Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

" ΝΟΡΑ"


ΝΟΡΑ"

Με πολύ κόπο σηκώθηκε από το κρεβάτι ο Νικόλας.
Δυο μέρες τώρα δεν είχε μπορέσει να συνειδητοποιήσει  το φευγιό της.
Το κεφάλι του το ένιωθε βαρύ και μια μέγκενη του προκαλούσε ένα φοβερό πονοκέφαλο.
Σέρνοντας τα βήματά του πήγε μέχρι την κουζίνα.
Ένας  σκέτος καφές  ίσως να τον βοηθούσε  να συνέλθει από το τρομερό προχθεσινό μεθύσι του,που το μαρτυρούσαν τα άδεια μπουκάλια σκορπισμένα στο πάτωμα.
Και αυτή η εκνευριστική βροχή δεν έλεγε να σταματήσει.
Θαρρείς πως το έκανε επίτηδες να πέφτει ασταμάτητα δυο μερόνυχτα τώρα.
Άνοιξε τον υπολογιστή και με αγωνία έψαξε τα μηνύματά του.
Κανένα μήνυμά της. Τίποτα.
Το περίμενε άλλωστε μετά τον προχθεσινό φευγιό της.
Πως τα σκάτωσα έτσι γαμώτο μου,ψιθύρισε κατεβάζοντας μια γουλιά από τον πικρό καφέ του..
Την αγαπούσε την Νόρα.
Η γνωριμία τους ήταν από εκείνες που θα μπορούσε να την πεις και κεραυνοβόλο έρωτα.
Η χημεία μεταξύ τους ήταν σχεδόν τέλεια.
Η Νόρα του είχε χαρίσει την αγάπη της, έτσι όπως δεν την είχε γνωρίσει τόσα χρόνια πριν.
Οι γυναίκες ποτέ δεν έλειψαν από την ζωή του αλλά  οι σχέσεις μαζί τους σταματούσαν στην επιφάνεια.
Με την Νόρα όλα ήταν πολύ διαφορετικά. 
Τον είχε μαγέψει η απλότητα και η ειλικρίνειά της. Ήταν αυτό που είχε εκτιμήσει στον χαρακτήρα της.
Κάθε μέρα που περνούσε κοντά της διάβαζε μέσα στα μάτια της όλα αυτά που ήθελε να έχει στην ζωή του, γι αυτό και μεγάλωνε η αγάπη του για εκείνη.
Το ήξερε ότι είχε φερθεί ανόητα από την στιγμή που τον είχε πλευρίσει η  Ντίνα, ένας παλιός του έρωτας στο πάρτι που είχε πάει χωρίς την Νόρα .
Θυμόταν αμυδρά μέσα στο μεθύσι του πως είχε παρασυρθεί από την γοητεία της.
Έβαζε στοίχημα ότι αυτή η Ντίνα ήταν η πηγή της φωτογραφίας που είχε σταλεί στο μέηλ της Νόρας  που τους έδειχνε σε προκλητική στάση μαζί της και που έμελλε να είναι η αιτία του χωρισμού τους.
Είχε θυμώσει πολύ με τον εαυτό του.  
Εκείνη είχε χάσει την εμπιστοσύνη της απέναντί του και δεν ήξερε πως θα έβρισκε τον τρόπο να το διορθώσει αυτό.
Άνοιξε την τηλεόραση και ξάπλωσε στο κρεβάτι. 
Η φωνή της Πρωτοψάλτη γέμισε το δωμάτιο..η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα..
Έχωσε το πρόσωπό του στο μαξιλάρι της και μύρισε βαθιά το άρωμα της που είχε μείνει επάνω στο σεντόνι δυο μέρες πριν.


Δεν μπορούσε χωρίς εκείνη και θα έκανε τα πάντα να σώσει την αγάπη αυτή! 


Αυτή ήταν  η δική μου συμμετοχή  στο #18ο # παιχνίδι των λέξεων ..

που διοργανώνει με επιτυχία η Μαρία κάθε φορά και που έχει γίνει θεσμός πια στην γειτονιά μας..
Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μας  με το χάρτινο καραβάκι σου..για την φιλοξενία σου !!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ και όσους πέρασαν  το χρόνο τους διαβάζοντας  την συμμετοχή μου.
Είμαι πολύ χαρούμενη  κάθε φορά που μπορώ και συμμετέχω στα  δρώμενα της γειτονιάς μας..
Αυτήν φορά θέλησα να περάσω πρώτα από εσάς να απολαύσω τις δικές σας υπέροχες συμμετοχές..!!  
Την πρωτιά την πήρε επάξια η Μαριάνα με τον ονειρόκοσμο της και την  "μαμά"  της...δείτε Εδώ την όμορφη συμμετοχή της..
Να είστε καλά ..και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα παρεάκι μου και μην ξεχνάτε...

Σας ευχαριστώ που περνάτε και τα λέμε.. !!!!




45 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Νατασσα χαιρομαι που σου αρεσε ..καλως ήρθες να περνας ομορφα οτι και νακανεις .. καλη σου εβδομαδα..φιλακιααα :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Ρούλα μου. Ας πρόσεχε ο κύριος...τέτοιους θησαυρούς δεν τους αφήνεις για τα μάτια άλλης.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι τόθελε κι αυτος το απαγορευμενο; βλεπεις οτι ετσι την πατανε πολλοι Ελενη μου και να τα αποτελεσματα ..ευτυχως που το καταλαβε και ελπίζω να εβαλε μυαλό..
      Να είσαι καλά φιλεναδα να περνας ομορφα οτι και κανεις φιλακιαααα!!! : :k

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα΄πολύ Κική μου να εισαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα..καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μου .φιλακιααα!!:k

      Διαγραφή
  4. Αχ ρομαντικό μου Ρουλάκι !
    Ας πρόσεχε ο κύριος, δεν κοιτάνε κι αλλού όταν έχουν θησαυρό δίπλα τους.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Είναι τόσες πολλές που σίγουρα αδικούνται πολλές.
    Δεν πειράζει η συμμετοχή μετράει .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κανω βρε Ρενα μου αυτός ο ρομαντισμος με εφαγε..χα..χα..και βέβαια για μενα και νομιζω και σε ολους οσους παιρνοουν μερος στα φρωμενα της γειτονιας η συμμετοχη μετραει ..
      Το κάνουμε γιατι μας αρεσει .πρωτα απο όλα και κατα δευτερο στην ηλικια μου το κανω για να βαζω το μυαλο μου να δουλευει..(οσο δουλευει.χα..χα.)γιατι παραμονευει και μια αλτζχάιμερ φιλεναδα..
      Να είσαι καλα Ρένα μου με οτι και να κανεις φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου ρομαντική μου φίλη. Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μια μου εμεις τις προπερασμενης γενιας..χι..χι.. ειναι αληθεια οτι ο ρομαντισμος μας χαρακτηρίζει..και αυτο βγαινει στην σκεψη μας οταν γραφουμε κατι..
      να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να εισαι καλα μου αρεσει να προσπαθω να συμμετεχω σε δρωμενα.. μονο και μονο για την συμμετοχη..αξιζει κανεις να προσπαθεί..
      Να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!!:k

      Διαγραφή
  7. Ακόμα ένα μικρό διαμαντάκι Ρούλα μου η "Νόρα" σου !
    Μου αρέσουν πολύ τα αφηγήματα που σαν τίτλο έχουν κάποιο όνομα. Και δη γυναικείο. Έχουν μια ιδιαίτερη αύρα.
    Ειλικρινά νιώθουμε πάντα ζεστή τη συμμετοχή σου στη γειτονιά και στα δρώμενά της. Ο Λόγος, η γραφή σου, οι δημιουργίες σου έχουν κάτι να δώσουν ιδιαίτερο.
    Μου άρεσε πολύ που ο ήρωάς σου ο Νικόλας αντιλαμβάνεται τη σημασία της Νόρας τη ζωή του. Και έρχεται η στιγμή της αυτοκριτικής του έντονη. Το θετικό μήνυμα στο τέλος κλείνει μια ζεστή ανθρώπινη ιστορία που συγκινεί.
    Πάντα τέτοια καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθησα και ήταν η πρωτη φορα που εγραψα απο την μερια ενος αντρα...ειναι αρκετα δυσκολο να μπουμε στην ιδιοσυγκρασια του αλλου φιλου.. και δεν μπορεις να αποδωσεις τα σωστα συναισθηματα ψεμεις οι γυναικες είμαστε πιο ρομαντικες.. και θελουμε χαπυ εντ..
      Για μενα μετραει η συμμετοχή οπως παντα..και η προσπαθεια ..σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια παντα ./.
      Να περνας ομορφα με οτι κανεις..καλο σου βραδυ..!!:)

      Διαγραφή
  8. Μας ξεγέλασες...
    Νόμιζα ότι κρυβόταν αγοράκι από πίσω ☺ αχαχαχαχα!
    Μπράβο Ρουλάκι μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ..ΧΑ..αυτο πηγα να κανω να... γινω για λιγο αγορακι Αριστακι μου, η προσπαθεια μετραει ...το σλογκαν μου χι..χι..καλη συναντηση στην επομενη προσπαθεια...
      Να περνας ομορφα φιλεναδα.. φιλακιααα!!:k

      Διαγραφή
  9. Πολυ ρομαντικη κι ευαισθητη ιστορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι μου ο ρομαντισμος με διακατεχει απο τα νιατα μου και ενω οι εποχες και η τεχνολογια προχωρανε εγω εχω μεινει εκει..σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα..φιλακιαα!!!:k

      Διαγραφή
  10. Μια ιστορία με εσάνς ρομαντική και χαρακτήρα ευαίσθητο που σαν δίδαγμα είχε να μας δώσει το πρόσεξε τι έχεις στη ζωή σου, αν δεν θέλεις να το χάσεις.
    Μπράβο σου για την έμπνευση σου Σμαραγδένια μου! Σε φιλώ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις Μαρινακι μου που ενω εγραφε υποτιθεται την ιστορια αντρας..δεν ξερω που βρεθηκε ο ρομαντισμος μεσα..χα..χα..
      Απλα ηθελα να δωσω ενα διδαγμα οπως το ειπες για τις σχεσεις..ευχαριστω πολύ
      Να περνας ομορφα Μαρινακι μου φιλακιααααα.. :k

      Διαγραφή
  11. Ήταν από εκείνες τις συμμετοχές που θα ήθελα να είχα επιπλέον βαθμούς να δώσω! Επειδή ήταν γλυκιά, τρυφερή, με ιδιαίτερα ευχάριστη γραφή και παρά τη μελαγχολία της, με ένα αισιόδοξο και πολλά υποσχόμενο τέλος! Σμαραγδάκι... πραγματικό, από την αγαπημένη Σμαραγδένια μας!!
    Συγχαρητήρια, Ρούλα! Πολλά φιλιά και μια τεράστια αγκαλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσε η συμμετοχη μου Μαριανα μου και εγω το παθενω αυτο με τους βαθμους αλλα νομιζω οτι δεν γραφουμε για την βαθμολογια.. γραφουμε για την συμμετοχή.. και οπως βλεπεις δεν χανω δρώμενο..χα..χα.. ασχετου σειρας και βαθμών.. και μονο η προσπαθεια για μενα ειναι αρκετη.
      Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια φιλη μου..χαρηκα παρα πολύ φιλη μου για την πρωτια σου και στα αλλα με το καλο να συμμετεχουμε..
      Ναπερνας ομορφα .. φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  12. Ρουλιτσα μου εγραψες παλι.αντε να δουμε πως θα τα μπαλωσει ο σκορδοπιστος.φιλακιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σχολιο νο3.που πηγαν τα αλλα 2 δεν ξερω.εγραψες παλι.αντε να δουμε πως θα τα μπαλωσει.αντρες παιδι μου.πεταμενα λεφτα.φιλακιαα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι ήρθανε ολα οσα θελανε ..τα υπόλοιπα καπου εδω γυρω θα γυριζουν χα..χα.. φιλεναδα και δεν πειραζει που ηταν οτι ναναι το νοημα το επιασα παντως..για τον σκορδόπιστο..χα..χα..
      Σε ευχαριστω πολύ Λιτσα μου που εισαι εδω με το χιουμορ σου παντα..χα..χα..
      Να περνας ομορφα φιλακιααααα..:k

      Διαγραφή
  16. Σμαραγδένια μου πάντα πρώτη σε όλα αφού βρίσκεις και χρόνο για όμορφες ιστορίες σαν τη συμμετοχή σου.Καλή εβδομάδα και ..Αχτιδένια φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι να μην δω δρωμενο χα..χα.. φιλεναδα.. κατι μου κανει κλικ να προσπαθησω..να συμμετεχω εχοντας βεβαιως βεβαιως..το γνωθει σ εαυτον .. αλλα δεν το βαζουμε κατω ειπαμε.. προσδπασθουμε παντα ασχετου αποτελέσματος..εννοειτε οτι συνεχιζουμε..χα..χα.
      Να εισαι καλα αχτιδα μου με ωαισιοδοξια παντα.. φιλακιααααα :k

      Διαγραφή
  17. Εσύ ήσουν η Νόρα;;; Μπράβο, Ρούλα μου! Λάθη κάνουμε όλοι και πάντα υπάρχει τρόπος και χρόνος να τα ξανασκεφτούμε. 😉
    Φιλάκια πολλά, αγαπημένη μας Ρουλίτσα. 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα ..χα.. εγω ημουν η Νόρα ...βρε Αλεξανδρα μου..δεν με γνωρισες; χι..χι.. ειδες τι παθενει οποιος θελει να μην χασει δρωμενο για δρωμενο;..χι..χι..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααααα! :k

      Διαγραφή
  18. Σκεφτόμουν πόσο αλόγιαστα πατάμε το κουμπί και παίρνουμε φωτογραφίες, έτσι δημιουργούνται δράματα που όμως γίνονται ευκαιρίες για να γραφτούν παρόμοιες ιστορίες! ;)
    Μπράβο Ρούλα μου, για την πρωτοτυπία του κειμένου και την συμμετοχή σου! :D
    Πολλά πολλά τα χαμογελαστά ΑΦιλάκια μου! :k :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως μια τετοια φωτογραφια ηταν αφορμή να γραφτει αυτη η ιστορια φιλεναδα καμια δικαιολογια επανω στο θεμα αυτο δεν υπαρχει....για μενα...η απιστια εστω και για μια φορα ειναι απο τα δυσκολοτερα θεματα σε ενα ζευγαρι.. ας προσεχε ο Νικολας..χα..χα..
      Να εισαι καλά μαγισσουλα μου αξημερωμα..φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Ρούλα!
    Όχι, όχι, αυτό ήταν τίτλος εκπομπής με την Κορομηλά.
    Εδώ θα πω μπράβο Ρουλάκι για την όμορφη συμμετοχή!
    Φιλί μεγάλο στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα..που την θυμηθηκες αυτην βρε αρτίστα μου!! Εγω και η Κορομηλα ειμαστε από τοτε.. προπολεμικα λεμε..χαχα...ειναι να μην χασω κανενα δρωμενο και μεινω στην ιδια ταξη..χαχαχα.
      Να είσαι καλα φιλεναδα σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια..
      Να περνας ομορφα οτι και κανεις αρτιστα μου φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ δελφινακι μου χαιρομαι που σου αρεσε..να περνας ομορφα καλο σου βραδυ φιλη μου .. φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητηρια!!!Πολυ ομορφη η ιστορια σου!!!!Καλη επιτυχια στη συμμετοχη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλα Σκρουτζακο σε ευχαριστω πολύ που περασες και την διαβασες χαιρομαι που σου αρεσε να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου βραδυ...:)

      Διαγραφή
  22. Μπράβο Ρουλίτσα μου πανταχού παρούσα και με αξιόλογες πάντα συμμετοχές. Μου άρεσε η Νόρα σου. Και διδακτική πλήρως για τα ζευγάρια
    Να είσαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου με ξεσηκωνουνε τα δρωμενα της γειτονιας..ειμαι και της προσπαθειας να δοκιμαζω τις προκλησεις..χαχα..οποτε θα ειμαι μπαρουσα φιλεναδα οποτε μπορω λεμε ..το βλεπω και σαν ασκηση του μυαλου μου αυτο..σαν οπως να λυνουμε σταυρολεξα..χαχα..χαιρομαι που το κανω και που προσπαθω..
      Η καθε μια ιστορια γραμενη στον χωρο της διαβαζεται πιο προσεκτικα και παιρνει αλλη διασταση..
      Σε ευχαριστω πολύ Αννιώ μου για τον χρονο που μου αφιερωνεις καθε φορα...να εισαι καλα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  23. Γλυκιά μας Ρούλα, το έχω πει και θα το ξαναπω... με ότι και αν καταπιαστείς μεγαλουργείς!!!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρεσει να προσπαθω Χριστινα μου στα παντα για να δω αν μπορω να τα καταφερω και απλα για να δωσω στον εαυτο μου την ευκαιρια να δοκιμασει.. ποτε δεν λεω ποτε και η καθε προσπαθεια μου με χαροποιεί οταν εχει ενα αποτελεσμα ..οποιο και να ειναι αυτο..
      Σε ευχαριστω πολύ που περασες και τα ειπαμε.. να περνας ομορφα καλο σου βραδυ φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  24. Ρούλα μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρουλίτσα μου πολύ μου άρεσε η Νόρα σου!
    Να γράφεις, αξίζει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή