Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ....ΕΑΡΙΝΑ...!!

           Λουλούδι σου εαρινό
           ήμουνα για θυμήσου,
           την αγκαλιά άνοιγες
           και μου λεγες κοιμήσου.

           Λευκό σου κρίνο μ έλεγες
           και βιόλα του Μαγιού σου.
           Τριανταφυλάκι σου ροζέ 
           κι αμυγδαλιά του νου σου.

           Γαρδένια σου, γαριφαλιά,
           μαβί σου ζουμπουλάκι.
           Με έλεγες και μου πιανες,
           πάντα το μαγουλάκι.

           Και τώρα που μαράθηκαν
           της νιότης μου τα φύλλα,
           δεν σου αρέσω Πάτροκλε;
           άντε, σ ακούω..μίλα.

           Γιατί σε βλέπω να κοιτάς
           πιο φρέσκα λουλουδάκια
           και μου ανάβουν στη στιγμή,
           Πάτροκλε τα λαμπάκια.

           Τα μούτρα στον καθρέφτη σου
           κοίταξε αν γνωρίσεις
           που θέλεις και εαρινό,
           λουλούδι να μυρίσεις.
Με αυτό το χιουμοριστικό στίχο, (γιατί ποίηση δεν το λες αυτό βέβαια )
πήρα μέρος στο 7ο συμπόσιο ποίησης


που κάνει η Αριστέα..μας 
Δεν το θεώρησα και τόσο σπουδαίο για να το βάλω ανάρτηση.. αλλά επειδή ξέρω ότι όταν το διαβάσετε θα χαμογελάσετε  σίγουρα... ήθελα να σας χαρίσω...απλά αυτό το χαμόγελο ...και  κατόπιν προτροπής της  εμφανίζομαι εμπρός σας.. με πολύ φειδώ.. γιατί εκεί στο συμπόσιο... υπάρχουν πραγματικοί ποιητές..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρέα σας κάθε φορά... να είστε  καλά και να θυμάστε...ένα χαμόγελο ομορφαίνει το πρόσωπο και την καρδιά μας...!!






27 σχόλια:

  1. Μπράβο , Ρούλα !!!!! Πολύ ωραία η συμμετοχή σου - την ξεχώρισα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μου κάνεις τη χάρη: Και χιούμορ και ποίηση! Τα συνδυάζεις υπέροχα!!!
    Ακούς εκεί!
    Την επόμενη φορά, ελπίζω να "εντοπίσω" πίσω από ποια δημιουργία κρύβεσαι!
    (Να είναι καλά το Αριστάκι, να τα βγάζει πέρα μαζί μας, με συμμετοχές, βαθμολογίες κτλ! χαχα!)
    Φιλί γλυκό, ταλαντούχο και υπέροχο σμαραγδάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου!!!
      Να τους χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου!!!
      Μοίρασε πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σε όλους!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Ρούλα μου. Καλά του τα ψέλνεις. Ακούς εκεί να θέλει να μυρίζει εαρινό λουλούδι στα χάλια που είναι!!!
    Στ΄αλήθεια υπέροχο, σαρκαστικό, πικάντικο, χαριτωμένο Λέει πολλά
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Ρουλάκι μου..... υπέροχο το ποίημα σου!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο! Αχαχαχα! Είσαι ένα αστείρευτο πολύτιμο Σμαράγδι βρε Σμαράγδι μου! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά απολαυστικό !!!!! Μπράβο Ρούλα πάντα μας μοιράζεις χαμόγελα !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα, ζωγραφίσεις! Χαμογελασα και το απολαυσα κι εγώ! Μπράβο Ρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το λες και το παραλες ποίηση αυτό Ρουλάκι και πολύ ωραία μάλιστα!
    Το ξεχώρισα μου άρεσε πάρα πολύ και μπράβο σου!
    Με έκανες και γέλασα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αυτή η συστολή και η ταπεινότητα!
    Ρουλίτσα μου, σε απόλαυσα και καταγοητεύτηκα όταν έλαβα τη συμμετοχή σου!
    Μετά δε από κάθε διάβασμα μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Γιατί εκτός από αστείο πόσες αλήθειες βγάζει!

    Εκείνο το "Πάτροκλε" με έστειλε! αχαχαχα! Φαντάσου να είχες βάλει και την πουτανέσκα που σου στριφογύριζε ως λέξη! αχαχαχαχαχαχα

    Ρούλα μου σε ευχαριστώ που κάθε φορά στέλνεις κάτι μικρό, όμορφο, απλό που έχει ΠΟΛΛΑ να πει! ♥
    ΣΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Σμαράγδι μου
    Συγχαρητήρια...απολαυστικό!!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι υπεροχο! συγχαρητηρια αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασφαλώς και δεν είναι ποίημα αυτό που έγραψες, αγαπητή φίλη.
    Πρώτον, έχει μέτρο, δεύτερον, έχει ομοιοκαταληξία και τρίτο και χειρότερο, αυτός που το διαβάζει βγάζει νόημα.
    Αυτά είναι όντως παρωχημένα, ξεπερασμένα, παλιά πράγματα.
    Η σύγχρονη ποίηση, αιώνας πια, δεν έχει μέτρο, δηλαδή, ρυθμό ή κάποια μουσικότητα. Για ομοιοκαταληξία, α πα πα! Και για το νόημα πρέπει, αν διαβάσουν το ποίημα 10 εγγράμματοι, να βγάλει ο καθένας το δικό του συμπέρασμα. Αυτό θα πει ελευθερία στη σκέψη! Κι αν δεν βγάλει κανένας νόημα, ε, τότε μιλάμε για υψηλή ποίηση. Μόνο για εκλεκτούς.
    Και κάτι ακόμα. Η ποίηση αυτή θέλει κόπο. Ξέρεις τι είναι να γράφεις ένα κατεβατό και να πρέπει να το μοιράσεις σε στίχους;
    Και επί της ουσίας, αγαπητή Ρούλα. Να τι θα έγραφα για το κείμενό σου:
    «‘Ένα όμορφο ποίημα. Με χιούμορ η απόδοση της γυναικείας ανησυχίας, καθώς γίνονται περασμένα τα ωραία, όπως και της αντρικής ηλικιακής αβελτηρίας. Με ωραία ρίμα και μέτρο».
    Συμπάθα με για τη μακρηγορία.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα...και ποιος σου 'πε πως η ποίηση πρέπει να'ναι σοβαρή Ρουλίτσα;;; Συμφωνώ με τον κύριο Άρη από πάνω μου... και η ποίηση σαν τη ζωγραφική έχει γίνει...όσο λιγότερο σου αρέσει κι όσο λιγότερο καταλαβαίνεις, τόσο καλύτερες κριτικές μαζεύεις...χαχα...και μοσχοπουλάς κιόλας! Αχ Πάτροκλε... τον Κωνσταντάρα μου θύμισε ο ήρωάς σου...χαχαχα. Φιλιά πολλά ταλαντούχα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σημαντικό, Ρούλα, είναι ότι με το ποίημά σου τίμησες το 7ο Συμπόσιο ποίησης με ρίμα...
    Ίσως το πούνε, κάποιοι, λαϊκό μα εσύ να καμαρώνεις!
    Πάντως το έχεις...

    Καλό βράδυ με τους χαιρετισμούς μου απ' το Νότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Ρούλα μου!!!Πανέμορφο τό ποιήμα σου!!!
    Πάντα μάς εντυπωσιάζεις μέ τό αστείρευτο ταλέντο σου!!!
    Χρόνια πολλά!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σμαράγδι μου το ποίημά σου είναι χαρούμενο, εαρινό με χιούμορ και όλα όσα πρέπει να έχει ένα ποίημα. Ασφαλώς και έπρεπε να το αναρτήσεις, ειδικά για μένα που δεν πρόλαβα να διαβάσω τα ποιήματα του 7ου Συμποσίου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έπρεπε να το αφιερώσεις σε ολες μας
    Χαχαχα!
    Αυτός ο Πατροκλος , καθρέφτη δεν εχει;
    Αντε μη του πω καμιά κουβέντα.
    Απίθανο Ρουλίτσα μου, όπως απίθανη είσαι κι εσύ.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί καλέεεεεεεεεεε δεν μου το είπες να το διαβάσω χθες,όπως διάβασα και του Μάκη για το 7ο Συμπόσιο...??..
    δεν πειράζει...Στο κλέβω και το διαβάζω την ερχόμενη Τρίτη...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρουλίτσα μου Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους σας.
    Το μικρόβιο της ποιήσης καλά κρατεί βλέπω.Με αυτή τη ποήση μεγάλωσα και αυτή μου αρέσει.Οταν είναι και σατυρική ,ακόμη καλύτερα. Περιμένουμε και την παρέα του Πάτροκλου.Χα χα χα.
    Η εγγονή σου ακόμη δε φάνηκε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χα! τώρα αν σου πω, πως βρήκα το ποίημα σου, πιο τρυφερό, πιο καλογραμμένο, πιο όμορφο, πιο ευαίσθητο, πιο ευγενικό από άλλα που πήραν πιο πολλούς ψήφους, τι θα πεις;
    Γούστα είναι αυτά κλπ κλπ!!! ;)
    Πάντως η ίδια μου αρέσει να διαβάζω τα ποιήματα των φίλων μου στα σπιτικά τους... γούστα είναι αυτά! χαχαχα! :P

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά (και σου έχω και μια ιστορία που πολύ θα σου αρέσει!) :k :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρουλάκι μου εσύ ανήκεις στη σχολή των σύγχρονων στατιρικών ποιητών τους οποίους εκτιμώ ιδιαιτέρως και το ποίημά σου είναι τέλειο, απολαυστικό, καλογραμμένο και φυσικά χαρίζει αβίαστο χαμόγελο ....όσο για τις αλήθειες που περιγράφει τόσο τρυφερά , μόνο δικό σου δημιούργημα θα μπορούσε να το επιτύχει αυτό !!! Σε φιλώ και χαίρομαι να διαβάζω τις ιστορίες σου, τα ποιήματά σου, τα παραμύθια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε τον Πάτροκλο!!!
    Πόσους Πάτροκλους δεν αντιπροσωπεύει ο ήρωας σου Ρούλα μου!
    Όσο κι αν το υποτιμάς, ήταν απ' τις πιο εμπνευσμένες συμμετοχές του Συμποσίου.
    Και απόλυτα ρεαλιστικό ε;
    Μια τεράστια αγκαλιά σου στέλνω! Είσαι απίστευτη γυναίκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστω παρα πάρα πολύ αγαπημενη μου παρεα για τα τοσο ομορφα σχολια σας πόσο ηθελα να είχα απαντήσει στον καθε ενα σας ξεχωριστα...ας όψεται... η ιωση αυτή που με καταταλαιπωρησε... αλλα και επειδη δεν θελω να σας αφησω έτσι ... οσοι έχετε αφήσει εδώ την αγαπη σας ...σκεφτηκα να μπητε σε μια κληρωση μαζι με τους φιλους της επομενης αναρτησης.. γαι να έχετε την ευκειρία.. να κεδισετε ενα δωρακι.. δεν ξερω ακομα τι αλλα θα το δουμε αναλόγως τον τυχερό η την τυχερή...αυτό θα ειναι το ευχαριστώ μου για το περασμα σας απο το χώρο μου... μετα θα αρχισω τις επισκεψεις μου.. μην νομιζεται οτι σας εχω ξεχασει... αγαπημενοι μου μπλοκοφιλοι σας ευχαρσιστώ πολύ ολους. σας..!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Ρουλίτσα με τα ωραία σου!!!
    Μα εσύ παιδί μου δεν παίζεσαι λέμε! Μου άρεσε πάααααρα πού, μπράβο!

    Φιλάκιαααααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή