεις του μυαλού..πως λεμε τα μεγαλα πνευματα...(οχι το δικο μου..χα..χα) ξερω τι σου λεω..αλλα της Μαρίας που προλαβε το δικό μου..
      Αυτό το.. μοναδικος ανθρωπος ξαναπεστο Νικη μου εκτος από δασκαλα .. βλεπω την πρόοδο της κορης μου που της κανει μαθηματα...εστω μια φορα τον χρονο...!
      Την ξερω και προσωπικα εδω και χρονια.. μονο που ειμαστε μακρυα και βλεπόμαστε μονο τον Αυγουστο..!!
      Ομως το ότι η αποσταση δεν έχει αλλαξει τιποτa απο αυτήν την φιλία λεει πολλα ε;
      Σε ευχαριστω πολύ φιλη μου για την ευχή σου..να περνας καλα εκει στον όμορφο τόπο σου!!
      φιλακιααααα!!:) <3

      Διαγραφή
  12. Χαίρετε παρεούλα μου, χρόνια πολλά!!!
    Άργησα λιγάκι να μπω, αφού στα πολιτιστικά δρώμενα της μικρής μας...πόλης...είχε και Κρητικούς χορούς και τοπικά προιόντα και πολλά...Κρήτης!!!
    Η ανάρτησή σου, δείχνει το μοίρασμα της αγάπης που όταν αυτό βιώνεται, οι ουρανοί διηγούνται δόξα Θεώ, ποίησιν δε χειρών αυτού, αναγγέλει το στερέωμα!
    Την Μαρία την γνώρισα πολύ αργά ως προς εσένα αδερφούλα μου, όμως...μέσα από το υπέροχο blog της, διαβάζω κατά καιρούς θέματα προ γνωριμίας κι έτσι...αναφέρω το χωριό της έκθεσης, μέσα απο την αποκατάσταση των πινάκων, που πραγματικά με συγκίνησε:
    http://pnoestexnis.blogspot.com/2012/08/blog-post.html#.W4J3Ebi_zIU
    Ο Λευκός πύργος είναι η πατρίδα σου!Μπορεί να είναι με ομίχλη, αλλά είναι επειδή δεν ζεις εκεί:)))
    Να χαρείς το δώρο σου και να ξέρεις πως διαβάζω εντελώς τυχαία σήμερα, τον γλάρο Ιωνάθαν!Ίσως μόνο εγω να μην το είχα διαβάσει απ ΄ όλες σας...αλλά είναι τόσο υπέροχο!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΑΣ!!!
    Η χαρά όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται!!!φιλιά πολλά πολλά!!Τα έργα των μαθητριών τα είδα και τα λάτρεψα!Πού ξέρεις..κάποια στιγμή..μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πάλι ο κάναβος, όταν βρεθεί χρόνος! Την αγάπη μου σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το...οι ουρανοί διηγούνται δόξα Θεώ, ποίησιν δε χειρών αυτού, αναγγέλει το στερέωμα! ήταν το ωραιότερο που διαβασα αδερφι μου!!!
      Ετσι ακριβως πρεπει να είναι οταν συμβαίνουν τοσο ταυτόσημες σκεψεις.. και μαλιστα οχι μονο σε δυο ατομα ..χα..χα..
      Το μοίρασμα και όχι μονο πραγματων αλλα περισσότερο συναισθηματων αγαπη μου το έχουμε βιώσει και το βιωνουμε παντα και οταν γινεται αυτό συμβαινουν τα απιστευτα.. τόσο που λες δεν μπορεί να είναι συπτωση.!!!κατι όμορφο κυκλοφορεί εκει εξω που σιγουρα την πρωτη θεσει έχει ο ΘΕΌς..Αν εκεινος δεν μας είχε διδαξει την αγαπη .. τι θα ήταν ο κόσμος χωρις αυτήν ε;
      Οσο για την Μαρία και την αποκαταστεση των εργων στο χωριο..που διαβασες ..(ειδες ποσο ομορφη ειναι αυτή η ιστορια;) απο κοντα που τους ειδαμε εμεις ειναι πολύ καλυτεροι απο την φωτογραφια...
      Η Μαρία οχι μονο ειναι εκπληκτική δασκαλα ..το βλεπω απο την πρόοδο της Κατερίνας μου αλλα και
      οι πινακες της εχουν την τελειοτητα της τεχνης!!:)
      Χα..χα.. τι σκεφτηκες βρε μάτια μου με την ομίχλη..και τον Λευκό πύργο..δεν παιζεσαι λεμε..οντως
      Παντως τωρα που τον εχω καθε μερα απεναντί μου ( τι ευτυχία!!!)είναι σαν να βρισκομαι εκεί..τι να πω για το χαρισμα και τις σκεψεις που συναντηθηκαν .. παρα ενα μεγαλο εχαριστώ πολύ Βαρβαρούλα μου !!!
      Ας εχουμε την ευτυχια να μοιραζομαστε σηναισθηματα και χαρες μονο !!:D
      Να το εχεις τον καναβο στο πίσω μερος του μυαλού σου..χα..χ.α δεν ξερεις πόσο γρηγορα μεγαλώνουν τα μικρα μας!!! :)
      Να είσαι καλα μικρή μου και να περνας παντα ομορφα ευχομαι..!! φιλησε μου την Αννουλα και όλους σας.. γλυκοφιλω σε!!!<3 <3

      Διαγραφή
  13. Κερδίζεις την αγάπη των άλλων Ρούλα μου γιατί το αξίζεις. Υπέροχος ο πίνακας και η χειρονομία πολύ συγκινητική.
    Κι αυτό που ζωγράφισες πολύ όμορφο. Ταλαντούχα οικογένεια είστε να είστε καλά.
    Πάντα τέτοιες χαρές και άπλετη αγάπη να σου χαρίζουν
    Φιλιά πολλά και θα τα λέμε τώρα που επέστρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι αυτό Αννιω μου..ειναι γιατί.. οταν η αγαπη βρισκει τον δρομο και σε βρίσκει..πως να μην της ανοιξεις την αγκαλια σου; αυτα τα αισθηματα ειναι αμφίδρομα πανε και ερχονται.. και ξερουν τον δρομο φιλη μου !
      Η Μαρία οχι μονο με συγκινησε αλλα δεν μπορω να βρω και λογια για ευχαριστω !!
      Ο πίνακας της έχει ξεχωριστή σημειολογία για μενα.. λογο του θέματος της..πατρίδα γαρ.!!!
      Οσο για την δικη μου ζωγραφιά.. ειναι απλα ζωγραφιά!!χα..χα.. :)
      Αννιω μου ελπιζω να περασες ομορφα στις διακοπες σου καλη επιστροφή θα τα λεμε σιγουρα...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες καλοδεμενες ειναι φιλη μου...!φιλακια θαλασσινα ακομα!!!<3

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου, θαυμάζω το δυναμισμό και τη ζωντάνια σου!
    Αυτό σημαίνει ζω κι όχι απλά υπάρχω...
    Να χαίρεσαι τους καλούς σου φίλους, διότι είναι ένα από τα πιο πολύτιμα της ζωής!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαυκη μου .. η αρχη στην ζωή μου είναι να προσπαθούμε να μαθενουμε και να βελτιωνόμαστε προς το καλυτερο ..να έχουμε ενδιαφεροντα μεχρι όσο μπορουμε..να σκεφτόμαστε πως ζουμε μονο μία φορα.!!
      Οσο για τις φίλους τους καλους τους γνώρισα όλους οσους εχω μεσα απο το μπλοκικν..και ειμαι πολύ περηφανη γι αυτόυς..δεν βρίσκεις πολλους τέτοιους στην ζωή σου..γι αυτό ειναι έτσι ακριβως και πολύτιμοι φιλη μου..
      Να περνας ομορφα.. εχει καλοκαιρακι και τον Σεμπτεμβρη!!!φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  15. Πω πω, πανέμορφος ο πίνακας της Μαρίας. Και τόσο γλυκιά η κίνησή της να σου τον δωρίσει. Ναι, Ρούλα μου, η ανθρωπιά και η καλοσύνη παραμένουν παρούσες στις μέρες μας. Να τον χαρείς, φίλη μου. Είναι πραγματικά υπέροχος. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Μία μου; δεν ειναι μονο υπέεροχος..δεν ειναι μονο η κινηση της Μαρίας που με κατασυγκίνησε.. είναι και το θεμα του πίνακα που απεικονιζει.. ενα συμβολο που για μενα σημενει πατρίδα..!! πως να μην είμαι χαρουμενη και ευγνώμων γι αυτό!!
      Το να γνωριζουμμε καλυτερους ανθρώπους απο εμας φιλη μου γινομαστε και εμεις καλύτεροι σαν ανθρωποι...
      Εγω αυτό πιστευω!! και χαιρομαι που μου συμβαίνει!! :)
      Να είσαι καλα να περνας όμορφα οτι και να κανεις..φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  16. Πόσο πολύ χαίρομαι με τη χαρά σου Ρουλίτσα μου!
    Εξαιρετικός ο πίνακας, στολίζει τον τοίχο μιας επίσης εξαιρετικής οικογένειας!
    Ότι είσαι ατίθασο κορίτσι το ξέρω βέβαια, όμως μαθαίνεις πολύ εύκολα και η πρόοδός σου είναι υποδειγματική! Όχι, μην κοκκινίζεις λέμε!

    Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο ντρέπομαι...για την καθυστέρηση, για τα λόγια της ανάρτησης, για τα σχόλια... Που να πάω να κρυφτώ; Με πήραν οι δουλειές της επιστροφής, Ρουλίτσα μου κι όλο είχα στο νου μου να'ρθω να δω τι ανέβασες αλλά που χρόνος. Δεν θέλω να πω πολλά γιατί ό,τι και να πω θα φανεί πολύ λίγο μπροστά στα δικά σου λόγια. Μόνο πως σ'αγαπώ πολύ...αγαπώ κι όλη την οικογένεια μαζί με σένα. Είστε όλοι εξαιρετικοί και κάθε χρόνο λαχταρώ αυτό το αγκάλιασμα. Τώρα βέβαια έχω μια μικρή ένσταση γιατί πήρα όλα τα εύσημα εγώ αλλά προφανώς θα υπάρχει λόγος και θα σιωπήσω...χαχα. Πάω να δω και τα επόμενα γιατί έχασα πολλά επεισόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααα...οι φωτογραφίες φοβερές...χαχα. Θα νομίζουν οι άνθρωποι πως όλοι οι πίνακές μου είναι με ομίχλη...αχαχαχαχα. Σε λατρεύω λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και λιγα εγαψα Μαρακι μου αφού δεν εβρισκα αλλες λεξεις..!! Αφού αυτός ο πίνακας συμβολιζει για μενα παρα πολά...!
    Και σιγα να μην μετραμε πότε ερχομαστε.. και πότε φευγουμε..χα..χα αυτά αγαπη μου είναι ξεπερασμενα σε μας..!!!! όσο για τις φωτογραφίες να ξερεις πόσο ντρεπομαι!!!! οριστε σου κανω παρεα για να μην ντρεπεσαι μοναχη σου.. χα..χα..αν ξερεις που εψαχνα δικες σου στο μπλοκ για να τις βαλω..αλλα δεν βρηκα αυτους τους πίνακες.. και μετα το χαζό σκεφτηκα οτι δεν εχω φέης μπουκ...να τις επερνα απο εκει... αστα όλοκληρο σεναριο επεξε με τις φωτογραφίες.. και αφου είδα και απόειδα..πως δεν ειχα αλλη επιλογή τις κότσαρα και εγώ και ότι γινει ειπα
    Για τα ευσημα τωρα..αγαπημενη μου ..σεβαστηκα την θεληση του αλλου αγαπημενου...!! καποια στιγμή οποτε εχεις καιρό να τα πουμε ναι;
    Να δεις για πότε θα περασει ο καιρός και θα έρθει το καλοκαιρακι να τα ξαναπουμε!!
    Εγώ να δεις πως σε λατρευω απο την στιγμή που γνωριστήκαμε Μαρακι μου!!! φιλακιαααα!!<3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή