Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

ΑΣ...ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ!

Θα μου πείτε μα είναι ώρα για τέτοια  πρόταση βρε Ρούλα; Με τις ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα;

Εν μέρει μπορεί να έχετε δίκιο, αλλά μπορεί την ώρα που θα ξεκουράζεστε  να πάρετε ένα βιβλίο, ξεχάσετε για λίγο τις δουλειές που περιμένουν και που ούτως ή άλλως δεν τελειώνουν ποτέ και βυθιστείτε μέσα στις σελίδες του, δίνοντας ένα διάλλειμα στον εαυτό σας.

Αν πάλι δεν βρείτε ώρα μέσα στο κυνήγι του χρόνου να τα προλάβουμε όλα, έρχονται οι γιορτές και κάποιες μέρες θα ξεκουραστούμε...εεε ας πάρουμε ένα βιβλίο τότε να χαλαρώσουμε και να ταξιδέψουμε μαζί του.

Σας παρουσιάζω τρία βιβλία που διάβασα τους προηγούμενους μήνες.

Το πρώτο ήταν ένα εξαιρετικό ιστορικό μυθιστόρημα, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου, για τους αγώνες των γυναικών και όχι μόνο στην απελευθέρωση της σκλάβας Μακεδονίας.



Χαρισμένος θησαυρός  από αγαπημένη φίλη...την ευχαριστώ πολύ εκ βαθέων καρδιάς.

Τα δύο επόμενα που σας προτείνω, τα δανείστηκα από την εγγονή μου, που έχει και εκείνη την λατρεία του διαβάσματος και που την άφησε για λίγο επειδή μαθαίνει τώρα τον μικρό Γιαννάκη μας να αγαπήσει το βιβλίο και ήδη του αρέσουν τα παραμυθάκια με τις εικόνες τους.

Το πρώτο είναι ,του XARLAN COBEN, O ΞΕΝΟΣ. Ένα μυθιστόρημα  μυστηρίου που όσοι αγαπάνε αυτού του είδους τα βιβλία θα τους αρέσει...από ότι βλέπετε και στο εξώφυλλο, έχει γίνει και σειρά στο ΝΕΤΦΙΛΞ.



Η δική μου γνώμη; λίγο με κούρασε, ίσως γιατί αυτού του είδους τα μυστήρια δεν είναι από τα αγαπημένα μου.

Η τρίτη μου πρόταση είναι το βιβλίο του  Jostein Gaarter ο Κόσμος της Σοφίας. Ενα μυθιστόρημα για την ιστορία της φιλοσοφίας, το οποίο για μένα προσωπικά ήταν αποκάλυψη, αφού μόνο  είχα ακούσει και όχι είχα διαβάσει για τους αρχαίους φιλόσοφους. Μαθαίνουμε την ιστορία της φιλοσοφίας μαζί με δύο  15 χρονα κορίτσια, με μικρές δόσεις μυστηρίου. έξυπνα δοσμένες  στην ανάγνωσή του.



Αυτές ήταν οι μικρές μου προτάσεις για διάβασμα. Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μην αφήνετε να περνάει η μέρα σας χωρίς ένα χαμόγελο.

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε... 


   




16 σχόλια:

  1. Πάντα είναι καιρός για διάβασμα!
    Σε ευχαριστούμε πολύ Ρούλα για τις προτάσεις σου!
    Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο για μένα Γιώτα μου είναι η απόλυτη απόλαυση... μπορεί να μην έχω πολύ χρόνο ελεύθερο, αλλά θα χαλαλίσω λίγη ώρα την μέρα για να διαβάσω...
      Πάντα είναι ωφέλιμος ο χρόνος που αφιερώνουμε σε ένα βιβλίο.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο σου απόγευμα φιλαααα!!😍

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Σμαραγδάκι μου :)
    Τα δυο πρώτα βιβλία δεν τα έχω υπ' όψη μου, οπότε σ' ευχαριστώ που μας τα προτείνεις. Τον Κόσμο της Σοφίας το έχω διαβάσει και το θεωρώ ένα από τα πιο ευρηματικά βιβλία που αφορούν στην πορεία της φιλοσοφίας. Δίνει εξαιρετικά ερεθίσματα για να ανοίξει κανείς σχετική συζήτηση με παιδιά και εφήβους.
    Καλή εβδομάδα, καλή συνέχεια στα αναγνώσματά σου, το κρύο ευνοεί, μας μαζεύει μέσα.
    Πολλά φιλιά Σμαραγδάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία μου το βιβλίο αυτό με τον κόσμο της σοφίας είναι πολύ ευρηματικό μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που είναι γραμμένο και που με απλά λόγια και παραδείγματα, μαθαίνεις την ιστορία της φιλοσοφίας από την αρχή της. Με βοήθησε και πάρα πολύ να καταλάβω και εγώ τι είναι τέλος πάντων τι είναι σαν έννοια η φιλοσοφία και ποιοι ήταν όλοι αυτοί που την υποστήριξαν, ο καθένας με τον τρόπο του.
      Τα άλλα δύο, το πρώτο είναι ιστορικό καταπληκτικό βιβλίο που μιλάει την λαχτάρα και τους αγώνες για την απελευθέρωση της Μακεδονίας.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου μου αρέσει πολύ να διαβάζω και ξεκλέβω όσο χρόνο μπορώ γι αυτό.
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα! 😍

      Διαγραφή
  3. Μια χρυσοχέρα και μάλιστα σοφή Ρούλα που ξέρει να διαλέγει βιβλία, να τα προτείνει και να δίνει έτσι ιδέες στους αναγνώστες της!
    Προσωπικά σταμάτησα να διαβάζω μυθιστορήματα γιατί προτιμώ τα ψυχολοφιλοσοφικά που μου δίνουν ενέργεια!

    Πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς στέλνω με ευχές για μια δημιουργική βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι φιλενάδα ότι το ένα δεν μου αφήνει πολύ χρόνο να κάνω το άλλο και έτσι δίνω λίγο από τον χρόνο μου στο καθένα, αφού δεν θέλω να αφήσω κανένα από τα δύο...😊
      Πολύ καλά κάνεις και επιλέγεις αυτού του είδους τα βιβλία, που σίγουρα θα έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
      Να είσαι καλά Στεφανία μου να κάνουμε αυτό που μας αρέσει, αυτό είναι η ουσία. καλό σου ξημέρωμα. χαμογελαστά φιλιαααα! 😍🤗

      Διαγραφή
  4. Το κάθε βιβλίο έχει κάτι ξεχωριστό να δώσει και μ' αρέσει που δεν διαβάζεις συγκεκριμένα μόνο είδη, αλλά πειραματίζεσαι και σε αχαρτογράφητα νερά. Χάρηκα τις βιβλιοπροτάσεις σου Ρούλα μου γιατί εκτιμώ πολύ τη γνώμη σου.
    Καλή εβδομάδα αγαπημένο μου Ρουλάκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξεχωρίζω τα βιβλία Κανελλάκι μου, διαβάζω ότι μπορώ να έχω δανικό ή χάρισμα...νομίζω ότι το κάθε ένα βιβλίο, ακόμα και το πιο βαρετό κάτι έχει να σου δώσει...άλλο λίγο, άλλο πολύ...
      Μου αρέσει να διευρύνω τις απόψεις μου.
      Το θέμα είναι καρδιά μου, ότι δεν διαβάζω το οπισθόφυλλο. Θα μου πεις μπορείς και το κάνεις; δεν ξέρω ίσως δεν είναι η προτεραιότητα μου ...και εγώ απορώ με τον εαυτό μου χα..χα...🤣 πες το λόξα, γιατί δεν θέλω να ξέρω την υπόθεση, αλλά να την ανακαλύπτω βήμα βήμα μέσα από τις σελίδες του.
      Εγώ να δεις την δική σου Κανελλάκι μου να είσαι καλά την αγάπη μου πάντα φιλώ σε. Σ.Λ❤

      Διαγραφή
  5. Πάντα είναι ώρα για τέτοια πρόταση Σμαραγδούλα μου! Μ'αρέσει που ανοίγεσαι σε διαφορετικά περιεχόμενα. Η πρώτη σου πρόταση με τράβηξε περισσότερο. Θα το έχω στα υπ'όψιν γιατί τώρα παλεύω με κάτι δικά μου αναγνώσματα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Όλγα μου όλες οι ώρες που επιλέγουμε να χαρίσουμε τον χρόνο μας είναι κείνες που θα αφιερώσουμε στο να ταξιδέψουμε μέσα από τις σελίδες του.
      Θα συμφωνήσω μαζί σου για το πρώτο βιβλίο είναι το δεύτερο του συγγραφέα, έχω διαβάσει και το πρώτο του που είναι η αρχή της ιστορίας.. νομίζω ότι υπάρχει και ένα τρίτο...είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Αν σου αρέσουν τα ιστορικά βιβλία θα σου αρέσει...
      Να είσαι καλά Όλγα μου καλό μήνα να έχεις και με το καλό να έρθουν οι γιορτές...φιλιαααα! 😊

      Διαγραφή
  6. Τί καλύτερο από ένα βιβλίο Ρούλα μου;
    Αν σε τραβάει κιόλας , δεν το αφήνεις από τα χέρια σου.
    Έχω διαβάσει το πρώτο και το τρίτο το οποίο δεν το θυμάμαι καλά.
    Θα το ξαναπιάσω μήπως και εν του έδωσα την ανάλογη προσοχή.
    Μου αρέσουν τα ιστορικά και τα μυστηρίου .
    Σ ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου. Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα.
    Σε φιλώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Ρένα μου όταν ένα βιβλίο σου κινήσει το ενδιαφέρον άσε που την υπόθεσή του δεν την ξεχνάς
      Και τα δύο είναι πολύ ενδιαφέροντα το πρώτο ειδικά...
      Σαν διάλειμα το είδα και εγώ μετά που θα τελειώσουν οι δουλειές και οι γιορτές.😊
      Εγώ φιλενάδα διαβάζω τα πάντα ότι βρεθεί στο χέρι μου και άλλα θα μου αφήσουν το κάτι τους , ενώ άλλα θα γίνουν τα αγαπημένα μου...σαν τους ανθρώπους ένα πράγμα...
      Να είσαι καλά φιλενάδα καλο μήνα να έχουμε στην πορεία για τις γιορτές την αγάπη μου πάντα. φιλιαααα..🤗😍

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου Σμαραγδένια μου. Όντως μέσα στις γιορτές είναι ωραία αφορμή για διάβασμα.
    Και με χουχουλιάρικη διάθεση.
    Πολλά φιλάκια. Καλό ξημέρωμα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή ην σκέψη έκανα αυτές τις προτάσεις Μαρινάκι μου...μακάρι να βρίσκαμε λίγο περισσότερο χρόνο για να
      τον αφιερώναμε σε ένα βιβλίο.😊
      Να είσαι καλά Μαρινάκι μου καλό μήνα να έχεις και καλή πορεία για τις γιορτινές μέρες που έρχονται την αγάπη μου φιλιαααα!.. 😍

      Διαγραφή
  8. Το τρίτο , Ρούλα μου, είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Το έχω διαβάσει
    μάλιστα 3 φορές!
    Σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις.
    Τα φιλιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τρίτο είναι ένα βιβλίο ιδιαίτερο και μου άρεσε Αριστάκι μου η έξυπνη ιδέα του συγγραφέα να μυήσει μέσα από τις σελίδες του του βιβλίου αυτού τον κόσμο της φιλοσοφίας με μια διάθεση μυστηρίου και με απλά λόγια ένα δεκαπεντάχρονο κορίτσι στο κόσμο της σοφίας.😊
      Να είσαι καλά αγάπη μου καλό γιορτινό μήνα να έχεις καλό μου. την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! ❤😍

      Διαγραφή