Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

OTAN....ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΧΡΌΝΟΣ..!!!

Πως πέρασε κι όλας μια εβδομάδα!!!
Θα το πήρατε είδηση ότι δεν έχω απαντήσει στον καθένα σας ξεχωριστά..στην προηγούμενη ανάρτησή μου  όπως συνηθίζω να το κάνω..αλλά απάντησα σε όλους με ένα μονάχα  σχόλιο..!!
Και τον λόγο σας το εξηγώ εδώ...
Το πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος δεν λέγεται..
Τώρα καλό είναι αυτό η κακό δεν ξέρω παρεάκι μου..χα..χα..ανάλογα από πια άποψη το βλέπεις...το θέμα..
Αν  βλέπεις.. ότι αυτό που κάνεις  είναι 
δημιουργία και θα χαρίσει χαμόγελα σε αγαπημένα προσωπάκια..τότε τα χέρια σου βγάζουν φτερά και ας έχουν τα χρονάκια
 τους..!! και τότε ο χρόνος ναι...δεν σου φτάνει ..
Εχουμε και λέμε λοιπόν ...γκλίν γκλίν το βάιπερ..
Το ανοίγω... είδα γιαγιάκα μου  κάτι μαγιουδάκια μούρλια..τι λες; θα τα καταφέρεις; να μην σε βάλω όμως  καλή μου σε κόπο!!
Αν δεν μπορείς δεν πειράζει..
Αυτό το καλή μου ...ντάξει με αποτελείωσε...
Χα..χα... σε ποιαν ρωτάει αν μπορεί;..
Ελα  Γιωργίνα μου της απαντώ στείλε μου σχέδια και ξεκινάμε..
Και να οι φατσούλες 

 και... να οι αγκαλίτσες ..

και να οι καρδούλες...

είμαστε και μακρυά βλέπεις σπουδάζει  στην Πάτρα..
Διαλέγει χρώματα και αρχίζουμε δουλειά...
Αυτό ξεκίνησε την περασμένη δευτέρα..λέω μεσα μου .. λίγη δουλειά είναι θα έχω χρόνο να απαντήσω και στα σχόλια..χα..χα...
Σιγά σιγά έπαιρναν   μορφή τα μαγιό, 


που το ένα ήταν κλασικό..
και το άλλο ήταν σαν μπουστάκι.. 




Αφού τελείωσαν έπρεπε να βρω μοντέλο, να βγάλω φωτογραφία να της στείλω να τα δει..μια φίλη της εδώ έκανε αυτόν τον ρόλο..χα..χα..


Και εννοείτε ..οι φατσούλες πήραν και έδωσαν..χι..χι.. 
Τι μαθαίνω η γυναίκα..!!!  
Αλλά δεν τελειώνει εδώ  το θέμα.. φτιάχνω..
Μαμάααα..αυτή είναι η μικρή μου κόρη..αραγε τι να ήθελε; χα..χα.. 
στένεμα στο παντελόνι της..
Μα στάσου και εσύ αγάπη μου της λέω..σε ένα νούμερο.. μια φάρδεμα ..μια στένεμα..!!!
Ρουλιώ μου;... ο δικός μου .. μήπως σου μένει χρόνος που θέλω και εγώ κάτι να μου φτιάξεις; χα..χα..
Βλέπετε παρεάκι μου  καλοκαιράκι επιτέλους μπήκε και όλο και κάτι θα χρειάζονται..
Που να βρεθεί ο χρόνος να απαντήσω και στα σχόλια της περασμένης ανάρτησης..
Προτίμησα να περάσω από τα δικά σας  μέρη και να αφήσω εκεί την καλησπέρα μου και την αγάπη μου..!!
Να είστε όλοι καλά.. να έχετε μια όμορφη εβδομάδα.. και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε..είναι το ποιο όμορφο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε..για τον εαυτό μας και τους γύρω μας!!! 
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!! 
















36 σχόλια:

  1. Δεν σε φοβομαστε εσενα.για ολα βρισκεις καιρο.ασε που μετα απο τα μαγιω δεν θα προλαβαινεις παραγγελιες.γεια στα χερακια σου ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην με φοβασαι εσυ φιλεναδα..στο πλεξιμο ακομα τα καταφερνω λιγο..αλλα..ο χρονος δεν μου φτανει πολλες φορες ...που θα πάει χα..χα θα τελειώσουν καποια φορα...παντως δεν ειναι κακη η ιδεα που λες..χα..χα τοτε ειναι που θα με χασετε καλα καλά..χα..χα..
      Θα τα πουμε Λιτσα μου να εισαι καλα.. την αγαπη μου φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου Ρούλα, τι ωραία μαγιώ είναι αυτά !!!!! Δέχεσαι παραγγελίες ?????
    Βλέπω πήρε φωτιά η γωνιά της δημιουργίας σου και αυτό είναι ευχάριστο !!!!!
    Γεια στα χέρια σου και καλή εβδομάδα .... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα Ράνια μου αν πω δεχομαστε θα μας πιασει η εφορεια λες; χα..χα.. οσο για αυτη την γωνια φιλεναδα χρονια τωρα εχει παρει φωτια...χα..χα..οσο κραταν τα χερια μου θα κανω ...μου αρεσει ουτως ή αλλως τραβαμε κι ας κλαιω ειμαι μην νομιζεις χι..χι..σεευχαριστώ πολύ
      Να εισαι καλα φιλη μου κκαι να πεερνας ακομα καλύτερα.. την αγαπη μου θα τα πουμε φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι Ρούλα μου...κι εγώ που μιά το ένα, μιά το άλλο, ειδικά τώρα και με την μπέμπα, δεν προλαβαίνω να απαντώ στα τόσο ωραια σχόλια των φίλων. Τι όμορφα που είναι τα μαγιώ της εγγονής σου!!!Γειά στα χεράκια σου!Καλοφόρετα να είναι!
    Φιλάκια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου σαν καινούργια γιαγια θα καταλαβεις οτι απο εδω και περα χα..χα..οτι η προτεραιότητα σας θα ειναι η μικρουλα σας και αργοτερα τα αλλα εγγονακια που θα ερθουν με το καλό ... ο χρονος σου θα ειναι περιορισμενος φιλεναδα..και δεν θα μπορεις να λες όχι οταν αυτα τα χειλακια σου ζητανε χάρες..χα..χα.. πόσο μαλλον να μεγαλωσουν και να σε τουμπαρουν με τις γαλιφιες τους..
      Να εισαι καλά και να καμαρωνεις οτι αγσπας Μαριαννα μου ..την αγαπη μου φιλακιαααα! :k

      Διαγραφή
  4. Σμαραγδένιαααα, τι μαγιώ είναι αυτά και τί χρυσά χεράκια!
    Καλοφόρετα!!!
    Εδώ εμάς μας έχουν πάρει από κάτω οι ζέστες και τρέχουμε στις θάλασσες κι εσύ δημιουργείς.
    Αφού το έχεις, κι αφού ξέρεις από ραφτικά πάτσγουορκ να φτιάξεις αν δεν το έχεις κάνει ακόμη. Να έχει και μια τσάντα η εγγονούλα.
    Αυτά και σε φιλώ..
    Τρέχω να μην με προλάβει η ζέστη :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κανω γιατί εγω ακαομα δεν εχω ξεκινησει τα μπανια οπως τα παιδια αλλα και πως να πεις οχι οταν μπορεις να το κανεις ε; παλια εκανα πολλα αλλα τωρα στο ραψιμο δεν με βοηθουν τα χερια μου οποτε το εχω ριξει στο πλεξιμο.. χαιρομαι που σου αρεσαν Στελλα μου..
      Να περνας ομορφα στην θαλασσα .. και να δροσιζεσαι.. φιλακιααααα!!:k

      Διαγραφή
  5. Α μιλάμε περάσαμε τώρα και στην παραγωγή μαγιό! Και μάλιστα απόλυτα χειροποίητα! Που σημαίνει ανεκτίμητα για την αγάπη που κρύβουν αλλά και για την τέχνη. Και φυσικά δεν θα υπάρχουν στην αγορά και θεωρώ ότι το κορίτσι θα απογειωθεί με τις δημιουργίες αυτές.
    Τα χέρια σου κάνουν "αγγέλους" Ρούλα μου.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτα να σε ευχαριστησω πολύ για τα τοσο ομορφα σχολια σου ..και μετα να σου πω οτι και κανουμε για τους αγαπημενους μας ..μα οτιδήποτε να ειναι γινεται παντα με πολύ αγαπη γι αυτο και δεν υπολογιζουμε ουτε χρονο ούτε κοπο...απλα το κανουμε..και χαρα τους φιλε μας ειναι διπλη δική μας.. και πολλες φορες υπερβαινουμε των δυναμεων μας..ας ειναι καλά ολοι τους
      Να περνας και εσυ ομορφα με οτι καταπιανεσαι.. καλο σου ξημερωμα..:)

      Διαγραφή
  6. Άπαιχτα τα πλεχτά της εγγονής!!! Να την δουν οι φίλες της, να την ρωτήσουν από πού τα πήρε, να τους πει "η γιαγιά μου τα πλέκει" και ν' αρχίσουν τα γκλίν γκλίν του βάιμπερ απ' την Πάτρα, να πέφτουν βροχή :-)
    Ρουλάκι μου είσαι πολυεργαλείο, πολυτάλαντη και χρυσοχέρα!
    Εν τω μεταξύ, πρέπει να είσαι πιο γρήγορη σε ταχύτητα απ' τη ραπτομηχανή.
    Πότε πρόλαβες βρε παιδί μου και τα σκάρωσες όλα αυτά;;;
    Φιλί γλυκό Ρουλάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι μου εμελε να μαθω τωρα στα γεραματα η γυναικα Κανελλακι μου και βαιπερ η δικια σου φιλεναδα στο λεπτο μεσα νατα όλα μπροστα σου.. που να περιμενεις τα μειλ...ξεπερασμενα.. παιδι μου .χα..χα...ευτυχως που το εχω στο αθορυβο..αλλιως θα με κυνηγουσε ο Γιώργης μου ..με τοσα γκλιν γκλιν..χα..χα. Βρε αγαπη μου η καθε μαμα η γιαγια...ξερει οτι οι μπαταριες για να γινεις ολα αυτα που λες ειναι η αγαπη..και μονο αυτη .. !!! <3
      Να εισαι καλά φιλενάδα το σχολιο σου καθε φορα Κανελλακι μου με κανει και κοκκινιζω χι..χι..σε ευχαριστω πολύ
      εχεις την αγαπη μου <3 παντα φιλακιααααα!:k

      Διαγραφή
  7. Αχ! και να που τώρα σκεφτόμουνα να σου στείλω το νέο πατρόν για το φετινό μου μπικινάκι με το ασορτί σορτσάκι, δηλώνεις πως έχεις πολύ δουλειά... τι να σε κάνω... αχ! με το περσινό μαγιουδάκι με βλέπω πάλι να κολυμπώ! 8) ;)
    Μπράβο Ρούλα μου που μέσα σε τόσες φούριες δεν ξεχνάς να μας επισκέπτεσαι και να κάνεις και νέες πανέμορφες χαρούμενες αναρτήσεις! :)

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :) <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα φιλεναδα περιμενω μετρα και πατρον..για....του χρονου χα..χα ναι ναι βολεψου φετος με το περσινο..πιστευω να εχεις την ιδια κορμαρα ..χα..χα..
      Αχ βρε φιλη μου τι να κανω αφου όλοι θελουν και απο κατι..οσο για τον χρονο μου που θα παει θα τον βρω καποια στιγμή και θα αναφωνησω επιτελους χα..χα λες να ερθει αυτη η στιγμή μαγισουλα μου ..κανε και κανενα μμαικο βρε παιδακι μου.. τι το εχουμε το μεσον..χα..χα.. :D
      Να περναμε καλα αυτο εχει σημασια και το καλοκαιρακι θα χαλαρωσουμε.. απο τον αλλο μηνα θα παμε και εμεις στο εξοχικο..εκει θα εχω χρονο μπολικο.. λες; χι..χι..
      Τηνα αγαπη μου παντα απο μια καφτη μερα σημερα ..φιλακιααα!!! <3 :)

      Διαγραφή
  8. ειναι απιστευτοοοοοοοοοοοο τι εφτιαξες πωπωπωπωπω επαθα πλακααααααα και τα δυο ειναι ονειρεμενα οσο για την μηχανη ραβε ξυλωνε ολο ειμαστε κ τωρα αλλαγη σεζον ολο κατι θελουν γερες να μαστε να φτιανουμε.....φιλιαααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτη η μηχανή και τι δεν εχει κανει Σοφακι μου σιγουρα θα τα ξερεις και εσύ αφου ασχολεισαι με αυτα .. το καλο ειναι οτι πιανουν τα χερακια μας..χα.χα. τωρα δεν ξερω αν αυτο μας συμφέρει..ε;
      Αλλα και πως να πεις οχι; δεν γινεται οταν βλεπεις την χαρα τους μετα Σοφακι μου..
      Να περνατε ομορφα με τα κοριτσια σου και να εχετε ενα χαρουμενο καλοκαιρακι..την αγαπη μου ελπίζω να τα πουμε καποια φορα.. φιλακιαααα!!! <3 :)

      Διαγραφή
  9. Όταν υπάρχει το..υπέδαφος με μία σούπερ γιαγιά, χρυσοχέρα και εφευρετική δεν υπάρχει περίπτωση να μη βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα! Την αγάπη μου φιληνάδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες οι γιαγιαδες αχτιδα μου ετσι ειμαστε..δεν μπορουμε να χαλασουμε χατιρια το ξερεις και εσυ..καλυτερα βεβαια... χαιρόμαστε οταν τα καταφερνουμε και χαιρονται και εκεινα μαζι..!!
      Να περνας ομορφα ..πιασαν και εδω οι ζεστες απο προχθες...ετοιμαζομαστε και εμεις να αποδρασουμε απο την πόλη.. την αγαπη μου φιλακιαααα!:k

      Διαγραφή
  10. Ρούλα μου είσαι πολυτάλαντη και σούπερ καλή με όλους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου το ταλεντο βρισκεται μεσα μας και οταν υπαρχει το κινητρο τοτε βγαινει στην επιφανεια χα..χα....σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδα για το ομορφο σχολιο σου να εισαι καλα και να περνας ακομα καλήτερα
      Την αγαπη μου παντα φιλακιααααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  11. Καλέ τι ωραίες δημιουργίες είναι αυτες;;;; Φοβερα τα μαγιώ σου
    Μπράβο Σμαραγδένια μου!
    Εξαφανίστηκα το ξέρω, είχα τα δικά μου! Επανέρχομαι σιγά σιγά κι ελπίζω ότι θα μείνω
    Σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλοι λίγο πολύ εχουμε τα δικα μας Μαρια μου δεν πειραζει αρκεί να ειμαστε καλα και να ξεπερεναμε τα δυσκολα..η παρεα ειναι εδω ...και οποτε μπορουμε ερχομαστε..
      Σε ευχαριστω πολύ χαιρομαι που σου αρεσαν τα μαγιο φιλη μου.
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  12. Ποπο!!! Φανταστικά μαγιό!!! Χρυσοχέρα Ρούλα, συγχαρητήριααα!!! Και φιλάκιααααααα!!!! Εύη Καλλ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολύ Ευη μου για τα καλα σου λογια.. αλλα για στηλε μου γνωρα ποια εισαι; θα χαρω να σε θυμηθω..γιατι μια αλτζχάιμερ κυκλοφορei γυρω...
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα με οτι κανεις φιλακιααα!!! :)

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου, κανένα αλτζχάιμερ, αφού δεν έχω μπλογκ και δεν υπογράφω με αυτό... Είμαι η Εύη Καλλιονάκη, από το Ηράκλειο (αλλά ...ξενιτεμένη λόγω γάμου στην Αθήνα...) που είχα βρει το μπλογκ σου όταν έψαχνα για να φτιάξω κουκλίτσες και έπεσα πάνω στις καταπληκτικές μασκωτίτσες σου! Εύχομαι κάποια στιγμή να σε γνωρίσω κι από κοντά όταν έρθω πάλι κάτω! Σε φιλώ γλυκά!:)

      Διαγραφή
  13. Πώς να πεις όχι δεν μπορώ Ρουλίτσα μου;
    Τα κατάφερες ΤΈΛΕΙΑ βρε θηρίο!
    Σε βλέπω να φτιάχνεις για όλες τις φίλες της.
    Κι εμένα η μηχανή μου είναι στο φουλ συνέχεια.
    Καλό καλοκαίρι να περάσετε όλοι σας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ μεσα στο κλαμπ εισαι φιλεναδα και με καταλαβενεις απολύτα..χα..χα.. οι δικες σου ειναι ακομα μικρες.. μεγαλωνοντας ολο και αυξανονονται τα χατιρακια...χα..χα.. τωρα δειχνω και σε μια ξαδελφη να κανει της κορης της..και επετε η αλλη εγονη.. και μπαει μλεγοντας Ρενα μου .. δεν μας πειραζει ετσι δεν ειναι; αρκεί να ειναι εκεινα χαρουμενα.. μακαρι να μπορούμε.. προχθες τους ελεγα πειτε μου τωρα που μπορω τι θελετε γιατί δεν τα βλεπω για πολύ καιρο τα χερια μου να μπορουνε..οποτε κανονιστε την πορεια σας..χα.χα.
      Καλό καλοκαιρακι να εχουμε φιλεναδα..να περνατε καλα και εσείς.. εμεις ακομα ειμαστε στην πολη απο τον αλλο μηνα θα παμε λογο ιατρικων τσεκ απ.. υποχρεωσεων..και ολα τα αλλα μαζι..χι.χι... θα το παρεις ειδηση μολις δεις το μπαλκονακι...την αγαπη μου φιλακιααααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  14. Πω, θεϊκά! 🎈 Και τα χρώματα υπέροχα επίσης. Είσαι σκέτο Σμαράγδι, ωστόσο πρόσεχε γιατί...OTAN....ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΧΡΌΝΟΣ, κινδυνεύεις να χάσεις το αεροπλάνο για Ρουμανία!!! 😉😉😉

    http://pistos-petra.blogspot.com/2019/06/perpato-sti-roumania-otan-o-drakoulas-den-einai-edo-meros-A.html
    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/06/perpato-sti-roumania-otan-o-drakoulas-den-einai-edo-meros-B.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω!!!!τρεχω με τιποτα δεν θελω να το χασω Πετρινα μου σε ευχαριστω για το κουδουνι..χα..χα.. την αγαπη μου ερχομαι............ φιλακιαααα :D <3

      Διαγραφή
  15. Άσε τις απαντήσεις στα σχόλια και φρόντισε τα κορίτσια σου Σμαραγδούλα μου. Υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από αυτήν, να κάνεις ευτυχισμένους τους ανθρώπους που αγαπάς;
    Καλή δύναμη και να έχεις πάντα τη χαρά να πλαισιώνεσαι από τόση αγάπη.
    Καλό βράδυ με πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να μπορουσα να τα εκανα ολα συχρόνως Μαρια μου αλλα ειναι αλήθεια οτι προτεραιότητα εχουν τα αγαπημενα μας..μικρα..και μετα κοιταμε την δικη μας απολαυση ..γιατι απολαυση και ξεκουραση ειναι για μενα οι επισκεψεις ενθεν και ενθεν..γιατι περναω καλα εδω..και επίσεις περναει και η ωρα μου ομορφα..χαλαρα..
      Ευχομαι να περνας ομορφα και εσύ με οτι κανεις.. Μαρια μου.. καλο σου βραδυ φιλακιααααα!!:) :k

      Διαγραφή
  16. Ρουλα τι ομορφα τα μαγιο δικιο ειχε το κοριτσι οτι ολα τα καταφερνεις , και το στενεμμα εγινε και ο καλος σου θα εξυπηρετηθηκε και βρε παιδι μου πως βρησκουν παντα να μας προσθετουν κατι οταν ανοιγουμε την μηχανη ?? λες και εκεινη την στιγμη εγινε το προβλημα!!! να εισαι καλα να δημιουργεις να βλεπω κι εγω που δεν προλαβαινω να κανω τιποτα ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιρηνη μου πως γινεται αυτο και εγω αναρωτιεμαι να τα καταφερνουμε ολα εμεις οι γυναικες.. μα ειδες ομως; καθε φορά που λεμε ενταξει τωραα δεν θελουν τιποτα..χα..χα. γελαει καλα οποιος γελαει τελευταιος και αυτος δεν ειμαστε εμεις. ε;..εμεις φταιμε που τα ωξερουμε όλα...χα..χα. αλλα πως να τους ανρηθεις ομως την βοηθεια σου οταν αγαπας τοσο; ας ειναι καλα και μεχρι να μπορουμε και εμεις..
      Να εισαι καλα Ερηνη μου χαιρομαι που σε βλεπω καλο καλοκαιρι να περασεις.. φιλακιααα :k :)

      Διαγραφή
    2. γιαυτο ο πατερας μου ελεγε μαθε οσα μπορεις πιο πολλα αλλα...μη το λες οτι το ξερεις

      Διαγραφή
  17. Ρούλα μου, τα μαγιώ είναι υπέροχα! Και εκπληκτικά τα χρώματα που διάλεξες! Αχ λατρεύω τα πλεκτά μαγιό. Σκεφτόμουν κι εγώ φέτος να πλέξω ένα αλλά δεν πρόκανα! Χα, χα! Χμ... μήπως να σου ζητήσω να μου φτιάξεις ένα σε Small? Ευχαριστώ φοράω μικρό νούμερο και δεν θα σε κουράσω! Χα, χα! Πολλά φιλιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα Ρουλίτσα μου, γεια στα χεράκια σου!
    Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολλά θαυματάκια κάνεις!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή