Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ...ΟΝΕΙΡΩΝ..!!!

Μπρος στ ακρογιάλι του ουρανού δεμένο μ άστρα τ όνειρο.
Το έλυσα και πλημμύρισε την θάλασσα.
Κι ακούμπησε στους βράχους.
Το πήραν οι γλάροι στα λευκά φτερά τους και το ταξίδεψαν επάνω σε γαλάζια νερένια μονοπάτια.
Έγινε άλμπουρο σε τρικάταρτο καράβι κι αρμένισε σε πέλαγα, καλώντας με να πάω μαζί του.
Ήτανε μονάχα ένα όνειρο που με ταξίδεψε....

 Τι άλλο από σκέψεις ονείρου θα μπορούσε να με εμπνεύσει ... όταν με παρακάλεσε η εγγονή μου η Έρρικα ετών 28 παρακαλώ... πως ήθελε να της κάνω μια ονειροπαγίδα...να την βάλει στο σπίτι της..
Ονειροπαγίδα; της λέω.. δεν έχω ξανακάνει καρδιά μου ...αλλά τι ωραία ιδέα έχεις .. θα είναι η πρώτη μου..  
Εεεεε και σαν γιαγιά που δεν χαλάει χατίρια γενικώς,καταλάβατε παρεάκι μου ε; 
Για να πω την αλήθεια μου με γοήτευαν αυτές οι στρογγυλές αέρινες..κατασκευές που λέγονται ονειροπαγίδες...
Η πρώτη μου κίνηση ήταν να μάθω περισσότερα πράγματα για αυτές.
ΕΔΩ....
" Ονειροπαγίδες κατασκεύασαν αρχικά οι Ινδιάνοι Τσιπέουα (η αλλιώς Οτζίμπουε).
Το αντικείμενο στην γλώσσα τους ονομάζεται asabikeshiinh..(μην ζητάτε μετάφραση χα..χα)..
Τις κατασκεύαζαν πλέκοντας σε δίχτυ κλωστές,από νεύρα μέσα σε στεφάνια από ξύλο ιτιάς, με μια πλέξη που θύμιζε ιστό αράχνης.
Συνήθως τις διακοσμούσαν με χάντρες και φτερά.
Μετά τις κρεμούσαν πάνω από τα κρεβάτια των παιδιών για να τα προστατέψουν από τα κακά όνειρα.
Με τον καιρό καθώς το παιδί μεγάλωνε,η ονειροπαγίδα φθειρόταν και καταστρεφόταν.
Υποτίθεται ότι μόνο τα καλά όνειρα μπορούσαν να περάσουν από την κεντρική τρύπα της ονειροπαγίδας, ενώ τα κακά σκάλωναν και έμεναν παγιδευμένα.
Στην συνέχεια, τα παγιδευμένα κακά όνειρα θα διαλύονταν  με το πρώτο φως της αυγής."

Η πρώτη μου  κίνηση ήταν να μπω στο YouTube για να δω πως κατασκευάζονται οι ονειροπαγίδες.
Είδα όμως ότι μπορείς να τις κάνεις και με πλεχτά στρογγυλά πετσετάκια..έχουν εξελιχθεί σε πιο μοντέρνες εκδόσεις..χα..χα..
Οπότε... τελαράκι από το κέντημα είχαμε..
 Στρογγυλό πετσετάκι πλεχτό είχαμε.. 

Κορδελίτσες δαντελίτσες είχαμε...
Χαντρούλες είχαμε..

Οπότε ξεκίνησα την διαδικασία..τυλίγοντας το τελαράκι γύρω γύρω με άσπρο μαλάκι που είχαμε και τέτοιο...χα.χα..

Στερέωσα με άσπρη χοντρή  κλωστή γύρω γύρω  το πλεχτό πετσετακι ...

και μετά κρέμασα ότι κορδελίτσες και χαντρούλες είχα.. τα φτεράκια αγοράστηκαν μόνο..!!
Παρουσίαση σε λευκό φόντο
Και εδώ ...σε φόντο γενικό..χι.χι..
Ετσι εύκολα και σύντομα κατά τα άλλα.. και με ατέλειες...φτιάξαμε την δική μας πρώτη ονειροπαγίδα.. η οποία μου έβαλε και ιδέες μπορώ να πω..χα..χα..
Αυτά ήταν τα νέα μου αυτή την εβδομάδα παρεάκι μου που εύχομαι να είναι για εσάς η καλύτερη...να μην ξεχνάτε όταν χαρίζετε χαμόγελα..
ο κόσμος γίνετε πιο όμορφος.!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε !!




53 σχόλια:

  1. Πανέμορφη η ονειροπαγίδα, Ρούλα μου. Είμαι βέβαιη ότι η εγγονούλα σου θα ενθουσιαστεί. Τη λάτρεψα! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως της αρεσε παρα πολυ βεβαια της εβαλα και φτερακια στο πλάι.. αλλα μετα την αναρτηση χα..χα
      Είναι να μην δουν τα υπαλοιπα καταλαβενεις την συνεχαια ε;..χι..χι.. να εχουμε να κανουμε μονο
      Να περνας ομορφα Μια μου με οτι κανεις φιλακιααα..!!! :k

      Διαγραφή
  2. Τι είναι άπιαστο για σένα γλυκιά μου; Κάποτε είχα κάνει ανάρτηση παλιά με τις ονειροπαγίδες και μάζευα εικόνες από όπου εύρησκα μα μα τέτοια με δαντελάκι δικό σου ..μοναδική ΄πως πάντα Σμαραγδένια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κανω μια δοκιμη Αχτιδα μου να φτιαξω μια ..μια και μου το ζητησε το παιδι ..χα..χα ..το θεμα ειναι οτι μου καλοαρεσε και μενα η διαδικασια φιλεναδα.χα..χα.. και θα κανω κι αλλες εννειοτε πιο ωραιες χι..χι..
      Σε ευχαριστω πολύ που παντα εχεις μια καλη κουβεντα να μου πεις..
      Να είσαι καλα φιλη μου να κανεις ναυτο που αγαπας παντα.. καλο σου ξημερωμα φιλακιαααα!! ::k

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου αυτό ακριβώς εννοούν όταν λένε ότι γερνάς με σοφία. Καλά τι γλυκιά γιαγιά με απίστευτες ιδέες είσαι Ρούλα μου. Μπράβο. 'Γειά στα χέρια σου. Μια φανταστική ιδέα να αξιοποιήσουμε τα πετσετάκια που γεμίζουν τα συρτάρια. Καλότυχη, καλορίζικη να τη χαρεί η εγγονή σου και να της χαρίζει τα πιο όμορφα όνειρα της
    Σε φιλώ ..καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου εχω την εντύπωση οτι ολες οι γιαγιαδες του κοσμου ειναι ετσι ..πως να χαλασουν το χατιρι των εγγονιών τους και περισσοτερο οταν αυτα τα εχει μεγαλωσει εκεινη για να συνησφερει με τον τρόπο της ...οταν εκεινα ηταν μικρα..και τα παραμυθιαζε χα..χα ( τους ελεγε παραμυθια λεμε)..και να παιζει μαζι τους....τωρα που μεγαλωσαν και εχουν την δικη ζωη..οταν μου ζηταν να τους κανω κατι ειναι εννοειτε οτι ειναι απεραντη χαρα....ασε που σιγουρα θα συνεχισουμε τις παραγγελιες..κατα τα φαινομενα φιλη μου..
      Σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λογια.. να περνας ομορφα και εσυ με οτι κανεις Αννίκα μου φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  4. Καλά είσαι απίστευτη!
    Την έφτιαξες τέλεια!
    Πολύ πιο ωραία από τις ινδιάνικες ή από αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο!
    Η δικιά σου είναι κλάσεις ανώτερη!
    Εύγε Ρουλάκι!
    Φιλί μεγάλο σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε αρτιστα μου τελεια δεν ειναι αλλα για πρωτη φορα ειναι καλή να το παινευτουμε ε;..χα..χα..
      Η εγγονη μου ξετρελαθηκε που να ξερει τις ατελειες που εβλεπα εγω..χα..χα..ειρθαν κι όλας οι παραγγελιες.. χι..χι.. τι ηταν να κανω την αρχή; εμ το ξερα εγώ..
      Για να το λες εσυ οτι είναι τελεια.. λες να ειναι φιλεναδα και να μην το βλεπω εγω;..χα..χα
      Να εισαι καλύτερα.. την αγαπη μου παντα φιλακιααααα!!:k

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Xριστινα μου χαιρομαι που σου αρεσε αν και ηταν η πρωτη μου φορα που εφτιαχνα κατι τετοιο.. παντα μου αρεσαν που τις εβλεπα...και που τολμησα να τις κανω.. το χαρηκα...
      Σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτική η ονειροπαγίδα σου, Σμαραγδένια μου! Μπράβο!
    Μια όμορφη και δημιουργική βδομάδα σου εύχομαι να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Μαρινα μου ..οτι εχει σχεσει με τα ονειρα μου αρεσει πολύ και αφου οι ονειροπαγιδες αφηνουν μονο τα καλα ονειρα να περασουν ειπα να φτιαξω κατοπιν παραγγελιας βεβαιως βεβαιως ..να εχουμε παρεα μας μονο τετοια ονειρα..
      Να περνας ωραια και τα δικα σου ονειρα να ειναι ομορφα... με αγαπη .. φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  7. Τέλεια ΤΈΛΕΙΑ Ρούλα μου .
    Η εγγόνα σου υα ξετρελαθηκε σίγουρα .
    Αυτές με τα πετσετάκια είναι πιο ωραίες από τις άλλες .
    Γεια στα χέρια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού λες εσυ Ρενα μουοτι ειναι τελεια ...θα με κάνεις να το πιστεψω αν και ξερω οτι η πρωτη φορα εχει τις ατελειες της χα..χα.. αλλά ξερεις τωρα τα λαθη που βλεπω εγω επανω στην ονειροπαγιδα για την Ερρικα μου ειναι ψιλα γραμματα..χι..χι..οντως ξετρελαθηκε..!!!
      Το θεμα ειναι οτι στρογγυλα πετσετακια..δεν εχω αλλα...οποτε καταλαβενεις ε; το βελονακι θα παρει φωτια...
      Να εισαι καλα φιλεναδα με τον καλο σου λογο παντα την αγαπη μου φιλακιααα ::k

      Διαγραφή
  8. Ρουλάκι-Απάτσι των αέρινων ανεμοπαγίδων και των δαντελένιων ονείρων...
    Οι Ινδιάνοι Τσιπέουα θα σε είχαν ανακηρύξει Μέγα-Αρχηγό της φυλής τους, για τη σοφία σου και το ελεύθερο πνεύμα του. Οτζίμπουε-Ηράκλειο, ένα χαμόγελο δρόμος είναι. Απ' αυτά που εσύ θα έχεις πάντα πλεόνασμα.
    Συγχαρητήρια πολλά! Είναι αριστούργημα και είσαι υπόδειγμα γιαγιάς, μάνας και γυναίκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε χα..χα.. μονο εσυ θα σκεφτοσουν Κανελλακι μου να γραψεις κατι τετοιο...τωρα με ξεσηκωσες.. να φυγω λες να παω κατα Οτζιμπούε; οπως λες και εσύ ενα χαμογελο δρομος ειναι...τι ομορφο σχόλιο!!!!!!!!!!! κατι τετοια μου λες και με κανεις χώμα .. που λεμε τα νιατα τωρα..χα..χα
      Σε ευχαριστω πολύ που παντα με κανεις και χαμογελώ Κανελλακι μου..την ευχη μου να χεις ..να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. την αγαπη μου παντα ..φιλακιαααα.. :k

      Διαγραφή
  9. !!!!!!!!!!!!
    Εντάξει Ρούλα ! τι να πω τώρα εγώ !
    άμα βγάζεις την καρδιά σου και την τοποθετείς στα έργα σου, αυτά έχουμε.
    Υπέροχο κορίτσι μου. Σαν τα όνειρα που θα μαζεύει στην αγκαλιά του.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μας για τα ομορφα σου λογια..αν δεν βαλεις την καρδια σου σε οτι κανεις μπροσταρη τοτε αυτο που κανεις δεν θα εχει το ιδιο αποτελεσμα.. οσο για την ονειροπαγιδα μου και μονο το ονομα της με γοητευει.. οπως και ο θρυλος που την συνοδευει.
      Να εισαι καλα καλο σου βραδυ.. καλα να περνας..!!:)

      Διαγραφή
  10. Πολλά και ωραία βλέπω στο μπλογκ σου!!!! Καλές δημιουργίες.... φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρεσε οτι ειδες εδω μεσα... γραφω απλα οτι αισθανομαι και φτιαχνω οτι αγαπω να κανω.. ειναι ο χωρος μου και σε καλοσωριζω με χαρα Μαριελα μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσει και πες μας την αντίδραση της εγγονής σου! Θα πρέπει να τη λάτρεψε. Αλλά να δεις που οι ινδιάνοι θα σε καταγγείλουν ότι τους κλέβεις την τέχνη τους και τον πολιτισμό τους μια και είναι καλύτερη η δική σου σίγουρα!!
    Έχω φτιάξει και εγώ με πετσετάκια που μ'αρέσουν καλύτερα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά η αντιδραση της Αννιω μου δεν λεγεται.. τις αρεσε λεει παρα πολύ ..αφου εκανε μετατροπες σε οτι ειχε κρεμασει στον τοιχο της για να την κρεμασει.. ..και αφού εχεις φτιαξει και εσύ..(ποτε το εκανες και εγω δεν το ειδα;) το θεμα ειναι οτι αν θελω να κανω αλλη θα πρεπει να πλεξω στρογγυλα πετετακια..θα μου πεις τοσα εχεις πλεξει δεν εχεις; εμ που να το ηξερα φιλεναδα οτι θα μου χρειαζοταν στρογγυλα πετσετακια; χα..χα...
      Τι φταιω εγω που μου αρεσουν οι ονειροπαγιδες; ας μην τις εφτιαχναν οι Ινδιανοι..χα..χα..
      Να εισαι καλα Αννιώ μου την απαη μου παντα φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  12. μια ερευνα ειπε πως οι ελληνιδες για γιαδες ειναι οι καλυτερες στον κοσμο.μαλλον εσενα ειχαν για προτυπο.Ρουλιτσα μου ευχομαι μονο καλα ονειρα στην εγγονουλα σου.φιλακια και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xα χα..αυτοι που εκανα την ερευνα Λιτσα μου αδικα εκαναν τον κοπο για τις ελληνιδες γιαγιαδες.. δεν ηξεραν το αυτονοητο φιλεναδα για ΟΛΕΣ τις ελληνιδες γιαγιαδες ..
      Σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα για τα καλα σου λογια με κανεις και ντρεπομαι..αλλά χαιρομαι κι όλας.. χε..χε.. τωρα τι να μου πεις που ουτε και εγω ξερω τι γραφω..;) να περνας ομορφα με οτι κανεις και προπαντως τα μυρωδατα ψωβμακια σου..χα.χ.α. την αγαπη μου παντα φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου υπέροχη η ονειροπαγίδα σου! Κάτι πλεκτά που είχα και εγώ ονειροπαγίδες έγιναν χαχα...
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα και εσύ Ελενη μου το ιδιο εκανες; μας τις εδειξες καθολου; ή εγω δεν τις ειδα;.. πολύ θα ηθελα να τις εβλεπα..!! το θεμα ειναι οτι δεν εχω αλλα πλεχτα πετσετακια...χι..χι.. ειναι ευκολακια να γινουν αφου το αφγηνουν ολο στην φαντασια σου..τομνπως θα τις βφτιαξεις..
      Να περνας ομορφα φιλεναδα..την αγαπη μου φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικη η ονειροπαγιδα !!!!Σιγουρα θα της αρεσει πολυ αφου ειναι φτιαγμενη απο την γιαγια της.Καλη εβδομαδα και καλο μηνα Μαρτη να εχουμε 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Σκρουζτακο για τα καλα σου λογια.. οντως η εγγονη μου πραγματι ξετρελαθηκε με την ονειροπαγιδα και ηταν η πρωτη φορα που εξκανα κατι τετοιο..
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο σου ξημερωμα..!! :)

      Διαγραφή
  15. Φαντάζομαι ότι η Ερρικα ενθουσιάστηκε (πότε έγινε 28 καλέ;;)Μα είναι πολύ όμορφη και ετοιμάσου τώρα να φτιάξεις και για τους υπόλοιπους ναι;; Πολλά φιλιά φίλη μου καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Νικολ μου; σαν να τους βάζεις ακγουανό..χι..χι..(λιπασμα ειναι) και μεγαλωνουν μανι μανι..τα σκασμενα...χα..χα..αν σου πω ξετρελαθηκε εννοειτε.. και αν σου πω την δευτερη παγγελια θα πεσεις κατω.. οταν του ειπα δε και τον μυθο της ονειροπαγιδας εεεε τοτε ηταν που την θελει οπωσδηποτε φιλεναδα..και πιος ειναι αυτος;χα.χα. πιος αλλος απο τον δικό μου...ναι καλα καταλαβες.. του αρεσε παρα πολύ και ακομα περσσοτερο η ιστορια της....και τωρα οπως καταλαβες αφού δεν εχω αλλο στρογγυλό πετσετακι χα..χα πλεκωωωωωω!!!σε δουλεια να βρισκομαστε..
      Να εισαι καλα Νικολ μου οτι και να κανεις.. την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  16. μου αρεσε η ιστορία των ονειροπαγίδων
    μου αρέσει να μαθαίνω πως προήλθε το κάθε τι

    μια χαρά η πρώτη σου ονειροπαγίδα
    να την χαρεί η εγγονή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου αρεσει Δελφινακι μου να μαθενω και δεν ηξερα οτι η ονειροπαγιδα είχε την δικη της ιστορια-θρυλο... για τα ονειρα..το εψαξα και χαρηκα που το εμεθα για υτο θελησα να το μοιραστω μαζι σας...
      Σε ευχαριστω πολύ..χαιρομαι που σου αρεσε να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  17. αγαπω τις ονειροπαγιδες και η δικη σου ειναι υπεροχη
    να την χαρει η εγγονουλα
    συγχαρτητηρια

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου σε ευχαριστω παρα πολύ χαιρομαι που σου ωαρεσε !!!! το ιδιο αρεσε και στην Ερρικα στην εγγονη μου ασε δε που εχω ξεσηκωθει με αυτες και μονο το ονομα τους φτανει να τις λατρεψεις.
      Να εισαι καλα κοριτσι μου να περνας ομορφα ...φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  18. Δεν ήξερα τις ονειροπαγίδες Ρούλα μου και η δική σου, εκτός από πανέμορφη είναι 100% σίγουρη πως δεν θα αφήσει κανένα κακό όνειρο να ταράξει ούτε την εγγονή σου, αλλά ούτε και σένα που την έφτιαξες με τόση αγάπη! ;)
    ΑΦιλάκια ονειρεμένα! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ειχα ακουσει και είχα δει κατι λιγο απο αυτες..αλλα αν σου πω κατι το μαγικό το ονειρικό χα..χα. μαγισσουλα εισαι θα καταλαβενεις..μου εβγαζαν και μονο το ονομα τους σε παραπέμπει σε παραμυθι ε;.χα..χα..:) οταν δε.. διαβασα και τον θρυλο που τις ακολουθει.. τις λατρεψα..και τωρα που εφτιαξα και την πρωτη μου..χα..χα. ακομα περισσοτερο..ας ειναι να κρατησει μακρυα τα κακα όνειρα της Ερρικας μας!!!
      Μακαρι να βλεπουμε μονο ομορφα ονειρα φιλεναδα..!! με αγαπη πολύ ..φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη η κατάλευκη δημιουργία σου Ρούλα. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου χαιρομαι που σου αρεσε η ονειροπαγιδα μου .. σε ευχαριστω πολύ και για την επισκεψη..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... να εχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  20. Τέλεια είναι!
    Με ξεσήκωσες τώρα και λέω να φτιάξω κι εγώ μία, κάποια στιγμή!
    Πολύ μου άρεσε με το πλεκτό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βεβαια να ξεσηκωθεις να φτιαξεις Μαρία μου ειναι τοσοσ ομορφη κατασκευή..θα την λεςτρεψεις οπως εγω..αν εχεις δε και στρογγυλα πλεχτα πετσετακια εεε τοτε θα γινειμ πολύ ωραιακαι μονο για το οτι κρατα τα κακα όνειρα μακρυα ..ειναι ενας λογος παραπανω να την φτιαξεις..ασε που και εγω εχεω ξεσηκωθει και δεν μου φτανει μονο η μια πουεκενα..εχουνε σειρα κι αλλοι όπως καταλαβενεις χα..χα. και δεν εχεω αλλα στρογγυλα πλεχτα..οποτε θα παει φωτια το βελονακι οπως το βλεπω χι..χι..
      Να περνας ομορφα φιλεναδα.. και να εχεις ενα ομορφο μηνα με αγαπη παντα ..φιλακια.!!! :k

      Διαγραφή
  21. Ρούλα μου, χρυσα τα χεράκια σου και πόσο όμορφη η ονειροπαγιδα που έφτιαξες.
    Να την χαίρεται η εγγονουλα σου και να χαίρεται κι εσένα, υπέροχη γιαγιά.
    Σε φιλώ 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Σταυρούλα μου σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λογια είναι αλήθεια οτι και σε μενα αρεσε παρα πολύ η όλοι διαδικασια και το αποτελεσμα βεβαια..την εβαλε επανω απο το κρεβατι της την ονειροπαγιδα.. μα τι ωραιος θρυλος την ακολουθει είδες;..
      Να περνας και εσύ ομορφα φιλη μου με ομορφα ονειρα μονο..καλο σου μηνα .. φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  22. Ο ονειρόκοσμος που στήνει η σχέση μιας γιαγιάς και μιας εγγονής είναι αναμφισβήτητα ο πιο ζηλευτός και ο πιο παραμυθένιος!
    Η ονειροπαγίδα σου Ρούλα μου είναι τόσο όμορφη και αρχοντική που αμφιβάλλω αν θα τολμήσει ποτέ κακό όνειρο να την πλησιάσει καν. Άλλωστε τα κακά όνειρα δεν αγαπούν τις ομορφιές. Γνωστό αυτό.
    Όμως μεγαλύτερη παγίδα κακών θεωρώ την αγάπη σας. Αυτή είναι ικανή να σταματήσει όλα τα κακά όνειρα του κόσμου.
    Να χαίρεστε η μια την άλλη και να περνάτε όμορφα.
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ.. τι ομορφος παραλληλισμός ηταν αυτος Μαρία μου; εχεις απολυτο δικιο.. και οταν αυτα τα παιδια τα μεγαλωνεις εσύ λογο δουλειας των γονιων τους.. εεε τοτε αυτο το δεσιμο ειναι ακομη πιο σφιχτο..αν και εχουν ανοιξει πια τα φτερα τους.. μου αρεσει που ερχονται οταν θελουν κατι να τους φτιαξω...παρ όλο που μενουμε πανω κατω...χα..χα.μου αρεσε πολύ αυτη η δημιουργια και μενα και το ότι εχει σχεσει με τα ονειρα την αγαπησα πολύ.. οποτε καταλαβενεις νκαι την συνεχεια ε;χα.χα..
      Σε ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο σου..
      Να περνας καλα βλεποντας μονο ομορφα όνειρα.. καλο σου μηνα φιλακιαα!:k

      Διαγραφή
  23. Χρυσοχέρααααααααααααα μου!!!!!!!!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα τι να το κανω τοσοσ χρυσαφι Αριστακι μου;χα..χα.. να εισαι καλα βρε αγαπη μου σε ευχαριστω πολύ ..χαιρομαι που βρισκει λιγο χρονο για βολτίτσες χι..χι..θα τα πουμε .. να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλο σου μηνα φιλεναδα ..την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!! :k ♥♥♥

      Διαγραφή
  24. Τέ-λει-α! 🎈
    Γιαγιά και εγγονή
    μιά σχέση μαγική!!
    Φιλιά και στις δυο
    και καλό σας μήνα!🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρινα μου χαιρομαι που σου αρεσε ..τωρα αν ειναι τελεια δεν ξερω οπως και να ειναι την λατρεψα πρωτα εγω..χα..χα..εκεινη δε ξετρελαθηκε..και χαρηκα παρα πολύ ..καλα τις αγαπησα όλες τις ονειροπαγιδες...και μονο για τον θρυλο που τις συνοδευει φτανει..και οταν πιστευεις... πως σταματα τα κακα όνειρα πως να μην την λατρεψεις!!!
      Σε ευχαριστώ παρα πολύ και ξερεις γιατί φιλεναδα..να περνας καλα ..και να εχεις ενα όμορφο μηνα...φιαλκιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  25. Ωωω Ρούλα μας απίθανη η ονειροπαγίδα και θα την χαρεί σίγουρα η εγγονή σου !!!! Κι εγώ στην ίδια ακριβώς φάση είμαι γιατί θέλει η κόρη μου να τις φτιάξω τρεις σε διαφορετικά μεγέθη και ψάχνω τα πλεχτά μου πετσετάκια για να τα ταιριάξω χαχα Καλό μήνα και πολλά φιλιά καλή μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συπτωση Ράνια μου να κανουμε ταυτοχρονα το ιδιο ε;..Πόσο χαιρομαι που σου άρεσε η ονειροπαγιδα αν και ηταν η πρωτη φορα που εφτιαχνα κατι τετοιο και ειναι αλήθεια πως την λατρεψα και εγώ μαζι με την εγγονη μου ..και οπως καταλαβαινεις λογο πειρας σιγουρα θα ακαολουθησουν και αλλες το θεμα ομως ειναι οτι δεν εχω αλλα τρογγυλα πετσετακια χα..χα..και θαν πρεπει να πλεξω οποτε παλι σε δουλεια θα βρισκομαι..χα.χα.
      Αντε φιλεναδα καλες ονειροπαγιδες να κραταν μακρυα τα κακα όνειρα.. τις λατρεψα εννοειτε!!! καλο μηνα να περασεις Ρανια μου την αγαπη μου ..φιλακιααα!!:k

      Διαγραφή
  26. Κατάλαβα σμαραγδένια μου. Βρήκες δουλειά και μάλιστα μπόλικη. Πήρε φωτιά το βελονάκι ! Είμαι σίγουρη ότι η εγγονή σου ξετρελάθηκε , αφού έγινε πολύ όμορφη και ρομαντική. Ρομαντικά και γλυκά να είναι και τα όνειρά της . Φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ..Χρυσανθη μου πως με καταλαβενεις φιλεναδα.. τους αρεσε και θελουν ολοι χα..χα.. το θεμα ειναι πως πρεπει να πλεξω και στρογγυλα πετσετακια γιατι ειχα μονο ενα.. κοιτα να δεις απο τοσα που ειχα..που ουτε θυμαμαι τι εχουν γινει ..
      Η εγγονη μου εννοειτε πως ξετρελαθηκε....ειναι μια απλη κατασκευη.. αφου εχει σχεση με τα ονειρα.. .που εμεις οι ανθρωποι πολλες φορες τα συνδεουμε με τον ρομαντισμο.. πόσο μαλλον με τον μυθο που ακολουθει τις ονειροπαγιδες.. για να πω την αλήθεια και εγω λατρεψα την κατασκευη της ..ειναι κατι σαν παραμυθι να ασχολησε μαζι τους.. φτερα χαντρουλες κορδελιτσες..και οτι μπορει να βαλει ο νους σου..χα..χα..
      Να εισαι καλα Χρυσανθη μου να εχεις ενα ομορφο μηνα .. φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  27. Όχι που δε θα έφτιαχνες ειδικά εσύ ο,τι σου ζήτησε το κορίτσι σου!
    Είναι πανέμορφη, στάζει αγάπη, ευαισθησία, προστασία!

    Φιλάκια θαυμασμού πολλά Ρουλίτσα μου χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή