Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ Α.. και το Ω..μέσα στο σπίτι.!!!!


Τα έχουμε ξαναπεί... παρεάκι μου πως να μην δω δρώμενο με
εξιτάρει...η πρόκληση..πρόσκληση..!! 
Ελα όμως που είχε να κάνει το συγκεκριμένο δρώμενο που έβαλε το Δελφινάκι με  φωτογραφίες μας και μάλιστα πρόσφατες που να έχουν  σαν ξεκίνημα το  κάθε γραμμα της άλφα βήτας ξεκινώντας από το άλφα...
Και που να τις βρω της  γράφω βρε κορίτσι μου πρόσφατες  που αυτόν τον καιρό δεν βγαίνω από το σπίτι!!
Σπίτι είπα;..χα..χα.. να η ιδέα.. πόσα πράγματα έχουμε μέσα στο σπίτι μας; 
Θα μου πεις δεν θα είναι πολύ ωραίες οι φωτογραφίες..!!
Ε..και...την άλφα βήτα θέλουμε και αν δεν είναι και όμορφες δεν μας πειράζει ε;
Και με το παλιοκινητό  μου ανά χείρας χα..χα.. πήρα σβάρνα τα πράγματα που μπορεί να βρίσκονται μέσα στο σπίτι...
Ελπίζω να έχω κάνει σωστά το δρώμενο Δελφινάκι μου ..

 Ξεκινάμε.....
                         Α-άρωμα.
Ένα όμορφο δωράκι  από μια φίλη Θεσσαλονικιά..

                         Β-βιβλίο
Το διαβάζω αυτόν τον καιρό...

                          Γ-γλάρος..
Ενας γλάρος αλλιώτικος από τους άλλους..δώρο  από φίλη..  


                   Δ-διάδρομος χαλί
Είπαμε ..ότι υπάρχει στο σπίτι...

                        Ε-εργαλεία..
Πάντα χρειαζούμενα μέσα στο σπίτι...

                       Ζ- ζευγάρι
Της Αγίας Παρασκεύης ..χα..χα..Κάποτε φτιάχτηκαν από τα χεράκια μου τώρα
ξαναποζάρουν για το δρώμενο.. 

                 Η-ηλεκτρικός στίφτης
 αυτό πιάνει;χι..χι..

                        Θ-θάλασσα 
 δίπλα από το σπίτι μου Θυμωμένη από προχθές..

                        Ι-ιριδισμοί

Αυτό κι αν ήταν δύσκολο να το πετύχω... και εκεί που σκεφτόμουν ότι δεν είχα κάτι μέσα στο σπίτι να αρχίζει από το γιώτα.. να σου και μου γιάλυσαν τα κρυσταλάκια...από το φωτιστικό μας και κάτι χρώματα!! 

                        Κ- καράβι
Περνά δίπλα από το σπίτι μου που είναι το σωμόν δεξιά... και εδώ το ίδιο καράβι μόλις  πέντε λεπτά αργότερα...έχει βγει από το λιμάνι...

                          Λ-λεμόνι
μυρωδάτο..κι απ το περιβόλι αφράτο..

                      Μ-μαρμελάδα
όλο και καμιά θα βρίσκεται εντός σπιτιού..

                            Ν- νερό

Αντε στην υγειά σας δροσερό..δροσερό


                             Ξ-ξύδι
Απαραίτητο στις σαλάτες...

                    Ο- ονειροπαγίδα
Εδώ να δεις σκέψη..που να βρω κάτι μέσα στο σπίτι που να αρχίζει από όμικρον... αλλά έλα που μια ονειροπαγίδα δώρο της εγγονής μου  με κοιτούσε κρεμασμένη στον τοίχο... 

                 Π- παράθυρο με θέα
την αυλή μου

                          Ρ-ρόδι
το τελευταίο μας ρόδι...

                           Σ-σπιτάκι
χειροποίητο..ξύλινο...δημιουργία του καλού μου ..

                           Τ-ταψί

με μια νοστιμότατη καροτόπιτα...

                     Υ-υπέρηχος
Εδώ και αν τα βρήκα σκούρα...χα..χα.. ναι είναι ένας υπέρηχος..αλλά όχι αυτός που φαντάζεστε...πως θα μπορούσε άλλωστε.. απλά ένας υπέρηχος της καρδιάς μου είναι χι..χι....!!

                        Φ- φαγητό
Σταμναγκάθι με κατσικάκι από τα καλύτερα μου σήμερα.. 

                         Χ-χρήματα

πλούτη ε;


                             Ψ-ψωμί
για όποιον πείνασε τόση ώρα εδώ..

               Ω...τελείωσα; ένα ωρολόγιο μου                    έμεινε..χα..χα!!!
καλέ; πως πέρασε έτσι η ώρα!!

 Τελικά ήταν ένα δρώμενο που δεν με δυσκόλεψε καθόλου όλες οι φωτό είναι φρέσκες φρέσκες βγήκαν σήμερα  εκτός από δυο που βγήκαν εχθές...ελπίζω να ακολούθησα σωστά τους κανόνες Δελφινάκι μου..!!!
Να έχετε όλοι μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα...με πολλά χαμόγελα..!!!
σας ευχαριστώ που περνάτε και τα λέμε!!!








55 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα πράγματά μπορούμε να κάνουμε μέσα στο σπίτι μας,φτάνει να έχουμε διάθεση και θέληση,πολύ ωραία μας παρουσίασες το ελληνικό αλφάβητο,με αντικείμενα από το εσωτερικό του σπιτιού σου,αλλά και οι φωτογραφίες από το εξωτερικό του σπιτιού,είναι τελείες!!!! Να'σαι καλά και να περνάς πάντα όμορφα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου και εγώ οταν το σκέφτηκα δεν περίμενα να βρω τόσα πράγματα.. πολλες φορες δεν μου έβγαιναν τα δυσκολα γραμματα.. αλλα μα λιγο γιουμορ και προσπαθεια χαιρομαι που τα καταφερα.. γιατί μου αρεσουν οι προκλησεις -προσκλήσεις σε παιχνιδακια...της γειτονιάς αυτής... σε ευχαριστω που πέρασες να είσαι καλα και εσύ....θα τα πουμε.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά σε βρίσκω Ρούλα μας με το υπέροχο και πρωτότυπο αλφάβητο !!!!!! Όταν υπάρχει διάθεση τελικά όλα γίνονται !!!!! Αυτό το παράθυρο με ξετρέλανε χαχα τυχερούλα !!!!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να παίξουμε και λίγο..είχε το σασπέν του Ράνια μου το ψαξιμο..και την πλακα του να βρεί τα αντικείμενα μέσα στο σπίτι... στην αρχή μου φάνηκε πολύ δύσκολο...που τελικα δεν ήταν χα..χα..
      Το παραθυρο ε; ναι είναι αλήθεια οτι έχει θέα..οχι πολύ μακρινή..χι..χι..
      Χαρηκα που σε ξαναειδαμε στην γειτονιά
      φιλη μου να περνάς όμορφα... φιλακια...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρουλάκι
    Που τα βρήκες πως τα τα ταίριαξες
    την έβγαλες την αλφαβήτα
    Να είσαι καλά μάτια μου

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..αμα ψάχνεις βρίσκεις αγάπη μου το ζόρι είναι να κάνεις την αρχή.. υστερα κυλα μονο του αααα και στα δύσκολα...να σου έρχονται ιδέες ε;..χι..χι..
      Σε υχαριστώ που περνας Λενιώ μου.. να είσαι και εσύ καλά και να μου προσέχεις την Ελένη ενταξει; η αγαπη ειναι αμοιβαία κοριτσι μου ..φιλω σε.. ♥

      Διαγραφή
  4. Μπράβο για την αλφαβήτα σου Ρούλα μου. Μέσα στο σπίτι όλα...και βρήκες τόσο έξυπνα τα δύσκολα γράμματα. Υπέρηχος και ιριδισμοί;; Μπράβο
    Τέλεια
    Να σαι καλά Ρουλιτσα και μέσα σε κάθε δρώμενο πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο πολλά ήταν ευκολα Αννιώ μου να λεμε την αλήθεια...αλλά εκει που δυσκολευτικα ήταν αυτα ακκριβώς τα δύο..χα..χα.. και η πλακα ηταν που γύριζα γυρω γυρω στον πολυέλαιο να πετύχω τα χρώματα... εκει να δεις πλάκα..χα..χα.. ααα και το όμοκρον ..αν δεν είχα την ονειροπαγιδα...τι θα ευρισκα; παντως χαιρομαι που επαιξα..αυτο το δρωμενο...οπως χαιρομαι για όλα που γινονται στην γειτονια μας όταν καταφερνω να παίρνω μερος..
      Να είσαι καλά Αννιώ μου και να έχεις την ευχή μου... φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  5. Αααα! μου άρεσε τρομερά το παιχνιδάκι των γραμμάτων και μου φαίνεται ότι θα σε ακολουθήσω εγώ η...παιχνιδιάρα.Πάντως..ζήλεψα το παράθυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παίξεις Αχτίδα μου έχει πλακα το ψαξιμο...χα..χα..αν δεν παιξουμε εμείς που ειμαστε παιδιά ποιοι θα παίξουν ε;..χα.,.χα....
      Να περνας όμορφα φιλεναδα και να παίξεις καιρός είναι...χα..χα.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  6. Με ταξίδεψες Κρήτη σήμερα και στο σπίτι σου με την ανάρτησή σου αυτή.
    Και όλα αυτά σε αντιπροσωπεύουν Ρουλα μου.

    Να είσαι καλά

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αφού το καταφερα αυτό Ζουζού μου χαιρομαι πολύ.. εχεις και εσυ κάτι να σε δένει με την Κρητη.. ε; και δεν εννοώ μονο εμενα..χα..χα.
      Να είσαι καλα φίλη μου και να περνάς όμορφα.. θα χαρω να τα ξαναπουμε απο κοντα όπτε μπορεσετε.. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή κ.Ρούλλα μου, χάρηκα πάρα πολύ που τελικά βρήκατε τρόπο να συμμετέχετε
    ευχαριστώ για τη συμμετοχή
    απόλαυσα όλες τις φωτογραφίες σας
    τυχερή που ζείτε δίπλα στη θάλασσα
    μου αρέσει πολύ η θάλασσα
    και να περνούν και πλοία απέξω
    ωραία η θέα από το παράθυρο σας
    το χειροποίητο ξύλινο σπιτάκι μου άρεσε πολύ και το ζευγαράκι μου άρεσε
    πρώτη φορά άκουσα καροττόπιττα {μπορείτε να μου στείλετε στο εμαιλ μου τη συνταγή,αν είναι εντάξει με εσάς;}
    να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήθελα πολύ και προσπαθησα να βρω τρόπο να παρω μερος Δελφινακι μου..χαρηκα που το εκανα... είναι αλήθθεια οτι ειμαι πολύ τυχερή που μενω κοντα στη θαλασσα.. έχει την ομορφιά της γαληνια η φουρτουνιασμενη...
      Την συνταγή για την καροτόπιτα σου την εστηλα ομως γραψε μου εδω roulamakedoniisa@gmail;com αν την πηρες πλιζζζζ.. να περνας ομορφα ότι και κανεις ..φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου Ρούλα μου!
    Λάτρεψα αυτήν με την υπέροχη θέα και με το καράβι!
    Μπραβο που τις ταιριάξεις όλες σύμφωνα με το αλφάβητο!!
    Καλη εβδομάδα!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα θέλει κανεις και έχει την διάθεση τα καταφερνει Δημητρα μου.. και εμενα κατι τετοια που με προτρεπουν να κανω..κατι και που με βγαζουν λίγο απο την καθημερινοτητα.. μου αρεσει να προσπαθω.. ασχετα αν τα καταφερνω παντα.. ετσι για την πλακα του παιχνιδιού... ειμαι της προσπαθειας...χα..χα..
      Οσο για την θεα με το καρραβι ..οταν περναν αυτα τα κρουαζιερόπλοια και ερχεσαι απο τον δρομο ..νομίζεις οτι ειναι διπλα απο τα σπιτια.. είναι η μοναδική φωτογραφια που είχα παρει...
      Να είσαι καλα φιλη μου κι να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα...

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία,όλο το αλφαβητάρι σου το ταίριαξες τέλεια Ρούλα μου.Καλή και ευλογημένη εβδομάδα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν μια μερα που ασχολήθηκα με το συγκεκριμενο θεμα Μαρία μου και πιστεψε με είχε την πλακα του να ψαχνεις να βρεις τα αντικείμενα..που να αντιστιχουν στα 24 γραμματα..
      Καλά να παιρνας φιλενάδα καλο υπόλυπο εβδομαδας κνα έχει και εσύ.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  12. Ρούλα μου τι ομορφιές είναι αυτές....!
    και πόσο αυθόρμητες, δίπλα σου, στην καθημερινότητά σου.
    Λοιπόν περισσότερο σταμάτησα στον εξαίρετο Γλάρο σου, καλά στο υπέροχο ζευγάρι σου, γέννημα των χεριών σου, πολύ όμορφο. Επίσης οι Ιριδισμοί από τα κρύσταλλα του φωτιστικού εντυπωσιακοί. Μαρμελάδα θέλω πάραυτα λέμε....!
    Το Παράθυρο με τη θέα στην αυλή σου ομολογώ με τσάκισε.....! το ονειρεύομαι χρόνια ένα ανάλογο και να δω αν ποτέ η ζωή θα με αξιώσει στο πατρικό μου. Τέλος το Σπιτάκι του καλλιτέχνη άντρα σου επίσης μαγικό και ξέρεις την αγάπη μου για αυτό.
    Καλή βδομάδα Ρούλα μου με τις ομορφιές που μας χάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την στιγμή που ήθελα να παρω μερος σε αυτο το δρώμενο φιλλε μου και δεν είχα την ευκαιρία να βγω απο το σπιτι να βγαλω προσφατες φωτογραφίες γιατί αυτός ηταν ο όρος του παιχνιδιού.. οποτε και εγω επρεπε να ποσαρμόσω τα πραγματα κατα τα δεδομενα που λενε..χα..χα.. χαιρομαι που σου αρεσε η αυλή μας..και εννοείτε οτι και αυτη ειναι δημιουργια του συζυγου...σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια παντοτε...να είσαι καλα και να οερνας ακομα καλύτερα...καλο σου βραδυ..!!

      Διαγραφή
  13. Δεν ξερω ποιος θα δωσει τα βραβεια ομως απο εμενα το εχεις παρει ηδη.τι να πω για την θεα το γλαρο .αχ αυτος ο γλαρος.για τις καλλητεχνιες του κ.γιωργου.Και εσυ βρε παιδι μου φατσα καρτα το κατσικακι και καπακι η καροττοπιτα.τελος πηρες το βραβειο.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Λίτσα μου τι βραβείο μου λες τωρα..χα..χα. δεν κανουμε διαγωνισμό...παιχνιδάκι παιζουμε..Η αλήθθεια ειναι οόλα τα αλλα καλα΄αλλα το κατσικακι.. και την καροτόπιτα.. είχα ενδιασμούς για να τα βαλω.. μηπως και σκανδαλίσω καποιον χα..χα.. αν θελεις να δεις την συνταγή.. υπαρχει στο καναλι μου στο You Tube...ναι έχω και τετοιο..χι..χι..να περνας ομορφα ..φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  14. Χα χα χα όχι που δεν θα έβρισκες εσύ μέσα στο σπίτι λέξεις από το Α-Ω, είδες όμως ρε φιλενάδα πως περνά η ώρα άμα παίζεις!!!! Φιλάκια πολλά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι φιλεναδα με ξέρεις πολύ καλα άλλωστε..χι..χι.. μου αρεσουν οι προκλήσεις..και τα παιχνιδακια .. μικρό κορίτσι ειμαι να μην παιξω; Πραγματι περνα η ωρα..αν και είναι λιγη αυτη που με αναλογεί..αν εξερεσεις τις δουλειες του σπιτιού ξερεις τα κλασικα..φαγητο..πλυσιμο.. καθαρισμα...πλεξιμο...χα..χα.. ευτυχως υπαρχουν και οι ωρες που παιζω..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες αγαπημενη μου.. να περνας καλά οτι και να κάνις .. θα τα πουμε ναι;φιλακιααα!!! <3

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία Ελενα αν θελεις μπορείς να παιξεις και εσύ..να παιξεις αν σε ενδιαφερει.. να περνας ομορφα .. φιλακιααααα!

      Διαγραφή
  16. Σμαραγδένια μου, πόσο έξυπνο το αλφάβητο σου! Έχω να σου πω πως έχουμε ίδιο στίφτη χαχαχ
    Υπέροχη η συμμετοχή σου και την απόλαυσα πολύ.
    Καλή και δημιουργική Τρίτη σου εύχομαι να έχεις. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον απο το ίδιο μαγαζί τον πήραμε Μαρινάκι μου.χα..χα.. είχε πλάκα το όλο δρωμενο.. και το ψαξιμο ..ειχα πολλες φωτογραφίες αλλα ηταν παλιες απο εκδρομε και τοπία.. αλλά εδώ΄ήθελε προσφατες φωτό και επειδή αυτόν τον καιρό οι υποχρεώσεις μου είναι εντός σπιτιού...σκεφτηκα να κανω την αλφα βήτα μου εντός σπιτιού...
      Μαρινακι μου να περνας όμορφα οπως εσύ ξερεις και αγαπας... φιλακιααα...

      Διαγραφή
  17. μπραβο Σμαραγδενια μου....αχ αξεχαστο το σπιτακι κ το ζευγαρακι!!!!!αμ ο γλαρος αν κ βουνισια μου θυμισε εναν που αγορασα κ γω καποτε απ το ΝΑΥΠΛΙΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου τι να φωτογραφιζα μεσα στο σπίτι μάτια μου; χα..χα.. ο γλαρος ειναι δωρο απο μια φιλη την Μαρία... που ειχε και εκεινη κάποτε ενα μπλοκ....και γνωριστικαμε δια ζώσης..χα..χα..(από κοντα) όταν πηγαμε στΗΝ Θεσσαλονικη την πρωτη φορα να ιδωθουμε μια μεγαλη παρεα... εκτοτε κρεμεται να μου την θυμηζει στην κουζινα μου..οπως και τα μικρα δωρακια που εχω απο εσας τις φιλες μου..
      Να περνας ομορφα Σοαφακι μου με τα κορίτσια σου και αν δεν ερχομμαι τοσο συχνά.. σας σκεφτομαι όμως.. και στις τρεις σας πολλα πολλα φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  18. καλημερα!ποσο ομορφα τα ταιριαξες!!!!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Λίτσα μου.. χαιρομαο που σου αρεσε το δρωμενο...τωρα τελευταια μια το ένα μια το αλλο περνα ο καιρός και εγω εχω γινει πολύ αργή στις επισκψεις μου.. όλο και κατι μου προκειπτει..αλλα το καλό είναι πως είναι περαστικο...
      Να περνας όμορφα ότι και να κανεις φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  19. Μια χαρά τα κατάφερες Ρούλα μου και σ' αυτό το τόσο δημιουργικό και ευχάριστο παιχνίδι-δρώμενο! :D
    Την καρδιά μου έκλεψε το ζευγάρι ηλικιωμένων κούκλων, μου θύμισε τον Παραμυθά! :P
    Στη συνέχεια το σπιτάκι του Σμαραγδένιου σου, οι θέες έξω από το παράθυρο σου, αλλά πάνω απ΄όλα η ονειροπαγίδα απίστευτη! Αχ! αυτά τα εγγονάκια μας! :)
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σου στέλνω! :k <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αν το πιστεψεις τότε που τα έκανα αυτα τα κουκλακια πριν απο πολλα χρονια για το ΚΑΠΙ...της γειτονιας μου που ηθελαν να κανουμε πανινες κουκλες.. ειχα στον νου μου τον παραμυθα..χα..χα.. αυτό το ζευγαρι έχει γινει επι τρία...είχα στηλει ενα και προπερσi στις κουκλες για ενα παζαρι..χα..χα..:)
      Η ονειροπαγίδα με εσωσε.. γιατί δεν ξερω αν υπηρχε μεσα στο σπίτι.. κατι που να αρχιζε απο το όμικρον..χα..χα.. παντως είχε πλακα να ψαχνεις..σαν παιδακι καθε που ευρισκα το γραμμα και το πραγμα..:)
      Αυτον τον καιρό ..εχω παλι προβλημα χρόνου...σνιφφφφ....:(
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακια απο εδω και δυο μερες χειμωνιατικα...χα..χα.. <3

      Διαγραφή
  20. Ρουλίτσα μου, σαν να ήμασταν συνεννοημένες!!!!
    Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με σένα αυτό τον καιρό !!!
    Είμαι εσώκλειστη για άλλους λόγους, μωρό και γιαγιά!!!!!
    Μπράβο που τα βρήκες όλα μέσα στο σπίτι!!!
    ΤΟ γιώτα με τους ιριδισμούς , με τρέλανε, το ίδιο και το Υ με τον υπέρηχο!!!Πού τα σκέφτηκες;
    Αμ, τί να πω για το σταμναγκάθι!!!
    Τέτοια ώρα , με ξελίγωσες!!
    Μόλις περάσει το καράβι, δώσε μια μερίδα του καπετάνιου να μου τη φέρει!!!
    Όλα πολύ ωραία και τελικά με λίγη καλή θέληση , τα καταφέραμε κι εμείς οι γιαγιάδες!!!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες φιλεναδα; που να βρισκαμε προσφατες φωτο για το δρώμενο;.. πολύ μου αρεσε που το κάναμε χα..χα.. μεσα απο το σπιτι.. βρε αμα υπαρχει η θεληση και το κεφι..όλα γινονται ε;..
      Καλά μεγαλη πλακα είχα με αυτό το ιριδισμα..Το σταμναγκάθι να στο στηλω με το πουλμαν γιατι το καραβι Ηρακλειο -Θεσσαλονικη το έχουν κόψει φιλεναδα εδώ και χρόνια...τωρα ειναι ο καιρός του...
      Και τελικα τα καταφεραμε μια χαρα..οι γιαγιαδες Ρένα μου..χα..χα.. να περνας καλά φιλακια σε όλους σας..

      Διαγραφή
  21. Σε φαντάζομαι στο σπίτι τη μέρα της φωτογράφισης. Να σε βλέπει ο Γιώργης να βγάζεις το στίφτη και τον πολυέλαιο... Βρε Ρούλα μου,είναι λίγα τα 24 γράμματα να χωρέσουν τη φαντασία και τις δημιουργίες σου. Κι άλλα τόσα να υπήρχαν, θα τα "φωτογράφιζες" χαλαρά...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά..το τι γελιο επεσε..δεν λεγεται Κανελλακι μου...να με βλεπει και να με ρωταει ..μα τι κάνεις εκεί Ρουλιώ μου; φωτογραφιες του λεω βγαζω για ενα παιχνιδι .. μονο σκεψου και εσύ κανενα πραγμα που να αρχιζει απο υψιλον...χα..χα.. του εβαζα τα δυσκολα.. ασε δε εκει που τρώγαμε και κοιταζα τον πολυέλαιο...ειδα το φως που επεφτε επανω στα κρυσταλακια και αφηνω το φαγητό και πιανω το τηλεφωνο.. για φωτογραφιση..χα..χα..μονο αυτο σου λεω... ειχε πλακα τελικα .. πως τα καταφερνω και δεν μου φτανει παλι ο χρόνος μου δε ξερω βρε αγαπη μου ...
      Να περνας ομορφα κορίτσι μου... ναι; φιλακιααααα..;)

      Διαγραφή
  22. Εντάξει! Έγραψες πάλι! Ή για να το πω πιο σωστά, φωτογράφισες!
    Όλες ευφάνταστες και εντυπωσιακές, μα πιο πολύ αυτή με τους ιριδισμούς! Μα πώς το σκέφτηκες; Είσαι φοβερή!
    Επίσης, να κάμεις και μια ανάρτηση με την συνταγή της καροτόπιτας!
    Κι αν έμεινε καθόλου σταμναγκάθι με κατσικάκι, στείλε μου σε ένα τάπερ!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tο πως το σκεφτηκα αρτίστα μου...για να μην το ξαναγραφω.. διαβασε τι έχω γράψει στης Κανελλακι απο πάνω..χα..χα.. και το πως το διασκεδασα.. στο λεω εδώ.. χι.,χι.. την συνταγή της καροτόπιτας στην βαζω εδώ...για το σταμναγκαθι να σου την αλήθεια φιλεναδα δεν εμεινε τιποτα ομως την επομενη φορα που θα το ψησω θα σου στηλω .. εχει κατευθειαν πτηση;...τι να σου κανω μάτια μου που είμαστε μακρυα.. ομως παρε προς το παρον την συνταγή της καροτόπιτας..χα..χα..

      1ποτήρι ελαιόλαδο
      2 ποτήρια ζαχαρη.. αν θέλεις μπορείς να βάλεις λιγότερη η και καστανή..
      5 αυγά
      2 κουταλάκια κανελογαρύφαλα
      μισό ποτηράκι του κρασιού κονιάκ
      6 μεγάλα καρότα
      1 φαρίνα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.
      σουσάμι για το πασπάλισμα.

      Χτυπαμε το λαδι με την ζάχαρη λίγο..ριχνουμε τα αυγά ,ένα ..ενα.. το κονιακ, τα κανελογαρφαλα, τα καρότα αφου τα έχουμε αλέσει όχι να λιώσουν.. να γινουν μικροσκοπικα κομματακια (μέσα στην πίτα δεν φαίνεται τίποτα) στο μιξερακι που αλέθουμε το κρεμμιδάκι και στο τελος ριχνουμε το αλεύρι
      λαδώνουμε ελαφρα ενα ταψακι ριχνουμε το μιγμα μας μεσα κουναμε το ταψι μας να παει παντου πασπαλίζουμε με σουσαμι...και το ψηνουμε στους 180 για μια ωρα...για να είμαστε σιγουροι βυθίζουμε ενα μαχαίρι και όταν βγει στεγνό ειναι ψημενη η πίτα μας
      θα περιμρνω οταν την κάνεις και την δοκιμασετε τις εντυπώσεις σου ναι; καλή επιτυχία.. φιλακιααα!!!😊

      Διαγραφή
    2. Αααααααα, είναι περίπου σαν το κέικ καρότου!

      Μισό, να την αντιγράψω κι έρχομαι!

      Θα αργήσω βέβαια να την φτιάξω, μιας και αυτόν τον καιρό απέχουμε οικογενειακώς από τα γλυκά, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα την κάνω κα θα σου πω!
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου για τη συνταγή!
      Και δεν πειράζει που δεν έμεινε από το σταμναγκάθι. Άμα τύχει και κατέβω θα φτιάξεις να το φάμε παρέα!
      Φιλί!
      😘

      Διαγραφή
  23. Ιριδισμοί;;; Δεν παίζεσαι, Ρούλα μου!!! Θέλω την αυλή σου!!!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αυτοι οι ιριδισμοί ηταν οι πρωταγωνιστες της υποθεσης όλης.. να τους πετύχω.. μεχρι σαπουναδα σκεφτηκα να κανω για σαπουνόφουσκες..χα..χα και μια στιγμή τους ειδα μέσα στους κρυστάλους του πολυέλαιου..χο..χο..
      Την αυλή μου να στην στήλω; πως την θελεις πακετο.. ντελιβερι;..χα..χα..τι να σου κανω βρε παιδι μου.. αν ηταν μικρότερος ο Σμαραγδάκης θα στο εστελνα να σου την φτιαξει...
      καλα να περνας οτι και να κανεις .. φιλακιαααα...

      Διαγραφή
  24. Μας λίγωσες πάλι!!!απ' όλα έχει ο μπαξές!!!όχι που δε θα βρισκες φωτογραφίες εσύ μέσα στο σπίτι!!όμορφες όλες Ρούλα μου αλλά αυτό το κατσικάκι....μου τρεχουν τα σάλια!!να σαι καλά με τα ωραία σου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αληθεια Δέσποινα μου οτι στην αρχή μου φανηκε πολύ δυσκολο να βρω προσφατες φωτο..γιατι παλιες είχα...απλα θα τις εβρισκα και θα τις έβαζα..αλλά ο ορος του δρώμενου ηταν να είναι οι φωτο προσφατες οποτε μου έμενα μονο αυτη η λυση..χα..χα..
      Αααα για το κατσικακι λες ε; αν μενεις στο Ηρακλειο Κρητης ευχαρίστως να σε φιλεψω...πες το κι εγινε που λένε ..
      Να περνας ομορφα.. οτι και κάνεις.. σε ευχαριστω που περασες να τα πουμε.. φιλακιαααα..

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίο το αλφάβητο σου από το χειροποίητο σπίτι μέχρι τους ιριδισμούς! Μπράβο Ρούλα μου και το βιβλίο του ΝΤΑΝ ΜΠΡΑΟΥΝ είναι πολύ ωραίο το έχω διαβάσει! Τη συνταγή της καροτόπιτας θέλουμε. Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου πορευόμαστε...με ότι έχουμε και αν το αποτελεσμα αρεσει χαιρόμαστε..χι..χι..είχε την πλάκα του ομως να ψαχνεις θέματα ε; ξαναμάθαμε την αλφαβήτα αλλιως...χα..χα..
      Το βιβλιο τωρα το άρχισα και επιδη μου αρεσει οτι έχει σχεση με το διαστημα...μου εχει κινήσει το ενδιαφέρον μου.. χαιρομαι που μου γραδεις οτι είναι ωραιο....
      Όαο για την συνταγή την εχω γραψει πιο πανω στις αρτιστας το σχόλιο.. ειναι πολύ νοστιμη,,
      καλη επιτυχία αν την κάνεις να περνας όμορφα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  26. καλέ τι φαντασία
    συγχαρητήρια
    χαρηκα που περασες
    φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα από φαντασία άλλο τίποτα Παρασκευή μου.. υπαρχει μπόλικη.. και γι αυτό παιξαμε και το συγκεκριμενο παιχνιδακι.. να εισαι καλά και να περνας ακομα καλυτερα... φιλακιαααααζ

      Διαγραφή
  27. Ρούλα μου τα κατάφερες υπέροχα και μέσα από το σπίτι!
    Θα σταθώ κι εγώ στους ιριδισμούς...όχι πες μου, αυτό δε θέλει πολλή φαντασία;
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτό ..οι ιριδισμοί..όντως μου ήρθε απο το πουθενα...χα..χα..στην αρχή ειχα κανει σαπουναδα...χα..χα..και να σου να μου κανει το κλικ ο πολυέλαιος μας..επεσαν οι αχτινες του ήλιου επανω του και να το κλικ του μυαλού... δεν θελει και πολύ όταν ψαχνεις..χι..χι.. παντως ειχε την πλάκα του... ξνα εισαι καλά Μαρία μου.. και να περνας ακομα καλύτερα...φιλακιαα...

      Διαγραφή
  28. Τώρα κατάφερα κι εγώ να περάσω, μετά από τόσες μέρες, Ρούλα μου! Συγχαρητήρια που κατάφερες μέσα σε μία μέρα να ταιριάξεις όλα τα γράμματα της Αλφαβήτου!!! Μου έκανε εντύπωση ο ιριδισμός κι εμένα!!! Σιγά μήπως και δεν το εύρισκες εσύ!!!! Θαύμασα την μεγάλη τζαμαρία σου προς τον κήπο. Πόσο φωτεινό θα είναι το δωμάτιο!! Και ζήλεψα λιγάκι το υπέροχο σταμναγκάθι (γιατί άρχισα κι εγώ διατροφή λόγω αυξημένης πίεσης...).
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρουλίτσα μου απόλαυσα τις ωραίες σου φωτογραφίες!
    Το Δελφινάκι πάει πολύς καιρός που το επισκέφτηκα, δεν έχω προλάβει, η ιδέα πάντως είναι πολύ ωραία!

    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή