Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΑΝΟΙΞΗ.....ΣΤΟ ΦΟΥΛ......!!!

Εχουνε εγκατασταθεί  για τα καλά  Ανοιξιάτικες μέρες πιά...
Ενας ήλιος απο ψηλά σπρώχνει απαλά
τις αχτίνες του να χαϊδεψουν τα παγωμένα πλάσματα του κόσμου τούτου..έμψυχα...και άψυχα...!!!
Πρώτη..πρώτη και πάντα βιαστική,
(σαν να φοβάται μην της πάρει κανείς την πρωτιά..)η αμυγδαλιά.!!
Στολισμένη μετα ρόζ και άσπρα ανθάκια της..καμαρώνει ..όπως η νύφη στα σκαλιά της εκκλησίας!!!!
Μιά ηλιαχτίδα, άγγιξε τα... μπουμπούκια της τριανταφυλλιάς..!!!
Νυσταγμένα εκείνα ακόμη από τον βαθύ ύπνο του χειμώνα, ανοίγουν 
σιγά σιγά...τα πέταλα τους, σκορπίζοντας τριγύρω...μοσχοβολιές!!!
Πασπαλισμένο με δροσοσταλίδες το αγιόκλημα...στην αυλή,έχει πετάξει
ήδη τα πρώτα τρυφερά φυλλαράκια του!!!
Την σειρά τους περιμένουν οι πανσέδες..τα κρινάκια...τα ζουμπούλια..να βάλουν τα χρώματά  τους στην παλέτα του χρωστήρα και να ζωγραφίσουν την φύση!!!!
Ο άνεμος που κατεβαίνει από τις βουνοκορφές,φέρνει μαζί του μυρωδιές από φλισκούνι ,μέντα, φασκόμηλο...ως την άκρη της θάλασσας....
Η θαλασσινή αύρα παίρνει το φιλί 
του ήλιου και το ακουμπά στα κατάλευκα...φτερά των γλάρων να τα
ταξιδέψουν πάνω από μιά θάλασσα γαληνεμένη πιά..!!!!




Ενα σμάρι διαβατάρικα πουλιά ξεκουράζονται επάνω στα ηλεκρικά σύρματα...μετα από το κουραστικό τους ταξίδι..!!!!
Λίγο πιο πέρα δυό χελιδόνια ερωτοτροπούν .κάτω απο το εκτυφλωτικό φώς του ήλιου,που με 
δυσκολία μπορείς πιά να τον δείς  με μισόκλειστα βλέφαρα..ή πίσω απο ένα ζευγάρι σκούρα γυαλιά...
Στο ταξίδι του πρός την δύση, μικρές μαβιές πινελιές, στολίζουν το ηλιοβασίλεμα..
 οπου και να στρέψεις το βλέμμα σου,βλέπεις το ξύπνημα της φύσης..
Μμμμμμ!!!! μύρισε Ανοιξη..!!!!
ψυθίρισε η βιολέτα στο γιασεμί ..που είχε σκαρφαλώσει στον φράχτη!!!!
Καλώς να ωρίσει απάντησε εκείνο..!!!!!
Καλώς να ωρίσει ..απάντησαν και οι τριανταφυλλιές!!!!!!

Και για το τέλος σας άφησα να σας δείξω ένα λουλούδι που το είδα πρώτη φορά..και λέγεται ο μαύρος  κρίνος της Μεγάλης Παρασκευής!!!!


ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ....!!!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Μιά υπέροχη ανάρτηση !!!!
    Καλή Πρωτομαγιά και Καλό Μήνα !!!!!
    Να περάσετε καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Μαριάν μου.... να έχειεις ένα ομορφο μήνα γεματο χρώματα και χαμόγελα... φιλακια..

      Διαγραφή
  2. Τα λόγια σου... χωρίς εικόνες... θα μπορούσαν να εμπνεύσουν τον καλύτερο ζωγράφο!!!!! Σε ευχαριστούμε για αυτό το υπέροχο Πρωτομαγιάτικο Ταξείδι!!!!!!! Καλή Πρωτομαγιά... Καλό Μήνα!!!!!! Πολλά Φιλάκια Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε παιδί μου ποδηλατισσα μου....οι ζωργραφοι αν περιμένανε απο μενα νε...χα..χα.. αλλα όμως ενα μεγαλο ευχαριστώ θα σου πώ κορίτσι μου αφού αυτά που διάβασες σου έβγαλαν αυτό το αίσθημα ειμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό...και εγώ σας ευχατιστώ όλες εσας... που με στηρίζετε..με την αγάπη σας...αυτό έχει την μεγαλήτερη αξία για μένα ....σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μου να έχεις κούκλα μου έναν όμορφο λουλουδιασμένο μήνα και πολλες όμορες μέρες...χαμογελαστές...πολλα πολλα φιλακια....

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!Καλό μήνα Ρουλίτσα!!! Τι όμορφες εικόνες και τι υπέροχα λόγια!!!Ο μαύρος κρίνος εντυπωσιακός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα και σενα Μαράκι...γιατί να σου πώ καλή πρωτομαγιά δεν πάει τέτοια ώρα....χι..χι.. έλειπα πάλι η βολτογύρα....χαιρομαι που σου άρεσαν τα λόγια μου...όσο για τον μαυρο κρίνο έιναι εντυπωσιακός αλλα λίγο ανατριχιαστικός ..το χρώμα του ..ίσως γι αυτό να ειναι ιδιαίτερος...και μοναδικός...τον είδα σε μια εκδρομή στο Ρεθυμνο σε ενα φαράγγι ...φιλω σε...

      Διαγραφή
  5. Καλό Μήνα!!!!!!!!!! Άνοιξη ΠΑΝΤΟΥ..........!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινακι μου ..παντού η Ανοιξη...στην φύση...στίς καρδιές μας στις σχέσεις των ανθρώπων....μακάρι αν την έχουμε πάντα έιναι η πιο όμορφη εποχή...την νιωθεις και αναντρανίζεις ..που λέμε εδώ στην Κρητη..χι..χι..τι σου λεω ΄έ;;;;φιλακια πολλα Ανοιξιατικα...

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα εύχομαι. Γεμάτη ανάρτηση από χρώματα κι αρώματα. Εντυπωσιακός ο μαύρος κρίνος, δεν έχω ματαδεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μάη να έχουμε Κατερινακι μου...χρωματιστό και λουλουδιασμένο....για τον μαυρο κρίνο και εγώ εντυπωσιάστηκα που τον είδα αν και το χρώμα του λίγο σε προδιαθέτει..αλλα λουλουδι του Πλαστη ειναι και αυτό και αφου το ειδα ..ήθελα να το δείτε και εσείς....φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες οι εικόνες και τα λόγια σου!Καλό μήνα εύχομαι και καλή πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο και όμορφο μήνα να εχεις και εσύ Σπυριδούλα μου....μακάρι να έχουμε παντα όμορφες εικόνες στην ζωή μας...φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  8. Μαζι με το σμαραγδενια,εισαι και λουλουδενια,Ρουλακιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!
    Καλο μηνα στην ομορφη Κρητη!!!!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου!!!!!άργησα σήμερα λίγο..να απαντησω στα σχόλια...χι..χι.. μηπως δεν το κανω και αλλες φορές;;; αλλα σας ζητώ συγνώμη ...έλειπα και τωρα καθομαι να σαςπώ κα εγώ με την σειρα μου καλό μήνα Μαρία μου...να ειναι οσο γίνεται χαρούμενος και χαμογελαστός....φιλακια πολλα γλυκια μου...τα λέμε..

      Διαγραφή
  9. Ρούλα μου....καλό μήνα...
    Πολύ όμορφη υποδοχή του έκανες!!!!!!φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα ΜΙΑ μου να το καλόπιάσω τον Μαη λίγο να μας δείξει το όμορφό του πρόσωπο...δεν θέλουμε να βλεπουμε άλλο πια σκυνθρωπα και λυπημενα ..λίγο χρώμα να βάλουμε να αναντρανίσει ..(αναθαρίνει ..ανέβει) λίγο και η καρδια μας...φιλί γλυκο...

      Διαγραφή
  10. καλό μήνα και καλή πρωτομαγιά, πολύ όμορφες οι εικόνες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου ΜΠΛΟΥ....η πρωτομαγιά έφυγε γι αυτό και εγώ θα σου πώ καλό ολοκληρο Μαη..που κρατα και 30 μέρες..χι..χι..να εισαι καλά φιλε μου και σε ευχαριστώωωωω

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ανάρτηση με τα χελιδονάκαι σου..Καλό μήνα φίλη μου ολάνθιστο σαν τη ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδενια μου καλό σου μηνα και σε σένα με χρώματα χαμόγελα και όλα τα καλήτερα....και περασες τοσο όμορφα στο ταξίδι σου απο οτι διαβασα...!!!!! αυτά τα όμορφα χρειαζόμαστε να ανέβουμε λίγο...ας αφήσουμε λιγο παραπάνω το χαμόγελο στα χείλη μας...το χρειαζόμαστε....φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  12. Αχ! ήρθαν σε σένα χελιδόνια... εμείς εδώ ακόμα τίποτα!
    Πολύ όμορφες οι φωτό σου...και αυτός ο μαύρος κρίνος...εντυπωσιακός μεν αλλά λίγο ανατριχιαστικός!
    Καλό μήνα Ρούλα μου με τις ομορφότερες ευχές για τη συνέχεια!
    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιναφετς μου ....θελανε δεν θέλανε τα χελιδονακια εγώ τα έφερα...χι..χι.. θα έρθουν και τα αλλα η ώρα τα βάζει....αυτός ο μαυρος κρίνος πολύ με προβληματισε ..να τον έβαζα η όχι...και εγώ την ίδια ανατριχίλα ένιωσα όταν τον πρωτοείδα....και δεν ήθελα να νιωσετε το ίδιο συναισθημα..αλλα μετα ειπα... ένα τετοιο σπανιο λουλούδι...μπορεί να μην χωραει με το χρώμα του στην Ανοιξη...όμως για να ανθίζει αυτήν την εποχή κάτι θα συνβολίζει...ίσως την μοναδικότητα των πραγματων στη φύση...και το ξεχωριστό της υπαρξής του...φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  13. καλό μηνα και άνοιξη σε όλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα και σε σένα και σίγουρα Ανοιξη παντού και στο φούλ που λεω και στον τίτλο...την χρειαζόμαστε!!!!!! καλο σου βραδυ..

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα, μυρωδάτο και ζωηρό!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουλουδιασμένο μήνα και χαρούμενο να έχεις ΚΙΚΙ μου ....παντα με χαμόγελο ...να εισαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ ....φιλακια..πολλα

      Διαγραφή
  15. Καλο μηνα να εχεις, γεματο χρωματα και αρωματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Δημιουργια μου... καλό σου μήνα και σε σένα...και να ειναι παντα χαρούμενος...και όμορφος...ο Μάης σου...

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση! Γεμάτη εικόνες, χρώματα, αρμονία, αρώματα! Υμνος στη φύση! Να'σαι καλά, Ρούλα μου! Να'χεις έναν πολύ όμορφο μήνα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλά Περί μου... χαιρομαι που σου άρεσε ότι έγραψα απλως αυτές οι εικόνες ήταν μέα στο μυαλό μου και θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σας....καλο μνηα ακαι σε σένα γεματον χρωματα...φιλια,...

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Ρουλάκι!
    Κι εγώ πρώτη φορά βλέπω τέτοιο κρίνο! Εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνα μου μακάρι ο Μαης να ειναι ο καλητερος σου μήνας απο όλες τις απόψεις...να ειναι αφορμή να χαμογελας ακι να πέτνας καλά... Ειδες τι υπάρχει στην φύση!!!!!! εγώ να δείς πως εντυπωσιαστηκα όταν τον ειδα!!!!!!!έ!!!!ειπα να μην κρατήσω για το εαυτό μου μια τέοια ανακάλυψη!!!!!!! φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  18. καλο μηνα Ρούλα μου...
    όλα αυτά είναι από τον κήπο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου τα τριανταφυλλα και οι πανσεδες είναι απο τον κήπο μου ..τα χελιδόνια δεν μπορώ να πω οτι ειναι απο εκεί;;;; αλλα οπου νάναι θα φανουν και απο εδώ τα είδα σε φωτο και μου άρεσαν πολύ...τα βότανα εχω και απο αυτά..δυοσμο ..ριγανη ..δεντριλίβανο...μέντα ....σου ευχωμαι κορίτσι μου ενα όμορφο και χαμογελαστό μηνα Μαη..να έχεις...φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  19. ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.Μ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΕ ΤΑ ΜΥΡΩΔΙΚΑ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο σου Μαη και σε σένα Νασια μου να έχεις ενα όμορφο και χαρούμενο μηνα με χρωματα στη ζωή σου και στην ψυχούλα σου... φιλώ σε..

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα, ευτυχισμένο και μοσχομυρισμένο. Τι όμορφες φωτογραφίες, τα χελιδονάνια.... απίστευτα. Μαύρο κρίνο δεν έχω ξαναδεί. Να είσαι καλά Ρουλίτσα μου, φιλάκια και στον Σμαραγδένιο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανετολυλα μου καλό σου μηνα Μαη κούκλα μου...ειδες όμορα τα χελιδονακια;;;;μια ώρα τα εψαχνα στις φωτο...μου άρεσαν τόσο!!!!τι τρυφερότητα σου εμπνεουν..να νιωσεις..!!!!απλές και όμορφες εικόνες ..αρκεί να τις εκτιμήσουμε ...φιλακια Ανοιξιατικα και νυσταγμενα...ωρα 2 παρα 10...χι..χι.φιλακια..πολλα..

      Διαγραφή
  21. Ρούλα μου γλυκούλα, Καλό μήνα!!! Υπέροχος ο μαύρος Κρίνος!!!Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει!!!αλλά και όλη σου η ανάρτηση τέλεια, συγγραφεοποιήτριά μου!!! Τα λες τόσο υπέροχα!!! και τα χελιδονάκια, υπέροχα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου γλυκια...ουρτε και εγώ το ήξερα τυχαια τον έιδα μεσα σε ενα φαραγγι σε μια εκδρομή που πήγαμε....και μενα μου έκανε φοβερή εντωπωση!!!!!!να εισαι καλα παιδί μου για τα καλά σου λόγια...σε ευχαριστώ πολύ και σου ευχωμαι ο Μάης σου να ειναι γεματος χρώματα και αρώματα...!!!!!! φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Ρούλα μου!!!!υπέροχες εικόνες!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα Δεσποινα μου....και χαρούμενο με χαμόγελα σου ευχωμαι!!!!!!! φιλακια...

      Διαγραφή
  23. ΡΟΥΛΑΚΙΙΙΙ,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ κι απο εδώ!!!
    Καταπλητικές φωτό (κρίμα που δε τις είχα δει οταν έπρεπε...)καταπληκτικά λόγια
    Ελπίζω να σ αρέσει και το δικό μου Δώρο...(μία αγωνία, ομολογώ την έχω να δω αν σε ικανοποίησε, αν απέδωσα σωστά το σενάριο;χαχαχα)
    ΑΠο το σκηνοθέτη... Θόδωρο με ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μάη Χαρουλα μου......χαρουμενο ..και ευωδιαστό....τι διαβάζω;; εχω δώρο;;; που είναι καλέ και το ψάχνω;;;; και αν δεν το δώ πως θα σου πω αν μου αρέσει;;;;; αν και παιδιού και λολού.. λένε μην ταξεις... χι..χι.. θέλω το δώρο μου!!!!!!!! σνίφφφφφ σνίφφφφφ δεν το βρίσκωωωωωω!!!!

      Διαγραφή
  24. Το ειδαααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!! τι να σου κανουν οι σκοινοθέτες εσύ παιδί μου... τους ξεπέρασες κατα πολύυυυυ!!!!!Χαρα μου τί χαρα ειταν αυτή!!!!!....καλα να εισαι μάτια μου να σκορπίζεις πάν τα τοση χαρά στους ανθρώπους....μου αρέσει που έκλεγα κι όλας γιατί δεν το έβρισκα!!!!!!! με έκανες πολύ χαρούμενη...θα λένε τώρα όλοι τι να ειναι αυτό;;;να μου πείς πως να το κανω να το δούν....να χαρούν 'οπως χάρηκα και εγώ!!!1 σε ευχαρτιστώ παρα πολύ!!!!!! σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά.....και ενα φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρουλάκι μου
    Να σου γράψω λοιπόν κι εδώ οτι Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ!
    Το κανα με πολύ ενθουσιασμό, μόλις έλαμψε η ιδέα απο το δικό σου σχόλιο στην ανάρτησή μου.
    Πάντα μ αρέσει να μοιράζομαι πράγματα και τίποτε δε κρατώ μόνο για τον εαυτό μου και η αγάπη που εισπράττω καθημερινά απο σας, για μένα είναι ο πλούτος του Κόσμου όλου!
    Πιστεύω οτι με τον κωδικό που σου έστειλα θα καταφέρεις να το αναρτήσεις.Είναι ακριβώς όπως κάνουμε για τα βίντεο των τραγουδιών. ΑΝ δε τα καταφέρεις(που δε το κόβω για σένα αυτό) και δεν μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, να μου πεις να σου στείλω το τηλέφωνό μου να συνεννοηθούμε.
    Φιλάκια πολλά και ΧΑΙΡΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ που σ άρεσε.

    Χαρά... Αγγελοπούλου-Φελίνι!χαχαχαχαχα (έτσι για να σκάσουν μερικές-μερικές που κορόιδευαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έσκασε η μία που κορόιδευε...τώρα περίμενε να σκάσει και η άλλη...Αυτά είναι για την Χαρά, Ρούλα μου, μη νοιάζεσαι εσύ...σούπερ το βιντεάκι...είχα την τιμή να το δω πριν από σένα!!! Περιμένω και την ανάρτηση να σχολιάσω λεπτομέρειες!!!

      Διαγραφή
    2. Ωχ! καταλαβαίνω τι έχει να γίνει...
      Πάντως ο αρχικός δοκιμαστής επικρότησε τ αποτέλεσμα κι είναι και κριτής σκληρός, λόγω εικαστικού αντικειμένου!

      Βιλλιώτη μετά το τρίτο θ αναλαμβάνω Γάμους και Βαπτίσεις,μη σου πω και καμία βράβευση διασταύρωσης βατράχου με γάτας!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Άντε να μας καταλάβει άνθρωπος τι λέμε!!!Και ήρθαμε και σε ξένο (που λέει ο λόγος...σαν δικό μας είναι και αυτό...) σπίτι να τα πούμε! Αυτό το είδος πρέπει να βραβευθεί και από το παγκόσμιο ινστιτούτο μεταλλαγμένων!!! Από βαφτίσια λες να ξεκίνησε και ο Φελίνι;

      Διαγραφή
    4. ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΡΆ ΣΠΊΤΙ ΉΡΘΑΤΕ!!!!!. ότι και να γραψω ...η (λέξη) χαρά θα ειναι μέσα και αντε να καταλάβει κανείς για πιά χαρά....μιλαμε....παντως και το συναίσθημα της χαράς ειναι δυνατό...και η Χαρούλα μας ειναι σκέτη χαρά!!!!!!Εγώ Μαρία μου την είπα Αγγελόπουλο!!!!!!και τώρα θα καλέσω τα μεγάλα μέσα..για να μάθουν όλοι τα συνβάντα σε αυτήν την γειτονιά...χα..χα..αλλα Χαρούλα μου ειμαι σε δίλημα τι να πρωτοβάλω ..το σπίτι του Σμαραγδένιου που με περιμενει στη γωνία!!!!! χα..χα..η το βίντεο...λέω να του την σκάσω...

      Διαγραφή
    5. Γιατί μου το λέει καλέ μεταλλαγμένο; ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ με τα όλα του!!!
      Α, όλα κι όλα η Ρούλα είχε ενα cd μου τώρα εδικαιούτο κι ένα video μου.
      Αντε και μετά θα γυρίσω το DOLCE VITA A ZACINTO!
      ΚΑΝΝΕΣ σου ερχομαι για το Χρυσούν Φοίνικα!!!
      ΝΑΙ, Ρουλάκι μου τα δικά μας προηγούνται, ο Σμαραγδένιος καιρός είναι ν ανοίξει δικό του μπλογκόσπιτο.ΕΊΝΑι έτοιμος πια και με κοινό εξασφαλισμένο
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    6. Διευκρίνηση...Το μεταλλαγμένο πάει για το βατραχόγατο!!!

      Διαγραφή
  26. Γεια σας....ήρθα και γω στο σπιτάκι σου αγαπητή Σμαραγδένια Ρούλα
    και θα γίνω μόνιμος κάτοικος χιχι..θα γραφτώ αναγνώστρια...
    σ ευχαριστώ που πέρασες κι εσύ από το ταπεινό σπιτάκι μου και μου άφησες σχολιάκι..

    εύχομαι να σε βλέπω συχνά όποτε μπορείς και να σου προσφέρει όμορφες στιγμούλες το δελφινοσπιτάκι μου.. καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλώς ώρισες Δελφινακι ....χαιρομαοι πολύ που πέρασε και εγώ θελησα να γραφτώ στους αναγνώστες σου και δεν μπόρεσα..θα ξαναπροσπαθίσω την επόμενη φορά ..σίγουρα θα τα λέμε!!!!! μια χαρά ειναι το σπίτι σου και καθόλου ταπεινό .. όλα έχουν κάτι να μας πουν και να μας μάθουν!!!!!! φιλακια θα τα λέμε...καλό σου μήνα...

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Δεσποινούλα ...καλό σου μήνα ..και σε σένα χαρούμενος και γελαστός να είναι...

      Διαγραφή