Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Η...ΧΑΡΆ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ..ΚΑΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ..!!

Όπως το γράφει ο τίτλος ακριβώς όμως!!
Ηρθε το Φθινόπωρο; δεν το νομίζω!!
Δεν πρόλαβε να καταλαγιάσει η πρώτη χαρά.. και να σου η δεύτερη κατά πόδας που λέμε!!..!!!
Και πείτε μου που να τις βάλω...και πόσα  ευχαριστώ να πω..όταν  η καρδιά ξεχειλίζει..!!
Θαρρώ δεν χωράνε τόσες πολλές πουθενά!!!!!!
Η χαρά αυτή που θα δείτε ακολούθησε την προηγούμενη και μάλιστα πολύ κοντά η μια με την άλλη!!
Και θα μου πείτε γιατί δεν τις έβαζες μαζί..μαζί; 
Εεεεε να ..ήταν που ήθελα να τις γευτώ όσο γίνεται περισσότερο χρόνο και δεν ήθελα να τελειώσουν τόσο γρήγορα..
Ηθελα να κρατήσω την γλύκα και της δεύτερης χαράς μου σαν την καραμέλα που δεν την δαγκάνουμε αμέσως στο στόμα αλλά την κρατάμε και την γλείφουμε σιγά σιγά..να την γευτούμε όσο γίνεται περισσότερη ώρα..!!
Εδώ έχει βάλει το χεράκι του κυριολεκτικά το....αδέρφι μου ή αλλιώς καρντάση η αλλιώς η αγαπημένη μας Βαρβάρα γνωστή και σαν Barby με τα..Κέρινα ποιήματα της!!
Και πως το έβαλε; χα..χα..με πετρούλες!!!
πριν από λίγο καιρό ανταλλάξαμε μηνύματα στο μέηλ.. και για να της πω πως περνάμε εδώ.. της έστειλα αυτήν εικόνα που είχα βρει στο ίντερνετ και μου άρεσε!!
Πριν λίγες μέρες τότε  που ήταν ακόμα ζεστό από την χαρά μου   το θέμα με τον πίνακα της ..Μαρίας,(η προηγούμενη ανάρτηση μου) με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει. 
Στο ταχυδρομείο σε περιμένει κάτι.....
Παίρνω και εγώ τον πασίγνωστο δρόμο και πάω.
Ενα δεματάκι με περίμενε....
Ανοίγωτο και βλέπω να προβάλουν ένα σωρό
χαρές της καρδιάς..
Χειροποίητες καρτούλες ζωγραφισμένες με πεταλούδες αγάπης..λουλουδάκια που ίσα και κρατούσαν την τελευταία  τους ανάσα, λες και περίμεναν να φτάσουν από τόσο μακρυά..Χαλκιδική-Κρήτη..!!!
Άλλα για να  δουν τα ματάκια σας και άλλα για τα δικά μου μόνο..!!
Εκείνο όμως που με έκανε να χαμογελάσω πάρα ..μα πάρα πολύ και να χαρώ,είναι αυτό που θα δείτε και εσείς εδώ!!!!!!!
Πείτε μου δεν είναι πολύ καλύτερο από την εικόνα που τις είχα στείλει; 
Μέχρι..και πέτρινη καρδούλα βρήκε και έβγαλε  τα αρχικά μας..χα..χα... και βρήκε την θέση του δίπλα από τον Λευκό μου πύργο!!

Αγαπημένη μου μικρή Βαρβαρούλα μαζί με το ευχαριστώ μου σου στέλνω και μια μεγάλη αγκαλιά.. που σίγουρα θα βρει τον δρόμο της να έρθει...εξ άλλου είπαμε.. όταν στέλνεις  χαρά και η αγάπη..εκείνες  ξέρουν τον δρόμο!!!
                              πηγή
Αυτά τα όμορφα θέλησα μοιραστώ ξανά μαζί σας παρεάκι μου..και να σας ευχηθώ να είστε όλοι καλά και να μην ξεχνάτε πως ...
                  πηγή
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!












  

46 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα γλυκιά μου φίλη όσο για το Φθινόπωρο .. νομίζω ότι μόνο ημερολογιακά έχει τον τίτλο....εδώ ακόμα πάμε θάλασσα!!!!
      Να είσαι καλά Ιριδά μου και να περνάς όμορφα...πάντα με χαμόγελο όλοι μας!! φιλακιααα!! :D

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο Ρούλα μου!!!Βαρβαρούλα και Ρούλα γνωρίζετε καλά τον δρόμο της αγάπης, της φιλίας, της προσφοράς και είστε παράδειγμα γιά όλους μας....Τα δώρα σου υπέροχα όσο και μοναδικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου δεν μπορείς να φανταστεις πόσες συμπτωσεις μας δένουν με την Βαρβαρούλα..ειναι σαν να μας δενει μια αόρατη κλωστή..και σιγουρο είναι ότι η καλοσυνη που εκπεμπει μας αγκαλιαζει όλους ειναι ανθρωπος με καρδια γεματη αγαπη για όλο τον κόσμο!!
      Χαιρομαι που με θεωρεί δικό της ανθρωπο!! αυτα ειναι απο τα όμορφα του μπλοκινκ ε;
      Σε ευχαριστω πολύ που βρίσκεις χρονο και περνας !!!
      Να είσαι καλά φιλεναδα..καλη δυναμη στα δυσκολα..!! καλο σου μηνα!! φιλιά..! <3

      Διαγραφή
  3. Καλό Μήνα Ρούλα. Καλή συνέχεια καλοκαιριού η δική μου ευχή. Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή φιλε μου καλοδεχουμενες όλες οι ευχες γιατί μονο καλο εχουν να πουν..
      Να είσαι καλα και εσύ και να περνας ακομα καλύτερα...
      Καλό σου μηνα και καλο Φθινοπωρο μονο ημερολογιακά ε;

      Διαγραφή
  4. Πόσο μου άρεσαν τα μηνύματά σου, για την αγάπη ,για τη φιλία και το χαμόγελο!!!Πόσο υπέροχα μηνύματα!!!
    Ε, αφού βρήκα την πετρούλα με τα όμορφα μαλλιά,γιατί να μην προσπαθήσω?
    Να ξέρεις ότι ήταν τόσο γρήγορη η εφαρμογή της σκέψης μου με τις διαθέσιμες πέτρες, όταν ήρθε η καρτούλα σου, που στο άψε-σβήσε...τελείωσε, με τις όποιες ατέλειές της!
    Βλέπεις..άλλο κορίτσι τόχει με τα πετρωτά και δεν τη φτάνουμε ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι που λένε, αλλά και στις παρελάσεις...ήμουν ακρογωναίος λίθος απ΄το τέλος, όπως πολύ μου άρεσε!Το θέμα παντού, είναι η αγάπη, η φιλία και η συμμετοχή!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ αλλά ας κρατήσουμε και αυτό το καλοκαίρι στην καρδιά μας! Με όσα κι αν συνέβησαν....΄Ετσι είναι η ζωή...
    Την αγάπη μου πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξερεις αδερφι μου αγαπημενο οτι για μενα αυτο το πετρωτό.. εινα απο τα ομορφότερα που εχω δεί και εχεις πολύ εξελιχθεί στο αθλημα..
      Σιγουρα η φιλεναδα μας ειναι η κορυφή στο πετρωτό..αλλα το δικο σου έχει συναισθηματικό περιεχομενο.. και αυτό έχει την ομορφια του γιατί εναι με αγαπη φτιαγμενο..
      Σε ευχαριστω παρα παρα πολύ .. οσο για τον ακρογωνιαίο λίθο.. στο σχολειο χα..χα.. (οχι πες μου οτι δεν ειναι συμπτωση) .... η χαρα μου ηταν να κανουμε στην γυμναστικη μεταβολή να γινω πρωτη..χα..χα.. όπότε δυο ειμαστε οι λίθοι!!!:D
      Οσο για την αγαπη και την χαρα που δινει στον ανθρωπο αυτή Βαρβαρουλα μου δεν υπαρχει κανενα αλλο συναισθημα να τις συναγωνιστεί!! <3
      Σε ευχαριστω πολύ πολύ και για την σκεψη και για το θεμα.. θα πηγαινοέρχεται μαζι με τον λευκο πύργο Κοκκινη Χανι -Αλικαρνασσος..χα..χα.. :D
      Καλο σου μηνα μικρή μου και να πουμε καλο φθινοπωρο... με λιγο καλοκαιράκιι ακομα; μεγαλη αγκαλια και πολλα φιλια !!! <3

      Διαγραφή
  5. ρουλιτσα μου και απο εμενα καλο μηνα.μεγεια τα δωρα.να τα χαιρεσαι και να τα καμαρωνεις αφου ειναι δωρα αγαπης.το σχολιο απο κινητο διοτι ο υπολογιστης τα επαιξε.φιλακιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μηνα Λίτσα μου σε ευχαριστω παρα πολύ να εισια καλα φιλη μου..!!
      Αμα σου χαλασει ο υπολογιστείς .αστα βραστα..τι να σου κανει το κινητό ματια μου; χα..χα :D
      παντως μια χρα σου βγηκε και το σχόλιο !!
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. θα τα πουμε ναι;
      Καλό μηνα και καλο Φθινόπωρο...φιλακιαααα!!!<3

      Διαγραφή
  6. Πόσο όμορφο! Πολλά μπράβο στη Βαρβάρα!
    Ρούλα μου πάντα να συνεχίζεται η χαρά!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ΥΓ1: Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου στη γιορτή μου!
    Να είσαι πάντα καλά!!

    ΥΓ2: Πήρε το μάτι μου κι έναν κούκο...μεγάλη μου αδυναμία οι κούκοι...με πάνε κατευθείαν στα παιδικά μου χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχες σου μακαρι όλος ο κόσμος να είχε μονο χαρες αλλα η αληθεια ειναι πως δεν γινεται και μια η ζωή μας ειναι μια πανω μια κατω... η χαρα που σου δινουν οι ανθρωποι και μονο με την σκεψη πως σε σκεφτονται.. ειναι όμορφο συναισθημα αυτό ηθελα να μοιραστω μαζι σας!!!
      Ααααα ο κούκος δημιουργία και κατασκευή του Σμαραγδάκη μου!!
      Καλό μήνα φιλη μου καλο Φθινόπωρο .. να περνας καλα... φιλακιααα!! :) <3

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Ρουλίτσα μου.
    Τι υπέροχο δώρο.
    Αυτό με τις πέτρες μ έχει βάλει σε σκέψεις.
    Πόσες πρέπει να έχεις και πόσες ώρες να συνδυάζεις για να βγει αυτό που θέλεις;
    Με γεια να χαρείς τα δώρα σου.
    Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι είναι να μνα μην δεις κατι φιλεναδα... ειναι αδυνατον να μην το ψτιαξουν τα χερακια σου!!!
      Μα είδες τι ομορφα που το εφτιαξε η Βαρβαρούλα μας και τι ιδεα ε; ασε την δουλει που πρεπει απο πριν να κανεις να βρεις τις πετρούλες να τις συνδιασεις ..θελει πολύ δουλεια Ρένα μου!!
      Σε βλεπω να ψαχνεις τις παραλίες του χρόνου..χα..χα..
      Σε ευχαριστώ πολύ: κορίτσι μου
      Καλό μηνα να εχετε.. Οσο για το Φθινόπωρο εεε καποτε θα έρθει..!!
      Να είστε όλοι καλα φιλακια σε όλους και στα κορίτσια σας!!! :) <3

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα, Ρουλάκι! Με υγεία και... δώρα! 😉
    Πολύ όμορφο και γλυκό το δώρο της Βαρβάρας, φαντάζομαι τη χαρά και τη συγκίνησή σου.
    Πολλά φιλιά αφήνω! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E..ναι αμα είσαι τυχερό κορίτσι Αλεξανδρα μου σου μπαίνει με δώρα ό μηνας..
      Μα είδες τι σκεφτηκε η Βαρβαρούλα μου; πραγματι εχω συγκινηθεί με την χειρονομία της όπως και με της Βιλλιωτη... ειμαι πολύ χαρούμενη και θέλησα να μοιραστω αυτήν την χαρα..
      Καλώς όρισες ξανα στην γειτονια .. να έχεις εναν ομορφο μηνα . θα πω και καλο φθινόπωρο..εδώ όμως το καλοκιαρακι καλα κρατεί!! φιλακιααα!! :k :)

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο !!!! Υπέροχη δημιουργία με τις πέτρες.... να την χαρείς !!!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Ρανια μου μακαρι να είναι καλός αυτός ο μηνας και να μην ακούσουμε αλλα δυσαρεστα...
      Πραγματι αν το δεις απο κοντα ειναι ακομα πιο ωραιο αυτες οι δημιουργιες με τις πετρούλες είναι πολύ δυσκολες.. ομως εχουν ενα πολύ ωραιο αποτελεσμα.!!
      Να περνας ομορφα φιλη μου.. καλο Φθινόπωρο..λεμε; φιλακιαααααα!!:k :)

      Διαγραφή
  10. Καλό και ευλογημένο μήνα εύχομαι να περάσετε γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογημενος να ειναι Μαρία μου όπως όλοι οι μηνες του χρονου..σε ευχαριστω πολύ για την ευχή σου.. καλο σου μηνα και σενα και καλο Φθινόπωρο!!
      Να εισαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα!! φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  11. Σμαραγδένια μου ο λαός λέει: Δώρο ας είναι και μικρό, μεγάλη χάρη έχει. Η προσφορά στις μέρες μας είναι ευλογία όταν μάλιστα ξεφεύγει απ' το μοιράζομαι και γίνεται από αγάπη. Όμορφη η σκέψη και της Βαρβάρας και της Μαρίας. Σου εύχομαι να τα χαρείς με υγεία! Καλό κι ευλογημένο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια Αννικα μου και μια καρφιτσουλα να είναι το δώρο ...είναι η σκεψη του άλλου για σενα ...ποσο μάλλον τετοια δωρα.. που είναι χειροποιητα και δημιουργιες των φιλων μας..εκτος απο την χαρα μου ειναι και η σκεψη μου το πως θα μπορεσω να ανταπωδωσω όλη αυτην την χαρά!!! το ότι η αγαπη ειναι αμοιβαια ειναι αυτονόητο ...ευλογια ειναι να εχει κανεις τέτοιους φιλους στην ζωή του και χωρις δωρα...!! νιωθω πραγματικα τυχερή όλα αυτα τα χρονια που γνωριζω αυτα τα κορίτσια και αλλα πολλα που εχουν γινει η φιλες μου και η παρεα μου εδω μεσα ..!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το ομορφο σχόλιο σου..
      Να περνας καλα οτι και να κνεις.. καλο σου μηνα και να εχεις ενα ομορφο Φθινόπωρο!! φιλακιααα! :)

      Διαγραφή
  12. Σε ένα τόσο καλό άνθρωπο σαν κι εσένα μόνο τέτοια του πρέπουν. Γλυκιά μου φίλη καλό Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην λες τετοια πραγματα βρε αχτιδα μου.. ολοι μας καλοί ειμαστε οσο έχουμε στην καρδια μας την αγαπη.. η όποια.. ειναι η κινητηριος δύναμη για όλα φιλεναδα.. εσύ το ξερεις πολύ καλα
      σε ευχαρισρω πολύ για τα καλα σου λογια παντα..!!!
      Μακαρι να έχουμε ένα ηρεμο Φθινόπωρο να γαληνεψουμε λιγο απο τα δύσκολα που μας εφερε το καλοκαίρι.. θα ταπουμε καποια στιγμή...
      Καλο μηνα να εχεις εστω και λιγο καθυστερημενα φίλη μου.. να περνας ομορφα.. φιλακιααα!! :) <3

      Διαγραφή
  13. Πόσο όμορφα δωράκια έλαβες από τη Βαρβάρα μας, Ρούλα μου. Είναι όλα υπέροχα, και το καδράκι εκπληκτικό! Καλό φθινόπωρο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μία μου η Βαρβαρούλα μου τι μου έφτιαξε; και πόσο όμορφο ειναι; αλλα η ιδέα ειναι όλα τα λεφτα ετσι δεν ειναι;
      Σε ευχαριστω πολύ που... τα λεμε .. !!
      Να περνας ομορφα και εσύ οτι και να κανεις οπως να φτιαχνεις ομορφες καρτουλες... Καλό Φθινόπωρο να έχεις φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα
    δε θα πώ καλό φθινόπωρο , γιατί εμάς εδώ το καλοκαίρι καλά κρατεί , μέχρι τα μέσα του Νιόβρη που μπάινουμε στο χειμώνα
    άνοιξη και φθινόπωρο δεν έχουμε
    να χαρείς τα όμορφα δώρα
    πολύ όμορφα
    μου άρεσε που έκαμε το ζευγαράκι που της έστειλες και που το στόλισες ήδη στο τοίχο σου
    μου άρεσαν και οι εικόνες με τα λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εδώ στην Κρήτη ειναι ακομα καλοκαιρακι ακομα μπανιο στην θαλασσα κανουμε...
      σε ευχαριστώ πολύ Δελφινακι μου για τα καλα σου λογια ..
      Να σου ευχηθώ εστω και καθυστερημενα να έχεις ενα όμορφο μηνα και ενα ομορφο αποκαλόκαιρο.. να περνας όμορφα..φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  15. Το ζευγαράκι από θαλασσόπετρες, σκίζει Ρούλα μου. Κι αυτή η πετρούλα με τα αρχικά σας, είναι το "κερασάκι στην τούρτα". Μα τι ωραία σκέψη και κατασκευή! Με την Βαρβάρα όντως έχετε πολλά κοινά. Αυτά τα πακετάκια αγάπης που ανταλλάσσετε, κρύβουν όλη την τρυφεράδα που έχετε μέσα σας.
    Πολλά φιλιά στο πιο όμορφο ζευγάρι της επικράτειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεεεεε αμα δεν εβαζε η Βαρβαρούλα μου το κερασακι ποιος θα το εβαζε Κανελλάκι μου οέο; χα..χα.. και η κατασκευη αλλά και η σκεψη ηταν αυτή που με αποτελειωσε..μαζί με άλλα...
      Μαζί με τον πίνακα θα πηγαινοέρχοναι χειμωνα καλοκαιρι μαζι μου..χι..χι.. δεν θελω να τα αποχωριστώ..χι..χι.!!!
      Αχ!! αυτή η αγαπη θαυματα που κανει!! δεν ξερω...αλλά πολλες φορες νομιζω οτι δεν εχω τροπο να την εκφρασω..!!
      Εχω καθυστερήσει παλι να απαντησω και να κανω τις βολτες μου αγαπη μου οπως παντα κατι κανω..χι.χι. :D
      Σε ευχαριστούμε και τα δυο μας.. για την φιλοφρόνηση σου στελνουμε την αγαπη μας και τα φιλια ..μας!! και του χρονου παλι να τα ξαναπουμε ναι; φιλακιααα!!!:D <3

      Διαγραφή
  16. Δώρα γεμάτα αγάπη Ρούλα μου που σου αξίζουν γιατί και εσύ δίνεις αγάπη και χαμόγελα με την καρδιά σου σε όλους. Καλο μήνα και γλυκό φθινόπωρο εύχομαι με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου η ζωή μας τι θα ήταν χωρίς αυτή την αγαπη .. που όπου και να την στήλεις θα γυρίσει πίσω με πολλά χαμογελα.. που θα γεμισουν και εσενα που την στελνεις χαρα.. για την χαρα που παιρνει ο αλλος!!
      Συγνωμη για την καθυστερηση να απαντησω στα σχολια που συνηθως κατι θα κανω και θα μου παρει τον χρονο που αφιερωνω σε σας φιλες μου να μιλησουμε και να τα πουμε μεσα απο τα σχόλια μας...θα τα πουμε σιγα σιγα..που θα γυρισουμε στην καθημερινότητα μας..
      Προς το τελεος του μηνα ..
      Να περνας όμορφα καλη μου φιλη.. καλο μηνα να εχεις και ενα ηρεμο Φθινόπωρο.. φιλακιααα!! :) <3

      Διαγραφή
  17. Τι μανία έχει πιάσει μερικούς μερικούς και που με το πού μπαίνει ο Σεπτέμβρης εύχονται καλό Φθινόπωρο... αφού επισήμως μπαίνει στις 21 Σεπτεμβρίου! :D
    Εντάξει ο καιρός κάνει τα δικά του, αλλά και εμείς μπορούμε να κάνουμε τα δικά μας και να μην επιτρέψουμε στις μελαγχολίες του Φθινοπώρου να μας αγγίξουν! ;)
    Τα δώρα σου πανέμορφα και να ξέρεις Ρούλα μου, πως θα ακολουθήσουν και άλλα... είναι νόμος! :P

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες φιλλεναδα; και πρωτη πρωτη εγώ με τον τιτλο μου ..Φθινόπωρο.. αλήθεια που το είδα δεν ξερω... μονο ημερολογιακά ειναι γιατι εδώ ακομα κανουμε πρωινο εξω στο μπαλκονακι μας..!! για μας το Φθινόπωρο αρχίζει οταν γυρίσουμε στο Ηρακλειο.. αλλα ακομα και εκει ο καιρός ειναι είναι ύπιος... ο΄ποτε όπως το λες εμεις θα κανουμε τα δικα μας..χα..χα.. :D
      Χαιρομαι με τα δωρα μου .. σαν παιδακι και δεν ξερω πως να εκφρασω την χαρα μου ..
      Ευχομαι ο κοσμος να έχει μονο χαρες και οχι μονο απο δωρα αλλα απο αμοιβαια συναιθηματα με τους ανθρωπους.. αυτα ειναι που δημιουγουν και τις πραξεις μας!!:)
      Εχω καθυστερησει στις απαντησεις μου φιλεναδα γιατί παλι εργασια μου προεκειψε.. κατεβαινω και στο Ηρακλειο να καθαρισω λιγο και το χειμωνιατικο σπιτι μας..αστα.. όλο και κατι με καθυστερεί..να κανω την βολτα μου και ν απαντησω στα σχόλια σας..
      Μεχρι να σου ευχηθω καλο μηνα θα έχει περασει ..χα..χα.. :)
      Να περνας όμορφα στο δασος σου μαγισσουλα μου εγω θα πω καλό υπολοιπο καλοκαιρακι.. χα..χα..θα τα πουμε φιλακιααα :D <3


      Διαγραφή
  18. Πόσο ομορφο είναι να επικοινωνούν έτσι οι άνθρωποι! Μια σκέψη του ενός γίνεται δημιουργία για τον άλλο, κι η αγάπη ταξιδεύει!
    Μπραβο στη Βαρβαρα μας για το υπέροχο εργο της! Να το χαρείς Ρούλα μου και να θυμάσαι ότι όταν χαρίζεις αγαπη τότε κι η ζωή σου τη στελνει πίσω πολλαπλάσια!
    ΦΙΛΙΆ ΠΟΛΛΆ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτα ειναι απο τα όμορφα του μπλοκινκ Νικη μου.. η αλληλοεπίδραση της αγαπης ..που εχει αυτό προνομιο να κανει τους ανθρωπους που μεχρι εχθες ηταν αγνωστοι να γινονται όχι μονο γνωστόί αλλα και να σμιγουν σαν παλιοι φιλοι να έχουν ομορφα και αμοιβαία συναισθηματα!!
      Χαίρομαι παρα πολύ που εχω την τιμη και την τυχη να υπαρχουν γυρω μου εστω και μακρυα..ωραιοι ανθρωποι .. ειναι ευλογία φίλη μου..!!:)
      εστω και με λιγη καθυστερηση σου ευχωμαι να έχεις ενα ομορφο μηνα και καλη σχολικη χρονια Νικη μου!!
      Να είσαι καλα κοριτσι μου την αγαπη μου φιλακιααα! <3

      Διαγραφή
  19. Και αγάπη και φιλία! Κι όταν αυτά τα 2 σμίξουν, εμείς είμαστε πολύ τυχεροί που μοιράζεστε τις στιγμές αυτές μαζί μας! Πάντα να πνέει αέρας καλοσύνης! Από τα βόρεια μέχρι την Κρήτη!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Σμαραγδένια ψυχούλα μου!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το καλως μου το..το Συριανακι μου τι μου κανεις αγαπη μου; πολύ χαρηκα που σε βλεπω να σεριανιζεις.χα..χα.. παλι καθυστερημενο είμαι χα..χα. ελπιζω να βρω τον καιρό να τα πουμε κοριτσι μου.. μολις περασει το καλοκαιρακι το ατιμο ...που με ξεμιαλίζει θα τα λεμε ελπίζω .. :D
      Η αγαπη αυτή που πάει και ερχεται..τι να πω βρε αγαπη μου.. και πως να εκφρασω την χαρα μου οταν συμβαινει είναι ευλογία..!!και δεν χρειαζεται παρα μονο να έχεις την ψυχή σου ανοιχτή για να το νιωσεις!! ναι.. εγώ ειμαι πολύ τυχερή που περνατε και τα λεμε..σε ευχαριστώ πολύ :)
      Πολύ χαρα και μια μεγαλη αγκαλια σου στελνω ..μικρό μου!! φιλακιαααα!! :K <3

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο Ρούλα μου!
    Πολυ ομορφα τα δωράκια που έλαβες και ο πίνακας υπέροχος!Να τα χαρείς φίλη μου!
    Καλη εβδομαδα !Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα και σε σενα Δημητρα μου σιγα σιγα να μαζευομαστε αν και εδώ το καλοκαιρακι καλα κρατεί.. και εμεις μεχρι τελους το μηνα θα επανελθουμε ..
      Μα είδες τι όμρφα που ειναι φιλη μου τα κοριτσια με εχουν κανει πολύ χαρουμενη γιατί τα δωρα τους για μενα συμβολίζουν κατι απο μενα και την ψυχή μου ..να ειναι παντα καλα
      Οπως και εσύ κοριτσι μου να περνας όμορφα ότι και να κάνεις!!!
      Να εχεις ενα ενα ομορφο Φθινόπωρο φιλακιααααα!! :) <3

      Διαγραφή
  21. Καλό Φθινόπωρο Ρουλα μου!!!! Έτσι πάντα να χαίρεσαι και να λαμβάνεις υπέροχα δώρα!!! Όπως λέει και να Αχτίδα μας ,σε ένα τέτοιο άνθρωπο μόνο όμορφα δώρα ταιριάζουν .Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες Μεταξια μου σε ευχαριστω πολύ και εσενα και όλες τις φιλες για τα ομορφα σχόλια σας νομιζω ότι όλοι εχουμε μεσα μας καλοσυνη και αγαπη .. απλα χρειαζεται να μην φοβόμαστε να την βγαζουμε προς τα εξω..και να την δίνουμε..!!
      Να περνας και εσύ ομορφα χαιρομαι που επειστρεφουμε σιγα σιγα στην γειτονια μας ..
      καλο Φθινόπωρο να πουμε που όπου να ειναι θα ερθει.. φιλακιαααα!!! :D ::k

      Διαγραφή
  22. Πολλά πολλά μπράβο στην τόσο ταλαντούχα φίλη σου!!!
    Να χαίρεσαι πάντα τα όμορφα και πολύτιμα δώρα καρδιάς Ρουλίτσα μου!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι φοβερό το πινακάκι της Βαρβάρας! Καλά είστε ίδιοι! Αυτή η φιλία αξίζει πολλά Ρουλίτσα μου. Το ξέρεις καλύτερα εσύ, δεν χρειάζεται να στο λέμε. Είστε ό,τι πιο αξιόλογο έχω γνωρίσει και χαίρομαι που η γνωριμία μας δεν έμεινε μόνο στο διαδίκτυο. Πάντα αγαπημένες και γελαστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα είδες αγαπη μου ..τι εφτιαξε η Βαραβαρούαλ μας; καλα την λεω αδερφι..υπαρχουν τόσες συπτωσεις μεταξύ μας απίστερυες!!! εκεινη απο το βορρα και εγω απο τον νότο και όμως είναι σνα να είμαστε μαζι πολλες φορες!! Εσύ Μαράκι μου ξερεις ότι οι χαρες ήταν διπλες ταυτόχρονα.. αλλα ηθελα να αφιερώσω ξεχωριστα στην καθε μια σας..την στιγμή σας..και την χαρα μου .. έτσι ενιωσα καλυτερα..
    Αχ!! αυτες οι ομορφες γνωριμίες ποσο περήανη με εχουν κανει που δεν εχουν μεινει μονο στο διαδυκτιο ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!..
    Να είσαι καλα κοριτσι μου..την αγαπη μας σας στελνουμε οικογενειακώς!! φιλακιααα!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή