Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ...!!!!!...ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...!!!!

Έτος  2011....
Πως να αντισταθείς  σε ένα καλοκαιράκι που δεν θέλει να φύγει
Που αρνείται πεισματικά να καταλάβει πως οι μέρες  του τέλειωσαν;
Πώς να του πεις όχι, όταν στέκεται ακόμη έξω από την πόρτα σου, και σου προσφέρει τις κλεμμένες μέρες του Σεπτέμβρη γεμάτες ηλιαχτίδες;
Πώς να αρνηθείς την πρότασή του για τις τελευταίες βουτιές;
Πώς να του χαλάσεις το χατίρι, όταν σε καλεί να ακούσετε μαζί το τελευταίο ψιθύρισματα  των κυμάτων;
 
Το ξέρει πως θα φύγει.
Ο αποχαιρετισμός δύσκολος.
Προσπαθεί να σε δελεάσει με τα τελευταία του δώρα, για να μην το ξεχάσεις,όταν ο Σεπτέμβρης διεκδικήσει τις μέρες του.
Ε!!!και εσύ κατά βάθος...δεν είσαι και τόσο σκληρή ...όσο θέλεις να φαίνεσαι!!!!...................................... είχα γράψει..!!

Έτος 2014...
Τι Σεπτέμβρης βιαστικός κι  αυτός;
Ακόμα δεν πρόλαβε να μπει.... και η μυρωδιά της βροχής ,
χάιδεψε τα ρουθούνια μου.
Τι βιασύνη κι αυτή..να έρθει; δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι για Σεπτεμβρίατικες  μελαγχολίες.. !!
Ακόμα η αρμύρα της θάλασσας δεν έχει στεγνώσει.. κι εκείνος θέλει να την ξεπλύνει με τις  βροχές του.
Η τελευταία νύχτα του καλοκαιριού.. απόψε.. και δεν  άφησε να την χαρούμε ..ρίγησαν τα κορμιά από την δροσούλα. 
Αμέσως να θυμώσει και να κατεβάσει τα σύννεφα του μέχρι τα πόδια μας.. ας τα άφηνε εκεί ψηλά ακόμα.. λίγο ..!! 
τι θα του στοίχιζε;.....
Αμέσως και πάραυτα  να μας δηλώσει την Φθινοπωρινή παρουσία του .. !!
Το ξέρουμε ότι θα έρθεις .. Σεπτέμβρη μου..μην μας χτυπάς τόσο απότομα την ΄πορτα.. !!!
Nα σε καλοπιάσω ....με  ένα  στιχάκι.. έ; 

Μ έναν Σεπτέμβρη να ρίχνει
πάνω στα τζάμια βροχή
και μ ένα δάκρυ να στάζει 
μες την δική μου πληγή
αναζητώ  τις νύχτες
σε μια  χρυσή αμμουδιά 
τότε που μόνο το κύμα 
 είχαμε για συντροφιά.

Να τανε να μην έφευγε
αυτό το καλοκαίρι
γιατί μαζί του έφυγες 
αγάπη μου και εσύ
μ ένα κοχύλι έμεινα 
στο άδειο μου το χέρι
να νοσταλγώ τις νύχτες μας 
σε μια αμμουδιά χρυσή.

Του Φθινοπώρου πέφτουν τα φύλλα
και λεν τραγούδι θλιμμένο κι αργό
μες το κορμί μου ανατριχίλα
το ξέρω η αγάπη σου σου 
δεν είμαι εγώ..!!!!
Δεν μελαγχολούμε  επειδή μπήκε ο Σεπτέμβρης αγαπημένοι μου φίλοι.. ας του χαρίσουμε τα ομορφότερα μας χαμόγελα.. ...γεμάτα από καλοκαιρινές εικόνες..!!!
Για μένα .. ο Σεπτέμβρης .. είναι ο μήνας.....που  σας γνώρισα...που έκανα τα πρώτα μου βήματα σ αυτόν τον παράξενο και  δύσκολο για μένα δρόμο..είναι ό μήνας που  έκανα το ξεκίνημα σ αυτό το όμορφο ιντερεντικό  ταξίδι  που  με πήγε σε άγνωστα άλλα τόσο όμορφα  και γεμάτα αγάπη.. πρόσωπα...!!!
Δεν νομίζω πως είναι τυχαίο  την μέρα που ανοίγουν τα σχολεία χι.χι..θα  συμπληρωθούν τρία χρόνια... που για πρώτη φορά πατούσα με ένα και μοναδικό δάχτυλο τα πλήκτρα..χι.χι. !!! και νομίζω πως είναι χθες.!!!
Ούτε ποτέ θα μπορούσα να φανταστώ..τι θα μάθαινα... και πόση αγάπη θα εισέπρατα.. από αυτόν τον χώρο...που  δεν είναι απρόσωπος ,γιατί πίσω από έναν υπολογιστή υπάρχει ένας άνθρωπος που πατάει τα πλήκτρα για να μιλήσει μαζί σου..  υπάρχουν συναισθήματα.. σκέψεις που μοιράζονται...χέρια που αγγίχτηκαν..!!
 Σας ευχαριστώ  πάρα  πολύ από καρδιάς όλους αγαπημένοι μου φίλοι..!!!! να είστε όλοι καλά..!!!
*******************************************
Χαμογέλασε ποιος σου είπε οτι ο Θεός αγαπάει τους μουτρωμένους;.......λόγια της αγαπημένης  Αλκυόνης Παπαδάκη.
ΝΑ  ΈΧΕΤΕ .. ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ...  ΜΉΝΑ...!!!!!!       ΚΑΛΩΣΌΡΙΣΕΣ   ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ..!!!




40 σχόλια:

  1. Όμορφα στιχάκια από έναν όμορφο άνθρωπο !!!!
    Να συνεχίσεις για πολλούς ακόμα Σεπτέμβρηδες να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις !!!
    Καλό μήνα και να χαιρόμαστε το μπλογλοσπιτάκι σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου φαίνεται δε θες να αφήσεις το μπαλκονάκι σου Σμαραγδένια. Με μια ζακετούλα όμως θα χαρείς και τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη. Πάντα ο Σεπτέμβρης μας παρακινεί να κάνουμε καινούρια πράγματα και τα καινούρια πράγματα μας κρατάνε πάντα φρέσκους! Να χαίρεσαι και το ταλαντούχο σπλάχνο σου! Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα,φιλενάδα!!!!Πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα αγαπημένη. Η αλήθεια είναι ότι χθες μας τρομαξε λίγο ο καιρός αλλά νομίζω περασε .
    3 χρονια ιντερνετ; μπράβο Ρουλίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ρουλάκι, καλό φθινόπωρο!
    Νά' σαι καλά να γράφεις πολλά πολλά χρόνια ακόμα κι εμείς να σε απολαμβάνουμε!

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://www.youtube.com/watch?v=ev5FiO3ni5U

    Κ Α Λ Η Μ Έ Ρ Α!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!!!ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!!!!!!!!!!
    .........καρδιά μου, κανε υπομονη, κι ο ήλιος θα ξαναφανεί........στιχοι απο το τραγουδι!
    φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχη ανάρτηση!!!
    Καλό μήνα, Ρούλα μου και πολύχρονο να είναι το φιλόξενο σπιτάκι σου!!
    Να σε χαιρόμαστε για πολλούς ακόμα Σεπτέμβρηδες!!
    Φιλάκια πολλά και να χαίρεσαι και το ταλαντούχο ξενητεμένο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Ρούλα μου και καλό μήνα!
    Σε εμάς το καλοκαιράκι συνεχίζεται και ελπίζω για αρκετό καιρό ακόμη.
    Τα στιχάκια που αφιέρωσες στο Σεπτέμβρη είναι πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρουλίτσα μου εδώ ούτε συννεφάκι! Σκάμε ακόμα! Πάντα το μπαλκονάκι σου θα'ναι όμορφο, με βροχή ή με ήλιο. Πόσο μου 'λειψε φέτος! Εύχομαι του χρόνου να'μαστε καλά και να το ξαναδώ! Τι καλά που έκανες την απόφαση και μπήκες στον κόσμο του ίντερνετ και σε γνωρίσαμε! Πόσα έγιναν από τότε!!! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο με τους υπέροχους στίχους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα στιχάκια σου! Εϊναι από τους αγαπημένους μου μήνες ο Σεπτέμβρης!
    Καλό μήνα Ρουλίτσα μου! Πάντα χαρούμενη να είσαι!
    Καλή εβδομάδα!
    Πολλά πολλά φιλάκια! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαμογελώ μάτια μου γιατί σαν έφηβη μαθαίνεις γοργά και όλες θα μας βάλεις κάτω!
    Με ένα δάχτυλο ξεκίνησες και πόσα έχεις μάθει ε;
    Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Ρουλίτσα μου αγαπημένη!
    Οι συννεφιές που έρχονται ας είναι κίνητρο για δημιουργία και ποτέ μελαγχολίες!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελεια η αναρτηση σου!!!!!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε Ρούλα μου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Σμαραγδένια μου, γεμάτο από χαμόγελα σου εύχομαι!
    Όμορφες οι σκέψεις σου :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Ρούλα μου χρόνια πολά στο μπλόγκ σου να είσαι καλά να μας χαρίζεις υπ΄εροχες αναρτήσεις!!ειναι τόσο περίεργος ο καιρός εδω κάνει πολύ ζέστηκαι υγρασία.
    Τα στιχάκια για το Σεπτέμβρη ειναι πολύ ωραία .Πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια!!!! Να 'σαι καλά και να ομορφαίνεις τη γειτονιά μας , Ρουλάκι!!
    ΚΑλό μήνα, καλή εβδομάδα και να'χεις ένα υπέροχα γλυκό φθινόπωρο!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟΟ!!!! ΜΑ 3 ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;
    Είδες που σου είπα οτι είχα δει την ανάρτηση στο φτερό,αλλά το αδέρφι "χάπυ" μας έβαλε τις φωνές "εσείς ασχολιέστε με τρίχες και το Ρουλιώ μας εχει επέτειο".Ομολογώ δε πήγε το μυαλό μου .
    Είμαστε τόσο ευγνώμονες σ αυτό που σ έσπρωξε ν αποφασίσεις να παραβλέψεις οτι είχες ένα δάχτυλο πρόθυμο και να πέσεις στην περιπέτεια!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ Και ήταν επόμενο που σ αγαπήσαμε!!! Εσυ αναβλύζεις ΑΓΑΠΗ απο παντού!!!
    Νάσαι καλά πάντα αγαπημένη μου και πάντα να χαμογελάς πλατειά και να κοροιδέυεις εκείνο το πρώτο δαχτυλάκι μ όσα καθημερινά μαθαίνεις και μας μαθαίνεις
    Σ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρούλα μου καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!! Γράφεις υπέροχα!!! Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σου που είναι υπέροχο και όσο για το καλοκαιράκι που μας έφυγε, σίγουρα θα ξανάρθουν κάποιες ζεστές μέρες να μας το ξαναθυμίσουν, έστω και για λίγο.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν μελαγχολούμε για τον Σεπτέμβρη Ρουλάκι μου, χαιρόμαστε γιατι θα κάνουμε μια νέα αρχήηηηη!!!!! Επίσης εύχομαι χρόνια πολλά πολλά για το σπιτάκι σου, να σε έχουμε κοντά μας να μας γεμίζεις από την αγάπη σου για πολλά πολλά χρόνια και με πολλές πολλές αναρτήσεις!!!!! Σε φιλώ αγαπημένη!!!! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Ρούλα
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρούλα μου εύχομαι το blogoσπιτάκι σου να είναι πολύχρονο, και να μας κάνει παρέα με τις όμορφες αναρτήσεις!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια υπέροχη και πανέμορφη υποδοχή του Σεπτέμβρη
    Καλό σου μήνα αγαπητή μου Ρούλα και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πεστα βρε Ρουλα μου, ετσι ακριβως αισθανομαι! καλο μηνα λοιπον με καλη διαθεση, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα Ρουλίτσα μου!!!!!!!
    Χρόνια πολλά για το σπιτάκι σου!!!!!!!
    Εσύ με ένα ΄δαχτυλο,εγώ με δύο,χαχαχαχαχχααχα!!
    Και τι έγινε;
    Δε τα καταφέραμε μια χαρά!!!!!
    Να είμαστε καλά και να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμη!!!!!
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρουλάκι μου γλυκό και ρομαντικό, να σου πω κατ' αρχάς πως ζήλεψα αυτό το μπαλκονάκι και φαντάζομαι πόσες όμορφες στιγμές έχει φιλοξενήσει. Η θέα είναι υπέροχη, χάνεται το βλέμμα σου στην απεραντοσύνη της θάλασσας. Οι φωτογραφίες σου, το ποίημα και τα λόγια σου, είναι πολύ συγκινητικά. Νιώθω πως σε ξέρω χρόνια κι ας είναι μόνο τρία αυτά που μετράει το μπλογκ σου. Είναι που περνάμε υπέροχα και οι στιγμές πολλαπλασιάζονται κι αποκτούν αξία.
    Να'σαι καλά Ρούλα μου και να μας κάνεις κοινωνούς στην αστείρευτη αισιοδοξία σου και στη δημιουργική σου πορεία.
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω όλη μου την αγάπη και το θαυμασμό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρουλάκι μου γλυκό και αγαπημένο σε ευχαριστώ που πατώντας με το ένα δάκτυλο τα πλήκτρα μπήκες στην γειτονιά μας και μας έδωσες την χαρά να σε έχουμε φίλη!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά σε σένα και τον υπέροχο σύντροφό σου και ευχές για χρόνια πολλά στο πανέμορφο σπιτάκι σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και χρόνια πολλά στο φιλόξενο σπιτάκι σου!
    Στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρουλίτσα μου είναι λες και κάθομαι μαζί σου στο μπαλκονάκι!Σου κάνω αγκαλίτσα και..ματς μουτς..Αχτιδένια φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλέ τόσο κοντά στη θάλασσα είσαι??Τέλεια θέα έχεις είσαι πολύ τυχερή!
    Εσάς σας επισκέφτηκε με τον φθινοπωρινό του πρόσωπο ο Σεπτέμβρης εμάς ακόμα
    το καλοκαιρινό έχει προς το παρόν-και μακάρι να παραμείνει έτσι για πολύ-χα!χα!

    Εύχομαι να να 100στήσεις σ'αυτό το χώρο και να παίρνεις
    όση περισσότερη αγάπη γίνεται γιατί την αξίζεις!

    Λίγο μελαγχολικό το ποιηματάκι σου
    εύχομαι να μην εκφράζει και την ψυχολογία σου!

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου
    καλό φθινόπωρο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ, κι εμένα μ' αρέσει πολύ η Αλκυόνη Παπαδάκη..
    Καλό μήνα λοιπόν, καλό φθινόπωρο. Εγώ δεν πρόκειται να είμαι μουτρωμένη λόγω της εισόδου του Σεπτέμβρη. Τον περίμενα πως και πως. Αγαπάω το φθινόπωρο και τον χειμώνα..
    Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου και να συνεχίσει να μοιράζει έτσι απλόχερα αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα Ρούλα μου,με ένα άτακτο Σεπτέμβρη πραγματικά!
    Τι όμορφη θέα από το μπαλκόνι σου,πόσο πολύ σε "ζηλεύω "...
    Έχεις έναν εξαιρετικό τρόπο να μεταδίδεις συναισθήματα, σκέψεις, καθημερινές εικόνες!!!

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό και γλυκό φθινόπωρο να έχεις Ρουλα μου. Να χαίρεστε και το κοριτσάκι σας, εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή της. Το επάγγελμα που διάλεξε δύσκολο αλλά όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό φθινόπωρο αγαπημένη Ρουλίτα!η ανάρτησή σου ένα τραγούδι αποχαιρετισμό του καλοκαιριού!το ποιήμά σου ένα φθινοπωρινό χάδι για τον Σεπτέμβρη που για μένα είναι ο αγαπημένος μου μήνας!είναι και σημαδιακός για σένα σε δημιουργία αφού μπήκες στη μπλογκογειτονιά της Αγάπης!άργησα να σου ευχηθώ καλό μήνα γιατί μόλις χθες επέστρεψα απο διακοπές με το κυκλαδίτικο αεράκι ακόμα στη σκέψη μου!έχεις την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ααααααα και ευχές πολλές και για το κουκλίστικο ιστολόγιό σου Ρουλίτα μου που μας χαρίζει όμορφες γλυκές στιγμές γεμάτες ευαισθησία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά Ρουλίτσα μου στό φιλόξενο σπιτάκι σου!!!Καί τί δέν θά έδινα νά έπινα καφεδάκι στό όμορφο μπαλκονάκι σου!!Ενα μικρό ψυχοπλάκωμα μάς έπιασε μέ τόν ερχομό τού Σεπτέμβρη καί τα πρώτα πρωτοβρόχια!!Αλλά τά μπάνια συνεχίζονται!!Χα χα!!Κρατάω τούς στίχους" να νοσταλγώ τις νύχτες μας σε μια αμμουδιά χρυσή"σού εύχομαι καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο,καί μέ τό καλό νά ξαναδείτε τήν πριγκίπισσα σας!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!!


    σε μια αμμουδιά χρυσή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρούλα μου σου εύχομαι ένα καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή