Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ...ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ..!!!

Ναι έρχεται κάποτε και αυτή η ώρα.. που δεν ξέρεις τι να κάνεις και βαριέσαι να κάθεσαι.. ο λόγος το λέει...
Γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει γυναίκα που  να φτάσει σ αυτό το σημείο να...προλάβει να βαρεθεί..χα..χα..
Σε κάποια τέτοια στιγμή βρέθηκα και ψαχνόμουν τι κάνω...τι να κάνω..και η σκέψη αυτή με ακολουθούσε ακόμα και εκεί που ο βασιλιάς πάει μόνος του..χα.χα.
Βέβαια δεν σας κρύβω πως ντρεπόμουν να κάνω ανάρτηση αυτή την ιδέα που μου ήρθε κοιτάζοντας μια συγκεκριμένη γωνία του μπάνιου μας...που εδώ και πολύ καιρό δεν μου άρεσε το... καλαθάκι του (ναι γι αυτό το..απαραίτητο αξεσουάρ του μπάνιου πρόκειται να σας πω...
Είχε σκουριάσει αν και  ανοξείδωτο.
-Πέτα το βρε αγάπη μου θα πάρουμε καινούργιο...ο δικός μου. 
-Δεν το βλέπεις; τα έφαγε τα ψωμιά του...
-Χμ.. εγώ καλά λες αλλά..
-Τι αλλά..δεν έχει, αύριο θα πάρουμε άλλο καινούργιο.
Ομως εγώ εκεί με τον δισταγμό στα χείλη..
τι έχω μάθει εδώ μέσα από τις φίλες μου;
πως δίνουμε στα πράγματα μια δεύτερη ευκαιρία.
Μα και σε αυτό; θα αναφωνήσετε και με το δίκιο σας..
Εεεε ναι.. μόνο ένα παράορο  (σαλεμένο) χα..χα μυαλό σαν το δικό μου θα μπορούσε να το σκεφτεί και  αφού μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό πειραματίστηκα.
 Τι είχα να χάσω;
Μπογιές είχα και άρχισα να το βάφω..από την βιασύνη μου ξέχασα να το βγάλω φωτογραφία πως ήταν πριν και λίγα λεπτά πριν το καλύψω όλο από την μπλε μπογιά το θυμήθηκα χα.χα.
               Αφού βάφτηκε ολόκληρο..
Πινελάκια και χρώματα χαρούμενα έπιασαν δουλειά.
Το πράσινο, το κίτρινο, το πορτοκαλί...
              Και άρχισε να αλλάζει όψη..
        Και το αποτέλεσμα με αποζημίωσε..για την δεύτερη ευκαιρία που του έδωσα.!!
            το μοντέλο στην πασαρέλα..






 Πανέμορφο και χαρούμενο όπως εγώ στην... θέση του!!
ΧΑ..ΧΑ..
Ο Αύγουστος μετράει στα δάχτυλα του ενός χεριού τις μέρες του αλλά..γι αυτό θα μιλήσουμε την επόμενη φορά..
Να είστε καλά να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε.. πάντα υπάρχουν αφορμές για να το κάνουμε..ναι;
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!! 

  

  

21 σχόλια:

  1. Α καλά! καλλιτέχνισες πάλι! Ρουλάκι, τα χέρια σου έκαναν το θαύμα τους. Και πόσο όμορφο. Μπράβο καλή μου φίλη. Όμορφη βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα εδω που τα λεμε φιλε μου ..τεχνη δεν ειναι να κανεις ενα καλαθακι να αλλαζει οψη ..αλλα ενας καλος λογος ειναι τεχνη καρδιας και σε ευχαριστω πολύγι αυτο...
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλητερα.. καλή εβδομαδα και σε σενα..😊

      Διαγραφή
  2. Όταν ο άνθρωπος είναι χαρούμενος, φαίνεται σε κάθε πτυχή της ζωής του!! Υπέροχο το αποτέλεσμα Σμαραγδένια μου. Γεια στα χέρια σου! :)
    Καλή βδομάδα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν βρισκουμε την χαρα.. και στα πιο απλα πραγματα οπως αυτή η μεταμορφωση Μαρινακι μου .. δεν την αφηνουμε να παει χαμενη την εκμεταλευομαστε να περναμε καλα..μια τετοια στιγμή ηταν για μενα και αυτή με ενα ευτελες καλαθακι που ομως οταν τελειωσε με εκανε χαρουμενη.. εστι απλα.!
      Να είσαι καλα κοριτσι μου και να χαιρεσαι με οτι κανεις στην ζωή σου.. καλο υπολοιπο καλοκαιρακι... 🍉 φιλακιααα...😘

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδη ολες οι γυναικες του κοσμου μπορει να βρεθουν σε μια τετοια κατασταση αλλα η Σμαραγδενια ποτε.......
    Πως? Υπερβαλλω?
    Ποσα χρονια γνωριζομαστε? Μαλλον γυρω στα 10 μετραμε πια.
    Ποσες φορες επικοινωνησαμε με οποιοδηποτε τροπο σ συτο το διαστημα? Αρκετες!
    Ποσες απο αυτες μου ειπες, οχι "δεν εχω τι να κανω", αλλα εστω απλα "ξεκουραζομαι απο τις δημιουργιες μου"?
    Κ Α Μ Μ Ι Α
    Λεω αληθεια? Φυσικα! ❤❤❤😍😍😍
    Υπεροχη φρεσκια δημιουργια 👍👍👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ..ΧΑ.. πως με ξερεις πως με ξερεις ...φιλεναδα και φυσικα λες αλήθεια αλλα... να που ηρθε και αυτή η φορα που περασαν μερικες μερες στο ψαχνομαι τι να κανω.. βεβαια μεσα σε τοσες δουλειες δεν προλαβενω να βαρεθω.. εχεις δικιο..οτι ολο και με κατι θα ασχολουμαι αλλα και με το καζανακι του μπανιου; .. δεν μου περνουσε απο το μυαλο.. βλεπεις οτι οι παρεες που κανω .. και εννοώ ολες εσας τις φιλες μου με τις δημιουργιες σας με κανατε να ζηλευω ..προς το καλυτερο ομως ε; να εξηγουμαστε..χα.χα...και να κανω ακομα και ενα απλο αξεσουαρ του... μπανιου (να μην το λεω καλαθακι και το υποβαθμιζω ε; χα χα..) να γινει πιο χαρουμενο..με τα χρωματα..😀😊
      Χαιρομαι που σου αρεσε και που τα ξαναλεμε απο εδω...να περνας ομορφα φιλεναδα οτι και να κανεις ..καλο υπολοιπο καλοκαιρακι εδω στην Κρητη συνεχιζεται ασχετου ημερομηνιας.!!! 🏊🏻‍♀️την αγαπη μου φιλακιαααα ...😘🧡

      Διαγραφή
  5. καλημερα γλυκια μου
    περασα να ευχηθω καλο Φθινοπωρο
    εγινε τελειο και ακρως καλοκαιρινο
    μυριζει θαλασσα

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεευχαριστώ πολύ Κικη μου να εισαι καλα ..αν και εδω για α πουμε καλο φθινοπωρο θα πρεπει να περασει και ο Σεμπέμβρης .. γιατι το καλοκαιρακι εινα μακρυ..αλλες χρονιες .. για φετος δεν ξερω πως θα συμπεριφερθεί.. χα.χα.
      Να περασεις ομορφα και το Φθινοπωρο καλή μου καλο σου ξημερωμα..την αγαπη μου 🧡 φιλακιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  6. Kαι πολύ καλά το σκέφτηκες και το έκανες Σμαραγδούλα μου :)
    Tώρα έχεις ένα όμορφο έργο τέχνης στο μπάνιο σου.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εργο τεχνης μπορεί να μην ειναι αλλα παρα να το πεταξω..του εδωσα αλλα μια ευκαιρια και δεν μετανειωσα.. που το εκανα και ομορφηνε τον χωρο μου χα..χα τωρα καθε φορα που μπαινω εκει.. χαμογελω γιατί σκεφτομαι πως θα ήταν πεταμενο σε κανενα καδο ανακυκλωης το....ανακυκλωσα εγω και το ευχαριστηθηκα κι όλας..χα.χα...
      Δεν ξερω πόσο θα κρατησει ακομα το καλοκαιρι αλλα του εμειναν δυο μερες μονο ..για να δουμε τι θα κανει μετα!!!!
      Να περνας ομοραφα φιλη μου ..οσο κραταει ο καλος καιρός.. την αγαπη μου φιλακιαααα!! 😘🧡

      Διαγραφή
  7. Εσύ δεν είχες τί να κάνεις; 🤣🤣🤣🤣🤣
    Τώρα θα σε τρέμουν και οι πέτρες όταν θα λες ότι δεν έχεις τί να κάνεις Ρουλίτσα μου .
    Το έκανες υπέροχο και καλά έκανες που δεν το πέταξες.
    Ο καλός σου δεν σε έμαθε ακόμα;😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοσα χρονια φιλεναδα δεν με εχει μαθει χα.χα...ασε που φωναζε κι όλας.. τι σου θυμηζει αυτό; χα.χα..αντρες παιδι μου δεν εχουν το καλιτεχνικο της ανακυκλωσης..χα.χα..αχ.. τι με κανετε ..τι με κανετε..που βλεπω στα σκουπιδια πραγματα και φανταζομαι διαφορα..χα.χα..
      Παντως μετα που το ειδε τελειωμενο εεεεε μου εδωσε ευσημα...αμ πως!!! που ελεγε και ο Χατζηχρηστος ..
      Αντε και δυο μερες εμεινα απο το καλοκαιρι για να δουμε τι θα κανεις εδω Ρενα μου.. παντως ο καιρός λιγο ψυχριζει τα βαραδια..
      να περνατε καλα κορίστι μου φιλακια σε ολους σας..!! την αγαπη μου 🧡 φιλακιαααα!!😘 😍

      Διαγραφή
  8. "Μεταμορφώσεις" σκ...καλαθιών σε έργα τέχνης, θα έπρεπε να είναι ο τίτλος της ανάρτησης σου και αυτό για να αποδείξεις στον Σμαραγδένιο σου, πως η Σμαραγδένια του, δεν πετά τίποτα... και όχι μόνο δεν πετά, αλλά δίνει και ένα μάθημα σε μερικές-μερικές που τον κάδο ανακύκλωσης τον έχουν μες το σπίτι τους! :P
    Τώρα πια, μπορείς να κάτσεις ήσυχα να απολαύσεις την υπέροχη σου θέα! ;)

    ΑΦιλάκια ακόμα καλοκαιρινά και ηλιόλουστα! :) :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. δεν το σκεφτηκα αυτα βρε φιλεναδα ακου σκ..καλαθακι; και εγω που το αναβαθμησα και το ειπα αξεσουαρ μπανιου..χι.χι.
      Πλακα πλακα το κατα ευχαριστήθηκα γιατι καθε φορα που πιγαινω εκει θα βλεπω χρώματα και ...οχι ενα σκουριααμενο ανοξυδοτο..μην πω..χι..χι..
      Οσο για την ησυχια .. δεν ξερω αν κρατησει γιατί αρχισαμε να πηγαινοερχομαστε και να ετοιμαζουμε την επανοδο μας στην πολη..
      Μονο να σκεφτεις ενα σπιτι χωρις καθαριοτητα 3 μηνες..καταλαβενεις.. τι δουλεια με περιμενει αφου θα κατσουμε μονο λιγες μερες ακομα μεχρι τις 15 του Σεμπεμβρη.. και μετα μεσα τα κεφαλια..χα.χα
      Να σου πω την αληθεια μου ελειψε το σπιτι μας ... καλο ειναι το καλοκαιρακι αλλα καλα του είναι..ε;χα.χ.α να πηγαινει σιγα σιγα..
      Να περνας και εσύ ομορφα οτι και να κανεις φιλεναδα.. την αγαπη μου 🧡 και προς το παρον καλοκαιρινα ακομα φιλακιαααα!! 😘🍉

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Νατασσα μου ηθελε και αυτό την πασαρέλα του ε;πιο όμορφο πάντως δεν θα γινόταν... Σε ευχαριστώ πολύ να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις καλό σου βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια χαρά
    ωραίο το αποτέλεσμα
    και το χρώμα το μπλε μου άρεσε αφού είστε νησί άρα κοντά στη θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε να σου πω Δελφινακι μου τ αλλο χρωμα θα μπορουσα να το βαψω; αφου μου αρεσει το μπλε οπως και σε σενα... του εδωσα μια ευκαιρια να ομορφηνει..
      Καλο σου μηνα να περνας ομορφα θα τα τα πουμε σε ευχαριστω που περασες φιλακιαααα 😘😉

      Διαγραφή
  11. Ξετρελάθηκα, Ρούλα μου! Καλέ, τι δεύτερη ευκαιρία? Εσύ το έκανες καινούριο! Του έδωσες νέα ζωή! Αγαπώ τα λουλούδια που ζωγράφισες πάνω στο καλαθάκι, φίλη μου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είπα, δεν παίζεσαι με τίποτα!!!
    Ρουλίτσα μου, το έφτιαξες τόσο ωραίο και χαρούμενο! Καινούργιο αν έπαιρνες όπως επέμενε ο σύζυγος, θα είχε τέτοια ομορφιά;
    Όχι βέβαια! Μήπως, λέω τώρα εγώ, να σκεφτόσουν να ζωγραφίσεις και τη βάση της λεκάνης;
    Σου βάζω ιδέες...χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή